Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 5 - Famfrpál a nádory

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 08.03. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 5 - Quidditch and Tumours

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/5/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

20. září, 10:03

Tribuny u famfrpálového hřiště

Milý Deníčku,

některé děti by vůbec neměly provozovat sport. Zvláště pak ty, co nikdy neslyšely o famfrpálu. Dokonce i pro mě je strašně ponižující je sledovat.

James dnes vybírá brankáře a dva nové střelce. Pořád jsem na něj naštvaný za ten monokl, ale Škorp se mu aspoň pomstil, když mu zakouzlil spodky, aby vyjmenovávaly všechny holky, se kterými kdy byl.

Bylo to zábavné a znepokojující.

Ale zpátky ke konkurzu, Deníčku. Al mu pomáhá, protože je chytač v jeho týmu. Nejdřív zkoušeli střelci – vzlétlo třicet dětí, z nich dvacet dva holek. Počty mě baví. Většina holek přišla proto, aby získala Jamesovu pozornost. Jak ubohé.

Ale mají smůlu, protože James má teď oči jen pro svou současnou přítelkyni. Zdůrazňuju současnou. Už uplynula hodina a většina zájemců skončila buď epickým selháním, nebo na ošetřovně.

Líbí se mi slovo epický. Jak se nenuceně povaluje na jazyku.

Nakonec James našel dva obstojné hráče. Jednou z nich je Chaney Yuma, docela tuctová holka. Pár holek ji sjelo hnusným pohledem, když James prohlásil, že je v týmu. Ten druhý je týpek jménem Link Grayson. Má hodně dlouhé hnědé vlasy.

James teď žvaní o uchazečích o místo brankáře. Volí mezi třemi.

Deníčku, nic proti větším lidem, někteří poněkud statnější a tělnatější by se neměli pokoušet o místo brankáře. To jen… nevím, jak to říct slušně. Ale soucítím s jejich košťaty, já bych to na jejich místě vzdal, kdybych měl nést na zádech takovou tíhu.

To byl první z uchazečů, ten vykryl jenom jeden gól. Druhý byl malý človíček, který vypadal, že kdybyste do něj náhodou foukli, odletěl by až do Indie. Tomu se podařilo vykrýt tři. A ten třetí je trochu jako ten první, takže bez komentáře.

James volá, že jsem na řadě. Takže tě odložím, ale ještě před tím: proč se Chaney zahihňala, když řekl moje jméno?

 

Stejný den, 10:57

Tribuny u famfrpálového hřiště (zase)

Milý Deníčku,

James je vážně namíchnutý! Musel mi přenechat pozici brankáře! Jsem jediný, kdo vykryl všechny camrály! Jsem tak šťastný, až je mi do tance.

 

O minutu později

Milý Deníčku,

fajn, tak jsem si možná fakt na místě trsnul makaróny.

James plácá něco o tom, že se bude trénovat třikrát týdně. A konečně odchází se svou holkou pro tento týden.

Na tribunách zůstalo sedět pár lidí. Chaney je s nimi.

Měl jsi někdy pocit, že ti někdo gestikuluje za zády?

Jasně že ně! Jseš jenom Deníček, že?

No, tak jsem se otočil a spatřil hihňající se Chaney. Usmívala se, s ošklivou kamarádkou po boku. Ta se zahihňala hlasitěji, když jsem se usmál taky. Ukázala si na tvář.

Honem jsem se otočil a ohmatal si tvář. Je tam nějaká divná boule. A bolí.

Ach můj bože, je to nádor!

 

O tři minuty později

Milý Deníčku,

můžeš mít na tváři nádor? Půjdu se na to podívat někam do koupelny.

 

Stejný den, 11:11

Chlapecká umývárna

Milý Deníčku,

Fakt je tam, fakt je tam! Já umírám! Ale né! Musím sepsat poslední vůli.

Alovi a Škorpovi odkazuji všechny věci a peníze.

Lily odkazuji svoji fotku.

Jamesovi neodkazuji nic.

Rose taktéž neodkazuji nic, protože co taková běhna potřebuje?

Své tajné lásce… Ne, Deníčku, nedostaneš ze mě, kdo to je.

Svým rodičům odkazuji ponaučení z toho, že mě nikdy nebrali na vyšetření nádorů. Ne, oni mě místo toho museli tahat k zubaři.

Ach, moji zubaři jsou mamčini rodiče. Berou svoji práci až moc vážně, jestli chceš znát můj názor.

A přísahám, že jestli jim budu muset ještě někdy předvést ten zubní taneček, vytahám si všechny zubní kazy sám.

Promiň mi tu úzkost, raději se vrátím k tématu.

Myslím, že závěť je v náležitém stavu. Předám to Škorpovi.

 

Stejný den, 11:32

Knihovna

Milý Deníčku,

Al se stále ještě směje. Našel jsem je se Škorpem v pevném objetí v knihovně. Al se musel přerazit, aby sem z hřiště dorazil tak rychle.

Škorp mi poklidně vysvětlil, že je to nějaký beďar a ne nádor. Řekl mi, ať to nevymačkávám, jinak mi zůstane jizva.

Al se celou dobu smál.

Al: Ty sis myslel, že umíráš? Páni, nemůžu se dočkat, co z něj vypadne, až přijdou další fáze puberty!

Mrsknul jsem po něm knihu, poděkoval Škorpovi za pomoc a odešel do nebelvírské věže.

Hmm, ten beďar je dost červený, možná má Škorp pravdu a neměl bych se ho dotýkat ani ho vymačkávat.

 

O třicet minut později

Milý Deníčku,

BLÉÉÉÉÉ! V beďarech je nějaký blivajz! Už nikdy žádný nevymáčknu.

Po tom, co jsem právě viděl, si potřebuju lehnout.

 

O dvě minuty později

Milý Deníčku,

myslíš, že po mně Chaney jede? Doufám, že vážně ona a ne její ošklivá kamarádka.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 22.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 5 - Famfrpál a nádory Od: mami - 17.03. 2015
To akože vážne? Chudáčik Hugo.

Re: Kapitola 5 - Famfrpál a nádory Od: MIRA - 10.03. 2015
Hugo je také zlatíčko.:) Jeho zážitky by som bola schopná čítať celý rok.:D Ten bedar mi pripomenul zaprskané zrkadlo.:D Blee Nádherný preklad, arabeska, ďakujem.:)

Re: Kapitola 5 - Famfrpál a nádory Od: zuzule - 10.03. 2015
:D :D Tak to je mazec! Souhlasim s Alem a tesim se, co z neho jeste vypadne. Dekuju! Tohle jsem vazne potrebovala, po te vcerejsi jobovce v praci. Mela jsem si to precist uz vcera... :)

Re: Kapitola 5 - Famfrpál a nádory Od: Zuzana - 08.03. 2015
Jéj, chúďatko Hugo, s tým nádorom ma pobavil, ale mi ho bolo aj ľúto, že sa mu vysmiali:) Kto kedy vydržal nevytlačiť taký poriadny "nádor" Ďakujem za preklad.

Re: Kapitola 5 - Famfrpál a nádory Od: denice - 08.03. 2015
Na pokračování se od rána těším - a rozhodně stojí za to. Nádor! to je dokonalé. A jsem opravdu zvědavá, jak se bude vyvíjet Hugova sportovní kariéra Díky.  

Re: Kapitola 5 - Famfrpál a nádory Od: Neprihlásený - 08.03. 2015
Blé. To jsem taky nemusela vědět!

Re: Kapitola 5 - Famfrpál a nádory Od: Lupina - 08.03. 2015
:-D Ach božínku! Co bude dělat, až půjde do další fáze puberty :-D Škorp je mi sympatický, jak hezky a klidně mu vysvětlil, aby si do beďaru nerýpal :-) No, nedivím se, že si musel jít lehnout, musel to být docela šok :-D Jsem moc zvědavá, jak se bude vyvíjet famfrpál a zda po něm jede Chaney. Dokonalé, arabesko. Děkuji mockrát :-)

Re: Kapitola 5 - Famfrpál a nádory Od: gleti - 08.03. 2015
Hugo je neskutečně sladký, . Souhlasím s Alem, nemůžu se dočkat, co ještě nám předvede.

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod