Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Sapiosexuál

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 27.09. 2014 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

Sapiosexual

Autor: ambiencealikw

Originál: https://www.fanfiction.net/s/9548802/1/Sapiosexual

Sapiosexuál

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Theo

Žánr: asi romance

Stav: autorka souhlasila s překladem

Varování: nejlépe až nad 15 let

Shrnutí: Sapiosexuál= osoba, která je přitahována lidskou inteligencí nebo rozumem jiné osoby.*

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: Povídka mě zaujala svým názvem. Čemu všemu se člověk díky fanfiction nepřiučí… Co se obsahu týče, byla jsem pak překvapená o to víc. Moc se mi líbilo, jakým způsobem nechala autorka nakouknout čtenářky do Theovi 15leté hlavy. A musím se přiznat, nejsem si jistá, jestli s ním nakonec sympatizuji nebo ne. Zkuste se nad tím zamyslet - to, že by nás mohla přitahovat něčí inteligence, není nic nového. Naopak, většina z nás si právě na tomto kritériu u partnera zakládá. Na druhou stranu je třeba si připomenout, proč jsme na střední nerandily s Tondou, který jako jediný ze třídy odmaturoval z matiky za jedna, ale s Frantou, který nám po škole slíbil projížďku na motorce. Ať tak či onak, nemůžu si pomoct - kéž bych já kdysi neměla ve třídě víc podobných Theů… :-) 


Všechno to začalo, když mu bylo patnáct. Jednu chvíli byly holky jenom holkama, pak najednou to byly holky. Theo si uvědomil, že byly úplně všude a jejich kůže, jejich vlasy, oči, rty a jejich těla ho každý den doslova oklopovala. Nevypadalo to, že by si byly uvědomovaly, že jsou holky. Už jen tím, že tu byly a pobíhaly po Bradavicích, jak to dělaly vždy, jako by mu šeptaly, ať zmlkne. Ale už bylo pozdě, už si jich všiml.

A typicky po Theově způsobu se rozhodl, že se tiše vytratí z výsluní, a bude pouze pozorovatelem. Co to bylo za věc, která ho na nich tak začala fascinovat?

Na snídani pozoroval děvčata, se kterými se den co den střetával a bavil. Ta znal, třeba mu tedy pomůžou tu změnu odhalit.

Dívčina, co seděla přímo naproti němu, se jmenovala Tracey Davisová, byla poloviční krve s nahnědlými blond vlasy a úzkými rty. Tracey byla vážná, svým způsobem nudná, a když přemýšlela, měla vy zvyku si natáčet pramínky vlasů na prst. Najednou si strčila konec jednoho pramene do pusy a začala ho žvýkat. Theo nakrčil nos a odvrátil se od ní.

Vedle Tracey seděla Pansy Parkinsonová a Draco Malfoy. Pansy se zahihňala docela pisklavým způsobem, který ho donutil sebou cuknout znechucením. Nechápal, jak Draco dokázal vystát, že se po něm věčně plazila. Theo však uviděl ten záblesk v blonďákových očích, když shlédl na Pansy a věnoval jí shovívavý úsměv. Takže on o tom věděl. Také je mohl vidět.

Na jeho straně stolu seděla Daphné Greengrasová. Často byla označovaná za nejhezčí děvče z ročníku. Thea nikdy nezajímala. Byla malicherná a materialistická a vzhledem k tomu, že byla i docela vychytralá, vědomě se shazovala pokaždé, když s někým mluvila. To byla vlastnost, která Theovi připadala doslova nechutná. Proč by se někdo snažil předstírat, že je hloupý?

Takže, holky v jeho nejbližším okolí mu moc nepomohly. Je fakt, že to stejně byly ty, na kterých ani nebylo nic zvláštního. Ani jedna se mu zvlášť moc nelíbila. Bude tedy muset svůj rozbor rozšířit o víc než jen blízký okruh přátel.

Jeho první hodina byly Lektvary s nebelvíry. Sice to byli nepřátelé, ale výzkum je výzkum. Bylo to nevinné, vážně. Potom, co sám sebe přesvědčil, se posadil do poslední lavice zády ke stěně s výhledem na celou třídu a pozoroval každého, kdo vešel.

Lavender Brownová a Parvati Patilová dorazily jako první. Posadily se úplně dopředu a nepřestaly přitom vesele švitořit. Brownové se její kudrnaté blonďaté vlasy docela okouzlujícím způsobem stáčely po zádech. Díval se, jak se zhouply, když se naklonila k Patilové a něco jí pošeptala do ucha. Její rty byly pokryté nějakou lesklou rtěnkou, která je činila plnějšími a lákavými. Theo si olízl rty.

Mezitím, co jí s úsměvem něco šeptala, zatřepotala několikrát tmavými řasami proti jejím krémově čokoládovým tvářím. Thea nepřítomně napadlo, jaký by to asi byl pocit je cítit na vlastní kůži.

Děvčata na něj koketně pohlédla. Všimla si jeho pohledu už v momentě, kdy zasedla do lavic.

V rozpacích uhnul pohledem.

Ode dveří zaslechl nějaký rozruch. Hlasitý uštěpačný hlas mu napověděl, že je v tom nějakým způsobem zapletený Draco. Pravděpodobně opět urážel někoho ze zlatého tria. Theo si povzdechl. To se nikdy nenaučí, že nemá dráždit hada bosou nohou? Tím, že na sebe neustále tímto stylem upozorňuje, rozhodně nepomůže svému budoucímu nástupu do reálného světa mimo stěny Bradavic. Neměl žádný koncept, který by se dal aplikovat na delší časový úsek, pouze na krátkou dobu, teď a tady. Vlastně to bylo od něj docela nebelvírské.

Rozepře skončila, jako již tradičně v Snapeových hodinách, rychlou ztrátou nebelvírských bodů. Profesor je všechny nahnal do třídy a Draco se přikradl do lavice k Theovi s úšklebkem na tváři. Theo ho ignoroval.

Potter a Weasley dřepěli vedle Longbottoma jen pár lavic před nimi. Okamžitě se šeptem pustili do diskuze. Grangerová seděla hned za nimi mezi svými přáteli a dvěma zmijozely. Vypadalo to, jako by je vůbec nevnímala, místo toho už koncentrovaně studovala instrukce, které se objevily na tabuli.

Snape započal svou klasickou přednášku. Vyjmenovával jednotlivé postupy vaření a nezapomněl samozřejmě zdůraznit hlavně ty, které by se mohly velmi rychle vymknout z kontroly a způsobit nepříjemná zranění. Theo ho neposlouchal. Draco byl ve vaření lektvarů třída a stejně ho nechával jen sem tam připravovat ingredience. A vzhledem k tomu, že to byla jedno z mála věcí, kterou jeho přítel doopravdy ovládal, Theo ho nechával.

Myšlenkami se do reality vrátil v okamžiku, kdy Grangerová začala poskakovat na židli s rukou zdviženou ve vzduchu. V obličeji se jí zračilo odhodlání, jako by doufala, že ji možná tentokrát profesor Snape vyvolá. Nevyvolal a Grangerová se skrčila na své židli, když Draco zahuhlal správnou odpověď.

Zmijozel byl oceněn body a Snape pokračoval ve svém přednesu. Grangerová se opět upřeně zaposlouchala a neustále si čmárala poznámky na pergamen před sebou. Theo se lehce naklonil, zamžoural na její zápisky a sem tam dokonce pochytil pár odrážek.

Vždycky ji označovali za šprtku. Sám Theo na ni párkrát narazil v knihovně, kde byla obklopena knihami a dumala nad tou či onou věcí. Nikdy se nad ní ovšem nepozastavil. Ne tak, jako teď. Právě se zaobírali protijedem vůči určitému prudce jedovatému a vzácnému hadovi a Grangerová si dělala nekonečně dlouhé poznámky o regionu výskytu, barvě, druhu, důležitých znacích a historii právě tohoto hada. Jak tohle všechno mohla vědět?

Poté, co Snape domluvil a vstal, aby mohl odemknout přístěnek s přísadami, Theo zahlédl, jak Potter poslal Grangerové zprávu. Přitáhla si ji blízko k sobě, otevřela ji a četla s lehkým zamračením.

Theo se posadil více vzpřímeně a zavrtěl se. Naštěstí to Draco, který právě odešel pro ingredience, nevnímal.

Opatrně, aby si toho nikdo nevšiml, se Theo natáhl přes její rameno.

Nagini?

Bylo to divný. Grangerová vzhlédla k Potterovi a věnovala mu klidný pohled. Pokynula mu, pravděpodobně s ním v něčem souhlasila. Byl Nagini ten druh hada, kterého právě teď probírali? Theo o něm nikdy neslyšel, ale jeho jméno neznělo moc lidsky.

Partner Grangerové dorazil ve stejné chvíli jako Draco. Theovi nezbylo nic jiného, než dělit svou pozornost mezi přípravu ingrediencí podle Dracových detailních instrukcí a pozorování Grangerové, která se skláněla nad kotlíkem.

Zkoumal ji stejně jako ostatní. Po čtvrtém ročníku všichni věděli, že pokud chce, umí být Grangerová atraktivní. Theo ji pozoroval, když na vánočním plese tančila s Krumem, ale tehdy ještě neviděl ji. Měla v sobě jistou eleganci, která ji činila zajímavou na pohled.

Její vlasy byly Dracem často přirovnávány k vrabčímu hnízdu, ale Theo byl jiného názoru. Její pevné, bohaté vlny se leskly a vyvolávaly dojem, že musí být měkké na dotek. Sem tam mezi nimi probleskl medově blonďatý pramínek, to když se od něj odrazilo světlo vycházející zpod jednoho z kotlíků. Pocítil potřebu se naklonit, zaplést do nich prsty a okusit, jaké jsou ty hedvábné vlny na dotek.

Jako Patilová, i Grangerová měla velmi dlouhé řasy, které podtrhovaly její hnědé oči. Její rty nebyly tak plné jako ty Brownové, ale nebyly o nic méně lákavé. Všiml si, že když se soustředila, kousala si spodní ret. Byl fascinován tím, jak se při tom skousnutí zabarvil do ruda.

Theo se vypořádal s poslední z přísad. Teď už záleželo jen na něm, jak se po zbytek hodiny zabaví. Moudře toho času využil k tomu, aby Grangerovou sledoval při dokončování jejího vlastního lektvaru.

Neustále kontrolovala své poznámky a čas od času k nim připsala něco nového. V pravidelných intervalech zkontrolovala lektvar hůlkou, zda se vyvíjí tak, jak si přála. Zatím vypadala sama se sebou spokojená.

Jednalo se o pokusný lektvar, ochutnávka toho, co na ně později bude čekat při NKÚ a Grangerová působila dojmem, jako by si tuto výzvu užívala. Někteří, jako například Longbottom, se vůbec nechytali, ale většina spolužáků vypadala, jako že svůj lektvar nenechá vybuchnout a bude schopná ho předvést profesoru Snapeovi k oznámkování.

Theo mrkl do Dracova kotlíku. Mělo to mdle nažloutlou barvu s perleťovým nádechem. Vypadalo to stejně nebezpečně jako jed, který prve dostali.

„Co myslíš?“ zeptal se Theo svého přítele mávaje hůlkou mezi jedem a kotlíkem. Draco už ovšem svou vlastní diagnózu dokončil.

„Myslím, že by to mělo účinek toho jedu zpomalit a zachránit člověku trochu toho času, ale nakonec by ti to nebylo nic platné,“ zaškaredil se Draco.

Theo sám zkontroloval výsledky a musel s ním souhlasit.

Nenápadně provedl ten samý test s lektvarem Grangerové, který už také vypadal hotový.

Její lektvar byl zářivě oranžový, velmi podobný Weasleyovým proslaveným vlasům, a také se perleťově leskl i když jemněji než jejich. Kouzlo ukázalo, že s trochu těch vylepšení by lektvar pravděpodobně nejen jed hned v počátku zastavil, ale dokonce i zcela zneutralizoval.

Její lektvar byl jednoduše perfektní.

Veškerá krev, která v Theově těle proudila, se najednou začala shromažďovat v jeho rozkroku. Když ucítil, jak mu penis začíná tvrdnout, nemohl si pomoct a pevně se přidržel lavice před sebou. Musel spolknout povzdech, který se mu chtěl vydrat z hrdla.

Bylo možné, že by ho dokázal svést něčí mozek? Že by ho vzrušil něčí intelekt? Pokud ano, tak teď byl tak sakra nadržený na Grangerovou, až to bolelo.

Žádná z holek, kterou předtím pozoroval, v něm nevzbudila podobnou reakci. Ano, byly zajímavé na pohled, ale neměl potřebu je ohnout přes kotlík a donutit je křičet jeho jméno.

Když Grangerová odlila část svého lektvaru a označila ho svým jménem, roztřeseně se zhluboka nadechl. Nakonec si ještě poznamenala, které přísady a metody k výrobě lektvaru použila, a poznámky si pečlivě uložila. Ohnula se nad pergamen a začala ho plnit všemi svými nápady a inteligentními dodatky, nad kterými bude Snape předstírat skepsi a to i přesto, že bude pravděpodobně sám ohromen. Theo si nemohl pomoct a vpíjel se do ní pohledem.

Kurva, byla tak sexy.

A on byl tak moc a moc v prdeli.

 

 

* Zajímavá definice, viďte? Zaujala mě natolik, že jsem trošku googlovala a narazila na docela vtipné shrnutí. Doporučuji všem, kteří alespoň trošku rozumí anglicky. Vzdělání je přeci matka moudrosti, no ne? ;-)

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sapiosexual

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Sapiosexuál Od: sisi - 16.11. 2020
Harryho brilantní nápad na výzkum jedu proti uštknutí Nagini by měl být brán na zřetel. Je to jedině Hermiona, která může po hodině zvednout ruku, nebo zaklepat na dveře profesora lektvarů a domluvit se na konzultacích ohledně tohoto kroku. A je to Harry, kdo by to měl zařídit u Brumbála, safra, aby to ještě stihli, který by jistě podpořil návrh malých Nebelvírů na novou zbraň ve válce. Nakonec samotnému Snapeovi by se hodně vyplatilo užívat protijed preventivně. Jen chudák Theo ve všem tom zmatku s řasami, rtěnkami a kotlíky asi zůstane sám. Ale nic mu nebrání snít. Fantazie dospívajících na internátní škole je fenoménem sama o sobě. Děkuji za překlad. Moc poučné.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Sapiosexuál Od: arabeska - 19.11. 2014
No to ne! Přečetla a nenapsala komentář! V poslední době se mi to stává nějak často... Geniální povídka, kéž by byli takoví Theové na střední. Áchjaj... Akorát uvažuju, že by se museli msto kotlíku spokojit s obyčejnou lavicí. Ale přes tu se prý taky dobře ohýbá No nic. Byla to krása, Gift, ty vždycky přijdeš s něčím naprosto božím! Děkuji!  

Re: Sapiosexuál Od: mami - 17.11. 2014
Nejak zavčasu ho priťahujú chytré, v jeho veku by som skôr brala verziu, hm, inú.

Re: Sapiosexuál Od: marci - 04.10. 2014
Pobavila jsem se Mě tedy na střední brali kluci, kteří hráli na kytaru, ale vzhledem k nazpochybnitelnému intelektu mého manžela (který na kytaru ale vůbec neumí) jsem nakonec rozbouřené hormony evidentně nasměrovala správným směrem Díky, Gift - vybavila jsem si onen okřídlený pojem "sexy mozek" včetně osob, které se k tomu váží, a hned je mi veseleji  
Re: Sapiosexuál Od: Neprihlásený - 28.11. 2014
Tým myslíš "Brainy is the new sexy." zo Scandal in Belgravia?

Re: Sapiosexuál Od: Elza - 01.10. 2014
Pěkná jednorázovka - a děkuji za to cizí slovo, co jsem dosud neznala. Inu, sexy mozek! *:DD Chudáček Teo... hezky to koresponduje s Odmítnutím od Evi, kde se Teo a Hermiona vzali. *;-)

Re: Sapiosexuál Od: MIRA - 29.09. 2014
Hold, každý máme nejakú úchylku. Mne to pripadá, že Tea potencianalne vzrušuje žena, ktorá sa dokáže oňho postarať v dobrom aj v zlom. Myslím tým, že aj bude vedieť zarábať, a keďže hovoríte, že Teo bol neduživý, tak mu navarí aj elixíri. Proste jeho mozog hľadá niekoho, kto sa bude oňho vedieť postarať. :D To mi pripomenulo tie hlúpučké blonďavé pipky, ktoré priťahuje inteligentný, starší pracháč. Ale to je o inom. Krásny preklad, ďakujem.  
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
Urcite by to stalo za uvahu. Jestli ono to nebude vsechno se vsim. Proto tak dlouha uvodni prekladatelska poznamka, sama jsem z toho nebyla moc moudra . O to vic jsem rada, ze to zaujalo nejen me. Moc dekuji za mily komentar!

Re: Sapiosexuál Od: Zuzana - 28.09. 2014
No... až tak to samotným intelektom nebolo, lebo veď Theo obdivoval je peru, keď si ju dohrýzla do krvavočervena a jej kučery ktoré sa zlatisto leskli keď sa od nich odrazilo svetlo z kotlíka... určite tam bolo aj niečo z jej vizáže neverím mu, že to bol jej intelekt:) Ďakujem za preklad nezvyčajnej poviedky:)
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
Mozna, protoze co si budeme povidat, Theo byl preci jen chlap. Co hur/lip- hormony rozboureny kluk. Na druhou stranu, nakonec se prece jen rozhodl pro Hermionu a ne treba pro Levanduli. At tak ci tak, byl to broucek, nemyslis? Ja dekuji tobe za komentar, Zuzko.

Re: Sapiosexuál Od: Pavla - 28.09. 2014
Ulalaaaa :D To bylo velmi poučné... Zmijozel a miluje inteligenci. Theo mě tady překvapil. Příjemně. Moc děkuji za překlad a korekturu! Zasloužili byste si medaile. :-) Děkuji
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
A ja si dovolim i za Pat podekovat za tak mily komentar, Pavlo . Myslim, ze jsi to vystihla velmi dobre, povidka byla doopravdy poucna. Hned jsem dostala chut na dalsi povidku s Theem.  

Re: Sapiosexuál Od: Julie - 28.09. 2014
Příjemná jednorázovka. Docela bych byla ráda, kdyby měla pokračování. Díky.
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
A vis, ze ja bych take byla zvedava treba na takovy skok 20 let pote? Zkusim to autorce navrhnout . Ja dekuji tobe.

Re: Sapiosexuál Od: gleti - 28.09. 2014
Ne nadarmo se říká, že vztah není jen o sexu. 
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
A ze urcite organy vnimani jsou na sebe napojene ;-).

Re: Sapiosexuál Od: teriisek - 28.09. 2014
Chudinka Theo, hormony jsou bestie, obzvlášť když se nasměrují tak trochu nečekaným směrem. Díky za překlad, pobavila jsem se!
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
Hormony umi byt pekne svine, jen co je pravda . Ale rekla bych, ze se s nimi na svuj vek popral jeste docela dobre, broucek. Ja dekuji tobe za komentar!

Re: Sapiosexuál Od: denice - 27.09. 2014
Ve výčtu zmijozelských dívek mi chybí Millicent Bulstrodeová. Ale vážně - tohle je moc zajímavá povídka. Z kánonu si o Theovi pamatuji jen to, že byl hnědovlasý, malý, nezdravého vzhledu a jednou se s ním Draco bavil. Moc se mi líbí, co z něj tady dokázala autorka udělat. Jasně, dospívání je u každého jiné, ale tady u Thea - bezvadné. (Rozesmála mě jeho kritika Draca - myslím, že s malfoyovskými penězi si Draco nebude muset dělat hlavu s nějakým nástupem do reálného světa). Díky.
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
Vidis, tak to si o Theovi pamatujes vic jak ja. Ja jen vim, ze se mi uz tehdy libilo jeho jmeno . A ano, opet si dovolim jeden povzdech- kez by takovych Theu bylo vic . Dekuji za komentar, denice!

Re: Sapiosexuál Od: Lupina - 27.09. 2014
Aha, takže jsem sapiosexuálka Ne, vážně, už na základce se mi líbili chytří kluci I když ani na střední jsem na opačné pohlaví nereagovala jako Theo. Ale já nejsem kluk, že? No, v podstatě na tom byl Theo dobře. Záhy zjistil, jaký je jeho typ Moc se mi to líbilo, díky moc za objevení i za překlad
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
Ze jo? Theo se vlastne muze povazovat za stastlivce, ze hned s prvnim navalem hormonu prisel na to, jake holky se mu libi. Nekdo k takovemu poznani nedospeje ani v duchodu. Zvlast pak, pokud je to chlap . Diky Lupino, tvuj komentar jako vzdy pobavil.

Re: Sapiosexuál Od: Limetka - 27.09. 2014
Děkuju za překlad, bylo to... hmm geniálni, neobvyklé a moc moc mě to bavilo . Je pravda, že co se týče vzrušení nad něčím intelektem bývá až v pozdějším věku. Rozhodně bych to nepřisuzovala klukovi, který teprve poznal, že holky jsou holky, a hormony jim doslova cloumají. Co se týče mě jako holky, tak jsem dokázala ocenit intelekt nad nepříliš atraktivním zjevem ( tedy, že mě dokázaly vzrušit něčí vědomosti ) až po střední, tedy v 19. Možná autorka vložila do hlavní postavy brzo tuto vyzrálost, ale mě tam sedla a líbilo se mi to. Bylo to o to překvapující a nečekanější, než kdyby se to odehrávalo po válce a uvažoval takhle dvacetiletý Theo, sexuálně zkušený. Ještě jednou moc děkuju, skvělé .
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
Jsem rada, ze te povidka zaujala. Me privedla k zamysleni a (nejen proto) jsem rada, ze to u tebe bylo podobne.Theo je tu zvlastnim klucinou, ktery rozhodne stoji za pozornost. Moc dekuji za mily komentar!

Re: Sapiosexuál Od: TaraFaith - 27.09. 2014
Tohle je absolutně geniální!!!!!!!! Bože, co bych dala za takového Thea! Moc díky za překlad. Tuhle jednorázovku si budu číst hodně často. Díky
Re: Sapiosexuál Od: Gift - 30.09. 2014
Jeee tak krasne positivni a energicky komentar :-). Moc za nej dekuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod