Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Její rozhodnutí (Her decision)

Kapitola 15. Dumbledorova armáda

Její rozhodnutí (Her decision)
Vložené: Jimmi - 12.10. 2008 Téma: Její rozhodnutí (Her decision)
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Her Decision : Majikat

Tentoraz nepreháňam, je to druhá najdlhšia kapitola a stihla som ju za pár hodín. Takže naozaj preklad z rýchlika. Kľudne kritizujte.

Toto je jedna z tých kapitol, kvôli ktorým sa mi táto poviedka tak páčila. Len pripomínam, že poviedka vznikla po 6.HP.

A ešte jedna dôležitá vec. Viacmenej sa snažím presvedčiť Leenu, aby jednoducho pokračovala ďalšou kapitolou po mne a na to, čo nemá ešte preložené, použila môj slovenský preklad. Má obavy z reakcie českých čitateľov, tak sa na to spýtala na svojom webe. Bolo by to akurát fér, pretože ja som použila jej 6 kapitol a teraz ona môže použiť šesť mojich. Tak sa jej tam vyjadrite, prosím, pohlo by to s poviedkou a mne by to umožnilo venovať sa iným poviedkam.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dumbledorova armáda

Nasledujúce ráno sedeli Draco a Hermiona s Ronom, Harrym a Ginny v obývacej izbe Manoru. Ginny nedokázala zistiť, prečo Dracovo telo reagovalo tak silne na Veritasérum, tvrdenie, že to mohlo byť len zhodou okolností, boli len slová, ktoré Draca vôbec neupokojili.

"Nič ťa nenapadá?" spýtal sa podráždene, prekrížil si ruky na hrudi a uprene pozeral na červenovlásku. Ginny si vzdychla, hrala sa s prameňom svojich dlhých vlasov.

"Nie. A skôr než úplne vyletíš, pýtala som sa aj v práci. Nikto zo starších liečiteľov u Sv.Munga mi nič nedokázal povedať. Existujú zdokumentované prípady, ale každý je iný. Len hádam, že tvoje telo reagovalo tak ako reagovalo kvôli množstvu toho elixíru, ktorému si býval v minulosti vystavený. Nevyhnutne to nemusí byť zlá vec."

Draco zdvihol obočie. "Naozaj? Takže potom by som mal na to zabudnúť?" vyprskol a Harry sa zamračil.

"Skľudni sa, dobre Malfoy? Robila, čo mohla," povedal rozhodne, rukou objal svoju manželku okolo pliec. Draco sa zamračil.

"Je to všetko tvoja chyba, Potter. Tvoja a Weasleyho. Prečo ste mi nemohli prosto veriť?"

Ron sa začervenal, či hnevom alebo rozpakmi to Draco nedokázal povedať. "Áno, to bola tiež možnosť."

"Dosť, dobre," dosť nahlas povedala Hermiona, keď Draco otvoril ústa, aby odpovedal. Položila mu ruku na plece a on zacítil, ako sa jeho telo uvoľnilo, keď reagovalo na jej dotyk. Venoval jej chabý úsmev, naklonil sa, aby ju jemne pobozkal a zamrmlal jej do ucha 'prepáč'. Ron len sedel a civel na nich s rukami prekríženými na hrudi a Harry jednoducho vyzeral unavený a preťažený. Draco si vzdychol, otočil sa späť k ľuďom, ktorých považoval za svojich teoretických priateľov. Potreboval ich, zhlboka sa nadýchol skôr než prehovoril, pociťoval hroznú nervozitu z toho, čo povedia.

"Takže, nič o tom mojom znamení, Potter? Weasley?" spýtal sa priamo Draco a odpil si zo svojho nápoja. Harry pokrútil hlavou.

"Nič. Prehľadali sme archívy, prešli všetky záznamy, všetky vyhlásenia od smrťožrútov, ktorých v priebehu rokov chytili. Hľadali sme odpoveď ohľadom mágie, ktorá sa použila na vytvorenie temného znamenia, ale nemôžeme zistiť nič, čo by vysvetľovalo, prečo sa to deje teraz, keď je Voldemort mŕtvy," vysvetľoval.

"Takže sa po zvyšok môjho života musím zmieriť s tou prekliatou bolestivou vecou na mojej ruke?" spýtal sa horko Draco a roztržito sa poškriabal na svojom predlaktí.

Ron si posunul dopredu. "Je tu iná možnosť. Zabini."

Hermiona sa zamračila. "Čo tým myslíš, Ron?"

Draco sa len zasmial. "Zabini chce byť ďalší Temný pán."

Ron prikývol. "Je to pritiahnuté za vlasy, ale je to jediná možnosť, ktorá nás napadá. Je mi to ľúto, Malfoy. Viem, že je to posledná vec, ktorú chceš počuť; posledná vec, ktorú chce ktokoľvek z nás počuť."

"Čo vieš?" spýtal sa Draca Harry a dôkladne sa na neho pozrel. Draco vedel, že si Harry myslí, že vie viac, než povedal, rozhodol sa tak, pretože Harry sám veľa krát vo svojom živote zatajoval niektoré informácie.

"Nie veľa," vzdychol si Draco, naklonil sa dopredu a odložil svoj prázdny pohár na stôl. "Len to, že prahne po moci. Nepoznám detaily jeho plánov; nanešťastie som nebol dostatočný psychopat, aby ma vpustil do svojich plánov. To, čo viem, je, že hoci je Voldemort fyzicky preč, jeho sila je stále niekde vonku. Jeho vedomosti a zručnosti. Jeho magické schopnosti. Zabini ich šialene chce."

"Vy sa len musíte uistiť, že ho chytíte skôr než sa to stane, však," povedala tichým hlasom Ginny, jej oči sa pohybovali medzi Ronom a Harrym. "Nech akokoľvek nenávidím myšlienku, že vy dvaja ste vonku a chytáte temných kúzelníkov, Harry, ty a Ron ste najlepší aurori, ktorých má ministerstvo."

"Čo na to musí hovoriť Percy?" spýtala sa Hermiona.

"Na zajtra ráno zvolal stretnutie aurorov, aby sme prebrali plán útoku. A premýšľal som o tom, Hermiona. Ak pôjdeme po Zabinim, budeme potrebovať ďalšiu pomoc," povedal Harry a pozrel sa jej priamo do očí. Prikývla.

"Dnes večer vyšlem sovy," odpovedala s odhodlanou tvárou.

"Nenájdete ho. Všetky svoje aktivity už bude mať presunuté. Tak to robia, keď majú pocit ohrozenia. Môže byť kdekoľvek," povedal Draco ostrým hlasom.

"Preto potrebujeme pomoc," odpovedala Hermiona s úsmevom.

***

"Prečo sme tu?" podráždene sa spýtal Draco a zmätene sa rozhliadol dookola. Stál na špinavej, opustenej mukelskej ulici, niekde vo vnútri Londýna s Hermionou po svojom boku. Stisla mu ruku a usmiala sa na neho. Odpadky pokrývali bok ulice a budovy oproti nim boli pokryté vrstvami špiny. Zápach rozkladajúceho sa odpadu presakoval vzduchom a Draco chúlostivo zvraštil nos. Hermiona sa zľahka zasmiala a on sa na ňu zamračil.

"Viem, že stretnutie dnes ráno bolo nanič," povedala pomaly a Draco si odfrkol.

"Weasley je idiot. Ministerstvo sú idioti."

Hermiona sa usmiala. "Vieme. Preto sme tu. Zapamätaj si toto," povedala a strčila Dracovi kúsok pergamenu. Zobral ho, prečítal a vrátil jej ho bez toho, že by sa na niečo ďalšie spýtal. Začalo pršať, slabé mrholenie rýchlo premočilo ich obyčajné mukelské oblečenie a Draco mal obrovskú túžbu byť niekde, kde je slnko, niekde v Karibiku alebo Fidži.

V ušiach sa mu zarezonoval dutý stonajúci zvuk a keď Draco zdvihol oči, díval sa so záujmom ako sa domy pred ním pomaly odsúvajú a medzi nimi sa objavuje ďalšia špinavá dvojposchodová mukelská budova. Okná smerom do ulice boli úplne čierne a tenký prúžok bieleho dymu presakoval z komína do ovzdušia. Krátko a obdivujúco sa zasmial.

"Fideliovo kúzlo. Bystré," povedal potichu.

Hermiona sa na neho pozrela v prekvapení. "Vieš, kde sme?"

"Môžem hádať. Ústredie Fénixovho rádu? Môj otec mal vo zvyku stráviť množstvo času rečnením o tomto mieste. Nemohli ho nájsť a to ich privádzalo do šialenstva. Vždy som mal kvôli tomu rád Siriusa Blacka," rozjímal s úsmevom.

"Patrí Harrymu; má ho už od konca piateho ročníka na Rokforte, ale nechal ho na používanie Rádu," odpovedala Hermiona. "Nebola som tu už roky," povedala so smutným povzdychom. "Nebolo treba."

"Možno to nie je taký dobrý nápad," zamrmlal Draco, ale ona ho ignorovala, keď ho chytila za ruku a ťahala smerom k dverám na Grimauldovom námestí č.12. Hlasno zaklopala, raz, a dvere sa rozleteli, aby ožiarili útleho, chudého muža. Jeho pieskové vlasy už okolo spánkov šediveli a jeho pokožka bola bledá a unavená, ale inak nevyzeral Remus Lupin vôbec odlišne od toho profesora na Rokforte. Jeho šaty boli stále ošúchané a rozcuchané a vyzeral trochu choro. Vrelo sa na Hermionu usmial, skôr než venoval Dracovi rýchle prikývnutie a uviedol ich dovnútra.

"Remus, ako sa máš?" spýtala sa potichu Hermiona a venovala vlkodlakovi jemné objatie. Lupin ju poťapkal láskavo po chrbte, jeho oči sa ponad Hermioninu gaštanovú hlavu stretli s Dracovými očami. Draco sa nepohodlne pomrvil pod intenzívnym pohľadom, ktorým ho obdaroval Lupin.

"Dobre, Hermiona, skvelo. Poďme, všetci ostatní sú už tu," odpovedal Lupin, odtiahol sa z jej náručia a viedol ich po tmavej chodbe. Draco šiel za Hermionou, pocit hrôzy za mu začínal vinúť hlboko v jeho bruchu. Bolo mu zle. Toto nebude príjemné. Už si mohol predstaviť reakcie.

Lupin sa zastavil pred zavretými dverami, jeho ruka zľahka položená na kľučke. Kývol na Draca.

"Dúfam, že si na toto pripravený, Draco Malfoy. Vo vnútri je veľa ľudí, ktorí už nikdy nechceli znova vidieť tvoju tvár," povedal potichu Lupin.

Draco sa zhlboka nadýchol, cítil ako mu Hermiona stisla ruku. "Tak potom nech už je to za nami," zamrmlal, keď sa pohrával s gombíkmi na svojej košeli. Lupin prikývol, otvoril dvere

a rýchlo vošiel do miestnosti. Draco mohol počuť šum rozhovorov a otočil sa k nervózny a vystrašený k Hermione.

"Nemôžem tam vojsť," povedal rýchlo a díval sa ako sa jej tvár mračí.

"Musíš, Draco," odpovedala.

Draco pokrútil hlavou, "nie, nemôžem."

Hermiona si vzdychla. "Nikdy som si nemyslela, že si taký bojko, láska moja."

"Nie som," povedal rozhorčene Draco a potom si vzdychol. "Ja len neviem, čo im mám všetkým povedať."

"Harry im už väčšinu z toho povedal. Dnes sa chceme zamerať na to, ako nájsť Zabiniho a k tomu potrebujeme tvoju pomoc. Rád vie, že môžeš pomôcť, Draco. Možno sa nad tebou pohoršujú, ale budú féroví," povedala potichu Hermiona, naklonila sa a jemne ho pobozkala na pery. S jej povzbudením, aj keď pochyboval o jej slovách o férovosti, sa Draco zhlboka nadýchol a vkročil do miestnosti.

Z kozuba sálalo teplo, zaplavovalo ho, ale nebolo to nič v porovnaní so silou nenávisti, ktorá sa vznášala od zhromaždenej skupiny. Draco nervózne prehltol, jeho oči prezerali miestnosť, zastavovali sa na tvárach, ktoré poznal a ktoré spoznával, na tvárach, ktoré nevidel už šesť rokov a v niektorých prípadoch aj dlhšie. Nikto neprehovoril. Draco si prebehol prstami cez vlasy a prial si, aby bol neviditeľný, prial si, aby bol niekde inde než tu, kde bol tak nehanebne konfrontovaný so svojou minulosťou.

"Vyzeráš viac ako tvoj otec než si kedy vyzeral, chlapče," zavrčal nejaký hlas. Draco sa otočil, jeho oči sa zastavili na pokrivenej tvári Divookého Moodyho. Moody sa škeril, jeho hrčovité prsty sa krútili okolo jeho prútika a v zdravom oku mal zlomyseľný záblesk. Draco sa striasol pri spomienke a ponížení. "Konečne ti narástla chrbtica?"

Draco nepovedal nič. Začul ako Harry hovorí Moodymu, aby bol ticho, ale na tom nezáležalo. Slová toho starého muža boli pravdivé. Akoby Luciusovi z oka vypadol, skutočnosť, s ktorou sa Draco musel vyrovnávať každý deň, keď sa pozrel do zrkadla. Lucius svojmu synovi zanechal svoje oči, svoju špicatú bradu, svoje výrazné lícne kosti a svoj nos. Ústa zdedil po mame a svoje vlasy po oboch svojich rodičov. Občas Draco svojím vzhľadom pohŕdal. Len toto ráno strávil značné množstvo času tým, že civel na svoj odraz v kúpeľňovom zrkadle a vážne zvažoval, že si oholí hlavu. Jediná vec, ktorá ho zastavila, bolo to, že mu jeho vlasy viac pripomínali jeho matku než jeho otca. Narcissa vždy milovala bledé, hodvábne vlasy svojho syna. Draco sa čudoval, a nie po prvý raz, ako Hermiona môže vydržať dívať sa neho, bozkávať ho a objímať ho, keď sa tak strašne podobal na Luciusa, aspoň fyzicky.

Draco sa znova poobzeral, konečne priradil mená k tváram, ktoré videl pred sebou. Okrem Moodyho a Lupina, jeho bývalej profesorky Transfigurácie a hlavy súperiacej fakulty, profesorky McGonagallovej, ktorá sedela so vzpriameným chrbtom blízko pri ohni, zahalená do zeleného károvaného plášťa. Jej jasné oči zaskočili k Dracovej tvári, venovala mu veľmi jemný úsmev a prikývla. Bolo tam, všimol si Draco a hrklo v ňom od strachu, päť Weasleyovcov sediacich okolo stola. Ron, Fred a George sedeli spolu na jednej strane dlhého dreveného stola, kým ďalší dvaja muži s červenými vlasmi sedeli oproti nim. Draco hádal, že ten menší a zavalitejší je Charlie, kým pri Billovi sa nezmýlil. Draco prehltol, keď sa Billove oči stretli s jeho. Tvár druhého muža bola strašne zdeformovaná a zjazvená; výsledok  útoku vlkodlaka Fenrira Greybacka na Rokfort. Naposledy, keď Draco videl Billa, to bolo vtedy, keď konečne prijal ministerské predvolanie potom, čo sa vrátil domov, ale vtedy o tom druhom mužovi nepremýšľal. Bill neuhol pohľadom a Draco sklopil svoj zrak, vedel, že je zodpovedný za Billov stav. On, napokon, pustil Greybacka do hradu.

"Vyzeráš lepšie, než keď sme sa naposledy stretli, Malfoy. "Ako si sa z toho dostal?" spýtal sa Seamus Finnigan a otvoril fľašu whisky. Nalial Dracovi pohár a posunul po celej dĺžke stola smerom k nemu. Draco si ho s vďakou zobral a dovolil svojmu telu skĺznuť na stoličku.

"Chvíľu to trvalo, ale teraz som sa už plne zotavil," odpovedal Draco a Seamus sa zaškeril.

"Škoda," vyšplechol nejaký hlas.

"George, prosím," unavene povedala Hermiona a posadila sa vedľa Draca. Otočila sa k nemu. "Pamätáš si všetkých?" spýtala sa a on prikývol. Vedľa Georga sedela Katie Bellová. Pri nej boli Angelina Johnsonová, Alicia Spinnetová, Lee Jordon a Ernie Macmilian. Neville sedel vedľa Luny, ktorá sa zasnene pozerala do ohňa, malé dieťa so zlatými vlasmi a jasne hnedými očami v jej lone spokojne mrmlalo. Draco uvažoval, či Luna vôbec vie, kde je. Vedľa nej bol Harry a Ginny, a Lavender Brownová. Lupin stál mimo, sledoval starostlivo vzájomné reakcie, zatiaľ čo sa Moodyho kúzelné oko prevaľovalo ako bláznivé, z čoho bolo Dracovi zle.

Draco sa usmial a zdvihol svoj pohár. "Dumbledorova armáda," povedal bez premýšľania, ohromený, že všetci prešli cez vojnu neporušení. Okamžite sa zdvihol chór nahnevaných hlasov a vrhol sa jeho smerom.

"Neopovažuj sa spomínať Dumbledora, Malfoy!" zajačal Lee Jordan, tvár skrútená v nenávisti. Draco si vzdychol, odložil pohár a oprel sa chrbtom o stoličku, nechal urážky a obvinenia prevaliť sa cez neho ako voda.

"Čušte!" zrazu vykríkol Harry a treskol päsťou do stola. Draco zdvihol obočie v prekvapení. "Nezabil Dumbledora, dobre? Koľkokrát to ešte musím povedať? Bol to Snape!"

Hluk sa okamžite utíšil, hoci veľa vražedných pohľadov sa vrhlo Dracovým smerom. Otočil sa k Hermione, ktorá sa na oplátku na všetkých pozerala nahnevane.

"Hovoril som ti, že to nie je dobrý nápad," zašepkal a Hermiona pokrútila hlavou.

"Stále zbabelec, Malfoy?" spýtala sa tichým hlasom Katie Bellová, keď ho začula. "Máš v pláne znova zdrhnúť preč alebo tu tentoraz zostaneš a pomôžeš nám?"

Draco si vzdychol, cítil sa hrozne zbedačene. Bolo toho priveľa. Prial si, aby sa mohol baviť s Harrym a Ronom, ale nie s nikým iným. Aspoň ho už viac nechceli zabiť. Nevedel, koľko toho ešte vydrží. Rád ho nenávidel s vášňou a sám začal zvažovať, či ho vždy tak hrozne nenávideli alebo to vzniklo až od Dumbledorovej smrti. Mohol si len predstavovať, čo si všetci myslia. Zostali a bojovali, kým on ušiel. Cítil sa ako jahňa na porážku, ale mal hmlistú predstavu o tom, čo pre neho Rád naplánoval. Draco si položil hlavu do dlaní, keď sa cítil ako obetný baránok. Jeho jedinou útechou bolo, že v im Hermiona v žiadnom prípade nedovolí, aby ho bezohľadne využili.

"Nuž," štekol Charlie na Malfoya. "Tak čo bude, Malfoy?"

"Zostáva tu a hodlá pomôcť," povedal Harry rozhodne z druhej strany stola. "Správne, Draco?"

Draco zdvihol oči a stretol sa s Harryho intenzívnym zeleným pohľadom. V jeho očiach bola výzva a Draco sa nakrivo usmial. "Správne, Harry," povedal s dôrazom a zacítil ako mu Hermiona pod stolom stisla nohu. Bleskol po nej rýchlym úsmevom, všimol si, že malá výmena nezostala nepovšimnutá a uvažoval, čo presne im Harry povedal. Draco a Hermiona sa dohodli, že nezverejnia svoj vzťah, aspoň zatiaľ nie. Mohol vidieť ako sa Ernie a Lavender zvedavo pozerajú, ich oči prebehovali medzi ním a Hermionou, občas bleskli po Ronovi, ktorý sedel zamračený za stolom, nepochybne sa necítil dobre.

"Takže," začal Draco smerom k svojmu publiku. "Chcete nájsť Blaisa Zabiniho? Hneď vám môžem povedať, že to nebude ľahké a verte mi, keď hovorím, že nedovolím nikomu, aby ma použil ako návnadu," povedal pevným hlasom. Zopár ľudí sa nepohodlne pomrvilo na svojich miestach a Draco vedel, že mal pravdu vo svojich podozreniach.

"Ako ho potom nájdeme?" spýtala sa Ginny, a zopár ľudí prikývlo, ich oči upreté na Draca.

"Neviem," odpovedal prosto.

"Čo myslíš tým, že 'nevieš'? Nie si tu kvôli tomu?" spýtal sa nahlas Fred Weasley.

"Ako do pekla by som mal vedieť, kde presne je, Weasley?" spýtal sa podráždene Draco a Fred sa zamračil. "Nie som smrťožrút. V skutočnosti, keby sa práve teraz Zabili dostal cez tieto dvere, bol by som prvý človek, ktorého  by zabil."

"Máš tušenia, kde by mohol byť?" spýtal sa Lee, jeho hlas pevný, civel Dracovi do očí ako keby chcel preskočiť cez stôl a uškrtiť ho. Draco pokrútil hlavou.

"Mohol by byť kdekoľvek. Pozrite, kedykoľvek chcel som mnou hovoriť, len sa proste ukázal alebo mi poslal správu, v ktorej písal, kde sa s ním stretnem. Nikdy mi neveril. Nemám páru odkiaľ všetko riadi," odpovedal Draco, adresoval to celej skupine.

"Musíme ho nejako dostať," dumal Ron, krútil v ruke svoj prázdny pohár. "A čo niektorí z tvojich starých kamošov, Malfoy?"

"Crabbe a Goyle sú obaja mŕtvi," povedal Draco nezúčastnene. Nikdy naozaj nedbal o tých dvoch idiotov. "A pokiaľ ide o zvyšok... Vážne som každého nezvolával na opätovné fakultné stretnutie, čo som sa vrátil." (… I haven’t really called everyone together for a House reunion since I’ve been back.”)

"Nuž," začala Lavender Brownová, kým si krútila okolo prsta prameň zlatých vlasov. "Nedávno som videla Pansy Parkinsonovú, v Rokville."

Ginny prevrátila oči. "Si si istá, Lavender?"

"Áno, som si istá, že to bola ona," rozhorčene odpovedala Lavender a pozrela sa na Draca. "Mohol by si..."

"Ani náhodou!" zaklial Draco, nepáčil sa mu dychtivý výraz v jej očiach. "Nejdem nikam do blízkosti tej šibnutej čarodejnice. Zabudni na to. Okrem toho, Pansy nikdy nebola smrťožrútom. Bola len idiot."

Seamus sa zasmial. "No tak, Malfoy. Jediné, čo by si musel urobiť, je len na ňu žmurknúť a ona ti všetko vysype. Bola v škole z teba úplne hotová, ak si dobre pamätám."

"Nepripomínaj mi to," zavrčal Draco, pozrel sa zboku na Hermionu. Jej pery sa zošpúlili v mrzutosti a vlastne sa cítil potešený jej nečakaným prejavom žiarlivosti.

"Ale počula som, že sa vydala za Zabiniho," zareptala Lavender, keď sa na ňu otočili všetky oči.

"Si si istá?" spýtal sa Ron, ale Lavender sa zamračila.

"Prečo sa ma ľudia stále na to pýtajú? Áno, som si istá. Počula som to od Parvati, ktorá to počula od svojej sesternici. Videla niekde oznámenie."

"Preverím to," povedala Angelina so smiechom pri pohľade na tvár Lavender. "Poznám pár ľudí, ktorí pracujú v Prorokovi a Týždenníku Čarodejnice."

"Nerozprávam sa s Parkinsonovou," zavrčal Draco a zložil si ruky.

"Možno nemáš na výber, Malfoy," odsekla McGonagallová a Draco sa zamračil. "Nech akokoľvek veľmi pohŕdaš tou myšlienkou, je to možno jediný spôsob ako zistiť, kde je Blaise Zabini."

Lupin si odkašľal, keď Draco otvoril ústa, aby pohotovo odvrkol. "Možno existuje iná možnosť. Severus," povedal potichu. Okamžite sa zdvihla vrava a Draco videl ako sa Harryho tvár skrivila v nenávisti.

"Nie," povedal rozhodne Harry. "V žiadnom prípade."

Lupin sa usmial. "Nemusíme ho nájsť, Harry, len využiť jeho podobu."

"Všehodžús," zavrčal Moody s úškrnom.

"Správne, ale kde nájdeme niečo z neho?" spýtala sa Hermiona, keď sa naklonila dopredu.

"Na Rokforte," odpovedala McGonagallová a postavila sa. "Nikdy sa nevrátil po nič zo svojich vecí. Zamkla som ich všetky nabok. Pôjdem sa pozrieť a pošlem niečo, čo sa možno ukáže ako užitočné najskôr ako bude možné." McGonagallová odkráčala rýchlo z izby a zaželala všetkým pekný deň.

"Takže sa nemusím porozprávať s Pansy?" spýtal sa Draco s nádejou, vedel, že znie ako dieťa.

Seamus sa zasmial. "Prepáč, Malfoy, ale vieš ako dlho trvá variť všehodžús."

Draco si vzdychol a prekĺzol rukou okolo Hermioniných pliec, pritiahol si ju bližšie, zabudol na ich dohodu. Videl ako Fred a George hodili na neho jedovaté pohľady, ale on ju len pevnejšie zovrel, mal pocit, že potrebuje ochranu pred Weasleyovskými dvojčatami. Angelina, Alicia, Katie a Lee sa postavili, povedali, že sa musia vrátiť do práce, Angelina sľúbila, že zistí, kde je Pansy a dá im všetkým vedieť.

"Dokonca aj keby nebola vydatá za Zabiniho," povedala Angelina, "stále môže niečo vedieť."

Odišli, Lee venoval Dracovi uprený pohľad. Onedlho na to odišli aj ostatní, Fred a George varovali Draca nízkym hlasom, že budú sledovať každý pohyb, ktorý urobí. Draco prikývol, vedel, čo tým Weasleyove dvojčatá mysleli. Moody sa pobral po nich, povedal im všetkým, aby boli pokojní a zostali na stráži. Harry, Ginny, Ron, Hermiona, Draco a Lupin zostali sami vo veľkej kuchyni.

"Myslíš, že použitie Snapa bude fungovať?" spýtal sa Ron Lupina, ktorý prikývol a unavene sa posadil.

"Koniec koncov zabil Dumbledora. Ak toto nedokazuje jeho lojalitu, potom neviem, čo iné by mohlo. Snažili sme sa ho nájsť, Moody, Hagrid a ja, ale bolo to akoby sa po ňom zľahla zem. Nemáš predstavu, kde by mohol byť?" spýtal sa Lupin, otočil sa k Dracovi, ktorý pokrútil hlavou.

"Potom, čo urobil moju... potom, čo zabil... dostal ma z Rokfortu a potom odišiel. Nemám tušenia, kam šiel," odpovedal Draco a počul Rona vzdychnúť si. Harry uprene pozeral do plameňov, jeho tvár stuhnutá a oči vzdialené.

"Otázka je," povedal potichu Lupin a oprel sa so zamračením. "Kto to urobí? Kto bude hrať Snapa? Musí poznať každú najmenšiu maličkosť o ňom, ako rozprával, správal sa, pohyboval sa, myslel..."

"Ja to urobím," povedal rýchlo Draco, zabudol na svoje želanie nebyť obetným baránkom. Zacítil ako Hermiona vedľa neho stuhla. "Poznám ho lepšie ako poznám sám seba."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hana - 07.03. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 12.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 15. Dumbledorova armáda Od: denice - 20.04. 2010
Uf, to tedy byla ledová sprcha, ale nakonec to Draco krásně zvládl!

Re: Kapitola 15. Dumbledorova armáda Od: hatifnatif - 23.10. 2008
taaaak a konečně jsem si přečetla i tuto kapitolu a oproti UP je to strašně temný . už na to ani nejsem zvyklá :-D Ale líbí se mi to a jdu louskat další kapitoly. Díky Jimmy

Re: Kapitola 15. Dumbledorova armáda Od: Sargo - 17.10. 2008
Hned dvě kapitoly naráz tu na mě čekaly - paráda :-) A zvlášť patnáctka opravdu skvělá, běhá z ní mráz po zádech, nečekala bych, že mi někdy bude Draca upřímně líto :-D Jestlipak se objeví pravý Snape? Překlad výborný, díky :-)

Re: Kapitola 15. Dumbledorova armáda Od: gama - 13.10. 2008
Jako vždy skvělé. Jsem ráda, žes na ni nezapomněla:-)

Re: Kapitola 15. Dumbledorova armáda Od: hatifnatif - 12.10. 2008
Jimmy, nezávisle na tobě jsem Leeně psala, ať pokračuje ve tvé povídce. Přesně z toho důvodu, aby se hnula (povídka, ne Leena) z místa a abyste se nedublovaly :-D Asi jsi mi četla myšlénky... a nebo já četla tvé :-D Jinak jsem tuhle kapitolu ještě nečetla, takže až jí přečtu, dám asi ještě jeden koment :-DDDDDD

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )08.07. 2010Pdf na stiahnutie
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Epilóg
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Kapitola 23. Oslobodenie
Majikat: ( Jimmi )05.01. 2009Kapitola 22. Uväznená
Majikat: ( Jimmi )04.01. 2009Kapitola 21. Obžalovaná
Majikat: ( Jimmi )03.01. 2009Kapitola 20. Fiasko
Majikat: ( Jimmi )03.12. 2008Kapitola 19. Stať sa Snapom
Majikat: ( Leena )30.11. 2008Kapitola 18. Vrať se zpátky
Majikat: ( Jimmi )19.10. 2008Kapitola 17. Nemá zmysel plakať...
Majikat: ( Leena )19.10. 2008Kapitola 16. Odhalení a protivná ženská
Majikat: ( Jimmi )12.10. 2008Kapitola 15. Dumbledorova armáda
Majikat: ( Jimmi )04.10. 2008Kapitola 14. Napätie
Majikat: ( Jimmi )18.09. 2008Kapitola 13. Panika a kúzelné znamenia
Majikat: ( Jimmi )15.09. 2008Kapitola 12. Dôsledky
Majikat: ( Jimmi )13.09. 2008Kapitola 11. Sú tu
Majikat: ( Jimmi )11.09. 2008Kapitola 10. Správny čas, nesprávne miesto
Majikat: ( Jimmi )08.09. 2008Kapitola 9. V úkryte
Majikat: ( Jimmi )06.09. 2008Kapitola 8. Odhalený Malfoy
Majikat: ( Jimmi )05.09. 2008Kapitola 7. Pravda
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 6. Zůstaň
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 5. Malfoyovo pobláznění
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 4. Něco vzplanulo
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 3. Nedorozumění, večeře a něco víc?
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 2. Překvapení
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 1. Vzpomínka
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )04.08. 2008Na úvod