Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 14.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 19.02. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 14

 

Bill se na své narozeniny probudil svěží a v pohodě, s pocity, které k němu přišly spolu s Hermionou. Vroucně doufal, že ani jedno ho v brzké budoucnosti neopustí. 

Opatrně se protáhl a přešel po studené podlaze do koupelny, začínaje se chystat na další pracovní den. Hermiona se předchozí večer omluvila; musela zůstat doma a starat se o Křivonožku. Četl před krbem Sherlocka Holmese jen ve spodním prádle se sklenicí dvojsladové ohnivé whisky a poněkud si dočasnou samotu užíval. Ale, upřímně řečeno, pokud by se k němu dnes večer na jeho narozeniny jeho čarodějka nepřipojila, bude prostě muset zajít do jejího bytu a dožadovat se společně strávené noci. 

Tak, jak míval v pátek ráno ve zvyku, Bill vstoupil do budovy přes hlavní halu Gringottových. Prostě jen rád kontroloval Francine a dnes ji našel docela rozrušenou. Dostávala kázání od velice nevrlého skřeta, ačkoliv se nad ním svojí výškou tyčila. Smějící se Bill se vydal k jednomu z výtahů, když zaslechl Francine, jak se snaží se skřetem dohadovat, ale je přerušena. 

Když jel výtahem do čtvrtého patra, myšlenkami se vrátil k Hermioně. Skutečně byla báječnou přítelkyní, a ačkoliv od ní neočekával narozeninový dárek, extravagantní či jiný, doufal, že mu upeče dort nebo něco takového. Když vystoupil z výtahu a myšlenky mu stále setrvávaly u Hermiony v jeho kuchyni a zástěře, uviděl objekt svých představ a snů osobně. 

Billovi spadla čelist; Hermiona stála u Dennisonova stolu v jednom z těch svých sexy kostýmků, které ho připravovaly o rozum. Černá sukně jí končila nad koleny, což mu připomnělo, jak cítil její nohy omotané kolem svého pasu. Vlasy měla stočené do volného drdolu, pár kudrnatých pramínků jí rámovalo tvář a rozepnutý kabátek odhaloval krajkovou bílou halenku, jen aby přiměl poštovního úředníka ochromeně ztuhnout. 

Bill si uvědomil, že zírá, ale nebyl jediný. Během toho, co se Hermiona snažila setřídit složku, bylo jasné, že Dennisonova pozornost je zaměřená jedině a pouze na její nohy. S úsměvem položila složku na stůl a otočila se k odchodu, z čehož se Billovi nehorázně rozbušilo srdce. Sledoval její chůzi, houpavé boky, podpatky klapající na podlaze. 

„Hermiono,“ zachraptěl a vyřítil se chodbou za ní. Hlas mu uvízl vzadu v krku a kalhoty měl náhle velmi těsné. 

„Bille!“ zvolala vesele a otočila se čelem k němu. „Všechno nejlepší k narozeninám!“ 

Oslavenec jen kývnul hlavou. Bylo zřejmé, že slovům nevěnuje pozornost a Hermiona se uculila, zcela potěšená faktem, že se mu její oblečení líbí. Naklonila se a zašeptala: „Nechala jsem ti dortíček na stole. Z hříšně hořké čokolády.“ A s mrknutím zmizela chodbou do konferenční místnosti. Bill nakročil, že ji bude následovat, ale dveře se zavřely, což značilo, že schůze začala. 

Se zavrčením si upravil stále těsné kalhoty a spěchal do své kanceláře. Opravdu našel dortíček; trůnil uprostřed stolu, nahoře vykreslené červené srdce z polevy. Pokřivený úsměv se mu objevil na tváři a uždibl malé sousto. Když zákuskem pootočil, všiml si, že leží na zeleném pergamenu. Začal jej číst, zatímco přežvykoval.

 

XXX

 

Gringottova banka 

Navrhovatel: Hermiona Grangerová             Posuzovatel: Bill Weasley 

Pozor: Důležité, přiloženy citlivé materiály 

Účelem tohoto dokumentu je popřát panu Williamu Arthurovi Weasleymu velice šťastné narozeniny. 

Já, Hermiona Jane Grangerová, jsem velice ochotná jít nad rámec povinností přítelkyně, abych zajistila šťastné narozeniny. To zahrnuje, ale není omezeno na toto konání, přípravu chutné večeře, provedení uklidňující masáže zad, milování se u koupelnové zdi, milování se před krbem, milování se na schodech, a pobyt v posteli po většinu doby víkendu. 

Jestliže pan Weasley požaduje další pozornosti, já, slečna Grangerová, plně vezmu v úvahu pronesené požadavky. 

Prosím, odpověz co nejdříve, ať mohou začít pořádné oslavy.

 

XXX

 

Bill upustil půlku rozjedeného dortíčku na stůl. Měl víc než jen několik dalších nápadů, které hodlal své lásce přednést. Hodlal začít tím, že ji vytáhne ze schůze a přemístí je oba do domku. Cítil naléhavou potřebu položit ji na jídelní stůl, rukama přeběhnout po jejích nohách zakrytých punčochami a pomilovat ji v tom sexy oblečení. 

Bill Weasley zabušil na dveře Konferenční místnosti číslo 11, přerušil finanční schůzi a ukázal na Hermionu Grangerovou. 

„Vznáším požadavek na více pozornosti, okamžitě,“ řekl jí. Všichni usazení u dlouhého stolu se na něj dívali poněkud zmateně. 

Hermiona beze slova vstala, sbalila si věci a vyšla za Billem. O chvilku později se objevila v jeho jídelně. Bill měl přešťastné narozeniny s příslibem toho, že jich v tomto stylu bude slavit mnohem víc.

   

Konec.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Karitsa - 19.11. 2019
Opravdu příjemná oddechovka :)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Keiko - 13.09. 2013
Je opravdu sověžující číst povídku, kde je Hermiona dohromady s někým jiným než Severusem nebo Dracem. Milá, romantická povídka, která potěší...
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 13.09. 2013
Děkuji za komentář My ji říkaly povídka ke kávičce, protože byla taková akorát k odpolední kávě a melému oddychu Díky, Keiko

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: martina11 - 29.04. 2013
Celá povídka se mi moc líbila, přečetla jsem ji jedním dechem. Moc díky za překlad.
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 29.04. 2013
Jsem moc ráda, že se líbilo a děkuji za komentář :-) Každý moc potěší :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Snapea - 18.03. 2013
Ale fuj, já neokomentovala závěr povídky! No toto! Lupino, díky za milou a úsměvnou povídku. Vše dopadlo jak mělo, slepice dotěrná dostala přez zobák a Bill s Hermionou pohodový vztah;-) Díky moc tobě i Marci;-)
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 24.03. 2013
Nic se nestalo :-) Byla to taková oddechovka, říkala jsem si, že čtenářky Enahmy mi tento překlad odpustí :-D Ale někdy člověk nemá náladu na vážné texty a toto je taková večerní rychlovka na relax. Díky za všechny komentáře, Snapeo :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Neprihlásený - 26.02. 2013
Krásna a rýchla oddychovka :-) Stihla som to prečítať počas obedného spánku môjho synčeka. Skvele som sa odreagovala a zasmiala :-) Dakujem pekne za preklad,dobre mi to padlo :-)
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Triana - 26.02. 2013
Ach áno, zabudla som sa prihlásiť :-)
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 01.03. 2013
Tak to jsem moc ráda, že jsme někoho dalšího pobavily. Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: jerry - 22.02. 2013
Pekna poviedocka. Diki moc za preklad.
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 22.02. 2013
Já děkuji za komentík :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: solace - 21.02. 2013
Tak nám to všetko pozitívne skončilo. Vďaka autorke za trochu akčný a nepresladený koniec. Z Hermiony je tu riadna dračica, ale pristane jej to. A Bill... ktorú z nás by bolo treba dlho prehovárať? :-) Veľká vďaka tebe za preklad a marci za betovanie. Budem sa tešiť na ďalšiu romantickú oddychovku vo vašom podaní - možno s ďalším netradičným pairingom;-)
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 21.02. 2013
Tak už máme tuhle povídku odškrtnutou. Určitě nějaká romantika ještě bude, ale opravdu až někdy. A další pár bude záležet i na Marci, má přednostní právo volby :-) Takže uvidíme :-) Děkuji Ti, Solace, za komenty a hlavně za úžasný banner. Děkuji :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Tak nakoniec prečítané tam ako vždy (jediné miesto kde mám v tejto dobe kľud, aj to nie vždy) a na mobile (ešteže som vymyslela ten prehľad celej poviedky - na čítanie v mobile ideal), ale na komentár som šla na NB. Ešte raz blahoželám k dokončeniu prekladu. Bol skvelý, fakt si odviedla vynikajúcu prácu. Čo sa týka výberu - na mňa trošku priromantický, sex scénu som preskočila, nemusím. Romantiky nezaškodi, len ja sa už s rezervou pozerám na šedé myšky, ktoré zrazu vedia, ako sa nahodiť a sú tak sexy, že z nich chlap ako Bill W. nevie spustiť oka. Raz to môže byť náhoda, ale pravidelne? A že si to nikto nevšimol? Ale inak to bol pekný príbeh, záver a tie jej "obežníky" sa mi moc páčili. Takže ešte raz obrovské díky za preklad a dúfam, že nebude vadiť, ak ti pri starších kapitolách pôjdem napísať len díky, aby mi vypadli zo zoznamu neprečítaných. Už sa musím dostať k Enahme. Už len kvôli tomu, aby som zistila, či na mňa zapôsobí tak ako kedysi. Kedy????? ĎAKUJEM 
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 20.02. 2013
Ano, toto byla slaďárna, limonáda, Harlequinka, opravdu jen taková oddychovka. Těžké tonáže jsou jinde (Enahma, Honba), takže tak :-) A tak nějak jsme se shodly, že ke kafíčku to je prima. Ono ty délky kapitol teda stačily na hooodně rychlé kafe. A při prvním čtení mě zaujala ta finanční prohlášení, to jsem ještě nikde neviděla :-) Docela chápu, že to není úplně Tvůj šálek. A určitě nebude vadit jen oznam u každé kapitoly, žes četla :-) Z Enahmy už jsou první dva díly v pdf - tak jestli Tvůj mobil podporuje, můžeš si to do něj stáhnout. Třetí bych měla ve Wordu, kdybys měla zájem. Já jsem teď na druhém paragrafu, ideální na překlady. Já datluju, děti dělají úkoly :-) Moc děkuji, žes mi umožnila zde publikovat :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: FlorenceMabel - 20.02. 2013
Konec? Tak to ti gratuluji A díky za tvou práci!
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 20.02. 2013
No jo, no :-) Konec:-) Děkuji :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Gift - 20.02. 2013
V jednom z komentaru jsem cetla spojitost s Harlequinem, ano, plne souhlasim:-). A s Harlequiny je to asi tak jako z touto povidkou- ne vzdy nahlas prizname, ze neco podobneho cteme, ale vsechny o tom v skrytu duse touzime, protoze at je pribeh sebevetsi limonada, jednoduse nas to cist bavi, protoze, co by, kdyby?:-) Proto i ja dekuji za ta mila zpestreni normalni reality a budu se tesit, co za par vyberes priste;-).
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 20.02. 2013
A jednu výhodu čtení romantiky zde na stránkách má: nikdo nás nepřichytí s oním, všem známým, formátem knihy v ruce :-D Na otázku: "Co píšou?" zásadně odpovídám: "Jako vždy." A nerozebírám to:-) Takže tak :-) Děkuji za komentář a zase někdy, u nějaké romantiky... :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Julie - 19.02. 2013
Moc díky za tuto příjemnou romantickou oddechovku. Musím přiznat, že četba správně dávkované FF romatiky má kladný vliv i na můj soukromý život. Tak ještě jednou díky.
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 20.02. 2013
Na mě taky ;-) Patrně i proto si manžel nestěžuje :-) Děkuji moc za komentář a zase někdy se budu těšit :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Zuzana - 19.02. 2013
Tak toto bolo dokonalé Bill sa krásne rozhúpal a Hermiona je stále dračica Ďakujem, skvelo som sa bavila.
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Jsem moc ráda, že jsem přispěla k lepší náladě :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Eily - 19.02. 2013
To je aspoň konec. Díky za tuhle skvělou limonádu, která vykouzlí úsměv rychleji než povzbuzovací kouzlo Díky patří samozřejmě i betě a Solace za její banner. Byla to perfektní zábava.
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
A mě vykouzlil úsměv Tvůj komentář, děkuji Ti za něj :-) Jsem moc ráda, že se líbilo :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: teriisek - 19.02. 2013
No tak za ten odchod z porady už by je šéf asi úplně nepochválil, ale o tom to není, že? Děkuju za krásnou oddechovku, jsem ráda, že jsem ji stihla dočíst až do konce, a rozhodně jsem si ji užila! Díky za překlad, budu se těšit na další, ať už Honbu nebo nějakou případnou další romantiku;)
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Hermiona rozhodně dala najevo, na kom jí záleží víc... šéf to nebyl :-) Já děkuji za komentář a taky se budu těšit u další povídky (ale až za dlouho, teď pofrčí jen Honba) :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Nade - 19.02. 2013
Moc pěkná povídka. Líbilo se mi, že se s tím nakonec ani jeden moc nepárali. Někdy je to prostě tak a láska má přednost. Díky za krásnou povídku, moc jsem si to užila. Má poklona... :-D
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Služebníček :-D Děkuji za komentář a jsem ráda, že povídka potěšila. :-) Jsem potěšená :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Koki - 19.02. 2013
Úžasné. Ještě jednou díky moc za překlad téhle povídky. Její čtení jsem si mimořádně užila.
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Já děkuji za milý komentář a jsem ráda, že se povídka líbila :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: TaraFaith - 19.02. 2013
Tahle povídka byla vážně výborná. Francine dostala co si zasloužila, dvojčata nesklamala a Bill s Hermionou jsou spolu. Hurrááááá :D Povídka mi bude chybět, ale jak se říká: jedno období končí, druhé začíná. Nebo tak nějak. :) Těším se na tvoje další překlady a doufám, že ještě někdy přeložíš povídku s tímto párem (nebo Hermionu s nějakým jiným netradičným Weasleym). :D
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Ano, další nějakou takovou mám v plánu, ovšem musím nejdřív přežít překlad Honby, 500tisíc slov dá nějakou práci, takže to tak brzo nevidím. Ale něco určitě. Aspoň budu mít víc času na průzkum :-) Jsem moc ráda, že povídka pobavila a děkuji moc za všechny komentáře :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: MIRA - 19.02. 2013
Ďakujeme ti za výber krásnej poviedky. Odteraz si budem predstavovať Billa presne takto. A samozrejme ďakujem za krásny preklad, Lupina. Marsi za betovanie a solace za krásny banner.
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Děkuju za všechny :-) Já už budu mít taky v představách jen tohoto Billa :-) Jsem moc ráda, že se povídka líbila :-) Děkuji.

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: popik-hipik - 19.02. 2013
Super, úžasná povídka. Celou jsem si ji užila :-) A samozřejmě dokonalý překlad bez kterého by nic nebylo :-)
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Och, děkuji, červenám se :-) Jsem moc ráda, že se líbila :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: denice - 19.02. 2013
Zazvonil zvonec a pohádky je konec... Asi od poloviny povídky mi vrtalo hlavou, jestli se autorka inspirovala svým oblíbeným romantickým příběhem, k němuž přidala pár kouzelnických reálií, nebo jestli je to její originální nápad. V druhém případě by mohla začít psát pro Harlequin nebo podobné nakladatelství (tím ji nijak neshazuji, tak začínala spousta dnes renomovaných autorek, prý i několik spisovatelů thrillerů). Mnohem bližší je mi trilogie od Enahmy (už se chystám ji dočíst, jen co budu mít volný půlden), nebo Honba za sluncem, ale občas není špatné si vyčistit hlavu čirou romantikou. Mou oblíbenou osobou tu zůstává Francine, i když představa jen lehce oděného Billa rozvalujícího se před krbem... Díky.
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Přiznám se, že Harlequinky jsem jako mladá četla, a pokud by mi nebylo hanba, že mě muž přistihne, občas bych si dala říct i teď. :-D Trochu romantiky nezaškodí. Že vznikl tento překlad, je dílem náhody. Nějak jsem si nemyslela, že se někdy do něčeho takového pustím(hlavně kvůli erotickým scénám), ale potřebovala jsem vytvořit dárek pro Marci s tímto párem, a tak nějak se to vyvrbilo. A protože si povídka svoje čtenářky našla, a také protože je příjemné pracovat na něčem, co rychle přibývá, po Honbě zkusím něco dalšího "ke kávičce". No a erotice se stejně nevyhnu. V Honbě bude a hlavně dvě bonusové povídky budou z těch žhavějších :-) Děkuji Ti za všechny komentáře a Enahmu si určitě dočti. Třetí díl je docela napínavý... a emocionální. Děkuji Ti, Denice. :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: marci - 19.02. 2013
Tak mi skončily Vánoce.... Ale hezké byly a hezká byla i povídka užila jsem si jí tenkrát i teď a ještě jednou moc děkuji za věnovávní, za přeložení a vůbec Mám si vymyslet další pár??? Díky!!!
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Určitě Už mám ve čtečce povídky Hermi s Billem, Fredem, Georgem, Charliem dokonce i Harrym do páru, ale klidně si řekni... Ne, neříkej, že s Brumbálem. A ne slash, ale to Ty víš A já děkuji za všecko, úplně. Za všecko Ti budu věrná a oddaná, jak Harry Potter... Mě se už tak lehko nezbavíš PS: Už mám 11.kapitolu, přečtu, poluštím hlavolamy a pošlu. JE zajímavá.

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: soraki - 19.02. 2013
Oni dva byli tak sladcí! Moc se mi to líbilo! Děkuji za překrásnou povídku, takovou lehkou a romantickou a hezky přeloženou...
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
S překladem jsem se natrápila, aby to znělo hezky, česky. Autorka měla osobitý styl, který nebyl pro češtinu moc vhodný. Jsem tedy ráda, že se povídka líbila. Děkuji Ti moc, Soraki, za komentář:-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: arkama - 19.02. 2013
No a máme to. Ešte raz dakujem za najdenie takejto oddychovecky, kavicka sa pila dost dobre. Komentovat dej na konci asi nema zmysel, happyendak bol, tutu-mutu bolo tiez , takze super. áááá uz sa vydame teda len za tym slnkom...
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Tak nějak si říkám, že by se mohla zavést sekce: "Ke kávičce." Možná, někdy po Honbě bych se mohla pustit do takového projektu :-D Šťastn konce, romantický dej, na chvilku se dostat pryč z šedivé reality,... A teď už opravdu jen to slunko :-) Děkuji moc za komentář, Arkamo.:-)
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Neprihlásený - 19.02. 2013
Presne, únik zo šedivej reality ) To som mala aj v sobotu, ked som pozerala HP1 (zacali u nas davat na markize)... Len už som doma vyhlásená ako "na hlavu" )) tak sa len tak po kutikoch skývam a čítam, nech tých chlapov doma nedráždim Minule, ked sa ma niekto pytal, ze co teraz citam (som v okoli zavedena ako uchylny citatel) a ja som odpovedala, ze lahko eroticke poviedky s postavami z HP...., no uznajte co si o takomto prehlaseni pomysli osoba nezasvatenaaaa o osobe v mojom veku.... uz len kazajku
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
:-D To znám. Co děláš? Překládám. A co? No...ehm... jak bych to tak... A nezměrný údiv a dohady o duševním zdraví :-D Ale manžel se s tím smířil, jako s neškodnou úchylkou a dcery pomalu dorůstají do věku, kdy se přidají. Ta nejstarší už HP propadla :-) Samozřejmě ji podporuji, že:-)
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: marci - 19.02. 2013
:D Také znám. Co čteš? Ále, povídku.... Zase chlap-chlap? No tentokrát Snape-Hermiona. A protože můj muž je učitel, bere toto jen jako o málo horší Nemáme to jednoduché, no....
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Neprihlásený - 19.02. 2013
uhmmmm ))) marci, ja uz som doma zabudla na monitore otvorenu aj poviedku " Zachrante Draca Malfoye" .... ...a vykrik od mojho muza,: -- "to co je??? ze Drako je tehotny s Potterom ? " skoro som sa pocurala...

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Aiden - 19.02. 2013
Všichni dostali to, co si zasloužili. Francine skřeta, no a Bill Hermionu i se spoustou netradičních nápadů Byla to skvělá oddechovka, takže díky za výběr povídky a ještě větší dík za překlad
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
A žili šťastně až do smrti :-) Jsem ráda, že si tato limonáda našla své čtenářky. Děkuji mnohokrát za komentář :-)

Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: siriana - 19.02. 2013
jednoduše geniální! díky za tuhle povídku s netradičním pairingem...moc jsem si ji užila :)
Re: Earning Interest - 14.kapitola Od: Lupina - 19.02. 2013
Jsem moc a moc ráda, že se tato oddechovka líbila. Děkuji za komentář :-)