Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Still Delicate

1. kapitola

Still Delicate
Vložené: Jimmi - 03.09. 2013 Téma: Still Delicate
Dominika.Del nám napísal:

 Still Delicate

Překlad: Dominika.Del

 Autor: padfoot4ever

 Originál: http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?psid=260113

Prohlášení:

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který tuto ságu přeložil do češtiny. Autorská práva konkrétně k této povídce vlastní padfoot4ever, která napsala tuto fanfiction. Povolení k českému překladu patří  uživatelce Dominika.Del. Tento překlad je tvořen pouze pro duševní obohacení, nikoliv pro obohacení finanční. Nicméně, kopírování a případné porušování autorských práv je ilegální.

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

1. Kapitola - Jakýs takýs začátek

Vánoce, ta ošidná část roku, kvůli které utrácíme ohavné množství peněz za dárky, které stejně nikdo nepotřebuje, ani je neocení; během které se cpeme jídlem, ikdyž nemáme chuť, a kdy trávíme čas s lidmi, které nemůžeme vystát, ale přesto je máme rádi. Z povinnosti. Pár strašných Vánoc jsem už zažila, z nichž jedny byly vskutku nezapomenutelné, ale ty letošní se zapíšou do historie.

„Podívej, Weasleyová, tohle je rozpis a, co je na něm napsané, platí,“ vyštěkne na mě můj šéf a vedoucí lékouzelník Wharton. Nejsem si zcela jistá, jestli na mě prská úmyslně pokaždé, když se ve slově objeví písmeno „s“, každopádně po každém rozhovoru s ním mám potřebu použít na své vlasy sušící zaklínadlo.

„Ale pane, na Štědrý den pracovat nemůžu!“ pokouším se mu to rozmluvit, „Mám toho ještě spoustu na práci – nestihla jsem ani jít na vánoční nákupy a -“

„Abyste se mi tu nerozplakala,“ řekne nevraživě, „Pokud nehodláte pracovat na Štědrý večer, nemusíte se vracet.“

Chci se s ním hádat, ale zmizí v davu lidí, a očividně je mu jedno, že zničil všechny mé plány. Lékouzelník Joseph Wharton vždycky nosí krvavě rudý hábit namísto tradičního světle zeleného, který má zbytek zaměstnanců. Jen se povyšuje nad ostatní.

Zapluji zpátky za recepční stůl a zlomeně klesnu do křesla. Vánoce jsou už za dva dny a já toho musím stihnout tolik, že to snad není ani fyzicky možné.

„Nebuď smutná, holka,“ poví mi Gladys tím jejím chraplákem. Gladys je žena okolo padesáti a pokaždé, když na mě promluví, slyším tisíce cigaret, které za svůj život vykouřila. Je rozvedená a nesnáší chalpy, obzvlášť takové jako Wharton. Je jediná, na kterou si Wharton nedovolí, protože ví, že nemá cenu si zahrávat s recepční v menopauze. „Budeš tu jen do čtyř:“

„Já vím,“ zamumlám zoufale, „Jenomže jsem ještě nekoupila žádné dárky a slíbla jsem babičce, že jí pomůžu s Vánočním pudinkem, a mámě, že s ní vyzdobím Doupě, a taky Aidanovi, že s ním půjdu za Santou do obchoďáku...“

„Ti mudlovští Santové stojí stejně za prd,“ vmísí se do rozhovoru Linda, „Když jsem za ním chodívala s Naším Liamem, vždycky mu akorát strhl ty falešný vousy, aby rozplakal ostatní děti.“ Zdá se, že Linda je na svého syna poměrně pyšná. Je jí čtyřicet a je to svobodná matka. Jejímu synovi je patnáct a říká mu Náš Liam. Od té doby, co jsem začala pracovat u Sv.Munga, mi pomáhá, protože ví, jaké to je vychovávat dítě sama. O Našem Liamovi vypráví téměř neustále, až je to občas otravné. Podle Lindy je Náš Liam druhý svatý příchod.

„A proč si ho vlastně nevezme jeho táta?“ zeptá se Hazel. Hazel je o trochu mladší než Gladys. Je vdaná, ale svému manželovi říká Neschopný Pako. Doteď jsem se nedozvěděla, jak se jmenuje ve skutečnosti. Myslím si, že chlapy nesnáší ještě víc než Gladys, a proto mi je jejího manžela upřímně líto. Tyto tři ženy – které jsou dostatečně staré na to, aby mohly být mé matky – se staly mými nejlepšími kamarádkami od té doby, co jsem tady začala před dvěma lety pracovat. Smutné.

„Ještě se nevrátil z Ameriky,“ připomenu jí, „Doma bude až zítra.“ Mermomocí se snažím, aby se mi nezachvěl žaludek, ale těžce zklamu.

„Příliš zaneprázdněný na to, aby se staral o dítě,“ odfrkne si Gladys, „Typickej chlap, to vám povídám.“

Naštěstí zazvoní kouzlofon a Gladys velmi znudeně, chraplavě odpoví: „Dobrý den, tady nemocnice U Svatého Munga pro kouzelné nemoci a úrazy, jak vám mohu pomoci?“ Dvoutýdenní pracovní pobyt v zahraničí mi jako příliš zaneprázdněný na to, aby se staral o dítě tedy nepřípadá. Scorpius má náročnou práci a já se s tím smířila. Je hodně smutné, že ho obhajuji i ve své vlastní hlavě?

„Rose, je přesně za pět půl,“ zašeptá Linda nadšeně a obě se zaráz nahneme přes recepční desku, abychom pořádně viděly do chodby. Přichází vrchol našeho dne.

Vysoký a pohledný muž s tmavými vlasy, modrýma očima a nejkouzelnějším úsměvem od dob Zlatoslava Lockharta vyjde zpoza rohu, na sobě má limetkově zelený hábit a zamyšleně se dívá svých desek. Já i Linda se rychle zase posadíme a čekáme, až půjde kolem.

„Dobré odpoledne, dámy,“ usměje se a přestože si sedám, podlamují se mi kolena.

„Dobré odpoledné, lékouzelníku Kennedy,“ usměji se nazpět a doufám, že nezním příliš nadšeně.

Pokračuje dál a zmizí za dveřmi vedoucími do křídla Zranění způsobená artefakty, tak jako každý den za pět minut půl čtvrté. Lékouzelník Damien Kennedy –  nemocniční fešák. Lákavý Lékouzelník. Doktor Delikatesa. Kéž by někoho zradila hůlka, abych ho mohla vidět jak probíhá, s pocuchanými vlasy, odhodlaný zachraňovat životy...

„Kéž bych tak měla o deset let míň,“ zasní se Linda.

„Kéž bych měla o třicet let míň,“ přidá se Gladys. Dokonce i muži-obávaná Gladys si nemůže nevšimnout, jak moc je Damien Kennedy přitažlivý. Plně kvalifikovaný lékouzelník je z něj pouze dva roky a kolem nás procházel každý den, co tu pracuji.

Ale i přesto mě tento super smyslný můž nemůže rozptýlit od faktu, že se Scorpius vrací zítra domů. Už jste se někdy na něco strašně těšili a zároveň jste se báli chvíle, kdy to přijde? Už na vás někdy mozek křičel, ať to neděláte, ale srdce vzalo do hrsti všecek váš rozum? Tak přesně takhle se cítím.

„Takže,“ Linda si srkne čaje a s vážným pohledem se na mě podívá, „Už ses rozhodla?“

„Ne,“ odpovím, „Ještě ne.“

„Rose! Vždyť už je zítra tady!“ vynadá mi, „Jak je možné, že ses ještě nerozhodla? Musíš mu to říct!.

„Ne, nemusí,“ řekne Hazel a zapíše si pár informací do pacientových desek, „Bude jí líp, když mu to neřekne. Nemůže z toho vzejít žádné dobro.“

„Mohli by konečně skončit spolu! Mohli by vzít, Hazel, a mít kupu dalších dětí -“

„Jedno postačí,“ skočím do jejich rozhovoru, „Díky moc za vaši podporu, ale mohly bychom se bavit o něčem jiném?“ Nechápu, proč jsem jim to vůbec říkala – dvěma nějvětším cyničkám pod sluncem a poslední žijící nadšené optimistce. Jinak jsem to neřekla nikomu. Teda, kromě Jenny, ale ta se nepočítá. Tyhle věci jí musím říkat. Ale v případě Gladys, Hazel a Lindy jsem si to mohla odpustit. Jsou to moje kolegyně – opravdu musí vědět všechno o mém milostném životě?

„Já si myslím, že je to překrásné,“ povzdychne si Linda.

„Co je na tom překrásného?“ odfrknu si.

„Váš příběh! Příběh Rose Weasleyové a Scorpiuse Malfreda. Nejlepší přátelé. Milenci.“

„Nikdy jsme nebyli nejlepší přátelé,“ opravím ji,“A jmenuje se Malfoy.“

„Rozděleni osudem, spojeni vyšší mocí...“

„To je ta samá věc!“ odseknu.

„Nejlepší přátelé, avšak stačila jedna noc plná vášně před šesti lety, při níž vznilo nemanželské kvítko lásky -“

„Tak to teda nebylo!“

„Po celý rok žili ve dvou rozdílných světech -“

„Anglii a Skotsko bych jen těžko nazvala rozdílnými světy,“ reptám nad tou její beznadějnou romantičností.

„Nakonec odděleni ďábelskou potvorou -“

„V sedmém ročníku sbalil holku z Mrzimoru!“ vykřiknu, „Nepřeháníš to trochu?“

„To všechno, aby je osud znovu spojil -“

„No,“ přeruší Lindinu pohádku Gladys,“Ve skutečnosti je osud od té doby spojil asi tak šestkrát. Z toho třikrát během jedné noci, nemám pravdu?“ Občas si přeju, aby si Gladys nepamatovala všechno, s čím se jí svěřím.

„No dobrý, to všechno, aby je osud znovu spojil šestkrát,“ pokračuje Linda se zasněným výrazem, „A nyní, po návratu ze vzdálených končin -“

„Las Vegas,“ zamumlám.

„Ze vzdálených končin jménem Las Vegas, příběh Rose Weasleyové a Scorpiuse Mildreda -“

„Malfoye! Jak můžeš neznat jméno Malfoy?!“ vykřiknu udiveně.

„Příběh Rose Weasleyové a Scorpiuse Malfoye konečně dospěje ke  konci, kde budou žít šťastně až do smrti. No není to romantické?“ vzdychne Linda.

„Vskutku rozkošné,“ ozve se námi suchý, posměšný hlas, „Ovšem já potřebuji desky pana Hillamana ještě před koncem tohoto století, tudíž byste byla velice laskavá, pokud byste se přestala živit tou směšnou náhražkou milostného života Weasleyové a začala se konečně soustředit na svou práci.“

Kdo jiný, než lékouzelnice Satanka McĎábělská, by měl slyšet všechny, poněkud přehnané detaily mého osobního života. Dokonce i ta šťavnatá verze je pouhou směšnou náhražkou. Satanka McĎábělská, známá také pod jménem Bonnie Clyde (ne, opravdu si nědělám srandu), si myslí, že jí tu všichni patří. Je odbornice, druhá hlava mazaná a když přijde na vedoucího lékouzelníka Whartona, největší vlezdoprdelka světa. Nás recepční má obzvlášť ve svém nenávistném hledáčku, protože prý nemáme nemocnici co nabídnout. Ale stejně, kdybychom tu nebyly, kdo by jí podal tu pitomou složku pana Hillmana?

Gladys složku vytáhne a trucovitě ji podá Satance McĎábělské, která jí ji hned vytrhne z ruky.

„No konečně, alespoň jedna mozková buňka mezi váma čtyřma,“ vyštěkne a táhne pryč chodbou. Tak strašně ji nesnáším. Tak jako všichni, kromě vedoucí lékouzelníka Whartona.

„Doufám, že jednou dostane co proto,“ sykne Hazel, jakmile je McĎábělská z doslechu. „Myslí, že je kdovíjak lepší než hipogryfí lejno...“

„Takže Rose,“ rozzáří se Linda, „Slib, že to se Scorpiusem zkusíš. Musíš tomu dát alespoň šanci!“

„Proboha, podívejte, jak ten čas ubíhá,“ vykřiknu rádoby překvapeně, „Nemůžu uvěřit, že můžu jít domů. Musím vyzvednout malýho od Jenny a Ala.“ Vezmu si ze židle kabát a chystám se k odchodu.

„Rose!“ vykřikne Linda,“Ještě nemůžeš odejít! Máš šichtu i zítra?“

„Jo,“ odpovím,“Ale ty ne.“ Ukážu prstem na rozpis a ona zasténá při představě, že si na konec mého příběhu bude muset počkat až po Vánocích. „Lindo, uvidíme se pozítří. A s váma dvěma zítra.“

Hazel a Gladys se se mnou rozloučí a Lidna ještě stihne vykřiknout: „Řekni mu, jak to cítíš!“ Vím, že to myslí dobře, ale občas si přeju, aby se chvíli soustředila na svůj vlastní život.

≥≥≥

„Ztratila jsem tvého syna!“ vykřikne Jenny zoufale, „Ještě před chvilkou stál přímo tady – Rose, je mi to tak líto! Já – já ho nahradím! ALBUSI POTTERE! Musíš mě okamžitě oplodnit, musíme dát Rose nové dítě! Jakou pozici jste se Scorpiusem použili, abyste měli kluka -“

„Hneď teď zastav,“ zvednu ruce,“Tuhle informaci opravdu nepotřebuješ -“

„To teda,“ zamumlá Albus, můj bratranec.

„Stejně si to nepamatuju,“ pokrčím rameny a Albus se znechuceně otřese. Mám pocit, že představa mě a jeho nejlepšího kamaráda ho ještě pořád děsí. Díkybohu, že mu Jenny neřekla, že se stalo ještě devět a půlkrát potom. „Aidane!“

„Podívala jsem se úplně všude!“ lamentuje Jenny se slzami v očích,. Přestože je to moje nejlepší kamarádka na celém světě, její obsesivní strachování mě občas vytáčí,

„Někde tu musí být,“ řeknu jí s klidem, „Jestli tu byl před chvilkou, nemohl utéct daleko. Aidane! Pojď za náma!“ Ticho. „Jestli se hned teď neukážeš, dědeček ti k Vánocům nedá lístky na Kudleské kanonýry, takže neuvidíš strýčka Jamese...“

Vydírání vždycky funguje. Myslím, že by mu měla být věnována celá jedna kapitola v těch chytráckých knižkách o rodičovství. Najednou se za sedačkou objeví pětiletý blonďáček s přidrzlým úsměvem od ucha k uchu. Jenny si oddychne a stiskne ho v náručí.

„Aidane! Tohle už mi nikdy nedělej!“ pláče. Občas se sama sebe ptám, jestli náhodou není ona jeho matka. Na mě Aidan takovéto kousky nezkouší, protože ví, že bych během pár vteřin našla. Zato od Jenny dostane pěkné divadýlko.

„Vidíš, vůbec sis nemusela dělat starosti,“ pokrčím rameny. „Aidane, doufám, žes tetičku Jenny dneska moc nezlobil?“ řeknu a věnuji mu svůj varovný pohled, který je vlastně stejný jako můj naštvaný pohled a mám-hlad pohled.

„Nee,“ ušklíbne se, „Já a zlobit?“ Na pětiletého je až příliš sarkastický. To má od těch Malfoyů.

„Ehm, Rose? Už jsi slyšela, že se James a Scorpius vrací o den dřív?“ poví mi Al potichu, zatímco Jenny podává Aidanovi jeho kabát a batůžek. Mé srdce nad těmi novinkami vynechá úder.

„O den dřív?“ zeptám se ho, „To by ale bylo... dneska?“

„Dnes večer,“ přikývne, „Měli by dorazit okolo osmé. Jen jsem si říkal, že bys to možná... chtěla vědět..“

Probodnu ho pohledem, zatímco on kouká do země a o triko si čistí své brýle.

„Jenny ti to řekla?“ syknu zuřivě, „Ona ti to řekla?!“

„T-tak trochu... ale abys věděla, myslím si, že je to úžasné. Ty a Scorpius, konečně spolu -“

„Okamžitě zmlkni,“ vypěním, „Ještě ani nevím, jestli mu řeknu o... svých pocitech... takže nikomu ani slovo. A rozhodně ne Aidanovi! Jasné?!“

„Samozřejmě,“ kýve zběsile hlavou, „Ani slovo.“

Celou cestu domů na to myslím. Celé dva týdny jsem si říkala, že mám ještě čas na rozmyšlenou. Jenomže teď mám méně než čtyři hodiny, než Scorpius dorazí do Anglie, a jsem si naprosto jistá, že se u mě staví, aby se viděl s Aidanem. Aidam si se mnou povídá, ale já nemám páru, o čem mluví. Vím, že to ze mě dělá nedbalou matku, ale pochybuju, že by vás bavilo poslouchat, jak jsou mráčky úžasné.

Scorpius odjel na pracovní cestu s Kudleskými kanonýry před dvěma týdny. Nemůžu uvěřit, že už jsou pryč! Scorpius pracuje jako zaříkávač košťat pro Nimbus, který letos sponzoruje právě Kanonýry. Vážně, spíše než pracovní cesta je to ale jeden velký volňásek. Kanonýři hráli s LasVegaskými Pannami (strašné jméno pro famfrpálové družstvo), takže James a Scorpius výlet pobrali jako dvoutýdenní chlastačku. A přesně v den, co Scorpius odjížděl, jsem si uvědomila, že ho chci. Takže mu to teď musím říct a vůbec netuším jak to udělám.

Když dorazíme do našeho maličkého bytu, udělám Aidanovi večeři. Je to ten nejlepší byt, jaký jsem v rámci možností mohla sehnat a který byl nejblíž k Alovi a Jenny. Nikdy jsem nedělala zkoušku z přemisťování, takže musím používat vlastní nohy jako mudlové. Je to opravdu frustrující.

„Mami?“ řekne Aidan svým mám-pro-tebe-otázečku tónem, zatímco se cpe špagetami. „Víš, jak lidi předstírají, že někoho nemají rádi, ikdyž je rádi mají?“

Až příliš dobře, chlapče.

„Vím.“

„No... u nás ve třídě je jedna holka. A já ji nemám rád. Ale když se budu chovat, že ji nemám rád, tak si ostatní budou myslet, že mám, ale já ji opravdu nemám rád. Je hrozně otravná,“ zamračí se. Když se mračí tak vypadá úplně jako já. Je děsivé vidět sama sebe v někom jiném. A je dvakrát tak děsivé vidět někoho, kdo vyrostl ve vaší děloze, jak se na vás dívá těma velkýma hnědýma očima a čeká na vaši odpověď.

„A jsi si jistý, že ji nemáš rád?“ zeptám se s nadzdviženým obočím.

„Nemám!“ vykřikne. „Myslí si, že je ve všem nejlepší, ale není. Dokonce neumí ani hláskovat!“ Spolknu poznámku, že ani jeho pětiletý mozeček není na hláskování zrovna přeborník, takže by neměl být až tak kritický.

„Tak si jí nesmíš všímat,“ poradím mu, „Nenech se od ní vyprovokovat.“

„Ale ona mě vždycky vyprovokuje,“ zabručí naštvaně. No páni – mému synovi se zalíbilo první děvče. Je příliš brzo, abych s ním dala lekci o sexu? Budu to muset probrat se Scorpiusem, ale vážně, nikdy není příliž brzo na čmeláčky a kytičky. Se mnou si o tom nikdo nepromluvil a podívejte na mě – dvaadvacetiletá holka, který přemýšlí o tom, jestli si se svým pětiletým synem promluvit o sexu. Nemůžu dopustit, aby se ocitl ve stejné situaci.

Čas běží až příliš rychle. Když dojíme, je už půl šesté a já ještě musím uklidit celý byt, než dorazí Scorpius. Aidan po večeři zmizí ve svém pokojíku, kde si hraje se svým mini košťátkem, a já se pustím do cídění. Nejsem zrovna nejuspořádanější člověk na světě. Máma mi často vynadá za stav, v jakém je náš byt. Ne, že by byl špinavý. Jenom trochu přeplněný. Všude leží staré výtisky Jinotaje a Denního Věštce a Aidanovy hračky se válí na zemi. Mávnu hůlkou na nepořádek v obýváku a začaruji nádobí, aby se samo umylo, a po půl hodině to tu vypadá uklizeně. Svou ložnici vynechám, přestože doufám, že pokud se vše vydaří, náš večer skončí právě tam.

Ach ne! Nohy jsem neholila... no, ani se nepamatuju jak dlouho. Poslední dobou jsem na to neměla čas. A taky jsem si dnes neumyla vlasy a ani jsem nepoužila ten hydratační krém, co mi dala Dom. Skočím do sprchy a umyju, oholím a vytrhám všechny partie, kde to bylo potřeba. Ztratila jsem cvik, takže si pořežu nohu a podpaží. Prohlížím si svůj odraz v zrcadle a zjišťuji, že Dom měla ohledně toho krému pravdu – jsem zoufale suchá, ikdyž jsem právě vylezla ze sprchy. Vběhnu do pokoje, rychle si usuším vlasy a vybírám něco hezkého na sebe. Proč jsem tak nervózní? Je to jenom Scorpius! Vždyť se s ním vidím každý den!

Bylo by přehnané, kdybysch se namalovala? Asi jo. Makeup jsem na sobě neměla od zásnubního večírku Ala a Jenny, který byl před měsícem. Holt zůstanu u oholených nohou – malý krok pro ženu, velký skok pro ženstvo.

Nakouknu do Aidanova pokoje, kde si ještě pořád hraje se svým koštětem. Alespoň on je v pohodě. No dobře, víno. Myslím, že mám láhev bílého v lednici. A jídlo – určitě bude mít po návratu z Ameriky hlad.

Zazvoní telefon a já ho bez zaváhání zvednu.

„Prosím?“

„Rose, jen jsem ti chtěla popřát štěstí!“ poví mi Jenny nadšeně. „Ještě pořád mu chceš říct, že s ním chceš být, že ano?“

„Když já nevím,“ sténám, „Začíná mi být fakt špatně...“

„To jsou jenom nervy,“ řekne mi, „Ty pominou. Co mu teda řekneš?“

„Netuším. Prostě uvidím, co ze mě vyjde -“

„Ach Rose, už musím jít, James právě dorazil. Brnkni mi jak to dopadlo!“

A s tím zavěsí. James dorazil. Zkontroluji hodiny a zjistím, že už je deset minut po osmé. Scorpius tu bude co nevidět... Nemůžu dýchat...

Co mu tak řeknu?! Nemůže se zopakovat Teddova svatba. Nemůžu čekat, až se vyčůrá, a pak vtrhnout do koupelny a vyznat mu lásku. Tentokrát musím být originálnější. Náš vztah se za posledních pět let skládal z pár nočních úletů. Potřebuju něco víc. A vím, že on chce taky. Prostě to vím.

„Mami, můžu jít otevřít dveře?“ zavolá na mě Aidan ze svého pokoje. Ani jsem neslyšela zaklepání. To se ale ozve znovu. Je to tady.

„Eh...kdybys byl tak hodný.“

Slyším, jak Aidan běží ke dveřím a otvírá je. Já se zatím snažím sebrat. Scorpius na mě obvykle takový vliv nemá.

„Nazdárek kamaráde!“ uslyším Scorpiusův hlas z předsíně. Nemůžu uvěřit, jak moc mi chyběl.

„TATI!“ vykřikne s nadšením Aidan. „Jsi doma!“ Nikdy není tak rád, když se z práce vrátím já.

„Ty jsi tu sám? Copak tu máš nějakou oslavu? Kdepak schováváš holky?“ zeptá se ho Scorpius.

„Nee! Máma je v obýváku!“

Sakra. Je to tu. Chvíle pravdy. Potím se. Ještě, že jsem použila parfém. Scorpius vejde do obývacího pokoje a Aidana drží tak, jako by chytač držel camrál. Zapomněla jsem, jak pohledný je. No, nezapomněla, ale vždycky jsem to raději přehlížela.

„Všechno v pořádku, Rose?“ usměje se na mě. Myslím, že jsem se právě rozpustila. Je ze mě kaluž na podlaze.

„Ahoj Scorpe,“ usměju se nazpátek, „Tak jako bylo?“

„Bylo tam báječně – Aidane, až budeš starší, pojedeme se spolu podívat na zápas do Vegas. Těš se na jejich stadión, je neuvěřitelný!“

Aidan je tou představou unešený. „Vegas, mamko! Jedeme do Vegas!“ Pochybuju, že vůbec ví, kde Vegas leží.

„Mám pro tebe plno dárků,“ poví mu Scorpius, „Ale nejdřív si musím něco říct s mámou. Zvládneš si chvíli hrát sám u sebe v pokoji, kamaráde?“

Aidan přikývne, usměje se a odběhne do svého pokojíku. Kdybych mu to řekla já, udělal by scénu a musela bych ho tam ručně odtáhnout. Proč jsem vždycky já za tu špatnou?

Počkat – opravdu si se mnou potřebuje promluvit? Řekne to on, aniž bych to ze sebe musela soukat já? Navrhne, abychom tomu spolu dali šanci? Vím, že mi předtím něco podobného naznačoval, ale nikdy jsem nevěřila, že by se do toho skutečně vrhl. Díky Bože, že to nemusím říkat já.

„Rose...“ začne, „Chci ti říct něco důležitého.“

Perfektní. Úžasné. Přesně, jak jsem si to představovala. Můj mizerný život už mizerný nebude.

„Věci se mají tak, že...“ zhluboka se nadechne, „Já...já -“

„Ano?“ zatlačím na něj.

„Já... tak nějak...“ podívá se na mě, jak by mu bylo líto to, co chce říct, „Oženil jsem se.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 1. kapitola Od: Nade - 05.09. 2013
Do háje, to je šok. Teda pro Rose, protože já jsem nějakou zradu čekala. O čem by taky celá povídka byla, že jo? Ale spíš jsem tipovala, že se na cestách zamiloval, ale on to vzal pěkně od podlahy a rovnou se oženil. Teď je otáza, jestli je to láska nebo jen alkoholový omyl alá Vegas. Rosiny interní komentáře samozřejmě opět bodují. Jsem zvědavá, jak zareaguje na novinku. Díky, těším se na pokračování.

Re: 1. kapitola Od: Radka - 05.09. 2013
Ten konec mě dostal,jsem zvědavá jak to bude pokračovat a už se těším na další kapitolu

Re: 1. kapitola Od: Neprihlásený - 05.09. 2013
No to jsem ani netušila...že tahle super povídka má i pokračování...myslel jsem si taky, že se k ní Scorpius vrátí, ale jak tak koukám marně...už se moc těším na pokračování a vyvrcholení jejich vztahu...:D

Re: 1. kapitola Od: salviq-25 - 04.09. 2013
Hneď keď som zistila že Scorpius išiel do Las Vegas, som si začala myslieť že príde domov ženatý...xD Najlepšie by bolo keby s mužom :D *,.* :D Vďaka za preklad :3
Re: 1. kapitola Od: Dominika.Del - 05.09. 2013
Haha, i to je možné. No, však uvidíš v další kapitole ;) Díky moc :)

Re: 1. kapitola Od: Sally - 04.09. 2013
Vidím, že povestné vegaské sňatky nesklamali Ach bože, too bude... A samozrejme, vďaka za preklad  

Re: 1. kapitola Od: kiwic - 04.09. 2013
Rose je oddychovka, díky za ni. chtěla bych ještě upozornit, že máš v textu opravdu hodně překlepů.
Re: 1. kapitola Od: Dominika.Del - 05.09. 2013
Díky za upozornění, příště je klidně můžeš vypsat i konkrétně. Jedu bez bety a byť se snažím, občas něco přehlédnu. Jsem ráda, za každou opravu :)

Re: 1. kapitola Od: teriisek - 04.09. 2013
To si děláš srandu??? To je debil, bože... doufám, že to Rose ustojí, tohle je tedy pořádná pecka. Uf, no jsem zvědavá, co z něho vypadne za další moudra, myslím, že tohle asi moc lidí nepotěší... Díky za překlad, těším se na další pokračování!

Re: 1. kapitola Od: iway - 04.09. 2013
dost dobrý konec :)

Re: 1. kapitola Od: zuzule - 04.09. 2013
Á do háje... Tak tohle se nepovedlo.

Re: 1. kapitola Od: Jacomo - 04.09. 2013
Rose po 5 letech je fajn holka do nepohody - stále sarkastická, lehce praštěná, občas bezhlavá... a doufající. A Scorpius je... Malfoy. Tak on se nám chlapeček oženil? Oženil?!! Copak s tím uděláš, Rose? Sbalíš Kennedyho? ) Díky za překlad a moc se těším na další kapitoly.
Re: 1. kapitola Od: Dominika.Del - 05.09. 2013
Děkuji za komentář :) What a shocker, right? Rose je úžasná, její plné reakce si užiješ v další kapitole, který bdue brzy ;)

Re: 1. kapitola Od: JT - 04.09. 2013
Na začátek pěkný šok. Jsem zvědavá, koho si Draco vzal. Těším se, jak s tím zamíchá Damien Kennedy. Chtěla bych aby to byl nebezpečně atraktivní záporák. No nic, nechám se radši překvapit autorkou a atraktivní záporáky si nechám do svých fantazií...
Re: 1. kapitola Od: Dominika.Del - 05.09. 2013
Děkuji za komentář :) Damien tam svou roli bude, ovšem jakou, to říct nemůžu ;)

Re: 1. kapitola Od: MIRA - 03.09. 2013
Po prečítaní poslednej vety som v totálnom šoku. Hajzel jeden, to čo ho napadlo. Rose ho vlastne chcela požiadať o ruku a teraz bude musieť niektorým svojim blízkym vysvetlovať túto blbú situáciu. Som napätá ako struna. Ale inak také kolegyne ako má Rose by som brala. PS: V niektorých vetách chýbali predložky. Napr...na sobě má limetkově zelený hábit a zamyšleně se dívá .. svých desek. Krásny preklad, ďakujem.:)
Re: 1. kapitola Od: Dominika.Del - 05.09. 2013
Děkuji :) Still Delicate je plná takových momentů, určitě je na co se těšit :) Díky za upozornění, příště si na to dám pozor!

Re: 1. kapitola Od: Alyndra - 03.09. 2013
Páni, tak to jsem nečekala. Zajímalo by mě, kdo to bude. Aidan je opravdu roztomilý.Díky za překlad, těšim se na další kapitoly.

Re: 1. kapitola Od: Lupina - 03.09. 2013
Rose je tady úžasná, její hlášky nemají chybu. ALe CO to na ni autorka nachystala?!! Jsem zvědavá, jak to zvládne. S jejím sarkastickým humorem určitě. Rozhodně se těším na pokračování, toto bude mňamka :-) Díky za překlad :-)

Re: 1. kapitola Od: anonym - 03.09. 2013
tak to bola sila, tá posledná veta.

Re: 1. kapitola Od: TaraFaith - 03.09. 2013
Já jsem v ŠOKU!!!! Ten závěr...Něco takového mě ani zdánlivě nenapadlo! Tak tohle bude hodně zajímavé pokračování. Líbí se mi, že tam zůstal ten suchý a sarkastický humor. Bavila jsem se od začátku až do začátku šoku. Rozhodně si myslím, že se máme na co těšit. Jsem fakt zvědavá, jak na tohle Rose zareaguje. Moc díky za překlad. Strašně se těším na další kapitolu.
Re: 1. kapitola Od: Dominika.Del - 05.09. 2013
Překvápko! Taky jsem nic podobného nečekala, když jsem to četla poprvé! Jsem ráda, že se líbilo! Díky moc :)

Re: 1. kapitola Od: denice - 03.09. 2013
No, začalo to zajímavě. Rose je pořád stejná, zdá se, že z puberty ještě nevyrostla, uvidíme, co bude dál. Díky.

Re: 1. kapitola Od: Gift - 03.09. 2013
Jej a ja uplne propasla uvod a ted jsem byla lehce zmatena :-). Ale... nova prekladatelka, nova povidka a neotrele parovani. Jukla jsem na original a priznam se, ze 35 kapitol me docela zarazilo, ale jsem moc zvedava, co se z toho vyklube. Budu drzet palce ;-)
Re: 1. kapitola Od: Dominika.Del - 05.09. 2013
Překladatelka stejná, jenom nový nick ;) 35 kapitol není zrovna málo, ale jednou jsem to zvládla, podruhé to snad půjde lépe. Děkuji za komentář! :)

Prehľad článkov k tejto téme:

padfoot4ever: ( alichay )16.06. 2017Epilog
padfoot4ever: ( alichay )10.06. 201734. kapitola - Konce
padfoot4ever: ( alichay )02.06. 201733. kapitola - Další nervové zhroucení
padfoot4ever: ( alichay )28.05. 201732. kapitola - Druhá strana normálnosti
padfoot4ever: ( alichay, maure )19.05. 201731. kapitola - Dvojitý zápor
padfoot4ever: ( Alichay )14.05. 201730. kapitola - Kandidáti
padfoot4ever: ( Alichay )07.05. 201729. kapitola - Trapnost
padfoot4ever: ( Kar + Alichay )30.04. 201728. kapitola - Nový směr
padfoot4ever: ( Kar )23.04. 201727. kapitola - Zásah
padfoot4ever: ( Kar )18.04. 201726. kapitola - Trochu vyšinutá
padfoot4ever: ( Kar )26.03. 201725. kapitola - Změna situace
padfoot4ever: ( Kar )19.03. 201724. kapitola - Arogance
padfoot4ever: ( Kar )07.03. 201723. kapitola - Návrat do Bradavic
padfoot4ever: ( Kar )24.02. 201722. kapitola - Pláč a zase pláč
padfoot4ever: ( Kar )17.02. 201721. kapitola - Soudy a soužení
padfoot4ever: ( Kar )12.02. 201720. kapitola - Nejdražší dcera
padfoot4ever: ( Kar )07.02. 201719. kapitola - Špína
padfoot4ever: ( Kar )02.02. 201718. kapitola - Čas na víno
padfoot4ever: ( Kar )26.11. 201617. kapitola - Následky
padfoot4ever: ( Kar )18.11. 201616. kapitola - Katastrofální svatba
padfoot4ever: ( Kar )07.11. 201615. kapitola - Build Up
padfoot4ever: ( Online preklady )29.10. 201614. kapitola - Víkend s Jenny, část II.
padfoot4ever: ( Online preklady )20.09. 201613. kapitola - Víkend s Jenny, část I.
padfoot4ever: ( Online preklady )26.08. 201612. kapitola - Kompromis
padfoot4ever: ( TinaStylinson )02.08. 201611. kapitola - Odhalení
padfoot4ever: ( TinaStylinson )10.05. 201610. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )24.01. 20169. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )07.01. 20168. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )29.04. 20157. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )19.10. 20146. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )08.09. 20145. kapitola
padfoot4ever: ( TinaStylinson )05.08. 20144. kapitola
padfoot4ever: ( Dominika.Del )07.01. 20143.Kapitola – O Krávě a hafoňovi
padfoot4ever: ( Dominika.Del )21.09. 20132.Kapitola – Vítejte v mém světě
padfoot4ever: ( Dominika.Del )03.09. 20131. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Dominika.Del )02.06. 2013Úvod k povídce