Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

14. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 22.06. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

Túto kapitolu venujem Zuzane za jej pomoc a ušetrenie času, ktorý som takto mohla venovať tejto kapitole. Díky

SmileSmileSmile

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/14/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermioniu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 

Kapitola 14

Theo ju uvítal pri dverách. Pre zmenu nezaujal svoj nonšalantný postoj, ale tváril sa pomerne natešene, že ju vidí.

"Dúfal som, že to prekonáš," usmial sa a uviedol ju do domu.

"Prekonám čo?"

"Čokoľvek, čo ti bránilo stretnúť sa so mnou. Som rád, že si tu. Už mám pre nás v jedálni pripravenú večeru."

"To bolo rýchle," odľahčila so znepokojeným pocitom. Vyzeral veľmi šarmantne a jeho dom bol úžasný. Hermiona strácala pôdu pod nohami. Nedokázala si spomenúť, kedy naposledy bola... ups!... sama v dome nejakého muža. Pripadala si veľmi mladá a nervózna. Uvedomovala si, že je hlúpa a že by rečiam Ginny a Robin nebolo konca, keby vedeli, ako sa chová, ale niečo na Theovi ju dalo do pohybu.

"Som v kuchyni eso. Trixie chcela pomôcť, ale nedovolil som jej to. Napadlo mi, že by to mohlo byť trochu nevhodné."

Prikývla nad jeho pozornosťou. Dúfajme, že sa jej neskôr pošťastí so škriatkou hovoriť.

"Kam si poslal Malfoya?"

"Ďaleko, preďaleko," vyhlásil Theo. "Pravda je taká, že povedal, že ide do krčmy s Rupertom a Elliotom. Mal som ísť s nimi, ale vyhovoril som sa, keď som dostal tvoju sovu."

"Zradcovia," povedala Hermiona, keď nasledovala Thea do jedálne. "Viem, že je to tvoj priateľ a Elliot je mladý a ľahko ovplyvniteľný, ale prečo sa mi obrátil chrbtom Rupert? Myslela som, že aj on je anti-malfoyovský.

"Nikto sa ti neotočil chrbtom, Hermiona. Nechceš, aby tvoji spolupracovníci vychádzali?"

"Ale to neznamená, že sa musia po celý čas niekde ponevierať," vrčala.

"Len šli na panáka."

"A nasledovať bude Klub Nenávidiacich Grangerovú," frflala ďalej.

"Nebuď hlúpa. Hermiona, je mi jasné, že si nemala na výber a musela si ho zamestnať, ale toto je to najlepšie, čo sa mohlo Dracovi prihodiť. Už po takomto krátkom čase sa jeho povesť zlepšuje. Získava okrem mňa aj iných priateľov, stretáva nových ľudí a odvádza dobrú prácu. Nikdy by to nepriznal, ale je šťastnejší než bol celé roky a ja som ti za to naozaj vďačný."

Hermiona bojovala s nutkaním pretočiť očami. Chápala Theovmu hľadisku... koniec-koniec, bol Dracovým priateľom - ale skutočne nechcela hovoriť o tom, ako prijatie Draca zlepšuje jeho život, zatiaľ čo ničí jej.

"Prepáč, Hermiona. Zrejme nechceš hovoriť o Dracovi."

"Nie, naozaj nechcem. Ale je to v poriadku."

"Uzavrime dohodu. Ja nebudem hovoriť o Dracovi a ty ma nebudeš nudiť historkami o Statočnom Potterovi a Weasleym."

"V tejto chvíli sa nie tak celkom s Harrym a Ronom rozprávam, takže by to nemal byť problém," povedala mu Hermiona.

"Okej, napriek mojej vôli ma to zaujalo," odvetil Theo. "Prečo nie?"

"Nesúhlasia s naším priateľstvom," odpovedala mu Hermiona, keď šarlátovo očervenela.

"Priateľstvom?" spýtal sa Theo, ktorý nadvihol obočie a presunul sa bližšie k nej. "Sme priateľmi?"

"Rada by som bola," placho na neho vzhliadla.

"Aj ja." Nasmeroval ju ku stoličke. "Nemá zmysel dovoliť ľuďom, aby nám bránili lepšie sa spoznať. Škola už bola dávno - prečo prechovávať starú zášť? Naozaj som sa pri našom obede skvele bavil, Hermiona."

"Aj ja," úprimne odpovedala.

"Potom sme dohodnutí," riekol Theo, keď tleskol rukami a usadil sa oproti nej. "Mala si nejakú príležitosť pracovať na svojich aktivitách ohľadne vlkolakov?"

"Vlastne nie," priznala Hermiona. "Miesto toho som bola posledných pár týždňov veľmi vyťažená tým, že som sa správala ako bez rozumu."

"Áno, Draco niečo také spomenul," vyhlásil Theo. "Vlastne sa pomerne bavil. Ale pamätám si pravidlo. Už žiadne reči o Dracovi. Aký bude tvoj ďalší krok, pokiaľ ide o magické stvorenia?"

"Tento víkend sa ideme rozširovať. Najmeme niekoľko nových ľudí a budem hovoriť s ministrom o vílach, raráškoch, morských pannách a kentauroch. Myslím, že na tieto sa zameriame najskôr. V súlade s tvojím návrhom o vlkolakoch pšt-pšt! Ale mojím konečným cieľom je diskrimináciu vlkolakov úplne postaviť mimo zákon. Nemalo by to znamenať viac než krvné postavenie, súhlasíš?"

"Súhlasím," prikývol Theo, "ale ako sme sa rozprávali, mnohí nesúhlasia. Jednako si myslím, že odvádzaš veľmi dobrú prácu, Hermiona. Trvám na tom, že vám usporiadam ples - to pritiahne pozornosť ľudí."

"Nie, nemohla by som..."

"Povedal som, že na tom trvám. Porozprávam sa o tom s Ariadne - pracuje s Ginger a Robin na získavaní finančných prostriedkov, správne?"

"Vieš veľa, však?" postrehla Hermiona.

"Práca je v podstave jediné, o čom Dra - to obávané slovo na "D" - hovorí."

"No, nemusí to byť jediné, o čom hovoríme my," odvážne odvetila Hermiona.

"Nie, nemusí," súhlasil Theo. "Jedz. Pi. Rozprávaj."

Tak urobila. Hermiona opäť zistila, že s Theom sa neuveriteľne ľahko rozpráva. Bol zábavný pokojným spôsobom... takým iným od Ronovej neviazanosti a Dracovho sarkazmu... a tiež počúval. Kládol jej sondovacie otázky a skutočne sa zaujímal o to, čo chcela povedať. Rozprávali sa o muklovskej výchove, jej prvej práci na ministerstve a o túžbe cestovať do iných magických spoločenstiev. On o svojom detstve hovoril málo, ale Hermiona vedela, že jeho otec bol smrťožrút a myslela si, že by asi nebolo vhodné vypytovať sa viacej. Theo sám zjavne nemal sklony pracovať - vravel, že má rád záhaľčivý život. Hoci to Hermiona nedokázala pochopiť, musela súhlasiť, že sa k nemu hodil. Po večeri sa presunuli na gauč pred kozubom.

"Kiežby sme mohli byť na Rokforte priateľmi, Hermiona," povedal Theo. "Viem, že sme vtedy boli obaja iní, ale je hanba, že sa slizolinčania a chrabromilčania tak veľmi nenávideli. Mal som priateľov v Bystrohlave, aj v Bifľomore. Ale myslím, že Draco by ma prizabil, keby som niekedy čo i len vyjadril záujem priateliť sa s tebou. V tom čase sa tak dajako o nás všetkých staral a jediným človekom, ktorého nenávidel viac než teba, bol Potter. Vlastne to bolo päťdesiat na päťdesiat, menilo sa to každý deň, ale som si istý, že to vieš. Predpokladám, že tie pocity boli vzájomné."

"Neviem, prečo ste ho nasledovali."

"Z toho istého dôvodu ako si ty a Weasley nasledovali Pottera. Draco bol šéf."

"Harry nebol môj šéf," mrzuto povedala Hermiona.

"Okej, možno nie šéf. Ale Draco bol líder, pokiaľ šlo o slizolinčanov."

"Príliš blbé pre vás."

"No, teraz mi nehovorí, s kým sa priateliť," vyhlásil Theo.

"Nemôže si to dovoliť, si všetko, čo mu zostalo," protirečila Hermiona.

"Možno," pripustil Theo. "Ale Draco mi je dobrým priateľom. Nemám rád Weasleyho a Pottera, ale viem si predstaviť, že sú tiež väčšinou pre teba dobrými priateľmi, správne?"

"Väčšinou."

"No, tak vidíš." Theo sa oprel chrbtom o gauč a uprene ju sledoval. "Nie, nemyslím si, že bol niekedy niekto tvojím šéfom, však?"

Znova sa začervenala a pokrútila hlavou.

"Prečo to medzi tebou a Weasleym nevyšlo?" spýtal sa, keď zrazu zmenil tému.

"Hm..." začala Hermiona, neobyčajne zaskočená jeho otázkou.

"Chápem, je to osobné. Len som zvedavý."

"Vlastne neexistuje dôvod," povedala. "Boli sme tak dlho priateľmi... Boli sme skutočne chvíľu šťastní a zamilovaní, ale naše osobnosti skrátka narazili. Večne sme sa hádali. Vždy som si myslela, že to je preto, že sme nedokázali priznať, čo k sebe v skutočnosti cítime, ale keď sme boli spolu, stále sme sa hádali ako diví. Bola som ochotná znášať to, pretože som ho milovala a myslela som, že sa nám to podarí prekonať. On uvažoval inak."

"On to skončil?" prekvapene sa spýtal Theo. Vždy sa domnieval, že to bolo naopak. Načiahol sa a neprítomne sa začal hrať s jej vlasmi. Boli jemné, ako si vždy predstavoval.

"Áno," potichu odvetila Hermiona, ktorá si veľmi dobre uvedomovala jeho ruky. "Myslím, že mal pravdu."

"Stále si do neho zamilovaná?"

"Nie. Chýba mi to, čo sme občas mali. Mám ho rada ako priateľa, samozrejme. Myslím, že stále na seba žiarlime. Naozaj sa mi nepáči, že ide po Robin. A on určite nebol príliš nadšený predstavou, že sa s tebou stretávam."

"No, to skutočne nie je jeho vec, však?" vyhlásil Theo a naklonil sa k nej.

Hermiona zatvorila oči, naklonila sa k nemu a...

"Čo sa tu dokelu deje?"

Hermiona odskočila od Thea, ako keby ju obarili. Vo vchode do obývačky stál Draco, tváril sa vražedne. Tvár mal červenú od alkoholu, ktorý ten večer vypil; Hermiona dokázala z gauča cítiť chlast. Pozeral sa na ňu - nie na Thea, len na ňu - akoby ju chcel zabiť. Napriek svojej vôli sa zachvela strachom.

"Draco," povedal Theo, keď sa pokúšal uvoľniť situáciu. "Si doma skôr, než som čakal."

"Ale zjavne nie dosť skoro, ako som mal byť," odpovedal Draco, mierne komolil slová a stále sa pozeral na Hermionu. "Vyzerá to, ako keby Šéfica práve chcela prísť o panenstvo. Možno som sa dostal domov presne včas."

"Malfoy!" Hermiona vyskočila z gauča, všetok jej strach nahradil hnev. Nakráčala až tesne k nemu. "Počúvaj, ty malý šialenec. Je mi jedno, koľko whisky si dnes večer do seba nalial. Takto so mnou nemôžeš hovoriť!"

"Nie sme v práci, Grangerová," zavrčal na ňu. "Nemôžeš ma prepustiť za to, že ťa vo svojom vlastnom dome nazvem kurvou." Trhla sebou, ako keby jej dal facku, rozzúrená tým, že použil to slovo. Po prvý raz skutočne znel, ako keby ho myslel vážne.

"V skutočnosti je to môj dom," vložil sa Theo. "A poďakujem ti, ak prestaneš s nadávkami. Si opitý, Draco. Choď sa z toho vyspať."

"Nechceli ste to náhodou urobiť vy dvaja?" zaškeril sa Draco.

"Draco, už toho bolo dosť!"

"Už toho bolo viac než dosť," vyhlásila Hermiona, keď znova nadobudla pokoj. "Uvidíme sa neskôr, Theo. Dúfam, že zajtra budeš mať zabijácku opicu, Malfoy, a tiež dúfam, že sa dokážeš strčiť do vlastného zadku, ale ty si nikdy nebol priveľký čarodejník, všakže?" Bez ďalšieho pohľadu na niektorého z nich, Hermiona zatreskla dvere a odmiestnila sa domov.

Bola rovnako zmätená ako nahnevaná. Malfoy si ju posledných pár týždňov celkom slušne o Theovi doberal, ale kým bol kvôli tomu svojím typicky odporným ja, nikdy sa nechoval, ako keby mu predstava, že sa romanticky zapletú, nejako vadila. Ak niečo, tak si Hermiona myslela, že by mu to poskytlo na ňu väčší vplyv. Takže čo mal za problém?

Jej myšlienky zopakoval Theo.

"Čo má sakra byť, Draco?" dožadoval sa nahnevane. "Prečo sa takto chováš?"

"Musíš sa vôbec pýtať?" zakričal na neho Draco. "Prakticky si kefoval Grangerovú!"

"Bože, Draco, ani sme sa nepobozkali, nepreháňaj. O tomto sme sa rozprávali - vedel si, že sa mi páči."

"Nemyslel som si, že to myslíš vážne," protestoval Draco.

"Znova a znova som ti hovoril, že mám záujem. Ani raz som nepovedal 'len žartujem, kamoš!' a ty si ani raz nenaznačil, že si myslíš, že žartujem. Vedel si, že nežartujem."

"Vieš, ako veľmi ju nenávidím!"

"Nemyslím si, že je v skutočnosti toto problém," postrehol Theo, keď na Draca prižmúril oči a vykročil k nemu.

"O čom to hovoríš?"

"Videl som ťa takto sa správať už raz predtým, Draco a nemalo to nič spoločné so ženou, ktorú si nenávidel."

"Čože?"

"Presne rovnako si zareagoval, keď si prichytil Blaisa s Pansy," poznamenal Theo. Všetko mu začínalo byť jasné. "Chceš Hermionu pre seba, však? Všetky tie reči o tom, ako ju nenávidíš, všetko to hašterenie medzi vami dvoma - to sú nezmysly. Chceš ju. Predtým som si ťa len doberal, ale je to tak, však? Prečo si to hneď nepovedal a neušetril nás oboch pred množstvom problémov? Na rovinu, nemyslím si, že ťa nechá, ale choď priamou cestou a skús to."

"Ty blúzniš," odvetil zdesený Draco. "Ja Grangerovú nechcem... koľkokrát ti to musím povedať? Ja len nedokážem zniesť sledovať môjho najlepšieho priateľa s tou odpornou humusáčkou."

"To nemyslíš vážne, Draco. Viem, že si znova nechcel použiť to slovo."

"Chcel som," vybuchol Draco. Ale skutočne chcel? Už to bolo dávno, čo Grangerovú považoval za humusáčku. To neznamenalo, že ju mal rád... úplne naopak. Jednako, ak mal byť úprimný, už ju viacej nepovažoval za podradnú."

"Draco, si opitý," povedal Theo. "A vravíš veci, ktoré nemyslíš vážne. Mám ťa rád a som ochotný ti odpustiť. Ak nechceš, aby som chodil s Hermionou, fajn, nebudem. Pekné od teba, že si jednal a nechal ma, aby sa mi začala páčiť, ale čo už do kelu. Ale ak si chceš udržať prácu a svoje dedičstvo, budeš sa musieť krucinál lepšie správať. V pondelok ráno sa musíš Hermione ospravedlniť a musí sa ti podariť, aby ste spolu vychádzali."

"Tej mrche sa neospravedlním."

"Nie je to mrcha a nechcem počuť z tvojich úst vyjsť žiadne podobné slovo, nie kým so mnou bývaš. A skôr než zdrhneš baliť si veci, minútu počúvaj. Nechcem, aby si odišiel, chcem, aby si dospel. Túto prácu si nemôžeš dovoliť stratiť, Draco, a ona nebude tolerovať všetko. Vyspi sa z toho. A vďaka, že si mi zničil rande. Idem do postele."

Draco za ním ostal hľadieť: opitý, nahnevaný a viac než ľutujúci.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 14. kapitola Od: GwenLoguir - 06.08. 2012
fíha, Teo pôsobí fakt vyspelo...

Re: 14. kapitola Od: Coretta - 02.08. 2012
Začátek mi přišel celkem zajímavý, hlavně námět, ale mám čím dál tím silnější pocit, že je to taková telenovela... Moc mě to nebaví, Hermiona i Draco jsou mimo charakter a hrozně nedospělí (nebo spíše jejich chování neodpovídá jejich věku). Jednou dokáží reagovat přiměřeně, podruhé jako by jim bylo dvanáct, podle toho, jak se to autorovi hodí. Mimo to i kdyby to byly OC vytvořené charaktery, nejsou moc sympatičtí, třeba si něco rozmyslí a rozhodnou se něco změnit, ale pořád se chovají podle stejného vzoru - bezmyšlenkovitě se hádat... Nebo Hermiona dojde k tomu, že ji Theo jen využije (nebo přes něj Draco), a vzápětí na něj okouzleně mává řasami... Působí to, jako by ani jeden z nich neměl osobnost... Povídku bohužel asi nedočtu, i když myslím, že má autor skutečně talent. Jen by asi bylo potřeba trochu si to rozmyslet dopředu, aby sám autor věděl, co od svých postav v příběhu očekává, ne jen: na začátku se nemají rádi, dlouho spolu nevycházejí, na konci si padnou do náručí a milují se do konce života.. 
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 02.08. 2012
Tvoj komentár autorke nepreložím, jednak by som to nevedela a jednak by ju asi nepotešil. Neviem, ale vyčítať vo FF, že postavy nie sú podľa kánonu... to by boli všetky na jedno kopyto. Tá rôznorodosť je práve to, čo nás na tom baví. A to je presne dôvod pre preklad - poviedka pobavila, niektoré hlášky sú nezabudnuteľné, občas dokonca aj poučila, hľadať v tom niečo vážne a zmysluplné - fakt treba čítať úvody, aby sa vedelo, do čoho sa ide. Ale aj tak ďakujem. Je tu kvantum iných poviedok, treba si len nájsť tu pravú. Dovi pri niektorej inej. 

Re: 14. kapitola Od: JSark - 20.07. 2012
Kruci, to nemohol Dračák prísť o trochu, len trošíčku neskôr? :D Díky, postupujem. :)

Re: 14. kapitola Od: jerry - 29.06. 2012
uf tak draco ich prekvapil skor ako som cakala. no som zvedava na pokracko. dik

Re: 14. kapitola Od: tigy - 25.06. 2012
Uff, som rada, že sa Theo rozhodol vrátiť z kratšej cesty, keď sa tým ešte pravdepodobne nikomu neublíži  Dracovi, tomu tento šok snáď trochu napovie, že má vo svojich citoch totálny bordel a nebolo by od veci spraviť si v tom poriadok. Ďakujem za krásnu kapitolku a teším sa na ďalšiu 

Re: 14. kapitola Od: kopapaka - 23.06. 2012
Odpovídám radši v novém komentíku, nevím jestli už chodí upozornění na odpověď na odpověď Myslel jsem samozřejmě, že spolu začne mluvit Hermiona  a Ron. Pokud ovšem z Rona nevyleze nějaká totálně trhlá věta ve stylu, "Já ti to říkal..." Na tohle je myslím celkem expert Končím s vymýšlení spekulací a what if  scénářů, radši půjdu psát.

Re: 14. kapitola Od: marci - 23.06. 2012
:) Líbilo se mi, že "Theo zjevně nemá sklony pracovat" Hezká definice. Hermiona je pořád v černobílém světě - světlo, dobro, Nebelvír - a jít na panáka s Dracem považuje ze zradu a narušení zavedených pořádků... Věřím, že se Draco omluví, ale nejsem si jistá, že ho bude ochotná vyslechnout.... Měli by dospět oba. Blaise je vyspělejší Díky za krásný překlad   Obdivuji, jak to všechno stíháš
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Čo máte všetci s tým Blaisom? Mám tam niekde preklep? Neva, na ďalšiu kapitolu sa teším, fakt mám problém rozhodnúť sa na ktorú poviedku sa vrhnúť skôr :D 

Re: 14. kapitola Od: kopapaka - 23.06. 2012
Tak po předešlých kapitola čtených offline v mobilu konečně jedna online... Je to zajímavé a nevědět, že je to Dramione, tak už bych odhadoval Hermionin návrat k Ronovi. Stejně tipuju, že po tomhle spolu nejspíš začnou mluvit. Draco sice už není smrtijed, ale jinak je pořád stejný. Už několikrát jsem tu na stránkách říkal, že tohle párování nemám rád, ale jinak se to čte moc dobře. A k Hermioně, za takových okolností se jejímu chování vůbec nedivím. Vlastně se divím, že jeden pitomý Malfoy neskončil v podobě abstraktní malby na stěně,,,
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Slušný tip. Ešte tak kto s kým :D Díky moc

Re: 14. kapitola Od: Zuzana - 23.06. 2012
Ďakujééém♥ Takéhoto Thea mám rada. Zo začiatku som bola naštvaná, že balí Hermionu, ale som rada, že keď zistil čo vlastne Draco chce, tak sa rozhodol v mene priateľstva ustúpiť. Len si myslím, že by mohol dať najprv šancu Hermione aby si vybrala koho chce. Nemyslel ani chvíľu na to, že keď ju prestane baliť, tak ju to možno bude mrzieť, čo keď sa do Thea zamilovala? Vzdáva sa jej dosť rýchlo. Asi to s ňou tak veľmi vážne nemyslel... čomu som rada. A ešte radšej som tomu, že Draco im ten bozk prekazil, aj keď tie jeho pubertiacke spôsoby... Theo má pravdu, mal by začať dospievať. A rozhovor s Winky nestihla Ešte raz ďakujem veľmi ma to potešilo a ako som písala, rada pomôžem aj inokedy, keď budeš potrebovať. A eše mám nádherný kód 000
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Potešilo? To som rada. Potrebovala som zámienku dokončiť to, preložené nahrubo som to mala pár dní :D A spomeň si - sama Hermiona si nebola istá, či sa jej Theo páči alebo to robí natruc Dracovi. Určite sa k tej téme ešte dostaneme, Draco bude dlho predlho popierať, čo naozaj chce. Ale už sme takmer v polovici. Díky moc

Re: 14. kapitola Od: Claire - 23.06. 2012
Už několik kapitol opravdu nedokážu pochopit. Hermiona se konkrétně v této povídce chová jak zpruzený chlap, která už hóóódně dlouho žádná nedala.Kope kolem sebe, padni komu padni, je hnusná na své spolupracovníky, vzhledově neustále průlet roštím. Takže nechápu - Thea. Bohatý pohledný sukničkář, co může mít každou ještě dřív než na ni vůbec zakývá. Draca - pokud jeho výbuch (mimochodem mne prvně zklamal, u jeho formátu bych očekávala jiný průběh alkoholového opojení a jiné výrazivo, než přímou linku do kanálu) skutečně signalizuje dlouho sobě popíraný zájem o Hermionu. Veškeré zaměstnance SOPLOŠe, že vůbec ještě v tomto úžasném prostředí přebývají, dokonce i pracují a nechají si za to kydat na hlavu. Prvně v životě naopak chápu Rona - proč, pro Merlina, analyzovat důvody jeho rozchodu s tou satorií. Vždyť je musí vidět i slepec. Nějak si to čtení přestávám užívat při mrazivé představě, jaký bude mít povídka konec. Nic ovšem nenadělám. Chabou utěchou mi možná může být, že každý dostane to, co si zaslouží. Lidé se totiž nemění a pokud ano, tak s přibývajícím věkem jedině k horšímu. Zajímavé počteníčko by pak mohlo být pokračování po dvaceti, třiceti letech. Pokud by ovšem nebylo ze zřejmých důvodů o hlavních představitelích psát v minulém čase, takříkajíc in memoriam. Jimmi, tobě díky za skvělý překlad. Ať přemýšlím z které chci strany, lepší dobu a okolní prostředí bys na poklidné překládání jen stěží hledala. Máš můj hluboký obdiv.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Ja sa snažím nechápať a len sa bavím. Nádherná analýza ale nemám k tomu čo dodať. Ja to tak do detailov neriešim, skrátka rozprávka a keďže je ich toľko, nemôže byť vo všetkých Hermiona rovnaká. Tu je takáto (nebyť tvojej druhej vety, tak napíšem, že vidím spoločné rysy so mnou :D) Díky

Re: 14. kapitola Od: Gift - 23.06. 2012
Wow! Blaise je format. Zrovna si rikam, jestli bych ho chtela spis za pritele nebo kamarada- varit umi, dobre vypada, vtipny, chytry, v hlave to ma srovnane (minimalne jednou tolik co nase obe hrdlicky dohromady:-)). Ach, kdyz by jsi to nahodou nevedela- miluji tuto povidku, miluji grangerinvestigations a miluji tebe, ze jsi ji nejen pro nas nasla, ale jeste i prelozila! Dost bylo cukru, jdu opet do prace:-).
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Je to síce Theo, ale to nevadí. Takéhoto ho zbožňujem. Dokonca som narazila na poviedku, ktorá bola skôr o ňom a Hermione, ako o Dracovi, ale nemôžem nájsť link! Viem, že partia slizolinčanov pomáhala splniť Hermionine nejaký zoznam, ale viac som si nezapamätala, pretože som čítala len začiatok a koniec... Ale viem, že tam Theo zohral podstatnú úlohu. Snáď na to ešte narazím. Díky

Re: 14. kapitola Od: teriisek - 23.06. 2012
Já tu Hermionu tak chápu, taky by mě strašně štvalo, že se s Dracem všichni tak přátelí. Je jasné, že ji to štve, těžko si může stěžovat, jak se k ní Draco chová hrozně, když k ostatním je milý... A on se k ní fakt chová hrozně, já bych mu za ty jeho kecy už dávno jednu vrazila, debilovi! Popravdě si nejsem jistá, jestli bych mohla chtít chlapa, který o mně říká takové věci, byť v opilosti. Nu, jsem zvědavá, jestli ten blb poslechne a omluví se, a co na to Hermiona. Díky za překlad, budu se těšit na další!
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Aj ja, aj ja. Hermiona mi tu sedí. Presne si vystihla moje myšlienky. Ale Draco to napraví, snáď, ale sľúbil to Theovi :D Díky

Re: 14. kapitola Od: dinca - 23.06. 2012
No páni! Tuhle kapitolku jsem přečetla jedním dechem. Naprosto úžasné! Jak jim tam vpadl Draco...Jsem ráda...Málem jsem se už začínala bát.  Ale připadá mi divné, že je Theo ochotný se Hermiony tak lehce vzdát... Asi to není až tak vážné, jak se na první pohled mohlo zdát... Hrozně moc se těším na další díl. Díky
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Theo podľa mňa len flirtoval, asi ide po každej sukni. Ale ktohovie, možno sa dozvieme neskôr viac. Díky

Re: 14. kapitola Od: soraki - 23.06. 2012
Theo má zlaté nervy a Hermiona taky, já bych Dracovi jednu ubalila a přemístila se až potom Díky moc
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Asi zabudla, že je čarodejnica, ale kliatbu by som asi čakala od Ginny. Facku asi skôr. Díky

Re: 14. kapitola Od: kali - 23.06. 2012
Ach Draco prostě ví,kdy se ukázat ).Sem zvědavá,jestli mu tahle situace vyjasní jeho pocity vůči Hermioně,nebo to bude horší mezi nimy,Hermiona byla dost naštvaná. Děkuji za další kapitolu
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Aj ja ďakujem :D

Re: 14. kapitola Od: Nade - 23.06. 2012
No, páni! Draco byl pěkný hulvát a já se skoro divím, že ho Hermiona neobrátila naruby nějakým kouzlem. A to, že práskla dveřmi, je víc než pochopitelné. Zdá se, že Theo pochopil víc, než Draco sám. Tady se dostáváme k tématu, kdy dva kamarádi usilují o jednu dívku (nebo dvě kámošky o jednoho kluka), což je docela prověrka vztahu. V tomhle případě je vlastně klika, že je Theo takový sukničkář. Z případného zklamání se snadněji oklepe. Díky, těším se na další kapitolu.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
No, nech si Theo hovoril, že vtedy žartoval, ale nemôžem sa zbaviť dojmu, že chcel Draca vyprovokovať... alebo mu s Hermionou pomôcť. Ktohovie. Díky

Re: 14. kapitola Od: denice - 23.06. 2012
Hermioně vadí, když jdou její podřízení s Dracem na panáka? To je velmi panovačné a sebestředné myslet si, že to je něco proti ní. Myslím, že Klub Nenávidících Grangerovou je dost reálný nápad, pokud nezmění své chování. Theo je nějaký nemastný-neslaný, stačí, aby Draco podle něj projevil zájem a Theo už couvá. A pak: "To nemyslíš vážne, Draco. Viem, že si znova nechcel použiť to slovo." To zní jako nějaká staropanenská vychovatelka, myslím, že mladý mužský už by dávno Dracovi jednu střelil. Líbilo se mi, jak se Draco prozradil. vypadá to, že si sám teprve v té chvíli uvědomil, co by tak mohl k té své šéfici cítit. A pěkně ho to vyděsilo. Díky. 
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Theo je až príliš dospelý, mám dojem, že sa k Dracovi chová ako tatko. Neviem, Hermionine chovanie skôr chápem, nič jej nevychádza, má pocit, že všetci držia Dracovi stranu... toľko sa namakala a zrazu príde tento exot a zhrabne celú slávu (hm, príliš povedomé, ešteže nikomu nešéfujem :D) Díky

Re: 14. kapitola Od: Morgana - 22.06. 2012
vzdať sa takto bez boja?? to nie je zabehnutý Theov štýl. škoda, že nepadla nejaká tá facka. Hermiona je zlatá, keď ich rozdáva (tým, ktorí si to zaslúžia). v pondelok to bude určite zaujímavé. som zvedavá, čo jej Draco povie.dík
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
No, skôr by som povedala, že to je jeho štýl. Frajer, kým všetko ide bez problémov, ale inak sa radšej presunúť inam. Ale myslím, že ešte nepovedal posledné slovo. Díky

Re: 14. kapitola Od: andie - 22.06. 2012
toto bola pekna kapitolka, ale Theo asi nie je taky zalaskovany, ked je ochotny vzdat sa, vsak :)
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 23.06. 2012
Mám z Thea dojem, že ide len po ľahkých koristiach, takých má asi dosť, tak čo sa namáhať. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke