Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

3. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 04.04. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL:  http://www.fanfiction.net/s/4359182/3/Where_Theres_a_Will

  Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermioniu jeden rok, aj on, aj jej SOPLOŠ zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne zabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

3.kapitola

Hermiona bola v pondelok v kancelárii o piatej ráno. Vôbec nemohla spať, takže nakoniec vyčerpaná a nervózna vstala o štvrtej. Chcela sa sem dostať zavčasu - nemalo zmysel umožniť Malfoyovi, aby si z nej nejako vystrelil - ale teraz, keď skutočne sedela na stoličke, nemala potuchy čo robiť. Pokúsila sa pre neho zostaviť zoznam úloh, ale bolo jej jasné, že mu v skutočnosti nechce prenechať žiadnu zodpovednosť. Súčasne ale nemohla očakávať od Robin, svojej predchádzajúcej asistentky, že bude robiť aj svoju novú prácu, aj Malfoyovu. Bude mu musieť začať zverovať Robinine povinnosti, a čím skôr, tým lepšie. Väčšinou Robin robila to isté, čo robievala Hermiona, ale spočiatku dokončovala všetku tú otrockú administratívu. Možno mohli začať v malom; Malfoy určite zvládne robiť poznámky a kopírovať, správne? Pokrútila hlavou, pretože si uvedomila, že nechce, aby pre ňu robil čo i len to.

Jej zoznam vyzeral takto:

kopírovanie - kto vie, či tie kópie budú správne? Mohol by zmeniť niečo dôležité. A asi by ich podpísal humusáčka Grangerová.

otváranie letaxu - hmmm. Asi by vydesil každého, kto by sa priletaxoval.

rozosielanie propagačných letákov - nie, asi by k mŕtvym škriatkom dokresľoval smajlíkov. Nechať to na Veroniku?

zapisovanie diktátov - asi by zapísal moje slová tak presne ako tá chrobáčica.

oprava prejavov - asi by vyhlásil, že mu došiel červený atrament.

účasť na poradách - bože, chcem ho niekde v mojej blízkosti?

plánovanie schôdzí - asi by mi dohodol schôdzku s obrami v Albánsku alebo ešte niečo horšie. A asi by zrušil všetky moje stretnutia s Harrym a Ronom.

odpisovanie na korešpondenciu - starú belu! Nepochybujem, že by každému napísal, aby sa dal okamžite vypchať... Počkať, nemala by som mu to dať robiť, aby som ho mohla prepustiť? Nie, to by sa mohlo obrátiť proti mne... Prečo si vôbec tieto sračky zapisujem?

Hermiona odložila brko a poriadne si vzdychla. Toto nebolo produktívne.

Keď sa Hermiona včera preletaxovala k Robin, najprv jej oznámila dobré správy. Povedala Robin, ako veľa pre S.O.P.L.O.Š znamená a ako bol najvyšší čas, aby jej Hermiona prenechala viacej zodpovednosti a moci. Robin bola vo vytržení, keď jej Hermiona povedala o povýšení - Vedúca oddelenia pre styk s verejnosťou a zhromažďovania finančných prostriedkov. Robin to s ľuďmi vedela a do ich práce bola nadšená; po pravde, Hermiona ju mala povýšiť už dávno. Robin bola pripravená o rok, o dva sa Hermione vyrovnať a Hermionino úplné spoliehanie sa na Robin bolo jediným dôvodom, prečo to odkladala. Striasla sa, keď ju napadlo, že čoskoro bude rovnako závislá na Malfoyovi.

Ako keby mi niekedy dokázal správne pripraviť čaj.

Keď Hermiona tú bombu vypustila, Robin chvíľu mlčala. Nakoniec Hermione povedala, že v žiadnom prípade tie peniaze nemôžu odmietnuť, Malfoy alebo nie. Hoci tým slizolinčanom nebola nadšená, naliehala na Hermionu, aby odložila nenávisť k Malfoyovi nabok a sústredila sa na to, čo tie peniaze dokážu urobiť pre domových škriatkov. Znelo ako dobrá rada od rozumného dievčaťa, len keby ju Hermiona dokázala prijať. Nemohla si pomôcť, ale mala pocit, že sú tie peniaze nejako pošpinené a stále sa bála, že sa to ukáže ako niekoho prepracovaná lesť. Takmer očakávala, že Malfoy vrazí cez dvere, prekľaje ju a všetkých ostatných, ktorých uvidí. Uvedomovala si, že je hlúpa, ale bože - Malfoy? Skrátka to nedokázala prekonať.

O siedmej Hermiona stále sedela za stolom. Jej nervózne, nešťastné prsty nevedomky natrhali dvadsať kúskov pergamenu, oči mala upreté na hodiny, sledovala ako odtikávajú každú sekundu.

"Hm, ako som vedela, že už tu budeš?" ozval sa pobavený hlas, pri ktorom nadskočila. Robin Westinghousová vošla do miestnosti, pritiahla si stoličku k stolu svojej šéfky. Robin bola o rok staršia než Hermiona; chodila do Bystrohlavu a kvôli S.O.P.L.O.Š. nechala sľubnú kariéru na ministerstve. Robin pochádzala zo zmiešanej krvi; strana jej matky bola niekoľko generácii čistokrvná; jej otec bol muklorodený. Keď bola Robin malá, videla ako jej starí rodičia zle zaobchádzali s domovými škriatkami a túžila po tom, aby to odčinila a pozdvihla postavenie jej obľúbených stvorení v čarodejníckom svete. Jej najlepšou priateľkou bola škriatka menom Violet. Hermiona ju mala veľmi rada - Robin bola bystrá, príjemná a oddaná ich veci.

"Už som tu od piatej," priznala Hermiona.

"To mi došlo," odvetila Robin. "Bola by som ťa sem prišla skontrolovať tiež tak skoro, ale nedokázala som vystrčiť zadok z postele. Myslím, že si musela na mňa preniesť svoje nočné mory o Malfoyovi. O druhej ráno som sa prebudila zaliata studeným potom zo strachu o môj archív."

"Ach bože, na archív som zabudla!" zastonala Hermiona, prehrabla si rukami kučeravé vlasy. No, zamotala si ruku vo vlasoch je presnejší popis. Chvíľu strávila tým, že si ju vymotávala zo štice, po celý čas nespúšťala oči z dverí. Bolo by pre Malfoya typické, keby vošiel a videl ju v takom ponižujúcom stave.

"Volá sa to kondicionér, Hermiona," posmešne prehovorila Robin. "Raz za čas ho vyskúšaj."

Hermiona zazrela na Robinine hladké hnedé vlasy. "Vážne ho používam, len som dnes ráno zabudla. Nemôžeme sa všetky zobudiť nablýskané a dokonalé, všakže? Vieš, že som myslela na iné veci. Na vrchole toho zoznamu je tvoj dokonalý archivačný systém, ktorý bude obsluhovať slizolinčan."

"No, možno ho bude chcieť nechať tak ako je," s nádejou odvetila Robin. "Určite mu všetko uľahčí."

"Áno, ale v tom je pes zakopaný. Malfoyovi je ukradnuté, či si niečo uľahčí. Záleží mu len na tom, aby všetko sťažil mne."

Robin sa súcitne pozrela na Hermionu. Na Rokforte prišla veľmi málo do kontaktu či už s ňou alebo s Dracom Malfoyom. Samozrejme, že ich poznala... kto na Rokforte nie? Robin nezaujímali Malfoyove frajeriny, ale nijako zvlášť nemala v obľube ani Hermionu. Samozrejme, chrabromilčanku obdivovala; Hermionina bystrosť a blízke väzby na Harryho Pottera boli skvelým odporúčaním, ale počas niekoľkých rozhovorov Robin nikdy nepocítila z Hermioninej strany záujem o skutočné priateľstvo. Chcela byť súčasťou Dumbledorovej armády, keď jej o nej povedali Čcho a Marietta, ale bála sa, že nebude vítaná a tak zostala mimo. Promovala pred bitkou na Rokforte, ale ako dcéra muklorodeného presne vedela, koľko dlhuje Harrymu, Ronovi a Hermione. Jej otec bol bezpečne ukrytý vo Francúzsku, ale Robin si pamätala, ako sa počas toho hrozného roka bála o všetkých svojich spolužiakov, hlavne o Hermionu. Napriek obmedzenej známosti a jej chladným pocitom k tomu dievčaťu jej bolo zle zakaždým, keď zazrela Hermioninu tvár na plagátoch s hľadanými a skutočne sa jej uľavilo, že unikla zajatiu. Teraz, keď poznala Hermionu lepšie, Robin ju mala veľmi rada a ľutovala, že s ňou na škole netrávila čas. Možno sa Malfoy tiež polepšil.

"Robin, je mi ľúto, že ťa o to žiadam, ale..."

"Samozrejme, že ti pomôžem Malfoya vycvičiť. Toto bude obrovská zmena pre nás všetkých."

"Ďakujem ti," vďačne odvetila Hermiona. "Naozaj neviem, čo by som bez teba robila."

"To nechceme zistiť, že nie? Daj si trochu rychlopomády na vlasy, prečeš to hrebeňom a ja nám zoženiem trochu čaju. Dnes ráno musíš vyzerať k svetu. "

Prikývla. "Malfoy mi asi nasype korenie do čaju, však?"

"Pravdepodobne. Možno by si si ho chcela začať pripravovať sama."

"Myslím, že keď oslobodzujem škriatkov, asi by som si mala vždy robiť svoj vlastný čaj, há?" spýtala sa zrazu v rozpakoch.

"Rada ti robím čaj, Hermiona," uistila ju Robin. "Okrem toho, polovicu času mi robíš čaj ty, nikto v tejto kancelárii nikoho neobsluhuje, takže nezačínaj mať komplexy. Sme tím, správne?"

"A teraz do toho tímu musím zahrnúť prekliateho fretčiaka."

Robin sa zachichotala, hoci o tej udalosti počula len z druhej ruky, dokázala si predstaviť, že na Draca Malfoya bol ako na fretku nádherný pohľad.

"Hermiona, ver mi, že to stojí za to. Toto bude pre S.O.P.L.O.Š. znamenať obrovský rozdiel a ty to vieš. Tak poďme. Urob sa krásnou."

"To sa ľahšie povie, než urobí," zatiahol nepríjemný hlas z chodby. V Hermioniných dverách sa rozťahoval Malfoy, vyzeral tak v pohode, ako keby bol v slizolinskej spoločenskej miestnosti. "Tá baba vie čarovať, nie robiť zázraky."

"Si tu zavčasu," ignorovala Hermiona jeho urážku.

"Kto prv príde, ten prv melie, Grangerová," odpovedal. "Podľa toho, ako vyzeráš, by som si tipol, že ty si tu od piatka. Používaš vlastnú hlavu ako vankúš? To je jediný záver, k akému som dospel."

"To sú moje skutočné vlasy, Malfoy. Všetci nemôžeme mať vybielené parochne, všakže?"

"Žiarlivosť sa k tebe nehodí," nevzrušene odsekol. "Zelená vážne nie je tvoja farba. Je mi ľúto, že si nebola obdarená takými prirodzene dokonalými vlasmi, akými som bol ja. Kto je tvoja priateľka? Nechceš nás predstaviť alebo sa začínajú presadzovať tvoje muklovské spôsoby?"

Jedna... dva... tri... štyri....

Hermiona zatvorila oči a pomaly narátala do desať. "Robin Westinghousová, toto je Draco Malfoy. Ešte ste sa nestretli?"

"Som si istý, že to by som si pamätal," zalichotil Draco a venoval Robin švihácky úsmev.

"Chodili sme spolu šesť rokov do školy, Malfoy," vrátila bez úsmevu. "Niekoľkokrát sme sa stretli. Bola som o rok vyššie v Bystrohlave."

Draco očervenel. To dievča sa mu zdalo mlhavo povedomé, ale ako si má do kelu pamätať každú sprostú bystrohlavčanku, ktorú kedy stretol? Napokon, slizolinčania neboli veľkými fanúšikmi medzifalkutnej spolupráce. Jediní ľudia, s ktorými sa stýkal mimo svojej fakulty, boli Zjazvenčík, Lasičiak a Grangerica a to bolo len preto, aby ich mučil.

"Ospravedlňujem sa," pokúsil sa to zamaskovať. "V tom čase som bol tak trochu blb. Len sa spýtaj Grangerovej."

"Len sa spýtaj kohokoľvek," zamrmlala Hermiona.

"Bez problémov," veľkodušne odpovedala Robin. Musí sa aspoň pokúsiť vychádzať s ním. "Vitaj na palube. Je mi ľúto tvojej straty, ale sme za príspevok tvojho otca veľmi vďační. Som si istá, že čoskoro zistíš, že toto je skvelá organizácia. Chcela som nám urobiť čaj. Dáš si?"

"Vďaka," prijal. "Za čaj a kondolenciu. Mimochodom, gratulujem ti k povýšeniu. Viem, že môj príchod sem ti prospel a som si istý, že strávime spoločne veľa času, kým ma budeš zaúčať, správne?" Možno toto nebude také zlé. Samozrejme, nevykročil s touto peknou bystrohlavčankou správnou nohou a Grangerová ho pred ňou nepochybne ohovorila, ale jednako, dokázal byť očarujúci k nehumusáčkam. Možno zmení názor.

"Nerada by som ťa nanútila niekomu inému," ozvala sa Hermiona, "ale Robin mi pomôže zaučiť ťa. Som si istá, že ti poskytne všetko, čo budeš potrebovať."

"Som si istý, že poskytne," Draco sa znova uškrnul.

"Nechutné," Hermionu naplo. "Robin, vážne ma s ním necháš práve teraz osamote?"

"Radšej si na to zvykni." Robin jej venovala súcitný pohľad a šla im po čaj. Len čo bola preč, Draco sa otočil s odporným úškrnom k Hermione.

"Človek by si myslel, že keď máš pri sebe asistentku ako zo škatuľky, niečo sa na teba nalepí, Grangerová. Myslím, že vidím z toho vtáčieho hniezda, čo máš na hlave, trčať asi tak desať bŕk. Mal by som ti tam zastrčiť aj všetky tvoje obežníky, keď sa ku mne dostanú?"

"Radšej si ich strč do zadku," vybuchla Hermiona.

"Ale, ale, Grangerová, ako by si si ich tam asi tak prečítala?" 

"Môžeme už začať?" unavene sa spýtala Hermiona. "Máme toho dnes veľa. Alebo by si radšej počkal až do ôsmej? Si tu veľmi skoro."

"Pchá, skočme rovno na to," odpovedal Draco. "Mám kanceláriu alebo sa musím o tento prasačí chlievik deliť s tebou?"

Raz... dva... tri... hlboký nádych.

"Stôl máš vonku za dverami, môžeš si ho vyzdobiť, ako sa ti zachce. Nemám tu kozub, ako môžeš vidieť, takže si zodpovedný za zvládnutie všetkých letaxov, ktoré sú pre mňa. Neskôr v týždni máme niekoľko stretnutí, ale na dnes dopoludnia som zrušila všetkým program, aby si sa mohol aklimatizovať a stretnúť sa s nimi."

"Ojoj, ja si môžem vyzdobiť svoj stôl?" jedovato sa spýtal Draco, ignorujúc jej diplomatický tón. "Môžem si tam dať kalendár s obľúbenými hippogrifmi?"

"Môžeš si tam dať kalendár so Snapovými guľami, mám to v paži," vyštekla Hermiona. "Budeš počúvať, čo hovorím alebo budeš celý deň gigantický blb?"

"Nemôžem robiť oboje?"

Od odpovede ju zachránil opätovný príchod Robin. Robin bolo jasné, že dokonca jej krátka neprítomnosť mala medzi bývalými spolužiakmi za následok hádku. Uvedomila si, že bude musieť medzi nimi dvoma robiť rozhodcu, minimálne chvíľu. Ach, tá radosť: nič sa nevyrovná práci s profesionálmi.

"Vážne vás dvoch nemôžem nechať osamote, čo?" dovolila si Robin, keď položila tácku s čajom na Hermionin stôl. Draco na ňu žmurkol a schmatol sušienku. Pokúsila sa tváriť nesúhlasne, ale nemohla si pomôcť, aby mu neopätovala malý úsmev.

"Robin, je nemožný," sťažovala sa Hermiona, ako keby bola prváčikom, čo sa rozpráva s McGonagallovou.

"Je tu len desať minút, Hermiona."

"Pripadá mi to ako desať rokov."

"Hermiona, bude to fajn, len si na neho musíš zvyknúť," chlácholila ju Robin.

"Viete, že ja som stále tu."

"Áno," Hermiona zatvorila oči. "Ale neustále si prajem, aby som sa prebudila a ty si tu nebol."

"Myslíš, že chcem zachraňovať domových škriatkov, Grangerová? Myslíš, že chcem prijímať príkazy od najnamyslenejšej baby, ktorá kedy vrhla svoj tieň na prah Rokfortu? Ako odo mňa očakávaš, že sa budem chovať, ako Svätý Zjazvenec? Na to ma poznáš lepšie."

Robin umlčala Hermionino odseknutie rukou na jej pleci.

"Pozri, Malfoy, samozrejme, že tu nechceš byť. Na rovinu, ani ťa tu nikto nechce. Ale hráme s kartami, ktoré sme dostali, nie? Náhodou som tejto veci oddaná ako všetci ostatní. Tie peniaze nikomu neprinesú úžitok, ak vy dvaja nedokážete spolupracovať. Možno nemáš rád Hermionu a na to máš právo, ale nikto z nás nebude tolerovať, keď sa budeš ulievať z povinností, je to jasné?"

"Krištáľovo jasné, generál Westinghouse," zasalutoval Draco. "Grangerová, si si istá, že tu šéfuješ ty a nie toto dievča?"

"Strašne rada by som bola, keby ťa Robin mala na starosť," pripustila Hermiona. "A má úplnú pravdu, ako zvyčajne. Sme dospelí ľudia, Malfoy, nie? Určite sa tak dokážeme správať."

"Hádam," nepresvedčivo odpovedal. "Ale je mi ukradnuté, ako veľmi zvyšok z vás extrémnych ľudomilov miluje tie hračky prírody s veľkými očami. Ja ich rád nemám a nebudem ich rád mať. Bodka. Sú hrôzostrašní, sú otravní a sú podo mnou. Teraz by som ocenil, šéfica, keby ste mi mohli povedať, čo ešte musím urobiť okrem otvorenia letaxu zakaždým, keď Weasley potrebuje popoludňajšiu rýchlovku."

Bože, toto bude dlhý rok.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. kapitola Od: GwenLoguir - 04.08. 2012
A čo sa stane s peniazmi, keď Malfoy záhadne umrie? Pretože ja by som ho zabila... prekračuje tú hranicu takže až...aj Mia dosť, ale to jeho o popoludňajšej rýchlovke...

Re: 3. kapitola Od: MIRA - 28.06. 2012
Úchvatné hlášky. Som sa nasmiala. :D Draco je na zabitie. Hnusný k Hermione, ale keď chce, vie byť príjemný a galantný.

Re: 3. kapitola Od: Patolozka - 18.04. 2012
No, jak mi tohle předtím mohlo uniknout? Kácím se tu smíchy:-) Třeba: "Viete, že ja som stále tu." "Áno," Hermiona zatvorila oči. "Ale neustále si prajem, aby som sa prebudila a ty si tu nebol." NEBO keby ste mi mohli povedať, čo ešte musím urobiť okrem otvorenia letaxu zakaždým, keď Weasley potrebuje popoludňajšiu rýchlovku. Nádherné! Těším se!

Re: 3. kapitola Od: jerry - 12.04. 2012
fakt perfektne hlasky. ani neviem napisat ktora bola lepsia. robin sa mi celkom paci a myslim ze ma pravdu a casto bude robit rozhodcu. dik za super preklad

Re: 3. kapitola Od: jesssnape - 11.04. 2012
líbí se mi to čím dál víc =) povídku s hg/dm jsem nečetla už hrozně dlouho a jsem ráda, že jsem se rozhodla tuhle si přečíst (nepopírám, že je to kvůli obrázku Dobbyho =D =D) =))

Re: 3. kapitola Od: tigy - 08.04. 2012
Práve doháňam svoje veľkonočné resty a zistila som, že som ešte nekomentovala ďalšiu kapitolku tejto super poviedky. Tie slovné prestrelky medzi Hermionou a Dracom sú úžasné, ani jeden neostáva tomu druhému nič dlžný. Postavy mimo HP svet väčšinou nemám veľmi v láske, ale Robin vyzerá ako správna baba, páčilo sa mi, ako usadila Draca, keď sa jej pokúsil zalíškať :) Čo sa týka tej Dracovej hlášky, či Hermiona používa svoje vlasy ako vankúš, viem si to dosť dobre predstaviť, poznala som na základke dievča s tak objemnými vlasami, že sme si o nej fakt mysleli, že asi ani nepotrebuje na spanie vankúš :) Ešte raz vďaka za preklad :)

Re: 3. kapitola Od: Lioness - 06.04. 2012
Chúďa Hermiona, vypadá to na propukající paranoiu. Což mě přivádí k tomu, že úvodní seznam byl k popukání. ořezávání tužek - mohl by se jimi potom pokusit někoho probodnout! Nechápu lidi, kteří mají vůči přípravě čaje přehnané požadavky - mě stačí ten ze sáčku. Draco jako rozený aristokrat by si ale s těmito podmínkami měl umět poradit. Robin vypadá jako rozumná a praktická žena. Jsem zvědavá, jak se vyrovná s tou bouří, co se na tu maličkou organizaci žene. Celá kapitola byla prošpikovaná skvělými hláškami a hlody. "Tá baba vie čarovať, nie robiť zázraky." "Mal by som ti tam zastrčiť aj všetky tvoje obežníky, keď sa ku mne dostanú?" "Viete, že ja som stále tu." Díky za skvělý překlad.
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 09.04. 2012
Prosím ťa, aspoň takto ďakujem za všetky úžasné komentáre k tejto poviedke. Veľmi ma potešili, ale naozaj nemám priveľa času odpovedať. Času je málo, ale ak je snažím sa prekladať, tak to snáď oceníte viac ako odpovede na komentáre (ktoré ako som zistila niekomu vadia, lebo mu zahlcujú mail) Ďalšia kapitola je opisnejšia, ale snáď nesklame. ĎAKUJEM!

Re: 3. kapitola Od: iway - 06.04. 2012
jak dokáže být okouzující když chce :d Had

Re: 3. kapitola Od: JSark - 05.04. 2012
No pekne, ešte sa nám Dráčik zabuchne do tej bystrohlavčanky. Vr. :)

Re: 3. kapitola Od: teriisek - 05.04. 2012
Hermiona má přece jen svatou trpělivost, já bych ho umlátila hned, jak by překročil práh té kanceláře. On si fakt nedá pokoj, že? A ona není o moc lepší, rozhodně se máme na co těšit! Robin vypadá jako zajímavá postava, doufám, že se s ní budeme potkávat častěji - někdo je ostatně musí udržet, aby se nezabili navzájem, že? Když ovšem pominu to, že s Hermionou soucítím, skvěle jsem se bavila, Draco má pěkně vybroušený vtip! Budu se těšit na další pokračování a děkuju moc za překlad!

Re: 3. kapitola Od: Zuzana - 04.04. 2012
Zdá sa mi, že Robin bude nestranná osoba a vníma tak isto ako Malfoyove tak aj Hermionine chyby Tá baba sa mi páči. A vyzerá to tak, že k nej dokáže byť Draco aj slušný... svojím spôsobom. Ale s Hermionou to je vojna Zoznam vecí ktoré by mohol Draco urobiť a poznámky ako to pokazí, hraničia s chorobnou paranojou D snáď jej čoskoro dokáže, že nie je až taký pako. Teším sa na ďalšiu spoluprácu Draca a Hermiony. Hlavne keby tam nebola Rebeka, ktorá by ich krotila. Ďakujem za preklad.

Re: 3. kapitola Od: Goddy - 04.04. 2012
Tak to bude ještě fáááákt prča :D

Re: 3. kapitola Od: Liz - 04.04. 2012
Když jsem sem ráno koukla a viděla novou kapitolu, tak jsem se těšila na večer, až si ji udu moci přečíst.  Stálo to za to. Nejlepší mi přišel následující Dracův výrok : Jediní ľudia, s ktorými sa stýkal mimo svojej fakulty, boli Zjazvenčík, Lasičiak a Grangerica a to bolo len preto, aby ich mučil.
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Há, mne sa najviac páči to s profesionálmi :D  V tejto kapitole mi nedalo spávať jedno miesto, netuším, čo tým autorka chcela povedať a nikto si to nevšimol. Keď sa jej spýtal, či spáva na hlave a ona mu odpovedala, že to sú jej vlastné vlasy. Stále mi to nedáva zmysel, už ma napadlo, či nemyslel kapustovú hlavu, ale to by tam nebolo na tvojej. Kapitola od nedele pripravená na zverejnenie a mne to stále chodí po rozume. Musím sa asi vrhnúť na ďalšiu, nech to pustím z hlavy. Ďakujem za komentár

Re: 3. kapitola Od: Kellieta - 04.04. 2012
Seznam je super . Chudák Draco, tak málo důvěry, čím to asi bude "Zjazvenčík" ... napoprvé jsem to přečetla jako jezevčík Celkově ty hlášky byly vynikající! Díky za překlad
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Bingo! Konečne si to niekto všimol. Presne. Sú to všetko zvieratká : jazvečík, lasica a veverica :D Ďakujem

Re: 3. kapitola Od: Nade - 04.04. 2012
Hermiona Dracovi nedůvěřuje tak mohutně, že mu zřejmě nebude schopná svěřit nějakou práci. Ale pokud vím, zájmem jich obou je, aby to ten rok vydrželi. Draco se nesmí nechat vyhodit, kvůli nějaké sabotáži a ona ho bez řádného důvodu vyhodit nemůže. Jsou oba v docela důmyslně vymyšlené pasti. Zaplať Merlin za Robin, která není proti Malfoyovi tak zaujatá, takže bude scgopná s ním komunikovat normálně.  Díky, za kapitolku, bavila jsem se. Těším se na pokračování.
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Pasť je vymyslená dôkladne. Otázka je, kto je za ňou? Lucius musel byť génius. Díky

Re: 3. kapitola Od: NikkyD - 04.04. 2012
Hmm Dracov zaujem o Robin..som zvedava ako to dopadne:D Tesim sa na pokracovanie:) Diki!:)
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Ja ďakujem :D

Re: 3. kapitola Od: Lucka - 04.04. 2012
Kometa so Soraki mi vyfúkli  hlášky, tak len v stručnosti, vynikajúci preklad, úžasne sa bavím na každom slovku. Milujem, ako si začala meniť, resp. tvoriť slová. Grangerica tu rozhodne ešte nebola.   Ďakujem, teším sa na ďalšiu kapitolu.
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Vysvetľovala som vyššie - neverím, že by pre mňu nemal prezývku. Granger je totiž farmár. A tie tri nicky sú ála jazvečík, lasičiak a veverica. A mala som dosť obavy z reakcii na takýto neštandardný prístup. Práve Grangerica je dosť prisilné, ale predstav si že by som použila Grangeruľa :D Díky

Re: 3. kapitola Od: 3lucky - 04.04. 2012
No, tak teď opravdu lituju Robin, protože bude stát mezi nima.... Snad to holka přežije ve zdraví :-D Díky za překlad, moc se těším na pokračování :-))
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Márne sa snažím spomenúť ako to s ňou dopadne. Necháme sa prekvapiť. Ďakujem

Re: 3. kapitola Od: denice - 04.04. 2012
Mnoho už bylo napsáno v komentářích přede mnou, tak jenom - zase jsem se skvěle bavila. Draco je kouzelný darebák a nemohu si pomoci, jeho vyvádění mi tady připadá docela roztomilé, bez té pravé zloby a nenávisti. Problém bude v Hermioně, nedokáže ho brát s nadhledem. Zdá se, že Robin na rozdíl od sucharské a o vlastní nepostradatelnosti přesvědčené velké šéfice dokáže zvládnout Draca levou zadní. Docela hodně se těším, jak ho budou cvičit, Hermiona bude asi moc často počítat do desíti... Díky.
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Niet za čo, som rada, že kapitola splnila svoj účel. Ďakujem

Re: 3. kapitola Od: Gift - 04.04. 2012
Opet jsem se neskutecne pobavila:-). Az tak, ze si jdu pro dalsi radek cokolady:-D. Diky, Jimmi.
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
A ja som na ňu práve teraz dostala chuť :D Som rada, že pobavilo. 

Re: 3. kapitola Od: kiwic - 04.04. 2012
jo tady se mi Draco líbí, chová se přesně tak jak bych očekávala a jak to mám na něm ráda.
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Jo, mne tu taktiež sadli, obidvaja. Díky

Re: 3. kapitola Od: Claire - 04.04. 2012
Ano, ano, repertoár urážek se začíná rozšiřovat. Pro mne jednoznačné plus dnešní kapitoly, a také příjemná postava Robin. Zdá se, že bývalá asistentka bude z mnohem odolnějšího těsta než notář. A Draco umí být milý, když opravdu chce, takže moje vize je následující: Draco bude flirtovat s Robin, což bude Hermionu vytáčet, nevylučovala bych ani navázání přátelského vztahu. Draco perfektně zvládne všechny přidělené úkoly (že bez nadšení, to je nepodstatné) a naprosto okouzlí všechny spolupracovníky i všechny další osoby, které s nadací spolupracují, čímž Hermionu naprosto zastíní a odsune. Pro Hermionu nesnesitelné, ale ospravedlnitelný důvod k vyhazovu to rozhodne není. Co na to autorka? Pouze řečnická otázka, autorka už si své dávno řekla, teď je tedy na tvém překladu a laskavém přidávání, kdy se dozvím, jak jsem byla blízko či daleko pravdě. Přijde mi, že Hermiona je v této povídce vystižena úplně bezchybně - přesně takhle si ji představuji po skončení školní docházky. Urputná snaha být nejlepší a nejobdivovanější, obsese naprosté nepostradatelnosti, absolutně typická modrá punčocha, včetně toho, že víceméně kašle na to, jak vypadá, hlavně když bude ctěná a uznávaná za zásluhy. No, opravdu to děvče nemám moc ráda, jako životní vzor bych si ji rozhodně nevybrala - ale to už moc odbočuji. Díky za kapitolu, tredičně pobavila, navíc se mi opravdu líbí tvé přezdívky, obzvlášť když se sejdou všechny najednou. Nemůžu se zbavit dojmu, že v češtině by to zdaleka tak pěkně nevyznělo. A ty testy určitě dáš levou zadní.
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Čo je modrá punčocha? To nepoznám. Inak dobrý odhad. Na FF ma nikdy neprestane udivovať, že aj keď všetci vieme, ako to dopadne...  a žili spolu šťastne až do smrti... stále znova čítame, prekladáme a to všetko. A stále to baví. Neskutočné.Testy odložené, takže môžem zase prekladať :D Díky
Re: 3. kapitola Od: Claire - 04.04. 2012
Já si neuvědomila, že to je vlastně označení z němčiny - blau strumpfe je  něco jako extrémní feministka, názory i jejich projevováním.
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Díky, som múdrejšia :D 

Re: 3. kapitola Od: kali - 04.04. 2012
Och tak ten konec mě dorazil:-)skvělá kapitola,sice chudák Hermiona,ale já se bavila:-D
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Počkaj, aký chudák ešte len bude :D Ďakujem

Re: 3. kapitola Od: marci - 04.04. 2012
Super čtení Takže nakonec vyhrála "šéfica"? Dobrá volba - hodí se to tam. Zjazvenčík, Lasičiak a Grangerica napsáno takhle pohromadě mě pobavilo Zaujaly mě vzpomínky Robin na Bradavice - ony tyhle pohledy na Zlaté trio "zvenčí" jsou strašně zajímavé a poučné. A ne vždy k popukání... Ale věta: "Ach tá radosť: nič sa nevyrovná práci s profesionálmi" by se mohla tesat Díky moc za krásný překlad. Ty dialogy mezi Dracem a Hermionou jen jiskřily. Bezchybné Díky 
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Vždy mi bolo divné, že pre nich dvoch prezývky a pre ňu nie. A ešte keď k tomu pridáš naše ová... pritom pointa je v tom, že granger je farmár, takže... takto som z toho spravila tri zvieratká ála jazvečík, lasičiak a veverica. V ten deň a nasledujúci ma napadali len slová na ica, frndžalica, veverica, slivovica... a to je dôvod prečo z toho vyšlo nakoniec šéfica. (možno sa mi raz bude hodiť rým na levicu či Grangericu). Mrkla som dnes na originál, čakajú nás ťažké časy - oboznamovanie s novými kolegami, to príliš humorné nebude. Ale ako som spomínala, toto je vážna poviedka s humornými miestami, žiadna paródia. Díky

Re: 3. kapitola Od: soraki - 04.04. 2012
"Robin Westinghousová, toto je Draco Malfoy. Ešte ste sa nestretli?" "Som si istý, že to by som si pamätal," zalichotil Draco a venoval Robin švihácky úsmev. "Chodili sme spolu šesť rokov do školy, Malfoy," vrátila bez úsmevu. "V tom čase som bol tak trochu blb. Len sa spýtaj Grangerovej." "Len sa spýtaj kohokoľvek," zamrmlala Hermiona.   "Môžem si tam dať kalendár s obľúbenými hippogrifmi?" "Môžeš si tam dať kalendár so Snapovými guľami, mám to v paži," vyštekla Hermiona. "Budeš počúvať, čo hovorím alebo budeš celý deň gigantický blb?" "Nemôžem robiť oboje?"   a kdyby nekomentovala kometa přede mnou, bylo by tam těch hlášek více, ale nechtěla jsem se opakovat a taky mi bylo trapné vložit do komentu celou kapitolu Takže díky, Jimmi, je to super!
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Ďalšie kapitoly už budú trošku vážnejšie, ale miestami sa ešte zaiskrí. Ďakujem, tie tvoje úryvky ma pobavili ako pri preklade. Ako keby som to ani neprekladala ja, tak dávno mi to pripadá. :D

Re: 3. kapitola Od: kometa - 04.04. 2012
Ach, tá radosť: nič sa nevyrovná práci s profesionálmi... Bože, toto bude dlhý rok. A to je dobře, že bude dlouhý, těším se na jeho každičký den v tvém skvostném překladu, Jimmi! Tohle je fakt paráda! Úžasně jsem se bavila. Dráček je neodolatelný zmeťour – to byly hlášky "Tá baba vie čarovať, nie robiť zázraky...Podľa toho, ako vyzeráš, by som si tipol, že ty si tu od piatka." "Človek by si myslel, že keď máš pri sebe asistentku ako zo škatuľky, niečo sa na teba nalepí, Grangerová. Myslím, že vidím z toho vtáčieho hniezda, čo máš na hlave, trčať asi tak desať bŕk. Mal by som ti tam zastrčiť aj všetky tvoje obežníky, keď sa ku mne dostanú?" „Myslíš, že chcem prijímať príkazy od najnamyslenejšej baby, ktorá kedy vrhla svoj tieň na prah Rokfortu?“ A Hermionin seznam? No comment, myslím, že má prorocké nadání   rozosielanie propagačných letákov - nie, asi by k mŕtvym škriatkom dokresľoval smajlíkov. oprava prejavov - asi by vyhlásil, že mu došiel červený atrament. účasť na poradách - bože, chcem ho niekde v mojej blízkosti? odpisovanie na korešpondenciu - starú belu! Nepochybujem, že by každému napísal, aby sa dal okamžite vypchať... Počkať, nemala by som mu to dať robiť, aby som ho mohla prepustiť? Nie, to by sa mohlo obrátiť proti mne... Prečo si vôbec tieto sračky zapisujem? A Robin se mi moc líbí, aspoň někdo musí mít rozum – ačkoliv, když jde o archiv...   "Myslím, že si musela na mňa preniesť svoje nočné mory o Malfoyovi. O druhej ráno som sa prebudila zaliata studeným potom zo strachu o môj archív."  Zkrátka (asi ne moc zkrátka, jak tak koukám) a dobře – díky moc za překlad a netrpělivě vyhlížím další kousek!
Re: 3. kapitola Od: Jimmi - 04.04. 2012
Keďže testy odložili, možno sa na ďalšiu časť aj vrhnem :D Ďakujem moc, nádherný komentár, ty vieš ako mi vliať chuť do ďalšieho prekladu. 

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke