Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Walk-In Double II.

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 02.07. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

Walk-In Double

Autor: nottonyharrison

Originál: http://www.fanfiction.net/s/8816948/1/Walk-In-Double

Walk-In Double II.

 

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Marcus Flint

Žánr: Romance/Drama/Adventure

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Stav: autorka souhlasila s překladem

Varování: nehodí se pro mladistvé, od druhé části pouze pro dospělé

Shrnutí: Jsou to tři roky, co je zradil a nabídl své služby straně dobra coby dvojitý agent. Riskoval všechno, jen aby srazil z trůnu ty krví posedlé rasisty. Jsou to tři roky, co místo toho aby kolem ní jen procházel a občas ji počastoval nadávkou, ji pořádně poznal. Jsou to tři roky, co poznal někoho, kdo ho přinutil uvěřit, že život stojí za víc, než aby byl pouze přežit.

 

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

Poznámka překladatelky: Tato povídka byla láska na první, na druhý i na třetí, překladatelský pohled. Asi by stálo za zmínku, že se i má beta s první částí trochu potrápila. Povídka si tak trošku jde svou vlastní cestou, má svou vlastní atmosféru, jazyk i spád. To první se projevilo v její první, pro čtenáře možná lehce zmatené, části. To druhé, jazyk, bych ráda nakousla teď. Normálně si ve vulgarismech nelibuji. Snažím se je opsat, nebo nahradit jednoduchým „sakra“. Měla jsem ale pocit, že tady to slavné anglické „fuck“ jednoduše podtrhnout musím. Buď mi tedy odpuštěno mnou zvolené „kurva“, které mám jako jedno z mála vulgarismů i ve svém vlastním slovníku. Co se spádu povídky týče… no, to nechám posoudit vás:-). Snad si ho užijete stejně jako já.

Nakonec jsem se rozhodla nelámat to přes koleno a povídku rozdělila pouze na tyto dvě části. Jako následek mých nadcházejících zkoušek a (pro mě) neobvyklé délky obou kapitol se tu objeví nová povídka až za 20 dní.

 

„Nechci zemřít.“

Opět se napila, a pak se zašklebila. „Utíkáš dost rychle. Třeba nebudeš muset.“

******

Věnoval jí pohled plný pochyb a suchý úsměv. „Někdy je víc než zřejmé, že jsi byla vychována mudly.“

Sevřela ruce v pěst a začala si jimi mnout oči, láhev s alkoholem přitom stále svírala v jedné ruce. Trhaně se nadechla. „Je mi to líto... je mi to tak líto.“ Ze rtů jí unikl sten a láhev proklouzla skrz prsty. Jen pomocí reflexu ji zachytil a položil zpět na linku. Zaklonil se, skousl spodní ret a prsty pevně sevřel rohy chladného umakartu.

Jen tam tak několik minut stáli, kromě jejích potlačovaných vzlyků a náhodných aut, která projela kolem jejich bytu v přízemí, mezi nimi vládlo ticho. Nakonec se přeci jen uklidnila, oči sklonila k podlaze. Občasné zalapání po dechu nadzvedalo její ramena, tělo se lehce roztřáslo. „Já...“

Přerušil ji svými vlastními rty, pozvedl k sobě její obličej a jedním plynulým pohybem ji políbil. Nereagovala, stála tiše a zaraženě v jeho objetí. Když už se nahnul, aby se od ní odtáhl, vymrštila ruku k jeho svalnatému předloktí, přitáhla si ho zpět a rty, přestože nehybné, přitiskla na jeho. Ovinula okolo něj své paže, a přivinula se k němu, jako by na tom záležel celý její život. Pak konečně pootevřela ústa a prsty zapletla do jeho rozcuchaných tmavě hnědých vlasů.

Víc pobízet nepotřeboval. Touhu, kterou k ní po ta léta jejich kuplířského a pro obě strany výnosného vztahu cítil, vyšuměla na povrch. Nadzvedl ji, ledabyle vysadil na kuchyňskou linku, toustovač a varnou konvici bez dalšího přemýšlení jednoduše srazil na zem. Ve stejném tempu roztrhl její šedivé tričko, látka se jako by nic poddala jeho hrubé síle.

Tohle ani zdaleka nepřipomínalo onen polibek, který si vyměnili před několika měsíci. Tamten je měl krýt, byl to překvapivě příjemný dotek rtů, který měl přesvědčit špehy, že byla jeho hračkou. Tento polibek byl plný zoufalství a vášně, potřeby cítit blízkost jiného člověka před skokem do neznáma. Do neznáma, které mělo nádech nerozhodnosti, zda pro ně bude znamenat smrt, nebo poloviční život plný pronásledování od těch, se kterými prožili skoro většinu svého dospívání a dětství.

Marcus nikdy nebyl mužem, kterého by žena mohla doopravdy milovat. Byl to playboy, muž, který, když překlenul své dvacáté narozeniny, nabyl jistého syrového až živočišného šarmu. Věděl, co chce a neměl problém si to vzít. Muži i ženy milerádi podlehli jeho nebezpečnému lesku v očích a vypočítavému úšklebku a dobrovolně mu padali do postele.

Hermiona mu na jeho šarm nenaletěla. Nikdy mu nepropadla. Byla stejně nebezpečná jako on sám, pokud ne víc. Mnoho charakterových rysů, které ostatní na Marcusovi tak přitahovali, vlastnila i ona. Přesto nebyla ten typ, který by okouzloval. Její přitažlivost někdy jen mlhavě prosvítala skrz vrstvy jejího neforemného, čistě funkčního oblečení, kterým se momentálně probojovával. Prsty klouzal přes její sportovní tílko z hřejivého materiálu, skoro v nich až mohl cítit mravenčení. Tak moc toužil se dotknout její holé pokožky. Pokožky, kterou už tolikrát na okamžik zahlédl, která ho škádlila svou blízkostí, možností, že by pro něj mohla být něčím víc, než jen ministerstvem přiděleným vyjednavačem. 

Z ta léta zažil hned několik okamžiků potřeby lidského tepla; krátkých, ale intenzivních pohledů, pronesených sbohem, které byly jen ledabyle zahrané. Tu polibek na tvář, tu jemné pohlazení. Vše nesmělé, nejisté a zároveň i jistým způsobem jisté, že nesmí překročit určitou hranici. Ruce se vždy nakonec rychle odtáhly, jako by se měly spálit.  

Rty se naposledy dotkly, než sklouzly na ušní lalůček, krk nebo jiná místa, která mohla způsobit odklonky od rozumného uvažování. 

Rozumné uvažování bylo ale v tento moment už zapomenuto. Jeho bunda a tričko ležely na zemi, jeho hruď byla až na pár chloupků okolo klíční kosti nahá. Rukama se opřela o jeho prsa, sevřela bradavku mezi prsty a zalapala po dechu proti jeho ústům. Jazykem se stále dotýkala jeho. Pak se ovšem odtáhla, aby si mohla rozepnout podprsenku. Nedbale ji odhodila směr obývací pokoj a opět ho k sobě netrpělivě přitiskla, prsty se zapletla do jeho vlasů. Stáčela je, tahala za ně a.... kurva.

„Merline, ano.“ Ani si neuvědomil, že tak sprostě zaklel do jejích úst.

Její odpověď byla podtrhnutá pevným skousnutím jeho spodního rtu, vsála ho do svých úst, a pak opět uvolnila, to všechno předtím, než si jeho klín tvrdě přitáhla ke svému. „Sundej si kalhoty.“

Její oči hořely, byla v pozoru a to i přes zkonzumovaný alkohol, její dech, horký a sladký se otíral o jeho krk. Zaváhal, a tak ho od sebe odtáhla. Sklouzla z linky, rychle rozepnula jeho kalhoty a poslala je spolu se spodním prádlem k jeho kotníkům. Užuž klesala na kolena, když ji zastavil. Opět ji přitiskl proti kuchyňským skříňkám a zašmátral po jejích džínech, konečně se mu podařilo jí je spolu s pevnými botami a kalhotkami stáhnout.

Ještě stále na kolenou si opřel čelo o její břicho a pevnými pohyby jí hladil po stehnech a zadečku. Zalapal po dechu, studený kuchyňský vzduch se mu otřel o nahou pokožku a zchladil jeho teplotu, která se předtím pohybovala za bodem varu, o pár stupňů níž. Pomalu se postavil a opět ji posadil na linku. Pokoušela se ovinout nohy kolem jeho boků, ale on je odtáhl a místo toho do ní vklouzl dvěma prsty a přisál se na její vztyčenou růžovou bradavku.

Zalapala po dechu a hlasitě zavzdychala, pohybovala proti němu svými boky a jemně se začala chvět. Musel se usmát do jejích prsou, posunul ji blíže k okraji a rty přitom putoval po její hrudi přes krk, až se konečně zastavil u ušního lalůčku.

„Vážně bych se měl začít připravovat na tu honičku, o které si mluvila.“ Trhaně se zhluboka nadechla a odtáhla se. Na obličeji nasazenou masku rezignace, oči plné smutku a zoufalství. Dlaněmi objal její tváře, jazykem přejel po jejím spodním rtu, který pak jemně skousl. Něžně palci přejel přes její víčka a lehce se usmál, drobná jiskřička naděje stoupala jeho hrudí. „Půjdeš se mnou?“

„My dva s terčem namalovaným na zádech? To není dobrý plán.“ Její hlas byl hrubý a nízce posazený.

„Kolik mám času?“

„Přišla jsem v momentě, kdy jsme to zjistili. Teď už tě pravděpodobně hledají.“

„Asi to bude Dovenya a Bole. Jsou dobří, ale ne zas tak dobří.“ Jeho rty opět našly její, tělo přitiskl proti jejímu. Propletla se kolem něj a uchopila jeho penis, klouzala rukou nahoru a dolů jak nejlépe uměla. Paže pevně obtočil kolem jejích zad a zalapal po dechu. Rty měl stále přitisklé na její, když promluvil. „Proč nám to trvalo tak dlouho?“

Nasála jeho horní ret, jemně ho sevřela zuby, a pak se odtáhla, aby mohla odpovědět. „Nejsem...“ 

„Už nejsi moje spojka. Jo, to mi došlo.“ Na chvíli od sebe odtáhl její klín, poupravil svůj postoj, aby dosáhl toho správného úhlu, a pak do ní tvrdě pronikl. Zavzlykala a škubla sebou, nohu vykopla nahoru, takže se její koleno nyní opíralo o jeho žebra.

„No... tedy ano, ale... už nejsem vdaná.“ Zarazil se, klín skoro až bolestně vtlačen do jejího, rty rozevřené proti jejímu krku. „Ministerstvo mi díky jeho velezradě nabídlo anulaci sňatku. Přijala jsem ji.“ Její rty opět vyhledaly jeho a neodtrhly se od nich, dokud oba nebyli bez dechu. Jejich těla se o sebe automaticky třela, aniž by si to vlastně uvědomovali.

Několik minut proti ní jen nevyzpytatelně přirážel, sám si nebyl jistý, jak by měl adekvátně reagovat na absurditu jejich současné situace. Potřeboval to nějak zpracovat. Pak konečně našel zpět svůj hlas, přestože byl zlomený a chraplavý. „Nebudeš se tak dlouho schovávat v domě, dokud nebude po všem, že ne?“

Přidušeně se zasmála, a on mohl cítit, jak se její nitro kolem něj jemně sevřelo. „Kurva, ne. To by mohlo trvat věky.“ Lehounce zakňučela a kousla se do rtu, oči měla přitom zavřené, obočí stažené koncentrací. „Oh, sakra.“

„Jsi...“

„O ano, kurva.“

Několik okamžiků nepromluvili, její rty byly stažené do jedné úzké linky, mezitím co se svíjela slastí, on vzdychal do jejího ucha, těšně ji následuje. Když bylo po všem, několik okamžiků se vůbec nehýbali, místo toho zůstali do sebe pevně zaklesnutí, její prsty klouzaly nahoru a dolů po jeho zádech, jeho jedna dlaň masírovala její krk, druhá mnula stehno.

„Pojď se mnou a s větrem v zádech. Jestliže máme oba zemřít, můžeme to velmi dobře udělat taky spolu.“

Jemně ho políbila na tvář a odtáhla ho od sebe. Seskočila z linky, sklonila se k zemi a probírala se hromádkou oblečení, aby našla svou hůlku. Po rychlém očistném kouzle si natáhla džíny a podprsenku. Mohl slyšet, jak zaváhala, mohl cítit její oči zabodnuté do jeho zad, když se opřel zády k ní o dřez.

„Spolu bychom byli víc nápadní, to víš moc dobře.“

Otočil k ní hlavu, oči pevně zajaly její. „Spolu bychom byli nebezpečnější, to víš ty moc dobře.“

Hodila po něm jeho svršky a opasek. Lehce je chytil, ale neměl se k tomu si je obléct, dokud nedostane odpověď. Její obličej byl netečný, když na sebe házela zbývající vrstvy oblečení, zcela cíleně se pohybovala směrem k obývacímu pokoji, kde ležela její těžká kožená bunda přehozená přes opěradlo jedné z židlí.

Bez toho, aby se namáhala na něj byť jen podívat, si za pochodu oblékla bundu a vyšla z bytu na chodbu. To vše, než vůbec stihl najít zpět svůj ztracený hlas. Ztěžka dopadl na dřez, rukou si projel skrz vlasy a hlasitě se nadechl. Dech se mu přitom zasekával v krku.

Dychtivě se zahleděl na kuchyňské okno. Když v tom se najednou čas zastavil. Na zamlženém skle byla pečlivým rovnoměrným písmem napsaná zpráva. Obličej se mu roztáhl v široký úsměv, naděje se prohnala jeho hrudí.

Ta cesta v aleji. Dvacet minut. Utíkej.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Walk-In Double II. Od: Keiko - 11.09. 2013
Gift, měla jsi pravdu. Opravdu je to povídka se zvláštní atmosférou. Otevřený konec mi nevadí, naopak, přijde mi jako dokonalé zakončení povídky, spíš by mě zajímala jejich minulost, co bylo dříve. Opravdu povedený kousek. A erotické povídky rozhodně patří k mým oblíbeným 

Re: Walk-In Double II. Od: marci - 07.08. 2013
Milá Gift, moc se omlouvám, že komentuji až teď, ale jsem celé prázdniny ve skluzu a teď jsem začala dohánět. A protože Tvé překlady mám ráda, sáhla jsem na zahájení sem Dobře jsem udělala, ačkoli teď nevím, jestli dnes budu mít myšlenky na jiné povídky, protože téhle jsem plná. Nádhera, opravdu. Moje vize Marcuse z filmů je přepsána. Úžasně silné. Jsem poslední dobou přesycená erotickými scénami v povídkách (okolo čtyřicáté kapitoly Honby budeš vědět proč  ), ale tahle neměla chybu! Vzkaz na okně, otázky bez odpovědí a odpovědi bez otázek - skvělé. Jsem ráda, že jsem překonala své váhání dané pairingem a jsem nadšená. Díky!

Re: Walk-In Double II. Od: solace - 06.07. 2013
Bola to zaujímavá poviedka: pairingom, námetom aj spracovaním. Veľa vecí si bolo treba domýšľať, hľadať súvislosti a následnosti... ale práve takéto poviedky - kde nie je všetko naservírované čitateľovi priamo pod nos - mám rada. Príbeh mi svojou atmosférou pripomínal skôr postapokalyptický príbeh a Hermiona s Marcusom Trinity a Nea. Avšak to bude určite tým, že mám Matrix rovnako rada ako svet HP. Ďakujem za skvelý výber a preklad.

Re: Walk-In Double II. Od: Melanie - 04.07. 2013
Krásný závěr. :) Plný.. naděje. Moc se mi tahle zvláštní povídka s ještě zvláštnějším párem líbila. Děkuju za skvělý překlad, Gift a mohla bys mi prosím poslat odkaz na článek, kde jsi vysvětlovala ten Hermione Smut? Byla bych ti moc vděčná. :)
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 04.07. 2013
Dekuji za mily komentar, potesil . Clanek jako takovy neni. Co se ale smutu tyce: jedna se o eroticke povidky, respektive povidky, kdy vetsinu deje zabira popis sexu. Pokud by jsi potrebovala podrobnejsi informace, muzu se podivat, jestli nenajdu jeste neco blizsiho.

Re: Walk-In Double II. Od: teriisek - 04.07. 2013
Opravdu hodně zvláštní atmosféra, hrozně by mě zajímalo, co bylo dál, jak to celé dopadlo... Díky moc za překlad!
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 04.07. 2013
Nezbyva, nez si domyslet, to bylo, myslim i ucelem povidky. Jen tak trochu naznacovat. Ja diky za komentar.

Re: Walk-In Double II. Od: arkama - 03.07. 2013
Tak toto bola výborná jednorázovka Gift ! Po prvej časti som bola "lehce" zmätená, ale táto druhá tomu dala tú čerešňu na torte. Evidentne to nebolo prvoplánovo napísané, autorka sa musela zvlášť zamýšľať nad príbehom, aj keď sa zdá, že to nemá obvyklý koniec. Díky, tvoje jednorázovky sú vždy super!
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 04.07. 2013
Takze nakonec prece jen vse zapadlo do sebe? Jupiii :-). Ne, vazne, bala jsem se, jestli to moje zamilovani se do teto povidky nebylo tak trochu slepe, zda se bude libit i ostatnim. Jsem moc rada, ze tomu tak je. Moc dekuji za komentar a jeste jednou tolik za pochvalu, vazim si ji ;-).

Re: Walk-In Double II. Od: Lupina - 03.07. 2013
Skvělé, četla jsem to se zatajeným dechem. A má romantická část zajásala vzkazem na okně. Skvělé, prostě skvělé. Díky moc za výběr i skvělý překlad. Jo, opakuji se, ale když se teď cítím tak skvěle... :-) Díky :-)
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 03.07. 2013
:-) Myslim, ze kdyby na zdejsich strankach vznikla anketa o nejkrasnejsi komentare, umistila by jsi se (v nejhorsim pripade) mezi prvnimi 5 :-). Nevim, jak to delas, ale i ty...tech 5 vet neskutecne potesilo. Ja dekuji tobe, Lupino, jsem rada, ze se povidka i pres komplikovanost a spletitost libila.

Re: Walk-In Double II. Od: Jacomo - 03.07. 2013
Velmi zvláštní příběh. Minule jsem ho hned dočetla v originále, ale takhle v mateřštině je to mnohem lepší. Veliké díky za překlad, myslím, že nebyl nijak jednoduchý.
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 03.07. 2013
Nebyl, ale za to pod vlivem silne davky kofeinu a s nadsenim:-). O to vic me tesi (a to myslim zcela uprimne), ze jsi si povidku uzila vic v materstine nez v anglictine. Prestoze i ja zastavam nazor, ze cestina je krasny jazyk sam o sobe, zcela sebecentricky to beru i jako pochvalu, ktera me zvlast od tebe, ktere si coby prekladatelky moc a moc vazim, zahrala. Dekuji!

Re: Walk-In Double II. Od: Koki - 02.07. 2013
Skvělý výběr povídky.
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 03.07. 2013
Dekuji za pochvalu.

Re: Walk-In Double II. Od: TaraFaith - 02.07. 2013
První část byla opravdu hodně zmatená, ale druhá to všechno jakž takž vysvětlila. Je to vážně zajímavý a nečekaný pár, ale musím přiznat, že jsem si tu Marcuse trošku zamilovala. Ke konci kapitoly jsem si vážně myslela, že se nakonec rozejdou, ale vzkaz na okně mi dal naději. Takže Marcus vlastně přeběhl k řádu, ale podle toho, že se musí skrývat i Hermiona asi temná strana vyhrává. A protože se o Ronovi zmiňují, jako o zrádci, usuzuji, že on zase přeběhl ke smrtijedům. A nebo jsem úplně mimo mísu. Každopádně se mi povídka moc líbila, určitě se k ní zase někdy vrátím. Těším se na tvůj další překlad. Díky
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 03.07. 2013
Rekla bych, ze se vubec nemylis, prave naopak- i ja jsem pochopila povidku stejne . A vim, prvni cast byla neskutecne zmatena, ale mam pocit, ze prave o to autorce slo- jen nacrtnout pribeh a nechat nas si domyslet detaily a jestli tobe se podarilo do Marcuse zamilovat... vitej v klubu . Moc dekuji za komentar, vazne me moc potesil!

Re: Walk-In Double II. Od: Pavla - 02.07. 2013
WOW! Tohle bylo tak... tak dospělý! A mám z toho velkou radost. Hermiona tady na mě působí jako chladná, nebojácná a lehce drsná žena! ŽENA! Konečně z ní někdo udělal dospělou a ne jen starší verzi dítěte. Opravdu jsem si tuhle jednorázvku užila. Moc děkuji za překlad. A Marcus se mi tady taky jevil jako sympatický drsňák. ;-) Ještě jednou děkuji! :-)
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 03.07. 2013
Hned ze zacatku: dekuji za tak mily komentar! Mas pravdu, i z toho duvodu jsem si povidku vybrala- mela jsem chut na trochu te drsnacky Hermiony;-). Navic cela ta atmosfera k tomu, dle meho nazoru, nadherne pasovala- temna, drsna ale svym zpusobem i romanticka. O to vic me tesi, ze to nekdo videl podobne jako ja;-).

Re: Walk-In Double II. Od: kakostka - 02.07. 2013
Vlastně proč ne Markus, jty informace se trousí jako útržky, tak si říkám, s kým se to Hermiona rozvedla... před kým utíkají... Je to skvěle napsané a přeložené. díky
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 03.07. 2013
Moc dekuju za koment i za pochvalu! Ano, povidce tak trochu chybi zacatek i konec, ale ja verim, ze to je zaroven i jeji vlastni kouzlo. Zustava pak na nas, jak si co domyslime. Fantazii se meze nekladou :-)

Re: Walk-In Double II. Od: denice - 02.07. 2013
Musela jsem si nejdřív přečíst první část, abych se dostala do obrazu, to se mi stává málokdy. Ale dohromady to dalo smysl. Krásná pocitovka. Jedna z těch, u nichž si vysnívám pokračování... Díky.
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 03.07. 2013
Vim, dodnes si rikam, jestli jsem udelala dobre, ze jsem to sekla. Kazdopadne pokud to nakonec zapadlo do sebe, jsem jedine rada, o to vic, ze se libilo. Pro tuhle autorku jsem si jednoduse vytvorila malou, osobni slabost :-). Diky za koment.

Re: Walk-In Double II. Od: Zuzana - 02.07. 2013
Strašne zvlštna a príťažlivá poviedka. Nevyžaruje z nej neha ani láska, ale aj tak je fascinujúca tým ako sú Hermiona s Markusom zohraní a idú si za svojím, v sexe a aj v práci. Som rada, za ten odkaz na okne:) Ďakujem za preklad, teším sa na ďalší príbeh.
Re: Walk-In Double II. Od: Gift - 03.07. 2013
Tesi me, ze na to mas stejny nazor jako ja. Je to jednoduse strasne zvlastne napsane a rozhodne ne kazdeho salek caje. O to vic jsem rada, ze se Zuzce libilo :-). Dekuju!

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod