Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Dramione

První den vánoc mi moje pravá láska dala…

Advent 2012 Dramione
Vložené: Jimmi - 20.12. 2012 Téma: Advent 2012 Dramione
larkinh nám napísal:

 


20. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 PRVNÍ DEN VÁNOC MI MOJE PRAVÁ LÁSKA DALA…

 

Autor: nistrek0803

Původní název: On the first day of Christmas, my true love gave to me…

Link na originál: http://dramionedrabble.livejournal.com/368607.html?thread=3372255#t3372255

Překlad: larkinh

Souhlas k překladu: Ano (vlastní Jimmi)

Rating: pro všechny

 

ooOoo

Už to byly roky, co se někdo odvážil navštívit zdánlivě opuštěný dům na vršku malého kopce.

Stál tam tak osamoceně. Lidé žijící v nedaleké vesnici si vyprávěli strašidelné příběhy o muži, který tam prý žije. Většina z nich si však myslela, že dům je prázdný.

Takže pro ně bylo velkým překvapením, když spatřili mladou ženu s malou holčičkou, jak vystupují na kopec. Obykle tichou vesnicí se rozhlehlo šuškání a neslo se za oběma postavami.

Malá holčička se zachvěla. „Maminko, proč tady musíme být?“

Hermiona pohladila vlásky své dcerky. „Protože jsou Vánoce, Rosie.“

„Ale je to tu strašidelné! Nechci tady být!“ zavrtěla malá holčička hlavou.

Hermiona si dřepla vedle ní. „Poslouchej, zlatíčko. Vánoce jsou časem lásky a odpuštění. A někteří lidé nemají tolik štěstí jako já. Ne každý člověk má Rosie.“ Dívenka se usmála. „Ale protože jsou Vánoce, měli bychom dát méně šťastným lidem najevo, že také někoho mají. Rozumíš tomu?“

Samozřejmě tomu rozuměla, protože byla dcerou své matky. Hermiona se usmála, postavila se a otevřela černou kovanou bránu. Přestože jí srdce začalo zběsile tlouct, cílevědomě pokračovala přes rozlehlou zahradu k obrovským vstupním dveřím.

„Mami, mačkáš mi ruku!“

Hermiona pustila ruku své dcery s rozpačitým úsměvem a pak – dřív, než by si to mohla rozmyslet – zaklepala. Uběhlo několik vteřin, ale jí to připadalo jako věčnost.

Nakonec zaslechla v domě něčí kroky a dveře se otevřely. Známé šedé oči pohlédly do jejích hnědých a pak se stočily na malou holčičku. Draco Malfoy ztuhl a nedokázal od ní odtrhnout pohled. Než mohl něco říct, Hermiona a Rosie začaly zpívat koledu „Dvanáct vánočních dnů“.

Píseň skončila moc brzy a po ní se rozhostilo hrobové ticho. Malá dívenka se upřeně dívala na muže před sebou.

Draco si odkašlal. „Takže, mladá dámo… jak se jmenuješ?“

Rosie se zasmála. To bylo poprvé, kdy ji někdo nazval „dámou“.

„Rose Narcisa Grangerová,“ odpověděla a udělala pukrle.

Draco nasucho polkl. „To je nádherné jméno. Kdysi jsem znal ženu, která měla vlasy stejné barvy jako ty, jenom byly rovné.“

Rosie si natočila kudrlinu kolem prstu. „Proč jste na Štědrý den sám?“

Draco si povzdechl. „Protože každý, koho jsem miloval, odešel.“

Hermiona nepatrně zakroutila hlavou. Draco se na ni podíval s tichou otázkou v očích: Co tady děláte?

Rosie mu odpověděla: „No, jsou Vánoce. Teď jsme tady s váma.“ A protáhla se kolem něj a vešla do domu.

Draco se podíval za ní, pak zpátky na ženu před sebou. Hermiona k němu přistoupila a lehce mu přejela svými rty po jeho ústech. „Šťastné Vánoce,“ zašeptala a následovala svou dceru.

Draco za nimi zavřel dveře. Tohle budou první opravdu šťastné Vánoce po dlouhé době.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


To je opravdu hooodně otevřená povídka - jak směrem do minulosti, tak do budoucnosti - hmmm, zajímavé. Zvláštní, ale zajímavé...


Ách, je to krásne, ale prečo až teraz? Kde boli a čo sa dialo Ďakujem za preklad.

Zajímavé. Záhadné... proč je draco sám, je Rose jeho dcera? Co se stalo před tímto večerem a co se stane po něm?? Krásné - i když nebude pokračování, člověk si může domýšlet a snít. Povídka měla atmosféru a mně se moc líbila; díky :)

Škoda, že nebude pokračování, strašně by mě zajímalo, jak do tohohle okamžiku vůbec došli. Krásné, díky moc za překlad!

nádherné, zajímalo by mě, co tomu předcházelo, ale zase zůstává prostor pro vlastní fantazii díky

Nuž, Hermiona síce mohla byť Dracovou pravou láskou, ale na jeho mieste by som asi len tak ľahko neprehltla fakt, že mu zamlčala dcéru... ale vysvetľovanie si možno nechali až na potom, keď už sú tie Vianoce  Díky, larkinh.

Nádhera. 
To jsem ráda, že se ti to líbilo. Díky za komentář.

moc pekné.. otazkou je proč draco nevedel o dcerce :) ale to necháme na fantazii
Důležité je, že teď už o ní ví :) Dík za komentář.

:) zase tolko otazok... preco je tam draco? a preco je sam? a preco k nemu hermiona dosla az teraz? jaaaaaj :)
Ale nadpis taky něco vypovídá - Hermiona je jeho pravá láska :) Dík za komentář.

pekné.
:) Dík za komentář.

Zaujímalo by ma, prečo vôbec odišli...resp. asi iba Hermiona, to závisí od toho, koľko má malá Rose rokov  Ale nejako mi k Dracovi ten dom na kopci nesedí...skôr Manor.. Ale aj tak ďakujem, bolo to vážne zlaté 
Mě okamžitě napadlo, že je to Manor, ale zmátla mě tam ta nedaleká vesnice :) Kdo ví, třeba o všechno přišel v důsledku války... a možná že i Rose se narodila v "důsledku" války (nějaké neplánované setkání možná :) Díky za komentář.

Re: První den vánoc mi moje pravá láska dala… Od: FlorenceMabel - 20.12. 2012
Tak jo, teď mám spoustu otázek a to se mi líbí :D Děkuji ti za tuhle povídku!
A nejlepší na tom je, že si na ně můžeš odpovědět sama tak, jak chceš, aby to bylo :) Dík za komentář.

Věřím tomu, že Dracovy Vánoce budou šťastné a že ani potom už nebude sám. Díky.
To určitě nebude. To by bylo totiž hrozně kruté, přijít na Vánoce a zase zmizet... Dík za komentář.

Som z toho mierne zmätená. Zdá sa, že Rosie je Dracova dcéra, ale prečo doteraz nežili spolu? Odišli od neho? Alebo doteraz ani netušil, že má dcéru? No, hlavné je, že sú teraz spolu a Draco bude mať šťastné Vianoce. Ďakujem za krásny preklad, larkinh.
Ano, je to trochu tajemné. Minimálně teď už Draco dceru má. Protože teď už o ní ví. Dík za komentář.

Rosie Narcisa? Grangerová? Stejné vlasy, ale rovné? Bude pokračování? To by se mi líbilo... Moc pěkná povídka, vážně. Rozhodně nechává prostor pro fantazii. Co bylo dřív, co bude následovat? Velice děkuji.
Mě by se také líbilo pokračování, ale obávám se, že ho autorka nenapsala. Alespoň jsem ho nenašla. Ale aspoň si takhle můžeme každý domýšlet to své vlastní pokračování :) Dík za komentář.

ano, to tedy budou... krásné děkuji
Všechny Vánoce, které člověk netráví sám, jsou krásné :) Dík za komentář.

Prehľad článkov k tejto téme:

KrystyWrot: ( Jimmi )24.12. 2012Chrabromilčanka, ktorá takmer nebola
weknwekonf: ( tiberia )23.12. 2012Škrkny
greenschist: ( larkinh )22.12. 2012Náležitě vyjádřená vděčnost
BlackRose96: ( tigy )21.12. 2012Najlepšie Vianoce
Nitsrek: ( larkinh )20.12. 2012První den vánoc mi moje pravá láska dala…
Nitsrek: ( larkinh )19.12. 2012Na velikosti záleží
Bohemian-Vixen: ( holloway )18.12. 2012Víš, co je dnes za den?
Čerešňa: ( solace )17.12. 2012Prvýkrát
Nitsrek: ( larkinh )16.12. 2012Svázaní
Miss. Serendipity: ( Morgana )15.12. 2012Šťastné a sakramentsky veselé
writingxonxwalls: ( Morgana )14.12. 201224 dní s Dracom
KatieScarletOHara: ( Lucianna )13.12. 2012Once upon a December
DRACOSWIFEY: ( Florence )12.12. 2012Vánoční boty
Miss Junie: ( Morgana )11.12. 2012Mikuláš, čo nám dáš?
where-my-heart-resid: ( Florence )10.12. 2012Dvanáct dní Vánoc
fiona249: ( tigy )09.12. 2012Vianočné prekvapenia
Nitsrek: ( Jimmi )08.12. 2012Mojím prianím je nerušený vianočný sex
Nitsrek: ( Jimmi )07.12. 2012Santa Klaus mešká...
Nitsrek: ( Jimmi )06.12. 2012Zneužitie stužiek
Nitsrek: ( Jimmi )05.12. 2012Obete
Nitsrek: ( Jimmi )04.12. 2012Socha zo snehu
Nitsrek: ( Jimmi )03.12. 2012Omyl s imelom
Nitsrek: ( Jimmi )02.12. 2012Dvanásť dní vianočných
bendleshnitz1: ( Jimmi )01.12. 2012Vianoce u svokrovcov