Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Klepy a zvěsti

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Lupina - 22.07. 2015 Téma: Čarodějkám jen to nej
Lupina nám napísal:

 

Jacomo

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Klepy a zvěsti

Gossip and Rumours

 Autor: Severusgirl

 Překlad: Lupina                         Beta: marci

 Povolení k překladu: Ano

 Originál: https://www.fanfiction.net/s/2854936/1/

Humor

Severus S., Hermiona G.

Rating: 16+

Kapitol: 1

 Slov: 2 298

Shrnutí: Snape posílá sovu Alanu Rickmanovi. Hermiona a Snape zaslechnou, že mudlové o nich píšou romantické příběhy. Zasazeno do Fénixova řádu.


Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Severusgirl. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Poznámka autorky: Tento příběh se odehrává během Fénixova řádu. Vezměte, prosím, na vědomí, že nemá žádnou spojitost s časováním podle Lexikonu Harryho Pottera. Místo toho jsem použila reálný život s časem publikování knih a vysíláním filmu. Myslím, že kniha Fénixův řád a film Vězeň z Azkabanu vyšly ve stejnou dobu. Pokud ne, zdvořile poukazuji na kategorii ‚AU‘ a žádám vás, abyste ke mně byli shovívaví.

Toto mě napadlo, když jsem kdesi četla, že jeden z prvních HG / SS příběhů byl napsán, ještě než natočili filmy. Autorka sama přiznala, že jí ta myšlenka šla proti srsti. Jelikož jsem si jistá, že mnoho z nás si představuje Snapea v podání pana Rickmana, když o něm čte, nebo píše, chtěla jsem napsat něco spíše se Snapem JKR než tím filmovým.

 

Poznámka překladatelky: Jacomo, chtěla jsem Ti nějak poděkovat za všechnu Tvoji úžasnou překladatelskou práci. Takže tento překlad věnuji Tobě.

Všechno nejlepší k narozeninám!

 

Klepy a zvěsti

Profesor Severus Snape se vrátil do vytouženého soukromí svých komnat, zapálil dřevo v krbu a nalil si dvojitou Ohnivou whisky.

Byl to normální den.

Což znamenalo, že to byl velmi špatný den.

Což znamenalo, že měl svoji obvyklou hnusnou náladu.

Zatímco přemýšlel, hodil do sebe řečenou whisky, dolil si další a právě se blížil ke svému stolu na straně krbu, když se zarazil a zůstal zírat na stoh mudlovské pošty úhledně naskládané na kožené intarzii.

Kostnatá ruka se natáhla a sebrala hromádku ze stolu. Dlouhé prsty ji pomalu probíraly a chladné oči prohlížely.

Čtyři bílé obálky, dvě modré a jedna odporně růžová tak napuštěná parfémem, že mu jeho odér napadl chřípí a hrozil přemoci smysly.

Náhodně si zvolil jednu z obálek a ostatní bez okolků odhodil na stůl. Vybranou otevřel, dopis z ní vyškubl a zrakem rychle proběhl. Tvář mu zhořkla nechutí.

Už toho měl dost. Bylo načase s tím nesmyslem skoncovat.

Rychle a rozhodně se posadil, popadl svitek pergamenu a brk a pustil se do psaní:


Pane Rickmane,

tímto přikládám pár dopisů, které, ačkoliv adresované mně, domnívám se, náleží Vám.

Možná si vzpomínáte na Váš list, datovaný pár let zpátky, s žádostí o setkání se mnou a projednání Vašeho nadcházejícího ztvárnění mé osoby v nějakém ‚filmu‘. Doufám, že mé mlčení dostatečně vyjádřilo naprosté pohrdání, které chovám vůči plánům na vylíčení Potterova života.

Již na začátku jsem řediteli vyjevil svůj protest proti tomuto absurdnímu podniku.  Nicméně má slova byla marná a musel jsem připustit, pod nátlakem, že nemohu udělat nic, čím bych vznik těchto filmů zastavil.

Že není vše v pořádku, jsem začal tušit po odvysílání prvního filmu, když polovina prvního ročníku spolu se mnou odříkávala moji ‚Úvodní řeč do výuky lektvarů‘. Poté jsem uspěl se svým požadavkem, aby byly nastaveny ochrany a předešlo se tak tomu, aby jakékoliv povědomí o těchto filmech prosáklo ke studentům Bradavic.

Nicméně krátce nato na můj stůl začaly přicházet tyto idiotské dopisy. Celkově jsem obdržel okolo tří set podobných zpráv, které jsem spálil ihned po zjištění jejich obsahu. Tyto dopisy jsou bez výjimky od mudlovských žen a všechny vyjadřují přání setkat se se mnou, povečeřet se mnou, a více či méně zaobaleně slibují ‚splnění mých nejtemnějších tužeb‘.

Pane, jelikož jsem byl až dosud natolik velký šťastlivec, abych se vyhnul zhlédnutí oněch filmů, soudě podle obsahu těchto dopisů se mohu jen dohadovat, zda ženskou populaci mudlovského světa postihla kolektivní hormonální nerovnováha, nebo zda jste do mé postavy vnesl sexuální zdatnost, kterou shledávám maximálně absurdní.

Kolegové mě ujistili, že jste mistrem svého řemesla, ten, který je ve své profesi vysoce respektován. V tom případě jsem si jistý, že budete dbát mých slov a upravíte dle nich Vaše ztvárnění mé postavy. Jinak Vás mohu ujistit, že k Vašemu vytouženému setkání dojde – ale za mých podmínek a až to budete nejméně čekat.

Doufám, že jsem se vyjádřil jasně.

Na závěr bych Vám doporučil, abyste využil příležitosti vypořádat se s Vaším Potterem a Weasleym a pleskl je po hlavě; k tomu Vás vyzývám – já jsem nucen spoléhat na jemnější formy trestu.

Profesor Severus Snape.


Snape obalil mudlovské dopisy svým vlastním, spokojený, že své přání vyjádřil jasně.

Co se týká ostatních záležitostí, které dolehly k jeho sluchu – zvěsti o napsaných romancích (a opět mudlovskými ženami) zahrnujících jeho a jistou nebelvírskou vševědku – tak ty nebyly hodny jeho pozornosti.

 

Hermiona s klapnutím zavřela učebnici formulí, na což Harry a Ron vzhlédli.

„Snad jsi už neskončila?“ zeptal se Harry v úžasu.

Hermiona se jen usmála.

„Tak nás nech nakouknout,“ zaprosil Ron.

Povzdechla si a předala jim svůj sešit. „Jednoho dne se oba budete muset naučit dělat si své vlastní poznámky.“

Zatímco oba chlapci se s úlevou ponořili do jejích zápisků, Hermiona z tašky vytáhla svitek pergamenu a začala psát.


Drahá Emmo,

děkuji Ti za poslední dopis a fotku Tebe, Daniela a Ruperta na premiéře ‚Vězně‘. Všichni vypadáte tak úžasně. Moc se mi líbily Tvé šaty a vlasy – bože, kvůli Tobě si bude mudlovský svět myslet, že jsem velmi hezká, zatímco já vypadám úplně obyčejně.

Jsem tak ráda, že jsi podepsala smlouvu na další film. Doufám, že na Viktora najdou nějakého pořádného ‚kolíka‘ (Ginnyina slova). A ne, neřeknu Ti, co se stalo, když jsem během letních prázdnin zůstala u Viktora, a je jedno, jak moc se budeš snažit mě přesvědčit, že je to jen za ‚vědeckým účelem‘! Slibuji ovšem, že Ti všemi možnými způsoby pomůžu s charakterizací, jelikož uznávám, že výzkum je důležitý. Jsem tak ráda, že mě profesorka McGonagallová vyjmula z ochran profesora Snapea a dovolila nám dopisovat si.

Když už mluvím o profesoru Snapeovi, zaslechla jsem zvěsti, že s ním mám nějaký vztah – romantický, podle jisté části mudlů. Je to pravda? Opravdu existuje celá webová stránka s příběhy o mně a p.S.? Jak by takové věci mohli psát? Nic horšího si neumím představit. (No, možná ještě mě a Draca Malfoye.) Je to prostě tak hrozné. Prosím, prosím, napiš mi, že to není pravda, jinak zemřu rozpaky.

Ron a Harry začínají být zvědaví, takže raději skončím.

Těším se na Tvůj další dopis (Vážně!).

S láskou,

Hermiona.


Hermiona pergamen srolovala a zapečetila.

„Jen si skočím do sovince – jdete někdo se mnou?“

„Ne – pořád dělám na tomhle,“ ukázal Ron na úkol.

A tak se Hermiona vydala sama.

Obvykle to během dne v sovinci žilo, ale o půl deváté večer už většina žactva svoji poštu odeslala a věž ztichla, až na tlumené soví houkání.

Když Hermiona vstoupila, myslela si, že najde místo opuštěné, ale na schodišti na druhé straně prostoru se zjevila jakási postava a Hermiona vypískla překvapením.

„Profesore!“ Ruka jí vyskočila ke krku a po tvářích se jí rozlilo úporné horko. Proč na něj musela natrefit zrovna teď, když povědomí o těch romantických příbězích bylo v její mysli stále čerstvé? Zachvěla se znechucením. „Neviděla jsem vás.“

„Zjevně.“

Jeho vždy bystré oči zaznamenaly, jak poskočila coby popálený maguár, rozpaky jasně vepsané ve tváři. Okamžitě odhalil příčinu – zaslechla zvěsti o těch romancích. Proklatá Minerva! To musela být ona – zrušit jeho vlastní ochrany pro svoji hvězdnou studentku a hýčkat ji, jako tehdy s tím zatraceným obracečem času.

Otočil se k ní zády a začal přivolávat sovu. „Snažil jsem se pověřit domácího skřítka, aby toto odnesl do sovince,“ poukázal na balíček v ruce. „Doufám, že fakt, že musím tento úkol splnit sám, není výsledek vašeho vměšování.“

„Vměšování?“

„Osvobozování domácích skřítků vaší idiotskou kampaní.“

Hermiona přimhouřila oči – zaslechla fámy, že Zmijozelové se ke svým domácím skřítkům nechovají zrovna nejlépe.

Sledovala jeho pokračující pokusy přivolat sovu.

„Ta k vám nepřiletí, pane profesore,“ oznámila mu autoritativně.

Podíval se na ni.

„To je Hedvika, Harryho sova. Nepřiletí za vámi, pane.“

„Drzá jako její majitel. Jsem si jistý, že je i stejně nespolehlivá.“

Na jeho pokyn slétl dolů jakýsi puštík a Snape mu začal k nožce přivazovat balíček. V té chvíli u Hermiony zprudka přistála Hedvika tak blízko Snapea, že až ucukl.

Snape se na sovu zamračil a Hermiona si nemohla pomoci a cítila se samolibě, když k Hedvičině nožce přivazovala svůj dopis.

Předkláněla se, tvář blízko stolu, a soustředila se, aby sově neublížila, a v tom ji zasáhl silný parfém.

Začichala.

Pak začichala znovu.

„Nevlastníte kapesník, slečno Grangerová?“ vyštěkl Snape, zatímco jeho prsty dokončovaly přivazování pošty k puštíkovi.

„Ne – vlastně, ano – jen… najednou cítím…“ Začichala znovu a ztuhla. „Extázi!“

„Promiňte?“ pravil tvrdě.

Extázi. Jde o mudlovský parfém, právě docela populární…“ Ta slova se vytratila, když si uvědomila, že ten parfém vychází ze Snapeova dopisu.

Pomalu se napřímila a tváře jí opět zahořely rozpaky, jak jí došlo, že právě spáchala potenciálně nebezpečné faux pas.

Profesor Snape posílá silně navoněný dopis?

Neodvážila se mu podívat do očí, ačkoliv na sobě cítila jeho ledový pohled.

Snape vyslal svoji sovu na cestu a sledoval, jak mizí v dálce.

„Ne že by to byla vaše starost, slečno Grangerová,“ ozval se otočený zády k ní, „ale ty dopisy nepatří mně. Jen je přesměrovávám jejich právoplatnému majiteli.“ Jelikož se mu nedostalo odpovědi, otočil se a tvář mu potemněla. „Velmi by mě podráždily klepy, že profesor Snape posílá navoněné dopisy.“

„To by mě nikdy ani nenapadlo…“ lhala s tváří schovanou za Hedvičina máchající křídla, než sovu vypustila.

„Klepy málokdy bývají přesné, slečno Grangerová – a zatímco pro pomlouvače jsou nepochybně zábavné, zřídka pobaví pomlouvanou oběť. Nesouhlasíte?“ dokončil ostře.

Tvář jí zaplavila horkost, když si v té strašné, strašné chvíli uvědomila, že její profesor odkazuje na ony mudlovské příběhy, ve kterých spolu mají romantické pletky.

Hermiona se propadala zahanbením. Nejen že zjistila, že si je těch zvěstí vědom, ale dokázal být natolik sadistický, aby je použil k útoku proti ní.

V ohni rozpaků se cítila téměř – zneuctěná – zamumlala rychlé: „Ano, pane,“ a utekla.

 

Severus Snape se vrátil do svých komnat ohledně incidentu v sovinci klidný – byl si jistý, že slečna Grangerová nevypustí žádný drb, který by zahrnoval navoněné dopisy.

Vytáhl ozdobný klíček z tajné zásuvky stolu, vešel do ložnice a zamířil přímo k vysoké čínské skříni stojící po pravé straně jeho postele.

Pokud jde o ty romance – nu, slečna Grangerová je žačka. On sám může mít jisté, řekněme, rozmary – ale sex s jednou z jeho studentek k nim rozhodně nepatří. Sama ta myšlenka byla odporná. Už tak sotva vydržel být s nimi v jedné místnosti, natožpak…

Nicméně její povědomí o těch zvěstech a její zjevné nepohodlí nabízelo celou řadu vynikajících a zábavných možností, jak ji během hodin držet v šachu.

Vložil klíček do zámku a odemkl dvoukřídlé dveře lakované skříně. Obratné prsty se rychle propracovaly složitým bludištěm zásuvek, dvířek a tajných zámků, které vedly do malé komůrky v srdci skříně.

Sáhl dovnitř a ze stojanu zvedl malou skleněnou kouli se stejnou péčí, s jako ji před několika lety bral z jedné z polic v Síni proroctví. Její slabá záře v posledních letech jasněla a sklo bylo teplé na dotek.

Pomalu přejel palcem přes žlutou nálepku a sledoval nápis:

A.F.III pro E. S.

Severus Snape a
Hermiona Jean Grangerová

Snape kouli zvedl a zamyšleně pohlédl do jejích zářících hlubin jako už tolikrát od té doby, co dorazil do školy.

Proč ji nerozbil a tak ji neotevřel? Protože její obsah dávno znal. Ona ‚E.S.‘ na nálepce byla jeho matka Eileen Snapeová. Proroctví vyslovila vědma, kterou navštívila, když jej čekala.

Na rozdíl od toho, co Grangerové řekl o přesnosti drbů, na každém šprochu bylo pravdy trochu. A mudlovské ženy příležitostně vykazovaly jistou vnímavost.

A samozřejmě, za pár let se Hermiona Jean Grangerová stane ženou a přestane být jeho studentkou.

Ústa se mu stočila do predátorského úšklebku.

Nemohl se dočkat.

KONEC

Beru na vědomí, že mezi fanoušky HG / SS jsou i nějací muži, ale myslím, že většina z nás jsou ženy.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Klepy a zvěsti Od: mami - 29.10. 2015
Podarené...on vie ako to skončí s tak sa môže hrať...

Re: Klepy a zvěsti Od: Aeidaill - 17.08. 2015
Přeji jen to nejlepší. Také se mi na tváři při dočtení objevil predátorský úšklebek. =)

Re: Klepy a zvěsti Od: marci - 17.08. 2015
Milá Jacomo, jako obvykle touto dobou doháním resty, takže Ti taktéž opožděně přeju všechno nej nej k narozeninám! Doufám, že sis je užila!! :)

Re: Klepy a zvěsti Od: zuzule - 11.08. 2015
To bylo úžasný! :) Jacomo, vše nejlepší, i když celkem pozdě... :)

Re: Klepy a zvěsti Od: maria - 29.07. 2015
dakujem zA preklad

Re: Klepy a zvěsti Od: Cukrenka - 26.07. 2015
Ahoj, děkuji za překlad. Velice mě pobavila představa Hedviky ignorující Severuse :-) Ps:S těmi komentáři to byl dobrý nápad, konečně se z toho nevykroutím

Re: Klepy a zvěsti Od: TaraFaith - 24.07. 2015
Nezvyklé, ale zajímavé a příjemné čteníčko... Díky!!!!

Re: Klepy a zvěsti Od: TaraFaith - 24.07. 2015
Nezvyklé, ale zajímavé a příjemné čteníčko... Díky!!!!

Re: Klepy a zvěsti Od: Violeta - 24.07. 2015
Opožděně vše nejlepší, Jacomo!!! Povídka se mi moc líbila, nápad je fakt originální, úplně jsem si říkala, kam na to ty lidi chodí. Dopis od Severuse prostě skvělý. Ohledně Alana Rickmana, no je úžasný,o tom asi není pochyb, jednou jsem viděla záběry z jeho posledního natáčecího dne v rámci HP a všichni z toho byli úplně vyřízení. Ten chlap má prostě charisma :D Lupino a marci, děkuji za krásné počteníčko!

Re: Klepy a zvěsti Od: arabeska - 23.07. 2015
Genialni. Jeste lepsi, nez jsem cekala. Neskutecne jsem se bavila :D Jacomo, vsechno nejkrasnejsi! Ohromne diky za preklad :)

Re: Klepy a zvěsti Od: Iveta - 23.07. 2015
Ooo, to proplesknutí Harryho a Rona bych chtěla vidět :-D Skoro mi připadá, že tam ten konec ani nemusel být (však ono to vyplyne ve spoustě jiných povídek). Ale Severusův dopis panu Rickmanovi je vpravdě snapeovský a nepochybuji, že by si Hermiona s Emmou mohly dobře rozumět :-D Díky za překlad

Re: Klepy a zvěsti Od: Julie - 22.07. 2015
Tak to bylo velmi originální. Ještě teď se culím. Díky moc za překlad i výběr povídky! Jacomo, přeji všechno nejlepší k narozeninám, ať se ti splní všechna přání a ať máš stále chuť do překladů.

Re: Klepy a zvěsti Od: petty002 - 22.07. 2015
Není co dodat perfektní :D. Díky.

Re: Klepy a zvěsti Od: Neprihlásený - 22.07. 2015
Moc pěkné :D, ten konec byl perfektní ;-).

Re: Klepy a zvěsti Od: Jacomo - 22.07. 2015
Milá překladatelko Lupinko a drahá betuško Marci, strašně moc vám děkuju za nádherný dárek. Užila jsem si každičké písmenko, zejména v onom Snapeově dopise Alanovi :-)) Udělaly jste mi neskutečně velikou radost. Tuhle povídku si rozhodně stáhnu do své Soví síně slávy. Stejně tak děkuju za všechny přáníčka a gratulace v komentáří, moc mě potěšily. Další várku mého překladu Recnac máte přichystanou na sobotu :-))

Re: Klepy a zvěsti Od: larkinh - 22.07. 2015
Naprosto dokonalé :) Kdo si počká, ten se dočká. Děkuji za překlad.

Re: Klepy a zvěsti Od: Zuzana - 22.07. 2015
Rickmana zbožňujem, Severusa zahral úžasne, ale môj Severus, ktorý sa mi zrodil v hlave skôr ako som videla film je úplne iný a do toho som sa zamilovala. Do Rickmana som milovala ešte keď hral vo filme Zavri mi oči. Bol taký fešácky blonďák s ruskými črtami a strašne sa mi páčil:) Ten list čo Severus písal Alanovi ma pobavil, ale ten koniec ešte viac:D Skvelé. Ďakujem za preklad. Jacomo ešte raz všetko naj, veľa lásky, zdravíčka a šťastia sovička.

Re: Klepy a zvěsti Od: ivy - 22.07. 2015
uzasny preklad,myslim,ze jsem povidku cetla v originale,ale prelozena mi prijde jeste lepsi

Re: Klepy a zvěsti Od: MaraJ - 22.07. 2015
Velmi originální nápad a skvělý závěr. Děkuji za překlad a Jacomo přeji krásné narozeniny!

Re: Klepy a zvěsti Od: Khira - 22.07. 2015
Severus sa nezaprie :) UPLNE SUPER: Doufám, že mé mlčení dostatečně vyjádřilo naprosté pohrdání, které chovám vůči plánům na vylíčení Potterova života. Jinak Vás mohu ujistit, že k Vašemu vytouženému setkání dojde – ale za mých podmínek a až to budete nejméně čekat.

Re: Klepy a zvěsti Od: soraki - 22.07. 2015
Toto byla naprosto luxusní jednohubka! JACOMO všechno nej a nejlepší hlavně zdravíčko a pohodu

Re: Klepy a zvěsti Od: grepik03 - 22.07. 2015
Moc děkuji za skvělý výběr povidky a naprosto dokonalý překlad ! Pobavila jsem se a bude chvíli trvat než mi někdo smazne úsměv z tváře; ) Originální , vtipne a neotřele. Ještě jednou díky!

Re: Klepy a zvěsti Od: kakostka - 22.07. 2015
Ježiš to je L U X U S N Í povídka:-)))) milá Jacomo, vše NEJ a Lupino, Marci díky za překlad a betaci, jen jsem vrněla blahem. Taková krása. Jste bohyně slova, taková mistrná ukázka sakrasmu, ironie, pečlivě vypointované jedovatosti zabalené v hávu "dekora"... dokonalé. Včetně závěru a čínské lakované skříně. Milá Hermiono, netušíš, co na tebe čeká, vlastně buď ráda... Jen si tak říkám, že vážený pan Rickman to bude mít těžké je opravdu velmi dobrý, navíc zdvořilý a čelit tak jasné výhrůžce, copak Severus nechápe, že hraje podle scénáře? A ještě mu vyhrožuje setkáním, hmmmm. Navoněné dopisy v sovinci... hi hi. Děkuju za parádní lahůdku.

Re: Klepy a zvěsti Od: MIRA - 22.07. 2015
Jacomo, prajem ti všetko najlepšie k narodeninám.:)

Re: Klepy a zvěsti Od: scully - 22.07. 2015
Skvělá povídka. Ten dopis od Severuse panu Rickmanu byl dokonalý. A nestydím se říct,že podle Severuse opravdu trpím hormonální nerovnováhou,když jeho postavu považuju za sexy chlapa. A dočkal se i proplesknutí obou zmíněných chlapců v dalším filmů. A ten konec neměl chybu,prostě typický Severus. Moc děkuju za překlad a Jacomo přeju Ti všechno nejlepší k narozeninám a chuti k dalším překladům.

Re: Klepy a zvěsti Od: denice - 22.07. 2015
Jacomo, k tvým narozeninám ti přeju všechno štěstí světa, protože ty si je zasloužíš! Dokonalá povídka, originální Snape je prostě - originální :-D Děkuji!

Re: Klepy a zvěsti Od: Gift - 22.07. 2015
:-) Kdo by to byl do Severuse rekl. Velmi originalni povidka, moc jsem se pobavila. A tobe, Jacomo, tobe preji vse NEJ NEJ k tvym dnesnim narozeninam. Uzivej slunecneho dne ;-)!

Re: Klepy a zvěsti Od: solace - 22.07. 2015
Áno, áno, túto poviedočku poznám a rada som si ju znovu pripomenula. Myslím, že preklad bol dokonalejší než originál. Veľmi pekne ďakujem, Lupina. Jacomo, k dnešným narodeninám ti prajem všetko najlepšie. Okrem tých obligátnych vecí taktiež veľa chuti a elánu do ďalších prekladov.

Re: Klepy a zvěsti Od: Sammi - 22.07. 2015
Originální.

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod