Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pár šťastlivců

Část třetí B: Chyby

Pár šťastlivců
Vložené: tigy - 27.09. 2012 Téma: Pár šťastlivců
Florence nám napísal:

AUTOR: SiriuslyPadfoot'sGal

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3324498/1/We_Happy_Few

PŘEKLAD: Florence

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

WE HAPPY FEW - Pár šťastlivců

Část třetí B: Chyby

„Chyby muže jsou bránou k jeho objevům.“  James Joyce

 

Hermiona na sobě cítila jeho pohled celou dobu, ale to se nemohlo vůbec rovnat s ohnivým požárem, který se jí rozhořel v hrudi. Stálo ji celé její sebeovládání, aby ho nebodla vidličkou, místo toho zuřivě bodala do svého oběda.

Zjistila, že se konverzace otočila na famfrpál a místo toho, aby se zapojila, projížděla v hlavě všechny možné konce tohohle oběda, všechny kromě vraždy, samozřejmě.

Viděla, jak se jeho ruka posunula dopředu, automaticky ucukla, ale on se jen natáhl pro mísu s bramborami. Sotva si zabránila, aby mu vidličkou propíchla ruku. Nebylo to poprvé, co se sebou bojovala (i když poprvé to byla jasně Ronova chyba).

Oběd trval nesnesitelných čtyřicet pět minut. Hermiona byla nakonec zachráněna tím, že ji Ginny pozvala nahoru do jejího pokoje, aby se podívala na její nejnovější oblečení. Okamžitě souhlasila, možná až příliš rychle. Obě zamířily do pokoje, zatímco kluci začali svůj pravidelný nedělní famfrpálový zápas.

Ginny se usmála. „Řekla jsem mamce, že jsem si koupila jenom svetr nebo dva, ale jen mezi námi, trochu jsem se nechala unést. Ani jsem si to ještě všechno nezkusila. Doufám, že mi všechno padne, protože…“

Vešly do Ginniny ložnice. Hermiona si všimla pár létajících figur za oknem. Nebylo těžké uhodnout, která z nich je Malfoy, ty jeho platinové vlasy a elegantní postava, ani se nezmiňovat o tom, že když si sedl na koště, vypadalo to, jako by k němu přirostl. Také si všimla, že má při letu tendenci naklánět se doprava, ne že by to snad odsud viděla, ale stejně věděla, že to dělá.

Ale nebylo to tak, jak to vypadalo. Nebylo to tak, že by po něm roky toužila a každou neděli pak pozorovala, jak hraje famfrpál. Dobře, tak ho pozorovala, ale rozhodně ne proto, že by ho zbožňovala. Měsíce po válce ho neustále pozorovala, aby zjistila něco, co by dokázalo, že se nezměnil. Znala každou vrásku a každý úhel jeho obličeje. Věděla, že když se cítil nepříjemně, každou druhou minutu si odkašlal. Věděla, že když byl šťastný, opravdu šťastný, neusmál se nebo se nezasmál, jen zavřel oči a zhluboka se nadechl, ukládal si do paměti celý ten moment. Věděla, že se zakoktal, jenom když lhal, věděla toho o něm tolik, ale neznala ho.

„…Tahle zelená je úžasná, že Hermiono? Hermiono?“

Hermiona se vzpamatovala, když uviděla Ginny, které stála před ní a držela zelené saténové šaty přesného odstínu harryho očí (což byl asi důvod, proč si je Ginny vybrala).

„Poslouchala jsi vůbec, co jsem říkala?“

„Samozřejmě, Gin. A ta zelená je opravdu úžasná, ta barva je nápadně podobná očím někoho, koho známe,“ usmála se vševědoucně.

„No, v tom případě, co sis myslela o těch žlutých šatech, co jsem koupila?“ zeptala se Ginny.

„Byly nádherné. Harrymu se budou líbit.“

„Aha!“ vykřikla Ginny. „Ještě jsem ti je ani neukázala! Ani trochu jsi mě neposlouchala!“

Hermiona si povzdechla a zhroutila se na Ginninu postel.

„Proč jsi tak mimo?“

„Kvůli ničemu,“ odpověděla Hermiona. „Jsem jenom unavená, to je vše.“

„V tom případě mám něco, co tě rozveselí. Ty žluté šaty jsou mi moc velké.“

„A co mě na tom má rozveselit?“ zeptala se Hermiona.

„Samozřejmě protože padnou tobě a budeš v nich vypadat skvěle.“

Hermioniny oči se zúžily, posadila se zpříma: „To jsi udělala schválně.“

„Nebuď směšná,“ odpověděla Ginny. „Jenom jsem omylem koupila jinou velikost.“

„Ginny, tvoje velikost je velikost člověka, který posledních dvanáct let nejedl, a moje, no moje je někoho, kdo jedl. Není možnost, že bys omylem koupila špatnou velkost.“

„To je ta část, kde máš částečně pravdu,“ usmála se Ginny. „Vzala jsem si tvoji velikost jenom náhodou, ale ona je náhodou stejná jako tvoje. Tyhle šaty ti skutečně padnou a zaručuju ti, že v nich budeš vypadat báječně!“

Hermiona vstala a zamračila se. Rychle se pohnula ke dveřím, ale Ginny jí zastoupila cestu s šaty v rukách.

„Jen si je zkus. To je vše, o co tě žádám.“

Hermiona převrátila oči. S povzdechem si vzala šaty a začala si je oblékat. O jeden zip a několik knoflíků později je měla na sobě.

Hermiona pozorovala v zrcadle a ty šaty ji nepřipadaly nějak přehnaně moc vyzývavé. Zdálo se, že Ginny její styl nakonec znala. Pas měla pevně stáhnutý perleťově zbarveným páskem. Konzervativní střih nic moc neodhaloval. Šaty nebyly příliš zdobené, jen s trochou výšivek kolem pasu.

Pokud by nebyla zdrženlivý a elegantní typ ženy, možná by se Hermiona hlasitě zasmála a začala tančit po místnosti jako tříletá holčička, co předstírá, že je princeznou. Místo toho se při pohledu do zrcadla mírně usmála.

„Líbí se ti?“

Hermiona kývla.

„Bože, ty je zbožňuješ!“ zvolala Ginny vítězoslavně. „Vybrala jsem ti šaty z minulého desetiletí a tobě se vážně líbí!“ usmála se. „To mě podrž!“

„Ano, ano, užij si tu chvilku štěstí. Kolik ti dlužím?“

„Ale nesmysl,“ usmála se Ginny. „To je na mě. A před tím, než začneš protestovat, ti musím připomenout, že jsi mě tenhle týden dvakrát vzala na oběd. Takže tohle je moje děkuji.“

„Ale…“

„Merline, Miono, nech si je nebo tě donutím jít ven sledovat famfrpál.“

Hermioniny oči se rozšířily a ona zatajila dech. „J-j-já ne, myslím samozřejmě, že si je nechám.“ Objala se rukama, jako by ty šaty byly její poslední nadějí.

Ginny svraštěla obočí. „To bylo až moc jednoduché. Vím, že famfrpál moc nemusíš, ale proč ta panika?“

Hermiona zbledla a rychle si začala vymýšlet vysvětlení. Odkašlala si: „To ta vlhkost.“

Ginny se na ni podívala tak, že si Hermiona hned chtěla jednu vrazit. „Vlhkost?“ pomyslela si Hermiona. „Primuska v Bradavicích dokáže přijít jen na vlhkost vzduchu?“

Ginny se obezřetně usmála a řekla: „Ta vlhkost je v tomhle ročním období vážně hrozná, a to ani nemluvě o Ronovi,“ odmlčela se, „dvojčatech,“ zase chvíli počkala, „Harrym?“

Hermiona zůstala nehybná.

„Tak Draco?“

Hermiona se snažila vůbec nereagovat, ale cítila, jak jí ve tváři škublo a při pohledu na Ginninu tvář zjistila, že ona si toho všimla taky. Předtím, než se rudovláska mohla začít ptát, Hermionin žaludek zavrčel. Připomnělo jí to, že při obědě vlastně nic nesnědla a také jí to dalo skvělou výmluvu jít pryč.

V rekordním čase vyběhla ze dveří po schodech dolů do kuchyně. Její srdce rychle bilo a celá se proti své vůli třásla. Pokusila se zvednout talíř, ale sotva ho udržela. Místo toho se za stůl usadila s jablkem, nic moc obtížného. Zhluboka se nadechla a teprve potom se zakousla do jablka.

„Grangerová.“

Skoro se tím jablkem udusila, ale podařilo se jí celkem klidně otočit, i s jablkem v ústech.

Pečlivě si ho prohlížela, myslela si, že zahlédla náznak úsměvu.

„Dobrý?“ zeptal se Draco.

Podívala se na něj přes okraj svého jablka.

Polkl: „Myslel jsem si to.“ Natáhl se po dalším jablku, červeném, a nedbale si ho přehodil do druhé ruky.

Hermiona netrpělivě čekala, držela jablko, ale z úst si ho nevyndala. Když ho měla v puse, tak nemohla mluvit.

Odkašlal si. První znamení toho, že byl nervózní.

Stál u kuchyňské desky, zády k ní, jablko kutálel po desce. Snažil se sám sebe rozptýlit, rozhodně byl nervózní. Naposledy si kousla do jablka, ušklíbla se a hodila ohryzek do koše. 

Byla prosáklá vztekem, ale zakryla to pod falešným úsměvem.

„Venku je vlhko,“ začala tiše.

Rychle přikývl, všimla si, že měl propocená záda košile. Otočil se a podíval se na její šaty, jednou, dvakrát a po třetí, pak se znovu otočil, aby se podíval z okna.

Odolala vzít si další jablko a hodit ho po něm.

Odkašlal si a téměř šeptem podotkl: „Pěkné.“

Zamračila se, ruce zatnula v pěst. „Děkuji, ale mohlo by se to obejít bez těch nedůstojných pohledů. Zkus to znovu a vytrhnu ti oči a…“

„Mluvil jsem o počasí,“ ušklíbl se.

„Ou,“ zmrzla. Tolik k útoku.

Zakryl úsměv, přešel kolem ní a jablko dal zpátky do mísy.

„Ještě mám nějakou práci. Myslím, že odejdu o trochu dřív.“

Ztuhla: „Chceš, abych předstírala, že spím? Bude to pro tebe snazší?“

Křečovitě svírala desku bílými prsty. Neodpověděl, ale trochu se zasmál, kupodivu se ještě víc nerozzlobila. Místo toho se trochu uvolnila, ale jen trochu.

Vyskočila, když ucítila jeho dech na své rameni. Nepromluvil, jen se za ni postavil. Stál přímo za ní, nedotýkal se jí, ani se k ní nenaklonil. Ta pozice nebyla o nic intimnější, než kdyby za ní stál úplný cizinec.

„Jen abys věděla…“ cítila, jak se jemně dotkl látky jejích šatů, „…nemluvil jsem o počasí.“

Dech jí uvízl v hrdle, ale když sebrala tolik síly, aby se otočila, byl už pryč.

Šla nahoru, ale Ginny už tam nebyla. Opatrně si svlékla šaty a znovu si oblékla své staré džíny a svetr. Šaty nechala v pokoji, protože měla pocit, že ji jednou dostanou do problémů.

Když byla na půl cesty ke dveřím, zastavila se a otočila. Vzpomněla si, jak se na ni podíval, když ty šaty měla na sobě. Ještě než si to mohla rozmyslet, zvedla znovu šaty a nacpala je do své tašky.

Těsně před tím, než se přemístila, zašeptala: „Toho určitě budu litovat.“


Poznámka překladatelky:
Moc děkuji Kaitlin za betování…

A abych vás navnadila na příště (nebo třeba na komentování), prozradím vám tři věci, na které se můžete těšit v další kapitole. Takže příště se dočkáte Dracova nečekaného nápadu, Hermioniny chutě se utlouct a Ronova špatného lhaní/hraní.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Část třetí B: Chyby Od: sisi - 03.02. 2016
To je jako v pohádce, Hermiona dostala šaty, Dracovi málem vypadly bulvy, příště dostane boty a nakonec kočár? Moc děkuji za překlad. Ujíždím na pohádkách.

Re: Část třetí B: Chyby Od: Keiko - 29.01. 2014
Neřekla bych, že měla Hermiona důvod tak zuřit... Protože, kdyby Draco ráno zůstal, bylo by to stejně rospačité jako teď. Líbila se mi Ginny, jak ji měla pěkně prokouknutou :)

Re: Část třetí B: Chyby Od: Lachim - 09.10. 2012
Nádherý díl. Kdo ty dva praští po hlavě, abyse probrali?
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
Ještě jim to bude chvíli trvat :)

Re: Část třetí B: Chyby Od: solace - 29.09. 2012
Zapichnť Draca vidličkou? Ale no tak! Táto Hermiona nie je veľká pacifistka. Záver kapitoly sa mi páčil viac - rozpaky boli milé a krásne to medzi nimi iskrilo. Vďaka za preklad, Flo.
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 29.09. 2012
Mě se ten nápad se zapíchnutím vidličky celkem líbil . Ale o pacifismu to moc nesvědčí, to máš pravdu. Děkuji ti za komentář!

Re: Část třetí B: Chyby Od: Nade - 29.09. 2012
Ty jejich rozpaky jsou komické, ale nezúčastněného pobaví. Ginny to s Hermionou pěkně zkoulela, jen co je pravda. Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál. Díky, těším se na pokračování.
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 29.09. 2012
Ginny už tam bohužel mockrát nebude, ale rozpaků tam bude ještě dost :). Děkuji ti.

Re: Část třetí B: Chyby Od: tigy - 28.09. 2012
Dostalo ma to, že sa Ginny počas výsluchu spýtala Hermiony dokonca aj na Harryho   Scéna v kuchyni bola božská a myslím, že Hermiona má správneho ciťáka, že ju tie šaty dostanú do problémov, ale určite to budú príjemné problémy...   Vďaka, Flo, za ďalšiu krásnu kapitolku.
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 28.09. 2012
Příjemný... no, se šatama bude trochu víc komplikací :D Děkuju za komentář, tigy!

Re: Část třetí B: Chyby Od: zelaaa001 - 27.09. 2012
Vlhkosť vzduchu! To vážne? Hermiona musí byť naozaj mimo z Draca, keď si lepšiu výhovorku nevie vymyslieť.:) Bolo veľmi zaujímavé vidieť vec z jej strany. Teším sa na ďalšiu kapitolku. Vďaka za skvelý preklad.
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 28.09. 2012
Děkuju ti za pochvalu i za komentář. Povídka je z větší části z pohledu Draca, ale je tam i trocha Hermioninu pohledu. Další část je zase z Dracova :)

Re: Část třetí B: Chyby Od: Gift - 27.09. 2012
Vzdycky jsem tak lehce opovrhovala babama, co vpadnou do obchodu, nakoupi, nic nevyzkousi a pak nadavaji. Ginny mi dnes ale otevrela oci- s nejakou takovou se musim zkamaradit!!:-)) Stala jsem se velkym fanouskem Draca a mensi odpurkyni Hermiony, potrebovala by sem tam nakopat:-D. Povidka ale hezka, moc diky za jeji preklad! Snad nebudu za stourala, ale…*tohohle- spisovne tohoto; Harryho oci- vlastni jmena se nikdy nezaprou. Tedy, alespon ma cestina si to mysli, muze se ale plest;-).
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 28.09. 2012
Já si něco desetkrát zkouším, než si to koupím a kamarádku jako Ginny taky nemám, takže můj šatník toho zas tolik neobsahuje. Asi bych si taky měla najít svou Ginny! Čím to, že u všech mých překladů si čtenáři oblíbí Draca a Hermionu rádi nemají? Ale u všech! Tohohle není spisovné? Rozhodně nejsi šťoural, budu si na to příště dávat pozor. Děkuju ti

Re: Část třetí B: Chyby Od: denice - 27.09. 2012
Ginny je tu kouzelná. Její metoda jak zjistit pravdu mě dostala. Asi si to natrénovala na mužských členech rodiny, zkušebního materiálu měla dost. Díky.
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 28.09. 2012
No, myslím, že přijít na to, kdy takový Ron lže, ji zase tolik práce nedalo. Ale na druhou stranu u Freda a Georga... Děkuju ti :)

Re: Část třetí B: Chyby Od: Koki - 27.09. 2012
Už se nemůžu dočkat další kapitoly. Ani nebudu vypisovat co všechno se mi na téhle povídce nebo téhle konkrétní kapitole líbí. A překlad je výborný.
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 27.09. 2012
První kousek čvtré kapitoly bude v neděli ráno, tak doufám, že ti nadšení vydrží :). Děkuji ti za pochvalu i za komentář!

Re: Část třetí B: Chyby Od: Zuzana - 27.09. 2012
Mám rada takéto iskrenie. A hlavne vtedy, keď je obojstranné. A v tejto poviedke mám rada aj Ginny :D Ďakujem za preklad.
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 27.09. 2012
A normálně Ginny nemáš ráda? Mě v některých povídkách příjde jenom jako křoví pro Harryho nebo případně pro Hermionu. Ale když se jí dá větší prostor nebo když ji autorka věnuje víc pozornosti tak z toho Ginny vyjde dobře :). Děkuji ti.
Re: Část třetí B: Chyby Od: Zuzana - 27.09. 2012
Vo filme mi dosť liezla na nervy a v knihe... tam bola... ale neobľúbila som si ju. K Harrymu som si dokázala predstaviť skôr Hermionu. Ginny mi nesedela. Neviem čím to je. Samozrejme už som čítala veľa poviedok, kde bola skvelá a obľúbila som si ju, ale nevyhľadávam ju.
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 27.09. 2012
Já zase z knih a filmů nemůžu přenýst přes srdce Rona a Hermionu. Prostě mi k sobě nesedí. Vždyť Hermionin mozek by z toho musel degenerovat!
Re: Část třetí B: Chyby Od: Jimmi - 07.10. 2012
nemusel by, pokial by si to vynahradila pracou a inymi zaujmami. skor by musela riesit zakomplexovaneho rona. kym by bola zamilovana, nevsimla by si to. a potom by sa s tym zmierila. ja by som vam vedela rozpravat. diky za skvely preklad
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 07.10. 2012
No jo, ale zase věnovat se víc práci místo rodině, se kterou by nemohla být, protože je její manžel moc tupý? To podle mě k moc šťastnému manželství nevede. U tohohle prostě Rowlingovou nechápu, tady se podle mě sekla... Každopádně ti děkuju za komentář :)
Re: Část třetí B: Chyby Od: Zuzana - 08.10. 2012
Rowlingová nie je moc na šťastné konce. Mne sa zdá, že sa tým svojim postavám za niečo mstí. Kto z nich mal naozajstný happy end? Snáď len Ginny ale aj ona čo je to za výhru mať muža - vojnového hrdinu, ktorý bol v detstve týraný a po vojne bude zrejme trpieť depkami :)
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
Já jsi mnohdy myslím, že pro Harryho by bylo milosrdnější, kdyby v bitvě o Bradavice umřel. Podle mě pak prostě nemohl mít šťastný život, to je nemožný...
Re: Část třetí B: Chyby Od: Zuzana - 08.10. 2012
Ja som si bola istá, že Harry umrie. Keď zabila Severusa mala som pocit, že dej zmenila kvôli fanúšikom. Nemyslím si, že to mala na začiatku vymyslené takto. Veď Harryho "znovuzrodenie" bolo také nelogické a zabitie Severusa hadom zase také úbohé. Rada by som sa dozvedela ako to mala premyslené naozaj, ale to si asi nechá pre seba navždy.
Re: Část třetí B: Chyby Od: Jimmi - 08.10. 2012
To je celkom logické vysvetlenie. Snape prežil toľko rokov ako dvojitý agent a pri jeho inteligencii, aby ho nenapadlo, že môže padnúť za obeť nagini? Že by si postupne nevypestoval odolnosť voči jedom či jej jedu? NAj Majster elixírov? Myslím, že to bola jedna z vecí, ktorá mi tam škrípala tak hrozne, že som začala hľadať FF.  Akurát včera som premýšľala nad tým, ako mohli dopadnúť Malfoyovci po vojne. Narcissa zachránila Harrymu život, takže asi by sa vyhla Azbakanu. A Lucius? Od začiatku nemal prútik. Keď sa mu Voldy nasťahoval do domu, bol v Azbakane. K úteku z Azbakanu ho mohli prinútiť (čo by dokázal svojou verziou odobratia prútika). Maximálne by dokončil predchádzajúci trest, ale to je všetko. A film to ešte všetko zdôraznil. Stačil by dobrý právnik. Inak, tá moja poznámka k Hermione a Ronovi bola z osobnej skúsenosti. Asi preto vznikol tento vysnený svet.  Asi sme si všetky Draca zidealizovali, vieme, aký je Ron a fakt si to viem H+R predstaviť, ale s Dracom z kánonu? Myslím, že by bol rovnako poznačený ako Harry, takže tí dvaja by si fakt mohli lízať rany spolu. Draco v reálnom svete neexistuje. Ak tak aj vyzerá, tak podvádza, je to flákač alebo gambler. Alebo si vyberá samé Astórie. (Vidím to u sestry, tá stále hľadá svojho Draca, pretože jej nestačí Ron) Krásne sníčky, dámy
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
Já sedmou knihu ráda nemám a z konce nejsem nadšená. Příjde mi moc... kýčovitý. Proto jsem se vrhla na fanfiction já, chtěla jsem něco víc propracivanější a logičtějšího. Že si Draca idealizujume, to je rozhodně pravda, ale stejně si myslím, že by sek Hermioně hodil víc něž Ron. Ale nejlepší by k ní byl asi Harry. Ginny mi k němu nesedí, podle mě ho nemůže plně pochopit. Hermiona s ním trávila valnou většinu dobrodružství...

Re: Část třetí B: Chyby Od: anonym - 27.09. 2012
pekné ako sa to Draco snažil uhrať.
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 27.09. 2012
To ano :). Díky!

Re: Část třetí B: Chyby Od: iway - 27.09. 2012
moc pekne.. ten pridavek byl dokonalý - uplne se tesim na dalsi dil
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 27.09. 2012
Přídavek se líbil? Tak to si spokojeně mnu ruce :) Moc ti děkuju!

Re: Část třetí B: Chyby Od: Patolozka - 27.09. 2012
Tedy eskapáda se šaty byla k nezaplacení a jablková etuda ještě lepší. Skoro jsem se bála, jestli tu nebudeme mít drapple:-) Moc se mi líbil ten Hermionin popis Draca, hlavně to, jak popisovala, co dělá když je šťastný:-) Děkuji za další díl!
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 27.09. 2012
Kdo by čekal, že se z Hermiona stane takový stalker, že? Znát každou Dracovu Grimasu... Děkuji ti, Pat!

Re: Část třetí B: Chyby Od: kakostka - 27.09. 2012
To je nááádherná kapitola, taková žhavá, v náznacíha, ale to jiskření a napětí je hmatatelné. Díky za úžasný překlad, smekám. A těším se na příště, protože tímhle stylem nám bude horko všem:-)
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 27.09. 2012
Děkuju, děkuju, děkuju ti moc za pochvalu, ale jak už jsem naznačavala v komentáři nahoře, bez Kaitlin byste se všichni jenom hrozili. Děkuju ti za komentář :)

Re: Část třetí B: Chyby Od: gleti - 27.09. 2012
Já tu povídku miluji čím dál tím víc. Dobře sečte o cizích rozpacích a nejistotách.Člověk se tím docela baví, pokud sám není v hlavní roli, pak touží najít nejbližší záchodovou mísu a spláchnout se. Autorka tyto pocity skvěle popsala a Florence dokonale přeložila. 
Re: Část třetí B: Chyby Od: FlorenceMabel - 27.09. 2012
Taky máš touhu se splachovat? Já vždycky děsivě zčervenám, pak se rychle pakuju z místnosti a lidem, kteří tam v tu dobu byli, se snažím do konce života vyhýbat. Ale když se to stane někomu jinému tak mám celkem škodolibou radost . A móóóc ti děkuji za pochvalu, ale pravda je, že kdybys to viděla bez práce Kaitlin, vlasy by ti vstávali hrůzou (sice mám ráda angličtinu, ale na češtinu jsem úplný dřevo). Díky za komentá