Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

100 dní

Deň štvrtý

100 dní
Vložené: Eggy - 23.05. 2012 Téma: 100 dní
Morgana nám napísal:

100 dní (100 days)

Autor: HexShadow

Originál:  http://www.fanfiction.net/s/8060446/1/100_Days

Preklad: Morgana

 Prístupnosť: T

Pairing: Dramione

 Žáner: Romance/ Tragedy

Stav: autorka súhlasila s prekladom

Banner: Morgana

Beta read: Eggy

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí: pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto konkrétnej poviedke vlastní HexShadow.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Odpočítavanie: deň štvrtý 


Láska sa rodí v každom veku, nezáleží či sme mladí, či starí, ona si nás nájde.

Verím, že ty si svoju už našla.


Prvý bozk – deň štyridsiaty piaty

Hermiona bola neskutočne unavená. V práci to mala ťažké, hlava ju bolela ako čert a krk ju z toho celodenného vysedávania v kresle doslova zabíjal. Vstúpila do výťahu, že sa zvezie do podzemného parkoviska, keď si zrazu v rohu všimla ležérne sa opierajúcu postavu. Nebol to nikto iný než Draco Malfoy.

Bola jedna popoludní, no ona nemala vôbec chuť ísť von, nie dnes. Necítila sa dosť v pohode na to, aby si s ním vyšla. Nepáčilo sa jej vyzerať takto zúbožene pred zrakom dokonale vyzerajúceho slizolinčana.

Masírovala si stuhnutú šiju, keď kútikom oka zachytila, že sa k nej priblížil. Odstrčil jej ruky na bok, no ona ich navrátila späť – len aby jej Draco jednou rukou oblapil zápästia a druhou sa na tú úlohu podujal sám. Blahom zavzdychala. Mohol by byť z neho vynikajúci masér.

Pocit jeho pokožky na svojej nútilo jej žalúdok k nevysvetliteľnému radostnému krúteniu. Jeho dotyk rozkmital každú jednu precitlivenú bunku jej tela, že až mala chuť zastaviť ho. No tá časť jej mozgu, ktorá to chcela vykonať, našťastie nevyhrala. Zachvátil ju jemný pocit vzrušenia.

„Veľmi príjemné...“ zavzdychala. Prestal. Chcela sa spýtať, čo sa stalo, no on ju predbehol. Oprel ju o stenu výťahu a zajal jej hlavu medzi svojimi rukami. Sklonil k nej tvár a zaútočil na jej pery vášnivým bozkom.

Celá jej snaha udržať si ho od tela sa rozletela na milióny kúskov, ktoré pristáli pri jej nohách a sformovali akúsi malú mohylu. Myseľ sa jej zahmlila oparom túžby, ktorá poháňala jej pery k tomu, aby si robili, čo chcú a hýbali sa v súlade s tými jeho. Nesmierne sa jej páčila chuť jeho bozku, prekvapilo ju, že nebol ani príliš požadovačný, ani zbytočne drsný. Bol dokonale nežný.

Po chvíli sa od nej odtrhol a pozrel na ňu skrz sklopené oči. Lišiacky sa usmieval. Strela priamo do srdca. Toto je jej koniec. Toto je koniec jej predstierania. Maska ľahostajnosti voči neodolateľnému chlapovi, ktorý stál pred ňou, definitívne spadla.

Nuž, ešteže tak.  

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Deň štvrtý Od: Jimmi - 26.05. 2012
To o tej láske v úvode, bolo na mňa? Krásny preklad, díky
Re: Deň štvrtý Od: Morgana - 26.05. 2012
áno, tie riadky sú odo mňa pre teba :D

Re: Deň štvrtý Od: Janicza - 26.05. 2012
lepší chvíli na první polibek - tak dokonale něžný - si asi vybrat nemohl! :) Škoda že to bylo tak kratoučké, přes to všechno jsem nadšená a děkuji za překlad :)

Re: Deň štvrtý Od: lucky - 25.05. 2012
Ach, tak to je elixír romantiky. Jen mi vrtá hlavou ta tragedie? A začínám se bát.

Re: Deň štvrtý Od: NanaHanamoto - 24.05. 2012
ďakujem za pekný preklad, spríjemnilo mi to znova a raz deň :)

Re: Deň štvrtý Od: Dollxynka - 24.05. 2012
:D a je to to tady :) úžasné

Re: Deň štvrtý Od: myska111 - 24.05. 2012
Moc pěkná kapitola a děsně romantická. Těším se na pokračování.

Re: Deň štvrtý Od: iway - 24.05. 2012
hohou..luxus.. takový polibek.. mužeme jen zavidět!

Re: Deň štvrtý Od: andie - 24.05. 2012
jeeeej, toto bolo superkrasne, dakujem velmi pekne za preklad :-)

Re: Deň štvrtý Od: teriisek - 24.05. 2012
Tak tohle byla přímo esence romantiky. Draco je tu skutečně neodolatelný, nedivím se, že Hermiona odhodila masku lhostejnosti... Díky za překlad, těším se na další kousek!

Re: Deň štvrtý Od: anonym - 24.05. 2012
škoda, že toto skončí asi tragicky.

Re: Deň štvrtý Od: jerry - 24.05. 2012
tak ked toto je styridsiaty den tak kam sa az stihnu dopracovat za nasledujucich sesdesiat?! som zvedava. tesim sa na dalsi kusok. dik za preklad

Re: Deň štvrtý Od: Kellieta - 23.05. 2012
Krásné, rozkošné. Aspoň nějaká úleva po tom katastrofálním dni Děkuji moc. Za překlad i potěšení.

Re: Deň štvrtý Od: dinca - 23.05. 2012
Úžasné... moc se ti to povedlo... Draco byl nevím jak jinak to říct sladký. Těším se na další kapitolku a moc ti děkuju PS. Můžu se zeptat..."Jednoducho neodolatelná" bude zase vycházet až po dokončení téhle povídky?? Díky
Re: Deň štvrtý Od: Morgana - 23.05. 2012
nechcela som zahlcovať stránku len svojimi prekladmi :D neboj sa, nedeľa je coby-dup :)

Re: Deň štvrtý Od: Zuzana - 23.05. 2012
Strela do srdca a koniec predstierania ma krásne potešil :) Teraz som úplne najviac zvedavá aké krásne môže byť ozajstné rande v podaní Draca Malfoya, keď tie predstierané brali dych a podlamovali kolená :)

Re: Deň štvrtý Od: soraki - 23.05. 2012
juchúúú, těším se na další ;-)

Re: Deň štvrtý Od: MIRA - 23.05. 2012
Aj ja chcem. Aspoň to masírovanie. /chvatná časť. Ďakujem za preklad.

Prehľad článkov k tejto téme:

HexShadow: ( Morgana )26.05. 2012Deň siedmy
HexShadow: ( Morgana )25.05. 2012Deň šiesty
HexShadow: ( Morgana )24.05. 2012Deň piaty
HexShadow: ( Morgana )23.05. 2012Deň štvrtý
HexShadow: ( Morgana )22.05. 2012Deň tretí
HexShadow: ( Morgana )21.05. 2012Deň druhý
HexShadow: ( Morgana )20.05. 2012Deň prvý
HexShadow: ( Morgana )20.05. 2012Úvod - 100 dní