Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Vrať mě do života II.

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 22.05. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

Bring Me To Life

 

Autor: angelically-devilish

Originál: http://www.fanfiction.net/s/7530479/1/Bring-Me-To-Life 

Vrať mě do života II.

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Remus

Žánr: Romance/Hurt/Comfort

Rating: M

Stav: autorka souhlasila s překladem

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

Shrunutí: Je po válce, jizvy zůstaly jak na těle, tak i na duši. Nikdy ovšem není pozdě přijmout pomocnou ruku, vstát a vrátit se zpět do života.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Poznámka překladatelky: A máme tu poslední část. Opět jsem si poslechla v minulé kapitole zmíněnou píseň od Evanescence a nemůžu jinak, než souhlasit s autorkou - k povídce nádherně pasuje. Kdo má tedy zájem, připojuji odkaz na youtube.

Doufám, že se povídka líbila, já jsem se do autorčina stylu vyprávění totiž doslova zamilovala a jak to tak vypadá, minimálně dvě povídky se tu od ní ještě objeví.

 

----

„Nemyslím, že bych to zvládla bez tebe.“

„Oh, tím si nejsem tak jistý.“

„Já ano,“ odporovala, a pohlédla na něj s takovou vážností, kterou u ní už strašně dlouho neviděl. „Já ano, je to díky tobě. Nerozumím tomu, proč jsi pořád se mnou, proč jsi stále trpělivý a milý, zvlášť když vezmeme v úvahu jak se k tobě chovám. Ale jsem... jsem ráda, že jsi.“

Usmál se, naklonil se k ní a rty lehce přejel přes její.

„Já jsem taky rád.“

Na to konto ho hluboce políbila, pevně objala a přetočila na záda, její drobné tělo se přitisklo na jeho. Svou malou dlaní klouzala po jeho štíhlé pružné hrudi, obkreslovala linie jizev, které zbrázdily jeho tělo, stříbrno bílé a jemné na dotek. Byly mu odporné. Stejně jako jeho ženě.

Pro ni byly ale krásné.

-------

Zavrčel proti jejím rtům, přetočil ji a přitlačil k matraci pod nimi. Odtáhl se, aby se na ni mohl podívat, na její hluboké, oduševnělé, smutné oči, její zarudlé tváře a plné rty, které by líbal klidně i celé hodiny, pokud by měl tu možnost.

Pohledem sklouzl po její dlouhé šíji a jemné křivce ramen, jejích nádherných plných ňader, tvrdých temných bradavkách. Oči putovaly dál po její hrudi, jejím měkkém těle, přitisknutém na jeho pevné svaly. Pasovali k sobě dokonale.

Líbal křivku jejího krku, hnětl její ňadra a prsty kmital přes bradavky. Coby odpovědi z její strany se mu dostalo zavzdychání. Rty sklouzl k jedné z nich, vzal ji do úst, jemně sál, zatímco jednou rukou masíroval její dvojče a druhou klouzal po jejím těle, až dokud se nedostal k pečlivě upravenému místu mezi jejíma rozevřenýma nohama. –

„Remusi...“ zalapala po dechu, hlava jí klesla do polštářů, když si prsty začaly hrát s jejím klitorisem, tvoříce jemné kruhy kolem jejího citlivého bodu. Začala se proti němu vzpínat, toužíc dostat víc.

Vždy chtěla víc. A on si nemohl pomoci a vždy chtěl její touhu nasytit.

Vrátil se zpět k jejím rtům, hluboce ji políbil a sám se připravil vstoupit do jejího horkého, vlhkého těla. Zasyčel, když ho kousla do spodního rtu a varovně na ni zavrčel. Vycenila na něj zuby, neustoupila - nikdy neustoupila - tomu živočišnému zvířeti, které se dostalo na povrch vždy, když si nedávali pozor.

Očividně ale neměla zájem být opatrná.

Tvrdě přirazil, až zalapala po dechu, oči doširoka a rty jen jemně otevřené. Přestal dýchat, když ucítil, jak se proti němu sevřela. Vnikl do ní nečekaně tvrdě a délka jeho mužství nebyla zrovna zanedbatelná. Byla úzká - možná víc než kdy jindy - a on nemohl jinak, než na ni se strachem v očích shlédnout, zoufale doufaje, že jí neublížil.

Podívala se mu do očí a zavrčela.

A to bylo to, co to způsobilo. Vydal ze sebe hrdelní zvuk, prohl se v zádech, popadl ji za stehna a její boky narazil proti jeho, čímž do ní pronikl ještě hlouběji. Unikl jí dlouhý, hlasitý vzdech, ruce křečovitě sevřely pokrývky pod jejím tělem. Opět trvdě přirazil, prsty zabořil do jejích stehen, to jak se snažil kontrolovat své pohyby, aby byly tak rychlé či pomalé, jak si sám přál. Mohl tak sledovat každou emoci - od extáze, přes hlubokou frustraci - která se jí při každém pohybu prohnala obličejem.

„Proč mi to děláš?“ Popadl dech, když zpomalil a ona se na něj zahleděla, jemný filtr potu pokrýval její pokožku.

„Protože to miluješ. A já to miluju. A teď mi to udělej!“ zavrčela, její hlas dostal chraplavý podtón, který nikdy nezklamal a ještě víc ho nabudil.

Tvrdě a rychle proti ní přirážel, jednou rukou přidržoval její boky, mezitím co druhou kroužil po středu jejího těla, hladil její prsa, štípal bradavky a pak podepřel její temeno, aby si ji mohl zvednout k sobě a hluboce ji líbat, mezitím co do sebe jejich těla narážela.

Vzepřela se proti jeho bokům, což on kvitoval kousancem do jejího ramena, zanechávajíc po sobě červenou značku na její pokožce. Bylo to varování, varování, které nikdy neignorovala. Sevřela jeho tvář do dlaní, a zahleděla se mu do očí. Jejich pohyby se stávaly ještě zuřivějšími a rychlejšími, vlasy se jim potem přilepily na kůži, ale oni ze sebe přesto nespustili oči.

„Remusi...“ zavzdychala, mezitím co se její stěny začaly stahovat, její tělo se napjalo, ale boky stále udržovaly jeho horečné tempo.

„Ano?“ odpověděl, tvrdě přirazil a to i přesto, jakou křečí jeho tělo momentálně procházelo. Dokázala ho připravit o kontrolu pouze jediným pohledem, což pro něj činilo jejich divoké milování tak namáhavé. Vždy s ní měl problém zůstat kompletně nad věcí.

„Myslím... myslím, že tě asi taky miluji,“ zašeptala, než vykřikla, křečovitě ho objala kolem krku a zabořila svůj obličej do jeho ramene. Jeho tělo se napjalo, to když zabořila nehty do jeho masa. Její mysl padala do neznáma, tělo až po okraj naplěné rozkoší a pouze malý náznak bolesti její rozkoš vynesl ještě o stupeň výš. Divoce se svíjela proti jeho tělu, propadajíc jedinému šílenství, které znala a kterému stálo za to propadnout.

Remus zavrněl do jejích vlasů, zavřel oči a díky tomu až neskutečně úzkému tělu sám propadl orgasmu. Horkost mezi nimi dvěma se přes něj převalila jako vlna. Podlehl své vlastní rozkoši, jeho prsty se zabořily do jejích křivek a před očima mu explodovaly tisíce hvězd. Vždy to bylo takhle intenzivní. Nevěděl proč, ale bylo to natolik perfektní, aby se stálo za to se z toho zodpovídat.

Zhluboka dýchali, pevně se svírali v náručí, pot jim stékal po tělech a jejich svaly se pomalu začaly poddávat únavě. Potom, co pomalu položil její záda na polštář, Remus na ni skoro doslova dopadl a hlavu si opřel o její měkká, plná prsa.

Prsty mu začala vískat ve vlasech a on se zaposlouchal do úderů jejího srdce, které se začaly opět vracet do normálního tempa.

„Myslím to vážně, víš,“ řekla po chvíli.

„Já vím,“ odpověděl s lehkým úsměvem.

„Znamená to, že se mezi námi něco změní?“

Pozvedl k ní hlavu.

„Chtěla bys, aby se změnilo?“

Dlouho se na něj jen upřeně dívala, než pomalu přikývla.

„Ano,“ vydechla.

„Co bys chtěla změnit?“

„Co mi můžeš nabídnout?“

Jemně se usmál.

„Co bys chtěla?“

Nechala hlavu opět dopadnout na polštář a zahleděla se na strop.

„Nejsem si jistá, jestli mám dostatek síly tě požádat, abys kvůli mně opustil svou ženu.“

„Co tím myslíš?“

„Nevím, co bych dělala, kdybys řekl ne.“

„A kdybych neřekl?“

„Nevím, co bych dělala, kdybys řekl ano.“

Opět se na ni plnou vahou převalil a pohlédl jí zblízka do očí.

„Co bys řekla na to, kdybych ti pověděl, že už jsem ji opustil?“

Zamrkala.

„Cože?“

„Opustil jsem ji. Vlastně už je to několik týdnů zpátky.“

Jen na něj zírala, což ho donutilo se lehce usmát a vtisknout jí drobný polibek na pootevřené rty.

„Proč bys něco takového dělal?“ zeptala se něžně.

„Protože tě miluji.“

„Ale já myslela, že jsi říkal...“

„Řekl jsem, že jsem se do tebe asi zamiloval. Možná jsem byl při té formulaci trochu opatrný.“

Stále na něj jen zírala, než ho  – silně- praštila do ramene.

„Au! Za co to bylo?“

„Proč ti to trvalo pár týdnu, než jsi mi to vůbec řekl?“ domáhala se odpovědi způsobem, který mu připomínal onu panovačnou vševědku ze starých dob.

Musel se nad tou představou zašklebit.

„Čekal jsem na tebe.“

„Čekal na mě, abych udělala co?“

„Aby ses vrátila do života.“

Jen se na něj ohromeně dívala. Pak se začala pomalu usmívat.

„Hádám, že za to bych ti měla také poděkovat,“ řekla nakonec.

Usmál se a odmítavě zakroutil hlavou.

„Ne,“ odpověděl. Jemně ji políbil, přetočil se na stranu a přitáhl si ji k sobě. „Ne, jen jsem se pojistil, že budeš vědět, že máš důvod se vracet.“

A nyní, poprvé za posledních deset let svého dramaty protkaného dospělého života se začala smát a ten smích byl pln bezstarostné radosti jako tehdy před lety.

A pokud měl Remus předtím nějaké pochyby, v tom okamžiku všechny zmizely.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Vrať mě do života II. Od: sisi - 15.11. 2020
Už jsem psala dřív. Remus Lupin byl dobře napsán, výborně zahrán, ale se špatně vybraným obličejem. On měl být velice charismatický, jedinečný a neopakovatelný, v žádném případě není Lupin tuctový tvor, obyčejný chlápek, co je čirou náhodou vlkodlak s potlačovanými pudy. Pro mě je vznešený, milý, dobrosrdečný, nekonečně trpělivý, s jiskrou v oku. Ne tou Brumbálovskou, šálivě mámivou, spíš takovou klučičí. S Hermionou mu může být dobře, oba jsou dost inteligentní, aby si měli o čem povídat a rozuměli si. Jenže opouštět manželku kvůli jiné se nemá, to není správné. Tak fakt nevím. Ale děkuji za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vrať mě do života II. Od: Keiko - 12.09. 2013
Páni pro mě asi nejlepší povídka s Hermionu a Remusem, senzační výběr. Mám ráda erotické povídky, které v sobě mají i jistou hloubku. V rowlingovském pojetí byl HP spíše dětská knížka, proto měli všichni kopu dětí, šťastné manželství... ale já mám ráda temné, melancholické příběhy se spoustou psychologie, připomíná mi to poválečnou tvorbu "ztracené generace"

Re: Vrať mě do života II. Od: Slimca75 - 10.08. 2013
Moc krásné. Jako pohlazení. Díky! :-)

Re: Vrať mě do života II. Od: Koki - 23.05. 2013
Hezká povídka.
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 24.05. 2013
Jsem rada, ze se libilo.

Re: Vrať mě do života II. Od: teriisek - 23.05. 2013
Popravdě po té předchozí části jsem nečekala, že by to mohlo skončit happyendem, takže mě to příjemně překvapilo. A myslím, že si ho oba zasloužili. Díky moc za překlad!
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Ano, naschval jsem povidku usekla tak, aby to nebylo jasne:-). Dekuji, jsem rada, jestli se libilo!

Re: Vrať mě do života II. Od: Patolozka - 23.05. 2013
Tahle povídka se mi odpravdu líbila moc. A protože jsem to měla najednou, tak jsem ani nemusela přemýšlet na nějakou manželskou nevěrou a tak:-) Spíše jsem se pak bavila při čtení komentářů pro první část. Víš, že je to zajímavé, že obě povídky, které se mi u tebe zatím libily nejvíc, byly s Remusem? Asi mám pro něj slabost nebo co:-) Tedy samozřejmě až kdesi v dálce po tobě, Seve, Harry, pardon, že jsem s tím vůbec začala:-) Hihi! Děkuji moc, byl to krásný příběh, ovšem - jen jej najít, že?
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Jej, moje Pat:-)). Jsem vazne moc a moc rada, ze se v mem prekladu najde nekdy i neco pro tebe, obe dve se totiz vetsinou soustredime na trosku jine svety a nekdy i jina temata. Navic to, ze se tu "moje" povidky objevuji je i tvoje zasluha. Tudiz jedno velke, prevelike diky!
Re: Vrať mě do života II. Od: Patolozka - 24.05. 2013
Potěšení na mé straně:-) A ano, často se setkávám s tím, že jiné párování obnáší prostě i jinou tématiku, protože to co řeší Severus zřejmě asi nebude řešit někdo zcela jiný:-)

Re: Vrať mě do života II. Od: Zuzana - 23.05. 2013
Och, ja som taký koniec vôabec nečakala. Neviem prečo, ale prvá časť bola tak nejako smutná a myslela som si, že Remus svoju ženu nedokáže opustiť. Som rada, že to tak dopadlo, dúfam, že aj jeho bývalá si svoje šťastie niekde nájde. Ďakujem za preklad a budem sa tešiť na ďalšie veci:)
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Musim se priznat, ze jsem prvni cast usekla naschval, aby nebylo jasne, jak povidka skonci:-). Ale i ja mam rada stastne konce, muj vyber povidek podle toho taky vetsinou vypada, to uznavam:-). Dekuji za komentar!

Re: Vrať mě do života II. Od: martina11 - 23.05. 2013
Krásná povídka, nechala jsem si oba díly najednou, na konci první mi bylo skoro do pláče a po druhém díle se usmívám.Moc díky za překlad.
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Jsem rada, ze to nakonec preci jen vycarovalo usmev na tvari, to bylo take hlavni kriterium pri vyberu- smutne ano, ale tak nejak... hezkym zpusobem:-). Ja dekuju tobe za komentar a snad u pristi povidky na videnou;-)

Re: Vrať mě do života II. Od: marci - 23.05. 2013
krásný překlad - obdivuju každého, kdo se s něčím takovým tak vkusně a čtivě popasuje (já mám s překlady erotických scén zhusta problém   ) Přesto nejsem z autorčina přístupu k tomuto páru nijak odvařená - asi mám příliš zažrané pod kůží jakési své morální zásady a autorka mě nepřesvědčila, že si spolu měli cokoli začít, když byl Remus ještě evidentně ženatý... Ale to je můj stálý problém, kvůli ktrerému nejsem například schopna sledovat žádný z nekonečných českých seriálů, kde se protočí každý s každým a když dojdou zásoby, nasadí se další postava Nic, to sem nepatří - když hodím vše za hlavu, povídka byla krásná, nádherně přeložená a moc se těším na nějakou další Díky
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Dekuji, pri eroticke scene jsem se opravdu zapotila a beta dostala text plny poznamek typu "nezni to blbe"? Diky patri tudiz i ji. Rozumim, marci, myslim, ze uz pri prvni casti jsem ti psala, ze ti plne rozumim, co se nevery tyce. A vlastne i co se serialu tyce:-). Mne ale nakonec celkova atmosfera povidky presvedcila. O to vic jsem rada, ze to dokazes hodit za hlavu a povidka se ti i presto svym zpusobem libi. Moc diky, na tve komentare se vzdy moc tesim!

Re: Vrať mě do života II. Od: solace - 23.05. 2013
Krásna poviedka. Počkala som si na druhú časť, aby som si to mohla dať celé naraz. Mám rada tento pairing a tvoj výber ani tentoraz nesklamal. Je pekné, že sa uprostred veľkého sveta stretli dvaja ľudia, ktorí si navzájom dokážu byť oporou. Myslím, že sa ten príbeh skvele hodil k pesničke. Ďakujem za preklad, Gift. Budem sa tešiť nabudúce.
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Myslim, ze byt ctenarkou, taky si pockam az na druhou cast, zvlast u teto povidky si to clovek dle meho vic vychutna. A jsem moc rada, ze to byl nakonec i tvuj pripad. Pro me byl preklad teto povidky jak probirani se bonbonierou namichanou z horke a sladke cokolady, od vseho trosku:-). Dekuji za komentar!

Re: Vrať mě do života II. Od: arkama - 23.05. 2013
Tak ano, toto je Remus, ako citlivý, chápavý , zranený a melancholický jedinec. Myslím, že musia byť po takomto vzjasnení spokojné aj odporkyne nevery z prvej časti. :D hihi . Výborne napísané, preložené, doslova mi až ten jeho chlapský postoj príde reálne nereálny - ako sen :)) Takto krásne jej dať čas a netlačiť na ňu..Dík za preklad a budem sa tešiť na nové veci :)
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Plne souhlasim, mozna je nejlepsi, ze si neklademe otazku, kolik takovych chlapu je ve skutecnem zivote, asi by nam vyslo sakra male cislo :-). A prestoze nase zenske ja nas vetsinou chte nechte "nuti" se zakoukavat hlavne do zaporaku (ano, i ja tajne miluji Severuse a Draca zaroven:-)), kdo by Remusovi v teto povidce odolal. Moc dekuji za komentar!

Re: Vrať mě do života II. Od: siriana - 23.05. 2013
Bohové! Jedna z nejúžasnoucnějších povídek co jsem kdy četla :) díky za překlad!
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Vazne? Ani nevis, jak mi pri cteni tveho komentare zacly svitit oci:-). Sice jsem povidku pouze prelozila, ale podobna pochvala vyberu neskutecne zahreje u srdce a nakopne k dalsimu prekladu. Moc dekuji, siriano!
Re: Vrať mě do života II. Od: siriana - 25.05. 2013
ráda jsem potěšila :) a opravdu je pro mě ta povídka neskutečně pěkná :) padla mi jak do vkusu, tak i celkem do mýho momentálního rozpoložení a prostě mi teď přesně sedla ;) navíc jsem si poslední dobou celkem oblíbila tenhle pairing (po snamione můj nejoblíbenější pár) ikdyž povidek s těmito dvěma tolik není....až pohrávám si s myšlenkou že bych sama na toto téma něco splodila :) ještě jednou díky :)

Re: Vrať mě do života II. Od: Lupina - 22.05. 2013
Krásná povídka. Škoda, že autorka trochu nerozvedla jejich minulost, potenciál tu je. Takto nám nezbývá, než si to vysnít. A nakonec se i ta nevěra vyřešila ke spokojenosti všech :-) Krásné, děkuji :-)
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Ano, trosku to sesekala, na druhou stranu se musim priznat, ze kdyz by to bylo jednou tak dlouhe, asi bych se neodhodlala k tomu ji prelozit:-). Ano, jak jsem slibila, nevera sice byla, ale nakonec tak nejak prece jen odlehcene. Ja dekuji tobe, jsem rada, ze se  libilo;-).

Re: Vrať mě do života II. Od: zuzule - 22.05. 2013
Krásná povídka, oba si společné štěstí zasloužili. Diky.
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Presne tak, konec dobry, vsechno dobre! Ja dekuji tobe

Re: Vrať mě do života II. Od: MIRA - 22.05. 2013
Krása. :)
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
:-) To me tesi

Re: Vrať mě do života II. Od: TaraFaith - 22.05. 2013
Krásná dvoudílná jednorázovka! Oba si zažili svoje a oba se z toho dostávali společně a nakonec byl happy-end! Kapitolka moc potěšila. Těším se na další překlad. Díky Gift.
Re: Vrať mě do života II. Od: Gift - 23.05. 2013
Presne tak, za happy end jsem byla tentokrat taky neskutecne rada, oba si to zaslouzili. Ja dekuji za tve pravidelne komentare, vzdy potesi!

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod