Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

V korunách jabloní

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 02.05. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

High Up An Apple Tree

Autor: GrandeVanillaSkimLatte

Originál: http://www.fanfiction.net/s/6793072/1/High-Up-An-Apple-Tree

V korunách jabloní

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/George

Žánr: Humor/Romance

Stav: žádost zaslána, autorka nereaguje

Shrnutí: Kam jinam uniknout před rodinnou oslavou, než právě do koruny stromů.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Varování: Pouze pro dospělé

 

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: Tato povídka se mi zalíbila, protože mi připomněla jaro - slunce svítí, tráva se zelená, sukně se zkracují, příroda se probouzí a pak tu bylo něco i o včelkách...:-) ano, i to k tomu patří. Tentokrát tedy žádná hlubokomyslná povídka, pouze mnoho barev a snad i nějaký ten úsměv.

Hermiona se nenápadně vytratila z rodinné oslavy - nadšenci svátku svatého Patrika v Doupěti byli natolik  pod vlivem, že jim vůbec nedošlo, že jedna třetina zlatého tria už dávno nebyla v jejich středu.

Ulevilo se jí, že mohla uniknout od neustálého řinkotu skleniček, nečekaných výbuchů bujarého smíchu a občasných zvuků připomínajících křupání venkovního nábytku, to jak se oslava dostávala čím dál tím víc mimo kontrolu.

Nechala své myšlenky volně proudit, mezitím co se brouzdala vysokou svěží trávou, která obklopovala Weasleyovic rodinný domek - její současné bydliště, dokud si nenajde něco víc vyhovujícího blízko Londýna.

Přestože své přátele a jejich rodiny milovala, někdy po obrovské poválečné party jednoduše neměla stejnou potřebu jako oni oslavovat jakoukoli drobnost, která se jim připletla do cesty. Ale neměla jim to za zlé. Jednoduše oslavovali svou svobodu.

Krátce se ohlédla, aby se ujistila, že ji nikdo ze zahrady, kde se v každém koutu pořádal veliký vydekorovaný piknik, nesledoval, vklouzla do hustě vysázeného sadu jabloní, které byly zanechány svému osudu a posledních několik let rostly divoce, jak se jim zachtělo.

Proplétajíc se vysokou trávou, volně rostoucím plevelem a deformovanými kmeny, následovala cestičku, o které si byla jistá, že ji použilo už mnoho osob před ní. Přesto bylo poznat, že dřív na dobře vyšlapanou stezku už dlouhou dobu nikdo nevstoupil. Tedy samozřejmě kromě ní a George.

Čekal na ni ve skrýši na stromě, která tam byla už od doby, co byl Bill ještě malý. Usmál se na ni na uvítanou a spustil pro ni provazový žebřík, o kterém byla přesvědčená, že drží pohromadě jen díky kouzlům.

„Už bylo na čase, abys utekla,“ řekl a naklonil se, aby jí pomohl na podestu.

Hermiona vděčně přijala jeho nataženou ruku, potichu nadávajíc na své zářivě zelené lodičky, které nebyly vůbec přizpůsobené na jakoukoli fyzickou aktivitu. V okamžiku, kdy se dostala nahoru, ji pevně sevřely jeho paže, obličej se zabořil do jejích kudrlin. Cítila, jak se usmál proti jejímu krku.

„Co?“ zeptala se.

„Připadám si jako nadržený puberťák, co se chystá přesvědčit hezkou holku, aby s ním šla do jeho skrýše na stromě,“ odpověděl, políbil ji na tváře a odtáhl ji, aby na ni viděl.

„Ou, takže už sis sem nahoru předtím vodil slečny?“ škádlila ho, objala ho kolem krku, pevně se k němu přitiskla a tentokrát byla vděčná svým nepraktickým podpatkům, že jí perfektě umožnily dostat se k němu výš.

„Nejsi první,“ přiznal a laškovně k ní sklonil hlavu.

Hermiona si pohrávala s vlasy na jeho zátylku. „Vlastně mě to ani nepřekvapuje.“

„Ehm, ale byla bys první slečnou, se kterou jsem si to tady nahoře rozdal,“ dodal a významně pozvedl obočí.

„A kdo říkal, že si to s tebou rozdám? Co když se někomu podaří zabloudit až sem? Co pak, hmm?“ zeptala se a cítila, jak se jí zrychlil puls při představě, že by něco tak osobního prováděli na tak otevřeném místě.

George vypadal na okamžik zadumaně a pak pronesl, „Pak by mi nezbylo než vytroubit celému světu, a mamce, že my dva si to už několik měsíců rozdáváme jako králíci.“

„Takhle to formulovat? Jak romantické,“ protočila Hermiona panenky.

„No, něco na ten způsob,“ odpověděl a jemně ji políbil.

Hermiona se zatřepotáním přivřela víčka a vydechla proti jeho rtům. „Proč ne něco na způsob, že jsme se do sebe bláznivě zamilovali a máme docela problém s tím se navzájem neustále nedotýkat?“

„Nebo možná... tě pravidelně prolívám lektvarem lásky a ty jsi tak odsouhlasila se mnou prchnout do nudistické kolonie, kde spolu budeme dalších několik let šťastně a vesele kopulovat,“ zamumlal jí do rtů.

Hermiona se začala smát, „Chci s tebou šťastně a vesele kopulovat a ne, aby mě tvá matka uvěznila v pokoji po zbytek mého života.“

„Rozhodně ne do konce tvého života!“ zalapal George posměšně po dechu.

„Hm, možná do konce tvého,“ zakřenila se Hermiona, opět si přitáhla jeho obličej k svému a hluboce ho políbila.

Polibek jí vášnivě opětoval, dlaněmi klouzal nahoru a dolu po jejích zádech a přitom se ji snažil natlačit proti svému tělu, jak jen to bylo možné. Opět zavzdychala a nechala ho, aby ji zvedl do vzduchu a položil je oba na zaprášenou dřevěnou podlahu.

Hermioně bylo jasné, jak málo času si mohou pro sebe ukradnout, než jejich tajemství vyplave na povrch. Ale bylo to tajemství, které byla rozhodnutá udržet jen mezi nimi dvěma tak dlouho, jak jen to bude možné. Nebylo to tím, že by se obávali, že by jejich vztah nebyl ze strany ostatních akceptován; spíš se jednalo o to, že se pokoušeli vyhnout  nevyhnutelnému tlaku jeho rodiny a jejích přátel, kteří byli celí žhaví na dohazování. Nebyla ještě doslova připravená slyšet od paní Weasleyové plány ohledně vnoučat a její vlastní jméno v jedné větě zárověň.

Georgovy rty na jejím krku ji vrátily zpět do reality. Jeho prsty pomalu nechávaly sklouznout ramínka jejích zelených šatů a jemně se otíraly o její klíční kost, což jí způsobilo lehkou husí kůži.

„Nemůžu se dočkat, až se přestěhuješ do Londýna,“ zašeptal k ní, rty klouzal po jejím krků dolů k výstřihu.

„Myslela jsem, že sem rád chodíš na návštěvu. Vím, že to tvou matku vždy potěší,“ zavzdychala, když jeho palce přejely přes její vztyčené bradavky.

Hlavou se se vší vervou zabořil do jejího poprsí a bolestně zavzdychal. „Prosím, Hermiono, tenhle týden už je to potřetí, co jsi před sexem zmínila moji matku. Začínám si vytvářet komplex.“

Hermiona si odfrkla a zaklesla prsty do jeho ryšavých vlasů, aby k sobě mohla opět pozvednout jeho obličej. „Přeháníš. A těď mě polib.“

„Pro tebe cokoliv,“ odpověděl, opět ji políbil, prsty klouzal po stranách jejího těla dokud nenahmatal spodničku. Zachvěla se, když jí dlaněmi přejel po nahých stehnech a zakroužila boky, to když jí pomalu stahoval kalhotky a následně je hodil za sebe.

Jeho prsty našly střed jejího těla a ona mohla znatelně slyšet jeho zalapání po dechu, to když zjistil, že už je vlhká a připravená. „Myslela jsi na mě, Grangerová?“ zeptal se.

„To je to jediné, na co jsem byla celý den schopná myslet,“ zavzdychala, boky se přitlačila proti jeho ruce, její tělo se nemohlo dočkat dalšího dotyku.

„Pokusím se tě nezklamat,“ usmál se a vsunul jeden dlouhý prst do jejího čekajícího nitra. Vykřikla, nehty zaryla do jeho předloktí, to když opět rozežhnul plamen, který neustále planul jen a jen pro něj. Zopakoval své počínání, rukou se proti ní začal pravidelně pohybovat a zároveň si opět přivlastnil její rty.

Hermionino tělo reagovalo okamžitě, prohýbalo se proti jeho, boky neustále narážely o jeho klín, naléhaly, aby se k ní připojil. Když zapojil i svůj palec, to aby líně pohladil napuchlý pahorek, byla si jistá, že vidí hvězdy.

Georgovi došlo, že během tohoto jejich ukradeného momentu neměla dost trpělivosti na to zpomalit. Její reakce a neustálé narážení do jeho opasku toho byly jen důkazem. S přivřenýma očima sledovala, jak se od ní odtáhl, aby si uvolnil motýlka a pásek a sama se ujala iniciativy, sáhla do jeho trenek, aby jedním pohybem vytáhla jeho již prokrvený penis.

Teď byl on na řadě, aby zamumlal řadu nadávek, to když její ruka klouzala nahoru a dolů a palec škádlivě třel špičku jeho mužství. To bylo víc, než v tomto momentě dokázal snést. V mžiku ji popadl, lehce nadzvedl a nedočkavě se připravil k prvnímu opravdovému setkání s jejím tělem.

Celé její tělo se prohnulo, nehty se opět zaklesly do předloktí, zanechávajíce za sebou rudé půlměsíce. Vždy to mezi nimi bylo takové - naléhavost a ohromující vášeň. Nepřestával proti ní přirážet, stále zrychloval, dokud nezaklonila hlavu a čelist se nesevřela rozkoší.

To místo, oslava, vzdálené hlasy jejich přátel a rodiny, se vytratily, dokud tu nezůstali pouze oni dva. Hermiona cítila, jak v ní rozkoš narůstá, tlaková bublina začínající v jejím nitru a rozrůstající se až do jejího žaludku a končetin. Otevřela oči, aby mohla vidět Georgovi do obličeje. Usmál se na ni, námaha se mu pomalu začala usazovat ve tváři, to když do ní opět pronikl a dosáhl na bod hluboko uvnitř jejího těla.

Hlava jí klesla dozadu, rty opustil bezděčný vzdech, když své pohyby opakoval znovu a znovu. Bez varování ona bublina praskla, tělo konečně dosáhlo uvolnění. Vlna za vlnou oslepující rozkoše se přehnala přes celé její bytí a vrátila se zpět k Gergovi, stahujíc ho sebou.

Jeho výkřiky byly jako ozvěna jejích, vzepřel se proti ní a jakýkoli rytmus, který předtím měli se ztratil v bouři pocitů. Georgovy paže se podlomily, jeho napůl oblečené tělo se zhroutilo na její, hlavu si uvelebil na jejích prsou a snažil se opět popadnout dech.

Hermioniny prsty se opět zapletly do jeho vlasů. Nejraději by tu s ním takhle jen spokojeně zůstala ležet. Cítila, jak jí kolem oblin jejích prsou začal věnovat drobné polibky. Povzdechla si.

„Měli bychom se vrátit,“ řekla a prolomila tak to příjemné ticho.

„Anebo bychom tu mohli založit svou vlastní nudistickou kolonii,“ poškádlil ji, opřel se o loket a políbil ji na rty.

Hermiona se rozesmála. „Ano, vážně mě mrzí, že v tento okamžik musím zmínit tvou matku, ale...“

George se od ní rychle odtáhl. „Dobře, dobře, už vstávám...“

Zvedl ji ze zaprášené podlahy, jeho prsty se pokusily vrátit zbytky zdání elegance jejím rozvrkočeným vlasům mezitím, co se ona snažila uvést své oblečení alespoň do trochu společensky únosného stavu. Naposledy se políbili a polibek to byl plný žádosti a příslibu. Pak se George z ničeho nic přemístil pryč.

Opět vklouzla do svých střevíčků a nemohla jinak než se pro sebe usmát nad myšlenkou, jak dlouho to Georgovi bude asi trvat, než se ji opět pokusí vylákat do korun jabloní.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: V korunách jabloní Od: sisi - 15.11. 2020
Ach ne, teď mě trápí neudržovaný jabloňový sad u Doupěte. Jak netypické pro Weasleyovi, aby nechali zdivočet a zplanět jabloně. Nejen symbol Avalonu, ale i zásobárnu jídla pro žravé kobylky ryšavé rodiny. Je navýsost jasné, že o rádoby tajné skrýši v koruně ví aspoň polovina rodiny, i když pro ni třeba nemá využití. George a Hermiona mají, tak proč by nevyužili jedno z mála soukromých míst v okolí. Hlavně, aby si už našli byt v Londýně, nebo na předměstí. Do té doby musí hlídat jenom pavučinky v rozích, nebo odolnost dřeva proti houbám a plísním. S bytem budou mít mnohem víc starostí... Děkuji za nádherně poetický překlad, úplně to vidím, jak se vine cestička vysokou travou, nad hlavou ševelí lístky a nad nimi se modrá nedozírná širá klenba všehomíra.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: V korunách jabloní Od: teriisek - 06.05. 2013
Moc pěkné! A docela zírám, že se jim to podařilo utajit několik měsíců, obzvlášť když Hermiona žije v Doupěti;) Díky moc za překlad!
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 06.05. 2013
Vid? Taky jsem vzdy byla toho nazoru, ze zrovna zamilovanost se skryva spatne, ale mozna jen jen pod svicnem nejvetsi tma;-). Diky za komentar, vzdy jsem rada, kdyz se preklad libi

Re: V korunách jabloní Od: Loui - 04.05. 2013
xD Já se prostě nedokážu přestat křenit Pár povídek na tenhle pár už jsem četla, ale nikdy né takhle lechtivých Jak to tak vypadá, nad Weasleyovými potomky bude vždy viset stín jejich maminky Děsivé, ale účinné
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 06.05. 2013
Oh jee a ja mam prave pocit, ze tech lechtivych je dokonce vic jak mirumilovnych romantickych:-). Z tve reakce ale hadam, ze se povidka libila a to me samozrejme moc a moc tesi;-)

Re: V korunách jabloní Od: FlorenceMabel - 04.05. 2013
Promiň, že jsem na tvé překlady neměla teď moc času. Je mi to vážně moc líto, ale včera v noci jsem dohnala skluz a teď se můžu těšit na další Můžu říct, že těm dvěma rozumím. Taky bych nechtěla být hned ve víru těch otázek typu: "A je to vážný?" "A kdy plánujete svatbu?" "A co děti?"... Doufám, že Hermi bude mít tolik času, kolik jen bude potřebovat! Díky za skvělý překlad, Gift!
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 04.05. 2013
Vubec nic se nedeje, Flo. Prave naopak, rozumim, ze ted mas rozjetou svou vlastni povidku a ja sama jsem par tydnu zpatky nemela cas komentovat ani sve vlastni preklady. Jsem rada, ze se preklad libil, chtela jsem vyzkouset neco noveho a Hermionina situace mi take prisla vhod- samotne se mi ted v soukromi vyviji neco, co by mozna! mohl byt vztah a okoli tak nejak nechape, ze si to nejdriv musim urovnat sama se sebou, nez zacnu premyslet, nakolik vazne to vlastne je. Holt je to asi vsude stejne:-). Jeste jednou diky za komentar a budu drzet palce, at i u tebe prijdou opet trochu klidnejsi casy;-)

Re: V korunách jabloní Od: larkinh - 03.05. 2013
To bylo krásné... takové skoro jako scéna z nějakého většího románu, ale nemyslím tím, že by tomu něco chybělo... jen to nutí si domýšlet ten děj předtím a potom a vůbec :) Díky za překlad.
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
Moc krasny komentar, velike diky za nej, larkinh! Presne ta atmosfera, ktera z povidky cisela, me nakonec presvedcila naco tak kosilkateho prelozit, jednoduse jsem neodolala. A ted jsem za to vic jak rada

Re: V korunách jabloní Od: Jimmi - 03.05. 2013
Chcela som ti napísať, že to malo mať varovanie a keď som sa kukla nazad, ono to varovanie malo, len som si to nevšimla :D Nebezpečné čítať v práci. Ale parádne, úplne fantastický preklad. Na začiatku mi to pripomínalo Komnatu, ako sa prechádzali po poli... fakt krásne. Keď sa to "zvrhlo", tak už som len čakala, kedy ma kto načape :D Našťastie mi zostal čas na komentár. Ďakujem moc, fakt krásna poviedka a ešte krajší preklad. Nádherne vysnívaný sen. "Za vsí modral se les, byl červenec, obilí zlátlo..." ĎAKUJEM!
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
V navaznosti na tvuj komentar- zrovna s touto povidkou jsem udelala vyjimku a vzala si jeji preklad do prace. Ne moc dobry napad a nakonec jsem stejne druhou cast radeji doprekladala v klidu doma:-). Jinak moc dekuji za tak positivni komentar, doslova to zahralo me prekladatelske srdicko;-)

Re: V korunách jabloní Od: TaraFaith - 03.05. 2013
Tak to bylo krásné spestření dne. Hermiona a George (nebo Fred) dohromady vždycky pobaví. Děkuji
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
I me, proto se tu tak casto objevuji, mam pro ne slabost:-). Ja diky za koment

Re: V korunách jabloní Od: marci - 03.05. 2013
uch - rajcovní povídka George miluju. vlastně všechny chlapce Weasleyovy - s čestnou výjimkou Percyho a Rona, i když i ty jsem v dobrých ff připravena vzít na milost A ano - zmiňovat matku (či tchýni) před aktem opravdu není to správné afrodisiakum. ještě že je George otrlý Díky za krásnou miniaturku - pobavila jsem se. Škoda, že venku sice jabloně kvetou, ale je taková kosa, že by mě k hrátkám v přírodě asi nalákal jedině Severus, protože ten vede
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
Ano, taky jsem se pri prekladani nalezite zapotila:-). Vzdycky si rada prectu, ze tu je tolik Weasleyovic fanynek, citim pak jistou sounalezitost:-). Myslim, ze Georgovi ani nic jineho nezbyva, jednoduse Molly je Molly a pokud zvladne panovacnou Hermionu... no, ocividne nejen ve vetvich jabloni. Ja jsem povidku prekladala, kdyz za okny svitilo slunicko a prestoze dnes mame taky zatazeno, jednoduse si odmitam pripustit myslenku, ze neni jarni pocasi, ono prijit MUSI!! Diky za komentar, marci, snad se bude libit i dalsi muj prispevek, zase uplne jiny.

Re: V korunách jabloní Od: solace - 03.05. 2013
Hermiona v páre s niektorým z dvojčiat sľubuje zábavnú poviedku. Navyše táto bola plná jarnej vášne - taká typická májová. Síce s prízrakom Molly za chrbtom, no napriek tomu si to obaja užili. Ja tiež;-) Vďaka za preklad, Gift.
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
Moc dekuji za mily komentar, solace. Presne tak byla puvodne povidka myslena- zadne hluboke poselstvi, smutek, nebo premysleni, jednoduse barvy, krenici se Weasleyovic dvojce a lehce divoka Hermiona:-). Jsem rada, ze to padlo i u ostatnich do majove nalady.

Re: V korunách jabloní Od: Keiko - 03.05. 2013
Hermiona v páru s Georgem (Fredem), mi vždycky udělá radost, je to takové hravé, vtipné, žertovné... Naprosto ideální po celodením učení na předtermín. A spíš než Molly, jsem očekávala, kdy pod nimi rupne větev
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
Vzdycky me potesi, kdyz nekdo napise, ze mu povidka padla do nalady. Zvlast kdyz tentokrat byla vicemene bez nejake hluboke myslenky, ale... no, to jsme psala jiz v poznamce. At tak ci tak, jsem opravdu rada, ze tu jsou fanynky Weasleyovic dvojcat, protoze zrovna na ty dva ja mam osobne velikou slabost:-).

Re: V korunách jabloní Od: Zuzana - 02.05. 2013
Musí to byť frustrujúce, keď majú neustále v hlave Molly. Aspoňže ju dokázali vypustiť v ten rozhodujúci moment Ďakujem za preklad.
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
No, ona je Molly sama o sobe docela nezapomenutelnou postavou, ale je fakt, ze si oba dali docela praci, aby alespon na chvili nemysleli vubec, ale vubec na nic. Ja diky tobe za koment, Zuzko;-)

Re: V korunách jabloní Od: MIRA - 02.05. 2013
Tak toto teda bolo niečo. Prečo mňa napadajú také kraviny ako, vedela vôbec matka, že bol Georg v Brlohu? Asi sa len premiestnil na inú stranu Brlohu, aby nebolo poznať, že boli spolu. Krása, ďakujem za výber Gift.
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
Libilo? To me moc a moc tesi! :-) Ja myslim, ze Molly stejne musela neco tusit, holt matersky instinkt, navic pokud jsou i jinak podobne "nenapadni"... :-) Ja dekuji za komentar!

Re: V korunách jabloní Od: Radka - 02.05. 2013
Moc se mi líbil pár v tomto příběhu.Je to něco jiného.
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
Snazim se menit parovani, jak je to jen mozne, o to vic me tesi, kdyz se nekomu trefim do noty.

Re: V korunách jabloní Od: Lupina - 02.05. 2013
Fíha, to je docela "hot", hmmm... taková vášeň v rozkvetlém sadu... To by se mi líbilo. Děkuji za překlad :-)
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
Prvni maj, lasky cas... :-) Snad se i u vas doma zadarilo trochu te jarni nalady vyuzit:-) Ja diky za komentar!

Re: V korunách jabloní Od: Koki - 02.05. 2013
Velmi příjemné zpestření dne.
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
To me tesi, ucel tedy minimalne z me strany splnen :-).

Re: V korunách jabloní Od: denice - 02.05. 2013
Moc pěkná momentka, ale nemůžu si pomoci, myslím, že je na tom stromě Molly brzy načapá, jestli to takhle povedou dál. Díky.
Re: V korunách jabloní Od: Gift - 03.05. 2013
Kdyby jen Molly, s tak velkou (a nekdy i docela doternou) rodinou se vubec divim, ze je tajemstvi stale tajemstvim:-). Jsem rada, ze se libilo, denice, diky ;-)

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod