Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Home For Christmas

Neskutečně nádherná

Home For Christmas
Vložené: Jimmi - 08.12. 2014 Téma: Home For Christmas
denice nám napísal:

 

8. december 2014

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Home For Christmas

Je čas smiechu, je čas radosti a je čas... na pravdu?


Séria spolu nesúvisiacich jednorazoviek a drabblíkov ako darček k Vianociam 2012/13




Neskutečně nádherná

 Autor: MiHnn

Preklad: denice

 Originál: http://dramione.org/viewstory.php?sid=2035&chapter=9

Prístupnosť: K

Zhrnutie: Neskutečne nádherná Grangerová


Neskutečně nádherná

Už to byl nějaký čas, co tu přespával.

Když poprvé propadli šílenství z omamných polibků, bylo tenkrát rozhodnuto, že to bylo poprvé a naposled. Přitažlivost tohoto druhu mezi lidmi jako oni nemohla skončit jinak, než jak si oba mysleli, že skončí - neshodami a boji, a možná vše ničící válkou.

Nebyl pro ni dost dobrý a Merlin ví, ona se nehodila pro něj

Ale lhostejno kam se podíval, vždycky ji tam viděl; a zanedlouho to nebyly jen přístěnky na košťata a kabinety, kde se odbývala jejich tajná dostaveníčka, ale ona bývala v jeho posteli stejně často jako on v její.

Kdyby byl býval věděl, že ho život povede touto cestou, Draco Malfoy vůbec nezapochyboval, že by se posunul dál tak rychle, jak jen by dokázal.

Nikdy si nepomyslel, že nastane den, v němž bude doufat, že se od něj dál neposune.

Jak vycházející paprsky slunce zalévaly svým svitem její skromný dům, Draco sklopil oči, aby si prohlédl její spící tělo. V tom okamžiku se měl obléct a přemístit zpět na panství. Tohle udělali už tolikrát, že to od něj nevyžadovalo žádné přemýšlení. Ale otočila se k němu zády a bylo to poprvé, kdy měl možnost si ji opravdu prohlédnout.

Studoval její nahá záda s atraktivní prohlubní, ubíhající dolů jejich středem, putoval pohledem po jemné kůži zářící v paprscích slunce jako přikrývka přehozená přes její zadek, marně se snažící ukrýt jeho půvabný tvar. Cítil nepopsatelnou touhu dotýkat se jí, hladit její pokožku a svými rty a zuby značkovat její tělo, vytvořit jimi stopy, kterými ji směl označit jenom on.

Za celou tu dobu, kdy splétali své údy v extázi, si nikdy nenašel čas, aby skutečně uctíval její tělo. Draco na to myslel, když se posouval, až ležel vedle ní, boky těsně přitisknuté k jejím; měkkými, něžnými polibky poséval její ramena a krk. Kudrny měla rozcuchané jako vždy, vznášely se nad polštářem jako nezkrotná hříva. Zabořil do nich obličej a rukou začal jemně laskat její pas.

Probudila se s drobným zasténáním, ještě víc se k němu přitiskla, zvedla ruku a vpletla mu prsty do vlasů, aby si ho přitiskla blíž. Za okamžik strnula. V žádném případě tu už neměl být.  Když přišlo ráno, považovali noc za pouhý sen. Vždy byla ignorována – a nezapomenuta.

Draco pokračoval v laskání její pleti, zuby jemně oždiboval místečko za uchem a jeho horký dech ji přiměl ještě víc se k němu přiblížit.

„Přemýšlel jsem …“

Hermiona se k němu obrátila obličejem, oči rozšířené a ostražité, rty překvapeně otevřené. „O čem?“ vydechla.

Draco se odtáhl, aby se na ni mohl lépe podívat, opravdu podívat. Bezmyšlenkovitě zvedl ruku k její tváři a pozoroval, jak se jí světlo odráží v očích a vytváří zlatavé skvrny v jejích duhovkách.

Jsi krásná, chtěl říct, okouzlující a nádherná.

Místo toho ji políbil, hluboce a výmluvně, radoval se z toho, jak jsou do sebe zaklesnuti a jejich jazyky spolu bojují o nadvládu. „Pojďme strávit den v posteli,“ řekl a jeho slova zněla tlumeně, jak se na ni překulil. Souhlasila, tvrdě ho stáhla blíž, zatímco on jí nořil prsty do vlasů.

Možná jí to jednoho dne řekne, rozhodl se, až jednou, až když bude vědět, co to dělají, co přesně je to, co mezi sebou mají.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.05. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Neskutečně nádherná Od: arabeska - 15.12. 2014
Už se nemůžu dočkat na dny strávené v posteli po zkouškách... ) Krása, denice, vtáhlo mě to tak, že jsem tu scénu viděla před očima. A stálo to za to. Děkuji. Jsi zkrátka geniální! 
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 21.12. 2014
Děkuji, jsi moc milá, když tak laskavě povzbuzuješ začátečnici!

Re: Neskutečně nádherná Od: teriisek - 15.12. 2014
Tak teď jen doufat, že až to jednou vysloví, nedočká se zděšené reakce. Díky moc za překlad i zamyšlení!
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 15.12. 2014
Překvapená asi bude, ale možná, že to  z náznaků pochopí ještě předtím, než se on odhodlá promluvit. Děkuji za komentář, teriisku!

Re: Neskutečně nádherná Od: marci - 09.12. 2014
Nádherná povídka, denice. Taková - něčím zvláštním na mě působí. Díky moc - takové mám ráda :)
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 10.12. 2014
Měla jsem z ní taky takový pocit, tak jsem ráda, že se to v překladu úplně neztratilo. Děkuji.

Re: Neskutečně nádherná Od: Zuzana - 09.12. 2014
To bolo nádherné prebudenie♥ Ďakujem za krásnu poviedku:)
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Ano, bylo - a doufám, že první z řady takových probuzení... Děkuji, Zuzano!

Re: Neskutečně nádherná Od: Julie - 09.12. 2014
Jemné, romantické... díky za pěkný start do nového dne.
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Já děkuji za komentář!

Re: Neskutečně nádherná Od: scully - 08.12. 2014
Moc pěkné,Draco je zde v tom až to uši.Škoda,že nebyla o trošku delší,je to radost číst. Moc děkuju za překlad
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Je v tom po uši a umí si to užívat, že? Děkuji za komentář.

Re: Neskutečně nádherná Od: Jacomo - 08.12. 2014
Páni, to ale bylo neskutečně nádherné! Úplná poezie. Ten chlap je zamilovaný až po uši a vůbec to netuší! Přeju jim to krásné, láskyplné ráno Díky za skvělý překlad, denice.
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Máš pravdu, ale vypadá to, že už se z fáze popírání docela úspěšně vyhrabává Děkuji, bylo mi potěšením.

Re: Neskutečně nádherná Od: solace - 08.12. 2014
Verím, že sa tých slov raz dočká... keď sa k nemu ešte párkrát otočí chrbtom. Potom mu hádam dôjde, že je preňho tá jediná. Ďakujem za krásny preklad, denice:-)
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Myslím si to taky - někomu to déle trvá, ale nakonec se k tomu dopracuje... Děkuji, solace!

Re: Neskutečně nádherná Od: doda357 - 08.12. 2014
Viac by som síce uvítala, keby jej to povedal hneď a zaraz, ale aj tak to bolo fakt krásne  Ďakujem za preklad 
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Však on se k tomu taky dopracuje - a třeba už to nebude dlouho trvat. Děkuji za komentář.

Re: Neskutečně nádherná Od: Jimmi - 08.12. 2014
Pekne napísané, nádherne preložené. Aj ja chcem, aby ma niekto takto zobudil... Ďakujem, skvelé.
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Tato povídka by se měla používat jako návod, že? Děkuji!

Re: Neskutečně nádherná Od: Gift - 08.12. 2014
Nooo, co na to rict. Draco, splnul sis. Opravdu sis splhl hodne. Myslim, ze neni zena, ktera by si neprala, aby o ni jednou takhle nekdy premyslel. Moc hezky napsane i prelozene. Diky!
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Moc děkuji za komentář i za pochvalu!

Re: Neskutečně nádherná Od: Neprihlásený - 08.12. 2014
Vzhledem k tomu, že se mi právě podařilo přešlehat sníh na cukrové pusinky, tato povídka je bude muset nahradit… 
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Nebudeš si muset sladit kávu, že? A doufám, že další dávka pusinek se povedla... Díky.

Re: Neskutečně nádherná Od: Lupina - 08.12. 2014
Ach, kde jsou ty doby, kdy jsme trávili den v posteli... Přeju jim to. Povídečka byla moc hezká, ač v ní byla spousta něhy, přece jen v pozadí strašilo to cosi... Snad časem bude moci říct... Díky za překlad,denice
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
V pozadí strašil stín rodičů a staleté tradice - ale když Draco bude opravdu chtít a uvědomí si to, pak... Děkuji za komentář!

Re: Neskutečně nádherná Od: ladyF - 08.12. 2014
I povídka byla neskutečně nádherná. A nemám co dodat, snad jen to, že to Draco snad jednoho dne vysloví nahlas :)
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Myslím, že už k tomu má slušně nakročeno... Děkuji.

Re: Neskutečně nádherná Od: mami - 08.12. 2014
Začiatok bol o ...nuž a potom to prerástlo do zvyku, potreby zdielať niečo viac...a jedného dňa si to konečne prizná, hádam.
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
A vypadá to, že už mu to nebude dlouho trvat, že? Děkuji za komentář.

Re: Neskutečně nádherná Od: Ponyska - 08.12. 2014
Mohl by mě tak zítra někdo probudit? Prosíííím!
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Zřejmě si budeme muset počkat, až ho naklonují Děkuji.

Re: Neskutečně nádherná Od: TaraFaith - 08.12. 2014
O téhle jednohubce budu asi slouho přemýšlet. Je to zvláštní, jak ti takový krátký příběh nahodí do hlavy tolik myšlenek. Moc díky za překlad.
Re: Neskutečně nádherná Od: denice - 09.12. 2014
Jsem ráda - a doufám, že to budou příjemné myšlenky. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

MiHnn: ( denice )06.01. 2015Katastrofální večeře
MiHnn: ( denice )01.01. 2015Nová chuť
MiHnn: ( denice )26.12. 2014Se záhadnými dary přichází velké podezření
MiHnn: ( denice )22.12. 2014Dokonalý návod, jak nejít na věc
MiHnn: ( denice )17.12. 2014Šest zastavení
MiHnn: ( denice )12.12. 2014Útěk
MiHnn: ( denice )09.12. 2014Přátelská ruka
MiHnn: ( denice )08.12. 2014Neskutečně nádherná
MiHnn: ( denice )04.12. 2014Pravdivá slova / Prosté oslavy
MiHnn: ( denice )02.12. 2014Nepřítel mého nepřítele / Rozhodnutí
MiHnn: ( Jimmi )01.12. 2014Počúvaj, čo počujem ja
MiHnn: ( denice )15.11. 201411. Za světlem