Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Mamans magiques

24 - Rowena z Havraspáru

Mamans magiques
Vložené: arabeska - 09.06. 2014 Téma: Mamans magiques
arabeska nám napísal:

Čarovné maminky

autor: Ciryaquenhiril; překlad: arabeska; beta: elbi

Povolení k překladu: ano

Originál: https://www.fanfiction.net/s/6947206/1/Mamans-magiques

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

PP: Kvůli Roweně jsem to celé překládala. Nevím proč, nějak mě z toho mrazí, že tam jako duch seděla a celé to sledovala - všichni čtyři...

Jedno ohromné DÍKY vám všem, kdo jste mi nechali komentář, je to moje první ukončená téma a rovnou srdcovka, opravdu si toho vážím. Někdy z toho to mateřství čiší. Jestli si najdete čas, přečtěte si všechny naráz i s Yirumou. Akorát jestli máte někdo někdy těžké filozofické stavy jako já, tak to nedělejte ráno ani pozdě večer, protože v přemýšlecím limbu jsem se z toho nějak nemohla vzpamatovat. A podělte se, jaká se vám líbila nejvíc a která vůbec.
Díky.

 

*

 

http://www.youtube.com/watch?v=FSezpmdBgMw

 

 

 

 

24 – Rowena z Havraspáru

„Krásná a přesto mírně zastrašující umělkyně.“ Helga měla cit pro dramatično. Oblíbila si ji.

Zažili spolu už mnoho nesvárů a usmiřování. A čas ubíhal.

Stál tam. V lůně hor, v Rowenině rodišti, obklopen nazlátlým světlem východu, stále mohutný a silný. Nesmrtelná stavba, domov protkaný magií čtyř, kteří seděli vedle sebe, a vlákna jejich moci se spolu líně splétala a oddělovala. Vítr je bičoval do tváří a jen těžko říct, co vyvolalo Roweniny slzy. Zda krutost zla či naděje dobra mihotající se nad bojištěm. Překrásná mocná čarodějka seděla se svými společníky na kopci – vždy a navždy – a věk plynul tiše dál.

 



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: sisi - 25.03. 2016
Měli na kopcích sochu? Jedno z tajemství Bradavic? Hluboké lesy okolo citadely skrývají kde co možného i nemožného (testrály, hipogryfy, pavouky, jednorožce, jeskyně, jezírka, proč ne třeba Merlinovu poustevnu, chatičky skřítků a zakladatelů. :-) Poselství věků působí majestátně. Díky za překlad.

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: solace - 19.06. 2014
To bol krásny koniec. Je skvelé, že niektoré veci dokážu pretrvať veky. Zakladatelia môžu byť hrdí na to, čo spolu dokázali vytvoriť. Ďakujem za nádhernú sériu drabbles. Dúfam, že sa ti podarí objaviť niečo podobne pôsobivé.

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: teriisek - 12.06. 2014
Líbí se mi představa, že tam byli a sledovali bitvu. Takoví věční strážci hradu... Díky moc za celou sérii, mrzí mě, že už je konec, ale bylo to nádherné čtení, díky!
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Jsem ráda, že se ti maminky líbily a díky za všechny komentáře! :)

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: Zuzana - 10.06. 2014
Mám rada poviedky o zakladateľoch ale som z nich tak nejako nostalgicky smutná. Aj keď vlastne ani nemám prečo, lebo napriek toľkému nešťastiu, ten hrad stále stojí a plní to, čo si zakladatelia dali za cieľ... Neviem či Rowenine slzy boli slzami šťastia alebo smútku, ale určite by mohli byť tak nejako zmiešané aj s hrdosťou. Na tomto ma potešilo hlavne to, že tam stáli všetci štyria. Pretože mi je veľmi ľúto, že sa Salazar stratil. Aspoň ako duch je tam znovu:) ďakujem za preklad a za výber:) 
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Nostalgie v tom rozhodně je. Koneckonců zemřeli a všechny povídky o zemřelých jsou smutné, ať jsou sebeveselejší. Že? Salazar by chybět vážně neměl, také byl součástí celku. Díky za komentář, Zuzko  

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: tiberia - 10.06. 2014
Tak série maminkovských drablíků končí? Ach jo, škoda, ale je fakt, že jednou to přijít muselo.... tohle byla vážně moje oblíbená série. Moc díky, arabesko, žes nám ji objevila a přeložila!!
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Jej, děkuji moc! Bylo mi potěšením - i když některé byly slabší, spolu tvoří rozhodně originální celek. Díky! :)
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Jej, děkuji moc! Bylo mi potěšením - i když některé byly slabší, spolu tvoří rozhodně originální celek. Díky! :)

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: mami - 09.06. 2014
Iba sa pozerat a nemoct zasiahnut musí byt pre "matku" frustrujuce. Vďaka za výber a preklad
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Neskutečně frustrující. A jaký musel být ten pocit, když zjistila, že hrad to ustál... Díky, díky! 

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: Julie - 09.06. 2014
Tak maminky už končí... četla jsme je moc ráda, i když jsme každou nekomentovala. Přečíst je všechny naráz, to zní dobře. Nechám je trošku uležet a určitě to udělám. Dáky moc za tuto neobvyklou, ale o to krásnější sérii.
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Každý komentář se počítá a potěší. Díky, Julie, jsem ráda, že se ti maminky líbily! :)

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: TaraFaith - 09.06. 2014
Mě se z toho na chvíli zastavil dech! Ani si nedokážu představit, co to pro ně muselo být... Moc díky za překlad.
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Strach, beznaděj, bezmoc, pýcha, že to jejich hrad všechno ustál a jeho základy zůstaly. Díky, Taro, za tenhle i všechny komentáře předtím! ) 

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: Marti - 09.06. 2014
Rowena z Havraspáru - asi jen málo postav by bylo stejně důstojným zakončením tohohle úžasného cyklu drablátek. Vždycky ráda čtu o zakladatelích, v kánonu je o nich žalostně málo. Máte děvčata můj velký dík za celý překlad, bude se mi po čarovných maminkách stýskat. Nějací čarovní tatínkové nebudou?
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Jó, kéžby byli i tatínkové, teď najednou není co vkládat, když maminky skončily Pravda, o zakladatelích se píše málo. Škoda, zkusím něco najít. Díky, Marti, za všechny komentáře!  

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: denice - 09.06. 2014
Tak tohle je překvapující, čekala jsem nějakou zápletku s Helenou, a ona je tu zatím prezentována jako matka hradu. Muselo být hodně frustrující, jen tiše sedět celá staletí a nemoci zasáhnout. Pokud byla překrásná, to musela zemřít hodně mladá, myslím - vždycky jsem si představovala, že zakladatelé se dožili hodně vysokého věku. Promiň mou zapomnětlivost, kde najdu Yirumu? Díky.
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Však já si taky nemyslím, že byla extra mladá. I stařenky mohou být překrásné. Mám staré lidi ráda, bůhví proč, ale fascinují mě - a děti snad ještě víc Yiruma je skladatel. U každé maminky je odkaz na youtube s jednou jeho skladbou. Jenom pozor, když si ho pustíš, zamiluješ se. Díky, denice, jsi skvělá! ) 

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: Lupina - 09.06. 2014
Takže v podstatě tady byla Rowena matkou, spoluzakladatelkou hradu. On je zčásti i jejím dítětem. A jí nezbývá jen nekonečně sledovat, jak si hrad vede - v dobách míru, ale i za časů boje. Krásné, arabesko. Moc děkuji za působivá drabblata
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Děkuji za krásný komentář, Lupino - tenhle i ty předchozí. Bez tebe bych tady nebyla! ) Pojetí Roweny mě okouzlilo. Jdu hledat další francouzskou věcičku  

Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: JSark - 09.06. 2014
Vždy a navždy, to mi pripomína rodinku pôvodných z upírskych deníkov. :D Bol by to určite pôsobivý pohľad, ako sa tak pozerá na bitku, škoda, že to vo filme nebolo. Ale to je škoda pri mnohých poviedkach. :) Ďakujem za preklady, boli veľmi inšpirujúce. :)
Re: 24 - Rowena z Havraspáru Od: arabeska - 13.06. 2014
Jé, upírské deníky! Jó, to byly časy, kdy si to vedle na koleji pouštěly dvě nanynky na plné pecky Klausovo hlas, ách! Děkuji za komentář, moc si ho vážím ) 

Prehľad článkov k tejto téme:

Ciryaquenhiril: ( arabeska )09.06. 201424 - Rowena z Havraspáru
Ciryaquenhiril: ( arabeska )04.06. 201423 - Petunie Dursleyová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )30.05. 201422 - Paní Carrowová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )25.05. 201421 - Nymphadora Tonksová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )20.05. 201420 - Isobel Rossová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )15.05. 201419 - Kendra Brumbálová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )10.05. 201418 - Matka Pansy Parkinsonové
Ciryaquenhiril: ( arabeska )05.05. 201417 - Paní Brownová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )30.04. 201416 – paní Finniganová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )25.04. 201415 – Maminka Hagrida
Ciryaquenhiril: ( arabeska )20.04. 201414 – Matka Olivera Wooda
Ciryaquenhiril: ( arabeska )15.04. 201413 – Matka Cedrica Diggoryho
Ciryaquenhiril: ( arabeska )11.04. 201412 – Matka malého Kevina
Ciryaquenhiril: ( arabeska )05.04. 201411 – Narcissa Malfoyová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )31.03. 201410 – Paní Patilová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )26.03. 20149 – Paní Grangerová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )21.03. 20148 – Meropa Gauntová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )16.03. 20147 – Augusta Longbottomová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )11.03. 20146 – Paní Zabiniová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )06.03. 20145 – Lily Evansová-Potterová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )01.03. 20144 – Walburga Blacková
Ciryaquenhiril: ( arabeska )24.02. 20143 – Paní Láskorádová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )19.02. 20142 – Eileen Princeová
Ciryaquenhiril: ( arabeska )14.02. 20141 – Molly Weasleyová
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )14.02. 2014Mamans magiques – úvod