Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

One out of nine

7. kapitola

One out of nine
Vložené: arabeska - 31.08. 2014 Téma: One out of nine
arabeska nám napísal:

One out of nine

autor: silverbirch;   překlad: arabeska;   beta: elbi

originálhttps://www.fanfiction.net/s/5925865/7/

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 


PP: Omlouvám se za prodlevu, je mi to vážně hrozně líto!

 

 

Kolem deváté hodiny jsem již byl připravený k odchodu a poskakoval všude možně jako žába na rozpáleném asfaltu. To rozhodně nevěstilo nic dobrého; budu se muset uklidnit. Jsem pan Mmrrazivě Klidný, žádný kocour, který chce poprvé někoho sbalit.

Střapěnko, obvesel mě.“ Dále se věnovala dělání klikyháků na kus pergamenu. Zaútočil jsem na její nohy. „Střapěnko. STŘAPĚNKO! Hraj si se mnou.“

Shlédla dolů a podrbala mě za uchem. „Ahoj, Křivonožko.“ Vrátila se k pergamenu.

Co na tom bylo tak fascinujícího, že to bylo důležitější než já? Vyšplhal jsem se jí do klína. Když jsem položil přední packy na stůl a natáhl se, uviděl jsem, o co se jedná. Nevypadalo to tak zajímavě – v porovnání se mnou.

Křivonožko!“

Nádhe- To je jedno.“

Nic nevidím. Uhni! Snažím se udělat si domácí úkol.“

Ale já chci pozornost.“ Položil jsem se na pergamen a obrátil se na záda, takže mě mohla podrbat na bříšku. Nepodrbala.

Mám práci. Uhni.“ Zvedla mě a položila na podlahu.

Fajn, buď si taková. Klidně si najdu někoho jiného, kdo mě ocení. Zahlédl jsem skupinu mladších koťat a přešel k nim. To už bylo lepší; více hlazení a chichotání. Potom jeden z nich... ale to je vina rodičů. Prostě zmuchlal kousek pergamenu a hodil ho. Nikam poblíž koše. Šel jsem, zvedl ho a přinesl zpět.

Tak pojď, mládě. Kdyby tohle dělal každý, byla by tu za chvíli skládka. Zkus to znovu.“

No, ještě hůř než napoprvé. Vytrvám; koťata se očividně potřebují učit. Zkusil to desetkrát, než jsem to vzdal a vyhodil pergamen do koše sám. Opravdu, ta dnešní mládež...

Aha! Ginny. Možná by se mnou mohla zase hrát tu houpavou provázkovou pergamenovou hru. Také že hrála a byla v tom velmi dobrá. Poškubávala s pergamenem po podlaze a pokaždé se jí podařilo švihnout s ním na druhou stranu, než kam jsem se vrhnul. Napadlo mě, že až bude starší, mohla by to hrát profesionálně.

Tak uplynula příjemná hodina. Stále jen deset. Možná má už Střapěnka volno. Rozhodl jsem se pronásledovat její tkaničky. Jaká to zábava! Stále to dělám, dokonce i teď. Má ve zvyku křížit a zase uvolňovat nohy v kotnících, což je ještě větší výzva. Připravit... připlazit se trochu blíž... překřížení... ještě jednou... hrudí na koberec... trochu blíž... TEĎ! Na ně!

KŘIVONOŽKO! Udělala jsem kaňku na esej a ještě mě čeká jedna z Věštění z čísel a Studia mudlů.“

Měl jsem zvláštní pocit, že mnou není potěšena. No, já zase nebyl potěšen tím, že její večery se netočily kolem mého opečovávání.

Najal jsem tě, můžu tě i vyhodit.“ Otočil jsem se k ní zády a začal si čistit tvář. Usoudil jsem, že bych si mohl připravit pár frází na večer.

Musím mít něco s očima, nemůžu je od tebe odtrhnout.“

Nebo... co takhle...

Musíš být velmi unavená, protože jsi mi běhala v myšlenkách celý den.“

Zkrátka nejlepší1.

Stále ještě zbývá hodina do našeho setkání. Kdo je tu dál? Šajnus se nezdál být momentálně zaneprázdněn, avšak dosud jsem mu ještě neodpustil tu včerejší zradu. Nejen že bude dostávat množství mmrrtvých zvířat do bot, ale jenom počkejte, až já najdu s přítelkyní jeho. Pomsta bude sladká.

Vážněronalde mluvil s Hárym. Možná bych se mohl přiloudat tím směrem, podívat se, jestli se někde kolem nepotuluje krysa. Možná bych ji mohl vylákat ven.

...jo, byl jsem v šoku, Háry! Vím, že nemám rád pavouky, ale nenapadlo mě, že to bude můj Bubák!“

Háry se zahihňal. „Takže ses pořád nezbavil té fóbie?“

Pochybuju, že se to někdy stane, kámo.“

Hmmrr. Tak Vážněronalde nemá rád pavouky, jo? Tohle si uložím pro pozdější využití. Jeho krysa nebyla nikde v dohledu, takže by možná stálo za to, zkontrolovat to nahoře. Pospíchal jsem do pokoje kocourů, ale nebyla ani tam. Puch se mimochodem nijak nezlepšil.

Zatímco jsem sestupoval dolů, Střapěnka se protahovala a urovnávala si věci. Dobrá, chystá se do postele. Šel jsem s ní, jelikož se zdálo, že je za to ráda. Něco vám o ní povím; usíná rychleji než já. Byla mimo, jakmile se její hlava dotkla polštáře.

 

* * * 



Noc byla chladná, plná vůně pozdních letních květin proudící okny dovnitř, a měsíc právě vyšel. Všechno bylo prostě perfektní, nemohl jsem selhat.

Čekala na mě v kuželu měsíčního světla, díky kterému její srst zářila. Bezpochyby si ji česala celé hodiny. Seděla velmi vzpřímeně s ocasem obtočeným kolem nohou – jak by měla sedět každá dobře vychovaná kočka. Dokonce se plaše odvrátila, kdy jsem se přibližoval. Cítil jsem, že mi srdce bije o něco rychleji.

Musím mít něco s o-“ Položila mi packu přes ústa.

Ne, nepotřebuješ ty banální fráze. Zkus se mnou místo toho zacházet jako s kočkou.“

To mě zmátlo. Chtěla, abych s ní mluvil jako s kocourem, nebo normálně?

Jak se máš?“

Povzdychla si. „No, jsme v začátcích. Mám se dobře a ty?“

Šel bych pro tebe na kraj světa.“

A zůstal bys tam?“ Zasmála se mému výrazu. „Vidíš, oplatím ti stejnou mincí. Chceš se jít projít?“

Procházka zněla dobře; možná někde, kde je větší samota. No, ale nic takového se neudálo...

Nejsem si jistý, jestli dokážu vysvětlit, co se stalo. Chodili jsme celou noc a také jsme celou noc mluvili. Než jsem si to vůbec uvědomil, už jsem jí vyzradil všechno o matce, jak jsem opustil domov a o Kouzelném zvěřinci, o Střapěnce a kryse.

Ona mi zase vyprávěla o sobě. Jak za ní přišel její služebník, když byla ještě docela mladá, tak mladá, že si nepamatuje svoje pravé jméno. Argus, její služebník, jí začal říkat paní Norrisová, ale ona netušila proč. Ale je k ní velmi hodný a pečuje o ni a krmí jen tím nejlepším. Začínám ho mít rád.

Řekla mi o loňském roce, kdy zkameněla kvůli baziliškovi. To mě vytrhlo z konceptu.

Kde?“

Tady, v Bradavicích. Celý rok se děly zvláštní věci a jednou v noci jsem měla obchůzku...“

Proč je děláš?“

Už jsem ti to řekla; Argus potřebuje vědět, co koťata chystají. Každopádně jsem měla obchůzku...“

Kde?“

To už jsem ti také řekla; tady na hradě!“ Dala mi lehký pohlavek. „Přestaň mě přerušovat a poslouchej! TAK... Měla jsem obchůzku a narazila jsem na kaluž vody, která vycházela z toalet na druhém podlaží. Šla jsem blíž, abych to prošetřila, když... z ničeho nic...“2

Co?“

No, to právě nevím, že? Zkameněla jsem. Nic si z toho nepamatuju. Ale Argus byl tak potěšený, když mě odkameněli; celé týdny mě nepustil z očí a trval na tom, že mě bude krmit on sám, a ohříval mi mléko. To bylo moc milé.“

Ztichl jsem v ohromení. Ohřívané mléko. Poté mě zasáhla myšlenka. „Baziliškové tě můžou zabít, ne? Mohla jsi... zemřít.“

Přikývla. „Kdybych ho viděla přímo a ne v odraze.“ Přes to všechno se zdála být pozoruhodně klidná.

Najednou jsem se necítil moc dobře. Norrisová mohla zemřít a já bych ji nikdy nepotkal. Ta myšlenka se mi nelíbila. Tak nějak jsem ji rád potkával. Chvíli jsme šli mlčky dál. Poté se zastavila a pokývla hlavou.

Nebelvírská věž. Asi by ses měl vrátit zpět, než se tvá služebná vzbudí a začne si dělat starosti, že tam nejsi.“

Nevšiml jsem si, že se blíží svítání. Nebe se téměř stříbrně lesklo.

Ano. Ne, počkat... Ještě jsme nepodnikli nic...“

Podnikli jsme spoustu věcí. Byli jsme na procházce a tys mi naslouchal. To bylo... jiné.“ Na moment se zarazila. „Jsi příjemný, víš to? Příjemnější, než jsem si myslela, že budeš, jakmile ses přestal snažit vetřít do mé přízně.“ Krátce se otřela hlavou o tu moji. „Dnešní noc jsem si užila.“

Já taky. Nebylo to úplně to, co jsem čekal, ale... ano, bylo to příjemné. Mohli bychom to zopakovat?“

To bych ráda. Dnes v noci?“

Budu tam.“

Věděl jsem, že bych měl jít dovnitř, ale nechtěl jsem odejít. Otočil jsem se ke kameni a potom zpět. „Norrisová?“

Ano?“

Nic, vážně. Jen mám rád tvoje jméno.“

Zasmála se a zavrtěla hlavou. „Matka mi říkala, abych si dávala pozor na kocoury, jako jsi ty.“

Nezapomeň jí za to poděkovat.“

Zapracuj na sobě, Grr.“

Sledoval jsem ji celou dobu, dokud mi nezmizela z dohledu, a potom jsem se vydal do své ložnice. Koťata stále spala a já se natáhl do svého pelíšku.

Byla to zvláštní noc, ale rozhodl jsem se, že spíše příjemná. Potom jsem usnul a neprobudilo mě dokonce ani štěbetání.

 


1 Pure class - používá se jako "nejlepší ze všech, prostě špička" anebo znamená přesný opak

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pure%20class


2 "...když najednou... z ničeho nic... letím hubou do brambor a bradou reju další brázdu!" Ukamenuju každého, kdo ten výrok nepozná!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 7. kapitola Od: mami - 20.11. 2014
Tak nádherne zahľadený do seba.

Re: 7. kapitola Od: Julie - 23.09. 2014
Krásné, romantické rande. Pan Nádherný je dítě štěstěny.

Re: 7. kapitola Od: Zuzana - 01.09. 2014
Krivonožka si užil krásne rande:) bolo mi ho trochu ľúto keď ho Hermiona odmietala, ale tie hry ako ich opisoval, boli super:D hlavne tá s Ginny:D Ďakujem za kapitolu:)
Re: 7. kapitola Od: arabeska - 11.09. 2014
Tož každý služebník kočky dosvědčí, že obveselovat ji stojí obyčejného člověka hodně sil ) Děkuji!  

Re: 7. kapitola Od: kakostka - 01.09. 2014
Huráááááá, N Á D H E R N Ý je zpět:-)))) v celé své kráse. Díky moc, tahle skvostná povídka mi už chyběla. Jeho lov tkaniček, jasně to psal kočkomil, protože to přikrčení, hrudí na koberec... trochu blíž... TEĎ! to je přesné. Díky moc. PS ani já výrok z brázdou neznám, teda je mi povědomí, asi už jsem ho slyšela, ale těžko říct, kde. Že by Šimek Grosmann?
Re: 7. kapitola Od: arabeska - 11.09. 2014
Navrátil, těsně vedle. Taky jsem ráda, že se elbi s Nádherným vrátila. A jsem ráda, že se ti pořád líbí Děkuji 

Re: 7. kapitola Od: Folwarczna - 01.09. 2014
Taky nevím, kam to zařadit...prosím nápovědu. Mrrrr.....to mrrruční se mi verrrmi líbí:-)
Re: 7. kapitola Od: arabeska - 11.09. 2014
Ale no táák, Navrátil z Bylo nás pět! Děkuji za komentář

Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 01.09. 2014
Skvelé, síce pol druhej v noci, ale aj tak. Tiež neznám, na Slovensko nedorazilo, budiž to omluva. Ale v pošte dve kapitoly z Mayhemu... tralalala... proste som sa bavila (vedľa mňa leží šteniatko a som vďačná, že to nie je kocúr, hoci s tým vytočením bruška... ako keby som ho videla) Ešte raz díky moc... baby, chýbate mi.
Re: 7. kapitola Od: arabeska - 11.09. 2014
Jé, štěňátko! Ještě že to neslyší Křivonožka, ten by utrousil cosi o tom "být vlastněn"... Už ani ne měsíc, začnu odpočítávat dny do sletu! ) Moc díky, Jimmi 

Re: 7. kapitola Od: TaraFaith - 31.08. 2014
nejlepší, nejodvížnější, nejtolerantnější ke všemu na světě a lamač všech kočičích srdcí pan Nádherný se nám asi zamiloval. Tak to se má na co těšit až se o tom dozví pan Argus. :DDD Moc díky za překlad.
Re: 7. kapitola Od: arabeska - 11.09. 2014
Joj, ten je zamilovaný až po uši! Teď ještě paní Norrisová... ) Děkuji, Taro! 

Re: 7. kapitola Od: Lupina - 31.08. 2014
Nojo, je mi jasné, že Micinka mi nosi živé myšičky, aby mě viděla lovit. Nepochybuji o tom, jaké komentáře k mému výkonu podává A chápu, že ta mmrrtvá zvířata jsou pomstou za moji neschopnost Ale je náš pan Nádherný roztomilý, když se snaží vetřít do přízně paní Norrisové Díky, díky za další skvělou kapitolu!!!
Re: 7. kapitola Od: arabeska - 11.09. 2014
:D Hotový Casanova, jen co je pravda. Však on se ještě ukáže jeho bojový duch! Díky, Lupino!  

Re: 7. kapitola Od: denice - 31.08. 2014
Pan Nádherný je nádherně zamilovaný! A paní Norrisová je moc sympatická dáma. Už se moc těším na mmrrtvá zvířata, pavouky a reakce na ně... Moc děkuji, udělala jsi mi radost! P.S. A znamená to, že máme zpátky elbinku?
Re: 7. kapitola Od: arabeska - 31.08. 2014
Ó to ano, pan Nádherný z ní je úplně paf. Jsem ráda, že jsem tě potěšila, ty mě taky svým komentářem ) Ano, elbinka je zpět v plné síle a zuřivě kmitá nad Isolation. ) 

Re: 7. kapitola Od: JSark - 31.08. 2014
Asi ma musíš ukameňovať, pretože ten výrok fakt nepoznám. Hm, škodoradostne sa teším na všetky tie úlovky pavúkov a myší, čo skončia v rôznych posteliach a topánkach... D Díky moc, Nádherný bol nádherný.
Re: 7. kapitola Od: arabeska - 31.08. 2014
:D Šmarjá, ještě někdo se ozvěte, že to neznáte! Moc díky, díky, žes nechala komentář  

Re: 7. kapitola Od: gleti - 31.08. 2014
I když vím, že život přináší různé problémy, proklínala jsem tě za dlouhé čekání na dlaší kapitolu, ale dnes vše odpuštěno
Re: 7. kapitola Od: arabeska - 31.08. 2014
Hehe, už se to zlepší, čestný skautský! :)

Prehľad článkov k tejto téme:

silverbirch: ( arabeska )27.11. 201424. kapitola - konec
silverbirch: ( arabeska )25.11. 201423. kapitola
silverbirch: ( arabeska )21.11. 201422. kapitola
silverbirch: ( arabeska )14.11. 201421. kapitola
silverbirch: ( arabeska )09.11. 201420. kapitola
silverbirch: ( arabeska )04.11. 201419. kapitola
silverbirch: ( arabeska )30.10. 201418. kapitola
silverbirch: ( arabeska )25.10. 201417. kapitola
silverbirch: ( arabeska )20.10. 201416. kapitola
silverbirch: ( arabeska )15.10. 201415. kapitola
silverbirch: ( arabeska )11.10. 201414. kapitola
silverbirch: ( arabeska )06.10. 201413. kapitola
silverbirch: ( arabeska )01.10. 201412. kapitola
silverbirch: ( arabeska )26.09. 201411. kapitola
silverbirch: ( arabeska )21.09. 201410. kapitola
silverbirch: ( arabeska )14.09. 20149. kapitola
silverbirch: ( arabeska )07.09. 20148. kapitola
silverbirch: ( arabeska )31.08. 20147. kapitola
silverbirch: ( arabeska )21.06. 20146. kapitola
silverbirch: ( arabeska )13.06. 20145. kapitola
silverbirch: ( arabeska )05.06. 20144. kapitola
silverbirch: ( arabeska )27.05. 20143. kapitola
silverbirch: ( arabeska )19.05. 20142. kapitola
silverbirch: ( arabeska )11.05. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.05. 2014Úvod