Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Still Delicate

5. kapitola

Still Delicate
Vložené: Jimmi - 08.09. 2014 Téma: Still Delicate
TinaStylinson nám napísal:

Still Delicate

Překlad: TinaStylinson (+Vikušienka)

Autor: padfoot4ever

Originál: http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?psid=260113

Prohlášení:

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který tuto ságu přeložil do češtiny. Autorská práva konkrétně k této povídce vlastní padfoot4ever, která napsala tuto fanfiction. Povolení k českému překladu patří  uživatelce Dominika.Del. Tento překlad je tvořen pouze pro duševní obohacení, nikoliv pro obohacení finanční. Nicméně, kopírování a případné porušování autorských práv je ilegální.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Druhý svátek vánoční a já jsem doma sama, protože Aidan se rozhodl pár dní strávit se Scorpiusem a Daisy. Nemám nic lepšího na práci, než uklízet Aidanův pokoj. Nezabírá mi to mnoho času, vzhledem k tomu že pokoj je hodně malý a všechno co vlastně musím udělat, je dát všechny jeho hračky do krabice a poskládat oblečení. A když děláte všechno pomocí magie, jde to ještě rychleji. V jeho školní tašce nacházím staré sáčky od svačin a kousky papíru. Aidan - stejně jako já a Hugo - chodí do mudlovské základní školy. Nemám čas na to, abych ho učila doma jako to dělá většina kouzelnických rodičů. Kromě toho, poslání do školy mu rozvíjí sociální dovednosti. Nejsem si zcela jistá, co jsem já dělala špatně, že jsem tak asociální.

Když vybaluji jeho batoh, nacházím obálku se jménem "Paní Weasleyová". Ignoruju fakt, že člověk, který psal tento dopis si myslí, že jsem vdaná. Otvírám ji a zjišťuju, že byla psaná minimálně před dvěma týdny.

Drahá paní Weasleyová,

Chtěla bych s Vámi prodiskutovat chování Vašeho syna v třídě. Považuji tuto věc za naléhavou a byla bych Vám vděčná, kdybyste si se mnou dohodla schůzku, která Vám bude vyhovovat.

S pozdravem,

Paní L. Murphyová.

,,Co provedl teď?" zasyčím si sama pro sebe. Tohle není poprvé, co mě paní Murphyová kontaktovala ohledně Aidanova chování, kromě toho, poprvé, co mi volala mi řekla, že Aidan označil svého spolužáka slovem, co se rýmuje se slovem "cement”* (Myslíte "dement"? zeptala jsem se jí a ona si teď myslí, že jsem nedbalá matka.) James byl ten, kdo ho to slovo naučil. Zajímalo by mě, co ho sakra naučil teď. A teď si paní Murphyová bude myslet, že jsem ještě horší, protože nejsem schhopná si sní domluvit schůzku. Sakra.

Hlasité zaklepání na vchodové dveře způsobí, že leknutím upustím dopis na zem. Ten druh naštvaného klepání. Potichu se proplížím ke dveřím a kouknu se ven kukátkem. Venku stojí Draco Malfoy. Otevřu dveře- zuří.

,,Věděla jsi to?" vyplivne a vpluje do bytu.

,,Dobrý den, pane Malfoyi. Nechcete jít dovnitř?" ironicky odvětím.

,,Vědělas, že?"

,,Takže jste měl hezké Vánoce?"

,,Nerozčiluj mě!" zařve. Zamračím se na něj a on se trochu zklidní. Myslím, že konečně pochopil, že nejsem osoba, kterou by mohl zastrašovat. ,,Vědělas o tom?"

,,Věděla jsem co?" zeptám se, jsem naštvaná.

Zhluboka se nadechne. ,,Vědělas o tom, že můj syn jel do Ameriky, aby se oženil v nějakém laciném, mudlovském kasínu?!"

Civím na něj. Dělá si ze mě srandu? On si myslí, že jsem o tom věděla?

,,Oh ano." sarkasticky mu odpovím. ,,Šla jsem za družičku, to jste nevěděl?" Koukne na mě, rozhodujíc se, jestli to myslím vážně. Člověk by si myslel, že po pěti letech mě bude už znát, ale asi ne. ,,Samozřejmě že jsem to nevěděla!" zakřičím.

,,T-tys to nevěděla?"

,,Proč si sakra myslíte, že jsem o tom věděla? Informujete věechny vaše bejvalky, když se oženíte?" Je trochu divný, přemýšlet nad tím, že Draco někdy měl vůbec nějakou přítelkyni. Možná neměl. Možná že jen potkal Astorii a podplatil ji, aby si ho vzala a lidé okolo si nemysleli, že je totální zkrachovalec.

,,No...ne.," řekne Draco, ,,Ale to je rozdíl! Já neměl žádné dítě s nějakou z mých ex!"

,,To víte," dodám.

,,Myslel jsem si, že je to nějakej vtip," řekne Draco, ignorujíc můj poslední komentář a pochoduju kolem dokola v mém obýváku. "Myslel jsem, že je Scorpius rozumnej. Prostě jsem si myslel, že si tě vezme a bude hotovo!" Vtipné, před pár lety by Draco Malfoy zaplatil za cokoliv, co by mě odtrhlo od jeho syna. Teď chce, aby si mě Scorpius vzal 'a bylo hotovo' ,,Jak může být tak blbej?"

,,Já nevím," pokrčím rameny, "Možná že to bylo jeho výchovou." Opravdu miluju, když se můžu hádat s panem Malfoyem. Naštve se rychleji než Scropius.

,,Má dítě, na které musí myslet! Nemůže se prostě sebrat a oženit se s nějakou neznámou ženskou!"

,,Děkuju!" zanaříkám, "To je přesně to, co jsem říkala!"

Je tu několika sekundové ticho. Tohle je poprvé, co já a Draco Malfoy stojíme na stejné straně. Je to dost divný. Přidala jsem se na temnou stranu, nebo se Draco konečně přidal na stranu dobra?

,,Takže... Co s tím uděláme?" zeptá se mě Draco.

,,Co myslíte?" zeptám se, jsem zaskočená, "Není tu nic, co bychom mohli my udělat. Jsou oddáni."

,,A?" řekne, jako by manželství vůbec nic neznamenalo, "Nebude to fungovat! Je lepší, když jí to dojde teď než pozdějš."

Nemůžu si pomoct, ale cítím se jako bych se vtírala do Dracova plánu. Mohli by se rozejít- ale ne! To je strašný! Určitě nejsem tak strašný člověk. Ale stejně, představa, že Scorpius a Daisy spolu nejsou je víc než potěšující. Chci vlastně vůbec aby se kvůli něčemu, co udělám rozešli? Není to tak, že by mi Scorpius potom poděkoval za to, že jsem mu rozvrátila jeho manželství a hned se do mě zamiloval. Pravděpodobně by se mnou už nikdy nepromluvil a vyhrál by opatrovnictví Aidana, díky mému šílenství a všemu. Měli by se pak mnohem líp.

,,Co navrhujete?" zeptám se.

,,Prostě navrhuji, abys mi pomohla ji přesvědčit, že udělala velkou a strašlivou chybu," řekne. Prostě navrhuje. Proč prostě nenavrhuje, abysme ji zabili a ukryli její tělo v Hagridově dýňovém záhonu? To by bylo tak 'prosté' jak on navrhuje.

,,Nemyslím si," řeknu, zatímco polovina mě chce slyšet víc. No, dobře možná tři-čtvrtě ze mě. "Scorpius by nás oba nenáviděl. Nikdy by s námi už nepromluvil." Nemůžu uvěřit tomu, že jsem sebe a Draca Malfoye označila jako 'nás'- je to jako bysme byli nějaký tým nebo něco podobného. Mám pocit, že přecházím na stranu temna.

,,Scorpius by nám nakonec poděkoval," řekne Draco.

,,Jako když jste si myslel, že by vám poděkoval za to, že jste mě podplatila, abych šla na potrat?" zeptám se, poukazujíc na naší malou schůzku, když jsem byla těhotná. Vypadá trošku rozpačitě, když se o tom zmíním.

,,To byl chybný úsudek," přiznává, "Ale určitě musíš být stejně naštvaná jako já? Když jsem to poprvé uslyšel hned jsem pomyslel na tebe a na to, jak se musíš cítit -"

,,Dobře, čekejte chvilku," odesknu mu, "Před pár minutami jste si myslel, že v celé té věci jsem zapletená! Můžete mi přestat podlézat- Nepomůžu vám s tím rozchodem. A vůbec... Nic mi není. Jsem naprosto v pořádku." Draco mi nevěří. Nikdo mi nikdy nevěří. "A i kdyby mi to vadilo, byla bych naprosto proti tomu, co jste navrhl! Rozeštvat je by přineslo mnohem víc škody než užitku!"

Zúží se mu oči. Můžu říct, že nemá rád odpor. Přesto si stojím za svým a zírám na něj dokud neodvrátí pohled.

,,V pořádku. Fajn. Předstírejme, že tahle konverzace neproběhla," řekne a poté jde do chodby, "Radši už půjdu. Šťastné Vánoce."

A s tím odejde. Kdo k sakru ukončí 'rozeštveme-mého-syna-a-jeho-Vegas-manželku' konverzaci s 'oh, a mimochodem šťastné Vánoce'? Daisy nemá ani potuchy, kam se to vdala. Vlastně, možná má, s ohledem na to, že je tak stará, že možná chodila s Dracem do školy...

Okej, možná přeháním- trochu.

*

Myslím si, že dva dny volna na Vánoce jsou naprosto nefér, ale to si zjevně nemyslí starý lékouzelník Wharton. A já bych je těžko označila za dny dovolené, protože to byly ty nejvíc stresující dny za rok. Vůbec se necítím jako kdyby mi právě teď skončila dovolená.

Gladys, Hazel a Linda souhlasí, samozřejmě, ale pořád si nemůžu pomoct a závidím jim, jak vyprávějí o svých krásných Vánocích.

,,Já byla u mé sestry." vypráví Gladys.

,,Náš Liam mi dal náhrdelník," řekne Linda "Není nádherný?"

,,Brendan nám zamluvil letenky do Francie!" řekne Hazel a my jen civíme. "Totálně k hovnu." vysvětlí.

,,Oh," řekneme všechny najednou. Toto je poprvé, co Hazel řekla svému manželovi jménem od...  No vlastně vůbec poprvé.

,,A co ty Rose?" zeptá se Linda, "Jaké byly tvé Vánoce?"

,,Potkala jsem Scorpiusovu manželku," řeknu. Zní to tak divně- jeho manželka. Zčistajasna Gladysina sestra, Lindin náhrdelník a Hazelin manžel nejsou tak zajímaví. Čekají na to až uslyší víc. "Ona je..." Kráva., "ona je.." čubka. "ona je... strašně milá." Bohužel nelžu. To je z toho všeho nejvíc k vzteku. "A chce být mojí kamarádkou."

,,Cos to řekla?" zeptá se Linda a během sekundy se jí rozšiřují zorničky.

,,Řekla jsem jí, že mám dost přátel." Zní to strašně, když jsem to teď řekla. Možná že jsem kráva já.

,,Dobře pro tebe!" řekne Gladys a Hazel kývá hlavou v souhlasu. Linda kouká na zem a snaží se vyhnout mému oku. Samozřejmě že si taky myslí, že jsem svině. "Proč bys chtěla být její kamarádka? To by bylo jakokdybych se bavila s dvaceti-něco letou manželkou mého ex-manžela!"

,,Oh, to je další věc!" vychrlím najednou, "Je o deset let starší než on. A jeho otec chtěl, abych mu pomohla dohnat je k rozvodu."

Všechny mi věnují ten stejný nevěřící pohled, jako by přemýšleli, jak divný můj život je. Přestala jsem nad tím rozmýšlet před lety, protože pokaždé, co jsem nad tím přemýšlela to bylo stále divnější.

,,Deset let není zas tak špatnej rozdíl." pokrčí rameny Linda, "Nevadilo by mi vzít Damiena Kennedyho do Vegas!"

,,Když jsme u toho," řekne Gladys a ostatní dvě se tváří velmi vzrušeně, "Rose, myslíme si, že bys ho měla někam pozvat."

Civím na ni. "Pozvat ven koho?"

,,Kennedyho!" zanaříká Hazel, "Vrať se zpět do hry, holka!"

Wow, ten výlet do Francie, který zamluvil Hazelin manžel jí dal úplně nový rozhled. Před dvěma dni by řekla 'Ser na ně, stejně to jsou jen bastardi!”

,,Souhlasím," řekne Linda, "Měla bys ho určitě pozvat ven. Jsi z nás jediná, která může mít u něj šanci."

,,Samozřejmě že mě to uráží," syčí na ni Gladys, "Ale vážně, proč ne?"

Jsem tím návrhem příliš šokovaná na to, abych vymyslela nějaký rozumný důvod nepozvat ho někam. Kromě faktu, že on víc, než pravděpodobně už přítelkyni má a taky krom toho, že já jsem já, není žádná možnost, že by vůbec někdo jako Damien Kennedy šel na rande s dvaadvacetiletou recepční s pětiletým dítětem na krku. Život, naneštěstí takhle nefunguje.

,,Začínáte být senilní, víte to?" řeknu jim a kroutím hlavou.

,,Myslím, že bys měla šanci!" vykřikne Linda, "Víš, kdyby sis jen trochu namalovala rty."

,,Jo, a koupila si nějaké lepší oblečení," vloží se do toho Hazel.

,,Možná se nechala ostříhat," dodá Gladys.

,,A trochu zhubla..."

"Dobře! Stačí!" zastavím je, když začínají znít jako Molly a její kamarádky. "Nikam Damiena Kennedyho nepozvu! Je mi jedno, jestli má hezký zadek," dořeknu hlasitě, když se mě Hazel snaží přerušit, "a co, že má ten nejroztomilejší úsměv na světě? Záleží vážně na tom, že jeho oči dokážou rozzářit i tu nejtemnější noc?" Dobře, tak trochu se v tom ztrácím. "A možná občas sním o tom, jaké by bylo prohrábnout se jeho jemnými vlasy, nebo jak vypadá bez oblečení. A ano jednou jsem se představila jako paní Rose Kennedy JEDNOU, a v tu chvíli jsem byla dost opilá, takže se to ani nepočítá! Ale nic z toho není dostatečný důvod k tomu, abych někam pozvala nejhezčího chlapa v týhle nemocnici - dost možná na světě - protože i když možná mám příšerný vlasy, povislé břicho a bledou pleť, mám taky svojí důstojnost!"

Gladys stočí svůj pohled pryč, kouká na podlahu a kouše si ret. Linda zrudne. Hazel si zabořila obličej do rukou a její ramena se divoce třesou.

,,Ehm."

Otočím se na své židli. A tam je, celých šest stop z něj- Damien Kennedy.

,,Cos říkala?" šeptá Gladys a pak se zhroutí.

Doprdele. Proč mě ten zasranej vesmír tak moc nenávidí?

,,Eh, jen jsem přišel pro složku slečny White," řekne lékouzelník Kennedy a vyhýbá se pohledu na mě. Zřejmě slyšel celý můj proslov- jeho tváře jsou stejně červené jako moje vlasy. Vzhledem k tomu, že tu můžu jen sedět s otevřenou pusou, bere Gladys složku, podá mu ji a on odejde tak rychle, že si jsem jistá, že se přemístil.

Neexistuje možnost, že bych mohla být víc ztrapněná. Chce se propadnout do země.

Gladys a Hazel mají záchvat smíchu a dokonce i Linda se nemůže přestat chichotat nad mým neštěstím.

Zabijte mě. Hned teď mě zabijte.

*

V několika příštích dnech se cítím v bytě osaměle, když Aidan není kolem mě. Zůstává se Scorpiusem a Daisy do Nového roku, díky tomu jsem zjistila, že nemám co dělat a není tu nikdo, na koho bych mohla křičet. Během vánocčních svátků jsem shlédla nejmíň pět příšerných vánočních filmů, uklidila celý byt a snědla dvě krabice plné cukroví. Takže, s vyhlídkou, že Silvestr strávím úplně sama jsem otevřela láhev vína a sedla si před televizi s nekonečnou zásobou arašídů a poslední krabicí s cukrovím. Říkám si, že dělám správnou věc- Aidan je alergický na ořechy, takže tím, že je všechny sním zabráním tomu, že by mohl dostat záchvat. A nejí ani cukroví. Jsem prostě fantastická matka.

Nicméně, po snězení půlky krabice a hodině strávené sezením na gauči jsem zabraná do nějaké slaďárny** a najednou slyším klepání. Neměla jsem v plánu opustit gauč, jen v krajní nouzi- tedy kdybych potřebovala na záchod nebo další jídlo- takže jsem jen dám televizi víc nahlas a předstírám, že jsem nic neslyšela. Ale ten, kdo klepe je vytrvalý a zase začne klepat.

,,Rose, my víme, že tam jsi!" slyším Dom, jak křičí z venku, "Slyšíme televizi!"

Vzdychnu, zvednu se z gauče, takže ze mě spadají drobky a ořechy. Otevřu dveře a najdu tam Dom, nějakého neznámého chlapa, Jamese a Jamesova spoluhráče, Trevora McArdlea, střelce Kudleyských kanonýrů, všichni tam stojí, vypadají báječně a jsou připraveni na noc ve městě. Normálně bych se pokusila vypadat nějak reprezentativně, když je kolem zrovna McArdle, protože byl v týdeníku Famfrpál označen za třetího, nejvíc sexy anglického famfrpálového hráče (James byl druhý), ale když už viděl, jak jsem z něho v rozpacích, tak už mi to stejně může být jedno.

,,Dělej, převlíkni se, vyrážíme do víru velkoměsta!" řekne mi Dom, "Máš na obličeji arašíd."

,,Nemám náladu." řeknu jí, "Běžte. Bavte se."

,,Nebereme 'ne' jako odpověď, Zrzko." řekne James a já mu věnuji nasupený pohled. Jestli si myslí, že zapomenu na to, že šel Scorpiusovi za svědka, má se na co těšit.

,,Rose, Al, Jenny a Molly na nás čekají," řekne Dom, "Jdeme do mudlovského klubu! Musíš s námi jít!"

,,Proč by sakra šla Molly do klubu?" zeptám se.

,,Řekla, že kdyby měla být na Silvestr sama tak by se zabila," vysvětlí Dom, "A my nechceme poslouchat tetu Audrey, jak si na všechno stěžuje. Jdeš s námi, Rose."

,,Ne, nikam nejdu." řeknu rozhodně, "mám rande s dálkovým ovladačem."

,,Pojď!" prosí Dom, "Laura tam bude taky!"

,,Laura?" zeptám se, "Jakože Laura Phelps?" Dom nadšeně přikývne. Laura Phelps je můj nepřítel. Neviděla jsem ji roky. Poslední, co jsem o ní slyšela bylo to, že bydlí v Německu. "Co ona tady dělá?"

,,Myslim, že se rozešla se svým přítelem takže se sem nastěhovala nazpátek nebo něco takovýho," odpoví mi Dom, "Prosím pojď! Určitě bude ráda, že tě uvidí!"

Jsem si jistá, že to bude akorát pěkně trapné. Kdykoliv potkám Marka Matthewse nebo Chase Finche je to vždy nucené a nepříjemné. Je mi jasný, že setkání se s Laurou nebude jiné.

,,Prosím, Rosie!" zaskučí Dom znovu.

,,Když řeknu ano přestaneš otravovat?" zeptám se. Nemůžu uvěřit, že souhlasím. A to jsem se tak těšila na mojí špek-noc!

,,Výborně!" vykřikne, "Jdi se připravit! A pohni sebou!"

Po dvaceti pěti minutách vycházím z ložnice, vlasy mám ještě mokré, na sobě mám moje nejlepší džíny a hezké tričko, které jsem si koupila u Victoire v obchodě. Dala mi padesáti procentní slevu, což od ní bylo velmi hezké.

Dom zřejmě není ohromená.

,,Máš na sobě džíny." suše poznamená.

,,Jo." odpovím.

James sebou zavrtí. Trevor vypadá, jako by tu ani nechtěl být. Neznámý chlápek čumí na Dominy odhalené nohy. A Dom kouká na mě.

,,Co?" vzdechnu, "Proč si nemůžu vzít džíny?"

,,Je Silvestr," řekne Dom, "A to místo, kam jdeme je super takže se tam nemůžeš ukázat, jako by jsi šla nakupovat. Pojď, pomůžu ti..."

Odvede mě nazpátek do ložnice a začne se prohrabávat mým oblečením, jestli najde něco lepšího jsem ochotná jí uspořádat párty. Nicméně, ani ne po pěti sekundách vytáhne poměrně krátké, černé šaty.

,,Tohle je dokonalý, Rose!" řekne mi, "Vezmi si to!" připomíná mi mě samotnou, když se snažím donutit Aidana, aby si na sebe vzal sváteční oblečení.

,,Měla jsi v plánu omotat to kolem mého stehna?" zeptám se, "Nesedne mi to a nemíním potom poslouchat kecy. Nemůžu si prostě na sobě nechat to, co mám? Já ani nikam jít nechci!"

,,Obleč si to." rozkáže. Obleču si to, jen proto, aby viděla, jak debilně to vypadá a mám pravdu. Vypadám jako lidská vzducholoď. Dom vytáhne svou hůlku a trochu šaty rozšíří, takže už mě nedusí, ale pořád to vypadá naprosto otřesně. "Vypadáš skvěle!"

,,Dom, jsi hrozná lhářka," řeknu jí, "Nemůžu jít ven, když vypadám takhle. Nemůžu prostě dokoukat ten film?"

,,Řeknu ti, jak to skončí- loď se potopí, chlap umře. Konec," odsekne, "Teď si vezmi nějaký boty ať můžeme jít!"

,,On umře?" vzlyknu a jsem naštvaná, že to celý vyžvanila a tudíž zničila, "A-ale-"

,,Rose! Máme zpoždění!"

 

*

 

Někdy se cítím smutně, že jsem nikdy nemohla chodit do klubů se svými přáteli, díky předčasnému mateřství a všemu okolo.

Dnešek rozhodně není jeden z těch dní.

Když se zařadíme do fronty- Dom, James, Al, Jenny, Molly, Trevor, neznámý kluk (jehož jméno je Hector- zřejmě) a já- mrzneme před klubem v mrazu a sledujeme spoustu nezletilých, kteří jsou vyhozeni z klubu, Dom nám všem předává falešné mudlovské občanky.

,,Eh, Dom, všem nám je přes osmnáct," poznamená Jenny, která pochází z mudlovské rodiny, "nepotřebujeme falešný občanky."

,,No, nemůžeme tady mávat našima kouzelnickýma občankama u mudlů," vysvětlí Dom, "Rovnou jim můžeme dát řidičáky s fotkou Micky Mouse!"

,,Nemohla jsi tam aspoň napsat naše pravá jména?" zeptám se, mezitím co studuji mojí novou občanku, na které je moje fotka a jméno 'Susanna Ryan'.

,,Takhle to bude mnohem zajímavější," zakření se Dom- nebo Crystal Baudelaire jak je na její občance.

Když se dostsneme k vyhazovači, který stojí u dveří, sotva se koukne na naše občanky a pustí nás dovnitř. Zřejmě už nevypadáme na míň jak osmnáct- jak deprimující. Hudba uvnitř buší, opilci se potácejí sem a tam a alkohol tu teče proudem. Začínám si přát, abych si stála za svým a zůstala doma.

Dovolím Dom, aby mě zatáhla na taneční parket spolu se všemi ostatními, ale po půl hodině nebo tak se začínají dělit do skupinek. Al a Jenny, znavení tancem si jdou sednout na koženou sedačku v rohu a potom se začnou líbat jako nějaká puberťácká dvojka, ne jako zasnoubený a těhotný pár. Trevor tančí s nějakou brunetkou, zatímco Dom a Hector-neznámej-kluk odešli někam do rohu. Dokonce i Molly si našla nějakého kluka, který vypadá na šestnáct. Nakonec mě jako poslední opustí James, když kolem něj zase nějaká blondýnka svůdně tančit. Takže jako pravá, stará panna si jdu sednout na bar.

,,Co vám můžu nabídnout?" zeptá se mě dívka za barem, když si sednu na barovou židli. Je mi povědomá- hodně povědomá. Je to-

,,Lauro?" zeptám se- dobře, zakřičím, protože hudba je tak hlasitá, že musím křičit, aby bylo něco slyšet.

,,Rose?" zvolá ,,Doprdele to jsi ty!"

,,Pracuješ tu?" zavolám, nevím jestli tohle myslela Dom jakože tu Laura bude.

,,Jo," zakřičí nazpět, "Tohle je moje první noc tady! Tak jak se máš?"

Vedeme krátkou konverzaci, dokud si nevšimne, jak na ní kouká její šéf takže jde sebrat skleničky. Dohodly jsme se, že se setkáme později, ale obě víme, že se na ničem nedomluvíme.

Sedím na baru asi ještě další hodinu, zatímco usrkávám něco, co barman nazval 'Sex na pláži’***. Je to nechutný, ale piju to pomalu, aby mi to vystačilo na celou noc. Vím, že vypadám jako blázen, když tu sedím v mých šatech, které jsou moc malé, srkám tenhle hnusný koktejl mezitím co myslím na mého ex a jeho manželku a přemýšlím, co asi dělají s mým synem. Pravděpodobně zažívají ten nejlepší den jejich života, ikdyž mají pětiletého smrada na krku. Musíte si myslet, že to oni na mě musí žárlit. Nakonec, jsem v super mudlovském klubu, který se jmenuje 'Splynutí'.

,,Je tu volno?"

Povyskočím, když slyším mužský hlas, jak na mě křičí přes hlasitou hudbu a otočím se na něj. Ukazuje na židli vedle mě. Zavrtím hlavou a vrátím se zpět k pití mého koktejlu. Už zbývá jen hodina do půlnoci, takže konečně budu moct jít domů.

,,Jsem Richard," řekne mi muž, jako kdybych toužila po tom, aby mi řekl jeho jméno. No, nechtěla jsem být neslušná tak jsem odpověděla:

,,Susanna Ryan."

,,Chodíš sem často?" zeptá se.

,,Víc banálnější větu neznáš?" odpovím. Susanna Ryan je očividně stejně cynická a nepříjemná jako Rose Weasleyová. Usmívá se a já si všimnu, že ačkoli se vyjadřuje strašně, má krásný úsměv. A jeho oči taky nejsou špatné. Vlastně, celý jeho obličej je velmi atraktivní.

,,Promiň, to bylo trochu trapné," připustí, "jsi trochu zastrašující."

Vzdychla jsem si a otočila se od něj, ukončujíc tak konverzaci. Nicméně, on se tak lehce nevzdával.

,,Jsi tu sama?" zeptá se.

,,Ne," odpovím, "Moji přátelé jsou někde tady kolem."

,,Oh, moji přátelé mě tu taky nechali," vysvětluje, "Tak co způsobilo tovjí tmavou a depresivní auru? Ex-věci?"

,,Jak jsi to uhádl?" sarkasticky odvětím.

,,Vsadím se, že to nemůže být horší než můj problém," řekne.

,,Můj ex-přítel se oženil minulý týden ve Vegas." řeknu mu, ale vynechám z toho mého syna. "Máš něco lepšího?"

,,Moje manželka se vyspala s mým bratrem," odsekne, "Přebil jsem tě."

Kouknu na něj, snažíc se rozluštit, jestli si dělá srandu nebo ne. Vypadá moc mladě na to, aby měl manželku- já možná taky vypadám moc mladě na to, abych měla pětiletého syna. Nevypadá, že by byl o moc starší než já. Je mi ho líto.

,,To je mi líto," řeknu, "Ale pořád si myslím, že mám víc problémů než ty."

,,Je tohle výzva?" zaksichtí se.

Začneme si vypravovat naše zážitky- pořád z toho všeho vynechávajíc Aidana. Řekla jsem mu o tom, že se Draco snaží, abych od sebe Scorpiuse s Daisy rozeštvala. On mi vypráví, že jeho manželka ho podváděla čtyři roky a že se to dozvěděl teprve před čtyřmi měsíci. Řekla jsem mu, že jsem dvaadvacetiletá panna- odpovídá tím, že on jemu je pětadvacet a je rozvedený.

Přestaneme si povídat, když začne odpočítávání do půlnoci.

10...9...8...

,,A je tu další posranej rok," Richard zvedne svoje pivo a já si s ním přiťuknu s mým koktejlem.

,,Ámen." odpovím.

7...6...5...

Najednou jsem si vzpomněla na to, jak mě Scorpius tenkrát na Silvestra políbil ikdyž byl vlastně ještě pořád s Dom. Teď bude líbat Daisy. Napila jsem se mého drinku.

4...3...

Richard je pěkný. Je hodně pěkný. A po tom trapném incidentu s Damienem Kennedy, který se stal tento týden, opravdu potřebuju pomoc sama sobě.

2...1...

,,ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!"

Hodila jsem mojí opatrnost za hlavu, ovinula jsem jednou rukou Richardův krk a přitáhla si ho k sobě pro polibek. Je mi jedno jestli právě teď Scorpius líbá Daisy. Líbám tohohle chlápka. A mezitím co přemýšlím nad Scorpiusem a Daisy, je mi jasné, že Richard myslí na jeho ex-manželku a bratra. Když to zmírní bolest tak proč by to mělo vadit?

,,Chceš jít ke mně?" zeptá se mě. Kývnu.

Jak jsem řekla- Když to zmírní bolest, proč by to mělo vadit?

 

 

——————————————————————————

*- v originále je zmíněno- „banker” na ,,wanker, nejsem s tím zas až tak moc spokojená, ale lepší než to, co jsem tam měla předtím (slovo se rýmovalo na ,,burák”, ehm)

**- Slaďárny, no to zná asi každý, sentimentální, neskutečně romantické filmy/knihy typu Rosemande Pilcher.

*** Sex not the beach, takovej ten koktejlík s ovocem, sladkou třešničkou a vodkou.

 

Doufám, že jste si kapitolu všichni užili a přísahám (!), že šestá kapitola bude rychleji přeložená, budu se snažit! :-D 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 5. kapitola Od: mami - 21.11. 2014
Tvrdohlavá, umienená nepovie v správný čas správnu věc a potom čaká, že si to niekto domyslí a bude vedieť, čo vlastne chce. Aj keby dnes Scorp ju požiadal o ruku aj tak by mu povedala, nie, proste vždy opačne...

Re: 5. kapitola Od: Neprihlásený - 22.09. 2014
Chtěla bych se tě zeptat za jak dlouho bude další díl :) ... kdyby jsi chtěla někdy pomoci s překladama třeba nějaký díl přeložit tak se nabízím :) . Kdyžtak mi napiš na můj mail : mischel.komarkova@seznam.cz

Re: 5. kapitola Od: zuzule - 12.09. 2014
Je mi ji lito, ale kdyby nebyla trouba, mohla libat Scorpiuse ona. :)

Re: 5. kapitola Od: jerry - 11.09. 2014
Som unesena s tejto poviedky. Nikdy ma neprestane prekvapovat. Je uzasna. Dik moc za preklad. Velmi sa tesim na pokracko.
Re: 5. kapitola Od: TinaStylinson - 11.09. 2014
Moc děkuju za chválu, sice to nepíšu, ale stejně to neskutečně potěší.  Už pracuju na další kapitole takže by měla být maximálně v pondělí.  

Re: 5. kapitola Od: MajaB - 09.09. 2014
Ježkovy voči! Ta Rose je ale blbá! ...nevím, proč, ale prostě její chování nechápu! Nějak jde mimo moje zkušenosti, cesty, chápání... ...jinak samozřejmě děkuji za práci na překladu!
Re: 5. kapitola Od: TinaStylinson - 10.09. 2014
Rose je strašně moc zvláštní, nepochopitelnej a složitej charakter, chudák to malý dítě jestli bude po matce  děkuju moc  

Re: 5. kapitola Od: TaraFaith - 09.09. 2014
Chudák Draco. To pro něj jako hrdého otce musela být pořádná rána!!! Ten trapas Rose vážně nezávidím. Asi si to u pana Kennedyho pěkně pohnojila. Nebo možná ne??? D Richarda mi tu bylo líto,ale ten závěr se mi moc nelíbil. Každopádně se nám tím povídka posunula do zajímavých otáček! DD Díky za překlad.
Re: 5. kapitola Od: TinaStylinson - 10.09. 2014
Naprostá potupa! Svatba v kasínu a ještě k tomu v mudlovském. Malfoyovi se musejí obracet v hrobě. Kennedy se bude vyskytovat i v další kapitole a Rose tam málem dostane infarkt, chudinka  Mně je Richarda líto taky kvůli tomu, že Rose to všechno dělá, aby se pomstila Scorpiusovi, nechápu ji.  Moc děkuju za komentář! 

Re: 5. kapitola Od: Lupina - 09.09. 2014
Vážně je mi té Rose líto. Ale, ruku na srdce, může si za to dost sama. S tak ostrým jazykem není snadné žít. Strašně zajímavá byla představa Draca, jak už je dědeček. A kuje pikle. Díky moc za překlad
Re: 5. kapitola Od: TinaStylinson - 10.09. 2014
Představa Draca pochodujícího a řvoucího v Roseině bytě mě nikdy nepřestane dostávat. Pokaždé, co jsem u téhle kapitole se nemůžu přestat smát . Děkuju za čtení <3 

Re: 5. kapitola Od: MIRA - 09.09. 2014
Túto poviedku si fakt užívam. Ja viem, pre Rose je to dost tragické a pesimistická doba, ale aj tak ju mám rada. Krásny preklad. Teším sa na ďalšiu časť a pevne dúfam, že bude skôr. Ak nie, tak aj tak budem trpezlivo čakať.
Re: 5. kapitola Od: TinaStylinson - 10.09. 2014
Moc děkuju za komentář, no, jelikož jsem teď nějak tak trochu nemocná tak by měla být nová část snad dřív. :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

padfoot4ever: ( alichay )16.06. 2017Epilog
padfoot4ever: ( alichay )10.06. 201734. kapitola - Konce
padfoot4ever: ( alichay )02.06. 201733. kapitola - Další nervové zhroucení
padfoot4ever: ( alichay )28.05. 201732. kapitola - Druhá strana normálnosti
padfoot4ever: ( alichay, maure )19.05. 201731. kapitola - Dvojitý zápor
padfoot4ever: ( Alichay )14.05. 201730. kapitola - Kandidáti
padfoot4ever: ( Alichay )07.05. 201729. kapitola - Trapnost
padfoot4ever: ( Kar + Alichay )30.04. 201728. kapitola - Nový směr
padfoot4ever: ( Kar )23.04. 201727. kapitola - Zásah
padfoot4ever: ( Kar )18.04. 201726. kapitola - Trochu vyšinutá
padfoot4ever: ( Kar )26.03. 201725. kapitola - Změna situace
padfoot4ever: ( Kar )19.03. 201724. kapitola - Arogance
padfoot4ever: ( Kar )07.03. 201723. kapitola - Návrat do Bradavic
padfoot4ever: ( Kar )24.02. 201722. kapitola - Pláč a zase pláč
padfoot4ever: ( Kar )17.02. 201721. kapitola - Soudy a soužení
padfoot4ever: ( Kar )12.02. 201720. kapitola - Nejdražší dcera
padfoot4ever: ( Kar )07.02. 201719. kapitola - Špína
padfoot4ever: ( Kar )02.02. 201718. kapitola - Čas na víno
padfoot4ever: ( Kar )26.11. 201617. kapitola - Následky
padfoot4ever: ( Kar )18.11. 201616. kapitola - Katastrofální svatba
padfoot4ever: ( Kar )07.11. 201615. kapitola - Build Up
padfoot4ever: ( Online preklady )29.10. 201614. kapitola - Víkend s Jenny, část II.
padfoot4ever: ( Online preklady )20.09. 201613. kapitola - Víkend s Jenny, část I.
padfoot4ever: ( Online preklady )26.08. 201612. kapitola - Kompromis
padfoot4ever: ( TinaStylinson )02.08. 201611. kapitola - Odhalení
padfoot4ever: ( TinaStylinson )10.05. 201610. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )24.01. 20169. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )07.01. 20168. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )29.04. 20157. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )19.10. 20146. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )08.09. 20145. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )05.08. 20144. kapitola
padfoot4ever: ( Dominika.Del )07.01. 20143.Kapitola – O Krávě a hafoňovi
padfoot4ever: ( Dominika.Del )21.09. 20132.Kapitola – Vítejte v mém světě
padfoot4ever: ( Dominika.Del )03.09. 20131. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Dominika.Del )02.06. 2013Úvod k povídce