Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Ostatné

Čas vánočních návštěv

Advent 2012 Ostatné
Vložené: Jimmi - 15.12. 2012 Téma: Advent 2012 Ostatné
kopapaka nám napísal:

 


15. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

http://hp.kizi.sk/IMG/CHCT.jpg

 

Christmas Card Terms

Autor: PJ XD

Originál: http://www.fanfiction.net/s/8326955/1/Christmas-Card-Terms

Překlad: kopapaka  Betaread: Rya

Žádost o souhlas byla zaslána.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Publishing (UK) Scholastic, Scholastic Books (US), and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 

Čas vánočních návštěv

Bylo téměř bolestné sledovat Lily, její nucený úsměv a těsné sevření matčiny ruky.

"Opravdu tam musíme?" ptala se už poněkolikáté.

Harry se podíval na svou jedinou dceru, měla stejně výrazné hnědé oči jako Ginny, a v nich se zračila prosba.

Jenže byl čas vánočních návštěv.

"Ano, Lil. Musíme," odpověděl klidně. "Bude to jen pár hodin."

"Pořád nechápu, proč musím jet také," zabručel patnáctiletý Teddy na Harryho zleva.

Otočil se a upřeně pohlédl na svého kmotřence, který byl naštěstí docela vhodně oblečený. Jen ty jeho měnící se vlasy - o tyrkysově modré budou sousedi ještě dlouho mluvit.

"Stejně nám nic jiného nezbude, že ano," ozval se James, sedící vedle své sestry, víc než jen trochu naštvaně.

Harry zachytil Ginnin pohled a oba raději se raději podívali stranou, jen aby předešli výbuchu smíchu. James měl na devět let opravdu slušnou vyřídilku. Po matce, jak Harry rád říkal.

"Není to tak zlé," mínila Ginny při pohledu na děti kolem. Nestěžoval si jen Albus, ale Harry tušil, že se Al jednoduše nechce přidat, "Jsou vlastně docela milí, Jamesi."

 Zdálo se, že Al souhlasí s matkou, ale sevřel rty místo odpovědi. Před bratrem by se Albus nikdy nepřiznal, jenže Harry cítil, že chlapec má tyto návštěvy vlastně rád.

"Jsou tak nudní!" nesouhlasil James naštvaně a oči mu tančily v pohrůžce výbuchu vzteku.

"Dobře, budeš to muset vydržet!" odvětila rozzlobeně Ginny. Bylo toho na ni právě dost. Děti stejně kňouraly celou cestu přes Surrey.

Harry se ujistil, že jeho potomci vypadají přesvědčivě šťastně, svižně vyrazil po klikaté cestičce a zastavil u dveří. Vzal za klepadlo - trochu sklesle zaznamenal, že má lví tvar - a třikrát zaklepal na lakovaný dub.

Dveře se otevřely a odhalily podsaditého, blonďatého muže, který se snažil udržet v náručí  batole.

Trochu nejistě se usmál.  Harry mu úsměv bez váhání oplatil.

Uplynulé roky je nakonec dovedly k srdečnému přátelství.

Nakonec, byli rodina.

"Veselé Vánoce, Harry," řekl blonďák.

"Veselé Vánoce, Velký D."

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 21.06. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Čas vánočních návštěv Od: Elza - 20.12. 2012
Teprve v kecaboxu na titulce jsem zjistila, že je publikována i druhá drobnost od Tebe. Mňam. Bylo to velice roztomilé. Dobrý výběr!
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 20.12. 2012
Tak to jsem rád, že ti neutekla. A ano drobnost, na nic delšího si netroufám, vlastně nevím jestli si vůbec troufnu na nějaký další překlad. Přeci jen se mi líp píšou vlastní věci a navíc ani na to není dost času. Kromě Dopisu mám rozepsané další dvě ( a jednu scifi povídku v soutěži - hotovou :) povídky a vlastně už se pomalu začínám připravovat na další věc co bude následovat po Dopisu. Díky moc za komentík...

Re: Čas vánočních návštěv Od: marci - 17.12. 2012
Dudley byl nakonec, vzdor své výchově, lepší, než oba jeho rodiče dohromady a mně se myšlenka, že k sobě s Harrym našli cestu, opravdu líbí. Moc hezká povídka, včetně prudících dětí :) Velké díky :)
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Taky se mi ta myšlenka líbí. Oficiálním vysvětlením je útok mozkomora, který mu ukázal všechny jeho špatnosti, ale možná prostě jen dospěl... Díky za komentík.,

Re: Čas vánočních návštěv Od: kamci - 15.12. 2012
ty děti mi v mnohém připoměli moje vlastní skvělé a moc zábavné
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Takových nás asi bude víc... Díky.

Re: Čas vánočních návštěv Od: Zuzana - 15.12. 2012
Jéj, toto bolo krásne. Také milé :) hlavne to ako sa Albus vlastne potichu tešil a tie posledné vety tomu dali také niečo pekné, vianočné. Ďakujem.
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Díky moc Těšil, taky se mi to líbí a třeba...  No nic, víc v Dopisu ( omlouvám se za reklamu )
Re: Čas vánočních návštěv Od: Zuzana - 19.12. 2012
Poobzerám sa tam a ďakujem za odkaz. Keď už konečne nastane ozajstné pokojné obdobie a bude viac času :) momentálne nestíham prečítať ani advent :)

Re: Čas vánočních návštěv Od: Jacomo - 15.12. 2012
Já věděla, že si tvůj překlad mám nechat na konec! Dnešní jednoznačný vítěz! Moc moc děkuju - za Harryho normální rodinku a hlavně za Dudleyho.
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Díky. Takhle bych ti doporučil svůj Dopis,  snad by sis alespoň trochu užila obojího :)

Re: Čas vánočních návštěv Od: bacil - 15.12. 2012
Krásné. No a jsem ráda, že nejsem jediná co ji zmátlo ty blond vlasy. Jinak super
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Já jsem si to anio neuvědomil, ale je to jeden z rozdílů mezi filmem a knihami...

Re: Čas vánočních návštěv Od: larkinh - 15.12. 2012
Dudley byl blonĎák? Mě tedy Dursleyovi napadli hned, jak jsem si přečetla Surrey, ale ta blond barva mě docela zmátla... Ale je to hezký :)
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Pouze v knihách, ve filmu ne... Díky.

Re: Čas vánočních návštěv Od: Koki - 15.12. 2012
Kdybych si to nepřečetla v komentářích tak by mě Dudley nenapadl.
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Začínám mít pocit, že to možná byl autorův záměr :)

Re: Čas vánočních návštěv Od: doda357 - 15.12. 2012
Takto som aj ja vždy vyjednávala, keď som bola malá, aby som nemusela chodiť na návštevy  Bolo to veľmi milé, ďakujem 
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
U mě nad nudou návštěv obvykle zvítězila chuť na cukroví :)  Ale bývá to tak.. Dík za komentík.

Re: Čas vánočních návštěv Od: Gift - 15.12. 2012
Takze nejen ze si nakonec nasel Harry/Ginny, ale jeste i Velkeho D:-). Priznavam, ze zacatku mi to tak docela nedoslo. Ale... Jednoduche, prijemne, vanocni- presne takove jsou vsechny dobre zakusky. Diky za nej;-).
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Ano, ano. Já obvykle peču muffinky, ale jsem rád, že i tenhle zákusek chutnal :)

Re: Čas vánočních návštěv Od: Patolozka - 15.12. 2012
Och, vubec mi nedoslo, ze je Dudley blondak. Jen jsem nemohla prijit na to, co by Draco delal v Surrey:D Krasne. Diky!
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Vidíš, já jsem se nad tím ani trochu nepozastavil  Díky Dopisu jsem automaticky předpokládal, že je to Dudley.

Re: Čas vánočních návštěv Od: valerie - 15.12. 2012
Krásné. Harry nakonec měl rodinu. Pěkné. A ty děti tak realistické :-D Děkuji moc za překlad, žes pro nás tuhle povídku objevil.
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 18.12. 2012
Díky.

Re: Čas vánočních návštěv Od: denice - 15.12. 2012
Oblíbené vánoční návštěvy u příbuzných, to je kapitola sama pro sebe. Moc ráda bych věděla, jak budou James s Teddym u Dursleyů zahánět nudu - jestlipak Harry nebude muset hostitelům vymazat paměť? Díky.
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 15.12. 2012
To ano  Pravda, v této HP FF má hůlku jen Teddy, takže to snad nebude nutné. Ale moc tomu nevěřím. Díky...

Re: Čas vánočních návštěv Od: teriisek - 15.12. 2012
Přála bych jim, aby to s nimi nakonec takhle dopadlo, on Dudley nakonec nebyl tak strašný a je fajn mít rodinu. Díky za překlad!
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 15.12. 2012
Řekl bych to trošku jinak, Dudley BYL strašný  Ale dokonce i v HP bylo zlepšení vztahů víc než jen naznačeno, takže se snad povedlo.

Re: Čas vánočních návštěv Od: FlorenceMabel - 15.12. 2012
Dudley! Já už jsem tak dlouho nečetla nějakou ff povídku s Dudleym! Tohle mi vážně udělalo moc velkou radost :D Děkuji ti!
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 15.12. 2012
Taky díky. Já bych o ještě jedné povídce věděl  
Re: Čas vánočních návštěv Od: larkinh - 15.12. 2012
Tak ji taky přelož :)
Re: Čas vánočních návštěv Od: kopapaka - 15.12. 2012
 Tak to opravdu nepůjde 

Prehľad článkov k tejto téme:

Nitsrek: ( larkinh )23.12. 2012Vánoční přání se plní
fudgemonkey878: ( Florence )22.12. 2012Veselé Vánoce, Freddie
balletlover: ( Morgana )20.12. 2012Odlišné cesty, rovnaký osud
balletlover: ( Morgana )19.12. 2012Scorpius
balletlover: ( Morgana )18.12. 2012Rose
little turtle: ( Florence )17.12. 2012Vánoce
Alisanne: ( gleti )16.12. 2012Nejlepší dárek
PJ XD: ( kopapaka )15.12. 2012Čas vánočních návštěv
Barkeeper: ( kopapaka )10.12. 2012Trest
Faerie Princess Of D: ( tiberia )09.12. 2012Vánoční blues
Sita Z: ( tiberia )06.12. 2012Baby in a box 2/2
Sita Z: ( tiberia )05.12. 2012Baby in a box 1/2
inell: ( Gift )01.12. 2012Jsem taková, jakou mě vidíš