Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Mimořádné vysílání

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 16.10. 2014 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

A Special Assignment

Autor: nehimasgift

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2553166/1/

Mimořádné vysílání

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Lee

Žánr: Humor/Romance

Stav: žádost zaslána, autorka nereaguje

Shrnutí: Každý máme nějakou tu nemoc z povolání.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: Včera jsem si dělala pořádek ve svých překladech. V Excelu jsem si sestavila tabulku s autorkami, které jsem kdy žádala o povolení k překladu, přiřadila kolonku s povídkami, další, zda jsem je už přeložila či ne a zda autorka už o jejich zveřejnění ví. Byla to piplačka na několik hodin, ale vyplatila se. Narazila jsem hned na několik povídek, které jsem kdysi našla ale zapomněla je přeložit. Tato kraťonká patří k nim. No, nebyla by škoda ji nechat upadnout v zapomnění? 

 

Cítil, jak se mu v žilách mísí pocity plné nadšení a bolesti, že mohl být svědkem této události. Po tom, co čekali tolik hodin, se to blížilo, poslední náběh na branku.

„A je to tady. Moment, na který jsme všichni čekali, kamarádi!“

„Někdo... mu... už... jednu... ubalte... prosím!“

„A je tu hlavička!“

„Sklapni!“

„A můžu vidět i ramínka! Mělo by tu být vážně tolik krve?“

„Říkala jsem, ať už skla... ÁÁÁÁ!“

„To je v pořádku, miláčku, už jen jednou zatlačit.“

„Jen jednou?“

„Jen jednou jedinkrát… Budeš se moc zlobit, když teď omdlím?”

„JOOO! ÁÁÁÁ!”

„Vidím tělíčko! A ona skóruje!”

„Tohle není famfrpál!”

„Je to chlapec!” oznámil léčitel.

„Jsem táta! Jsem táta!”

Na okamžik se vzdálil od postele, postavil se za léčitele a trpělivě čekal, až mu předají jejich chlapečka.

Přešel ke své ženě, podal jí miminko a přitom sledoval, jak se jí rozzářily oči.

„Uděláš to ještě jednou a vykastruji tě,” zamumlala a pak začala broukat na novorozeně.

„Taky tě miluju, Miono.”

Lee ji pohladil po tváři a pak opustil místnost, aby mohl ostatní obeznámit s tou úžasnou novinkou o narození jejich chlapečka.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Mimořádné vysílání Od: sisi - 16.11. 2020
Naprosto chápu tuto sebechvalnou řeč mladého otce, byl to totiž on, koho bolela záda, komu otíkaly kotníky, kdo se plahočil od záchodku k záchodku, ten kdo trpěl křečemi a stahy víc než samotná matka, on ukáže plod svého chtíče veřejnosti, on první bude na fotkách, zatímco Hermiona obluzena bude vyspávat po tom obskurním kroku, kterým je vypuzení plodu na svět. Děkuji za překlad, musím teď, než se opět ponořím do sarkazmu a výchovy potomka. Dobře vybraná povídka.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Mimořádné vysílání Od: mami - 17.11. 2014
Ja som oba pôrody statočne prespala, ale asi by som ho niečim trafila :-).

Re: Mimořádné vysílání Od: teriisek - 18.10. 2014
Boha, já bych ho zabila:D (i když asi ne, byla jsem tak mimo, že bych si těch komentářů nejspíš ani nevšimla) Krásný kousek, díky za překlad!
Re: Mimořádné vysílání Od: Gift - 20.10. 2014
Ano, Lee... jednoduse zustava za kazdych okolnosti Leem . Ja diky tobe za komentar.

Re: Mimořádné vysílání Od: Zuzana - 18.10. 2014
Ďakujem bolo to milé, ale Lee bol fakt na zabitie:) Bola by naozaj škoda, keby to zostalo nepreložené:) Ďakujem.
Re: Mimořádné vysílání Od: Gift - 20.10. 2014
Ja diky tobe za podporu a za komentar;-).

Re: Mimořádné vysílání Od: MIRA - 17.10. 2014
Neskutočné. Lee je majster komentátor. Keď si tak predstavím, že by môj manžel bol pri niektorom z mojich pôrodov, tak by chcel určite ešte tretie a chcel by ho odrodiť sám. Krásny preklad, ďakujem Gift.
Re: Mimořádné vysílání Od: Gift - 18.10. 2014
Az tak akcniho mas manzela? Ja ti nevim, jsem toho nazoru, ze by si tim chlap mel projit se mnou. Uz jen proto, abych mela komu pri porodu nadavat . Ja dekuji tobe za mily komentar!

Re: Mimořádné vysílání Od: marci - 17.10. 2014
parádní povídečka! Já s tím tedy zkušenosti nemám, ale co vím od kamarádek, které měly nastávající tatínky u porodu, tak by mnohá ocenila alespoň seslání silencia jsem ráda, že povídka nezapadla Díky, Gift!
Re: Mimořádné vysílání Od: Gift - 18.10. 2014
Ja jen doufam, ze sama nikdy nebudu muset asistovat pri porodu. Svym zpusobem totiz Leeho chapu, co ma clovek v takove situaci vlastne rikat? Asi jednoduse prepnul do pracovniho modu . Ja dekuji tobe, marci.

Re: Mimořádné vysílání Od: Lupina - 17.10. 2014
Tak tohle bylo něco Lee by nepřežil, komentátor, nekomentátor. Anebo bych ho bezhůlkově umlčela - kastrace je přeci jen dost drsný krok Ony by se chybějící kousky ještě mohly hodit Díííky, Gift. Bylo to dokonalé
Re: Mimořádné vysílání Od: Gift - 18.10. 2014
Pravda, Hermiona by je jeste mohla potrebovat, i kdyz mam ten pocit, ze to bylo to posledni, na co v tu chvili myslela. Vsak ona mu to urcite nejak hezky oplati . Ja diky za komentar, Lupino, moc me pobavil .

Re: Mimořádné vysílání Od: Jacomo - 16.10. 2014
Pan komentátor jako když ho vyšije. A já bych mu místě Hermiony taky jednu vyšila Ale jinak podepisuji - je to perla! Díky, Gift.
Re: Mimořádné vysílání Od: Gift - 18.10. 2014
Proto jsem to nazvala nemoc z povolani, mam totiz pocit, ze si Lee jednoduse nemohl pomoc. Vsak ona mu to Hermiona urcite pozdeji nejak vrati . Ja diky tobe!

Re: Mimořádné vysílání Od: TaraFaith - 16.10. 2014
To by byla rozhodně velká škoda!!! :DD Něco takového se jen tak někde nestane. Myslím, že sestřičky a léčitélé si o tomhle narození budou vykládat ještě hodně dlouho!! :DD Díky Gift! :)
Re: Mimořádné vysílání Od: Gift - 18.10. 2014
Kdyz on si chuderka asi ani nemohl pomoc ). Ja dekuji tobe za komentar!

Re: Mimořádné vysílání Od: arabeska - 16.10. 2014
Júú, to byla krásná milá věcička ) Teda, asi bych mu v tom zápalu ubalila, ale bez těch komentářů by to nebyl Lee. Děkuji, Gift, krása!  
Re: Mimořádné vysílání Od: Gift - 18.10. 2014
Myslim, ze pokud by Hermiona nemela plne ruce prace, urcite by z toho bez monokla nevysel . Ja dekuji tobe za komentar, arabesko.

Re: Mimořádné vysílání Od: denice - 16.10. 2014
Vynechat tuhle povídku by rozhodně byla škoda! Lee se prostě nezapře. A myslím, že Hermioně preventivně odebrali hůlku... Díky.
Re: Mimořádné vysílání Od: Gift - 18.10. 2014
Taky bych rekla, ze je Lee predem varoval . Ja dekuji za mily komentar, denice.

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod