Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

18. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 03.07. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:
 
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/18/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 

18. kapitola

Hermiona dokázala držať hlavu vysoko a pyšne, keď vkročila na Malfoy Manor. Srdce jej búšilo v hrudi, ale navonok nedávala najavo žiadne znaky úzkosti. Požiadala Thea, aby sa stretli až na plese a odmietla Ginnino pozvanie, aby šla s ňou, Harrym a Ronom. Niektorým veciam musíte čeliť sami.

Žalúdok jej urobil salto, keď ju pani Malfoyová zaviedla dnu, ale nemohla si pomôcť, aby jej neprebleskla hlavou spomienka na posledný raz, kedy tu s touto ženou bola. Koniec koncov, prežila a bolo zbytočné ľpieť na minulosti, hlavne keď tá diabolská čarodejnica, ktorá jej ublížila, bola dávno preč.

Malfoy Manor určite nevyzeral ako ten z jej nočných morí. Všade boli iskrivé svetlá a vzduchom plachtili podnosy s nápojmi a jedlom. Narcisse s Theom sa podarilo dokázať, aby obrovská tanečná sála vyzerala súčasne romanticky aj trochu strašidelne, na počesť sviatku. Pretože ples sa konal kvôli S.P.O.Ž.Ú.S, nemohli ju vyzdobiť obludnými magickými stvoreniami, namiesto toho sa rozhodli pre masky a zdvíhajúce sa lampáše, aby vytvorili halloweenskú atmosféru. Na dôvažok sa celá miestnosť niesla v záhadnom a sofistikovanom duchu. Áno, skutočne odviedli dobrú prácu.

"Slečna Grangerová," oslovila ju Narcissa, ktorá ako vždy vyzerala ako ľadová kráľovná. Mala bledomodré šaty, blonďavé vlasy vyčesané vysoko dohora a mala masku s diamantmi. "Dúfam, že je všetko podľa vášho vkusu."

"Je to nádherné," úprimne odvetila Hermiona. "Ďakujem vám, pani Malfoyová."

"Lucius by to miloval. Tak mal rád plesy. Myslím, že vás hľadá Theodore, moja drahá. Je v knižnici."

Prikývla a šla ho pohľadať. Hoci mnoho ľudí prichádzalo v maskách alebo pekných kostýmoch, Hermiona sa tomu vyvarovala. Dospela k záveru, že má tak málo príležitostí vyobliekať sa, že tú výhodu využije. Rozhodla sa pre šaty sýtej tehlovo-oranžovej farby husto prešívané zlatou a žltou. Vyzerala, ako keby stála v ohni. Vlasy jej na chrbte splývali v hladkých, voľných vlnách a požičala si matkin zlatý medailón. Dovnútra vložila obrázok Siriusa, Lupina a Tonksovej na jednej strane a jej s Ronom a Harrym na druhej. Pomáhalo jej to nezabudnúť na tých, ktorí bojovali a zomreli pre ich vec.

"Hermiona, tu si," prišiel Theo, aby sa k nej pripojil. Sám vyzeral veľmi fešácky v čiernom muklovskom smokingu s kravatou a oranžovou vreckovkou, ktorá sa hodila k jej šatám. "Vyzeráš úžasne. Čo si o všetkom myslíš?"

"Je to nádherné, Theo. Ďakujem ti. Ja by som to nedokázala urobiť krajšie."

"Som rád, že sa ti to páči. Len poď, pôjdeme pozdraviť našich hostí. Prídu čoskoro. Pani Malfoyová na výdavkoch nešetrila. Pozvala všetkých z tvojho zoznamu hostí a ešte mnohých ďalších. Tiež mám dojem, že takmer každý odpovedal. Vyzerá to na poriadny večer."

"Čokoľvek čo vylepší náš obraz, správne? Budem musieť verejnosti mazať med okolo úst, aby boli láskavejší k môjmu nápadu s vlkolakmi," povedala Hermiona.

"Budú sa láskavo pozerať na čokoľvek, keď si dnes večer taká nádherná." Theo bol máličko smutný, že Hermiona nebola určená pre neho. Keby tak veľmi nemal Draca rád, bol by práve teraz zastával názor, aby každý kopal sám za seba. Ach, fajn, asi by to dlho nevydržalo. Bol by sa musel po celý čas správať čo najlepšie a kam by sa podela zábava? Možno nakoniec znova zaskočí za Veronikou.

Theo ju odviedol nazad do tanečnej sály, kde strávila nasledujúcu polhodinu tým, že konverzovala a vítala veľkú časť britského čarodejníckeho sveta. Bol tu každý vedúci oddelenia z ministerstva, spolu s predstaviteľmi Gringottov a Správnej rady Rokfortu. Celá rodina Weasleyovcov sa rozhodla prehliadnuť svoju nenávisť k Malfoyovcom, aby podporili Hermionu. Boli tu Neville a Hannah, Luna a jej hrozný snúbenec, Seamus a Dean, Ernie McMillan, Justin Finch-Fletchey a Susan Bonesová a nesčítane iných priateľov a spolupracovníkov. Čoskoro sa k nim pripojila Robin, ale Draca nikde nevidela.

"Kde je?" netrpezlivo sa spýtala Hermiona Robin, kým Theo obchádzal tanečný sál. "Toto je jeho dom, jeho matka! A všetci ostatní sú už tu a rozprávajú sa. Pozri sa na Cassia a Floru. Sú tu mesiac a dnes večer pre S.O.P.Ľ.O.Š robia, čo môžu. Chcem povedať, toto predsa súvisí s prácou! Musí tu byť!"

"Neviem, Hermiona," pokrčila Robin plecami, sama zmätená. Bola si istá, že tu Draco bude zavčasu, buď aby pomohol matke alebo si obzrel Hermionino rande. Prekvapilo ju, keď zistila, že to Theo pred ním tají. Zrejme nebola jediná, ktorá vedela, že na Dracovi a Hermione bolo viac než oči videli.

"Mimochodom, vyzeráš dnes naozaj pekne," povedala Hermiona. Robin mala na sebe tmavomodré šaty, vlasy mala vytočené do komplikovaného uzla a držali pospolu za pomoci ametystového hrebeňa. Ona sa tiež vyvarovala kostýmu v prospech noblesných šiat. "Prečo si tu sama?"

"Myslela som, že by bolo lepšie, keby som dnes večer len pracovala," zamrmlala Robin.

"No, Ron tiež nemá partnerku," povedala Hermiona. "Prečo ho nepohľadáš?"

"Čože?" vydýchla Robin, totálne šokovaná. "Hermiona, ja... ja by som..."

"Potrebujem to prekonať," láskavo jej vysvetľovala Hermiona. V poslednej dobe o tom veľa premýšľala a bolo jej jasné, že nie je fér brániť Robin a Ronovi, aby boli spolu. Hoci by jej to nikdy nepriznala, Hermiona už nejakú dobu vedela, že Robin cíti k Ronovi to isté, čo on k nej. Kým bola ona, aby stála v ceste šťastiu jej dvoch najlepších priateľov?

"Len do toho, dobre sa bav."

"Si si istá? Nechcem, aby..."

"Úplne istá. Je tamto pri vznášajúcej sa mise s punčom, tamto s Deanom Thomasom a Lavender Brownovou. Choď ho zachrániť skôr, než si ho znova zhrabne ona."

Robin venovala Hermione neveriacky úsmev a prakticky vyšprintovala k Ronovi. Ten sa zamiloval do muklovských muzikálov, ktoré ho kedysi Hermiona prinútila počúvať a teraz bol oblečený ako Fantóm opery. Vyzeral vysoký, driečny a veľmi impozantný. Vzrušene pozdravil Robin a pozrel na Hermionu. Pokrčila plecami, usmiala sa a prikývla. Do pár sekúnd už spolu tancovali, obaja vyzerali šťastnejšie, než ich Hermiona už hodnú chvíľu videla.

"To bolo od teba milé," postrehol Theo, keď sa vedľa nej postavil a podal jej pohár fialkovej vody (cz: Odvar z chejru). "Si si istá, že ti to nevadí?"

"V skutočnosti som s tým absolútne v pohode," úprimne odvetila Hermiona. "Mám ich oboch rada a zaslúžia si byť šťastní. Myslím, že som sa snažila ignorovať, čo Robin cíti. To nebolo odo mňa pekné. Ron už nie je môj o nič viacej, ako som ja jeho. Myslím, že by to malo platiť oboma smermi."

"Vedia s Potterom, že si tu so mnou?"

"Áno, a ani jeden proti tomu nič nepovedal," odpovedala Hermiona. "Dnes večer sa správajú najlepšie ako vedia, hoci ťa môžem ubezpečiť, že môžeš očakávať zazeranie a hrozby päsťou, keď sa nikto nebude pozerať. Ale sme tu ako priatelia, správne Theo?"

"Sme," súhlasil. "A dúfam, že priateľmi zostaneme, ale dnes večer vyzeráš príliš pekne na to, aby si nemala sprievod. Musela by si odháňať mužov palicami a kúzlami."

Začervenala sa. Napriek chladnúcim citom Theo nikdy nezlyhal v tom, aby na ňu svojimi lichôtkami nezapôsobil.

"Kde je Malfoy?"

"Skutočne neviem," odvetil Theo. "Nevidel som ho celý večer, je to fakt čudné."

Draco tu bol, prišiel dve hodiny pred začiatkom bálu, aby pomohol svojej matke, ale tá sa už o všetko postarala. Namiesto toho vyšiel do svojej starej izby a prezeral si fotografie svojho otca, matky a priateľov z Rokfortu. Dlho sa díval na fotografiu, na ktorej bol s Blaisom a Pansy. Chalani mali prehodené ruky okolo nej a keď pobozkala Draca na líce, Draco sa uškrnul a Blaise sa zboku ukradomky pozeral na Pansy. Prešiel po tej fotografii prstami a premýšľal, či by nestálo za to odpustiť im a mať tak trochu zdania svojho bývalého života späť. Pozrel na ďalšiu fotografiu, kde hral s Theom šachy a dospel k záveru, že je na tom bez nich celkom fajn.

Draco úplne stratil pojem o čase a keď sa pozrel na hodinky, šokovaný zistil, že ples začal pred hodinou.

"Grangerová ma zabije," zamrmlal si pod nosom, keď sa nahodil do slávnostného habitu. Zastavil, aby sa skontroloval v zrkadle... nie zlé, Draco... a ponáhľal sa po schodoch do tanečného sálu.

Prvé, čo uvidel, bola Robin tancujúca s Lasičiakom. Hnus. Vyzerá to, že v tejto oblasti Grangerová konečne vycúvala. Príliš blbé pre Robin. A kde zohnal ten smiešny kostým? Keby len dokázal zakryť zvyšok jeho ksichtu. Uchechtol sa v duchu a rozhodol sa, že nemôže ignorovať príležitosť podráždiť svojho dávneho nepriateľa. Ako had sa vplietol medzi nich a odviedol ju preč skôr, než Lasičiak stihol protestovať. Všimol si, ako mu Robin signalizuje, že je to okej a uškrnul sa, keď Lasičiak odpochodoval k Potríkovi a Weslíčke.

"Generálka, som ohromený," prehovoril. "Nemyslel som si, že máš sentimentálne chvíľky."

"To stačí, Draco," varovala. "Hermiona neznesie takéto reči a ani ja nie, jasné?"

"Dobre, dobre," odvetil. "Ale myslel som, že ideš sama."

"Som tu sama," odpovedala Robin. "Len sme tancovali, Draco. A prečo meškáš? Hermiona cvokovatie. Toto mala byť pre teba príležitosť, aby si dobre vyzeral, nespomínaš si?"

"Ja vždy vyzerám dobre, generálka Westinghouse, ako môžeš jasne vidieť. Len som stratil pojem o čase; vydal som sa na výlet po spomienkach. Dospel som k záveru, že som teraz šťastnejší. Kto by to kedy hádal?"

Robin sa na neho usmiala. "To rada počujem."

"Ja tiež. Takže, kde je šéfica? Radšej by som ju mal upokojiť."

"Myslím, že sa rozpráva s tvojou matkou."

"Tak by som ich mal radšej prerušiť skôr, než to povedie k násiliu," zľahka vyhlásil Draco. "Mimochodom, pekne vyzeráš. Vráť sa k Lasičiakovi. Uži si červené vlasy a neskôr mi daj vedieť, či sú prirodzené."

"Draco!" Zasmial sa a odtancoval od nej. Robin napadlo zavolať ho nazad a varovať ho, že je tu Hermiona s Theom, ale skôr než sa stihla rozhodnúť, stratil sa jej z očí.

"Malfoy, tu si! Kde si u Merlina bol? Mám tu tonu ľudí, ktorým ťa chcem predstaviť."

Draco onemel. V žiadnom prípade tá bohyňa stojaca pred ním nemohla byť Hermiona Grangerová. Grangerová bola ukričaná, obyčajná osina v jeho zadku. Mala bláznivé vlasy a chodila nevkusne oblečená a určite nevyzerala ako stelesnenie jeho sna. Samozrejme, na vianočnom bále vyzerala dobre, ale to už bolo pred desiatimi rokmi. A dobre, občas sa mu z nej nechcelo vracať, ale toto bolo neskutočné. Keď sa pohla, svetlá sviec ožiarili jej šaty a jediné, čo mohol urobiť, bolo neschytiť ju a nepobozkať ju rovno tam. Prehltol, potriasol hlavou, aby si ju vyčistil a pokúsil sa nájsť niečo, čo by jej mohol povedať.

"Namojdušu, Malfoy," povedala, vzala ho za ruku a viedla ho preč. "Chcela som po tebe vyslať pátraciu čatu. Poď!"

Ako v hmle Draco dovolil Hermione, aby ho ťahala po oslave, triasol si ruky s ľuďmi, ktorých už poznal a nezáväzne konverzoval s ľuďmi, na ktorých mu nezáležalo. Dych sa mu zasekol zakaždým, keď mu položila ruku na plece alebo zakaždým, keď mu do ucha zašepkala niečie meno. Nemohol uveriť, že dovolil nejakým sprostým šatám a trochu make-upu, aby mu skreslili jeho videnie, ale súčasne nedokázal zniesť, že by sa od nej odvrátil.

"Zem volá Malfoya!" povedala Hermiona, keď mu luskla prstami pred tvárou. U Merlina, čo sa to s ním dialo? Choval sa ako zombie.

"Ach, pozri, tam je Viktor. Ešte som nemala príležitosť sa s ním pozdraviť."

Viktor? Akože je ex-priateľ Viktor Krum? Nie, to by vôbec nebolo dobré. Začal protestovať a potom si všimol peknú čarodejnicu stojacu vedľa Viktora - Ginger, ktorá mala na sebe prepracovaný kostým ducha. Mala na sebe potrhané zvyšky nádherných bielych plesových šiat a vypila elixír, z ktorého zostala jej pokožka perlovo biela a svetielkovala. Vyzerala fantasticky.

"Ahojte, ľudkovia!" trilkovala Ginger, zrejme prešťastná zo svojho partnera. Jej veselá nálada trochu skazila ilúziu ducha. "Viktor mi poskytuje množstvo dobrých informácii o magických stvoreniach v Bulharsku. Myslím, že by som na tom mala trochu popracovať, nemyslíte?"

Hermiona sa usmiala. "Možno. Ahoj, Viktor, prepáč, že sme sa ešte nestihli porozprávať. Bavíš sa?"

"Veľmi," odpovedal. "Ginger je dobrá hostiteľka. Vyzeráš nádcherne. Čauko, Malfoy. Vy teraz s Hermiounou spolu chodíte?"

Hermiona vybuchla smiechom. "To sotva! Nepočul si novinky? Malfoy teraz so mnou pracuje. Opatrne, čo hovoríš, nechceme, aby Malfoy prišiel o svoju večeru, nie?" Otočila sa k Dracovi s očakávaním, že zazrie na jeho tvári výraz zhnusenia či pobavenia, ale namiesto toho sa vyzeral začervenane a v nepohode.

"Draco je Hermionin asistent," ozvala sa Ginger, ktorá si najskôr nevšimla Dracov podivný výraz. "Hermiona je tu s Theodorom Nottom - pomáhal zariadiť túto akciu."

"Čože?" Draco zvrtol hlavu, aby sa pozrel na Hermionu. "Ty si tu s Theom?"

"Áno, je," oznámil Theo, ktorý prišiel - ako vždy - potichu za ich chrbty. "Máš s tým problém?"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 18. kapitola Od: GwenLoguir - 09.08. 2012
chlapi....

Re: 18. kapitola Od: JSark - 24.07. 2012
Silvestrovský ohňostroj už na Halloween? Zaujímavé. :D Ďakujem za preklad, páči sa mi, že už to Dracovi zaplo. :)

Re: 18. kapitola Od: iway - 06.07. 2012
ach.. draco a jeho pocity zaření.. jak ja je mam rada

Re: 18. kapitola Od: iway - 06.07. 2012
ach.. draco a jeho pocity zaření.. jak ja je mam rada

Re: 18. kapitola Od: Jacomo - 05.07. 2012
Obávám se, že Draco s tím MÁ problém A možná i s pár dalšími věcmi - třeba se svojí hlavou ) Díky za další kapitolu - výtečně se bavím! Už bych taky měla začít oplácet vlastními výtvory...

Re: 18. kapitola Od: Adushka - 05.07. 2012
fuuuuha,,,, žeby konečne Malfoyovi niečo v hlave docvaklo ? :) no už vidím že budú  tancovať a iskriť to bude na všetky strany,,,paráda... diky za preklad :)

Re: 18. kapitola Od: Nade - 04.07. 2012
Pěkně vyšponované. Teď se nepředstavitelně těším na další kapču a Dracovu reakci. Doufám, že neztropí nějaké pozdvižení. To by mu matinka utrhla hlavu.

Re: 18. kapitola Od: denice - 04.07. 2012
Taková klidná, pohodová kapitola, všichni pracují, jen se práší, Robin dostane od šéfky dovolení zatancovat si s Ronem, jen ten sabotér Draco místo dřiny na plese prohlíží staré fotky. Doufám, že mu to šéfice ještě spočítá, těším se na nějakou pěknou přestřelku. Jestli se dobře pamatuji, Draco tušil, že šéfka jde s Theem, tak by snad neměl být tak překvapený. Díky.

Re: 18. kapitola Od: Claire - 04.07. 2012
Nechce se mi ani věřit, že by ples probéhl bez skandálu, maléru či jiného rušivého představení. Při velkoleposti oné show (tedy plesu jako takového) předpokládám ohňostroj, leč ten skutečný. Nepředpokládám rvačku, na to jsou Theo i Draco společensky příliš zdatní, ale slovní výměnu nehezkého obsahu v ústraní nezavrhuji. Pokud se týká hostů, nechybí snad vůbec nikdo, leč mohlo by se stát, že někdo možná bude přebývat. Ale jinak zřejmě, kdo není hostem zde, v kouzelnickém světě jakoby nebyl. Hermionu nám osvětlilo cosi zhůry, alespoň v tom směru, že pochopila důležitost vhodného a slušivého oblečení - stačí, že se jak stará striga chová, nemusí tak ještě vypadat. Bonusově to dodalo ještě fakt, že Draco je schopen a ochoten si konečně přiznat jisté city a pocity, a to ve vědomé rovině - tomu říkám posun. Madmoiselle to patrně bude ještě nějakou dobu trvat. Opravdu těžko předpokládat, že se jí rozsvítí při pohledu na Dracovo oblečení. Předpokládám, že slušivě oděn chodí neustále, to má prostě v krvi. Zrzavý Fantom opery - ach Salazare, pomoc, kyslík - to je strašná představa, brrr. Gerarde Buttlere, kde jsi? Celou noc? Ale což, základní listina lidských práv - i jinak inteligentní jedinci majíprávo na výběr partnera dle svého...no, vkus bych to radši nenazývala. Chceš ho, milá Robin? Každý svého šrěstí/neštěstí strůjcem... Už mi chybí jen pár společensky přínosných mimentů a taktních vět od Harryho a obrázek bude kompletní. Theo na mne celou dobu působil jako inteligentní jedinec, a takhle to podělá.. Máš s tým problém?...Co je to za blbou otázku? Odpověď na ni je snad více než jasná. Jimmi, díky za osvěžující a zábavnou kapitolu. Ani jednou jsem se nemusela rozohnit, takže pohoda, klídek... paráda. Moc se těším na pokračování.

Re: 18. kapitola Od: soraki - 04.07. 2012
Theo nikdy nezklame a Draco možná prozřel... ale než to dojde i Hermioně... Díky moc za překlad, já jen tak v rychlosti přelétávám a mizím na hrad páček

Re: 18. kapitola Od: andie - 04.07. 2012
hmmm, zeby zlomova kapitola? obaja videli to, co necakali a skoncila stara nenavist  dakujem za preklad!

Re: 18. kapitola Od: marci - 04.07. 2012
Chudák Draco. Hermiona si pořád trošičku stojí na vedení a Theo je jako rozbuška :) Ještě by se do toho měl zamíchat Harry a je vymalováno :) Super překlad, bavila jsem se a moc se těším na pokračování :)  (Zrzavého fantoma opery si tedy představit nedovedu, ale při představě Ronovy famfrpálem vypracované postavy člověk nad nějakým zrzavým vlasem musí přimhouřit oko :) )

Re: 18. kapitola Od: kali - 04.07. 2012
Jéje,tohle by mohla být pro Draca poslední kapka:-)).Nějak zpracovat ty pocity vůči Hermioně a Theo do toho,no copak z toho bude??Díky za kapitolu,užila sem si ji

Re: 18. kapitola Od: Twilly - 04.07. 2012
Úprimne, tieto cliffhangery neznášam... človek potom musí čakať na ďalší diel v takej napätosti, až mu ide prasknúť guma na gaťkách.. 

Re: 18. kapitola Od: tigy - 03.07. 2012
Takže Dráčik, už sa nám rozsvietilo?  Myslím, že toto bude u Draca asi zlomový moment, keď si konečne naozaj prizná, že sa mu Hermiona páči  Ešte by malo podobne osvietiť aj Hermionu, ale verím, že sa čoskoro dočkáme... Takže, som zvedavá na ďalší vývoj, bude bitka, nebude?  Vďaka za prekladík, Jimmi.

Re: 18. kapitola Od: Zuzana - 03.07. 2012
Až mi chudáka Draca prišlo ľúto Keď vyprskol "ty si tu s Notom?"  Som totálne úplne najviac zvedavá ako to bude pokračovať. Či sa Draco nafučí a bude Hermionu ignorovať, alebo sa rozhodne zabojovať. Alebo by mohla zabojovať ona?... Ďakujem za preklad a netrpezlivo... veď to už poznáš, ďakujem

Re: 18. kapitola Od: teriisek - 03.07. 2012
No, zjevně s tím má problém, jinak by se neptal:D Mám obavy, že to Draco asi úplně neustojí, myslím, že by mu to vadilo kdykoliv, ale teď, když Hermionu viděl, nevyjde z toho Theo asi moc dobře! Jsem zvědavá, kam tohle všechno povede, díky za překlad a budu se moc těšit na další kapitolu!

Re: 18. kapitola Od: Morgana - 03.07. 2012
well, well, well. ako zo sna? to je mi prekvapenie... bude ohňostroj! Draco vybuchne ako raketa na Silvestra :D úžasné. dík

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke