Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pomocná ruka osudu

Úvod

Pomocná ruka osudu
Vložené: solace - 24.06. 2013 Téma: Pomocná ruka osudu
Jacomo nám napísal:

Pomocná ruka osudu

Autorka: Annie Talbot

Z anglického originálu The Left Hand of Fate přeložila: Jacomo

Beta-reader: Ivet

Banner: solace

Originál viz http://ashwinder.sycophanthex.com/viewstory.php?sid=23609

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Shrnutí: Ron Weasley má za úkol dokončit jistou misi. Jak mu v tom může pomoci Severus? A pomůže? (Romance/Humor; Snamione)

Poznámka překladatelky: Námětem není tento příběh až tak výjimečný, s něčím podobným jste se už určitě setkali. Nicméně forma zpracování a mytologické pozadí příběhu mi připadá natolik úžasné, že se o něj chci s vámi podělit. Snad si to také užijete.

Autorce byl zaslán email se žádostí a zjišťována další možnost spojení, bohužel vše bez odezvy.

Prolog bude publikován 27. 6.

Postavy z tohoto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladů různých jmen, názvů a míst patří panům Medkům, kteří ji přeložili do češtiny. Autorská práva k této povídce vlastní Annie Talbot. Příběh ani jeho překlad nepřináší svým tvůrcům žádný finanční zisk.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod Od: Attie - 08.07. 2013
Vypadá to slibně, hlavně ta poznámka překladatelky - mytologické zaměření, mmm. Jsem zvědavá, co se z toho vyklube. Díky předem, že ses do povídky pustila, už teď cítím v kostech, že bude jistě velmi zajímavá.

Re: Úvod Od: teriisek - 26.06. 2013
Těším se, rozhodně to vypadá zajímavě! :) A můj oblíbený pár, hmmm...

Re: Úvod Od: Gift - 24.06. 2013
Jeee dalsi povidka, od Jacomo a s nadhernym bannerem od solace. Co vic si prat? :-)
Re: Úvod Od: Jacomo - 25.06. 2013
Já si přeju, aby se ti to líbilo a potkaly jsme se v dalších komentářích. Jsi pro? :-D

Re: Úvod Od: Radka - 24.06. 2013
i já se přidávám a moc se těším na překlad této povídky.Mám moc ráda pár Snamione
Re: Úvod Od: Jacomo - 25.06. 2013
Snamione je i moje srdcová záležitost. A když se povede... mňam.

Re: Úvod Od: Zuzana - 24.06. 2013
Už sa na to teším :)
Re: Úvod Od: Jacomo - 24.06. 2013
To mě těší :-)

Re: Úvod Od: denice - 24.06. 2013
Romance, humor, Snamione? Ano, ano, ano! Myslím, že si to rozhodně užiju.Díky, po Našich volbách je jasné, že je nač se těšit.
Re: Úvod Od: Jacomo - 24.06. 2013
Jsem ráda, že jsem navnadila. Takže hurá na čtvrtek! :-)

Re: Úvod Od: arkama - 24.06. 2013
Aby som tu náhodou nechýbala do tejto komentujúcej partie ) aj ja sa pripájam s radostným očakávaním ďalšej snamionky. Hurááá! baner je zase parádnický solace )
Re: Úvod Od: Jacomo - 24.06. 2013
Tak vítej do klubu Snad tě výsledek nezklame. Solace umí!

Re: Úvod Od: marci - 24.06. 2013
Annie Talbot? Skvělé! Humor v podání této autorky?? Cizinka mě uchvátila, ale netrhala jsem se smíchy, Naše volby byly úžasné - jo, tam už humor byl :) Tak fajn, moc se těším na další polohu této autorky a na Tvůj překlad!  (krásný banner, jako vždy!)
Re: Úvod Od: Jacomo - 24.06. 2013
Cizinka je úplně jiná káva, i když pár je stejný. A v téhle povídce bude i můj oblíbený Ron - ve zcela nečekané roli Pokud jde o bannery, solace prostě umí.

Re: Úvod Od: solace - 24.06. 2013
Námet vyzerá zaujímavo. Budem sa tešiť:-)
Re: Úvod Od: Jacomo - 24.06. 2013
Máš náskok prologu, takže až do čtvrtka víš víc než ostatní Jsem ráda, že zaujalo. A ještě jednou moc moc děkuji za banner.

Re: Úvod Od: Lupina - 24.06. 2013
Jů, zase další Snamionka. A ve Tvém překladu, už teď se nemůžu dočkat. Krásný banner, Solace. Těším se, věru, že těším.
Re: Úvod Od: Jacomo - 24.06. 2013
Už jsem někomu v komentáři k "Našim volbám" slibovala, že povídky od této autorky budou gradovat. Tahle má romantiku i vtip, tak doufám, že se bude líbit. Škoda jen, že není delší. Já se těším na tvé komentáře

Prehľad článkov k tejto téme: