Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 24.05. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 16 - Big Game, Bad Kiss

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/16/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

2. května, sobota, 3:04

Moje postel, sklíčenost

Milý Deníčku,

Rose a Škorp jsou zase spolu. Asi se zabiju.

To vyškrtni, nejsem emař – je to taková ta gotická persóna, že jo? Radši zabiju Rose. Nebo možná odjedu do Kanady a způsobím tam zkázu.

Už dlouho se tam nic nestalo. Ne, dělám si prču, Kanaďané si nezaslouží následky mého smutku a vzteku.

 

9:37

Nebelvírská šatna

Milý Deníčku,

dneska se koná ten velký zápas proti Havraspáru. Škorp řekl, že se pokusí přijít mi fandit, ale Rose mu to chce zakázat.

Mám pocit, že ztrácím nejlepšího přítele.

Chaney se na mě pořád dívá, ale já po ní pokaždé jen blýsknu svým rozkošným úsměvem, který Rachel označuje za úsměv starého úchyláka. Vážně vypadám staře? Měl bych to ověřit v zrcadle.

 

O deset minut a krabici ovocného džusu později

Milý Deníčku,

James mě napomenul, ať se přestanu pozorovat v zrcadle při pití džusu, protože u toho vypadám jako idiot, a raději ať se soustředím na hru. Potom si odešel promluvit s Alem. Snaží se ho povzbudit, protože je pořád nešťastný kvůli Škorpovi a Rose. I když by to nikdy nepřiznal.

Nemám ponětí, jak by se Jamesovi mohlo povést někoho povzbudit, ale aspoň vykazuje snahu.

 

O třicet vteřin později

Milý Deníčku,

James Alovi slíbil, že ho v létě vezme na striptýz pro muže i ženy.

 

O dvě minuty později

Milý Deníčku,

Al je teď spokojený a nabuzený ke hře. Jen doufám, že to nezpackám já.

James: Tak bando, chci, abychom všem předvedli, jak se to má sakra hrát!

Já: Tetička Ginny nemá ráda, když to slovo používáš.

Al: Má pravdu.

Chaney: Jaké slovo?

Vždycky jsem věděl, že je pomalejší než žirafa.

Počkej, jsou žirafy pomalé?

James: Kéž bych měl serióz-

Já: Smůla, Serióz Black je mrtvý.

James: HUGO!

Al: Klídek, Jamesi, takhle se prostě připravuje na velký zápas.

Já: Ale tohle je můj první velký zápas.

James: Jak chceš. Tak, připraveni?

Následoval pokřik a menší taneček, abychom za sebe setřásli nervy. Jeden z odrážečů umí beat box, tak jsem si na něj zatančil svou běžnou břišní sestavu.

Trénoval jsem to.

 

14:28

Velká síň, pozdní bašta

Milý Deníčku,

vyhráli jsme! Vykryl jsem spoustu střel, kromě tří, ale to mi pražilo slunce do očí a při posledních dvou mě trefil potlouk.

Myslím, že budu mít óbr modřinu, ale je mi to fuk!

Po vítězném poplácání jsme převzali trofej a Rachel mi věnovala skoro minutový polibek.

Celá ta věc s ocucáváním se mi začíná líbit.

 

Stejné místo, ale asi o pět minut později

Milý Deníčku,

všichni teď znají moje jméno! Hromada lidí mi říká „Zdár“ a chválí mě, jak jsem dobře hrál. Tvrdí, že tak kvalitní chytání ještě neviděli, a vyptávají se, v čem spočívá moje tajemství.

James jim řekl, že to proto, že je můj kapitán, a že mám holčičí deníček.

Já jsem dodal, že je vážně mužný.

Asi bych měl ale jít, vypadá to, že se mnou chce mluvit Škorp.

 

O patnáct minut později (To nevím jistě, musel bych se zeptat na čas)

KNP

Milý Deníčku,

Škorp říká, že se přišel podívat na zápas bez Rose a že je teď na něj hrozně naštvaná. Řekl jsem mu, že to je dobře a že patří k Alovi. On si jen povzdychl a podal mi máslový ležák.

Já: Měl bych radši jít na tu párty…

Škorp: Prosím, ještě nechoď.

Já: Něco je špatně?

Škorp: Život. Nemám ponětí, co se to děje, a jsem přeplněný emocemi…

Měl bych ho teď uklidnit? A co mám dělat? Možná ho poplácám po hlavě, jako to dělám s Červenkou a Wrenem.

Já: Uchm… všechno bude dobré.

Škorp: Hugo, chci něco zkusit, tak prosím nezpanikař.

Já: Proč bych měl panikařit…

 

15:45

V bezpečí nebelvírské společenské místnosti

Milý Deníčku,

ŠKORP MĚ PRÁVĚ POLÍBIL!

Celé to bylo špatné a asi po vteřině jsem ho odstrčil a utekl. Nikdy bych ho nemohl mít takhle rád. Teď jenom doufám, že jsem nebyl až moc neslušný.

Bylo to, že jsem si před útěkem odplivl a otřel pusu, neslušné?

Myslel jsem, že líbání s Chaney je nejhorší, ale tohle to překonalo.

Rachel: Hugo, proč nemáš ohnivou whisky? James ji propašoval přes tvého strejdu.

Já: Škroup mích bobíbi.

Rachel: Jseš na něčem? Protože já chci taky.

Já: Škorp mě políbil.

Rachel: Ou…

Rachel říká, že ho nezabije, ale že teď musí být dost zmatený. Říká, že se právě rozešel s někým, koho možná miloval, hned potom po hlavě skočil zpátky do špatného vztahu a teď nemá ponětí, co dál.

Poradila mi, že jestli si s ním o tom chci promluvit, mám chvíli počkat, a že si mám užít párty.

Je vážně chytrá.

 

3. května, neděle, 1:09

Pořád na párty

Milý Deníčku,

Rachel měla pravdu, že si mám užít párty.

Nějak se sem dostali lidi z dalších kolejí a paří s námi. Dokonce se ukázalo i pár havraspárských. Všichni jsme si zatrsali břišní tance.

Nejlepší bylo, když dorazil ředitel právě ve chvíli, když James pobíhal po společenské místnosti jen tak v boxerkách. Tvrdí, že to byla výzva, ale já se domnívám, že měl přehršel medoviny a ohnivé whisky.

Ředitel se nenaštval, a místo toho začal trsat a kecat se studenty.

Kromě toho evidentního zápachu smrti mám Bradavice docela rád!

 

10:19

Společenská místnost

Myslím, že jsem tu usnul vedle Rachel a ostatních

Milý Deníčku,

jsem jeden z mála lidí, kteří dnes tady, ve společenské místnosti, nemají kocovinu. Rachel, která ji taky nemá, mi řekla, že mi dá galeon, když hodně hlasitě prásknu knihou.

Skoro jsem to neudělal.

 

18:09

Velká síň

Milý Deníčku,

myslím, že mám halucinace – to slovo jsem se naučil od Jamese poté, co snědl nějakou divnou čokoládu – jelikož vidím, jak všichni do něčeho píšou a schovávají to před každým, kdo si to chce přečíst.

Mají deníčky! A dost kluků je má holčičí… do háje, chci říct v mužně růžovém a fialovém provedení, kdežto holky v modrém a zeleném.

Nejdřív jsem myslel, že je to vážně nepovedený vtip – v nepovedených vtipech se vyznám, protože jedním z nich je můj táta – ale podle Rachel mám prostě fanoušky.

Takže takovéhle to je být viditelný.

 

O patnáct minut později

Milý Deníčku,

Škorp se mi přišel omluvit. Řekl jsem mu, že je to v pohodě a aby to už nikdy nedělal. Jen se zasmál a řekl, že jo a že to mám u něho.

Požádal jsem ho, aby se rozešel s Rose.

Škorp: To nemůžu.

Já: Nemůžeš?

Nevysvětlil mi proč, ale řekl, že se můžeme i s Rachel proplížit do Prasinek a pokecat s obsluhou z Prasečí hlavy.

Aberfoth je legrační chlápek. James mi řekl, že obcuje s kozama, ale já myslím, že o mně by se taky dalo říct, že obcuju s bonbóny.

Tak to James myslel, že jo?

 

O hodinu později

Moje postel

Milý Deníčku,

tak se zdá, že Bradavice ztratily pár bodů respektu. Našel jsem v kufru mrtvou krysu. Musel to být vtípek toho domácího skřítka, co jsem mu řekl, že je vážně líný, když nechá válet mrtvé věci po celých Bradavicích.

Skřítek odsekl, ať zmlknu, což jsem shledal velmi nevychovaným.

 

O pět minut později

Milý Deníčku,

ta krysa je Scabbers.

 

O třicet vteřin později

Milý Deníčku,

a taky je naživu. Zřejmě jsem majitel krysy, která si ráda hraje na mrtvou.

A kočky, která se domnívá, že je naprosto v pořádku olizovat se na mém polštáři před zraky koťat. Naštěstí pro Červenku jsem mu zakryl oči jednou ze svých ponožek.

 

O pět minut později

Milý Deníčku,

musel jsem mu tu ponožku sundat, protože se mu povedlo nabourat do čela postele, žuchnout na zem, narazit do stolu a omdlít z toho zápachu.

 

O jednu kočku osvobozenou ze zajetí ponožky později

Milý Deníčku,

asi půjdu do postele. James slíbil, že zítra ukáže Lily kůlový trik s ohněm, takže musím být poblíž, abych ho uhasil.

Kdybych tak znal kouzlo na vyčarování vody.

No, co se dá dělat.



* Za Serióze Blacka opět může, jak jinak, LadyF, které se tímto klaním.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


:-) hlavné je, že sa nakoniec cíti ok...

Divím se, že ten jeho zvěřinec ještě žije. Serióz se povedl stejně jako celý překlad. :) Díky!

Zaujímalo by ma, či chudák Hugo dostane aj naozajstný bozk, taký, ktorý mu rozbúcha srdce roztočí hlavu a tak:) zatiaľ sú to len také slabé pusinky:) odpľúvať si ale nemusel, to bolo dosť kruté:) Ďakujem za kapitolu:)

Vím, že chvála už zazněla v předchozích komentářích, ale: "Smůla, Serióz Black je mrtvý," mě skolilo. On Hugův mužně růžový deníček je vždycky paráda. Užiju si ten ohňostroj a pak čtu znova pomalu a vychytávám si to, co jsem při prvním chtivém bleskočtení nepochytila... Díky, čarodějky!

Díky za další náhled do Hugova života. Chudák, jak se s ním pere. Ale pozitivní je, že už není neviditelný, no ne? Serióz je úžasný! Díky, holky, opět pobavilo :-)

Hugo znova nesklamal.:D Páči sa mi tá jeho Ráchel. Riaditeľ fakulty je tiež super. :D Teraz len rozmýšľam, kto to je. Žeby Neville? Ron ako nepodarený vtip.:D Keby chudák vedel.:D Serióz sa mi páči. :) To je ako u nás. Serjoža - ruské meno je u nás serjožka ako ser Jožka.:D Skorpa mi je strašne ľúto. :( Chudáčik, už by bral aj Huga.:( No, mne by nevadilo, keby mňa pobozkal.:D Nádherný preklad baby. V sobotu v noci, alebo v nedeľu ráno sa vždy bavím.:D Ďakujem.:)

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod