Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Drabbles solace 2014

Päť spôsobov ako získať čarodejnicu

Drabbles solace 2014
Vložené: solace - 28.04. 2014 Téma: Drabbles solace 2014
solace nám napísal:

Päť spôsobov ako získať čarodejnicu

Autor: bluestocking75

Preklad: solace

Originál: http://ashwinder.sycophanthex.com/viewstory.php?sid=17568

Snapov zoznam 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Spôsoby ako zbaliť Hermionu Grangerovú:

1. Vybrať si Grangerovú za učednicu; dúfať, že si nakoniec všimne moju tajnú vášeň k nej.

2. Uviesť do platnosti nemorálny Manželský zákon, ktorý by požadoval, aby sa Grangerová za mňa vydala; skvelým sexom ju presvedčiť o vhodnosti tohto usporiadania.

3. Zariadiť, aby mala Grangerová nehodu s obracačom času, vrátiť ju v čase do môjho dospievania a získať si jej sympatie. Bonus: môcť napraviť chyby týkajúce sa záležitosti s Lily.

4. Zariadiť, aby si Grangerová bola vedomá môjho mimoriadne namáhavého a trpkého života mučeníka svetla; dúfať, že sa súcit zmení na lásku.

5. Byť sám sebou a pokúsiť sa o tradičné spôsoby flirtovania. (Poznámka: úspech málo pravdepodobný)


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


:D :D :D tak akože predstava flirtujúceho Severusa.. no to ma podrž, zdrhala by som kade ľahšie :D dík solace

Stejně si myslím, že bod číslo 5 by byl nejschůdnější - jen na něj Severus nemá odvahu... Díky za další krásný kousek, solace.
Súhlasím, podľa mňa je to najjednoduchšia cesta. Lenže mnoho autoriek to tak nevidí, a tak to Severusovi poriadne skomplikujú. Aj ja ďakujem, tiberie:-)

A co tak vyprovokovat Herm k stavke a potom ju pekne zmanipulovat až by to vyzeralo, že je to ona, kto ho chce. Dakujem za chuťovku.
Jasné, možností je veľa. Tu boli zhrnuté tie najčastejšie sa opakujúce námety v Snamione poviedkach - tzv. klišé. Vďaka, mami:-)

Pekne vystihnuté. Díky
Trošku skresané, ale výstižné. Vďaka, Jimmi:-)

Tak to je pěkný seznámek,ještě by se dalo pár bodů přihodit. Moc děkuji za překlad
Áno, ten počet by sa dal minimálne zdvojnásobiť, no je to iba drabble obmedzené rozsahom. Díky, scully:-)

Re: Päť spôsobov ako získať čarodejnicu Od: Patolozka - 28.04. 2014
Hihi, to bude spíš seznam autorek fanfiction;-) Díky!
Aj tak by sa to dalo povedať, avšak existujú Snamione príbehy, ktoré je dosť ťažké jednoznačne včleniť do určitého chlievika. Vďaka, Pat:-)

To je skvelý zonam. Skoro som padla zo stoličky. Mala by som si v práci  vyžiadať kreslo s opierkami, aby som sa tu neklátila od smiechu. Ďakujem za preklad.
Pekný zoznam si Severus zostavil. Mňa by predsa len najviac zaujímalo, ako by sa mu darilo, keby sa rozhodol postupovať podľa bodu č. 5. Ďakujem, Zuzka:-)

Re: Päť spôsobov ako získať čarodejnicu Od: TaraFaith - 28.04. 2014
Tak mě se nejvíc líbí 3. spůsob. Mám ráda povídky, kde se Hermiona vrací v čase, ale bohužel, všechny povídky na které jsem narazila (pár SS/HG) byli tak moc ooc, že mě to ani nebavilo číst. Naopak, tento seznam moc pobavil. Díky za překlad.
Snamione poviedok s obracačom času je hojné množstvo. Aké poviedky si čítala? České či anglické? Na originály v angličtine by som ti vedela dať pár tipov, hoci za ich kvalitu sa neviem celkom zaručiť, čítala som ich len zopár. Teším sa, že ťa zoznam pobavil a ďakujem za odozvu:-)
Re: Päť spôsobov ako získať čarodejnicu Od: TaraFaith - 29.04. 2014
Četla jsem hlavně české, ale ty opravdu za moc nestály a pak jednu v angličtině, ale jsem spíš začátečník, takže to čtení je trochu složitější. Každopádně za tipy budu moc ráda.
Viem o dvoch prekladoch, z toho je jeden nedokončený: "Time is Fool" od vanityfair prekladala Saphira (nedokončený preklad, 4 kapitoly zo 6) http://saphira.blog.cz/rubrika/cas-je-posetily "Vaniity" od wartcap prekladala ria http://newforum.cz/viewtopic.php?t=527 Odkazy na anglické originály som pridala do fóra: http://hpkizi.sk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1019 Väčšinu z tých poviedok som nečítala. Dúfam, že aspoň niektoré budú stáť za to.

DOKONALÉ Ďakujem za podnetný preklad.
Aj ja ďakujem, MIRA. Teším sa, že drabble pobavilo.

Hezké a vyčerpávající, díky za překlad!
Aj ja ďakujem, teriisku, a teším sa, že sa drabble páčilo.

Pekne vystihnuté. :DD
Áno, SS/HG príbehy sa dajú krásne začleniť do kategórií. Vďaka, JSark:-)

Toto nemá chybu, naprostá fantazie. Teď by to chtělo ke všem bodům dlouhý seznam povídek na uvedená témata. Díky.
Toto bol len taký stručný výpočet v rozsahu drabble. Veľmi sa mi páči, ako túto tému spracovala Electryone vo svojom Sprievodcovi o klišé v príbehoch Snapa a Hermiony. Neviem, či si ho čítala. Ak nie, dala som naň odkaz v odpovedi na arabeskin komentár. Ďakujem, denice:-)

:-D prave piaty bod musi vytvorit najveselsie poviedky... ach ako krasne zhrutych tisce a tisice slov z inych poviedok v jedom drabble...dakujem za pobavenie, solace...
Jasné, nájdu sa aj také, ktoré vychádzajú z bodu 5. Fantázii sa medze nekladú. Vďaka za odozvu, leporelo:-)

Jojo vsechny zname pripady baleni Hermiony :D
Áno, staré známe klišé. Vďaka, zuzule:-)

Ano, a je to vyčerpávající seznam :-D I když povídek obsahující bod 5 jsem moc nečetla, pokud vůbec. Děkuji, solace, je aspoň veselejší začátek týdne :-)
To by som netvrdila, sú to tie najčastejšie používané klišé námety, do ktorých možno zaradiť väčšinu poviedok. Ale nájdu sa, samozrejme, aj výnimky; dokonca aj také, ktoré by bolo možné zaradiť k bodu 5. Vďaka, Lupino:-)

Tak je pravda, že mě jako Hermionu by pokusy o flirtování docela vyděsily Ale sedí to ke každé povídce, kterou jsem zatím četla. Díky, solace, vždycky to krásně nastartuje pondělí ) 
Myslím, že zoznam klišoidných námetov by sa ešte dal rozšíriť, ale je toto je drabble, takže autorka zostala pri piatich bodoch. Ak si ešte nečítala "Ne zcela vyčerpávající pruvodce o klišé v příbězích Snapea a Hermiony", odporúčam: http://www.newforum.cz/viewtopic.php?t=755 Aj keď, ako hovorí názov, ani to nie je celkom vyčerpávajúce - z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že autorky sú veľmi vynaliezavé. Vďaka, arabesko:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

dickgloucester: ( solace )24.11. 2014Pekné ozdoby
Imhilien: ( solace )17.11. 2014Niet úniku pred Vianocami
greenstuff: ( solace )10.11. 2014Liek dvadsiateho prvého storočia
sapphiretragedy: ( solace )03.11. 2014Hermionina odplata
sapphiretragedy: ( solace )28.10. 2014Vyhostenie
sapphiretragedy: ( solace )20.10. 2014Vyhnaná
daywahyn: ( solace )13.10. 2014Uviaznutý
Beth G: ( solace )06.10. 2014Špionáž
sophierom: ( solace )29.09. 2014Výmena urážok
sophierom: ( solace )22.09. 2014Slovná výmena
sophierom: ( solace )15.09. 2014Dvaja z rovnakého cesta
sophierom: ( solace )08.09. 2014Činnosť v čase mieru
sophierom: ( solace )01.09. 2014Krížovka
topazdragon88: ( solace )25.08. 2014Stráženie detí
Beth G: ( solace )18.08. 2014Úskok zastavený
pearle9240: ( solace )04.08. 2014Pocit nadradenosti
pearle9240: ( solace )28.07. 2014Blázon do teba
ay_plus: ( solace )21.07. 2014Brko
Laura: ( solace )14.07. 2014Preťaženie
Deathofme: ( solace )07.07. 2014Pseudonym
Imhilien: ( solace )30.06. 2014Prefíkaná mačka
inaudible melodies: ( solace )23.06. 2014Zapnutý habit
registeredreddd: ( solace )16.06. 2014Niekde v čase
Bambu: ( solace )09.06. 2014Pamiatka
Bambu: ( solace )02.06. 2014Imaginárny bozk
linlawless: ( solace )26.05. 2014Nečakaný vinník
Ariadne: ( solace )19.05. 2014Hodváb a tŕne
kribu: ( solace )12.05. 2014Noc
Deathofme: ( solace )05.05. 2014Sedem smrteľných hriechov
bluestocking79: ( solace )28.04. 2014Päť spôsobov ako získať čarodejnicu
greenstuff: ( solace )21.04. 2014Nepohodlná
worrywart: ( solace )14.04. 2014Preteky s časom
Wolf Moonshadow: ( solace )07.04. 2014Je preč
Wolf Moonshadow: ( solace )06.04. 2014Slovo na rozlúčku skôr než odídem
darnedchild: ( solace )31.03. 2014Čo musí čarodejnica urobiť?
zanthia122 : ( solace )24.03. 2014Náhoda
zanthia122 : ( solace )17.03. 2014Hodiny lietania
zanthia122 : ( solace )13.03. 2014Hrozná svadba
gelsey: ( solace )10.03. 2014Je zima
zanthia122 : ( solace )03.03. 2014Nie tu, dúfam?
zanthia122 : ( solace )24.02. 2014Hĺbanie
zanthia122 : ( solace )17.02. 2014Nič netušiaci špión
Rickmanlover24601: ( solace )14.02. 2014Pripomenutie si dňa
daywahyn: ( solace )10.02. 2014Získanie priestoru
zanthia122 : ( solace )03.02. 2014Je to elitársky svet, Severus
zanthia122 : ( solace )27.01. 2014Jediné, čo ma môže raniť
zanthia122 : ( solace )20.01. 2014Ideálne meno
zanthia122 : ( solace )13.01. 2014Chrabromilská rafinovanosť