Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Dramione

Mojím prianím je nerušený vianočný sex

Advent 2012 Dramione
Vložené: Jimmi - 08.12. 2012 Téma: Advent 2012 Dramione
Jimmi nám napísal:

 


8. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: Nitsrek

I wish for undisturbed Christmas sex

Zhrnutie: Draco s Hermionou sa ráno na prvý deň vianočný milujú a vyrušia ich pritom

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://dramionedrabble.livejournal.com/368607.html?thread=3378399&#t3378399

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Fluff, Romantika

Dramione

Rating: +18

Varovanie: Naznačenie sexuálnej situácie

Poznámka prekladateľa: Ups, tak ešte jedno. Kvôli dvojzmyslom takmer nepreložiteľné. Tým, čo vedia, stačí naznačiť slovíčka come a fight. Tým, čo nevedia, buďte radi.


Dodatočne: S autorkou sa ešte nelúčime :D



 

Mojím prianím je nerušený vianočný sex

 

"Ach, bože! Hlbšie! Rýchlejšie! Prosím!" Hermiona sa zvíjala pod Dracom, prosila ho, aby jej konečne poskytol uvoľnenie.

Obaja boli spotení, saténové prikrývky pokrčené, na nich a pod nimi, a vytvárali dodatočné, lahodné trenie. Draco medzi bozkami dychčal, Hermiona stonala.

"Áno, to je ono! Draco, už som takmer tam! Už budem, už..."

Tresk! Dvere sa s buchotom rozleteli dokorán a dve hlavy, blonďavá a gaštanová, sa vrútili do izby. "Mami, tati! Pozrite, čo strýko Harry... Čo robíte?"

Hermiona s Dracom stuhli v trochu nešikovnej polohe a teraz s vyvalenými očami hľadeli na svoje deti, obaja do sekundy červení ako repa.

Medzi štvoricou ľudí sa rozhostilo ticho, ale zrazu ho prerušili uponáhľané kroky.

"Scorpius! Rose! Kde ste... ach, nie." Vo dverách sa objavil Harry vo veľkých rozpakoch. "To ma vážne mrzí."

Rosie poťahala Harryho za rukáv. "Strýko Harry, čo maminka s tatinom robia?"

Harry, červený ako rajčina, si odkašľal, zízal na stále stuhnutý pár. "Hmm, no... zápasia."

"Zápasia?" zopakoval Scorpius.

Harry sklonil pohľad k chlapcovi. "Áno, Scorpius. Občas dospelí zápasia. Pozri, otec má mamu na lopatkách, takže aspoň raz môže do toho hovoriť."

Hermiona zazrela na Harryho, potom na chechtajúceho sa Draca.

Zase sa ozvali kroky, Hermiona zatvorila oči, zdesené. Aspoň že prikrývky zakrývali najhoršie časti.

"Harry, nemôžeš nechať dvojčatá... ach. Dobré ráno, Miona, Draco." Ginny sa uškrnula.

"Mamina s tatinom zápasia, teta Ginny," vyhlásila Rose.

Úškrn sa rozšíril. "Vidím. Vlastne zápasia pomerne často. Občas dokonca viackrát za deň." Hermiona na ňu zazrela.

Scorpius sa zamračil. "Ale nie je biť sa nesprávne?"

Draco sa opatrne odtočil od Hermiony, snažil sa neodhaliť jej nahé telo. "Občas je, ale existujú aj dobré súboje. S tvojou matkou zvádzame takmer vždy dobré zápasy. Občas dokonca skutočne dobré... au!" Hermiona ho uštipla.

"Kde sú všetci?" zavolal hlboký hlas.

"Všetci sme v spálni!"

"Fakt vďaka, Ginn," vtipkovala Hermiona.

"Niet za čo."

"Čo robíte v...?"

"Mama s tatom zápasili!"

Lucius sa pozrel na svoju vnučku. Jeho pery sa vykrútili. "Zase?"

Rosie prikývla. "Áno. Teta Ginny povedala, že zápasia pomerne často."

Lucius sa pokúsil zatajiť úsmev. "No, možno sú v tom naozaj dobrí."

Hermiona si nakopila prestieradlá okolo tela a posadila sa. "Dobre, to stačí. Von! Všetci! Budeme pri vás za chvíľu, potom si dáme raňajky."

Všetci zamrmlali, potom pätica nevítaných hostí opustila izbu. Hermiona chcela vydýchnuť úľavou, keď začula, ako sa jej dcéra pýta: "Ale prečo mamina vravela, že už je takmer tam? Veď už tam bola, nie?"

So zastonaním dopadla na matrac.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Tak si poďakujem po rokoch za preklad, ktorý mi dnes zdvihol náladu :) Dobré to bolo.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Pobavilo i bez dvojsmyslů - díky za překlad.

tak to mě dostalo

Tak to bylo fakt dobrý, ale nechtěla bych být v kůži Hermiony a Draca. Bylo to zábavné. Díky za překlad.

Tak tohle asi nebyla zrovna vánoční idilka.

Tak a ja idem vysvetľovať na čom sa tak rehlím :D dokonalé :D Ďakujem za preklad. A nevadí ak nie sú dvojzmysly aj takto je tá predstava na zabitie :D

Hrozně jsem se u toho smála, i když s nimi soucítím, něco takového bych opravdu zažít nechtěla. Přiznám se, že jsem čekala, že posledním příchozím bude Ron, ale Lucius byl taky dobrý. Díky moc za překlad!

ups, krasne jsem se pobavila. Sedim v praci a kolemjdouci mohou jen soudit, cemu se tlemim:D Diky!

Toto bolo tak perfektné. Ale odporúčam zamykať okrem izby v ktorej sa koná oná činnosť, zamknúť aj vchodové dvere od bytu. Niektorí ľudia totiž nepokladajú za potrebné pred vstupom zazvoniť. :D

Tak toto bol jeden brutálny, nezadržateľný rehot (z mojej strany) od vrchu až po spodok. Úžasne realistické a úžasne zo života! Vďaka za spestrenie dnešného rána...

Merline - na takový útok zaměření především na bránici, bychom měli/y být upozornění dopředu :-D chechtám se jak střelená :-D :-D :-D

Skvelé! S úsmevom som čakala, kto ďalší do ich spálne dokvitne:-) Ale sa ich nazbieralo. Lucius to zabil: "Zase?" Ten má ale prehľad! :-) Ďakujem, Jimmi. Pobavilo.

chechtám se jak blázen, i když by mi jich asi mělo být líto, ale takováhle slezina v ložnici...

No ale to bylo boží :D neskutečně jsem se bavila - veliké díky :D

skvelé. hlavne tá posledná otázka.

Harry z toho vybruslil bezvadně, a Lucius nasadil korunu: "Zase?" Pravděpodobně je touha zápasit přepadla tak náhle, že zapomněli na veškerá zamykací a asonická kouzla. Díky.

Á, tak už vím, co dětem říct, kdyby náhodou :-D A jak se jim tam hezky všeci nasáčkovali :-) A Luciusovo: "Zase?" mě dostalo :-D Děkuji za tento skvost.

Tohle mě úžasně pobavilo.

:D sranda ..

Tak... teraz viem na co su zamky... a budem ich pouzivat az budem mat deti :P a radsej zamknut na dva krat a do zamku dat papier aby sa nedalo pozriet dnu :) daaakujem za ranne pobavenie :P

Och, viem si predstaviť, ako trápne sa cítili  Harry to vystihol - že zápasia  Nič lepšie im ani povedať nemohol  A posledná otázka...no nemám slov  Len sa smejem  Ďakujem veľmi pekne 

Čtení jsem si užila, skvělé bylo, jak se všichni sešli  v jedné ložnici. Tato autorka je dokonalá s vymýšlením nejrůznějších situací. Dobře jsem se bavila.

Ještěže jsem se nenechala odradit tím názvem (fakt jsem neměla po ránu náladu na "tohle")! Ale nenechala a užila jsem si to. Tuhle situaci jim fakt nezávidím, ale nic člověka tak nepotěší jako cizí neštěstí, že. :-D

A proto jsou i na dveřích do ložnice zámky, aby si rodiče mohli zajistit trochu soukromí :) Ale že jim to pěkně okořenili, když se jim tam všichni tak hezky nasáčkovali :) Tohle bylo vážně krásné.

Re: Mojím prianím je nerušený vianočný sex Od: FlorenceMabel - 08.12. 2012
Tak to bych vážně nechtěla zažít :). Děkuji!

Tak hlavne ze to vsichni nakonec vzali s humorem. Zamykat, deti, zamykat!!:-) Taky jsem se moc pobavila, opravdu pekny kousek;-)

och tak ted tu mám hodně velké záchvaty smíchu,,,,vážně paráda!! :D Nechtěla bych takovou situaci zažít :D

Prehľad článkov k tejto téme:

KrystyWrot: ( Jimmi )24.12. 2012Chrabromilčanka, ktorá takmer nebola
weknwekonf: ( tiberia )23.12. 2012Škrkny
greenschist: ( larkinh )22.12. 2012Náležitě vyjádřená vděčnost
BlackRose96: ( tigy )21.12. 2012Najlepšie Vianoce
Nitsrek: ( larkinh )20.12. 2012První den vánoc mi moje pravá láska dala…
Nitsrek: ( larkinh )19.12. 2012Na velikosti záleží
Bohemian-Vixen: ( holloway )18.12. 2012Víš, co je dnes za den?
Čerešňa: ( solace )17.12. 2012Prvýkrát
Nitsrek: ( larkinh )16.12. 2012Svázaní
Miss. Serendipity: ( Morgana )15.12. 2012Šťastné a sakramentsky veselé
writingxonxwalls: ( Morgana )14.12. 201224 dní s Dracom
KatieScarletOHara: ( Lucianna )13.12. 2012Once upon a December
DRACOSWIFEY: ( Florence )12.12. 2012Vánoční boty
Miss Junie: ( Morgana )11.12. 2012Mikuláš, čo nám dáš?
where-my-heart-resid: ( Florence )10.12. 2012Dvanáct dní Vánoc
fiona249: ( tigy )09.12. 2012Vianočné prekvapenia
Nitsrek: ( Jimmi )08.12. 2012Mojím prianím je nerušený vianočný sex
Nitsrek: ( Jimmi )07.12. 2012Santa Klaus mešká...
Nitsrek: ( Jimmi )06.12. 2012Zneužitie stužiek
Nitsrek: ( Jimmi )05.12. 2012Obete
Nitsrek: ( Jimmi )04.12. 2012Socha zo snehu
Nitsrek: ( Jimmi )03.12. 2012Omyl s imelom
Nitsrek: ( Jimmi )02.12. 2012Dvanásť dní vianočných
bendleshnitz1: ( Jimmi )01.12. 2012Vianoce u svokrovcov