Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

4. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 09.04. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:


Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL:  http://www.fanfiction.net/s/4359182/4/Where_Theres_a_Will

  Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermioniu jeden rok, aj on, aj jej SOPLOŠ zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne zabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. kapitola

Hermione nerobilo problém ohnúť chrbát pred tými, čo mali moc, prinajmenšom vtedy, ak si myslela, že si svoju pozíciu zaslúžili. Rada ohromovala  "tých hore" a dávala najavo svoje obrovské vedomosti, ale súčasne bola prirodzene panovačná: zbožňovala vydávať príkazy a milovala mať niečo na povel. Čo mohla robiť? Nedokázala potlačiť svoju základnú prirodzenosť. Jednako si počas Rokfortu nikdy nemyslela, že bude absolútnou vedúcou niečoho. S.O.P.Ľ.O.Š bol jej a ona si ho úporne strážila. Nerada medzi svoje ovečky vpúšťala kohokoľvek "nehodného" a nemohla si pomôcť, aby prijatie tých peňazí a nechanie Malfoya pre ňu pracovať nepovažovala za sklonenie sa pred tým, ktorí si svoju moc nezaslúžili.

Hermiona reformovala S.O.P.Ľ.O.Š po dvoch rokoch práce na ministerstve. Najprv to bola len ona a Robin, s ktorou si vytvorila malú kanceláriu v Hermioninom byte, ale za štyri roky si vybudovali reputáciu, získali vynikajúci personál a presťahovali sa do súčasných priestorov. Hoci sa na nich mnohí v čarodejníckom svete pozerali povýšene, Hermiona v hĺbke duše vedela, že odvádzajú dobrú prácu. Samozrejme, aj to, že bola Hermiona Grangerová, vojnová hrdinka, jej veci prepožičalo poriadny kus dôveryhodnosti.

Hermiona od čias, kedy so S.O.P.Ľ.O.Š. začala na Rokforte, zmenila trochu svoje názory. Teraz už brala do úvahy to, ako škriatkovia zmýšľajú o čarodejníckych rodinách a ako veľmi radi pracovali, ale ohľadne správneho zaobchádzania a rovnakých právach bola rovnako dychtivá ako vždy. Po Rokforte bola vzrušená prácou na ministerstve, ale napriek tomu, ako sa zlepšilo pod vedením Kingsleyho, domnievala sa, že nevyužíva svoj plný potenciál. Vďaka S.O.P.Ľ.O.Š mala pocit, že zlepšuje čarodejnícku spoločnosť. Domoví škriatkovia samozrejme neboli jediné magické bytosti, ktoré potrebovali jej pomoc a Hermiona veľmi dúfala, že Luciusove peniaze jej umožnia obhajovať morské panny, goblinov, škriatkov a víly. Hoci nie trolov. Kašľať na nich. Kiežby Lupin prežil vojnu a pracoval s ňou, bol by dokonalým radcom a bol by dokázal udržať jej sklony "Hermiona-to-vie-najlepšie" pod kontrolou. Radšej si myslela, že by bol na ňu pyšný a kedykoľvek mohla, dotiahla Teddyho na deň "Vezmite Svoje Dieťa Do Práce".

Hermiona považovala za najlepšie predstaviť Malfoya kancelárii ako celku. Okrem Robin ešte pred ním nevarovala žiadneho zo svojich zamestnancov. Pracovala pre ňu dobrá skupina ľudí, takže jej bolo jasné, že budú profesionálmi a že ich vzrušenie nad peniazmi preváži ich obavy. Popravde jej bolo jasné, že budú oveľa diplomatickejší ohľadne Malfoya, než kedy mohla dúfať. V tomto ohľade bude musieť ona nasledovať ich príklad.

Bola to mladá kancelária a hoci si Hermiona občas pomyslela, že by profitovali zo skúseností a vedomostí nejakého staršieho kúzelníka, jej mladí spolupracovníci ju nabíjali energiou a vďaka nim sa hnala po posledných trendoch a výstrelkoch. Väčšinu času si Hermiona pripadala stará; okrem týždenných večerí s Harrym, Ronom a Ginny takmer nemala žiaden spoločenský život a sotva dokázala rozoznať Sudičky od Banší. Jednako, napriek tomu, že si pri čarodejníkoch a čarodejniciach svojho veku pripadala ako storočná, ani za svet by svojich zamestnancov nevymenila. Vďaka ich oddanosti jej a S.O.P.Ľ.O.Š vedela, že urobila vo svojej kariére správne rozhodnutie.

Na štvrť na deväť Hermiona všetkých zvolala do zasadačky. Robin tam už pripravila ďalší čaj a čerstvé koláče; to dievča bolo úplný anjel, čistá a jednoduchá. Keď Hermiona schmatla čučoriedkový (cz: borůvkový) koláčik, uvedomila si, že nemá absolútne chuť a znova ho odložila. Keby sa cítila aspoň vzdialene normálne, pobavilo by ju, že Rupert si nachabral päť koláčikov skôr než si ostatní stihli zobrať jeden. Bolo desivé, ako veľmi jej občas pripomínal Rona. Požiadala Malfoya, aby počkal vonku; nejasne niečo zamrmlal o jej 'špinavom malom tajomstve', ale poslúchol.

"Dobré ráno, Hermiona," zaspievali dvojičky Elliot a Jasmína Blackwellovci s drzým úsmevom. Hoci nemali nadanie Freda a Georgea Weasleyovcov na chaos, povahovo sa im veľmi podobali a Jasmína s Elliotom mali podobné spojenie dvojčiat, ktoré občas budilo hrôzu. Viac než raz zostala Hermiona stáť a sledovala ich, keď sa zdalo, že pokračujú v rozhovore bez toho, aby prehovorili. Dvojica zvládala pre S.O.P.Ľ.O.Š väčšinou kontrol domácností a vždy pôsobili okúzľujúco a vyfešákovane, aj keď predvolávali rodiny a zachraňovali zneužívaných škriatkov. Boli mladí, príťažliví a obľúbení čistokrvní a pracovali pre S.O.P.Ľ.O.Š dva roky. Prišli k Hermione rovno z Rokfortu a vykonali veľa, aby spoločnosti získali priazeň u iných členov čarodejníckej elity. Ako dvadsiatnici boli v kancelárii najmladšími a Hermionu šokovalo, keď si uvedomila, že občas sa k nim chová ako matka.

"Dlhá noc, Hermiona?" spýtala sa Veronika Hastingsová, keď sa súcitne pozrela na Hermionine vlasy. Všetci vedeli, že čím bola Hermiona vo väčšom strese, tým boli jej vlasy divokejšie. Teraz vyzerali desivejšie než už hodnú chvíľu videli, čo nebolo dobrým znamením. Veronika zvládala veľa každodennej kancelárskej práce ako poštu, výplatu šekov a plánovanie. Samozrejme, Robin bola Hermioniným denníkom v ľudskom vydaní, ale zvyšok úradu fungoval prostredníctvom Veroniky. Rupert Markly, Ginger Toppingtonová a Ariadna Lebellová završovali zoznam personálu. Všetci boli zvyknutí na Hermionine povahové úlety, ale považovali sa za šťastných, že pracovali pre a s takou slávnou čarodejnicou. S.O.P.L.O.Š bol pre nich dôležitý, a ak ľudia opovrhovali ich prácou, komu na tom záležalo? Vedeli, že majú správne názory. Všetky magické stvorenia si zaslúžili rešpekt a rovnaké práva.

"Tak dajako," odpovedala Hermiona. Všimla si kradmé pohľady venované jej vlasom. "Áno, viem, že mám vlasy v pozore, ale zatiaľ nepanikárte."

"Prepáč, Hermiona, ale naposledy, keď takto vyzerali, tak sme zmeškali dôležitý posledný termín," spomenula si Ariadna. "Dávali sme to dva týždne do poriadku. Prosím, povedz mi, že sme neprehrali odvolanie u Iggy a Aggy."

"Nie, nič také," uistila ju Hermiona, mrzutá, že zase jej vlasy pre každého zvestovali pohromu. Bola si istá, že Malfoy mal kvôli tomu za dverami záchvat smiechu. Sprostý Malfoy. "Mám v skutočnosti dosť dobré novinky."

Rupert a Veronika si vymenili pochybovačné pohľady. To bolo pravdepodobné asi tak ako šanca nájsť dnes ráno v šéfkiných vlasoch stratenú Atlantídu. Ako to asi tak mohlo predpovedať dobré zvesti?

Robin vedľa Hermiony prehovorila. "Všetci sa uvoľnite. Vážne je to skvelé; tentoraz tie vlasy ignorujte."

Hermiona sa na ňu vďačne usmiala a mávla rukou; okamžite mala vlasy stiahnuté v praktickom, aj keď stále väčšom než obvykle, konskom chvoste. "Je to lepšie?" Bolo mimo jej chápania, prečo to neurobila hneď na začiatku, určite by tak vykročili lepšou nohou.

"Poriadne," žmurkol na ňu Elliot.

"Fajn, takže by ste mohli  všetci venovať pozornosť niečomu inému," zafrflala. "Dnes ráno mám tri dôležité oznámenia. Predovšetkým, rada by som, keby ste Robin zatlieskali. Povýšila som ju na vedúcu Oddelenia verejných vzťahov a zhromažďovania finančných prostriedkov. Ako si dokážete predstaviť, je to krok k tomu, aby sa Robin oficiálne stala mojou partnerkou a viem, že všetci súhlasíte, že sa to už pýtalo dávno." Počkala, kým všetci zatlieskali a zahúkali Robin, ktorá sa začervenala, ale vyzerala potešená.

"Ginger, Ariadna, obe budete podávať správy odteraz priamo Robin. Práca vám zostáva viac menej tá istá, ale vy tri budete rozširovať naše pole pôsobnosti ešte väčšmi než doteraz. Očakávam, že to S.O.P.Ľ.O.Š veľmi prospeje."

"To znie skvele," úprimne odpovedala Ginger. Vysokej, peknej čarodejnici bolo dvadsať šesť, kvôli čomu bola v kancelárii najstaršia. S Robin boli na škole v tom istom ročníku a hoci Ginger bola v Chrabromile, boli dobrými priateľkami. Keď Robin začala pracovať pre Hermionu, Ginger si myslela, že sa zbláznila - prečo obetovať svoju kariéru pre Hermionin obľúbený projekt? Napriek tomu, že bola na Rokforte v tej istej fakulte ako Hermiona, Ginger to dievča nepoznala veľmi dobre a mala veľmi živé spomienky na jej S.O.P.Ľ.O.Š kampaň v minulosti; Ginger si kúpila odznak len preto, aby zavrela tej príliš horlivej čarodejnici ústa. Avšak čoskoro si uvedomila, že to, čím sa zaoberal S.O.P.Ľ.O.Š, bolo presne to, s čím chcela byť spájaná. Milovala svoju prácu a myslela si, že mali oveľa viacej zábavy, než by zažila na ministerstve. Nebolo na škodu, že Robinina priateľka - škriatka Violet - s nimi všetkými trávila veľa času. Spojiť si s touto prácou konkrétnu tvár ich všetky určite inšpirovalo.

"Čo je číslo dva?" spýtal sa Rupert.

"Získali sme pomerne veľkorysú dotáciu," opatrne prehovorila Hermiona. Bolo jej jasné, že peňažná čiastka, ktorú dostali, vyšle každého do mŕtvicového záchvatu radosti a vážne si nemyslela, že im bude záležať na tom, skadiaľ pochádzajú. Pre nich bol Lucius Malfoy len pojem, nie skutočný človek. Nikto z nich s tým mužom nemusel jednať. Teraz, keď o tom uvažovala, bolo celkom možné, že im bude ukradnutý aj Draco. Budú považovať za primerané, že s nimi bude pracovať syn ich mecenáša. Asi bude v tejto partičke jediným frflošom, z čoho sa kvôli svojím rozporuplným pocitom cítila vinne.

"Ako veľkorysú?" spýtala sa Jasmína. Napriek svojím slovám sa Hermiona stále chovala, ako keby bol toto najhorší deň jej života. Čo sa s ňou prepánakráľa dialo?

"Mimoriadne," odpovedala Hermiona. "Zanechali nám tridsať dva miliónov galeónov."

Jej slová privítalo ohromené ticho. Nakoniec Veronika našla svoj hlas.

"Žartuješ. Musíš žartovať."

"To ťa nahovoril Ron," riekol Rupert. "Kde by sa panenka skákavá človek dostal k toľkým prachom?"

"Nie je to žart," uistila ho Robin. "Hovorí absolútnu pravdu."

"Húú!" vykríkol Elliot, schmatol sestru a roztočil ju. "To je šialené - to je fantastické, vieš, čo s týmto dokážeme? Nikto nás nezastaví!" Tancoval po miestnosti, vťahoval každého zo svojich kolegov - dokonca aj Ruperta - do vášnivého objatia. Jeho veselosť bola nákazlivá, o chvíľu všetci húkali a šialene tancovali. Samozrejme, až na Hermionu.

"Hermiona, čo je s tebou?" dožadovala sa Ariadna. "To sú vynikajúce správy! Som v šoku. Je to neuveriteľné, je to nemožné, je to..."

"Je tu ešte jedna vec, však?" zrazu sa prebral Rupert. "Inak by si neprišla s tými strašnými vlasmi. Čo je tvoja tretia novinka, Hermiona?"

"Tie peniaze sú od Luciusa Malfoya. Jeho syn, Draco Malfoy, bude mojím novým asistentom. Myslela som, že to bude vhodné vzhľadom na to, aký veľkorysý bol jeho otec."

Hermiona sa rozhodla ostatným nepovedať, že Malfoy pre nich pracuje len preto, že musí. Automaticky by mohli voči nemu kvôli tomu zatrpknúť a keby sa dostalo von slovíčko, mohla by to byť zbytočná škvrna na štíte S.O.P.Ľ.O.Š. Hermiona prebrala tento detail s Malfoyom a Robin a hoci Malfoy nevyzeral príliš šťastný z tejto predstavy, Robin ju považovala za dokonalú. Napokon, ako by to zlepšilo Malfoyovu povesť, keby si čarodejnícky svet myslel, že jeho "dobré skutky" mu boli nanútené? Malfoy zauvažoval, že bude kvôli tomu vyzerať zúfalo a že potrebuje charitu, ale neochotne súhlasil.

"Luciusa Malfoya, toho smrťožrúta?" spýtala sa Ginger. "Čítala som, že zomrel. Prečo zanechal peniaze domovým škriatkom?"

"Vážne neviem," priznala Hermiona. "Ale zbavili ho obvinenia z vojnových zločinov a pomohol Harrymu zvíťaziť nad Voldemortom, takže môžeme len predpokladať, že obrátil nový list."

Za dverami sa Draco pri Hermioniných slovách naježil. Vedel, že neverí ani slovku z toho, čo hovorí a rozhnevalo ho, keď načúval tým povýšeným volovinám, ktoré trepala. Nevedela o jeho otcovi nič a vedela dokonca ešte menej o ňom. Z toho, čo počul, ľudia, ktorí pre ňu pracovali (a rozhodnúť sa pracovať pre Vševedku Grangerovú z nich u neho v prvom rade robilo idiotov) zneli ako pätolizačskí malí riťolezci. Samozrejme, bolo vtipné, že si robili srandu z jej vlasov, ale to znamenalo, že mali oči. Pokiaľ šlo o neho, Grangerová nemala dovoliť, aby sa s ňou jej poskokovia takto rozprávali. Keby to tu viedol on, určite by nikto jeho vlasy nekomentoval. Samozrejme, niežeby mohli niečo povedať. Nadobudnúť dokonalosť v podobe vlasov bolo náročné, ale on patril k požehnaným. Priklonil sa k dverám, aby počul ich reakciu na jeho "prijatie".

"Myslela som, že nemáš Draca Malfoya rada," spomenula si Jasmína. "Počula som, ako si ho preklínala v jedno popoludnie s Ronom Weasleym. Nemala si na stene terč s jeho fotkou, keď sme sa sem prvý raz nasťahovali?"

Hermiona sa začervenala a znova sa pomodlila, aby Malfoy nepočúval pri dverách, hoci jej bolo jasné, aké je to nepravdepodobné. "To bolo dávno. Je pravda, že sme s Malfoyom neboli na Rokforte najlepšími priateľmi, ale to všetko je za nami."

"Áno, ale nazvala si ho 'abnormálne pribledlým hadím ozembuchom'," naliehala Jasmína. "Dokonca si nám s Elliotom nedovolila skontrolovať Malfoy Manor. Povedala si, že by sme mohli chytiť nejaký druh 'blonďavého bieleho moru spôsobeného blízkosťou zla'. Spomínaš si?"

Robin sa do toho vložila. "Minulosť Hermiony a Draca je dosť komplikovaná, ale Hermiona považovala za dôležité prejaviť uznanie príspevku pána Malfoya, takže požiadala Draca, aby s nami pracoval. Nemôže sa dočkať až uvidí z prvej ruky, koľko dobra peniaze jeho otca vykonajú."

Bože, ako milovala Robin. "To je presne pravda." A nemôže sa dočkať, až mi zo života urobí skutočné peklo.

Jasmína sa netvárila presvedčene, a ani nikto iný, ale rozhodli sa zatiaľ spolupracovať. Samozrejme, že sa muselo diať niečo viac. Rivalita medzi Malfoyovcami a Hermionou, Harrym Potterom a Ronom Weasleym bola dobre známa. Vedeli, že bude treba viac než tridsať dva miliónov galeónov (a dokelu, to fakt bolo veľa peňazí), aby sa zmenil Hermionin názor na neslávne známeho čistokrvného čarodejníka. To sa ešte len budú diať veľmi zaujímavé veci..

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. kapitola Od: GwenLoguir - 04.08. 2012
:D jaj, ten koniec bol fantastický :D

Re: 4. kapitola Od: kometa - 20.04. 2012
Tak s velkým zpožděním, ale nadšeně dočítám Tahle povídka se mi fakt moc líbí! To zase byly hlášky, pusu mám zas od ucha k uchu Hermionin tým vypadá sympaticky, její vlasy děsivě (ale úžasnej indikátor!), Draco poslouchající za dveřmi je prostě Draco a Jasmína to na konci rozsekla nevídaně Jimmi, díky moc za báječný překlad, další kapitolku si dám asi za odměnu večer, nebo nejpozději zítra  "Áno, viem, že mám vlasy v pozore, ale zatiaľ nepanikárte." "Prepáč, Hermiona, ale naposledy, keď takto vyzerali, tak sme zmeškali dôležitý posledný termín," spomenula si Ariadna. "Dávali sme to dva týždne do poriadku. Prosím, povedz mi, že sme neprehrali odvolanie u Iggy a Aggy." "Mám v skutočnosti dosť dobré novinky." Rupert a Veronika si vymenili pochybovačné pohľady. To bolo pravdepodobné asi tak ako šanca nájsť dnes ráno v šéfkiných vlasoch stratenú Atlantídu. Ako to asi tak mohlo predpovedať dobré zvesti? Robin vedľa Hermiony prehovorila. "Všetci sa uvoľnite. Vážne je to skvelé; tentoraz tie vlasy ignorujte." Keby to tu viedol on, určite by nikto jeho vlasy nekomentoval. Samozrejme, niežeby mohli niečo povedať. Nadobudnúť dokonalosť v podobe vlasov bolo náročné, ale on patril k požehnaným.  Nemala si na stene terč s jeho fotkou, keď sme sa sem prvý raz nasťahovali?  "Áno, ale nazvala si ho 'abnormálne pribledlým hadím ozembuchom'," naliehala Jasmína. "Dokonca si nám s Elliotom nedovolila skontrolovať Malfoy Manor. Povedala si, že by sme mohli chytiť nejaký druh 'blonďavého bieleho moru spôsobeného blízkosťou zla'. Spomínaš si?"

Re: 4. kapitola Od: Patolozka - 18.04. 2012
Zbožnuji Robin. Jak vždy dokáže říct přesně to, co je potřeba, aby odvrátila katastrofu! Skvělé! Tak už vím, na co se mám těšit! Děkuji!

Re: 4. kapitola Od: jerry - 12.04. 2012
uzasne, parada, zabava, proste som unesena. uzasny preklad a za to dakujem.

Re: 4. kapitola Od: jesssnape - 11.04. 2012
Stále se nemůžu rozhodnout, jestli lituji více Draka nebo Hermionu =D Snad si to ujasním po přečtení další kapitoly... =D skvělý překlad!

Re: 4. kapitola Od: Jacomo - 10.04. 2012
Aj ja dúfam, že to sa eště len budú diať veľmi zaujímavé veci... Hoci už aj teraz je to fajnové Vďaka, Jimmi. Znova píšem poslovensky - jasný dôkaz, že sa mi to páči... )

Re: 4. kapitola Od: tigy - 10.04. 2012
Paráda. Najviac sa mi páčila hláška: nejaký druh 'blonďavého bieleho moru spôsobeného blízkosťou zla'  Som si istá, že Draco využije svoj slizolinský šarm a všetkých okúzli, minimálne dievčatá určite  Vďaka za ďalšiu kapitolku.

Re: 4. kapitola Od: teriisek - 10.04. 2012
No, jsem zvědavá, jestli si Draco dokáže získat jejich sympatie (a jestli se o to vůbec bude snažit), nebo k němu budou stejně podezřívaví jako Hermiona. Vypadá to fakt zajímavě, nikomu z nich tu situaci nezávidím. Akorát bude myslím pro Hermionu dost těžké držet skutečné pocity na uzdě, když všem řekla, že ta školní nenávist je za nimi... A pro Draca vlastně taky. Jsem hodně zvědavá, jak to bude pokračovat dál. Díky moc za překlad, budu se těšit na pokračování!

Re: 4. kapitola Od: kiwic - 10.04. 2012
terč s jeho fotkou, to se mi líbí. díky

Re: 4. kapitola Od: Liz - 10.04. 2012
Mají se zaměstnanci u Hermiony velmi dobře - podle vlasů poznají v jaké je šéfka náladě. Ale z toho, jak Hermiona pracuje a jak si sama říká, že ví, že dělá dobrou věc, mám strach, aby se ze Spožúsu nestali novodobí Smrtijedi, to si taky mysleli, že činí dobré věci. Snad ji Draco trochu srovná.

Re: 4. kapitola Od: lennyuchiha - 10.04. 2012
abnormálně pribledlý hadí ozembuch? :-D Jsem smíchy málem spadla ze židle. Díky za překlad, těším se na další dílek.

Re: 4. kapitola Od: Zuzana - 09.04. 2012
V tejto kapitole mi chýbalo prekáranie sa Draca a Hermiony. Ale načúvajúci Draco za dverami a Hermionin výbuch na hlave a poznámky jej zamestnancov boli zábavné aj jej postupné dávkovanie toho čo im chcela oznámiť. A keď spomínali čo všetko urobila a povedala čo sa týkalo blondiaka, tak som sa chcetala nahlas aj keď nebolo to od nej práve najkrajšie.  Už sa teším aké to bude keď bude Draco asistovať

Re: 4. kapitola Od: dinca - 09.04. 2012
Je to skvělé, vtipné a prostě úžasné!  Hrozně se mi tato povídka líbí už nejen proto, že je to moje milované Dramione, ale protože to není úplně náročné a navíc se dá u toho zasmát... Děkuju moc za překlad a už se těším na další kapitolku

Re: 4. kapitola Od: soraki - 09.04. 2012
"Všetci sa uvoľnite. Vážne je to skvelé; tentoraz tie vlasy ignorujte." ...nejaký druh 'blonďavého bieleho moru spôsobeného blízkosťou zla' To sa ešte len budú diať veľmi zaujímavé veci... no, tak tomu ráda věřím a těším se na další Díky Jimmi

Re: 4. kapitola Od: denice - 09.04. 2012
Pěkně vysvětlovací kapitola, jen ty Hermioniny spolupracovníky si ze začátku budu asi plést. Hermiona si stvořila takový svůj malý píseček a teď si na něm hraje. Připadá mi to hodně americké, třeba to tleskání Robin nebo kontroly. Hermiona jim nedovolila zkontrolovat Manor - a kdo dovolil jí, velké šéfce malé soukromé nadace vstupovat do cizích domů? Nedovedu si představit, že by tohle strkání nosu do svých domácích záležitostí lidé strpěli. Je to tak protivně samolibé. Ale pro potřeby povídky budu věřit, že koná dobrou a užitečnou práci. Nejkrásnější z celé kapitoly byl terč s Dracovým obličejem. Pevně doufám, že Draco Hermionu trochu ovlivní a moc se těším na jeho setkání s ostatními zaměstnanci, předpokládám, že je naprosto okouzlí. Zatím souhlasím s jeho názory. U Hermiony se mi líbí slovník - abnormálně přibledlý hadí ozembuch má něco do sebe, ale i tu jí může být Dracova přítomnost přínosem, jsem si jistá, že jí pár výrazů doplní. Díky.

Re: 4. kapitola Od: marci - 09.04. 2012
Heké "To bylo steně pravděpodobné, jako šance najít dnes ráno v šéfčiných vlasech ztracenou Atlantidu" Skvělá hláška Chyběly mi dialogy mezi Dracem a Hermionou, ale jinak moc pěkné. Terč s Malfoyovou fotkou na stěně? Těším se na pokračování

Re: 4. kapitola Od: Sally - 09.04. 2012
Predstava, ako Hermiona hádže šípky (alebo dýky?:D) do terču s Malfoyovým ksixhtom ma náramne pobavila:D Díky za bravúrny preklad, najmä 'abnormálne pribledlým hadím ozembuchom'

Re: 4. kapitola Od: Claire - 09.04. 2012
Moc hezká, trochu vysvětlující, kapitola. Alespoň máme představu o bojišti a také nedobrovolně dobrovolných divácích. Kolektiv zaměstanců je typově dobře namíchán, Robin je samozřejmě unikát, ale ostatní charaktery jsou natolik pestré, že určitě poskytnou prostor pro rozehrání mnoha zajímavých situací - i představitelé hlavních rolí se občas potřebují nadechnout. Například podobnost dvojčat s Fredem a Georgem určitě nebyla zmiňována náhodně. Je sympatická pozonost, kterou autorka věnovala tomu, aby vysvětlila přerod původně dětského školního nápadu ve fungující a plně funkční nadaci, to za tu vážnější stránku kapitoly.  Vůbec nevadí, že zde bylo jaksi málo "akce", nemohou pořád vzduchem létat granáty, to by jim brzy došlo střelivo. Pár dobrých hlášek bylo i tak. Ve stručnosti - všechno dobrý, jen s tou Hermionou se pořád nemůžu nějak skamarádit, prostě mi nesedne, nebo naopak sedne až moc a je mi protivná... Doufám, že se mé subjektivní pocity vylepší. Jimmi, díky za kapitolu a těším se na další, kde už třeba zase budou létat granáty (nebo alespoň šipky?).  

Re: 4. kapitola Od: NikkyD - 09.04. 2012
Paradna kapitola! som zvedava ako sa to vyvinie dalej! Diki:)

Re: 4. kapitola Od: Lioness - 09.04. 2012
Tahle kapitola sice vysvětlovací byla, ale rozhodně nebyla o ničem. To, proč se Hermiona zabývá S.O.P.Ľ.O.Š.em dává dokonalý smysl. A nenechává to žádný prostor k myšlenkám o tom, že Hermiona zahazuje svůj potenciál. Prostě dělá to dobré, co jí přináší klid a u čeho vidí výsledky. Svoje výsledky. Zaměstnanci vypadají jako docela zábavná partička, tak ještě uvidíme. Hlavně mě pobavil Rupert. Kde jen autorka přišla na to jméno? Autorka viditelně využívá detaily. A Hermioniny vlasy využila na 100 %. Dokonalé. Bože, Hermioniny názory na Draca! A terč na šipky! Chtěla bych vidět Dracův výraz, když tohle slyšel. Díky za překlad, těším se na další vývoj. P.S.: Já jsem ráda, když autor/překladatel na komentáře odpovídá. Je to takové... skoro jako rozhovor. Prostě to zahřeje. Tím tě ale do ničeho ani zdaleka nenutím, samozřejmě. Jsem ráda, že překládáš, a že já mám co číst.

Re: 4. kapitola Od: JSark - 09.04. 2012
Rozhodne sa budú diať zaujímavé veci. Že 'abnormálne pribledlým hadím ozembuchom', ja umriem od smiechu. Díky moc, vydarilo sa ti to.

Re: 4. kapitola Od: Gift - 09.04. 2012
Skvely uvod do Hermioniny kancelare! Moc hezky popsane, vtipne a zaver byl rozhodne... no, bezkonkurencni:-). Jsem zvedava, jak nam nase omladina bude reagovat na rozpory a hastereni HermionaxDraco. Aaaa uz se na to tesiiim:-D. Diky za super preklad, Jimmi.
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 10.04. 2012
Ďakujem, omladina myslím že prekvapí oboch :D

Re: 4. kapitola Od: kali - 09.04. 2012
Skvělá kapitola,poslední věta rozhodně sedí,Hermioniny vlasy jako předzvěst katastrofy mě pobavily,stejně jako její spolupracovníci...těším se na pokráčko:-D

Re: 4. kapitola Od: iway - 09.04. 2012
tak to bylo dost dobré.. super povídka

Re: 4. kapitola Od: Nade - 09.04. 2012
Díky za kapitolku. Líbí se mi, že se Hermiona, ačkoliv Malfoye opravdu nesnáší, pokouší zajistit mu rovnocenný start mezi jejími zaměstnanci. Nečekám, že by to on ocenil. Aspoň ne hned. A co se týká jejích vlasů, jako indikátor šéfčiny nálady je to skvělé. Můj šéf je plešatý, takže mám peška. Díky, těším se na další kapitolu.
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 10.04. 2012
Presne, keby to bolo naopak, Draco by si dal záležať, aby ju poriadne zhovadil :D Ďakujem PS Môj šéf sa strihá nakrátko, to nerozoznám :D

Re: 4. kapitola Od: Kaitlin - 09.04. 2012
Perfektní kapitola, tahle povídka se mi opravdu začíná líbit. Jsem zvědavá na to, jak si Draco poradí ve své nové práci. Pokud se tam navzájem nepozabíjejí, ten kolektiv má docela potenciál Takže moc děkuju za skvělý překlad, to čtení jsem si fakt užila.  Jo a nechci být šťouravá, ale tady: "Samozrejme, bola vtipné, že si robili srandu z jej vlasov, ale to znamenalo, že mali oči." máš překlep - myslím, má tam být "bolo vtipné..." A v úplně posledním odstavci ti vypadlo slovo "milionov"  
Re: 4. kapitola Od: Jimmi - 09.04. 2012
Díky za opravy. Som príliš vyčerpaná, aby som sa zmohla na dlhší komentár a to je ešte len ráno. Čakám, kým moji chlapi vstanú a ide sa preč. Fakt netuším ako dnešnú túru (výlet do kopcov, nie nejaké mučenie) zvládnem a zajtra do práce. Zdá sa, že sa mi vybili baterky. Ale tvoj komentár mi vyvolal úsmev na tvári, hoci mám obavy - všetci čakajú dialógy prešpikované humorom, ale toto je vážna poviedka. Trochu srandy, ale vážne témy. Ďakujem moc 

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke