Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Thin Line

Thin Line - 3. časť

Thin Line
Vložené: Jimmi - 06.01. 2013 Téma: Thin Line
Florence nám napísal:

 


6. január 2013

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Thin Line

KAPITOLA TŘETÍ

Probudila se pozdě, už bylo skoro poledne prvního chladného dne nového roku.

Vědomí se k ní vracelo jen pomalu, malátně. Zívala, protahovala se a užívala si sluneční paprsky, které na ni dopadaly. Trvalo jí dlouho, než si její dezorientované vědomí uvědomilo, že je něco špatně.

To se jí potvrdilo, když otevřela oči. Tohle nebyla její postel, tohle nebyl její pokoj a tohle vlastně vůbec nebyl její byt – ani její pyžamo. Když se na té cizí posteli posadila, ihned si všimla, že na má sobě má černé pyžamo… pánské černé, hedvábné pyžamo.

A taky ji celé tělo bolelo.

Určitě to byla bolest… ale nebyla tak nepříjemná.

Ne, cítila… neznámý, ale přesto skutečný pocit spokojenosti, která tu bolest doprovázela. Měla pocit, jako kdyby prošla tréninkem v peklu. Bylo to náročné, ale také obohacující.

Musela se smířit s tím, že více či méně přesně věděla, co se stalo.

O bože! O BOŽE! Co jsem to udělala?

Čekala, že ta myšlenka bude doprovázená návalem hrůzy, ale ne, pocítila spíš zvědavost a neuvěřitelný údiv.

Co to udělala? Prožila ohromně intenzivní zkušenost, fyzické vyčerpání, nestydatě smyslný zážitek na celý život. Snažila se přijít na to, kolikrát včera dosáhla vyvrcholení, ale nemohla. Její ruměnec se prohloubil. Ona to nedovedla!

Vymotala se z přikrývek a posunula se ke kraji posteli, což chvíli trvalo,  vzhledem k tomu jak velká ta postel byla. Malfoy vedle ní v posteli neležel a nebyl ani nikde v místnosti. I když si její jistá část oddechla, byla tu ještě druhá, která… se cítila… zklamaná.

Vážně jsem neočekávala nic jiného… že ne?

Vystrčila nohy z postele a postavila se. Jednu ruku si nepřítomně přitiskla tam, kde měla žaludek. Tam, hluboko uvnitř, cítila pálivou bolest. Merline, to byla noc! Věci, co dělal… co dělali

Ospale, napůl v mrákotách, se vydala do obývacího pokoje. Jak šla, všimla si, že pyžamo jí sedí. Draco byl velký a svalnatý muž… to pyžamo jí mělo být volnější, ne? Zakouzlil ho tak, aby jí sedělo? Vůbec si nemohla vzpomenout, jak se na ni vůbec dostalo, ale měla pocit, že ho vážně upravil.

Což bylo od něj… podivně pozorné.

Přejela si rukou přes rozcuchané vlasy. Když vstoupila do obývacího pokoje, zalila ji vlna překvapení. Na jídelním stole na ni čekala velká snídaně, oblečení měla čisté a složené a, v případě punčoch, i spravené. Šaty, spodní prádlo, všechno měla poskládané v úhledných komínkách na opačném konci místnosti a navrchu toho ležela bílá obálka.

Přešla místnost, sebrala obálku a sedla si u stolu. Když se dotkla dřevěné židle, škubla sebou. Vážně to bolelo.

Nejdřív na obálku jen koukala, nalila si u toho pomerančový džus, pak z obálky vyndala jeden pergamen a dala se do čtení.

1.       Ledna 20—

Grangerová,

nejdřív ti chci poděkovat – děkuji, že jsi mě zbavila té příšerné bolesti hlavy včera a děkuji za vše, co pak následovalo. Slušně řečeno, včera jsem byl na špatném místě, na velmi špatném místě, následkem čehož jsem se nechoval jako gentleman. Omlouvám se za to, a  přestože povinnosti odvolaly pryč, zvu tě na snídani. Vrátím se kolem poledne a budu mít radost, i když si ji asi moc nezasloužím vzhledem k tomu, jak jsem se k tobě včera choval – když tě najdu pořád v mém apartmá. Rád bych dostal příležitost ti vysvětlit, jak jsem se včera ocitl v té části města a také své včerejší rozpoložení. Rozhodně ti nebudu mít za zlé, když odejdeš, ale…

Prosím, zvaž alespoň možnost zůstat.

D. Malfoy

P.S. Vážně, Grangerová? Tourettův syndrom, vážně?

Při čtení dopisu byla tak zabraná do úhledného písma Draca Malfoye, že si nevšimla ničeho jiného. Když dočetla s pocitem větší zmatenosti, než se kterou vstala, upoutalo její pozornost ťukání zobáků na okno. V transu se otočila ke zdroji svého vyrušení.

Na parapetu stály dvě obrovské sovy, které se na ni koukaly svýma obrovskýma očima. Obě načechral ledový lednový větřík. V té, která dělala hluk a poskakovala z nohy na nohu v marné snaze získat nějaké teplo, poznala sovu Harryho. Ta měla na noze umístěný dopis, na který Harry načmáral jedno slovo: urgentní.

Ta druhá byla Ronova. Nejen, že měla na noze dopis, ale také držela v zobáku růži a – dobrý bože, vážně to bylo ono? – měla kolem krku šňůrku s jejím zásnubním prstenem.

Škrábala na okno svým svitkem.

Hermiona se na ně dívala dlouhou dobu. Obě tam mrzly, chudinky. Měla by je pustit dovnitř, ale…

Oči jí skoro proti její vůli sklouzly k dopisu, co držela v ruce.

Na těch slovech, napsaných tady u stolu pečlivým písmem zatímco spala, bylo něco přesvědčivého. Zvlášť když srovnala i  minulou noc – náročnou, rozhodnou, vytrvalou – ruce způsobující modřiny, zuby pohrávající si s bradavkami a spousta energie, když ji vtáhl do propasti a zase vytáhl, ať už souhlasila nebo ne, znovu – a znovu – a znovu. Tváře jí zčervenaly jen při pomyšlení na to.

Nedokázala to k sobě sladit s osobou, která napsala tak pečlivé písmo. Tak odlišné stránky jedné osobnosti. Malfoy se rád jevil jako záhadný… (písmo stranou. Byl to ten samý rozmazlený spratek jako ve škole, kterého by poznala všude!)

A jestli Hermiona něco milovala, tak to byly záhady.

Hádanky k vyřešení.

Bože, pomáhej jí. Byla zaujatá.

Podívala se na dvě pomrzlé sovy na parapetu… a pak zpátky dolů na dopis.

Už bylo skoro poledne. Jestli má věřit tomu dopisu, Malfoy se brzy vrátí. Měla by napsat vzkaz Harrymu a Ronovi? Měla by si sebrat věci a odejít? Měla by odehnat sovy a počkat?

Začínal nový den, nový rok a nová rozhodnutí.

Znovu se podívala na sovy, které se na ni dívali teď už vyčítavě. A pak znovu na pergamen v své ruce.

Zhluboka se nadechla.

Zavřela oči.

A rozhodla se.

OoOoOoO

Finit!

Poznámka překladatelky: Moc a moc děkuji Twilly za ochotu a pomoc v nouzi nejvyšší :D

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 24.11. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Thin Line - 3. časť Od: Jimmi - 13.06. 2021
Už viem prečo Kyru nemám rada... nedokončila You gotta breathe... teraz sa mi pripomenula. Preklad fajn, otvorený koniec mi vadí (akože prežijem, viem si predstaviť, ako to mohlo pokračovať), ale to Dracove vysvetľovanie by som si prečítať chcela. Už si to asi neprečítaš, ale ďakujem

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Thin Line - 3. časť Od: martian - 23.06. 2014
Věřím, že Hermiona je možná trochu blázen, ale určitě se nezachová jako totální kretén... 

Re: Thin Line - 3. časť Od: skorpik62 - 22.09. 2013
Super :) Otevřené konce většinou nemusím, ale tenhle se sem hodil... Navíc: Jak jinak než správně se mohla rozhodnout, že? :)

Re: Thin Line - 3. časť Od: Pavla - 30.08. 2013
Tak tohle byla taková třešnička na dortu! Hotová mňamka na dobrou noc... Jsem ráda, že jsem si tuhle kraťoučkou povídečku mohla přečíst a moc děkuji, že jste ji přeložili. Je úžasná, je dospělá a je žhavá. Je to pro mě něco nového a jsem ráda, že jsem si tenhle úžasný zážitek mohla díky vám vychutnat. Kloubouk dolů...Mimochodem - tahle povídka daný námět splnila na výbornou s tuctem hvězdiček. ;-)Ještě jednou děkuji. :-)

Re: Thin Line - 3. časť Od: klakla - 23.06. 2013
Otevřené konce mám moc ráda, protože dávají další možnosti. V tomto případě si mylsím, že se rozhodla pro záhadného Draca a to je úžasný konec:-)

Re: Thin Line - 3. časť Od: Zuzana - 08.01. 2013
Skvelé Aj keď nemám rada otvorené konce, toto bolo myslím jasné ako sa rozhodla Nový rok a nové rozhodnutia a ten prsteň sa vážne nestratil, no Ron si ho môže zavesiť na tej šnúrke trebárs na krk ako spomienku aký bol blbec. Ďakujem:)
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 23.01. 2013
Jo, to by Ron rozhodně potřeboval :D. Děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: marci - 07.01. 2013
Já bych tedy chtěla vědět, co bylo v těch dopisech přinesených ubohými zrzlými sovami Alespoň náznak... No nic - ten "otevřený" konec je možná lepší. Rozhodně není tuctový Super povídka - jsem ráda, žes jí přeložila. Díky
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 07.01. 2013
Mě by taky zajímalo, co Rov vysmolil za omluvu :). Ale otevřené konce mám ráda, takže se mi líbila i tahle povídka :). Děkuji ti za komentář!

Re: Thin Line - 3. časť Od: Koki - 06.01. 2013
Mohu jen říct, že jsi vybrala skvělou povídku, kterou jsi výborně přeložila. 
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
A já mohu jen šťastně poděkovat.

Re: Thin Line - 3. časť Od: teriisek - 06.01. 2013
Otevřený konec! A mě by tak strašně zajímalo Dracovo vysvětlení! Achjo, tak třeba příště. Díky moc za překlad, skvělá povídka!
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Mě by to vysvětlení taky zajímalo :). Děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: Lupina - 06.01. 2013
Jejda, to byla vážně pěkná povídka i s otevřeným koncem. Protože Hermi se přece nemohla rozhodnout jinak. Ne po té noci a po tom dopise :-) Chudinky sovy :-) Děkuji mnohokrát za překlad :-)
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Nemohla, že? Já bych teda jasně věděla :) Děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: denice - 06.01. 2013
Pevně doufám, že Hermiona nenechá ty sovy zmrznout, pěkně po nich pošle zpátky prstýnek i růži a vychutná si snídani s Dracem - je přece nový den, nový rok a nová rozhodnutí. Díky.
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Spíš oběd :). Ale jo, kdo by taky odmítl Draca? Já ne! Děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: soraki - 06.01. 2013
chjo, tak tahkle - to jsem si fakt nepomyslela, ale jsem pro, ať ty sovy nechá umrznout díky
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Ta Harryho by zase nemusela dopadnout tak špatně :). Děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: selesovaz - 06.01. 2013
úžasná poviedka :) .. ale epilóg k nej nebol?
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Epilog není. Škoda, co? Děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: Janicza - 06.01. 2013
Wau, tak tohle byla parádní povídka! S hodně dobrým zakončením ani mi nevadí otevřený konec, což je snad poprvé udělala jsem si vlastní závěr  Úplně to ale nabádá k dalšímu pokračování, vážně náhodou neexistuje ? Skvělý překlad opravdu hezké povídky. Děkuji!
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Vážně jsem pokračování ještě nenešla :). Ale taky by se mi líbilo. Moc ti děkuju za pochvalu!

Re: Thin Line - 3. časť Od: anonym - 06.01. 2013
ďakujem za  preklad tejto poviedky. je trochu škoda, že nevieme ako sa Hermiona na konci rozhodla.
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Já děkuji tobě za komentář!

Re: Thin Line - 3. časť Od: tigy - 06.01. 2013
Super zakončenie výbornej poviedky, síce s otvoreným koncom, ale nepredpokladám, že by čo len jedného čitateľa napadlo, že by sa mohla rozhodnúť na Draca nepočkať  Ale zaujímalo by ma to Dracovo vysvetlenie... Ešte raz vďaka za preklad tejto poviedky, Florence 
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Nepočkat na Draca? No to by bylo hrozné! Já bycg teda počkala určitě. Děkuji ti, tigy!

Re: Thin Line - 3. časť Od: iway - 06.01. 2013
ach a já čekala, že se na ní zase vrhne :D 
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
 Hahaha! Děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: MIRA - 06.01. 2013
Proste krása.:) Ale tiež nemám rada otvorené konce. Nerada si domýšľam veci. Mám radšej fakty. Teraz mi víri toľko nezodpovedaných otázok v hlave. Napr. ako sa tvárili, keď prišiel Draco na obed do apartmánu. Čo jej povedal o tom mieste, ktoré ho tak strašne zničilo, ...ako sa tváril Ron, keď sa to o Dracovi a Hermione dozvedel. Krásna poviedka a krásny preklad, ďakujem.
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Jsem ráda, že se ti povídka líbila. Já jsem naopak velmi ráda, že je tady tenhle konec. Já mám otevřené konce celkem ráda :). Děkuji ti za pochvalu!

Re: Thin Line - 3. časť Od: doda357 - 06.01. 2013
Aj tak si myslím, že by to chcelo pokračovanie  Minimálne stretko s Ronom, kedy by sa Hermiona držala Draca a Ron by mohol iba z diaľky žiarliť  Škoda, že Draco musel ísť preč a nestretli sa...Aspoň, že jej nechal list  Ja by som tie sovy tiež dovnútra nepustila  Ďakujem pekne za preklad, bol naozaj vydarený 
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Jo, jo, jestli autorka něco takové napíše, tak to rozhodně přeložím :). Děkuji ti za pochvalu!

Re: Thin Line - 3. časť Od: arkama - 06.01. 2013
Je to jasnééé!  Po prečítaní prvého dopisu by som zatiaľ tie ďaľšie dva nečítala... :D
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Já taky ne. Kšíc s těma sovama :D. děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: larkinh - 06.01. 2013
Tak to se rozhodla správně :) (aspoň tedy doufám, že se nerozhodla jinak!)
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Já taky doufám, že se rozhodla správně :). Děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: solace - 06.01. 2013
Tak fajn, rozhodla sa :-) Kto by po takej noci , ehm, odolal, však? Vďaka za preklad, Flo.
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Já bycg teda rozhodně neodolala. Děkuji ti, solace!

Re: Thin Line - 3. časť Od: TaraFaith - 06.01. 2013
Moc hezké zakončení pěkné povídky. Ten otevřeny konec mě trochu mrzí, aspoň malé naznačení by tam mohlo být... Hezký překlad. Díky
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Já si nemůžu pomoct, ale jsem s tímhle koncem úplně spokojená :). Děkuji ti za pochvalu!

Re: Thin Line - 3. časť Od: siriana - 06.01. 2013
Parádaaaaaa :D Díky za překlad!
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
A já ti děkuji za komentář!

Re: Thin Line - 3. časť Od: Keiko - 06.01. 2013
Vážně skvělá povídka a Dracovo raní překvapení? Krása, já bych rozhodně počkala a co, kdyby to nevyšlo, stále může později odpovědět na ty sovy :D
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Já bych taky počkala :). Na Draca vždycky! Děkuji ti!

Re: Thin Line - 3. časť Od: Gift - 06.01. 2013
Uz minule i predminule jsem chvalila a ani tentokrat nemuzu jinak. Autorce se to povedlo tak, ze i ten otevreny konec mi tam sedel:-). Tak tedy naposledy obrovsky dik za prekrasnou povidku, Flo!;-)
Re: Thin Line - 3. časť Od: FlorenceMabel - 06.01. 2013
Mě se tady ten konec taky líbil, já mám všeobecně otevřené konce ráda :). Moc ti děkuji za moc milý komentář, Gift!

Prehľad článkov k tejto téme:

Kyra4: ( Florence )06.01. 2013Thin Line - 3. časť
Kyra4: ( Florence )01.01. 2013Thin Line - 2. časť
Kyra4: ( Florence )31.12. 2012Thin Line - 1. časť