Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Jeden den v životě Hermiony Snapeové

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Jacomo - 11.05. 2015 Téma: Čarodějkám jen to nej
Jacomo nám napísal:

Jeden den v životě Hermiony Snapeové


Autor: corvusdraconis

Překlad: Jacomo                                       Betaread (bleskový a naprosto skvělý): Calwen

Originál viz https://www.fanfiction.net/s/11151755/1/An-Odd-Day-In-the-Life-of-Hermione-Snape


Milá Arabesko,

toto je jednak dárek k Tvým narozeninám, jednak poděkování za celý tenhle Tvůj úžasný nápad, za Tvoje dokonalé překlady, za Tvoje nadšení, za Tvůj nakažlivý úsměv a za to, že jsi!

Ať je každičký Tvůj den plný magie!

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Shrnutí: Hermiona Snapeová má jeden z oněch dnů.

Napsáno na zadání Pride of Portree – jednorázovka

Hlavní zadání: 1) V lásce a válce je dovoleno vše; 2) Hromada Severuse
Volitelné zadání: 3) „Lidé mají nepříjemný zvyk pamatovat si věci, které by neměli." Christopher Paolini, Eragon (citace)
Povinné zadání: počátek (jako slovo); „Máte asi tolik kouzla jako tlustočerv" (v rozhovoru). 

* * *


Profesorka přeměňování Hermiona Snapeová stála před svou napůl otupělou třídou a zvažovala, jestli se mohli spontánně proměnit v kamenné sousoší. Usoudila, že pokud se promění alespoň na hrabáky, mohla by se na nadcházející hodině trochu víc pobavit. Místo toho její značně ospalá třída se zcela prázdnými výrazy ve tvářích zvládla zpackat základní přeměnu zápalky na jehlu a jednomu ze studentů se podařilo proměnit svou spolužačku na kus chřestu. Bylo by to převelice působivé, kdyby přišli na to, jak tu chudinku čarodějku přeměnit zpátky.

V duchu vzdala díky své dlouholeté učitelce – tichou modlitbou poděkovala Minervě McGonagallové za to, že ji připravila na všechny ty náhodné události, které by jí třída mohla hodit na hlavu. Hermiona musela sobě i jistému mistru lektvarů přiznat, že její výukové metody z počátku připomínaly vzteklého hipogryfa v obchodě s hůlkami. Teď její učební styl vycházel z obou mentorů, Minervy McGonagallové a Severuse Snapea. Jeden ji naučil trpělivosti, druhý aby ze sebe kvůli své touze být nápomocná nedělala rohožku.

Byla vděčná rokům, které strávila jako Minervina učednice, pomohly jí zachovat si zdravý rozum. Dokázala tak svým studentům zabránit provádět jeden druhému strašné věci ve jménu vědy, magie nebo na co že to ty děti myslely, když se rozhodly proměnit své studijní partnery na zeleninu a byly přesvědčené, že je to dobrý nápad.

Zvonek ohlásil konec hodiny. Bylo jí jasné, že třída je tak dokonale mimo, že se ani nebude snažit posbírat si učebnice, jen aby zvládla odejít pár minut před koncem hodiny. Všichni studenti číhali jako krokodýlové v řece, kteří čekají, až se přibatolí nějaké stádo pakoňů.

Mávla rukou, aby je vystrnadila ven, a při tom je probodla pohledem. Tupě jí pohled vrátili. Téměř viděla, jak jim z koutku pusy kape slina. Ústa se jí zkřivila úšklebkem, napřímila se a přitáhla si svrchní hábit k tělu stejným způsobem jako jistý bradavický profesor. Zaštítila svou mysl nitrobranou, její oči potemněly a škodolibě se na ně zahleděla.

Studenti vyletěli z místnosti, jako kdyby jim hořelo za patami, a Hermiona si uvědomila, že ohrnuje nos opovržením. Možná trávila příliš mnoho času s jistým temným kouzelníkem. Podívala se na svůj černý hábit a povzdechla si. Vrána k vráně...

Rozhodila po místnosti ochranná kouzla a vykročila ze dveří, ale pak si všimla knihy, kterou někdo upustil přímo na prahu. Zahleděla se na inkriminovanou knihu s obviňujícím i rezignovaným výrazem a zvedla ji. Při tom z ní vypadla fotografie.

Hermiona se po fotce natáhla a podívala se na ni. Byla na ní jedna z jejích studentek, které se rády schovávají vzadu. Slečna... Thorntonová, jestli jí dobře slouží paměť. Jestli mohla říct, tak slečna Thortonová vypadala svým způsobem přívětivě, ale byla zcela plachá. Na fotce byla kupodivu v mudlovském oblečení. Měla na sobě jakousi podivnou verzi čarodějnického kostýmu jakoby z Čaroděje ze země Oz. Zelená barva kůže, černý špičatý klobouk, bradavice, nos dlouhý jako Madam Pinceová... ale ano, musela uznat, že špičatý klobouk a dlouhý nos byly k vidění i v reálném světě, ale křiklavě pruhované punčochy a smaragdově zelená kůže už tolik ne.

Otočila fotografii. Rozpitý text napsaný nesmývatelnou fixkou obsahoval tato slova: „Lidé mají nepříjemný zvyk pamatovat si věci, které by neměli." Hermiona pozvedla obočí. Christopher Paolini, jestli si tu mudlovskou knihu pamatovala správně. Napsal nějakou fantasy o dracích, která se jmenovala Eragon. Hermiona si nebyla jistá, jestli ta fotka je něco jako vzpomínka, nebo zda nejde o nějaký druh vydírání. Zírala na fotku a levé obočí jí vystřelilo k vlasům. Usoudila, že s největší pravděpodobností jde o vydírání.

Zastrčila fotku mezi stránky a zaklapla knihu. Slečna Thorntonová ji bude chtít nepochybně zpátky. Byla to jen otázka času. Vyšla na chodbu, zavřela dveře, seslala na ně ochranná kouzla a vykročila po chodbě pryč. Chvatně tudy procházelo množství studentů, kteří se se střídavým úspěchem snažili neběhat, aby se nestali terčem ztráty bodů.

Jak pokračovala v cestě, narazila na místa na podlaze pokrytá sbírkou bot a ponožek. Instinkt vypěstovaný v letech, kdy poznala Freda a George Weasleyovi, způsobil, že jí začaly vstávat všechny vlasy na hlavě. Protože chtěla otestovat svou hypotézu, aniž by použila vlastní botu, vytáhla malý gumový míček, zabavený jednomu ze studentů, a vyslala ho na skákavou cestu po chodbě.

PLESK!

Míček se přitiskl k podlaze jako přilepený.

Hermiona si se zabručením přejela jazykem po zubech. Tohle bylo něco jiného.

„To je tvoje vina, ty pitomá palice s trpasličím ksichtem!" ozval se z chodby mužský hlas.

„Já?" zakřičel druhý. „Jak by to sakra byla MOJE vina?"

„Kdyby nebylo té tvé zábavné války s Astrid, neměl bych teď boty a ponožky přilepené k téhle Merlinem prokleté podlaze!" ječel první hlas.

„Zatraceně, nezaklel jsem tu podlahu na lepidlo – ACH! NE!"

Ozval se pleskavý zvuk a zaklení.

„Merlin tě vem, Geoffreyi! Až se z toho dostanu, zmaluju ti ksicht, že s tebou Astrid nikdy na rande nepůjde!"

„Aspoň mám přirozený šarm," zařval Geoffrey. „Nebude záležet na tom, jak vypadám. Ten vtípek, co jsem provedl v lektvarové učebně, ji přiměje se do mě zamilovat!"

„Máš asi tolik kouzla jako tlustočerv, Geoffreyi," zasyčel druhý student. „A Merlin mi pomáhej, já ti to dokážu!"

Hermiona už toho měla dost, přestože ji ta stupidní výměna argumentů poměrně pobavila. Mávla hůlkou a odčarovala podlahu chodby, čímž osvobodila boty, ponožky a dva „kamarády", kteří k ní byli také přilepení.

„Řekněte mi, pan Raffordy a pane Withersi," spustila s kamennou tváří, „co vás vedlo k myšlence, že přeměnit podlahu v Bradavicích na lepidlo je dobrý nápad?"

Geoffrey Withers měl tolik slušnosti, že se zatvářil zahanbeně. Kirk Rafferty se na svého kamaráda díval dost vražedně.

Na kamaráda vypadal nějak vlažně. Na společníka se zdál příliš čestný. Označení kolega naznačovalo společnou aktivitu. Možná, že v tuhle chvíli bylo nejvhodnější slovo rival.

„Pane Withersi," pronesla Hermiona chladně. „Odebírám Nebelvíru patnáct bodů za váš žertík, díky kterému se podařilo stáhnout spolužákům z nohou asi padesát párů bot a ponožek. Budete mít dnes večer trest s panem Filchem a jsem si jistá, že ten vás s chutí naučí, co to znamená čistá chodba."

Aniž by změnila výraz, obrátila se k druhému studentovi: „A vy, pane Raffordy, jste připravil Nebelvír o pět bodů svým otřesným slovníkem, kterým vás tu mohlo slyšet hovořit bezpočet lidí."

„Ano, paní profesorko," odpověděli unisono a sklopili oči.

„V lásce a válce je dovoleno vše, děti," odfrkla si, „ale udržte své bitvy mimo bradavické chodby. Zmizte, než přijdete pozdě na další hodinu a přivodíte své koleji ještě víc potíží."

Oba studenti odpelášili pryč jako krysy, které se snaží opustit potápějící se loď.

Hermiona protočila oči a pokračovala dál po teď už nelepící chodbě. Mávla hůlkou a boty a ponožky ji následovaly. Nasměrovala je do vyčarované krabice u vchodu do Velké síně. Do vzduchu napsala oznámení: Zde naleznete svoje boty a ponožky. Pro usnadnění situace všech zúčastněných zakouzlila na hromadu pulírexo a osvěžovací mátové kouzlo, čímž se hledání ztracených věcí stalo méně fatální.

Poté se znovu vydala původním směrem ke sklepení. Nohy ji po spirále schodiště vedly zcela automaticky. Málokdy se obtěžovala dívat se, kam jde, protože často zjistila, že v hlubokém zamyšlení ji prostě nohy donesly tam, kam chtěla jít. V řadě uplynulých dnů se tento pomalu stával jedním z těch, kdy uvažovala, jestli v Bradavicích existuje taková věc jako klidný den. Některé noci by přísahala, že svítí úplněk a všichni studenti se nakazili lykantropickým vytím. Dnešek byl sice lepší než noc s vyjícími studenty, ale stejně se zdál být podivně mimo. Studenti chovající se, jako kdyby měli permanentní kocovinu, chodby zamořené lepidlem a kamarádi svádějící žertovné války kvůli získání „té pravé" patřili na seznam zvláštností.

Když otevřela dveře do učebny lektvarů, obočí jí vystřelilo až ke kořínkům vlasů a pokračovalo až na měsíc, přičemž se cestou ani nezastavilo pro svých dvě stě galeonů.

„Severusi," zašeptala. Byla to otázka a zároveň něco mnohem víc.

Severus ležel uprostřed třídy přišpendlený k zemi asi stovkou, možná i větším počtem figurín v životní velikosti, které měly jeho podobu. Byl jimi tak zavalený, že se nemohl pohnout ani natolik, aby dosáhl na hůlku. Jeho velmi podrážděný výraz jí sdělil, že být zavalen hromadou Severusů není jeho představa pohodlí.

Hermiona tentokrát mávla hůlkou s výrazem, který kolísal mezi nedůvěrou a absurdním smíchem. Všechny figuríny kromě jedné zmizely a tu opřela o tabuli v čele místnosti.

Severus Snape vstal ze země, ke které byl přišpendlený, s mrzutým výrazem ve tváři.

„A to jsem si myslela, že jsem měla špatný den," pronesla Hermiona tiše a popošla k němu.

Severusovy rty se zkroutily znechucením a odhalily tak jeho trochu žluté zuby. „Zřejmě někdo zmanipuloval můj předváděcí kotlík, aby duplikoval podobu toho, kdo se ho dotkne," zabručel rozladěný mistr lektvarů. Pokrčením ramen si urovnal hábit zpátky na své místo a naklonil hlavu, aby jeho vlasy opět získaly svůj poněkud neuspořádaný vzhled.

„A myslela jsem si, že chodba proměněná na lepidlo byla působivá," zabručela Hermiona.

Severus pozvedl obočí. Zvědavost bylo něco, co měli společného. Odfrkl si, zdánlivě znuděně, ale Hermiona věděla, že na něco čeká.

Popošla až k němu, přitulila se a položila mu paže kolem krku a hlavu na hruď. Objal ji, přitáhl si ji blíž a sevřel ji v náručí. Tiše si povzdechl, tvář zabořenou do jejích vlasů. Jeho dech ji polechtal na uchu a ona z něj ucítila náznak vůně jeho oblíbeného čaje.

Severus zabručel: „Vzhledem k tomu, že naše dny byly stejně výtečné, profesorko Snapeová, možná byste mohla vyšetřit trochu času a projít se se mnou okolo Černého jezera. Možná se nás chobotnice pokusí stáhnout pod hladinu a společně usmrtit."

„Tohle na tobě miluju, Severusi," řekla Hermiona a zacukalo jí koutkem úst. „Jsi tak nesnesitelně romantický."

Severus si odfrkl a odpověděl: „Všichni máme své přednosti." Poté jí nabídl rámě.

Hermiona se do něj zavěsila. „To mě těší."

Mistr lektvarů se na ni zahleděl svýma černýma očima a přejel jí dlaní po tváři. „Nesnesitelná čarodějko."

Hermiona se na něj zářivě usmála: „Jak si přeješ."

Než přitiskl svoje ústa na její, zašeptal: „Tak to má být."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 07.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Skvela jednorazovka, klobouk dolu! :)

Příjemná jednorázovka. Děcka jsou stejné v každé škole :) ještě, že se Hermiona a Severus mají s kým projít... Díky.

Ovšem být zavalena hromadou Severuse je zase MOJE představa pohodlí. Děkuji za pěkný překlad :-)
Mně by stačil jeden... :-)

Učila som a z vlastnej skúsenosti musím povedať, že sa viem celkom dobre vžiť do ich pocitov.
Já jsem sice neučila, ale mám to doma z první ruky - krocením studentské divé zvěře se zabývá můj muž a věnovala se tomu i jeho maminka a babička ;-) Tož tak.

Re: Jeden den v životě Hermiony Snapeové Od: arabeska - 12.05. 2015
Sovičko moje nejbožejší, je to naprosto perfektní! Ukazuje se, jak je severusismus infekční. Hermioně tahle role respektované ostré profesorky - napůl mezi Snapem a McGonagallovou - neskutečně padne. Chlámala jsem se smíchy, přesně to jsem po dnešním dni potřebovala. A romantický Severus zajisté neměl chybu! Nemá cenu citovat, že, musela bych opsat všechno. Ohromně moc děkuji za přání a překrásnou povídku v perfektním překladu (jako ostatně vždy)! A nemůžu se dočkat (před)sletu! ♥
Severusismus? Hm, to zní zvláštně, skoro jako diagnóza ;-) Kdysi jsem v nějaké diskusi navrhovala, jestli bychom si jako Severusovy fanynky pro tu úchylku na černé netopýry neměly vymyslet název. Tenhle by stál za úvahu :-)) Strašně moc mě těší, že tě povídka pobavila, byla objevena poněkud narychlo, ale zaujala mě, tak jsem doufala, že si najde cestu i k ostatním, především tedy k tobě. Dobré nálady není nikdy dost, tak jsem ráda, že jsem ti jí dokázala trochu přidat do měšce. Děkuju za slova chvály! A (před)slet je světlobodem všedních dnů! :-D

Rozplývám se a rozplývat se budu i nadále :).
Hlavně se ale pak zase zkoncentruj, ať se můžeme potkat u další povídky ;-)

"V řadě uplynulých dnů se tento pomalu stával jedním z těch, kdy uvažovala, jestli v Bradavicích existuje taková věc jako klidný den. Některé noci by přísahala, že svítí úplněk a všichni studenti se nakazili lykantropickým vytím." - Ještě že Hermiona získala tu správnou životní oporu, moc jim přeju, aby se jim ta romantická procházka vydařila :-) Díky za milý příběh.
Vypíchla jsi větu, která by mohla být mottem této povídky. Kdo z nás občas nemá takové dny? A pak je zapotřebí té životní opory nesnesitelného romantika:-) Díky, denice.

Aj obyčajné dni v Rokforte majú svoje čaro. A tak to má byť! Ďakujem za krásny preklad, Jacomo.
Jistě, především když jsou zakončeny nesnesitelně romantickou procházku s netopýrem okolo jezera. To bych snad i to učení přetrpěla :-) Díky, solace.

Priala by som Hermione aspoň jedného takého usilovného študenta ako bola ona:) tie decká boli na zabitie:) Severusa mi bolo takmer ľúto:DDD Ďakujem za krásny preklad. Arabeska, prajem Ti všetko najlepšie♥
Když oni to ty studenti vidí úplně jinak, že. Ať si tam ta ženská plácá, co chce, hlavně ať už je konec hodiny a můžeme jít tropit nezbednosti na chodbu :-) Díky, Zuzano(

Zvláštne, nevedela som, kam to zaradiť. Ale taký obyčajný deň v živote učiteľov :) Ďakujem za krásny preklad
Jo, je to zvláštní. A dost mi to připomíná stesky, se kterými se dennodenně vrací domů můj muž-kantor. Takže asi tak :-)

Působivě roztomilé. Není Hermiona těhotná, že je tak podrážděná...? *;-)
A vidíš, to by taky mohl být důvod ;-)

Och, tohle byla nádhera. Takový obyčejný den v Bradavicích. A nesnesitelně romantický Severus. Úžasný koktejl. Děkuji, Jacomo. Arabesko, ještě jednou všechno nej!
Ano, nesnesitelně romantický Severus byl lepší než celá hromada Snapeů :-) Díky, Lupinko!

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod