Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Její rozhodnutí (Her decision)

Kapitola 12. Dôsledky

Její rozhodnutí (Her decision)
Vložené: Jimmi - 15.09. 2008 Téma: Její rozhodnutí (Her decision)
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Her Decision : Majikat

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dôsledky

"No tak, Hermiona. Bude to v poriadku," povedala potichu Ginny a položila svoju ruku na priateľkino plece. Hermiona ležala tvárou nadol na Ginninej pohovke. Ron ju zviazal obyčajným mukelským lanom, ktoré sa tu Harrymu povaľovalo a konce povrazov viseli z jej zápästí a členkov. Ginny ju rozviazala potom, čo sľúbila, že zostane na mieste. Okrem toho, Hermiona vedela, že Ginny má neuveriteľné množstvo talentu , keď prišlo na čary.

"Nie, nebude, Ginny! Nebude to v poriadku! Nemôžem veriť Dracovi! Ako sa opovážil mi toto urobiť! Ako sa mu Ron opovážil pomôcť!" kričala na gauči už asi desiaty krát za hodinu. Ginny nič nepovedala, len trela Hermionu po chrbte v chlácholivom geste. Hermiona sa pomaly posadila, otočila sa, aby sa pozrela na Ginny s červenými a napuchnutými očami.

"Ako sa ti darí? Ako tu len tak sedíš a pritom vieš, že Harry je tam vonku a riskuje svoj život?" spýtala sa.

Ginny sa smutne usmiala. "Musíš mu len veriť, Hermiona. Ver v jeho talent, v jeho silu a v jeho láske k tebe. Vráti sa späť," sľubovala a objala okolo pliec Hermionu, ktorá potiahla nosom.

"Čo ak nikdy nedostanem možnosť povedať mu, že ho milujem? Čo ak zomrie bez toho, aby to vedel?" nariekala, slzy jej znovu stekali po lícach.

"Vie to, zlatko," odpovedala potichu Ginny. "No tak. Osuš si oči a buď silná."

Hermiona sa usmiala na svoju priateľku. "Bude z teba skvelá mama, Ginny. Harry musí byť nadšený."

Ginny ruka skĺzla nadol, aby si pohladila brucho. "Je. Len tu seď a nepohni sa. Donesiem ti harmančekový čaj."

Hermiona sa chatrne zasmiala. "Nedostanem nič silnejšie? Nemyslím si, že harmančekový čas upokojí moje nervy."

"Ohnivú whisky?"

"Err, dobre. Ale nedovoľ mi vypiť priveľa," striasla sa Hermiona pri spomienke na jej posledný stav po opici. Ginny sa usmiala a išla jej po nápoj a vrátila sa s pohárom a fľašou. Oboje podala Hermione.

"Kopni to do seba," zasmiala sa.

Hermiona už mala tretieho panáka whisky, keď z kuchyne zaznela hlasná rana. Pozrela sa na Ginny a obe vyskočili na nohy, prútiky pripravené. Pretože si pomyslela na ešte nenarodené dieťa svojej priateľky, Hermiona zatiahla Ginny za seba a zdvihla prútik do výšky ramien.

"Ginny!"

"To je Harry! Je v poriadku," Ginny sa zrútila na zem v kaluži sĺz, úľava na každom palci jej tváre.

Harry sa prirútil do izby. Bol v hroznom stave. Jeho ruka nakrivo visela pri boku, jeho tvár bola zababraná rezmi a škrabancami. Košeľu mal roztrhnutú a na pleci mal sečnú ranu. Prehnal sa okolo Hermiony, klesol na zem a privinul svoju manželku do náručia. Ginny si na jeho pleci vyvzlykávala svoje srdce.

Cez dvere prišli Neville a Seamus, a medzi sebou viedli ťažko zraneného Rona. Jeho ľavé oko bolo napuchnutím zatvorené a mal rozbitú peru. Jeho líce bolo rozrezané a tenký prúžok krvi stekal z jeho čela ku brade. Držal sa za rebrá a nariekal. Hermiona zalapala po dychu, pribehla pomôcť Nevillovi a Seamusovi zložiť ho na podlahu. Neville mal na tvári nechutnú modrinu, ale inak vyzeral nedotknutý. Seamus sa na ňu usmial, jeho pera krvavá a jedna strana jeho tváre porezaná.

"Dostali sme 'ch," povedal prosto. "Už ich zobrali do Azbakanu."

"Draco?" zašepkala Hermiona. Zadržala dych až kým jej neprišlo zle a krv sa jej nenahnala do uší. Seamus kývol smerom k vchodu.

"Hej, zlatko. Povedal som ti, že to bude v poriadku."

Hermiona sa zvrtla na päte, prebehla naprieč izbou, aby sa mu hodila do náručia, vzlykajúca a jačacia na neho súčasne. Jemne ju objal, strhol sa, keď sa k nemu pritlačila. Odtiahla sa, aby sa na neho pozrela. Mal podliate oko a krvavý nos. Košeľu mal roztrhanú a hlboké škrabance vryté na svojej hrudi hrudi. Draco sa usmial, zohol hlavu, aby ju pobozkal, ale ona odtiahla od neho svoju tvár.

"Oh, neopovažuj sa! Ty nafúkaný, tvrdohlavý, pokrytecký hlupák! Ako sa opovažuješ poslať ma preč, keď si ma potreboval! Ty..."

Prerušil ju, privinul vo svojom náručí a silno ju pobozkal. Bojovala s jeho rukami, ale on ju držal pri sebe, nevšímal si jej odpor. Seamus za nimi sa bez zábran rozosmial a Ginny sa rozchichotala.

Hermiona sa uvoľnila. "...sebecký Slizolinčan, tu protivný idiot, ty..."

"Som rád, že sa staráš," povedal Draco, "ale bol to čas pre chlapcov, aby sa pohrali," dodal samoľúbo a ona na neho civela. Načiahol ruky. „Potrebujem sa posadiť."

Hermiona mu vkĺzla pod rameno, viedla ho ku gauču a posadila sa vedľa neho, vôbec nespustila oči z jeho tváre. Chabo sa na ňu usmial a pobozkal ju zľahka na líce. Zrazu sa prudko rozkašľal a Hermiona so zdesením sledovala ako mu z kútika úst vyteká pramienok krvi.

"Ginny," vykríkla na priateľku. Ginny sa už upokojila a teraz kľačala na zemi a prezerala zbitú tvár svojho brata. Zdvihla zrak, znepokojená.

"Musí ísť ku Sv. Mungovi. Okamžite," dodala, jej oči hľadali Nevilla a Seamusa.

"Bude v poriadku?" zašepkala Hermiona, zrazu veľmi vystrašená. Sledovala ako Neville a Seamus zobrali medzi seba krívajúce telo Rona, Neville vytiahol prútik a vzduchom preniesol Rona do kuchyne. Po oboch jeho stranách viseli jeho ruky ako bez života, Hermiona si zakryla ústa, keď jej vybehli slzy.

"Stratil priveľa krvi a práve teraz je v bezvedomí. Potrebuje lepšiu pomoc, než akú mu môžem poskytnúť ja," odpovedala Ginny a postavila sa pred Draca. "No a čo ty? Čo ti urobili?"

"Kliatba Cruciatus okrem iného," povedal potichu Draco a Hermiona zalapala po dychu. "Mňa a Harryho. Keby sa tam Ron neukázal, boli by sme mŕtvi."

Hermiona mlčky sledovala ako Ginny kontroluje Draca a hovorí mu, aby týždeň odpočíval, možno aj viac. Dala mu elixír, ktorý urýchli hojenie jeho zranení, ale varovala ho, že by nemal vykonávať akúkoľvek fyzickú činnosť, kým mu nebude lepšie, demonštratívne sa pozerala na Hermionu, keď to hovorila. Hermiona sa začervenala.

"Teraz vypadnite z môjho domu vy dvaja. Chcem byť chvíľu osamote so svojím manželom. O niekoľko hodín pôjdeme skontrolovať Rona do nemocnice," povedala Ginny a oprela si ruky v bok.

Hermiona pomohla Dracovi na nohy. "Dokážeš sa premiestniť?"

Prikývol. "Myslím, že to zvládnem." Otočil sa k Ginny a poďakoval jej za to, že ho dala do poriadku.

"Draco," povedala Ginny, keď sa otočili k odchodu. Bolo to v skutočnosti po prvý raz, čo vyslovila jeho meno a Hermiona si všimla, že sa mierne začervenala. "Ďakujem ti, že si mi ho priviedol domov," ukázala na Harryho, ktorý sedel na pohovke so zatvorenými očami a sťažka dýchal.

Draco prikývol, "kedykoľvek, pani Potterová."

***

Hermiona celý týždeň zostala s Dracom na Manore. Percy jej povedal, aby si zobrala toľko voľna z práce, koľko potrebuje, ale po týždni jej už z toho začínalo šibať. Ginny informovala Draca, že to budú najpravdepodobnejšie dva alebo tri týždne, kým sa plne zotaví a to preto, že prvý týždeň, keď mal odpočívať, to bral na ľahkú váhu. Hermiona bola prekvapená, že to bude trvať tak dlho, ale keď to povedala Ginny, jej priateľka len pokrčila plecami a povedala, že je to čudné, ale z nejakého dôvodu Dracove telo reaguje neobyčajne silno na tú kliatbu. Hermiona si myslela, že týždeň osamote s chorým a blúzniacim Dracom bude hračkou, a tešila sa že mu pomôže zotaviť sa. Avšak on nemal v pláne nechať to, aby to bolo ľahké.

"Hermiona!"

Vzdychla si a prevrátila oči. Čo teraz? Odložila knihu, ktorú čítala, vytiahla samu seba z pohovky a šla na poschodie. Draco sedel na veľkej, prepychovej posteli s chrbtom podloženým vankúšmi. Pokrývka mu spadla z pŕs, a tak bolo vidno jeho škaredé červené rany. Podráždene sa poškrabal.

"Svrbí to," stenal.

Posadila sa vedľa neho a odtiahla jeho ruku z hrude. "Neškrab sa, budeš mať jazvy," jemne ho varovala a pobozkala ho na špičky prstov. Vypustil hlboký výdych pocitu márnosti.

"Totálne sa nudím!"

Hermiona sa zachichotala a on sa na ňu hrozivo zamračil.

"To nie je zábavné, Hermiona. Je to horšie než byť zavretý v dome s Potterom a Weasley a čakať na smrť," povedal žalostne.

"Si taká dramatická kráľovná," povedala hravo a prebehla prstami po jeho holej ruke. "Viem, že sa nudíš, Draco, ale musíš tu zostať, aspoň zatiaľ. Zopár dní a potom môžeš vstať."

Uškrnul sa na ňu. "Máš z toho radosť, však? Prečo neprídeš bližšie a nezmierniš moju nudu?" Chytil ju za ruku, rýchlym pohybom ju strhol a pritiahol k svojim rebrám. Draco sykol bolesťou a Hermiona zdvihla obočie.

"Pre toto. Stále si zranený. Ak sa chceš vyliečiť poriadne, potrebuješ ..."

"Odpočívať, viem, viem. Ale Hermiona, čo tu mám akože celý deň robiť?" bedákal.

Vzdychla si. "Neviem. Čítať knihu?"

"To je tiež nuda!"

Hermiona sa zrazu postavila. "Prestaň sa chovať ako úplne decko, Draco Malfoy!" vyprskla nahnevaná. "Mám čo robiť, takže pôjdem. Chcem ísť pozrieť Ginny a potom sa ísť pozrieť ako sa má Ron." Ron bol dva dni v bezvedomí po boji so smrťožrútmi, a prebrala sa len včera.

Draco nič nepovedal. Len uprene pozeral do steny, hlava trochu od nej odvrátená. S výkrikom frustrácie Hermiona rozhodila rukami a vyšla von z izby. Toto ju privádzalo do šialenstva;  on ju privádzal do šialenstva! Už vyčerpal všetky kúzelné možnosti ako sa zabaviť a choval sa ako rozmaznané decko, ktoré sa prejedlo všetkých svojich hračiek.

Nuž, pomyslela si, keď schmatla svoj kabát a tašku, musí sa s tým len vyrovnať.

Hermiona bola stále podráždená, keď prišla k Harrymu a Ginny. Treskla svoju tašku na stôl, zrútila sa do kresla s povzdychom sklamania. Harry zdvihol spýtavo obočie. Sedel za stolom, bez košele, jeho plece silne obviazané, rany na jeho tvári začínali blednúť. Zotavil sa s následkov kliatby Cruciatus rýchlejšie ako Draco. Hermiona po ňom hodila pohľadom.

"Draco," povedal Harry, tlmočiac jej nejasný pohľad, "nie je najlepší pacient, že?"

Hermiona prevrátila oči. "To je slabé slovo.  Privádza ma do šialenstva tými jeho neustálymi sťažnosťami, jačaním a správaním sa ako decko! Neviem, čo robiť!" nariekala, keď si prešla prstami nie príliš jemne cez vlasy.

Ginny sa len zasmiala. "Teraz to znie ako Malfoy, ktorého poznáme a máme radi. No tak, Hermiona, pomysli si, ako by si sa ty cítila v jeho situácii. Nenávidela by si to a my všetci vieme, že Malfoy je presne taký zaťatý a tvrdohlavý ako si ty."

Hermiona si vzdychla a vložila si hlavu do rúk. "Netuším, čo mám pre neho urobiť," mrmlala do obrusa. "Tak sa nudí."

Harry si pošúchal zamyslene bradu a oprel sa lakťom zdravej ruky o stôl. "Daj mu niečo..."

Hermiona mala pocit, že jej rozletí hlava a hrubo odvrkla, "Harry Potter, ty si... nie je na to dosť zdravý."

Harry sa zasmial. "Hermiona Grangerová, ty máš hriešne myšlienky. Myslieť na toto! Si narodená u muklov. Daj mu niečo, čo ešte nikdy predtým nevidel."

Ginny sa začala smiať pri pohľade na Hermioninu tvár. Pomaly jej došli Harryho slová a začala sa usmievať.

***

Po obede šla Hermiona ku Sv. Mungovi navštíviť Rona a našla ho sedieť na posteli a jesť. Prikývla s pohľadom na jeho vyduté líca.

"Beriem to tak, že sa teda cítiš lepšie," komentovala. Nič, možno okrem smrti a rozkúskovania, by nemohlo udržať Rona bez jedla. Len si vzdychol v porozumení a prehltol.

"Nikdy som si nepomyslel, že nemocničná strava môže chutiť tak totálne fantasticky! Je to vynikajúce, Hermiona. Na, tu máš kúsok," povedal, olizol si pery a ponúkol jej tanier. Nepatrne pokrútila hlavou, ale usmievala sa.

"Som rada, že ti je lepšie, Ron! Mala som starosti. Keď ťa Neville a Seamus priniesli do vnútra, a potom keď si stratil vedomie, ja..." zastavila sa, keď si uvedomila, že je na pokraji sĺz. Bez ohľadu na to, čím ona a Ron v minulosti prešli, stále sa o neho hlboko starala a vidieť ho v takej fyzickej bolesti jej lámalo srdce. Zhlboka sa nadýchla. Ron ju dôkladne sledoval, na okamžik zabudol na svoje jedlo.

"Nikdy by som si sama sebe neodpustila, keby... keby si zomrel. Keby to nebolo kvôli..."

Ron prikryl jej ruku svojou vlastnou a pozrel sa jej do očí. "Nie je to tvoja chyba, Hermiona. To je podstata mojej práce. Vedel som to, keď som sa rozhodol stať aurorom. Viem, že mi je predurčené skončiť zase v tejto pozícii, takže sa necíť vinná," povedal potichu a venoval jej ruke malé stisnutie.

Hermiona sa zvládla usmiať cez slzy a nepatrne prikývla. "Takže kedy sa odtiaľto dostaneš?"

Ron pokrčil plecami. "Čoskoro, myslím. Väčšina mojich zranení je povrchová - škrabance, modriny a pár zlomených kostí. Nič, čo by sa nemohlo dať ľahko do poriadku. Len si ma tu chcú nechať dlhšie kvôli otrasu mozgu," odpovedal. Sedeli a troška sa porozprávali o drobnostiach; kedy sa vrátia do práce, že sa Harry a Ginny stanú rodičmi, o Ronovej rodine. Hermiona bola šťastná, že ju neobviňoval.

"Ako sa má Malfoy?" spýtal sa Ron, čím ju prekvapil.

"Zlepšuje sa," povedala Hermiona potichu. Nezvláda príliš dobre, keď je chorý," dodala.

"Neobviňuj ho za to. Moje zranenia nie sú nič oproti tomu, čím prešiel on. Kliatba Cruciatus. Za toto Zabini zhnije v Azbakane. Vieš, že tiež dostal Harryho?" povedal Ron a Hermiona prikývla.

"Draco mi povedal, čo si urobil, Ron. Zachránil si ho. Ďakujem ti," povedala potichu.

Ron sa začervenal. "Nemohol som dovoliť, aby ho mučili, bez ohľadu na to, čo si myslím o tebe a o ňom. Nebolo by to bývalo správne," mrmlal a pozeral sa všade inam, len nie na Hermionu. Zrazu zdvihol hlavu, malé množstvo strachu v jeho očiach. "Nechceš ma stále zabiť, že nie?"

Hermiona sa zasmiala. "Nie, Ron, ale stále som na teba rozčúlená! Čo si si myslel? Mohla som zostať a pomôcť vám."

"To bol Malfoyov nápad. Prišiel a povedal mi to noc predtým. Nedal mi možnosť hádať sa, niežeby by som naozaj chcel. Stále ma trochu desí," priznal Ron slabým hlasom. "Ale nie tak veľmi ako predtým. Teraz, keď viem, že je na našej strane, je trošku ľahšie uvoľniť sa."

Hermiona vedela, že si s tým musí začať. "Ron..."

Prerušil ju. "To je v poriadku, Hermiona. Už nie som viacej rozčúlený. Uvedomujem si ako sa zmenil a uvedomujem si, ako ťa miluje, takže už viac nie som rozčúlený. Stále z toho nie som nadšený, zďaleka nie, ale som v poriadku," povedal tichým hlasom. "Ale zabijem ho, ak ti ublíži. Na to sa môžeš spoľahnúť."

Hermiona si uvedomila, že plače. Vyskočila, hodila sa Ronovi okolo krku a zašepkala mu vďaka. Mala pocit, že si od nej udržuje odstup, akoby medzi nimi vztýčil bariéru, ale pochopila to. Vedela, aké bolo pre neho ťažké povedať jej, že bol Draco pre neho v poriadku.

Zostala s Ronom ďalších pätnásť minút, skôr než sestričky nevošli, aby mu vymenili obväzy. Hermiona sa odmiestnila zo Sv.Munga do mukelského Londýna. Rozhodla sa urobiť, čo Harry navrhoval a dať Dracovi niečo, čo nikdy predtým nevidel.

***

Draca prebudili jemné bozky na čele. Usmial sa, prevrátil sa na bok a vkĺzol rukami okolo Hermioninho pása.

"Už nie si viacej rozčúlená?" spýtal sa a pritiahol si ju k sebe tak blízko, aby mohol nechať odpočinúť svoju hlavu na jej lone. Počul ako si vzdychla, keď sa jej prsty začali automaticky hrať s jeho vlasmi.

"Privádzal si ma do šialenstva, Draco, vieš to. Myslela som, že mi tu ostal fňukajúci, škeriaci sa Draco Malfoy z čias Rokfortu," povedala s náznakom mrzutosti vo svojom hlase. Pevne ju držal, prechádzal rukou po jej chrbte. Pomaly sa od neho odtiahla a vstala z postele.

"Nechoď. Vráť sa," prosil, skôr než pridal svoj typický úškrn, "nemôžeš mi odolať."

Odfrkla si. "Potrebuješ sprchu, Draco."

"Smrdím?"

"Áno," povedala prosto.

Jeho úškrn sa rozšíril. "Musíš mi pomôcť; vieš, že nemám dovolené sa namáhať."

"Potom sa môžeš vykúpať," povedala Hermiona, keď kráčala k bočnej kúpeľni. "A môžeš si sám umyť chrbát," zavolala cez plece. Draco si vzdychol, počul ako pustila vodu, voda začala napĺňať vaňu. Počas viac než týždňa nebyť schopný urobiť nič iné okrem toho, aby ju bozkával a pevne ju objímal, ho privádzalo do šialenstva. Jeho myseľ sa stále vracala k tej noci, ktorú v tom bezpečnom dome strávili spolu, skôr než prišli smrťožrúti. Bolo to nádherné, čarovné a úžasné, ale nemohol si pomôcť, aby nebol zvedavý, či to neľutuje.

Hermiona sa vrátila a stiahla prikrývku z jeho nahého tela. Začul ako sykla a znova sa uškrnula. Tiež to musia byť pre ňu úplné muky, nemôcť sa ma dotknúť, pomyslel si s trochou svojej dávnej arogancie. Vedel, ako dobre vyzerá; vždy to vedel. Pomohla mu na nohy a do kúpeľne, kde so stonom vliezol do vane. Voda bola teplá, nežná pre jeho unavené a dobité telo. Zalapal po dychu, keď prenikla ranami na jeho tele. Zisťoval, že je ťažké zbaviť sa následkov kliatby Cruciatus. Hermiona mu venovala rýchly bozk na pery a nechala ho vo vani.

Draco ležal vo vode, trocha driemal. Jeho oči sa rozleteli, keď začul hlasnú ranu zo spálne, rýchlo sa posadil v panike. Nemal dokonca ani svoj prútik!

"Hermiona?" zavolal, obava napĺňala jeho brucho ako žeravé kamene. Uvoľnil sa, keď začul jej odpoveď, že je v poriadku. Draco leňošil vo vode ešte chvíľu, než neobratne vyliezol a omotal si uterák okolo svojich bokov. Kráčal pomaly na boľavých, ale oddýchnutých nohách do spálne.

Hermiona sedela na podlahe na vzdialenejšej strane izby, pred ňou veľká čierna skrinka. Zdvihol obočie. Už tie skrinky predtým videl, keď cestoval, ale nemal tušenia, čo to je alebo čo to robí. Otočila sa a zaškerila sa na jeho zmätenom pohľade.

"Čo je to za vec?" nakoniec sa spýtal, keď sa znova spustil na posteľ. Mala pravdu. Stále potreboval odpočívať; cesta z kúpeľne ho takmer vyčerpala.

"Povedal si, že sa nudíš, tak som si pomyslela, že ti dám darček. Volá sa to televízia," odpovedala a prišla si k nemu sadnúť. V ruke mala malý obdĺžnikový predmet, ktorý bol pokrytý množstvom farebných tlačidiel. Zvedavo sledoval, keď jeden z nich stlačila. Draco takmer vyskočil z postele, keď sa izbou rozľahol nejaký hlas. Jeho oči sa pritiahli k 'televízii' a žasol, keď tam uvidel pohybujúce sa obrázky, podobné fotografiám v jeho albume. Preplazil sa bližšie k Hermione, jeho oči prilepené na obrazovke. Hermiona vyprskla smiechom nad výrazom na jeho tvári a on si nahnevane odsadol, ruky prekrížil na hrudi.

"Nie je to také ohromné," povedal nepresvedčivo. Bola to teda mukelská vec? Civel na ňu, ale ona sa prestala smiať a začala mu vysvetľovať, čo je to televízia a ako pracuje. Už jednu videl v jej malom byte, ale nevenoval tej čudnej veci ďalšiu myšlienku. Povedala, že beží na elektrinu, ale keďže na Manore žiadnu nemali, musela to prečarovať. Hermiona mu ukázala, ako to funguje; má to rôzne kanále, ako ich zmeniť a ako otočením nastaviť hlasitosť. Sedel tam a hral sa s diaľkovým ovládaním ako malý chlapec s novou hračkou.

Hermiona sa znova zasmiala a pobozkala ho na líce. "Toto by ťa malo na niekoľko hodín zabaviť, miláčik. Muklovia vždy používajú televíziu, aby zabavili svoje deti."

Draco sa na ňu zamračil, ale nemohol odtrhnúť oči od televízie. Bol skutočne očarený. Ležal na posteli, pritiahol si ju k sebe, jeho ruka vkĺzla okolo jeho pliec, keď ona spočinula hlavou na jeho hrudi.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 12.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 12. Dôsledky Od: Hanca103 - 03.07. 2012
Draco a televize SUPER!!!!

Re: Kapitola 12. Dôsledky Od: Plaminek07 - 17.07. 2011
Musím souhlasit s předcházejícími názory, že Draco byl opravdu hrozný pacient, a Harryho nápad, který Hermiona realizovala byl skvělý - i když Draco a televize je kouzelné spojení....

Re: Kapitola 12. Dôsledky Od: Plaminek07 - 17.07. 2011
Musím souhlasit s předcházejícími názory, že Draco byl opravdu hrozný pacient, a Harryho nápad, který Hermiona realizovala byl skvělý - i když Draco a televize je kouzelné spojení....

Re: Kapitola 12. Dôsledky Od: denice - 17.04. 2010
Tak tedy Ron se smířil s realitou, to je dobře. Věřím, že Draco je hnusný pacient, Hermiona musela být opravdu mimo, když jí musel poradit Harry - a zdá se, že se trefil...

Her decision - ďalšia kapitola Od: Jimmi - 17.09. 2008
Tak ak sa nič neočakávané neprihodí, zajtra večer by tu mohla byť ďalšia kapitola. Vážim si, že ste komentovali túto, tak by som vás rada potešila. Už ju mám, ale ešte som s ňou nie spokojná. Takže vo štvrtok.

Re: Kapitola 12. Dôsledky Od: Hannellka - 16.09. 2008
Začala jsem číst tuhle povídku teprve teď, ale hodně se mi líbí a přečetla jsem ji na jeden zátah, alespoň to, co tu zatím je a doufám, že brzy přibude další část.

Re: Kapitola 12. Dôsledky Od: Roselin - 16.09. 2008
Musím súhlasiť, Draco a telka to spolu jednoducho nejde...ale aspoň som sa pobavila...ďakujem za prekald:o)

Re: Kapitola 12. Dôsledky Od: Sargo - 15.09. 2008
Hned dvě nové kapitoly, skvělé! :-) Draco s televizí je opravdu neodolatelná představa... :-)
Re: Kapitola 12. Dôsledky Od: Jimmi - 15.09. 2008
Ďakujem, už som si myslela, že to nikto nekomentuje. Takže som sa rozhodla, že ktorá z poviedok bude mať viac komentárov pri poslednej kapitole, z tej preložím ďalší diel. Zajtra hor sa do práce, to bude záber po dvoch týždňoch (viac, keď rátam aj sviatky na začiatku a na konci). Ešte raz díky, už padám.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )08.07. 2010Pdf na stiahnutie
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Epilóg
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Kapitola 23. Oslobodenie
Majikat: ( Jimmi )05.01. 2009Kapitola 22. Uväznená
Majikat: ( Jimmi )04.01. 2009Kapitola 21. Obžalovaná
Majikat: ( Jimmi )03.01. 2009Kapitola 20. Fiasko
Majikat: ( Jimmi )03.12. 2008Kapitola 19. Stať sa Snapom
Majikat: ( Leena )30.11. 2008Kapitola 18. Vrať se zpátky
Majikat: ( Jimmi )19.10. 2008Kapitola 17. Nemá zmysel plakať...
Majikat: ( Leena )19.10. 2008Kapitola 16. Odhalení a protivná ženská
Majikat: ( Jimmi )12.10. 2008Kapitola 15. Dumbledorova armáda
Majikat: ( Jimmi )04.10. 2008Kapitola 14. Napätie
Majikat: ( Jimmi )18.09. 2008Kapitola 13. Panika a kúzelné znamenia
Majikat: ( Jimmi )15.09. 2008Kapitola 12. Dôsledky
Majikat: ( Jimmi )13.09. 2008Kapitola 11. Sú tu
Majikat: ( Jimmi )11.09. 2008Kapitola 10. Správny čas, nesprávne miesto
Majikat: ( Jimmi )08.09. 2008Kapitola 9. V úkryte
Majikat: ( Jimmi )06.09. 2008Kapitola 8. Odhalený Malfoy
Majikat: ( Jimmi )05.09. 2008Kapitola 7. Pravda
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 6. Zůstaň
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 5. Malfoyovo pobláznění
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 4. Něco vzplanulo
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 3. Nedorozumění, večeře a něco víc?
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 2. Překvapení
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 1. Vzpomínka
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )04.08. 2008Na úvod