Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Její rozhodnutí (Her decision)

Kapitola 11. Sú tu

Její rozhodnutí (Her decision)
Vložené: Jimmi - 13.09. 2008 Téma: Její rozhodnutí (Her decision)
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Her Decision : Majikat

No nie som nadšená z posledného vývoja situácie prekladu tejto poviedky, len som si v dobrej snahe niekomu urobiť radosť pridala robotu a asi som nezvolila ten správny prístup. Nechcela som, aby Leena s prekladom skončila, takže prosím, choďte na jej web a napíšte, že chcete, aby pokračovala. Každý preklad je unikátny a čeština je čeština.  Ďakujem.

Už tam má 7.kapitolu (len blbo zaradenú pod inú poviedku).

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 11. Sú tu (They're here)

Hermiona skoro vybehla dverami oblečená ako v deň, keď sa narodila, keby ju Draco nezachytil, nezatiahol nazad do izby a nepovedal jej, aby ešte nezačínala panikáriť. Počuli ako sa Ron a Harry pohybujú okolo domu a kontrolujú kúzla a ochrany. Keď prinútila obsah svojho žalúdka, aby sa vrátil tam, kam patrí, Hermiona nasledovala Draca na prízemie.

"Nenávidím, že to musím povedať, Malfoy, ale mal si pravdu," povedal pochmúrne Harry. Mal vytiahnutý prútik a pevne ho zvieral. Jeho pokožka bola bledá, ale oči boli sústredené a bdelé, jeho pery zovreté v sústredení.

"Kde je Ron?" spýtala sa Hermiona, keď si stiahla vlasy do konského chvosta.

"Tu," povedal Ron a vošiel do izby. Prútik mal vytiahnutý, držal ho pred svojou hruďou tak ako by asi vojak držal pušku. Oči mu poskakovali po izbe, zastavili sa, keď spočinuli na Dracovi a Hermione. Stretol sa s Dracovými očami a Hermiona mala zvláštny pocit, že v tom pohľade medzi nimi dvoma niečo prebehlo. Namiesto, aby jej to uľahčilo na srdci, jej to len pridalo k už vystupňovanému pocitu strachu.

"Čo teraz?" spýtala sa potichu. Pomaly sa všetci štyria pozreli jeden na druhého. Hermionu napadla nečakaná a skľučujúca myšlienka, že bude zvláštne pokojné zomrieť s ľuďmi, ktorých milovala.

Harry otvoril ústa, aby prehovoril, ale znovu ich zavrel a stočil hlavou na bok. "Počuli ste to?" spýtal sa.

Hermiona slabo pokrútila hlavou a Ron urobil to isté. Ale Draco prikývol.

"Oh, počujem ich, dobre? Počujem ich tu," dotkol sa zľahka svojho čela. Ron sa pozrel na neho ako na šialenca, ale Hermiona len stisla Dracovu ruku, blysknúc po ňom rýchlym, upokojujúcim úsmevom. Potom to už začuli všetci. Hermiona ten hlas spoznala. Vonku pred domom bol Blaise Zabini.

"Poď von, mladý Malfoy! Je čas pohrať sa," posmieval sa Blaise zvonka.

"Ako veľa?" spýtal sa bleskurýchlo Harry Draca.

"Päť, možno šesť," odpovedal Draco. "Potrebujem svoj prútik, Potter. Hneď!"

Hermiona bola zmätená do tej doby, kým si nespomenula, že Harry zobral Dracovi prútik, keď prišli, aby sa mu pokúsil zabrániť premeniť niečo na prenášadlo a odísť. Všetci vedeli ako veľmi tu nechce byť.

Harry prikývol, načiahol sa do hábitu a vytiahol odtiaľ Dracov prútik. Bez slova mu ho podal. Draco ho chvíľu nechal ležať na svojej dlani, kým ho pevne zovrel.

Pozrel sa na Hermionu a venoval jej sladký úsmev. "Čo sa má stať, stane sa, miláčik."

Prikývla, cítila, že jej slzy zastierajú zrak. Draco pokročil dopredu, zabalil ju do svojho náručia a šepkal jej pokojne do ucha. Hermiona si schovala hlavu do jeho hrude a veľmi sa snažila neplakať.

"Páni, pozrite na to! Mladý Malfoy sa nás bojí? Neviem prečo. No tak, Malfoy, myslel som si, že sme boli kamoši. Čo by tvoj otec povedal, keby vedel, že sa tam skrývaš s Potterom, Weasleym a tou humusáčkou?" zavolal znova Blaise zvonku.

Draco stuhol pri zmienke o svojom otcovi. Jemne od seba odsunul Hermionu, jeho tvár ako kameň, jeho oči temné a nazúrené. Nervózne prehltla, keď sledovala ako zovrel a roztvoril svoje päste, prútik pevne zovretý.

"Čo sa snažíš dokázať, Malfoy? Vieme, kam si sa až dostal, Draco, ty krvizradca! Je čas vyjsť von a postaviť sa nám," zavolal iný hlas.

Dom sa zatriasol, keď ho smrťožrúti bombardovali kúzlami. Zvonku bolo počuť výkriky a smiech.

"Dúfam, že tvoje malé kúzla vydržia, Weasley," zavolal Draco cez ten hluk. Jeho tvár bola extrémne bledá. "Netúžim po tom, aby som sa dostal pod kliatbu Imperius! To sa stane, ak ma hneď namiesto toho nezabijú!"

Rana sa ozvala zo zadnej časti domu a Draco zbledol ešte viac.

"Prelomili dvere!" vykríkol Ron.

Hermiona namierila svoj prútik do chodby a vykríkla "Colloportus!" Dvere sa kývnutím zavreli, odrezali ich od smrťožrútov, ktorí prichádzali zozadu. Hermiona znova zdvihla prútik a veľká, ťažká pohovka vkĺzla pred zatvorené dvere. "To ich dlho nezadrží!" povedala. Už mohli počuť nezreteľný hovor z druhej strany dverí.

"Musíme sa odtiaľto dostať. Sme v menšine," povedal Ron. "Harry! Malfoy! No tak!"

Draco sa stočil, aby sa na neho pozrel. "Nie, Weasley. Ty musíš odtiaľto vypadnúť!"

Hermiona sa zamračila, zmätená, jej oči skákali z jedného na druhého. Harry sa sústredil na predné dvere, držal vysoko svoj prútik. Predná časť domu sa triasla, keď bola napadaná kúzlami. Ron pokýval hlavou.

"Teraz, Weasley," zavrčal Draco. Schmatol vankúš z chodby, dotkol sa ho prútikom a zamrmlal, "Portus." Držal vankúš pred sebou a otočil sa, aby sa pozrel na Hermionu.

Ich oči sa spojili a v tej chvíli to pochopila. Urobila krok k nemu, zatiaľ čo sa začali steny prudko otriasať. "Nie..."

Draco sa usmial, naklonil sa k nej a zľahka ju pobozkal. Pozrel sa na ňu, jeho tvár bola vážna a smutná. "Milujem ťa..." zašepkal skôr než ju sotil, silno, do Ronovho náručia a v tom istom čase hodil Ronovi vankúš. Hermiona bojovala, slzy jej stekali z oči, vykrikovala Dracovo meno, ale Ron ju držal pevne. Chytil ju za ruku, prirazil ju na vankúš spolu s jeho vlastnou.

Skôr než sa svet zatočil, posledné, čo Hermiona videla, bol pohľad na Draca, ktorý sa na ňu obzrel, výraz úzkosti na jeho tvári, skôr než sa otočil k Harrymu, keď predné dvere explodovali.

***

"Tak čo teraz, Potter?" spýtal sa Draco. On a Harry sa krčili za nízkou kamennou hradbou v zadnej časti domu. Blaise a štyria ďalší smrťožrúti prišli cez predné dvere, aby sa stretli s hradbou skvelých kúziel od Harryho a Draca. Unikli von a našli útočisko v temnote.

"Neviem Malfoy. Necháme to na náhodu?" odpovedal Harry.

Draco sa potichu zasmial. "To tak si ich premohol naposledy? Ako si pri Merlinovi dokázal poraziť Temného pána? Som prekvapený, že si stále nažive."

"A mám v pláne tak aj zostať. Chcem sa dostať domov k žene a dieťaťu," odpovedal Harry.

"Nevedel som, že máš dieťa, Potter," povedal Draco.

"Ešte nie, ale budem mať," odpovedal rýchlo Harry, skloniac hlavu pred úderom modrej jasnej rany ponad ich hlavami.

"Nuž v tom prípade," povedal Draco s úškrnom, "by som sa mal radšej postarať o to, že sa s ním alebo s ňou stretneš."

"Vidíš niečo?" spýtal sa Harry, zízajúc do temnoty.

Draco pokrútil hlavou. "Nie tak celkom, ale myslím, že sa rozdelili. Poďme. Pohnime sa. Cítim sa tu ako kačica na odstrel." Draco sa pomaly postavil.

"Ale, ale," povedal hlas za ním. Otočil sa. Za ním stál smrťožrút, tvár zahalená maskou, prútik zdvihnutý a namierený priamo na Draca. "Bude mi potešením," povedal vyškerený. "Cruc- "

"Sectumsempra!" zakričal Harry, kým vyskočil na nohy. Smrťožrút spadol na zem, krv sa valila z jeho neviditeľných rán na hrudi. Draco a Harry zízali na umierajúceho smrťožrúta pri svojich nohách. Na mužovej tvári bol vpísaný šok, jeho oči otvorené, keď sa v agónii zvíjal a skrúcal na zemi.

"Dobre, že si si na to toto kúzlo spomenul, Potter," povedal Draco. Spomienka na to, ako v šiestom ročníku Harry to isté kúzlo použil na neho sa vzkriesila akoby to bolo včera. Vyčaroval laná a pevne zviazal smrťožrúta, zatiaľ čo Harry zahojil otvorené rany, aby ho udržal na žive.

Harry sa chabo usmial, bledá tvár v temnote, predtým než ho hodilo do vzduchu, obrátilo hore nohami akoby sa hojdal zavesený za členky. Draco sa otočil a uvidel smrťožrúta bežiaceho smerom k nim. Draco zdvihol prútik, vykríkol "Impedimenta" a druhý muž zmrzol na mieste. Draco rýchlo prevrátil Harryho, keď zrušil neverbálne kúzlo. Harry spadol na zem.

"Vďaka," zamrmlal a vyskočil na nohy.

Kúzlo, ktoré zväzovalo toho smrťožrúta, sa zlomilo a on zdvihol svoj prútik a zakričal, "Stupefy" v tom istom okamihu ako Harry zajačal "Experlliarmus" Smrťožrútovi prútik vyletel z ruky a pristál blízko od Draca. Harryho odhodilo dozadu na zem, omráčeného. Draco sa vrhol dopredu, zdvihol prútik a zlomil ho ako vetvičku. So zamračením sa smrťožrút odmiestnil.

Zrazu Draca zasiahla bolesť, ktorú si ani nedokázal predstaviť. Spadol k zemi, ruky nad hlavou, chrbát prehnutý. Mal pocit akoby jeho krv horela, jeho vnútornosti boli vytrhávané z jeho tela. V zúfalstve sa driapal po koži, jeho výkriky sa ozývali v jeho vlastných ušiach. Akoby sa díval cez hmlu, Draco uvidel Blaisa, maska stiahnutá, vkročiť do jeho zorného uhla. Ten druhý muž mal na tvári výraz triumfu. Draco si matne uvedomil, že Harry je vedľa neho na zemi a kričí tak ako on. Tiež bol prekliaty kliatbou Cruciatus.

Blaise znova s úsmevom zdvihol prútik. "Dva za cenu jedného. Potter, zabijem ťa. Ty, Malfoy, nie som si istý, čo mám s tebou robiť. Ach, keby len môj Pán a Majster bol nažive, aby to videli.

"Ukáž mu toto namiesto toho," ozvalo sa za Blaisom. Otočil sa.

Ron vykríkol, "Stupefy!"

Blaise spadol k zemi, omráčený, a Ron rýchlo zamrmlal "Incarcerous", zviazal ho pevne kúzelnými putami. Len pre zábavu ho Ron omráčil znova, aby sa uistil, že je tuhý a potom sa prihnal k Harrymu a Dracovi a mrmlal pritom rýchlo liečivé kúzla.

Draco sa so zastonaním posadil, trel si hlavu a zrýchlene dýchal. Pozrel sa na Ron. "Nikdy som nebol taký rád, že ťa vidím, Weasley."

"Vďaka, Ron," povedala chatrne Harry a posadil sa tiež.

"Neville a Seamus sú na ceste," povedal Ron. "Ako sa vy dvaja držíte?"

Draco sa zamračil. "Ešte si nikdy nebol pod kliatbou Cruciatus? Mám pocit, akoby ma roztrhlo."

"Ako sa má Ginny?" sťažka dýchal Harry, keď mu Ron pomáhal na nohy. Zostávajúci smrťožrúti neboli nikde k videniu.

"Vraví, že nás zabije oboch, mňa aj Malfoya, ak sa ti niečo stane, ak ešte nebudeme mŕtvi," dodal skľúčene a prezeral temnotu.

Draco sa sám dostal na nohy. "Hermiona?"

Ron sa zatváril previnilo. "Musel som ju zviazať. Bola totálne mimo. Ginny je s ňou, aby jej zabránila ísť za tebou. Myslí si, že sa chystá zabiť nás oboch."

Draco mu venoval kusý smiech a zohol hlavu, keď sa na nich vyrútila explózia svetla z temnoty. "Bude sa musieť postaviť do radu."

Neville a Seamus prebehli k nim, udýchaný.

"Na krídle je po ďalšom," hlásil Neville, držiac sa svojich rebier. Seamus im prikývol, krv mu tiekla po boku jeho tváre.

"Zdá sa, že nedal svoju kožu lacno," komentoval Harry.

Seamus sa zasmial. "Nič, čo by sme nedokázali zvládnuť," povedal. "Malfoy. Harry. Nevyzeráte príliš dobre chlapci."

"Sklapni, Finnigan. Zvládali sme to," zavrčal Draco, keď sa oprel o strom kvôli podpore.

"Teraz sa zdá, že áno. Tento tu," Seamus ukázal na Rona, "povedal, že si zoslabol."

Draco sa zamračil na Rona, ktorý sa hanbil až po korienky vlasov a huhňal si pod nos.

"Vy dvaja zostaňte tu," nariadil Neville Harrymu a Dracovi. "Dorazíme ich. Poďme, Ron."

Harry a Draco sa na seba pozreli. "V žiadnom prípade!" odpovedali jednohlasne.

"To som ja, koho chcú a mám v pláne sa uistiť, že nikdy nedostanú príležitosť dostať ma znova," povedal Draco a postavil sa vzpriamene. Zhlboka sa nadýchol a zovrel prútik v pohotovosti. Všimol si, že Harry urobil to isté.

"Poďme teda," s pôžitkom povedal Seamus. "Som si istý, že piati zvládneme dvoch mizerných smrťožrútov."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 12.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 11. Sú tu Od: Hanca103 - 03.07. 2012
že by takové malé usmířeníčko???

Re: Kapitola 11. Sú tu Od: denice - 14.04. 2010
To ale byla pěkně rychlá kapitola, chlapci se nám pochlapili a snad se nepletu, když v posledním odstavci cítím náznak porozumění mezi Dracem a ostatními...

Re: Kapitola 11. Sú tu Od: gama - 13.09. 2008
Ahoj. netuším sice co se děje, ale stejně díky za ty přeložené kapitolky. Myslím, že je každý zvědavý na konec, takže samozřejmě chceme, aby Leena pokračovala v povídce, když ne ty:-) díky
Re: Kapitola 11. Sú tu Od: Jimmi - 13.09. 2008
Leena s tým chcela skončiť, lebo to prekladám ja. Takže prosím, choď na jej web a napíš jej tam pod poviedku, že chceš, aby pokračovala. Dík. Tie preklady sú totiž rôzne, mala som možnosť porovnať to pri siedmej kapitole, takže stojí za to, aby to preložila aj ona. Ona tú anglinu na rozdiel odo mňa vie aj prakticky používať.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )08.07. 2010Pdf na stiahnutie
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Epilóg
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Kapitola 23. Oslobodenie
Majikat: ( Jimmi )05.01. 2009Kapitola 22. Uväznená
Majikat: ( Jimmi )04.01. 2009Kapitola 21. Obžalovaná
Majikat: ( Jimmi )03.01. 2009Kapitola 20. Fiasko
Majikat: ( Jimmi )03.12. 2008Kapitola 19. Stať sa Snapom
Majikat: ( Leena )30.11. 2008Kapitola 18. Vrať se zpátky
Majikat: ( Jimmi )19.10. 2008Kapitola 17. Nemá zmysel plakať...
Majikat: ( Leena )19.10. 2008Kapitola 16. Odhalení a protivná ženská
Majikat: ( Jimmi )12.10. 2008Kapitola 15. Dumbledorova armáda
Majikat: ( Jimmi )04.10. 2008Kapitola 14. Napätie
Majikat: ( Jimmi )18.09. 2008Kapitola 13. Panika a kúzelné znamenia
Majikat: ( Jimmi )15.09. 2008Kapitola 12. Dôsledky
Majikat: ( Jimmi )13.09. 2008Kapitola 11. Sú tu
Majikat: ( Jimmi )11.09. 2008Kapitola 10. Správny čas, nesprávne miesto
Majikat: ( Jimmi )08.09. 2008Kapitola 9. V úkryte
Majikat: ( Jimmi )06.09. 2008Kapitola 8. Odhalený Malfoy
Majikat: ( Jimmi )05.09. 2008Kapitola 7. Pravda
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 6. Zůstaň
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 5. Malfoyovo pobláznění
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 4. Něco vzplanulo
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 3. Nedorozumění, večeře a něco víc?
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 2. Překvapení
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 1. Vzpomínka
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )04.08. 2008Na úvod