Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 11.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 08.02. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 11

 

Jakmile do rozlehlé haly u Gringottů přicestovali Bill s Hermionou ve stejnou dobu, ze stejného krbu, dostalo se jim od kolegů několika zvědavých pohledů. Bill zaznamenal, že Hermionu to trochu znepokojuje, a rozhodl se, že teď by asi nebyl nejlepší čas držet ji za ruku, či snad políbit. I když obojí opravdu chtěl udělat. 

Vydali se chodbou a Bill si vzpomněl na rozhovor předchozí noci. Hermiona předložila velmi zásadní připomínku, totiž tu, že by se měli chovat jako vždy, když jsou v práci. Nemohli vypustit do světa, že jsou něco víc, než jen přátelé. Bylo nesmírně důležité, aby dodržovali svůj obvyklý, profesionální odstup. 

„Uvidíme se u oběda?“ zeptal se, když se blížili k její kanceláři. Nebylo pro ně zcela netypické, že by spolu seděli během přestávky. 

„Jasně,“ zamumlala s malým úsměvem a vyrazila dovnitř, nechávajíc ho v chodbě samotného. Bill si povzdechl a vydal se na cestu skrz budovu do své vlastní kanceláře. Být s Hermionou bude při sdílení stejného pracovního prostoru docela náročné. 

Ale když pomyslel na to, jak dobře spolu sdíleli postel, na tváři se mu rozlil úsměv přímo gigantických rozměrů. Předchozí noc předčila všechna jeho očekávání; poprvé od té doby, co se Fleur odstěhovala, měl s někým intimní vztah. A Hermiona nenechala své rty a ruce dál od něj dostatečně dlouhou dobu, aby stihl zformulovat nějaké stížnosti. Ačkoliv to nebyla nijak zvlášť divoká noc, Bill rozhodně viděl, jak vášnivá je Hermiona v i mimo ložnici. Ve skutečnosti způsobila, že než dorazili do práce, cítil se jako mužný a sexuálně atraktivní chlap. 

Potřesením hlavy si utřídil myšlenky a jal se psát adresy na obálky naskládané na stole.

 

XXX

 

Během dopoledne Hermiona čelila faktu, že potřebuje požádat Francine o pomoc, aby zkopírovala a zaevidovala žádost, kterou napsala pro důležitého investora. Než tu zatracenou věc sestavila, trvalo jí to přes dvě hodiny, protože se jí myšlenky nevyhnutelně stáčely od financí zpět na Billa a to bez jakéhokoliv varování. Nechystala se to teď zničit nesprávným dopracováním. 

S povzdechem posbírala své papíry a proklestila si cestu skrz kóje až do přízemí, kde našla Francine. 

„Omlouvám se, že ruším, Francine,“ začala při pohledu na blondýnu pilující si nehty za svým stolem. „Potřebuji vaši pomoc.“ 

Francine netrpělivě zírala na Hermionu, povzdechla si a pak prakticky zakňučela. „Právě teď? Už je skoro čas na oběd, slečno Grangerová.“ 

Hermiona se kousla do rtu; oběd měl být skoro až za hodinu a půl. „Ano. Teď.“ 

Místo odpovědi začala Francine pečlivě zkoumat Hermionino oblečení. Zaplavil ji nervózní pocit, když blondýna odložila pilník a přimhouřila oči. „Proč máte na sobě pánskou košili?“ náhle se zeptala Francine. 

„Já...“ Hermiona neměla představu, co říct.

Naštěstí Francine pokračovala. „Vlastně, ve skutečnosti nechci vědět, komu patří.“ Zatvářila se kysele. „A upřímně, vypadá to na vás nedbale s těmi modrými džíny a vlasy v ohonu.“

Skrz zaťaté zuby se Hermioně podařilo zavrčet: „Je neformální pátek. Pokud jste si nevšimla, tohle mají na sobě všichni. Zdá se, že to vy jste jediná osoba, která nevydrží celý den bez minisukně a sedmi liber make-upu naneseném na tváři.“ 

Francine se zamračila, studujíc Hermionino oblečení a snažíc se přijít s další věcí, kterou by ji zesměšnila, když se jí koutek úst stočil do kyselého úsměvu. „Vím, čí košili máte na sobě,“ zazpívala Francine protivně pronikavým hlasem. 

„Ne, to nevíte,“ odvětila Hermiona, ale její hlas začal být váhavým. 

„Podívejme se: cedulka vnitřní strany límce je nebelvírsky červená,“ začala Francine, „a knoflíky říkají ‚Ročník 1989‘, a jednoznačně to je pánská košile.“ 

Hermiona cítila, jak jí začalo bušit srdce. „Co – co tím chcete říct?“ 

Potměšilý úsměv zasáhl i Francininy oči a Hermiona se začala bát. „Chci tím říct, slečno Grangerová, že máte na sobě košili, která patří primusovi Nebelvíru z roku 1989, a pokud se nepletu, byl jím Bill Weasley.“ 

Ovzduší kolem Hermiony najednou velmi zhoustlo. Poté, co spolu strávili jen jednu noc, budou s Billem odhaleni. Hermiona se hodlala praštit: myslela, že prostě popadla obyčejnou bílou košili z jeho šatníku! 

Naprosto pobouřená vrazila Hermiona papíry Francine. „Udělejte čtyři kopie, dvě kopie pošlete na uvedenou adresu a doneste tyto originální dokumenty zpět na můj stůl před obědem,“ vyžádala si, otočila se na podpatku a prchla ze scény.

 

XXX

 

Bill netrpělivě čekal u jednoho stolku bufetu na Hermionin příchod na oběd. Jakmile ji uviděl, věděl s jistotou, že ony zaslechnuté drby musí být pravdou. Jen doufal, že se doopravdy neúčastnila pěstního souboje, jak mu zvěstoval Dennison během přestávky na kávu… 

„No, jsem si jistá, že už o nás ví všichni,“ oznámila úplně lehkovážně, když se svalila naproti němu a ukousla si z jablka. 

„Jo... slyšel jsem, že jsi ráno měla... neshodu s Francine…“ 

Hermiona se zhluboka nadechla. „Promiň, ale shledala jsem ji naprosto nesnesitelnou! Chce se mi z ní křičet,“ syčela Hermiona. „Dobírala si mě! Měl bys tam být, Bille! Jako by zatraceně dobře věděla, ještě než jsem řekla půl slova, že jsem strávila celou noc zamotaná do tvých přikrývek!“ 

Na Billovu tvář se vplížil úsměv, když si představil velmi nahou Hermionu zabalenou v jeho lůžkovinách, tápající po jeho těle. 

„Zajímalo by mě, jestli není Francine příbuznou Rity Holoubkové,“ zamyslela se Hermiona, čímž přivedla Billa do přítomnosti. „Umí ve mně až moc dobře číst!“ 

Bill pokrčil rameny a zhltl koláček. „No, teď budeme čekat. Třeba nikdo nic neřekne.“

 

XXX

 

Štěstí však při Billovi s Hermionou nestálo. Všechny starší, klevetivé ženské, které nejnovější informace získaly od Francine, si povykládaly s Hermionou v kanceláři, a většina z nich se usmívala, když ji viděly v Billově košili. Byla ze všech těch jejich pohledů tak vystresovaná, že se nakonec zahalila do příliš velkého černého pláště, který jí visel ve skříni pro případ příliš nízké teploty. Škoda, místnost byla výjimečně vyhřátá. 

Bill naopak musel snášet blahopřejná poplácávání po zádech a náhodné úšklebky od těch, které ani dobře neznal. Po Dennisonově plesknutí po rameni a proneseném: „Polapil jsi malého žhavého ptáčka, že?“ se rozhodl jen tak odejít, ruce zatnuté v pěst. 

A aby byl den ještě víc rozčilující, Francine se jala zkopírovat dvakrát stránku 31, sekce R-18 Gringottovy zaměstnanecké příručky a nechala jednu v  Hermionině a druhou v Billově příchozí poště. 

Když už nastal konečně závěr dne, čekala Hermiona na Billa u letaxového krbu. 

„Proč se nevrátit ke mně, můžu pro nás uvařit večeři,“ navrhl Bill Hermioně, když viděl její vyčerpání. 

„Hm, možná bych měla vařit já, tak zase neskončíme u Jíry,“ žertovala Hermiona. 

„Pojď. Můžeme později posedět u ohně.“ 

„U těch nádherných závěsů, co jsem ti ušila!“ dodala s úsměvem Hermiona. 

„Vidíš, prakticky tam patříš! Pojď, zítra tě naučím, jak má vypadat neformální sobota.“ Bill mrknul a Hermiona ho dychtivě následovala ke krbu.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Julie - 11.02. 2013
Díky moc za tetno překlad, opravdu se mi povídka líbí, netradiční pár, romantika, příjemný humor... prostě fajn osvěžení.
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 11.02. 2013
To jsem moc ráda, že se líbá. Měla to být oddychovka, jen tak, ke kafíčku :-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: FlorenceMabel - 09.02. 2013
Alespoň, že je ty klevety neodradily, toho jsem se bála. Děkuji za překlad, Lupi!
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 10.02. 2013
Bill už je teď odhodlaný, ten by se jen tak Hermi nepustil :-) Děkuji za komentář, Flo.:-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Zuzana - 08.02. 2013
Som rada, že sa nezačali tváriť, že sa nepoznajú, keď sa to na nich prevalilo. Dúfam, že ich to neznechutí a vykašlú sa na ostatných, na čele s Francin. ďakujem za kapitolu
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Rozhodně zachovávat dekorum je snazší pro Hermi. Bill se musí víc ovládat :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Nade - 08.02. 2013
Lidi byvají mrchy většinou proto, že s nimi cloumá závist. Francine mi leze na nervy, uvidíme, co na to "zaměstnavatel". Tuším, jak se oba cítí. Taky nebývám ráda středem pozornosti a docela mě iritují všímavé kolegyně se slovy: "Ty máš nové boty... Ty jsi si ostříhala ofinu... atd. atd. Jako by bylo nutné rozebírat každou pitomost, kterou se liším od minula. Po Vánocích z toho mívám fóbii. Díky, moc se těším na pokračování.
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Soucítím s Tebou. Já sedím v kanceláři asi s šesti chlapama, vůbec ve firmě máme málo ženských, tak to neznám. Já si nevšimnu, když je můj muž ostříhaný, natožpak u někoho jiného. Drbna by ze mě nebyla :-) A chlapům je vcelku jedno, jestli mám na sobě něco nového :-) Francine musí být v reálu fakt otrava. Díky za komentář :-)
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Nade - 08.02. 2013
Šest chlapů v kanclu? Docela ti závidím. Ne, že bych měla nějaké choutky (bůh chraň), ale s mužskejma bývá větší sranda. Já sedím v malé kanceláři s jedním chlapem (taky se tam nějací najdou) a mezi náma, je to největší drbna, jakou jsem kdy poznala. Naštěstí netrousí zlomyslnosti, které by ubližovaly, ale spíš sbírá po baráku klípky a hledá v nich to své "zblo" pravdy. Někdy je to dost zábavné, někdy na nervy jdoucí.  Taky jsem ten typ, který neví, že kolegyně ze třetího patra odchází za týden na mateřskou a netuším, jestli se mezi tím stihla vdát.  Jo... a taky nerada nakupuju... Jsem vůbec ženská? 
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
S nakupováním to mám taky tak. A vzhledem k tomu, že jsem třikrát rodila, tak s největší pravděpodobností ženská budu. Z čehož plyne, že si nedělej starosti: seš ženská :-D

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Koki - 08.02. 2013
Už se nemůžu dočkat až si 'Francine naběhne', když to řeknu tvými slovy. Taková neformální sobota se nedá odmítnout.
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Taky bych takové představě neformální soboty neodolala. Ach... :-) Francine... to bude docela zajímavé... :-)Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: kakostka - 08.02. 2013
Francine je opravdu zlatá holka, celá Rita, že? Nemohla by dvojčata připravit nějaký pěkný balíček, pro tuto starostlivou ženu? Třeba fialovo zelené vlasy, sem tam chlupy či rohy na tváři... třeba by pak přestala strkat nos, tam kam nemá. 
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Cha, to by byla pěkná pomstička. Ale ještě tu je nestvůrné netopýří zaklínadlo... :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: TaraFaith - 08.02. 2013
Doufám, že Francine brzy naběhne. Vážně se nemůžu dočkat toho, jak se jí to vrátí. Jsem hodně zvědavá na setkání se šéfem, jak se o něm minule mluvilo. Tahle povídka mi bude chybět. Mám velmi ráda pár Bill/Hermiona, ale moc českých povídek na tento pár není. Těším se na další kapitolu. Díky za překlad.
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Naběhne a bude to zajímavé :-) Jak jsem psala Denice, až dokončím Honbu(asi tak za rok), tak se zkusím porozhlédnout po další povídce s tímto párem. Je netradiční, ale i na ffnet jich moc není. Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: denice - 08.02. 2013
Tak jsem si užila další milou kapitolu u dopolední kávy, Francine je velice zábavná. Moc se mi líbilo, jak u ní Hermiona stála jak tvrdé y a nechala se vytáčet, místo co by jí prostě nařídila, co má udělat a dál se nebavila. Je zřejmě pěkně vyvedená z rovnováhy. Jen je mi pořád smutno při představě Billa jako kancelářské myši zodpovědně nadepisující obálky. Kde je ten pohodový oculíkovaný odeklínač s dračím zubem (drápem?) v náušnici?... Díky. 
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
...V jiné povídce? :-) Jo, tohle zaměstnání má opravdu k dobrodružství daleko :-) Třeba se mi někdy potrefí narazit na povídku s dobrodružnějším Billem. Někdy... tak za rok, až bude hotová Honba. Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Jacomo - 08.02. 2013
Ha, Francine vyhrála první set. Ovšem škodolibě se obávám, že druhý už jí nevyjde... že jo? Díky za další nadílku, spolu s Bradavickými emaily jsem tak velmi "neformálně" započala pátek
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Francine sice vyhrála první set, ale další se jí, opravdu, moc nevyvede :-) Bradavické amaily i mě zvedly náladu. A dnes jsem to potřebovala. Další dcera začíná mít horečku :-( Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: solace - 08.02. 2013
Tak to sa dalo čakať, ale pokiaľ ich nerieši šéfstvo, môže im to byť jedno. Zdá sa, že si z toho príliš ťažkú hlavu nerobia. Hlavne Bill je už za vodou a teší sa na neformálnu sobotu. Vďaka za preklad, Lupino.
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Pro ty dva je důležité, že jsou spolu. Ach, tak jim závidím ;-) Díky, Solace, za komentář :-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: arkama - 08.02. 2013
predstavujem si tú Francine ako malú, 20kg vymachlenú radodajku, so sukňou ako opasok, ktorú nikto nechce )  Strčila by som jej ksicht do tej kopírky.... ... keby Hermi nebola pod dodrovolnym imperiom a lepsie kukla na tú košelu... No, ale to sa v takej situácii asi veľmi nedalo!  Díky
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Tak tak nějak si ji představuje i autorka :-D Asi je Francine prototypem některého druhu sekretářek :-) Já teda měla štěstí žádnou takovou nepotkat. Ani se Hermi nedivím,že košili neřešila. Po takové noci...;-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: sonick - 08.02. 2013
krásné...vážně mi jich je strašně moc líto....ale snad z toho nebudou nějaké vážné důsledky :)
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Nene, toto má být oddychová povídka. Neboj. Žádné velké stresy nebudou. Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: teriisek - 08.02. 2013
Hm, doufám, že Bill s Hermionou spojí své síly a Francine si to pěkně odskáče, drbna jedna nepřející... Ale pozitivní je, že vedení si je pořád ještě nepředvolalo, ne? I když radši se neradovat předem, to může ještě klidně přijít. Díky za překlad, budu se těšit na další pokračování!
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Víš, co se říká... Kdo jinému... Francine to pozná. Už zbývají jen tři kapitoly, dlouho pít krev nebude :-D Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Aiden - 08.02. 2013
Ta Francine mě neskutečně vytáčí. Taková mrcha zákeřná. Ale je fakt, že to zajímavě oživuje. Napadá mě koment z pořadu o zvířatech: "je malá, milá, nejspíš i přítulná" Neformální sobota vypadá slibně Dík za překlad
Re: Earning Interest - 11.kapitola Od: Lupina - 08.02. 2013
Francine si naběhne, neboj :-) Neformální sobotu si všichni užijou :-) Díky za komentář :-)