Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Jen krví spojeni

Jen krví spojeni - 4

Jen krví spojeni
Vložené: Lupina - 28.01. 2015 Téma: Jen krví spojeni
Lupina nám napísal:

Autor: E. M. Snape               Překlad: Lupina          Beta: marci                Banner: Vojta

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2027554/4/In-Blood-Only

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 4. Skutečné páté kolo u vozu

Profesor Snape k němu v minulosti býval krutý, ale opravdu – tohle překračovalo všechny meze. Přepadl jej ve Velké síni, navykládal mu absurdní lži, pomlouval jeho matku… Harry svoji matku znal! No, ne skutečně, ale slyšel toho hodně od ostatních a viděl v myslánce Snapeovu vzpomínku. Znal svoji matku natolik, aby mohl s jistotou tvrdit, že by se nikdy nedotkla toho… toho slizkého zmetka.

Snape má evidentně cosi za lubem. Možná něco pro Voldemorta. Mohl zase změnit strany? To muselo být ono. Buď to, nebo byl jen skutečný bastard a při Harryho mučení zacházel sakra daleko. Možná si vynahrazoval všechny ty hodiny lektvarů, které už Harry nenavštěvoval, kompenzoval si všechny ty tresty, které už nemá šanci udělit… Harry měl občas podezření, že jeho úloha Snapeova verbálního boxovacího pytle naplňovala nějakou hlubokou, pokřivenou potřebu ukrytou v černém profesorově srdci. V každém případě se to Brumbálovi líbit nebude; určitě Snapeovi něco řekne.

Harrymu se ulevilo, když před ředitelnou uviděl Brumbála v rozhovoru s profesorkou McGonagallovou. Dnes tedy žádné potupné provolávání názvu cukrovinky před chrličem; stejně si zrovna na žádnou nedokázal vzpomenout. Hádáním hesla by strávil hodiny a beztak by neuspěl. Bylo čiré štěstí, že ředitel už je venku.

Díky Merlinovi za Brumbála. Poprvé od toho případu s proroctvím cítil Harry prostupovat tělem teplý pocit bezpečí. Brumbál nebyl neomylný – to už teď věděl – ale tento případ mohl vyřešit. Harry se, stejně jako za dávných dnů, může schovat pod Brumbálovu ochranu a ředitel vše napraví. Snapeovi řekne, aby Harryho nechal na pokoji, aby mu přestal ohavně lhát.

Brumbál jej sledoval přicházet. I McGonagallová u jeho boku se otočila a její oči byly na pozadí bledé pleti prázdné a ponuré. Ředitel se v ústrety usmál a se sotva viditelným zavlněním hábitu přešlápl, aby Harryho doprovodil do kanceláře. Harry si uvědomil cosi zvláštního…

Brumbál si zavolal ředitelku jeho koleje a ani jeden vůbec nevypadal překvapeně, když se Harry objevil.

Očekávali jej.

Harry cítil, jak se v něm šíří chlad. Zastavil se a nevěřícně na ředitele zíral. Brumbál cosi řekl – slova, která se slila do mlhy a Harry je nestihl zpracovat. A oči – ty ostražité, modré oči. Nebylo pochyb; čekal, až se Harry ukáže. To znamenalo…

„Pane Pottere?“ říznější hlas McGonagallové tu mlhu prořízl.

Divoce se na ni podíval, pak zpět na ředitele. Mohl by to být omyl, mohlo to být nedorozumění. Možná Brumbál nic nevěděl. Možná chtěl Harryho vidět kvůli něčemu naprosto jinému. Mohl by mít zprávy… Dobré zprávy! Voldemort v noci dostal infarkt a umřel. Pán zla se zřekl násilí a chce se setkat u čaje. Tom Raddle opustil své Smrtijedy, aby pláchl s mudlovskou letuškou. Něco, cokoliv…

Prosím, prosím, jen ať ten vědoucí Brumbálův pohled nemá nic společného se Snapem.

„Možná bys měl jít dál, Harry, abychom si mohli promluvit,“ jemně navrhl Brumbál.

Harrymu bušilo srdce v uších. Na něco takového nebyl připravený. Dobrý bože, copak to nikdo nevidí? Pokaždé, když se mu mysl zklidnila, napadaly jej všechny ty myšlenky – proroctví, Sirius, jak jej Voldemort posedl… Narůstaly v něm, jako by jej chtěly zadusit. Sotva mohl dýchat. Nepotřeboval k tomu ještě něco dalšího. Jen chtěl, aby se Brumbál zasmál tomu, co Snape prohlásil, aby Harryho ujistil, že Mistra lektvarů pokárá. Skutečně si nemyslel, že to ředitel už ví

Harry se otočil a slepě se vydal opačným směrem. Pryč od té hrozné kanceláře, od ředitele, který se tvářil mírně jako vždy, když se připravoval sdělit nějaké závažné poselství. Hrozilo, že mu jeho myšlenky opět přehrají celý ten neskutečný rozhovor se Snapem, a on je s nemilosrdným odhodláním zatlačil zpět na jejich místo.

Pak zaslechl… kohosi… zavolat jeho jméno a rozeběhl se. Vždycky byl rychlý, že? Vtrhl mezi překvapené tváře na chodbě, zadýchaně křikl heslo a ztratil se ve vchodu za nebelvírským portrétem.

Zpomalil, až když dorazil ke schodišti, a napětí mu teď tepalo ve spáncích. V uších mu divně bzučelo a opravdu, opravdu jej bolela hlava; jako by vážila tisíc tun, když dorazil do svého pokoje a padl do postele. Neohrabanými prsty trhl za závěsy a zatáhl je kolem svého soukromého prostoru. Potřeboval tu temnotu, tu samotu. Zabořil se do pokrývek a zamumlal kouzlo, aby zabránil světlu prodrat se skrze závěsy do jeho malého zakrytého místa.

Černočerná tma. To bylo lepší. Zavřel oči a zklidnil dýchání, předstíral, že je někde úplně jinde… Zpátky v onom nečekaném útočišti, které nalezl toto léto.

Každou noc jej trápily vize Voldemorta, alespoň ze začátku. A během těch pár letních týdnů jej izolace vytvořená Dursleyovými, hrůza a vina ze Siriusovy smrti a neustálé útoky na spící mysl dohnaly téměř k šílenství. Už ani o minutu déle nemohl vystát puch Dudleyho druhé ložnice a nemohl vypadnout z domu, aniž by cítil oči kouzelníků, kteří jej střežili a hlídali každý jeho krok. Toho léta našel jediné útočiště v místě, kterým kdysi z celého srdce opovrhoval.

Bylo zvláštní, jak se jeho pohled na přístěnek pod schody změnil. Jako by se zmenšil tím, jak Harry vyrostl. Byl to jen vrtoch, že se jednoho dne uhnízdil v zatuchlé díře plné pavouků, odkud slyšel Dursleyovy dupat po schodech nahoru a dolů. Ale zde do něj sestoupil zvláštní pocit klidu. Jistě, jako dítě nikdy nebyl šťastný. Vždy se cítil malý a bezcenný. Ale bylo to nějak lepší, než jak se cítil teď. Tehdy neměl nic… Nebyl nic. Teď měl lidi, které miloval, lidi, které měl chránit, a budoucnost světa spočívala v jeho váhavých rukou. Siriusova smrt mu otevřela oči ohledně strašných následků jeho voleb, proroctví mu zabránilo uniknout těm strašným rozhodnutím. A Voldemortovo děsivé posednutí jeho mysli na oddělení záhad mu ukázalo, jak slabé a beznadějné jeho úsilí ve skutečnosti je. Kouzelnický svět k němu vzhlížel jako ke svému zachránci a teprve teď si Harry uvědomil, že je pořád pouze oním vyděšeným klukem, který před všemi těmi lety žil v přístěnku pod schody.

V přístěnku vidiny nikdy nemíval. Jako by se pohřbil v nejtemnější místnosti, ukryl před Voldemortovým zrakem. Začal tam prchat každou noc, ke vzteku Dursleyových, kteří z jakéhosi důvodu najednou pojali averzi k tomu, aby tam jejich nenáviděný synovec dobrovolně spával. Když byl malý, zavírali jej tam s mnohem větším nadšením… Neměl tušení, co se změnilo; a bylo mu to jedno. Do tohoto jediného místa mohl utéct a mít se lépe, unikl zde myšlenkám a strachům, které mu rejdily v hlavě. A nestaral se, jestli jej budou Dursleyovi šikanovat, aby jej z toho místa vyštípali.

Jakmile byl zpátky v Bradavicích, náhradu nalézal mnohem hůře. Měl spolubydlící, lidi, kteří si jej všímali, a jeho soukromí tak chránily spíš závěsy než stěny. Většinu nocí sebral veškeré zbraně z arzenálu své představivosti, zaměřil se na jediný cíl – předstírat, že je zpět v přístěnku, zcela bez odpovědnosti nebo významu v očích druhých – a obvykle se mu podařilo, aby si mysl odpočinula.

Dnes opět zabral, pohřbil se v temnotě a přinutil své myšlenky zklidnit se. Mohlo by se mu podařit zapomenout na bouřlivé události toho dne, kdyby jeho malé útočiště náhle nezaplavily ostré paprsky odpoledního slunce a dovnitř nenahlédl černý stín.

„Jsou jen čtyři odpoledne, kámo, neříkej, že už spíš!“

Harry zasténal a přetočil se na bok. „Běž pryč, Rone.“

Ron jej zcela ignoroval. „McGonagallová mě poslala nahoru,“ pokračoval. „Říká, že si pro tebe dojde, jestli neslezeš dolů, a já opravdu nechci, aby se tu objevila. To mně a Seamusovi nemůžeš udělat. Prosím, Harry?“

Seamus s Ronem propašovali během několika prasinkových víkendů do věže neslušné množství ohnivé whisky a bylo jim jasné, že by ji McGonagallová mohla ucítit.

„Fajn,“ odsekl Harry podrážděně. „Jdu.“

Netrvalo dlouho a Harry klusal po schodech a zpocenýma rukama si přejížděl po hlavě v nekonečné bitvě se svými vlasy. McGonagallová na něj dole čekala a tvář již neměla tak pobledlou. Harry se opět modlil, aby se zprávy naprosto nijak netýkaly Snapea. Voldemort chytil… otravu botulotoxinem. To musí být ono.

„Pane Pottere, pojďme si promluvit o samotě, ano?“ zamumlala ředitelka a pokynula chlapci, aby ji následoval.

Ještě nikdy neviděl komnaty McGonagallové a nyní v nich jen mlčky stál, než jim připravila čaj. Bál se dotknout čehokoliv v tomto elegantním interiéru.

„A teď, pane Pottere,“ nasadila jemný tón, když mu podávala čaj a vyzvala jej k usednutí na pohovku, „vím, že musíte mít pár otázek.“

„O čem?“ co nejlhostejněji odvětil Harry a upil čaje.

„O profesoru Snapeovi.“ Odmlčela se a nejistě kmitla očima do strany. „O tom, že je vaším otcem.“

Harry polkl víc čaje, než měl v úmyslu, a horká tekutina mu opařila krk. Do očí mu vyhrkly slzy bolesti a rychle odložil šálek na stůl, jako by čekal, že jej kousne.

„Vím, že to musí být docela šok –“

„Ale doopravdy tomu nevěříte, že ne?“ skočil jí do řeči Harry. „Jenom si to vymyslel. Profesor Brumbál –“

„Byl ten, kdo mě o tom informoval,“ přerušila jej McGonagallová. „Před hodinou. Myslel si, že byste mohl potřebovat někoho, s kým byste si mohl promluvit, někoho, koho se to přímo netýká.“

Harry nevidoucíma očima zíral na své nohy. To nemůže být pravda. Brumbál je v té frašce taky namočený?

„Nejsem si jistá, co přesně vám profesor Snape říkal, Harry,“ pokračovala McGonagallová tiše. „Je… Severus není otevřený muž. Je právě tak v šoku jako vy, takže jestli řekl něco, co zranilo vaše city –“

„Ale prosím vás. Jako by se mě Snape mohl někdy nějak skutečně dotknout.“ Pocítil náhlý, surový hněv. „To všechno je jen nějaký vtip… špatný, zvrácený vtip.“

„Harry –“

„Nechci to poslouchat!“ zakřičel Harry a vstal, aby se vyhnul ruce, která jej měla uklidnit. „Nedotýkejte se mě!“

„Ovládejte se, pane Pottere!“ vyštěkla McGonagallová. „Vidím, že jste velmi rozrušený. Ale až si to všechno promyslíte, pan ředitel může vysvětlit –“

„Nechci se s ředitelem vidět,“ zavrčel Harry a podíval se na ni rozzuřeně, že jej do toho stále tlačí. Proč to dělá? „Nemáme o čem mluvit. Nevím, proč se chová, jako by to byla pravda!“

„Pane Pottere,“ zopakovala pevně, ale trpělivost jí už docházela, „profesor Snape je váš otec. Taková je situace a žádné popírání z vaší strany ji nezmění.“

„Jaký máte důkaz?“ do Harryho hlasu se vkrádal pocit zoufalství.

„Ředitelovo slovo,“ odvětila McGonagallová. „To je jediný důkaz, který potřebuji.“

„No, ale tohle mně nestačí!“

McGonagallová si povzdechla, zřejmě z této hádky velmi unavená. „Chtěl byste, aby profesor Snape připravil lektvar pokrevnosti, který by to potvrdil?“

„Od něj nechci nic,“ zdůraznil Harry. Znovu a upřeně se podíval na McGonagallovou. „Proč jste přišla vy? Kde je Brumbál?“

Profesor Brumbál, Harry,“ napomenula ho přísně. „A myslel si, že jste utekl, protože se na něj hněváte. Za těchto okolností chápu, proč si nepřejete s ním mluvit. I profesor Snape je velmi rozrušený.“

„Proč?“ zeptal se otupěle.

Chvíli na něj hleděla, jako by přemýšlela, jestli neprozradila něco, co neměla. „Ředitel to před vámi skrýval. Před oběma.“

„Co…“ tápal, co říct. Cokoliv. V hlavě měl prázdno.

„Posaďte se, pane Pottere.“

Mechanicky se sesunul zpět na své místo.

„Toto musíte pochopit – ředitel dohlíží na záležitosti druhých více než století,“ zaměřila se McGonagallová na skutečnosti, které Harryho ještě ani nenapadlo zvažovat. „Vždy se snaží dělat to, co je nejlepší, alespoň z dlouhodobého hlediska. O Dursleyovy se nestaral, ale věděl, že oni jediní vám mohou zaručit bezpečnost. Nechtěl vás udržovat v nevědomosti ohledně vaší pokrevní příbuznosti, ale bylo mu jasné, že Severus není schopen vychovávat dítě. Jako bývalý Smrtijed měl stále sporný právní status a neměl žádné prostředky, aby vám poskytl stejnou ochranu, jakou jste získal od pokrevných příbuzných vaší matky. Harry, Albus má o vás starost a má starost o Severuse. Má srdce na správném místě, i když, možná, jsou jeho činy mnohdy diskutabilní.“

Zíral na své nohy, pak na koberec, ale teď obrátil zrak na McGonagallovou. Najednou se cítil zničený a bylo mu trochu zle.

„Pak to měl skrývat trochu dýl,“ pronesl tiše a chladně. „Nenávidím Snapea. Kvůli němu nemám Siriuse. Raději bych byl mrtvý, než jeho syn.“

Tvář McGonagallové ztvrdla. „Pane Pottere –“

„A on to cítí stejně,“ dodal Harry s hořkým smíchem, který ze sebe musel tlačit. „Jen se jej zeptejte. Řekne vám, jak moc mě nenávidí. Mně to říká při každé příležitosti.“

Celé tělo se mu chvělo, když vstal z pohovky.

„Nechci o tom mluvit. Už nikdy.“

McGonagallová vážně přikývla. „Tak dobře, pane Pottere. Můžete jít, jestli si to přejete. Ale na skutečnosti to nic nemění.“

Och, dovolil si nesouhlasit. Toto se skutečně dít nemohlo. Ne, když to nepřipustí. Snape na něj kvůli tomu jistě nebude tlačit.

Harry se na ni znovu nepodíval. Prostě odešel.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 15.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Elza - 08.03. 2015
Tom Raddle opustil své Smrtijedy, aby pláchl s mudlovskou letuškou. - Tom Raddle opustil své Smrtijedy, aby pláchl s mudlovskou letuškou. - *:DDD Dokonalá představa. Chudinka Harry, oni ho nenechají na pokoji, aby si to v klidu zpracoval. Být na jeho místě, někam na pár hodin zalezu (no do sklepa asi ne, ale les by byl fajn). Achá, on si zalézal do přístěnku - nu, podobné řešení. *;-) Ale až si to všechno promyslíte, pan ředitel může vysvětlit – ...jak je to s květinami a včeličkami? Nebo co jiného by mohl vysvětlovat...? Moc McGonagallku nechápu - ale má to také těžké, v její kůži bych nechtěla být ani za nic. „Co…“ tápal, co říct. Cokoliv. V hlavě měl prázdno. - Soucítím s ním. Řekla bych, že autor(ka) má výtečné pochopení pro motivace postav a jednání z nich vycházející. Skvělý výběr povídky!
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 09.03. 2015
Mohli mu dát víc času. Minervu asi nutil Brumbál a taky strach, co by bezhlavý Harry mohl provést. Ale stejně. Tohle se dozví a hned po něm chtějí, aby se choval rozumně. Božátko Moc mě těší, že se líbí. Už na začátku mi bylo jasné, že tohle není povídka pro každého. Ještě totiž přituhne. Díky za komentář, Elzo

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: mami - 28.02. 2015
Otrava botulotoxínom, infarkt, čaj o piatej, láska k letuške...kde on na to chodí. Celý tato, suchý hryzavý humor. Potatil sa viac ako si to obaja uvedomujú...ešte tak zmeniť vzhľad a bude neprekonateľný :-)
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 01.03. 2015
Jo, Harry se vážně potatil. Prostě tam ten Snape je:-) Vzhled ještě bude překvapením :-) Díky za komentář, mami :-)

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Jimmi - 22.02. 2015
Opätovne ďakujem (prečítané na mobile, ale nevypadlo mi to z neprečítaných kapitol... tak aspoň takto.) Díky
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 22.02. 2015
Já děkuji za přečtení a komentář, Jimmi :-)

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Julie - 30.01. 2015
Zdá se, že začíná jít do tuhého. Harry je na tom dost špatně. To schovávání v přístěnku... A nově odhalené rodinné vztahy mu rozhodně na duševní vyrovnanosti nepřidávají. Přestože povídka není příliš veselá a obávám se, že může být ještě hůře, líbí se mí moc! Děkuji a těším se na středu!
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 30.01. 2015
Schovávání se v přístěnku má zajímavý důsledek. Ještě se k tomu vrátíme. Harry je ale silný, však se musí v něčem podobat tatínkovi :-) Jsem moc ráda, že se líbí. Děkuji za komentář, Julie :-)

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: arabeska - 29.01. 2015
Teda, je to vážně čím dál temnější A jestli má ještě přituhnout, to se vážně těším (Asi mě ff zkazilo, ale když to bude mít dobrý konec, chci co nejtěžší průběh ) Je vidět, že to nebude mít nikdo z nich jednoduché. Neskutečně se těším na Luciuse a taky doufám, že příště bude kapitola o Severusovi. Harryho popírání bude ještě chvíli trvat, že? Přístěnek pod schody je až děsivě pochopitelný a ještě to přidává na depresi. Chudák Harry, vážně. Čarodějky, nesmírně děkuji za další kapitolu, která ač moc optimistická není, ohromně potěšila!
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 29.01. 2015
Správně, tady bude drsný průběh, než se dočkáme šťastného konce. Však já varovala. Toto můžeš číst jen na vlastní nebezpečí Myslím, že Tobě se Lucius bude velmi líbit. Harry teď dostává drsnou školu, ale je jí třeba, aby z něho tatínek, tedy Severus, dostal tu bezhlavou nebelvírskost A bude hůř... Díky za komentář, arabesko PS: Někdo nám nepřeje. Marci má problémy s noťasem, já měla problémy s noťasem a dnes mi odešla i přídavná ergonomická klávesnice, na které píšu u svého stolečku! Podezřívám Luciuse!

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Zuzana - 28.01. 2015
Chudák Harry, pripravili mu príšerný život:( a teraz sa dozvedel, že človek, ktorý denne vyhlasuje ako ho nenávidí, je jeho vlastný otec:( snáď by to mohlo zmierniť to, že ani Severus netušil koho nenávidí...?
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 28.01. 2015
Mají před sebou ještě hodně dlouhou cestu, než konečně pochopí, že jsou spojení nejen krví. I když na té cestě je toho ještě hodně čeká.

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: JSark - 28.01. 2015
Hm, ale má táto poviedka dobrý koniec, nie? Pretože zatiaľ je desne depresívna. :)
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 28.01. 2015
Má :-) Ale zatím to ještě deprese není! Věř mi :-D

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: solace - 28.01. 2015
Nuž, pravda sa nebude dať popierať večne, ale zatiaľ sa to Harrymu celkom dobre darí - aspoň si to myslí. Chápem, že to je preňho veľký šok. Navyše ten nešetrný spôsob, akým mu to bolo oznámené... Uvidíme, či sa zverí nejakej spriaznenej duši, alebo tomu bude čeliť sám. Vďaka za preklad, Lupina.
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 28.01. 2015
No jo, jako by popírání pravdy někdy způsobilo, že přestane existovat, že? Ani se Harrymu ani nedivím, tihle dva jsou výbušná dvojka :-) Jestli se svěří, si musíme počkat. Ono je to dost nebezpečná informace, snad bude mít dost rozumu, aby to hned nevytroubil. Děkuji za komentář, solace :-)

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: denice - 28.01. 2015
Tak jsem se těšila, že Harry Brumbálovi předvede záchvat pubertální uraženosti, pak se Brumbál rozpláče, zahraje mu na city a nějak to ukecá, ale Harry je zatím ve stádiu popírání. Divila jsem se, proč s ním Minerva chce mluvit hned, proč ho nenechá trochu se uklidnit, ale zřejmě se bála, že zase udělá nějakou pitomou nepředloženost. Na tom rozhovoru bylo dobré, že se Harry dozvěděl (nechápu, proč mu to McGonagallová váhala říct), že i pro Severuse je to novinka. Jsem neskutečně zvědavá na další vývoj, nepředpokládám, že kolem sebe budou zbytek roku chodit a škaredě zahlížet, případně se tvářit, jako by druhý neexistoval. Moc doufám, že příští kapitola bude o Severusovi. Je tak vytočený, že čekám na nějakou akci proti Brumbálovi, nedivila bych se, kdyby se ho nějak pokusil zasáhnout skrze svoje chování k Harrymu. Ale netuším, jak by to udělal, když ho odmítá uznat za syna. A navíc pořád špehuje u Voldemorta, to mu poněkud zužuje možnosti, že? Chudák Harry, tohle je vážně z bláta do louže! Ale i když se v létě chodí uklidňovat do přístěnku, není už žádné dítě a má pravdu, když říká, že se nenávidí navzájem. Tahle ff je opravdu hodně jiná, ale užívám si jí - moc ráda o ní přemýšlím a snažím se přijít na to, jak se ti dva dají dohromady. Pochopila jsem, že i Lucius tu bude mít hodně velký prostor a to je další příležitost ke spekulacím... Díky!
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 28.01. 2015
Pro Minervino váhání bych mohla mít vysvětlení. Minerva si uvědomuje, že Severus je velmi uzavřený a zrovna by se mu nelíbilo, kdyby o něm roznášela drby - což by on takto viděl. Tak možná proto. Tušíš správně, že Severus skrz Harryho bude chtít ublížit Brumbálovi. Situace se trochu uklidní do Vánoc, pak nás čeká vzrušení... Ten přístěnek se nám ještě objeví, je docela důležitý. A víc neprozradím Lucius tu bude řádný neřád... pšt Jo, tahle povídka je dost drsná. Zatím to ještě není znát, ale dost přituhne. Je na co se těšit Muhaha Děkuji moc za komentář, denice

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Neprihlásený - 28.01. 2015
Jak to vidím já, dobrý konec bude vzájemná Avada a ještě do sebe kopnou, aby neleželi moc blízko:-) Ani bych se jim nedivila.
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 28.01. 2015
:-D :-D :-D No, často k tomu budou mít blízko!

Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Sally - 28.01. 2015
Fuj, to je celé zlé Som príliš naivná, ak verím, že Harryho napokon budú čakať aj lepšie časy?  Díki za ďalšiu stredajšiu dávku, i keď je diskutabilné, či táto ponurná poviedka poteší srdiečko Páni, ale musím uznať, Harry nám pekne zatvrdol, že? Má nábeh na Severusove rysy, už len prelúsknuť vzhľadové kúzlo! 
Re: Jen krví spojeni - 4 Od: Lupina - 28.01. 2015
No, řekněme, že Harryho nečeká lehký rok. Ale nakonec to dopadne dobře. Jo, tato povídka je temnější, ale je tak zajímavá, že jsem musela :-) A máš pravdu, že se na Harrym začínají projevovat Snapeovské rysy. Děkuji za komentář, Sally :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

E. M. Snape: ( Lupina )11.11. 2015Jen krví spojeni - 45 (Závěr)
E. M. Snape: ( Lupina )04.11. 2015Jen krví spojeni - 44
E. M. Snape: ( Lupina )28.10. 2015Jen krví spojeni - 43
E. M. Snape: ( Lupina )21.10. 2015Jen krví spojeni - 42
E. M. Snape: ( Lupina )14.10. 2015Jen krví spojeni - 41
E. M. Snape: ( Lupina )07.10. 2015Jen krví spojeni - 40
E. M. Snape: ( Lupina )30.09. 2015Jen krví spojeni - 39
E. M. Snape: ( Lupina )23.09. 2015Jen krví spojeni - 38
E. M. Snape: ( Lupina )16.09. 2015Jen krví spojeni - 37
E. M. Snape: ( Lupina )09.09. 2015Jen krví spojeni - 36
E. M. Snape: ( Lupina )02.09. 2015Jen krví spojeni - 35
E. M. Snape: ( Lupina )26.08. 2015Jen krví spojeni - 34
E. M. Snape: ( Lupina )19.08. 2015Jen krví spojeni - 33
E. M. Snape: ( Lupina )12.08. 2015Jen krví spojeni - 32
E. M. Snape: ( Lupina )05.08. 2015Jen krví spojeni - 31
E. M. Snape: ( Lupina )29.07. 2015Jen krví spojeni - 30
E. M. Snape: ( Lupina )22.07. 2015Jen krví spojeni - 29
E. M. Snape: ( Lupina )15.07. 2015Jen krví spojeni - 28
E. M. Snape: ( Lupina )08.07. 2015Jen krví spojeni - 27
E. M. Snape: ( Lupina )01.07. 2015Jen krví spojeni - 26
E. M. Snape: ( Lupina )24.06. 2015Jen krví spojeni - 25
E. M. Snape: ( Lupina )17.06. 2015Jen krví spojeni - 24
E. M. Snape: ( Lupina )10.06. 2015Jen krví spojeni - 23
E. M. Snape: ( Lupina )03.06. 2015Jen krví spojeni - 22
E. M. Snape: ( Lupina )27.05. 2015Jen krví spojeni - 21
E. M. Snape: ( Lupina )20.05. 2015Jen krví spojeni - 20
E. M. Snape: ( Lupina )13.05. 2015Jen krví spojeni - 19
E. M. Snape: ( Lupina )06.05. 2015Jen krví spojeni - 18
E. M. Snape: ( Lupina )29.04. 2015Jen krví spojeni - 17
E. M. Snape: ( Lupina )22.04. 2015Jen krví spojeni - 16
E. M. Snape: ( Lupina )15.04. 2015Jen krví spojeni - 15
. Fan Art: ( Lupina )08.04. 2015Harry Snape
E. M. Snape: ( Lupina )08.04. 2015Jen krví spojeni - 14
E. M. Snape: ( Lupina )01.04. 2015Jen krví spojeni - 13
E. M. Snape: ( Lupina )25.03. 2015Jen krví spojeni - 12
E. M. Snape: ( Lupina )18.03. 2015Jen krví spojeni - 11
E. M. Snape: ( Lupina )11.03. 2015Jen krví spojeni - 10
E. M. Snape: ( Lupina )04.03. 2015Jen krví spojeni - 9
E. M. Snape: ( Lupina )25.02. 2015Jen krví spojeni - 8
E. M. Snape: ( Lupina )18.02. 2015Jen krví spojeni - 7
E. M. Snape: ( Lupina )11.02. 2015Jen krví spojeni - 6
E. M. Snape: ( Lupina )04.02. 2015Jen krví spojeni - 5
E. M. Snape: ( Lupina )28.01. 2015Jen krví spojeni - 4
E. M. Snape: ( Lupina )21.01. 2015Jen krví spojeni - 3
E. M. Snape: ( Lupina )14.01. 2015Jen krví spojeni - 2
E. M. Snape: ( Lupina )07.01. 2015Jen krví spojeni - 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )30.10. 2014Jen krví spojeni