Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Priesečník

Úvod - Priesečník

Priesečník
Vložené: Eggy - 16.05. 2012 Téma: Priesečník
Solace nám napísal:

PRIESEČNÍK

Autor: DianaR

 Originál: http://severushermione.clan.su/forum/22-6706

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


 

Priesečník

Autor: DianaR

Preklad a banner: solace

Originál: http://severushermione.clan.su/forum/22-6706

Prístupnosť: PG-15

Snamione

Romanca

 

Vojna sa skončila. Hermiona je zaľúbená. Snape sa chystá dať výpoveď a začať nový život.


Pozn. prekl.:
Poviedka má 35 kapitol( cca 72 000 slov), avšak niektoré z nich sú kratšie, takže možno budú občas zverejnené dve naraz. Zaujímavé je, že tento príbeh bol napísaný vlani v lete v priebehu 5 týždňov - každý deň bola zverejnená nová kapitola. U Severusa Snapa sa prejavia temné, faustovské črty a Draco Malfoy vybočí zo zaužívaného klišé vo fanfiction a nebude jeho krstným synom.

 

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní DianaR.

Poviedka začína vychádzať od 20.5.2012

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod - Priesečník Od: dudu - 15.09. 2012
Povídka vypadá zajimavě :D

Re: Úvod - Priesečník Od: valerie - 18.05. 2012
Přidávám se k nadšenému houfu fanynek Severuse a Hermiony. Den je zase o něco krásnější :-) Úvodem jsi mne velmi navnadila. Vypadá to nadějně :-) Díky Ti.
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 20.05. 2012
Ďakujem, valerie. Dúfam, že poviedka nesklame.

Re: Úvod - Priesečník Od: Gift - 17.05. 2012
Snamione, slibne tema, nadherny banner- co vic si prat?!:-)Budu se tesit.
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 17.05. 2012
Vďaka, Gift:-)

Re: Úvod - Priesečník Od: tigy - 16.05. 2012
Pridávam sa k netrpezlivým čitateľom  Banner je nádherný, neviem, ako to vy ľudia robíte, na takéto niečo som úplne ľavá...
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 17.05. 2012
Ďakujem za pochvalu banneru, tigy. Za tým mojím je niekoľko rokov venovaných koníčku, pri ktorom používam grafický program. Takže hlavu hore, všetko sa dá naučiť;-) Prípadne ti niekto, kto sa to už naučil a baví ho to, pekný banner vytvorí;-)

Re: Úvod - Priesečník Od: kometa - 16.05. 2012
Další lahůdka od solace? A další úchvatný banner! Nemůžu se dočkat, i když asi budu číst až po dokončení :-) Tak ať ti jde překládání pěkně od ruky!
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Či lahôdka, neviem. Posúdiť to budete musieť vy, čitatelia. Rozhodne nie nejaká prvoplánová, takže som pripravená na všetko;-) Za pochvalu banneru veľmi pekne ďakujem a na tvoje komentáre sa teším:-)

Re: Úvod - Priesečník Od: zuzule - 16.05. 2012
Áh, tak to se moc těším. :)
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Díky, zuzule:-)

Re: Úvod - Priesečník Od: SARA - 16.05. 2012
Moc se těším
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Vďaka:-)

Re: Úvod - Priesečník Od: Nade - 16.05. 2012
Přidávám se k nadšeným čekatelům!
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Vďaka, Nade:-)

Re: Úvod - Priesečník Od: denice - 16.05. 2012
Snamione, třicetpět kapitol a netradiční Draco? To vypadá dobře, dobře, dobře (pokud tedy autorka neplánuje podle Draca zabít). Díky, těším se!
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Nie, Draco bude tradičný, či nie? Vždy sú na výber dve možnosti: kladný hrdina alebo záporný. Tak to zatiaľ neprezradím. Ale zabíjať sa nebude. To prezradím, aj keď by som možno nemala. Snáď som ťa aspoň trochu upokojila;-) Díky, denice.

Re: Úvod - Priesečník Od: Zuzana - 16.05. 2012
Znie to dobre - Severus s temnými faustovskými črtami :D tak sa budem tešiť.
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Tešiť? Skôr by sme sa mali začať báť (toho temného profesora Fausta). Ale nie, žartujem. Díky, Zuzi

Re: Úvod - Priesečník Od: adina - 16.05. 2012
Juu tesim tesim to bude zaujimave :))
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Vďaka:-)

Re: Úvod - Priesečník Od: Claire - 16.05. 2012
Páni, překvapení. Dámy, taky máte ten pocit, že se den začíná jaksi smrskávat, určitě už nemůže mit 24 hodin mínus povinné pensum pro spánek. Takové hody, kdy já to všechno stihnu přečíst a okomentovat.... No, nějak už si poradím, musela jsem vyřešit hromadu horších věcí (i z hlediska časové náročnosti) a přijít o Severuse? Nikdy!!! Zejména ty si vybíráš povídky, kde je to ten úplně nejsprávnější Severus (tedy mýma očima). Nádherný banner -po shlédnutí a přečtení popisku jsem se jen utvrdila, že umíš! Všichni zobrazení by od minuty mohli vystupovat v Imagináriu doktora Parnasse. Faust...., no páni, dámy , beseda začíná... Kdyže to bude dvacátého? Až za tak dlouho?
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
S tým Faustom to až také vážne nebude, žiadne spolky s diablom sa uzatvárať nebudú Severus si dokonale vystačí sám - ako Faust aj ako diabol. Pripomeniem, že je to romanca, čiže všetko sa bude točiť okolo citov, lásky, trápenia, vzťahov a potom si k tomu pridaj komplikovanú osobnosť profesora Snapa, ktorý má už čo-to za sebou a po dlhých rokoch odriekania a prísnej sebadisciplíny sa teraz rozhodol žiť svoj vlastný, už viac nikým a ničím neobmedzovaný život. (Dúfam, že som toho neprezradila priveľa:-) Takže pôjde o pokušenie a schopnosť odolať mu, či podľahnúť. Inak Imaginárium Dr. Parnassa som nevidela. Stojí za pozretie? Skorší termín nebol voľný. Zverejnenie sa plánovalo ešte predtým, ako Jimmi zrušila pravidlo 2 v 1 Ďakujem za komentár, Claire. Vychutnala som si ho;-)

Re: Úvod - Priesečník Od: Patolozka - 16.05. 2012
Ajaj, moc se těším!!! Už včera jsem obdivovala ten banner, jak to děláš? Nádhera! Na Seva jsem zvědavá a na neobvyklé scénáře také! 
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Ďakujem za pochvalu banneru. Mám slabosť na Č/B kombináciu šmrncnutú červenou. A som rada, že sa páči aj iným. Keby som sa nebála, že všetky moje bannery budú na jedno kopyto, fičala by som len na nej :-D

Re: Úvod - Priesečník Od: soraki - 16.05. 2012
Už se moc těším ;-)
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Vďaka :-)

Re: Úvod - Priesečník Od: JSark - 16.05. 2012
Sakra, ďalšia poviedka, uvedomuješ si, aký už mám z toho všetkého v hlave maglajz?  Ale vezerá to dobre... 
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Budem dúfať, že si skôr či neskôr čas nájdeš. A na maglajz u teba v hlave neverím ;-) Díky.
Re: Úvod - Priesečník Od: JSark - 16.05. 2012
Ale hej, ver tomu, keď čítam xx poviedok, už premýšľam, či je v tejto Draco dobrý alebo zlý, Snape či je ooc alebo klasický, ako sú na tom duo Harry-Ron, o zvyšku rokfortskej kompánie ani nehovorím. 8o Proste maglajz. Potom väčšinou čakám na dokončenie a potom nemám čas. :( Ale dúfam, že sa k tomuto kúsku dostanem, tak držím palce pri preklade. :)
Re: Úvod - Priesečník Od: solace - 16.05. 2012
Tiež sa mi stáva, že sa musím v hlave trošku pohrabať a vybaviť si, čo bolo v predchádzajúcej kapitole. Avšak, našťastie, toho až tak veľa nečítam, resp. čo čítam zatiaľ zvládam selektovať :-)Ďakujem, budem sa tešiť ;-)

Prehľad článkov k tejto téme:

DianaR: ( Solace )30.10. 201235. kapitola (Záver)
DianaR: ( Solace )25.10. 201234. kapitola
DianaR: ( solace )20.10. 201233. kapitola
DianaR: ( Solace )15.10. 201232. kapitola
DianaR: ( Solace )10.10. 201231. kapitola
DianaR: ( Solace )05.10. 201230. kapitola
DianaR: ( Solace )30.09. 201229. kapitola
DianaR: ( Solace )25.09. 201228. kapitola
DianaR: ( Solace )20.09. 201227.kapitola
DianaR: ( Solace )15.09. 201226. kapitola
DianaR: ( Solace )10.09. 201225. kapitola
DianaR: ( Solace )05.09. 201224. kapitola
DianaR: ( Solace )31.08. 201223. kapitola
DianaR: ( Solace )25.08. 201222. kapitola
DianaR: ( Solace )21.08. 201221. kapitola
DianaR: ( Solace )15.08. 201220. kapitola
DianaR: ( Solace )10.08. 201219. kapitola
DianaR: ( Solace )05.08. 201218. kapitola
DianaR: ( Solace )30.07. 201217. kapitola
DianaR: ( Solace )25.07. 201216. kapitola
DianaR: ( Solace )20.07. 201215. kapitola
DianaR: ( Solace )16.07. 201214. kapitola
DianaR: ( Solace )10.07. 201213. kapitola
DianaR: ( Solace )05.07. 201212. kapitola
DianaR: ( Solace )30.06. 201211. kapitola
DianaR: ( Solace )26.06. 201210. kapitola
DianaR: ( Solace )21.06. 20129. kapitola
DianaR: ( Solace )15.06. 20128. kapitola
DianaR: ( Solace )09.06. 20127. kapitola
DianaR: ( Solace )05.06. 20126. kapitola
DianaR: ( Solace )02.06. 20125. kapitola
DianaR: ( Solace )29.05. 20124. kapitola
DianaR: ( Solace )24.05. 20123. kapitola
DianaR: ( Solace )21.05. 20122. kapitola
DianaR: ( Solace )21.05. 20121. kapitola
DianaR: ( Solace )16.05. 2012Úvod - Priesečník