Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Dramione

Socha zo snehu

Advent 2012 Dramione
Vložené: Jimmi - 04.12. 2012 Téma: Advent 2012 Dramione
Jimmi nám napísal:

 


4. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: Nitsrek

Snow sculpture

Zhrnutie: Hermiona obdivuje Dracov talent

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://dramione.org/viewstory.php?sid=1513&chapter=1

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Fluff, Romantika

Dramione

Socha zo snehu

"Ach, môj bože, Draco, to je ten najsmiešnejší a najživší snehuliak, akého som kedy videla!" Hermiona mala ruky v bok, slzy jej stekali po lícach. Myslela si, že sa nikdy v živote tak silno nesmiala.

Draco sa samoľúbo usmial ako slniečko. "Ďakujem ti! Snažil som sa ho urobiť tak autentického, ako sa len dalo."

Hermiona sa pokúsila ovládnuť svoje dýchanie, ale zlyhala. Unikla jej novú vlna chichotu. Draco si uvedomil, že nikdy nevyzerala krajšie.

"Dokonca si vyčaroval weasleyovský sveter! A gaštanový, presne ako ten, čo Ron dostáva každý rok!" Zasmiala sa. "Čo si použil na vlasy?"

"Obyčajné seno, ale premenil som ho, aby vyzeralo jemnejšie a potom som ho zmenil na červené."

Hermiona obišla veľkého bieleho snehuliaka, prezerala si ho od hlavy po päty a obdivovala. "A dokonca má pehy... si umelec, vedel si to?" Naklonila hlavu. "Hoci tie oči mi naháňajú hrôzu. Viem, že je to len uhlie, ale mám pocit, ako keby ma sledovali..."

Draco prešiel za ňu a objal ju rukami okolo pása, vychutnával si pocit jej tela opierajúceho sa o neho. Pritisol sa k jej krku a zašepkal do ucha: "No, čo by si povedala na to, aby sme opustili tohto hrôzu budiaceho snehuliaka, vrátili sa do klubovne a ja sa postarám, aby som ťa udržal v teple a v pohodlí?"

Dokonca aj keď jej tvár už bola červená od zimy, všimol si, že sa začervenala ešte väčšmi. Otočila sa smerom k nemu, na tvári rozkošný úsmev a objala ho rukami okolo krku. "To znie dobre," zamrmlala skôr, než mu venovala sladký bozk, ktorý veľmi rýchlo prehĺbili. Neochotne ho prerušila. "Už mi začína byť teplejšie."

Preplietli si ruky a vydali sa nazad do hradu.

Draco sa ešte raz obzrel, potom skontroloval hodinky. Ešte šesťdesiat minút, potom kúzlo vyprchá a Weasley si bude môcť ísť, kam sa mu zachce. Draco si bol poriadne istý, že Lasičiak pôjde po ňom. Ale stále mal dosť času užívať si a poskytnúť potešenie Hermione, kým sa ho o šesťdesiat minút nepokúsi ten ryšavec zabiť. Opäť.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Socha zo snehu Od: martian - 31.05. 2014
No, třeba díky tomu Ron objeví pravý význam úsloví „pomsta nejlépe chutná za studena“... 

Re: Socha zo snehu Od: Radka - 14.07. 2013
vážně Ron má pěknou smulu

Re: Socha zo snehu Od: klakla - 12.04. 2013
V Dracovi se prostě Zmijozel nezapře:-)

Re: Socha zo snehu Od: Lachim - 12.12. 2012
Krása. Chudák Ron. Draco by se měl mít na pozoru.

Re: Socha zo snehu Od: Tannah - 11.12. 2012
Argh, ten koniec! Absolutne som to necakala, uzasne.

Re: Socha zo snehu Od: myska111 - 10.12. 2012
Zábavná povídka, i když chudák Ron. Draco se má asi na co těšit. Díky za překlad

Re: Socha zo snehu Od: doda357 - 05.12. 2012
Včera som to po angličtine nestihla prečítať, a tak ma to mrzelo   Draco aký beťár  Ešte sa aj pred Ronom bozkávali, ktovie, čo mu spraví snehuliak  Ale za Hermioninu radosť to stálo  Ďakujem 

Re: Socha zo snehu Od: solace - 05.12. 2012
Už po opise snehuliaka som tušila zradu. :-) Draco si koleduje o problémy. Stojí mu tá krátka chvíľka za to? Dočkáme sa aj pokračovania? Ďakujem za preklad, Jimmi. Bavila som sa.

Re: Socha zo snehu Od: anonym - 04.12. 2012
keby len Hermiona vedela...

Re: Socha zo snehu Od: tigy - 04.12. 2012
Podozrenie, že to nie je celkom s kostolným poriadkom, som mala od začiatku aj ja  Chudák Ron, ani nechcem vedieť, čo si myslel, tie oči určite nebudili hrôzu len tak pre nič-za nič. Nuž, Draco je synom smrti, to je asi jasné  Vďaka, Jimmi

Re: Socha zo snehu Od: Eggy - 04.12. 2012
typicky Draco :P zaujimalo by ma ako sa pomsti Ron :P diky

Re: Socha zo snehu Od: Zuzana - 04.12. 2012
Ja som tušila, že to je ozajstný Ron DDD Ďakujem, to bolo krásne uletené:)

Re: Socha zo snehu Od: holloway - 04.12. 2012
Teda, nechtěla bych být na Dracově místě, až to zjistí Hermiona! Myslím, že to co mu hrozí od Rona je proti tomu procházka rájem Krásný překlad, díky

Re: Socha zo snehu Od: Koki - 04.12. 2012
Já věděla, že to bude začarovaný Ron. Nechtěla bych být Dracem až bude mít Ron volnost pohybu. 

Re: Socha zo snehu Od: Jacomo - 04.12. 2012
Dokonalý vtípek! Ale na Dracově místě bych se bála, jaká bude odveta. Ron není nadarmo bratrem dvojčat... :-D

Re: Socha zo snehu Od: valerie - 04.12. 2012
:-D Nu, mě lehce zamrazilo, když Hermi podotkla, že je jako živý :-D Bomba. Krásný překlad a opravdu se to hodí k těm povídkám dřív. Jako by byly součástí jednoho příběhu. Děkuji :-)

Re: Socha zo snehu Od: larkinh - 04.12. 2012
Ten Draco, to je hrůza :D Neměl by se taky obávat, co mu udělá Hermiona, až se to dozví? :D

Re: Socha zo snehu Od: Morgana - 04.12. 2012
to som naozaj nečakala rozosmialo ma to teda poriadne. Draco si niekedy koleduje o výprask až príliš, no za tú sladnú odmenu mu to hádam stojí viem si predstaviť, ako by reagovala Molly; Ronald Bilius Weasley, čo si to spravil s tým svetrom?  

Re: Socha zo snehu Od: denice - 04.12. 2012
A teď jsem si přečetla shrnutí a znovu se chechtám při slově talent...

Re: Socha zo snehu Od: denice - 04.12. 2012
Tak nádherná romantika, a do ní najednou ten poslední odstavec. Hermioniny komentáře! Hrůzu nahánějící oči! Když jsem to četla znovu a už věděla, bylo to jedinečné! A Ron se samozřejmě neovládne, místo co by zosnoval drtivou pomstu, půjde po Dracovi a vykřičí to všem a bude mít navíc z ostudy kabát, předpokládám. Díky.

Re: Socha zo snehu Od: NanaHanamoto - 04.12. 2012
Tak toto nie!! Toto som vážne nečakala!! Skoro som sa udusila smiechom!! Vážne by ma ani vo sne nenapadlo, že to bude skutočne Ronald !!  Draco si vážne koleduje, no i tak som na jeho strane a navždy budem...Bolo to skvelé na odľahčenie rána. Ďakujem za preklad.

Re: Socha zo snehu Od: iway - 04.12. 2012
draco má filipa :D 

Re: Socha zo snehu Od: Gift - 04.12. 2012
Uz v pulce jsem si rikala, ze autorka urcite prijde se necim zajimavym nakonec. Nepletla jsem se, co vic, vazne jsem se pobavila:-). Moc hezke, diky za preklad.

Re: Socha zo snehu Od: Liz - 04.12. 2012
Takže Draco není umělec. Fraco je velký fiškulín, takhle využít Rona k postaění sněhuláka. No, nechtěla bych být v jehio kůži až sněhulák roztaje.

Re: Socha zo snehu Od: soraki - 04.12. 2012
ááá, padám pod stůl - nějak jsem tušila zradu, ale až tak ne díky moc

Re: Socha zo snehu Od: marci - 04.12. 2012
Bože, to bylo super!! :D nesmírně jsem se pobavila :D Skvělá jednohubka - díky moc za krásný překlad :)

Re: Socha zo snehu Od: FlorenceMabel - 04.12. 2012
A to jí to nedošlo? Děkuji ti!

Re: Socha zo snehu Od: kopapaka - 04.12. 2012
Draco asi dopadne špatně, ale zdá se, že je alespoň trošku optimista. Ono ho to přejde... Teda alespoň myslím, Ron měl přeci jen za bratry Freda a George, pár věciček určitě pochytil.  Hezké, ale bral bych popsanou i tu odpověď... 

Re: Socha zo snehu Od: teriisek - 04.12. 2012
Draco a Ron, to je prostě nevyčerpatelná studnice vtipných situací! Tentokrát si ovšem Draco koleduje, mám obavy, že až to praskne, Hermiona už se na něj tak krásně usmívat nebude:D Díky za překlad!

Prehľad článkov k tejto téme:

KrystyWrot: ( Jimmi )24.12. 2012Chrabromilčanka, ktorá takmer nebola
weknwekonf: ( tiberia )23.12. 2012Škrkny
greenschist: ( larkinh )22.12. 2012Náležitě vyjádřená vděčnost
BlackRose96: ( tigy )21.12. 2012Najlepšie Vianoce
Nitsrek: ( larkinh )20.12. 2012První den vánoc mi moje pravá láska dala…
Nitsrek: ( larkinh )19.12. 2012Na velikosti záleží
Bohemian-Vixen: ( holloway )18.12. 2012Víš, co je dnes za den?
Čerešňa: ( solace )17.12. 2012Prvýkrát
Nitsrek: ( larkinh )16.12. 2012Svázaní
Miss. Serendipity: ( Morgana )15.12. 2012Šťastné a sakramentsky veselé
writingxonxwalls: ( Morgana )14.12. 201224 dní s Dracom
KatieScarletOHara: ( Lucianna )13.12. 2012Once upon a December
DRACOSWIFEY: ( Florence )12.12. 2012Vánoční boty
Miss Junie: ( Morgana )11.12. 2012Mikuláš, čo nám dáš?
where-my-heart-resid: ( Florence )10.12. 2012Dvanáct dní Vánoc
fiona249: ( tigy )09.12. 2012Vianočné prekvapenia
Nitsrek: ( Jimmi )08.12. 2012Mojím prianím je nerušený vianočný sex
Nitsrek: ( Jimmi )07.12. 2012Santa Klaus mešká...
Nitsrek: ( Jimmi )06.12. 2012Zneužitie stužiek
Nitsrek: ( Jimmi )05.12. 2012Obete
Nitsrek: ( Jimmi )04.12. 2012Socha zo snehu
Nitsrek: ( Jimmi )03.12. 2012Omyl s imelom
Nitsrek: ( Jimmi )02.12. 2012Dvanásť dní vianočných
bendleshnitz1: ( Jimmi )01.12. 2012Vianoce u svokrovcov