Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oznamy

Záložný plán

Oznamy
Vložené: Jimmi - 01.09. 2012 Téma: Oznamy
Jimmi nám napísal:

Záložný plán aneb Koniec Ako to pokračuje.

Ako som sľúbila, problémy riešim po krokoch. Včera som ukončila po takmer desiatich rokoch prácu, dnes doobeda som nachystala papiere na Úrad práce a konečne sa mám čas venovať „Záložnému plánu“ na udržanie týchto stránok v chode.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Zlatíčka moje,


mám v pláne byť tu často a ešte dlho a v prípade dovolenky dám vedieť. Ale človek nikdy nevie. Z toho dôvodu kebyže sa dlhšie neozývam:

- stránky fungujú v pohode ďalej, sú tu šikovní adminovia

- jediný problém je úhrada za doménu a webhosting, čo v minulom roku bolo cca 72€ (20€ v októbri a zvyšok pred Vianocami). Pokúšala som sa to riešiť s vlastníkom, ale majú to tak nemožne urobené až to bolí. Na rozdiel od iného webhostingu, kde môžete nastaviť iné práva rôznym ľuďom, tu môžete len zadať ďalšiu kontaktnú osobu. Lenže tej príde automaticky nielen faktúra ale aj prístupové heslá na hosting (nič také ako kontaktovať v prípade potreby). A tie heslá fakt nikomu inému zatiaľ dať nechcem. A manžela tam tiež dať nechcem, pretože pravdupovediac, netuší čo ma tieto stránky stoja. Kreditný systém, ktorý zaviedli od 1.7., je systém, kedy ja vystavím zálohovú faktúru na kredit (minimálne 10€!) a tú treba uhradiť. Nič také, že niekde nechám číslo účtu a VSYM - niečo ako dobite telefónu. Ten druhý hosting, čo som pozerala, je síce ešte drahší, ale kredity sú po 1€.  Áno, priznávam na rovinu, bodlo by mi, kebyže sa na to nejako poskladáme, ale v tejto chvíli neviem ako a doteraz som to vždy dajako zvládla. Murphyho zákon, že tie platby sú v najnevhodnejšom období. A z prechodu na iný hosting mám mžitky pred očami, už sme to raz zažili a to sa menil len server v rámci tej istej firmy.

- jediné, čo sa mi zatiaľ podarilo vymyslieť, je to, že som poskytla eggy všetky kontakty na seba, webmastera a ID číslo, ktoré patrí k tejto stránke. Predpokladám, že keď sa obráti na webmastera s týmto číslom, vysvetlí situáciu, tak on zas nebude mať problém poskytnúť jej číslo účtu

- inak všimla som si, že v profiloch je niečo ako nie ste predplatiteľom na týchto stránkach a v administrácii niečo o platených banneroch, ale fakt netuším, čo to je. Ani netuším, ako sa to rieši pri platbách z Čiech, dáva sa účet z paypalu alebo čo? Nemáte s tým niekto skúsenosti? A aby bolo jasné, bavíme sa o platbách v hodnote jedného eura.

Takže díky za každý nápad

Jimmi

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Záložný plán Od: Jacomo - 02.09. 2012
S případným příspěvkem z mé strany rozhodně není problém, určitě se přidám. A pokusím se zjistit víc o možnostech plateb z Čech na Slovensko a dám vědět.

Re: Záložný plán Od: Jimmi - 02.09. 2012
O Fio banke som sa prvý raz dopočula tu, a fakt to vyzerá dobre. Je to jeden účet s dvoma koncovkami - s jednou je to CZK a v druhom v EUR. Z Čiech sa platí na ten v CZK a zo SR na ten v EUR. Interbanking zadarmo (niekde bude háčik). Prvý je v tom, že sa musí ísť osobne na pobočku a tá je buď v Blave alebo Žiline. Paypal má manžel (podobne ako Elza), ale tiež to niečo rieši. Poplatky medzi CSOB SR a CZ sú 0,15€ a naopak to asi bude podobné, pokiaľ to niekto nemá v balíčku.  Musím prekladať, to má prednosť
Re: Záložný plán Od: Elza - 02.09. 2012
Tak dej vědět, až to bude súrné - předběžně nabízím, že posbírám na svůj účet platby z ČR a přes paypal pošlu k Tobě.

Re: Záložný plán Od: zelaaa001 - 02.09. 2012
napadlo ma, asi by bolo najjednoduchsie, aby sa nasla doveryhodná osoba, čo si vedie český i slovenský účet (a je takých veľa)... česi jej to poslu na český účet a tá osoba potom rovnakú hodnotu pošla tebe Jimmy, zo svojho slovenského účtu. žiadne poplatky za medzinárodný prenos. O paymale som počula, ale nerozumiem mu.

Re: Záložný plán Od: GwenLoguir - 02.09. 2012
Ďakujeme, že takéto veci riešiš. Si poklad!

Re: Záložný plán Od: Goddy - 02.09. 2012
Netusim o cem je rec.. Ale eur poslu i 10!

Re: Záložný plán Od: larkinh - 01.09. 2012
Jinak můj přítel normálně posílal peníze do ČR přes paypal, snad to bylo zadarmo nebo za nějaký směšný poplatek, jenže i když mi to vysvětloval, tak jsem to nepochopila :) takže kdyby bylo číslo účtu, tak bych ho mohla požádat, aby mi to ukázal na konkrétním případě. Doufám, že si to bude ještě pamatovat, jak to dělal :)
Re: Záložný plán Od: Elza - 02.09. 2012
Paypalový účet musí mít i protistrana, pak je to bez velkých poplatků za mezinárodní převod. Také ho máme... (ehm, tedy technicky můj mužský).

Re: Záložný plán Od: tigy - 01.09. 2012
Ja sa pravdaže tiež hlásim... od nás zo SR asi problém poslať prašule určite nebude, ale ako ČR, to nemám ani tucha... čo sa týky Paypalu, ten používam len na nákupy z e-bay, vždy mi to z kreditky strhlo iba euráše prepočítané kurzom banky, iné poplatky nie...neviem, ako je to strane prijímateľa platby... 

Re: Záložný plán Od: zelaaa001 - 01.09. 2012
taktiež nemám problém prispieť, dokonca tak veľmi rada učiním. (a to som nikdy nikde neprispela na internete!) Popravde si ani deň bez návštevy tejto stránky neviem predstaviť. Drž sa!

Re: Záložný plán Od: gama - 01.09. 2012
Taky se určitě hlásím. Přispěju ráda Až to bude aktuální, tak dej vědět. My tě v tom přeci nenecháme samotnou...

Re: Záložný plán Od: marci - 01.09. 2012
No páni - to jsem neměla ani tuchu, jakou pálku musíš platit!! samozřejmě se připojím, dej vědět kolik, kam a jak často - přijde mi to nanejvýš solidární. O poplatcích nemám přehled - (v České spořitelně se platí furt a za všechno) :( a do (bohužel) zahraničí jsem ze svého účtu ještě nic neplatila...

Re: Záložný plán Od: Patolozka - 01.09. 2012
Jimmi, taky tomu sice moc nerozumím, zatím jsme zkoušeli platit jen do Neměcka a to si dělal manžel sám, ale samozřejmě, pokud to bude možné, pomůžu. Některé společnosti to mají vyřešené tak, že mají účet i v ČR, což samozřejmě tady je asi nesmysl. Ovšem, kdyby se třeba zavedl nějaký výběrčí systém (což tedy netuším jaký, jen říkám kdyby), tak by to šlo. A nebo najít důvěryhodnou osobu z Čech, které by se to naposílalo a ona by ti to pak poslala celé najednou. Časově by se to asi ještě stihnout dalo. To je jediné, co mě napadá... Pat.

Re: Záložný plán Od: ladyF - 01.09. 2012
Samozřejmě s mou finanční podporou můžeš počítat. Podívám se pak, jak to mám s těma poplatkama u své banky. Mám studenský účet a většinu služeb zadara, ale převod do zharaničí do těch bezplatných služeb asi patřit nebude.

Re: Záložný plán - príspevok Od: Jimmi - 01.09. 2012
Ja na to fakt nemám, stúpa mi adrenalín z tých poplatkov. Som rozmaznaná CSOB, celý interbanking mám zadarmo, ale netušila som, že u iných bánk či služieb to tak nemusí byť. Manžel tvrdí, že na paypal sa dá poslať odhocikiaľ (oni si to prekurzujú na eurá), ale netuší, koľko za to zaplatí odosielateľ.  To musím zvládnuť. Ešte mi príde jedna výplata, ak dodržia, čo sľúbili, bude to v pohode. Len mi urobil trošku škrt cez rozpočet ten ohrievač, díky všetkým za snahu.  

Re: Záložný plán Od: bbarka - 01.09. 2012
Ech, vieš, že som v týchto technických veciach úplne neschopná, ale ako som ti už raz písala, samozrejme som úplne ochotná sa skladať... dokonca mi to príde aj fér... užívaj toľko slobody, koľko sa ti bude dať :D

Re: Záložný plán Od: FlorenceMabel - 01.09. 2012
I já bych ráda přispěla, ale vůbec netuším jak. Internetové bankovnictví a vůbec převody peněz, když to není z ruky do ruky jsou pro mě tak cizí, jak jen to může být. Takže bych asi využila poštu, ale to bych taky musela tady někde na "konci světa" najít směnárnu...

Re: Záložný plán Od: Zuzana - 01.09. 2012
Ja prispejem rada a zo Slovenska takže to mám jednoduché. Ale zažila som už niečo také, že som mala do cz zaplatiť za knihu 23 Kč a poplatok v banke bol 200 korún. Riešili sme to s predajcom tak, že som mu v obálke poslala eurá ako v bublinkovej obálke ako sa posielajú cd-čka. Myslím, že by to bolo najednoduchšie aby si dala tým ktorí chcú polať peniaze z CZ adresu a potom to vložila do banky tu.

Re: Záložný plán Od: Elza - 01.09. 2012
Jak je to na Slovensku s platbami poslanými složenkou poštou? - Při převodech z účtu jsou nesmyslné poplatky, ale muž jezdí občas služebně na Slovač, tak by se mohl stavit na poště. Hm, nebo bych Ti musela hodit euráky přímo do obálky... drobnou bankovku by snad ani pošta neukradla. Leč bezpečnější by to i tak bylo neposílat "přes čáru". U vnitrostátní pošty nemá kdo co zkoumat obsah. Zatracené rozdělení!
Re: Záložný plán Od: soraki - 02.09. 2012
Souhlas, to rozdělení nám byl čert dlužen.. grrr

Re: Záložný plán Od: JSark - 01.09. 2012
Mám pocit, že vyššie bankovníctvo nechápe asi nikto. :) Ale určite, ak sa to bude dať šikovne urobiť, pár eur ako príspevok na fungovanie stránky nebude problém, snáď pre nikoho. A zo Slovenska už vôbec nie. :)

Re: Záložný plán Od: larkinh - 01.09. 2012
Abych byla upřímná, vůbec jsem nepochopila ty problémy s platbami a hesly atd. Ale je jasné, že abys platila za hosting sama, je blbost, protože my všichni máme z tvých stránek "prospěch". Nevím, jak je to s platbami z ČR na Slovensko, ideální by bylo mít někoho v ČR, kdo ti to převede všechno najednou, ale jestli ne, taky dobře. Já bych totiž poprosila mamku, ať ti něco pošle, protože mě jeden převod od ČR vyjde na GBP 9,50, takže se nevyplatí posílat menší částky.

Re: Záložný plán Od: soraki - 01.09. 2012
Jimmi, zlatko, tomuhle já vůbec nerozumím, ale jsem ochotna se složit ;-) - pro tebe všechno, stačí jen říci kolik, kdy a kam

Re: Záložný plán Od: denice - 01.09. 2012
Technická stránka věci je nad moje znalosti, ale můj muž tvrdí, že Fio banka pošle peníze na Slovensko (platil zálohu na dovolenou) za poplatek euro a půl, a pokud bys měla adresu v Česku, odkud by ti to poslali nebo dovezli,  tak to by bylo úplně bez problému. Prostě dej vědět, až to bude aktuální, ano?

Re: Záložný plán Od: Nade - 01.09. 2012
Do háje, vůbec nevím, jak s tím pomoct. Samozřejmě se mnou můžeš počítat, pokud dojde ke "skládání se", ale v tuhle chvíli netuším jak.

Re: Záložný plán Od: Gift - 01.09. 2012
Priznam se, ze se v bankovnictvi vubec nevyznam, ale pokud to bude jen trosku mozne, urcite rada prispeju. Kdyz by tedy bylo treba, muzes se mnou v tomto smeru pocitat.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )04.09. 2023Invaze rušivých elementů
. Oznamy: ( Jimmi )18.01. 2022Nutné otestovať prihlasovanie!!!
( Jimmi )16.01. 2022Dočasné zrušenie niektorých častí webu
. Oznamy: ( Jimmi )13.01. 2022Technická otázka DOPLNENIE
( Jimmi )06.01. 2021Wattpad aneb NEKRADNITE našu prácu po druhé
. Oznamy: ( Jacomo )03.11. 2020Anketa - výběr povídky
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Technické veci - komentovanie - váš názor
. Oznamy: ( Jimmi )08.08. 2020Info k blog.cz končí
. Oznamy: ( Jimmi )21.07. 2020Oznam
. Oznamy: ( Jimmi )20.02. 2020hppreklady.sk - 1.časť Kategorizácia
. Oznamy: ( Jimmi )09.06. 2018hpkizi.sk a spol a wattpad
. Oznamy: ( Jimmi )29.12. 2017Na záver
. Oznamy: ( Jimmi )26.11. 2016Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok
. Oznamy: ( Jimmi )01.07. 2014Adventy 2014
. Oznamy: ( Jimmi )07.09. 2013Adventné kalendáre 2013
. Oznamy: ( Patolozka )26.05. 2013Grangerová, moje noční můra!
. Oznamy: ( Jimmi )20.03. 2013Poďakovanie
. Oznamy: ( Jimmi )13.10. 2012Technická - Advent
. Oznamy: ( Jimmi )25.09. 2012Menší chaos v UL a sprievodných poviedkach
. Oznamy: ( Jimmi )01.09. 2012Záložný plán
. Oznamy: ( Jimmi )17.04. 2012Prehľad nickov na Pottermore
. Oznamy: ( Jimmi )10.09. 2011Testovanie emailov
. Oznamy: ( Jimmi )05.03. 2011Zmeny v prístupoch
. Oznamy: ( Jimmi )18.08. 2010Bodovací systém
. Oznamy: ( Jimmi )13.08. 2008Nastavenie profilu