Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Patoložky II

Milencův dotek

Preklady jednorazoviek od Patoložky II
Vložené: Patolozka - 30.05. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Patoložky II
Patolozka nám napísal:

A Lover´s Touch – Milencův dotek

Autor: Emynn; Překlad: Patoložka; Beta-read: Claire

http://emynn.insanejournal.com/60760.html#cutid1

Romance, slash, 11 x 100 slov, drabble, NC-17

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. This fanfiction was written by Emynn, czech translation was created by Patolozka.

Popis příběhu: Severus si vždy myslel, že ho Nagini zanechal s trvalým postižením. Měl vědět, že kde je zapojen Harry, tak jediná věc, která trvá, je jeho odhodlání.

A/N: Inspirováno jednou z mých osobních fobií, kterou, jak věřím, může Severus trpět.

ooOoo

„Děkuji za dnešní večer,“ prohlásil Harry v okamžiku, když se dostali do Severusových komnat. „Moc jsem si to užil.“

„Já také,“ odpověděl Severus. Nebyl tím v zásadě ani překvapený. Už se scházeli skoro měsíc a Severus neměl žádnou touhu jejich začínající vztah v tuto chvíli nijak zastavovat.

Harry se usmál. „Dobře,“ řekl a pak se natáhl, aby Severuse políbil.

Líbání s Harrym se rychle stávalo Severusovou oblíbenou aktivitou. Něžný a vášnivý, jeho polibky se dotýkaly celé hloubky Severusovy duše.

„Mmm,“ zamumlal Harry. Jejich polibek se stal žhavější a jeho rty směřovaly dolů na Severusův krk.

Muž zůstal jako přimražený, vyděšený.

ooOoo

Jeho dech se zkrátil na ostré lapání po vzduchu, Severus bojoval s instinktivní panikou, ač byly jeho končetiny jako přimražené a zvuk vlastního dýchání zněl jeho uším jako hukot. Neječel, což ho zachránilo před určitou potupou. Ale to všechno bylo sotva vhodné k diskuzi, jakmile Harry zjistil, že téměř začal hyperventilovat.

„Hej,“ prohlásil Harry jemně, odtáhl se. „Co se děje?“

Severus polkl a zavřel oči. Všechno to šlo tak skvěle. A poslední, co by chtěl, byla Harryho lítost.

„Severusi?“ Harry kroužil rukou po Severusových zádech v upokojivých kruzích.

„Nedokážu snést, když se někdo dotkne mého krku,“ řekl Severus prkenně.

ooOoo

Harryho oči naplnilo porozumění. „Je mi to líto. Měl jsem si to uvědomit.“

Severus nesouhlasně zavrtěl hlavou. „Není to tvoje chyba. Je to moje vlastní… vada.“

Severus se ještě nikdy necítil tak pokořený. Jednou věcí bylo křičet v prostředku chodby, když ho Hagrid přátelsky poplácal po rameni až příliš blízko krku, nebo když ho náhodný mudla, se kterým se setkal v hostinci, viděl, jak se mění na ubrečenou trosku, když se dotknul jeho hrdla. Docela jiná věc byla mít tady Harryho, někoho, koho se naučil respektovat, někoho, s kým si přál mít vážný vztah, jako svědka jeho naprosto iracionální fobie.

ooOoo

„Severusi, právě jsi sotva přežil hadí uštknutí do krku,“ odpověděl Harry laskavě. „Není žádný div, že jsi na to místo citlivý. Můžeme se přesunout dovnitř?“

„Z jakého důvodu?“ zeptal se Severus zahořkle. „Jsem si dobře vědom toho, že polibky na milencův krk jsou tradičně jedním z prvních kroků v milování.“

„Spíše jsem uvažoval, že by sis měl třeba sednout a vypít si sklenici vody,“ odpověděl Harry. „Ještě pořád ztěžka dýcháš a já se vsadím, že tvoje srdce buší jako šílené.“

Severus zvolna přikývl a otevřel dveře. To, že se mu Harry otevřeně nevysmál, ho povzbudilo, ačkoliv mu to v současné chvíli nebylo jasné.

ooOoo

„Někdo se dotýkal tvého krku jen, když to bylo… intimní?“ zeptal se Harry.

„Jakýkoliv dotek obecně,“ přiznal Severus.

Harry otočil Severusovu tvář směrem k sobě, pečlivě se vyhýbal jeho hrdlu. „No, pak na tom budeme pracovat.“ A poté Severuse s maximální něžností políbil.

Severus to na chvíli připustil, ale pak se odtáhl. „Ne! Tohle je směšné. Chci, abys byl můj milenec. Chci, abys mě znal ze všech možných stránek, včetně mého zatraceného krku.“ Pak jeho tvář zrudla. K tomuhle všemu se přiznat nechtěl.

Ale Harry jen pevně stiskl jeho ruku. „Neboj se. Tam se dostaneme.“

ooOoo

Harry prokázal, a Severus předvídal, že tomu tak i bude, že je nesmírně ohleduplný milenec. Prozkoumával Severusovo tělo téměř uctivě, opakovaně ho vynášel do nových výšin potěšení a pak ho stahoval zpět přesně ve chvíli, kdy si Severus myslel, že už se neudrží. Díky způsobu, jakým Harry uctíval jeho tělo, si Severus ani nevšiml nedostatku pozornosti věnované jeho krku.

„Neuvěřitelné,“ zamumlal Harry, když bylo po všem. Hluboce Severuse políbil a pak spočinul hlavou na jeho hrudi. „Je to tak v pořádku?“

Severus odpověděl políbením vršku jeho hlavy. Bylo to tak blízko dokonalosti, jak si jen odvažoval představovat.

ooOoo

„Je nějaká šance, že bych si tě mohl ukrást alespoň na večeři?“

Severus pohlédl na hodiny. Merline, to už vařil téměř osm hodin? „Ještě jednu hodinu?“

Harry se zasmál. „Dobře. Ale potíš se. Mohu ti stáhnout vlasy dozadu?“

Ta slova byla nenucená, ale Severus za nimi okamžitě vytušil skrytý význam. Za uplynulý měsíc se Harry pečlivě pokoušel mírnit jeho strach. Severus stále tuhnul, když cítil, jak se něčí ruce přibližují k jeho krku, ale už tím nebyl zdaleka tak paralyzovaný.

Zhluboka se nadechl a přikývl.

Harry mu stáhnul vlasy dozadu s nejvyšší citlivostí.

„Děkuji,“ zašeptal Severus.

ooOoo

„Budeš mi scházet,“ řekl Harry. Zaškubal za Severusovy rozepnuté šaty a přitáhl si ho na svou hruď.

„Jsou to jen tři dny,“ posmíval se mu Severus. „Měl bys být šťastný, že mě budeš mít z dohledu.“

„Ale já tě chci pořád na dohled,“ prohlásil Harry, začínaje zapínat Severusovo oblečení. „A v ústech a v zadku…“

Severus si odfrkl. „Prostopášný spratku.“

„No, musíš uznat,“ odvětil Harry mezi jednotlivými polibky, „že to bylo naprosto úžasných sedm měsíců.“

Severus pohlédl dolů na Harryho ruce, které, po vteřině zaváhání, zapnuly i oděv kolem Severusova krku.

„Ano,“ souhlasil, „to bylo.“

ooOoo

„Kruci,“ sténal Harry.

Severus si nedovolil promluvit. Ne, když na něm Harry takhle rajtoval. Stálo ho všechnu koncentraci nevyvrcholit na místě.

„Miluju tě,“ zalapal Harry po dechu. Sehnul se a zajal Severusova ústa v náruživém polibku.

Severus do Harryho dál přirážel a byl tak lapený v jeho dokonalé těsnosti, že si sotva povšiml, jak mladší muž přejel jazykem po jizvách na jeho krku.

Když to udělal znovu, dala se hutnost toho pocitu jen stěží ignorovat. Vrchol se dostavil okamžitě.

A znovu byl zasažen, neschopen slov, zázrakem, jakým Harry byl.

ooOoo

„Splní se ti vždycky všechna narozeninová přání?“

Severus byl na své narozeniny příjemně rozmazlován, ale i tak nedokázal ještě odpovědět upřímně. „To záleží,“ řekl a vytáhl z hábitu malou krabičku.

Harry ji převzal, vypadal zmateně. „Co je to?“ Když ji otevřel a spatřil prsten, oči se mu rozšířily překvapením.

Severus si od té doby, co ten prsten koupil, během týdnů v duchu předříkal mnoho řečí, kterých by byl Harry hoden, ale nyní, s Harrym před sebou, dokázal požádat jen těmi třemi slovy: „Vezmeš si mě?“

A když se Harryho paže obtočily kolem jeho krku, byla jedinou věcí, kterou cítil, radost.

ooOoo

Severus navigoval Harryho po tanečním parketu a cítil se spokojenější než za celé věky.

„Svrček za tvé myšlenky?“ zeptal se ho Harry.

„Jen přemýšlím, jakého štěstí se mi dostalo, že mám tak pohledného manžela.“

Harry se usmál a umístěním jedné ruky za Severusův krk si ho přitáhl dolů k polibku.

Jakýkoliv jiný člověk by to se Severusem vzdal už při prvním ucuknutí. Ale když se ho trpělivě dotýkal jeho milenec, tak se všechny Severusovy strachy a pochybnosti změnily na pouhé vzpomínky. S Harrym měl před sebou budoucnost naplněnou láskou a něžnými doteky, na které se mohl těšit.

Pro strach nebylo žádné místo.

 

Konec

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 26.09. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ester - 29.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Milencův dotek Od: sisi - 30.05. 2016
Harry je tu tak dobrý, trpělivý, věrný,... Severus má takové štěstí, že má Harryho a že mohou být spolu na věky. Díky.

Re: Milencův dotek Od: martty - 03.06. 2013
Milujem poviedky s parme hp/ss a severus tam bol tak rozkosny

Re: Milencův dotek Od: Zuzana - 01.06. 2013
To je krásna poviedka. Harry bol úžasný. A Severus vlastne tiež. Tak zranený a hrdý chlap by na svoj strach a milencovu snahu včšinou reagoval podráždene. Ďakujem za preklad

Re: Milencův dotek Od: Saskya - 01.06. 2013
veľmi pekná jednohubka :)

Re: Milencův dotek Od: Lejsi - 31.05. 2013
Moc hezká a milá povídka, když je venku ta pošmourno. Díky za ni.

Re: Milencův dotek Od: Lisbeth - 31.05. 2013
Harryho a Seva zbožňuji v jakémkoliv vztahu..:D Hlavně, když jich tam je hodně. (nemyslím klony, ale jako hl. postavy)..:D A tohle bylo tak zvláštně milé.."Nenápadný" Harry a Severus, jež to díky němu vytrpěl...Děkuji za další kousek geniality, v této podobě...   Eli.

Re: Milencův dotek Od: teriisek - 31.05. 2013
Zajímavá fóbie, i když asi pochopitelná. Díky za překlad!

Re: Milencův dotek Od: denice - 30.05. 2013
Díky za půvabnou drobnost, Harry je tu dokonale citlivý a láskyplný, to je dobře, mám ráda, když jsou lidé na Severuse hodní.

Re: Milencův dotek Od: Julie - 30.05. 2013
Díky za zpříjemnění deštivého odpoledne, moc milá jednohubka.

Re: Milencův dotek Od: arkama - 30.05. 2013
Krásne! Fakt sa neviem rozhodnúť, či mám radšej Severus/Harry, alebo Severus/Hermiona ) Takže jednoznačne z toho vychádza Severus, aj keď s fóbiami. Dík za toto dielko

Re: Milencův dotek Od: Gift - 30.05. 2013
Zvlastni, nikdy me nenapadlo, ze by nekdo mohl mit zrovna podobnou fobii, i kdyz je to vlastne logicke, krk je jednim z nejcitlivejsich mist na tele vubec. Hezke, na kolik ruznych zpusobu se da pojmout laska... Dekuji za preklad, moc roztomile cteni :-).
Re: Milencův dotek Od: Patolozka - 30.05. 2013
Myslím, že skoro každý má nějakou svou fobii, ať už skrytou nebo ne:-) Nikdy jsem například nepochopila ten odpor k rozinkám, ale pavouci, no, tam už moje sympatie částečně putují, kor když ho mám u postele a tak divně na mě zírá:-) A ano, téměř každý z těch příběhů je svým způsobem vyjádřením lásky a myslím, že tohle téma je nevyčerpatelné. Však se o ní mluví už od... vzniku světa:-) Děkuji za komentík!
Re: Milencův dotek Od: Nade - 30.05. 2013
Najhorší je, když pavouk zírá a pak .... Najednou je PRYČ!!! Sakra. Moc pěkná povídka. Velké díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

suitesamba: ( Patolozka )05.06. 2014Třikrát poprvé a jednou navždy
Alisanne: ( Patolozka )18.11. 2013Holmes svému Watsonovi
JustJeanette: ( Patolozka )12.11. 2013Skeč mrtvý Voldemort
YenGirl: ( Patolozka )31.10. 2013Jsi to ty
emynn: ( Patolozka )13.08. 2013V hodině duchů
Annymc: ( Patolozka )04.07. 2013Jak se jen opovažujete?
snapeswidow: ( Patolozka )19.06. 2013Pochod smrti
emynn: ( Patolozka )30.05. 2013Milencův dotek
snapeswidow: ( Patolozka )26.05. 2013Otázky a odpovědi
emynn: ( Patolozka )23.04. 2013Jeden princ mezi všemi 2/2
emynn: ( Patolozka )19.04. 2013Jeden princ mezi všemi 1/2
emynn: ( Patolozka )04.03. 2013Dokonalý milostný příběh
YenGirl: ( Patolozka )13.02. 2013Otočte se, neboť naděje stále trvá
The Half Mad Muggle: ( Patolozka )08.01. 2013Seznamy