Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

100 dní

Deň druhý

100 dní
Vložené: Eggy - 21.05. 2012 Téma: 100 dní
Morgana nám napísal:

100 dní (100 days)

Autor: HexShadow

Originál:  http://www.fanfiction.net/s/8060446/1/100_Days

Preklad: Morgana

 Prístupnosť: T

Pairing: Dramione

 Žáner: Romance/ Tragedy

Stav: autorka súhlasila s prekladom

Banner: Morgana

Beta read: Eggy

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí: pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto konkrétnej poviedke vlastní HexShadow.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Odpočítavanie: deň druhý  


Nech ti úsmev z pier nikdy za žiadnych okolností nezmizne.


Prvé rande – deň piaty

Tento piatok neodišla Hermiona z práce skôr kvôli zvyčajnému programu s jej dvoma kamarátmi. Nie, dnešok bol iný. Obom, Harrymu i Ronovi, dala včas ráno vedieť, že tentoraz nemôže prísť. Rýchlo sa ospravedlnila s tým, že sa pri tom uchýlila k hovoreniu poloprávd. Mala rande. To, čo tí dvaja nevedeli bolo, že s kým.

Draco sa nenútene opieral o blízky stĺpik a každou jednou bunkou vyzeral ako model vystrihnutý z časopisu, no neodvážila sa mu to povedať, aby nezničila hneď prvé minúty ich stretnutia. Usmial sa jej smerom, a keď prišla bližšie zahrnul ju jemnými lichôtkami, ktoré prijala len zdráhavo. Stavila na zafírovo modré šaty so špagetovými ramienkami a riasením na spodku. Kučeravé vlasy si zviazala na temene do vrkoča a predĺžila ich umelým chvostom, ktorý našla v maličkom obchodíku vedľa svojho bytu. Vyzerala naozaj pekne.

Slovo pekný však ani z ďaleka  nevystihovalo jej spoločníka. Bol jednoducho očarujúci v svojom čiernom obleku a s vlasmi na štýl Edwarda Cullena. Povedal jej, že prišiel rovno z kancelárie a na skrášľovanie teda nemal čas – na rozdiel od nej. Keď jej to hovoril, snažil sa ukryť svoje začervenanie tým, že sa šúchal zátylok. Zdalo sa jej to veľmi milé.

Nakoniec ju vzal na to najneočakávanejšie miesto pre rande – do zábavného parku. Bol to mukelský park s názvom „Noc vo hviezdach“ a obsahoval všakovaké jazdy a atrakcie na zabavenie svojich detských návštevníkov. Hoci vyzerali, že sa tam ocitli len omylom, Hermiona si to vôbec nevšímala a smiala sa, akoby nebolo zajtrajška. Nebola na púti už od vojny a uvedomila si, že jej ten pocit - znovu byť dieťaťom - veľmi chýbal.

Vo svojom nekonečnom nadšení povodila Draca po úplne všetkých atrakciách – užili si jazdy na húsenkovej dráhe i na funiacej mašinke vláčika pre tých najmenších. Po celý čas jej úsmev a smiech neopúšťal pery a Draco teda nemal inej možnosti, než ju v tom nasledovať. Prvý krát v živote zažil naozajstnú zábavu.

Jedli hotdogy na špajdliach, podelili sa o misku cukrovej vaty (na počudovanie ju Draco jedol preto, lebo si myslel, že vyzerá ako malý obláčik - a to myslí vážne - on naozaj veril, že je skutočné oblaky) a zamaškrtili si na maslových pukancoch.

Na konci dňa bola Hermiona celá uťahaná. Draco sa ponúkol, že ju zavezie až domov, no ona trvala na tom, že pôjde sama. Stále si však húdol svoje, a tak mu ustúpila.

Zdalo sa jej až čudné, že toto bolo prvé rande, ktoré by nazvala rôznymi prívlastkami, no odporne romantickým určite nie. Nebol to žiadny ples (ako s Viktorom Krumom), naokolo nezúrila vojna (ako pri Ronovi... pokladala to za právoplatné rande, keďže si dali pusu a tak...), nešli do luxusnej reštaurácie (kam si myslela, že ju Malfoy zoberie) a ani nenavštívili operu (tam ju vzal Oliver a keďže trvala tri hodiny v kuse, na konci ju z toho nekonečného sedenia neskutočne bolel chrbát). Draco, ako sa presvedčila, bol muž prekvapení. Ich schôdzka si mohla pripísať navyše ďalší prívlastok prvá – po prvý krát ju niekto odprevadil až ku dverám.

Istým spôsobom ju vydesilo, že Malfoy je schopný takéhoto gentlemanského gesta. Ruka sa jej triasla a kľúče zrazu nezapadali do kľúčovej dierky. Znervózňovala ju blízkosť ich tiel. Nakoniec jej z ruky tie kľúče vzal a sám otvoril jej vchodové dvere. Podržal ich, nech vstúpi - čo ju prekvapilo ešte väčšmi - a predtým, než zatvorila, rozlúčil sa. Dívala sa za ním, keď odchádzal, no v momente, ako sa otočil, neočakávane zabuchla dverami a silno sa o ne oprela, akoby jej život závisel na veci, ktorá ju od toho blondiaka oddeľovala. A v podstate to bola pravda.

Predtým, ako by stihla odstúpiť čo i len o krok preč, začal jej zvoniť mobil. Na displeji bolo napísané, že volá neznáme číslo, no aj tak ho zdvihla.

„Prosím?“

„Naozaj by sme mali skúsiť ísť aj na druhé rande. Budúci utorok v rovnakom čase v Papierovej lucerne,“ s týmito slovami zavesil. Hermiona sa na mobil pozrela udiveným pohľadom, a ten zrazu zazvonil znovu. V sekunde stlačila Prijať, pretože videla, že je to opäť Draco. „Mimochodom, Hermiona, dnes si vyzerala prekrásne. Úsmev ti pristane.“

Nedovolil jej povedať ani pol slovka! Napriek tomu to bolo neskutočne milé. Zaujímalo by ju však, kde zobral jej číslo a prečo vôbec vlastnil mobil.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Deň druhý Od: Janicza - 26.05. 2012
Vážně perfektní!!! Jsem nadšená! Taky chcu tak krásné rande jako z filmu!!! :D a Překlad je super - velký dík za něj!

Re: Deň druhý Od: myska111 - 23.05. 2012
Pěkná, a roztomile romantická kapitola.

Re: Deň druhý Od: Zuzana - 22.05. 2012
Vždy som si Draca predstavovala ako dokonalého chlapa na randenie, ale toto presiahlo všetky moje očakávania rande, ktoré malo byť naoko. Ak toto nebolo skutočné, tak potom si zaslúži oskara.Tie telefonáty na konci to nádherne podčiarkli. Skrátka Draco je dokonalý Ďakujem za preklad.

Re: Deň druhý Od: vasinova - 22.05. 2012
skvělé

Re: Deň druhý Od: teriisek - 22.05. 2012
Moc pěkné, překvapilo mě, kam ji Draco vzal, ale je to super, myslím, že legrace a smíchu není nikdy dost. A nezaškodí se občas vrátit do dětství... Díky moc za překlad, těším se na další kousek!

Re: Deň druhý Od: buffy11 - 22.05. 2012
Vyvija sa to pekne, ale chcelo by to dlhsie kapitoly, aby som si to mohla dlhsie uzivat - predsa len mi niekde v hlave vrta ten chrobak zvany 'tragedy'. Ale aj tak som zvedava, co bude dalej.

Re: Deň druhý Od: jerry - 22.05. 2012
jeej to bolo dobre, take mile. ale som zvedava na harryho a ronovu reakciu ked im povie s kym randi.

Re: Deň druhý Od: silvinka - 22.05. 2012
Bylo to moc pěkné. Taky bych šla s Dracem na pouť. Jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet dál.

Re: Deň druhý Od: Jacomo - 22.05. 2012
Díky za překlad dalšího krásného kousku - neskutečně si to užívám, tohle je moc krásná romantická povídka (ale neboj, nebudu na konci zklamaná, zase jsem nevydržela a zvítězil originál). O to víc si to vychutnávám, dokud můžu.
Re: Deň druhý Od: Morgana - 22.05. 2012
vieš, že mi to v skutočnosti lichotí? :D 

Re: Deň druhý Od: Osiris - 22.05. 2012
Bylo to perfektní a hlavně ten závěr. Draco vyvolal úsměv i na mé tváři =) Těším se na den třetí.

Re: Deň druhý Od: Osiris - 22.05. 2012
Bylo to perfektní a hlavně ten závěr. Draco vyvolal úsměv i na mé tváři =) Těším se na den třetí.

Re: Deň druhý Od: Jimmi - 22.05. 2012
Fakt krásny preklad. Ďakujem
Re: Deň druhý Od: Morgana - 22.05. 2012
ja viem, je to morbídne, že som vybrala ako darček práve tragedy. veľmi ma však upútala, a tak som si povedala "prečo nie? Rómeo a Júlia je nádherný romantický príbeh aj napriek nešťastnému koncu..." aspoň nás to núti zamyslieť sa :)
Re: Deň druhý Od: Jimmi - 26.05. 2012
Samozrejme, že ďakujem, ale medzi nami, príbeh Romea a Júlie nemám rada. 

Re: Deň druhý Od: anonym - 22.05. 2012
pekné rande.

Re: Deň druhý Od: dinca - 21.05. 2012
Tak to bylo vážně moc pěkné... Dneska jsem nějak mimo, takže ani nedokážu sesmolit pořádný komentář, ale i tak chci říct, že se ti to fakt povedlo a oba dva byli úžasní... Jsem zvědavá, jak to bude dál. Děkuju

Re: Deň druhý Od: MIRA - 21.05. 2012
Veľmi pekné rande. :) Draco bol okúzľujúci. A Hermiona sa konečne bavila.:)

Re: Deň druhý Od: Dollxynka - 21.05. 2012
No musím říct že Dráček překvapil i mě :) nikde se snad člověk nepobaví víc než v zábavném parku :) teda pokud na to člověk má žaludek ale úžasné :)

Re: Deň druhý Od: adina - 21.05. 2012
Jee krasne mile uzasne som zvedava kedy to zacnu brat vazne teda ak vobec :) dakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

HexShadow: ( Morgana )26.05. 2012Deň siedmy
HexShadow: ( Morgana )25.05. 2012Deň šiesty
HexShadow: ( Morgana )24.05. 2012Deň piaty
HexShadow: ( Morgana )23.05. 2012Deň štvrtý
HexShadow: ( Morgana )22.05. 2012Deň tretí
HexShadow: ( Morgana )21.05. 2012Deň druhý
HexShadow: ( Morgana )20.05. 2012Deň prvý
HexShadow: ( Morgana )20.05. 2012Úvod - 100 dní