Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 10.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 05.02. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 10

 

Bill nebyl příliš překvapený způsobem, jakým ho Hermiona povzbuzovala chodbou do ložnice. Byl však překvapený tím, jak během několika minut dokázala z jeho mysli odstranit všechny vzpomínky, ve kterých tento pokoj sdílel s Fleur. 

Když dorazili ke dveřím, košile i pásek byly sundané, a Hermiona se zrovna soustředila na jeho modré džíny. „Proč je pořád tady toto?“ zeptala se ho mezi horkými polibky. 

Bill zabručel: „Nejspíš by tu neměly být.“ Hermiona zrychlila jejich odstranění a rovnou je hodila na druhou stranu místnosti. Bill zůstal jen v kostkovaných boxerkách. 

Když si začala rozepínat svoji vlastní halenku, zakryl její drobné ruce svými vlastními, mnohem většími. „Tuto část však nechci uspěchat.“ 

Jemně vzal čarodějku do náručí a odnesl ji do obrovské postele. Než ji usadil na kraj matrace, držela se mu obtočenými pažemi za krk; při uhnízdění na přehozu se jí podařilo zaměstnat ho dalším přívalem polibků. Bill se sklonil a pomalu jí rozepínal halenku, nepodívaje se jinam, než na její tvář, osvětlenou měsícem prosvítajícím skrze okno. Vystrčila jazyk, aby si olízla rty, když jí rozevřel košili a přejížděl prsty po krémovém těle. 

„Nádherná,“ šeptal jí do holého bříška, líbal a uctíval její tělo. Hermiona se musela kousnout do rtu, když si Billovy rty našly cestičku vzhůru a přes tenkou látku podprsenky líbaly a štípaly její ňadra. Pak se jeho rty ještě jednou setkaly s jejími a jeho ruce ji osvobodily z džínů, které jí opatrně stahoval přes boky, dolů po nohou, až dopadly na zem. 

Hermiona se hbitě překulila nad Billa, tlakem ho otočila na záda a rozkročila se nad jeho boky. Podle jejího odhodlání a úšklebku Bill poznal, že se bude dožadovat jeho plné pozornosti; podepřel si hlavu rukama a přijal od ní polibek. 

„Musíte být blázen, pane Weasley,“ mumlala mu do rtů Hermiona. „Odsud nevidím jediné zatracené místečko, které bych shledala nepřitažlivým.“ Sedla si zpříma a zkoumala jeho svalnaté tělo. Bill měl pravdu, horní polovina těla byla poseta jizvami a skvrnami. Ale když po nich Hermiona přejížděla rukama, mohla přemýšlet jen o tom, jak byl statečný a jak zcela jasně silný byl. 

Jejich oči se setkaly v měsíčním světlem zalité místnosti; Hermioniny jasně dávaly na vědomí upřímnost a Billovo srdce trochu rychleji poskočilo. Zasmál se, když se sklonila, aby ho políbila na stranu krku. „Lichotkami se nikam nedostaneš.“ 

„Byla jsem jen upřímná,“ zašeptala mu do ucha, což mu vyslalo lehké mrazení do celého těla. Zhluboka se nadechl a dovolil si užívat okamžiku, na rozdíl od večera s tapetami, kdy se nechal ovládnout nervózními emocemi. 

Dovolil Hermioně, aby přejížděla prsty po jeho jizvách a posévala mu kůži polibky, stále fascinován způsobem, jakým mu její malé ruce vzrušovaly tělo a uklidňovaly mysl. Nakonec se znovu posadila a třela svými boky o ty jeho. Bill se zhluboka nadechl, když si sáhla na záda a osvobodila ňadra z té omezující podprsenky. Rukama bloudil po její nově odhalené pokožce a ty pootevřené oči a růžové, nateklé rty ho dováděly k šílenství. 

Brzy Bill přivedl Hermionu na okraj rozumu a ona vydechla jeho jméno. Pokaždé, když přitiskla boky proti těm jeho, setkala se s jeho tvrdým penisem pod boxerkami. A pokaždé, když se odtáhla, zatlačil ji zpět. Hermiona sténala, když jí prsty přejížděl přes bradavky. „Bille, chci tě,“ vydechla do stříbřité temnoty pokoje. Otočila se na záda a vedla mu ruce ke kalhotkám, které začal svlékat tak pomalu, že až chtěla vykřiknout. Nakonec vstal a zbavil se boxerek, aby se vrátil na své místo na Hermionu. 

Natáhla ruku a přitáhla si ho blíž ke svému středu. Potřebovala všechno z něj. Bill se kousl do rtu a hlasitě zasténal, když ho ta překrásná čarodějka pod ním celého přijala. Zatlačila proti jeho bokům a brzy našli rytmus, který byl stejnoměrný a neuspěchaný, tak příjemný, daleko za Billovými nejdivočejšími sny. Hermiona se na něj dívala s takovou něhou a láskou, že je vášeň stěží zakryla. 

Každé zachvění, každý sten, který čarodějka vydávala, vše mu bralo dech. A Billovi nezbývalo než doufat, že naplní její potřeby dřív, než podlehne jejímu úchvatnému tělu. Jako by četla jeho myšlenky, Hermiona mu dala ruku za krk a přitáhla si jeho rty ke svým, doufajíc, že ho přesvědčí o tom, že se jí dostává všeho, co potřebuje a chce. 

„Aach!“ Hermiona zalapala po dechu, když Bill zrychlil; koutky úst se mu malinko stočily nahoru, když tak prudce uvolnila jeho rty. Byl fascinován Hermionou a způsobem, jakým se jí vlasy rozprostřely přes jeho lůžko, a tím, jak mu perfektně omotala nohy kolem pasu. 

„Ach! Ach můj! Bille!“ zvolala, když popadla jeho bicepsy; slova rychle přestávala být srozumitelná a Billovy pohyby se brzy staly rozhodnějšími, čímž je oba vedl k orgasmu. Cítil, jak se její tělo prohnulo a dotklo se jeho, když vyvrcholili. 

Bill se zhroutil s uznalým zasténáním vedle Hermiony. Přitáhl si ji na hruď a ona se k němu přitulila, používajíc ho jako polštář. Když ho něžně pohladila po břiše, políbil ji na temeno hlavy. 

„To bylo… páni,“ zašeptal jí do střapatých vlasů. Přikývla na souhlas. Nejistý její reakcí dodal: „Ale samozřejmě, praxe dělá mistra. Mohli bychom to zkusit později znovu.“ Tohle bylo jeho poprvé od doby, co ho žena opustila. A ačkoliv si nesmírně užil každou chvilku, chtěl si být jistý, že to tak cítila i Hermiona. 

Natočila obličej, aby se setkala s jeho nejistým pohledem. „Budu požadovat, aby ses se mnou miloval po zbytek noci… jen co budu schopná se postavit. Vyčerpal jsi mě.“ Mrkla na něj a Bill se zasmál, když si svoji čarodějku držel blízko u sebe.

 

XXX

 

Bill s Hermionou si udělali rychlou přestávku kolem půlnoci, kdy se vydali do kuchyně ohřát lasagne, kteréžto Bill uvařil k večeři. Poté, co se oba nasytili, Hermiona zahájila další sérii polibků, což vyvolalo další milování v kuchyni. Bill si byl jistý, že na jídelní kout už nikdy nebude pohlížet stejně. 

Nakonec ji odnesl zpět do postele, kde posléze usnul s Hermionou nataženou přes hrudník. Spal málo, užíval si pocitu její blízkosti a stejnoměrného dýchání. 

Když v šest zazvonil Billův budík, oba v posteli nadskočili. Vyřvával píseň od Sudiček tak dlouho, až si Hermiona zakryla uši a Bill jej hůlkou rychle umlčel. „Do prdele! Je pátek,“ pronesl nahlas. 

Hermioně spadla brada. „Musíme do práce! Brzo!“ 

Bill ji vzal za ruku a metli do sprchy. Sdíleli proud horké vody a on ji chvíli škádlil při ujišťování, že jsou oba naprosto čistí a schopní jít do práce. 

Poté se Bill rychle oblékl a opustil koupelnu i ložnici, aby se mohla Hermiona nachystat. Nechal opékat toast, zatímco nachystal džem a nalil dva hrnky s kávou. Když si dvakrát zkontroloval, že má v aktovce vše potřebné, vešla do kuchyně Hermiona. 

„Nebude ti vadit, když si půjčím tohle?“ zeptala se. Billovi se zadrhl dech, když ji uviděl oblečenou do jedné z jeho košil. V jeho oblečení vypadala maličká a on se k ní najednou cítil ochranitelsky. Nemluvě o tom, že představa toho, jak je celý den u Gringottů oblečená v jeho košili, v něm vyvolala znovu touhu si ji vzít tady, v jídelním koutě, a to okamžitě. 

„Nevadí mi to,“ potvrdil, získávaje kontrolu nad svými myšlenkami. Hermiona vytáhla hůlku a zakouzlila košili, aby jí lépe padla. 

„Miluju neformální pátky,“ s mrknutím pronesla a vzala si toast. 

Bill dopil kávu a s úsměvem hrnek odložil. „Měla bys tu být o neformálních sobotách. Obvykle zahrnují velmi málo oblečení a moře času v posteli.“ 

„Upřímně doufám, že je to pozvání,“ prohlásila zpříma, bez obalu, když ji Bill vedl ke krbu, aby se přeletaxovali do práce.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Nade - 07.02. 2013
Opravdu krásně spontánní. Myslím, že spolu budou tvořit úžasný pár. Jsem zvědavá, co na její netradiční ohoz řeknou v práci. Díky, moc se těším na pokračování.
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 07.02. 2013
Určitě jim to spolu bude slušet :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Aiden - 05.02. 2013
Další akce, ze který se Bill nevykroutil. Jsem zvědavá, co to bude příště :D Předpokládám, že košile se stane cílem Francine a vůbec celýho presonálu :D Díky za překlad :)
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 06.02. 2013
Ano, košile a Francine, ty dvě ještě budou důležité :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: larkinh - 05.02. 2013
Neformální soboty :) To měl Bill dobrý nápad, tohle zmínit :)
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 06.02. 2013
Ty bych si nechala líbit. I s Billem :-) Díky :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Zuzana - 05.02. 2013
Krásna kapitola. Bill sa zmieril s tým, že už nebude sám? alebo si ešte niečo vymyslí aby sa mohli potrápiť:D V tejto poviedke sa mi Hermiona veľmi páči Nehrá sa na slušáčku, kľudne sa pozve na rande, keď je Billi drevo Ďakujem za kapitolu.
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 06.02. 2013
Skoro všichni aktéři této povídky jsou tam, kam patří... Docela této Hermi její odvahu závidím.Nevím, jestli bych dokázala pozvat na rande třebas i to dřevo :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: TaraFaith - 05.02. 2013
Akční, hezká a parádní kapitola!!! Myslím, že tihla dva se k sobě opravdu hodí. Na pokračování jsem vážně natěšená. Myslím, že jistá drbna, ještě nadělá nějaké to pozdvižení! Myslím si, že už je to ale nerozdělí. Děkuji za překlad!
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 06.02. 2013
Ano, konečně jsou spolu :-) A jinak - myslíš správně :-D Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Koki - 05.02. 2013
Perfektní kapitola. Mijulu tuhle povídku. Děkuju, že jí překládáš.
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
To jsem ráda, že se líbí. Moc :-) Děkuji :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: siriana - 05.02. 2013
teď se to určitě zvrtne...jinak to bejt nemuže...nemužou to být čtyři kapitoly vyplněný sexem :D
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
No... v podstatě tak jako i ano :-D Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: teriisek - 05.02. 2013
No, jsem zvědavá, co v práci na to... Obávám se, že jim ten úsměv z tváře brzy nějaký formální šéf trochu setře. Díky za překlad, budu se těšit na další kapitolu!
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
Práce bude zajímavá. I šéf. :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Neprihlásený - 05.02. 2013
Neformální džínový pátek:-))) Pěkná kapitola, opravdu k sobě pasují. Díky za překlad
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
Docela jim to vyšlo, ale věřím, že s oblečením by si Hermiona poradila i v jiný den. Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: soraki - 05.02. 2013
krásné, krásné, krásné... ale obávám se, co na to šéfstvo... uvidíme děkuji
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
Děkuji, děkuji, děkuji... :-) Šéf, ten bude opravdu zajímavý :-D

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: denice - 05.02. 2013
Bill si dvakrát musel překontrolovat aktovku - je jasné, že práce už rozhodně nebude jeho prioritou. Těším se na reakce úřednictva u Gringottů - jestlipak ti dva půjdou k šéfovi na kobereček? A nejvíc se mi líbila Billova poznámka o neformální sobotě. Díky.
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
No, s šéfem se pojí jistá zajímavá scéna... Ale nejsem si teď jistá, ve které kapitole bude :-) Neformální sobotu bych si taky nechala líbit :-) Díly za komentář:-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: solace - 05.02. 2013
Tak, konečne sme sa dočkali erotiky, ktorú si Hermiona aj Bill patrične vychutnali. Dúfam, že celému personálu Gringottbanky padnú sánky a budú si ich zbierať až z podlahy, keď Hermiona nakráča do práce v Billovej košeli. Vďaka za preklad, Lupino. Teším sa na pokračovanie.
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
A někomu to zvedne mandle... Drbna největší bude opět na scéně :-) Díky, solace, za koemntář :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: FlorenceMabel - 05.02. 2013
Já se už taky jako Jacomo těším, až si to Hermiona nakráčí do práce s Billovou košilí :). Děkuji za překlad!
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
Jo, to bude zajímavé :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Jacomo - 05.02. 2013
Jasně, tahle akce přijít musela, ale daleko víc se těším na reakci, až ti dva společně nakráčejí do práce. Hermiona navíc v Billově košili! To bude maso )) Díky za super kapitolu.
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
Ano, příště košile a Francine :-) Díky za komentář, Jacomo :-)

Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: arkama - 05.02. 2013
noo, tak konečne!  Najprv Billík cuká a nechce a potom hodí vetu : Mohli bychom to skusit pozdeji znovu. ) Ešteže tak. Akčná kapitolka, a to som zvedavá, ako bude v banke celý den Hermiona behat v jeho košeli A  v sobotu hádam zase sex D Hádam sa už nic nepokazí. Dakovala za preklady
Re: Earning Interest - 10.kapitola Od: Lupina - 05.02. 2013
Konečně Bill ukázal svůj Weasleyovský temperament :-) Jeden by to do něj pomalu neřekl :-) Ano, košile bude v příští kapitole hrát důležitou úlohu.  Děkuji za komentář:-)