Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 15.03. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 6 - Party, Pranks and Chaney

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/6/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

31. října, 18:08

Oslava Nickových úmrtin

Milý Deníčku,

proč jsem nechal Ala, aby mě sem dotáhl? Smrdí to tady smrtí a hnilobou.

No, i když asi hodně věcí, které patří k Bradavicím, páchne jako smrt.

Ano, Deníčku, vím, že jsou to všechno duchové, ale mluvil jsem o jídle. Stěží se zvládnu nadechnout, aniž by se mi do plic dostal odér plesnivých oříšků. Kupodivu mě ale nepřešel hlad.

Ale musím najít Ala. Máme totiž jít s celým famfrpálovým týmem na nějaké setkání, které naplánoval James. Třeba tam bude i Chaney.

No, ale jinak tahle párty není úplný propadák. Docela slušně jsem si pokecal s jedním mrtvým týpkem, co tvrdí, že je duch Merlina. Ale když jsem se ho zeptal na Artura, odplul. A pak jsme se dali do řeči s Uršulou. Vyprávěla mi, co všechno táta prováděl na dívčích umývárnách se strýčkem a mamkou.

Ačkoliv mi vysvětlila, proč tam chodívali, stejně mi to připadá trochu zvrácené.

No konečně, už vidím Ala. Žongluje s koulemi (bez dvojsmyslu) s několika duchy.

Rychle ho odchytím a padáme odsud.


Stejný den, o dvacet minut později

Sedmé patro

Milý Deníčku,

všichni stojíme před Komnatou nejvyšší potřeby. James tvrdí, že noví hráči musí porazit trolla, aby se stali plnohodnotnou součástí týmu. Chaney to docela vzalo, ale já myslím, že James blafuje.

Když jsem mu to sdělil, navrhl, abych se šel přesvědčit dovnitř.

Fajn, seberu odvahu a půjdu. Napíšu do tebe později, Deníčku. Drž mi palce.

 

Stejný den, půlnoc

Komnata nejvyšší potřeby

Milý Deníčku,

James je mudlovský oslí trus!

Ten lhář mě spolu s oběma dalšími nováčky strčil dovnitř. Žádný troll tu nebyl. Zkusili jsme odejít, ale James za námi zamkl a oznámil, že se vrátí ráno.

Nemám ponětí, jak se mu podařilo nás zamknout, ale jen on  a Al tomuhle místu skutečně rozumí. Já to jenom tak nějak chápu.

Takže jsme tu asi hodinu všichni seděli, zmrzlí a hladoví. Aspoň dokud jsem nepožádal o postele, koupelnu a jídlo.

Splnila se jen první dvě přání, ale Link měl u sebe sladkosti, tak jsme zdlábli je.

Teď ležíme všichni v posteli a snažíme se zosnovat spiknutí proti Jamesovi. Řekl jsem jim, že poprosím o pomoc Scorpiuse. Ani si nestěžovali, když jsem navrhl, abychom se zeptali jeho. Asi proto, že od něho čekají něco řádně zmijozelského.

Několikrát jsem přichytil Chaney, jak mě sleduje, ale když jsem se na ni podíval, odvrátila se.

Mám snad další beďar? Škorp slíbil, že mi ten příští pomůže odstranit.

Ale dost už drama. Pan Malfoy říká, že z drama se vám dělají vrásky a pleš.

Kdyby to tak věděl táta. No, tak dobrou noc, Deníčku.

 

8. listopadu, 16:09

Šatna

Milý Deníčku,

vyhráli jsme první zápas!!! Ano, skutečně jsem napsal tři vykřičníky, protože jsem vážně v rauši.

Konečné skóre bylo 190:10 pro nás. No jo, tak jsem pustil jednu střelu, ale dalších sedm jsem vykryl. Al byl úžasný, když chytil zlatonku, a James střelil dva góly.

Jediné mínus je, že jsem celý od bláta. Po hře mě James strčil do louže, že prý na oslavu. Tak jsem ho na oplátku strčil proti tyči.

Byl jenom trochu omráčený.

No, raději se převléknu a vyrazím na párty.

 

Stejný den, 16:23

Můj pokoj

Milý Deníčku,

myslím, že jsem právě dosáhl nejvyššího možného stupně rudosti.

Když jsem byl na půl cesty ke společenské místnosti, objevila se Chaney. Voněla jablky a potem.

Tak jsme pokračovali v cestě spolu a povídali si o zápasu. No, o mluvení se spíš postarala ona a já jen poslouchal.

Chaney: Líbí se mi, že umíš naslouchat.

Já: Uch-hmm

Chaney: Promiň za to, co tehdy řekla kámoška. Prostě si ráda utahuje z ostatních.

Já: Ééhm, v pohodě.

Potom, Deníčku, řekla něco, kvůli čemu jsem málem sletěl ze schodů.

Stáli jsme přímo u portrétu Buclaté dámy, když Chaney vyhrkla:

Vážně se mi líbíš, Hugo.

No jo, no, tak jsem z těch schodů vážně sletěl. Chaney se ke mně vrhla, aby mě chytila, a pomohla mi dostat se zpátky. Když jsme znovu stáli u obrazu, Buclatá dáma se mi začala smát. Chaney se jen usmála a položila mi ruku na rameno. Jakmile vstoupila dovnitř, šel jsem za ní.

Cítím k ní to samé?

A to je důvod, proč se tady schovávám. Vrátím se dolů na párty!

 

Stejný den, 23:02

Můj pokoj

Milý Deníčku,

Rose opětovně pošpinila jméno Weasleyových. Našel jsem ji muchlovat se na pohovce se dvěma kluky. Ti dva se nelíbali, ale střídali se v cucání s ní.

Nemrava.

A nechce se mi ani věřit, že nikdo nic nenamítal proti tomu, že je v místnosti Škorp! A že James zvládá chodit rovně, i když je sťatý medovinou.

 

O hodinu později

Můj pokoj

Milý Deníčku,

co to znamená, když se tě holka dotkne na rameni? Měl bych jí to plácnutí slušně oplatit?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 22.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Podarená rodinka... Jeden lepší ako druhý.

Tak by mě zajímalo, jestli si ho tlusťoch Ron po tom skvěle vyhraném zápase konečně všimne. Nějaká ta pochvala třeba...Rose mě začíná štvát...děvka jedna..:D A ráda bych se dozvěděla, jak to pokračuje mezi Albusem a Scorpiusem P Těším se na další kapitolu.

Ten kluk nema chybu. Uz se tesim, co z neho vypadne priste. :D

Ja fakt neviem čo napísať.:D On je také perfektné dieťa.:D Veľmi pekne ďakujem za nádherný preklad a teším sa budúcu nedelu.:)

Ďakujem za skvelú, vtipnú kapitolu:)

James je pěkný zmetek,  Hugo zabodoval ve famfrpálu, to by si ho Ron také mohl všimnout, ne? Tloustnoucí paprda, to je výhra... a ještě se mu syn kamarádí s Malfoyem:-)))

Pořád se nemžu rozhodnout, co je perla kapitoly. rozesmála mě Uršula, vyprávějící, jaké zvrácenosti prováděl Ron a spol. na dívších záchodcích, pan Malfoy, tvrdící, že z dramatu se udělají vrásky a pleš, trochu omráčený James, Hugo padající ze schodů... Už se těším na příští neděli.

Pane jo, duchové se umí také chvástat. Že prý Merlin, cha, ten beztak straší jinde. Artur je Artuš? Přiznám se, nechce se mi hledat, kdo všechno kolem Merlina byl. No, ale Hugáček to nemá snadné v celé té famílii. Mezi náma, James je pěkný grázl. A Rose coura A Hugáčkovi se zapalujou lejtka Díky moc za nedělní dávku pozitivní energie, arabesko

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod