Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

15. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 27.03. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/15/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 15

Nasledujúce hodiny boli rozmazané.

Keď sa kúzlo zrušilo, mal Lucius pocit, ako keby sa zdvihla ťažká prikrývka. Stačil mu jeden pohľad na Hermionino trasúce sa telo v Dracovom náručí omotané len uterákom a kým ju Draco upokojoval, rozhodol sa byť užitočným. Obaja počuli jej výkriky z hosťovskej izby, uviaznutí bezmocne na gauči, kým ich kúzlo znehybňovalo. Teraz bol ten votrelec tým, kto kričal a Lucius to mal v pláne prešetriť. Okrem toho Hermiona s Dracom jednoznačne potrebovali chvíľku osamote. Len bohovia vedeli, čo sa jej v tej izbe stalo. Zdvihol Wolfov prútik z konferenčného stolíka a vydal sa smerom k mužovmu škriekajúcemu hlasu.

S eleganciou zatlačil do dverí a otvoril ich.

Wolf vyzeral, ako keby mal záchvat a Lucius na neho hľadel s výrazom klamlivého pokoja. Jediné, čo chcel, bolo vrhnúť rýchlu Avadu a potom spáliť telo. Možno Luciusovi trvalo istý čas, kým mu neprekáža predstava svojho syna s muklorodenou, ale teraz, keď sa s tým zmieril, bol dosť otvorený vo svojej náklonnosti k Hermione. Tento muž, táto zvíjajúca sa vec na zemi, takmer ukončil jej život. Možno ju znásilnil. Lucius si všimol jej oblečenie rozsypané po izbe, špliechance jej krvi na stene. Počul ju kričať. Nahnevane zaťal čeľusť. Táto úbohá náhražka muža sa jej nikdy nemala dotknúť. Nemal potuchy, s čím sa zahráva. Malfoyovci sa o svojich vlastných postarajú, rovnako ako sa Hermiona postarala o nich.

Wolf sa stále zmietal na zemi. Lucius sa uškrnul nad Hermioninou voľbou zbrane, keď zbadal prevrhnuté vedro. Nedokázal vymyslieť nič hroznejšie, aj keby sa snažil. Dospel k záveru, že fungovala dobre pod tlakom. Múdre dievča.

Ale čo urobiť s touto špinou pred ním? Existovalo tak veľa možnosti ako sa zbaviť tela a Lucius už vyšiel z cviku. Určite by mu Hermiona túto príležitosť neuprela? Šancu oprášiť si svoje schopnosti? Zamyslene si poťapkal prstom po perách, kým Wolf skučal v bolestiach. Lucius vedel, že je dobrý v tom, ako spôsobiť ostatným utrpenie a túžil svoj talent využiť. Napokon, bol to jeden z mála dôvodov, prečo sa z neho stal taký dobrý smrťožrút. Mal živú predstavivosť, keď došlo na spôsobenie múk niekomu inému.

V ušiach mu zarezonoval Hermionin milý hlas a Lucius frustrovane vydýchol. Krucinál. Bolo mu jasné, že by nechcela, aby zabil Wolfa a to nielen preto, že Wolf bol jej priateľ pod vplyvom kúzla, ale aj preto, pretože nechcela, aby sa Lucius dostal do ďalších problémov. Lucius sa rozmrzene zamračil. Aká škoda. Chcel si na tom chlapovi vybiť svoj hnev. Chcel, aby trpel za to, že ublížil Hermione. Ale ten muž jasne trpel a možno celkom dobre zomrie od bolesti, než príde Rád. Nanešťastie to bude musieť stačiť.

To dievča malo na neho zlý vplyv.

S ráznym kopnutím do Wolfových rebier a po uspokojivom prasknutí pri náraze, Lucius vyšiel z izby a zamkol za sebou dvere.

Privítal ho srdce lámajúci pohľad na Hermionu schúlenú v náručí jeho syna. Draco bol jasne v šoku, mocne ju objímal a kolísal, kým jej mrmlal slová upokojenia. Lucius k nim opatrne prešiel, vedel, že bude pre Hermionu lepšie, ak zopár vecí vyriešia skôr, než sa dom zaplní spanikárenými členmi Rádu.

Kľakol si pred ňu a venoval synovi upokojujúci pohľad. Potreboval konať rýchlo, než Draco príde ku zmyslom a rozhodne sa pokračovať vo vražednom besnení. Poznal svojho syna dobre - bola to len záležitosť pár minút, ak vôbec, skôr než sa Draco pokúsi roztrhať Wolfa holými rukami.

"Hermiona, drahá, zabezpečil som Wolfa v izbe. Mám podozrenie, že tu bude čoskoro Rád. Vadilo by ti, keby som ti položil zopár otázok, než prídu?"

Jej plač stíchol a párkrát potiahla nosom, utrela si tvár rukami. Podarilo sa jej rozmazať krv po lícach a po sánke. Lucius potlačil ďalší nával hnevu na mučeného muža v druhej izbe.

"Iste," zašepkala.

"Dospel som k záveru, že ťa sexuálne napadol. Je to správne?"

Prikývla a Dracovo celé telo sa naplo.

"Ospravedlňujem sa za svoju ďalšiu otázku. Znásilnil ťa?"

Pokrútila hlavou.

"Dobre," odvetil. "Vedieš si veľmi dobre. V izbe a na tvojej tvári je krv. Kde si zranená?"

Ukázala si na nos. "Myslím, že je zlomený."

"Smiem ti ho napraviť?" pokojne sa spýtal Lucius a zdvihol Wolfov prútik, aby ho videla. Uvedomoval si, že nemá mať žiaden prútik a že toto by ohrozilo ich dohodu s Rádom, ale v tejto chvíli mu to bolo ukradnuté. Neplánoval si ho nechať, nech to bolo akokoľvek lákavé.

Prikývla. Namieril prútikom na jej tvár, povedal rýchle zaklínadlo a jej nos bol vyliečený. Opuch ustúpil pred jeho očami a krv prestala tiecť.

"Ďakujem vám." Dotkla sa zľahka tváre, trochu sa strhla.

"Rado sa stalo. Ako inak ti ešte môžem pomôcť?"

Na chvíľu sa zamyslela, kým ju Draco šúchal po chrbte.

"Myslím, že by som sa rada obliekla. A nechcem, aby niekto iný šiel do tej izby, až kým nepríde Rád."

Draco otvoril ústa, aby protestoval, ale Hermiona ho umlčala pohľadom. "Malfoy, vieš, ako som ho zastavila? Hodila som naň tvoju kliatbu... Obsah toho vedra. Trpí, prisahám. Som si istá, že si dokážeš predstaviť, čo práve teraz cíti. Nechcem, aby si tam bol, keď si takto nahnevaný. Dostane to, čo si zaslúži."

"Ja... ja ho chcem zabiť," riekol Draco, hlas zachrípnutý, takmer prosiaci. "Ublížil ti! Bol by ťa znásilnil... Bol by ťa zabil!"

"Viem. Všetko to viem... A preto by si mal miesto toho ísť so mnou, aby si mi pomohol nájsť nejaké oblečenie. Nie je treba, aby bol dnes ešte niekto zranený." Hlas mal definitívny.

"Grangerka..."

"Prosím, Malfoy."

"Hermiona..."

"Draco, nie."

Zaťal čeľusť vo výraze tvrdohlavého odporu, ale Hermiona necúvla. Po chvíli intenzívneho zazerania jeho tvár nadobudla výraz porážky. Frflavo vydýchol a prikývol. Potom sa postavil, niesol ju mocne vo svojom náručí a pomaly s ňou odkráčal po chodbe do jej izby.

"Ďakujem ti, otec," povedal cez plece.

Lucius mlčal ohromený Hermioninou schopnosťou odhovoriť jeho syna od násilia. Vážne bola číslo. Spomenul si na svoje povinnosti, prešiel k letaxu, aby povedal Rádu, čo sa stalo. Nebude to pokojný večer.


"Aká zasraná šou," penil Draco.

Rád nakoniec prišiel - celá ich banda, podľa toho ako to vyzeralo - a uháňali po dome ako hysterické decká. Musel to prenechať otcovi... Lucius prevzal úlohu organizovania, informovania a delegovania, pretože väčšina ľudí v dome bola príliš rozrušená na to, aby efektívne fungovala. Zo správ, že kľúčový stúpenec Rádu nielenže bol pod Impériom, ale že napadol Hermionou po tom, čo prenikol cez jej štíty, všetci spanikárili. Nikto nevedel, aké informácie unikli a ku komu.

Hermiona s Dracom sa zašívali v jej izbe. Chúlila sa v jeho lone s hlavou pod jeho bradou a on ju rukami zvieral okolo pása ako vo zveráku. Harry s Ronom jej prišli položiť otázky, ale uslzene ich odkázala na Luciusa a povedala, že nechce hovoriť. Harry ani nezažmurkal nad faktom, že sedí Dracovi v lone, ale Ron sa tváril, ako keby mu jednu vrazili. Draco sa jednoducho nedokázal prinútiť, aby sa o to staral. Mal jedinú starosť a tá bola v jeho náručí. Aspoň už teraz o nich Zázračné duo vedelo, určite oficiálnejšie. Hermiona sa ho držala ako topiace sa mačiatko a on pohrozil násilím každému, kto sa k nej priblížil. Mohli dospieť k akýmkoľvek záverom, akým chceli. Vedel, že sa pred Hermionou nerozčúlia, nie teraz. Draco sa postaral, aby ju pobozkal na spánok, kým sa Ron pozeral, len aby to zdôraznil. Na oplátku Ron nadobudol ten najčudnejší odtieň fialovej.

"Vždy sú takíto hluční?" zavrčal. Chýbalo mu ticho domu, ktorý začal nazývať domovom. Zvýšené hlasy sa odrážali po chodbe, hádali sa kvôli tomu, koho treba viniť za narušený letax. Jeden človek sa hádal, že Rád to mal prísť prešetriť skôr, a ďalší odporoval, že stále chceli prísť, len nie hneď. Harry vrčal na Divookého Moodyho... Niečo o prútikoch. "U Merlina, občas nemôžem uveriť, že títo imbecilovia bojujú proti Temnému pánovi. Nedokážu ani prešetriť útok, ktorý má jediný vstupný bodľ. Neužitočná banda debilov."

"Len si o mňa robia starosti," ospalo prehovorila. "Každý tu ma poriadne dlho pozná. Prišli, pretože sú znepokojení. Obvykle nie sú takíto. Plus všetci poznali Wolfa. Asi sa len vzájomne obviňujú."

Draco si vzdychol. Samozrejme, že mala pravdu. "Len chcem, aby odišli," podriadil sa. "Aj ja sa to stále snažím pochopiť. Chcem ho roztrhať kúsok po kúsku, Grangerová. Prisahám ti, len mi daj päť minút osamote s ním v izbe..."

Zacítil, ako ho zľahka pobozkala na krku a potom na líci. Z toho dotyku ho príjemne striaslo. Nebála sa byť k nemu nežná a on musel priznať, že sa z toho cítil neuveriteľne. Pomaly zatvoril oči.

"Prosil som o smrť," potichu priznal. "Keď som ťa v tej izbe počul kričať. Dúfal som, že sa vráti a skoncuje so mnou. Nedokázal by som žiť ďalej, keby mi ťa vzal."

Cítil, ako ho pobozkala na ucho, a znova na krku, prešla mu prstami po hrudi.

"Som do teba šialene zbláznený, Grangerka," zašepkal jej do ucha. Keď bola v tej izbe s Wolfom, myslel, že jeho svet exploduje. Vyvolala v ňom tak veľa emócií, že nevedel, kde to skončí.

"Ten pocit je vzájomný," zamrmlala predtým, než na ňom zaspala.


 Chvíľu trvalo, než sa v dome všetko vrátilo k normálu. Hermiona pri každom zvuku vyskočila a Draco nahnevane penil na Rád.

Rozhodli sa pokúsiť odstrániť kliatbu a Imperius z toho muža namiesto toho, aby ho obesili. Zatiaľ bol Wolf pod zámkom, kým skúšali nové liečebné postupy. Draco ho chcel nakrájať na kúsky a nakŕmiť ním zatúlaných psov. Mal pocit, že by to bolo dosť milosrdné. Bolo udalosťou, keď sa zastavili Harry s Ronom, pretože Draco na nich dvakrát fyzicky zaútočil a pľuvol na nich minimálne toľkokrát. Nakoniec sa zmiernil, keď si všimol, ako to rozrušuje Hermionu. Namiesto toho rozjímal.  

Len Lucius z toho incidentu vyšiel lepšie než predtým. Sedelo mu prevziať kontrolu nad situáciou, pripomenulo mu to, prečo býval dobrým vodcom. Roky práce pod niekým iným potlačili jeho sebavedomie a spôsobili, že zabudol, kto je. Teraz si spomenul. Bol Luciusom Malfoyom. Bol obávaným mužom. Vedel ako riadiť ostatných. Okolnosti sa trochu zmenili - už viacej nesedel pri vrchole čistokrvného impéria, už viacej nemal pri boku svoju manželku... Ale mal možnosti. Mohol začať komandovať prítomných členov Rádu, nech to znelo akokoľvek čudne. Mohol byť lepším príkladom pre svojho syna. A mohol ochrániť ich hostiteľku, ktorá zjavne priťahovala tú najväčšiu smolu, akej bol kedy svedkom. Tomu dievčaťu sa zíde obranca, ktorý do nej nie je beznádejne zamilovaný. Merlin vedel, že jeho syn túžil po Hermione, aj keď jej to nepriznával.

Smiešny chlapec. Nemal čo stratiť tým, že by jej povedal pravdu - zrejme v tom bola rovnako hlboko.

Lucius v skutočnosti žasol nad tým, keď videl takú zmenu vo svojom synovi. Draco bol stále nepriateľský a naštvaný, ale to bolo súčasťou chlapcovej osobnosti tak ako čokoľvek iné. Skutočná zmena spočívala v tom, že teraz mal aj druhú stránku, stránku, ktorá bola skrytá alebo neexistovala, až kým ju z neho nevytiahla Hermiona. Každú nahnevanú poznámku vyrovnával dotykom jej ruky. Na každé hrubé gesto ju v noci kolísal, aby zaspala. Teraz bola v Dracovi rovnováha, dobrá strana vyvažovala tú zlú. A on sa o Hermionu len nestaral - bola pre neho jeho svetom. Poskytovala mu dosť náklonnosti, aby vyvážila roky a roky nenávisti, ktorú Draco absorboval. Vymykalo sa to rozumu, ale Hermiona mala v sebe zjavne neobmedzenú zásobu dobroty, len bola zatlačená do úzadia jej duševným zrútením. Teraz, keď sa liečila, dávala ju najavo. A to malo zázračný účinok na jeho syna, ktorý pri pohľade späť asi lačnel po niečom takomto. Po opätovanom, úprimnom cite.

Dokonca u niekoho tak otrlého ako Lucius to vyvolalo úsmev.

Čím dlhšie bol preč od Temného pána a jeho nasledovníkov, tým menej Luciusa trápil problém čistej krvi. Bolo to určite šťastie v nešťastí, že sa dostali tam, kde sú. Keby len s ním bola jeho nádherná Narcissa. Premýšľal, či by si sa dokázala zmeniť ako on... Či by jej začalo záležať na muklorodenej dievčine, k tomu ešte členke Rádu. Lucius sa v duchu zasmial. Jeden pohľad na to, aký účinok mala Hermiona na Draca, a Narcissa by obrátila. Tým si bol istý. To dievča to s ľuďmi vedelo, hoci si to neuvedomovalo. Narcissa vždy milovala čokoľvek, čo jej syna robilo šťastným.

"Lucius?"

Tichý hlas ho vytrhol zo snenia. Usmievala sa na neho Hermiona.

"Pripravila som večeru. Ste hladný?"

Rýchlo sa postavil a pripojil sa k synovi pri stole, náhodou dokazujúc svoju vlastnú pravdu.


Hermiona bola v sprche a Draco využil príležitosť, aby vyhľadal svojho otca. Našiel ho na zadnom dvorci, kde čítal v tieni na lavičke.

"Otče? Môžem sa k tebe pripojiť?"

Lucius vzhliadol od knihy a posunul sa nabok, aby si mal Draco kam sadnúť. "Samozrejme, synu. Niečo ťa trápi?"

Draco si odkašľal. Nebol si skutočne istý, ako začať tento rozhovor a k tomu sa od svojho otca hrozil obávaného: "Nehovoril som ti to?". A to nespomínal fakt, že sa desil rozhovoru o svojich pocitoch s niekým iným okrem Hermiony a dokonca k tomu bolo potrebné trochu prehovárania. Posadil sa a prinútil sa prehovoriť. Incident s Wolfom ho prinútil premýšľať.

"Ako si vedel, že si do matky zamilovaný?"

Luciusove obočie vystrelilo dohora a chvíľu na Draca vyvaľoval oči. Draco sa nepohodlne pomrvil, oči upreté k zemi. Kým si vychutnával to, ako sa kvôli Hermione cítil, nenávidel, keď to musel analyzovať a riešiť to inak ako v duchu. Nikdy predtým nebol zamilovaný, takže sa chcel uistiť, že toto jej skutočné, než v tej veci zaujme stanovisko. Bolo to zasrane desivé slovo. Jeho otec matku veľmi miloval - mal by dokázať vniesť trochu svetla do tých bláznivých pocitov, s ktorými Draco zápolil. Bolo mu jasné, že Lucius neznáša baviť sa o pocitoch takmer rovnako ako Draco, ale pod Hermioniným vplyvom sa obaja trochu otvorili. Dúfajme, že to bude stačiť.

Nakoniec sa jeho otec odvrátil a hľadel na zeleň v záhrade. V jeho črtách sa objavil malý úsmev.

"No, keď som sa prvý raz dvoril tvojej mame, čelil som slušnej konkurencii. Bola to veľmi žiadaná čarodejnica - čistokrvná, neuveriteľne krásna, ctižiadostivá... Myslím, že mala štyroch iných nápadníkov okrem mňa, všetko s dobrým rodokmeňom, ktorí sa uchádzali o jej ruku."

"Uf," Draca to ohromilo. Pre neho bola jeho matka vždy matkou, ale samozrejme, že dávalo zmysel, že bola kedysi mladá a hľadala si manžela. Dokonca po toľkom čase zostala krásna, ale v mladosti musela byť ohromujúca.

"Nakoniec sa rozhodovalo medzi mnou a španielskym čarodejníkom z kráľovskej rodiny. Jej rodina ju tlačila, aby sa vydala za toho Španiela. Nevyzeralo to pre mňa dobre. Hoci meno Malfoy bolo veľmi vážené, Narcissiným rodičom sa páčila predstava, že sa do ich rodokmeňa dostane aj čistá, aj kráľovská krv. Dali jasne najavo, čomu dávajú prednosť.

Jeden večer prišla ku mne Bellatrix a oznámila mi, že tvoja matka si vybrala Španiela, povedala mi, že som prehral, povedala mi, aby som vycúval. Bol som zdrvený. Existovali iné čarodejnice, ktoré by boli pre mňa vhodné, ale ja som sa upriamil na tvoju matku. Až dovtedy som si neuvedomil, ako veľmi pre mňa znamenala. Rozhodol som sa nevzdať sa... Malfoyovci sú notoricky tvrdohlaví, ako vieš. Povedal som Belle, že mi to Narcissa musí povedať sama, ak chce, aby som sa jej prestal dvoriť. Posielal som jej listy, očarované kvety, ktoré nikdy neuschli, jej obľúbené sladkosti z celého sveta... Zaumienil som si, že sa dozvie, že je milovaná a ponúkol som jej každý pozorný darček, ktorý ma dokázal napadnúť."

Draca ten príbeh úplne fascinoval. V skutočnosti veľa od tej odpovede neočakával, a namiesto toho sa mu dostalo nazretia do života jeho rodičov dlho predtým, než sa narodil. Nemohol uveriť, že to počuje iba prvý raz. Okrem toho nemohol uveriť, že je k nemu jeho otec taký otvorený.

"Po dvoch týždňoch bez toho, že by som od Narcissy počul slovka, mi jej škriatok Mirtu doručil odkaz. Povedal, že svojim rodičom povedala, že sa za Španiela nevydá a oni ju za trest zavreli v izbe, mimo ostatných nápadníkov. Nedostala žiaden môj darček či list. Poslala škriatka, aby mi to povedal, pretože sa bála, že sa jej vzdám. Opak bol samozrejme pravdou. Bol som prešťastný. Napísal som jej dlhý list a poslal nazad so škriatkom a neskôr ten večer sa Mirtu vrátil s odpoveďou. Tajne sme si dva týždne dopisovali, posielali si niekoľko listov denne. Vďaka jej slovám som ju neobyčajne spoznal - bola inteligentná, divoká, mala svojrázny zmysel pre humor.... V tejto fáze dvorenia som si uvedomil, že som sa do nej úplne zamiloval. Jednoducho som sa jedného dňa zobudil a nedokázal som si bez nej predstaviť svoj život."

Otcove slová zaťali do živého. S námahou prehltol.

Lucius sa na Draca dlho zadíval. "Ako vieš, utiekli sme. Podarilo sa jej asi po mesiaci vykradnúť z izby. Stretli sme sa v Šikmej uličke a tajne sme sa vzali." Lucius sa pod nosom zasmial. "Mirtu bol nadšený... Nikdy som nestretol škriatka, čo by sa tak venoval šťastiu svojej panej. Pomohol nám všetko zariadiť, udržať ju v bezpečí. Domoví škriatkovia majú fascinujúcu mágiu... na to, že sú len sluhovia. Celkom inú ako čarodejnice a čarodejníci. Keď bolo po všetkom, jej rodičia nemohli už nič urobiť. Vypočuli sme si svoje, ale nakoniec to stálo za to. Mirtu stále dozeral na tvoju matku, až do... až do jej smrti."

Draco si prehrabol vlasy a nadýchol sa. Myseľ mu uháňala.

"Takže... Ako dlho, Draco?"

"Ako dlho čo?"

"Ako dlho máš pocit, že si nedokážeš bez Hermiony predstaviť svoj život?"

Draco sa pozrel na zem a pohrával sa s rukami.

"Od tej prvej nočnej hrôzy. Keď na mne zaspala."

Lucius prikývol. "Toľko som si myslel."

"Je to ten najčudnejší pocit," potichu povedal Draco. "Chvejem sa, myslím, naozaj sa chvejem, keď sa ma dotýka. Srdce mi šalie, keď je nablízku. Položil by som za ňu život. Je to ako z prekliateho románu. Čo je toto za šialenosť? Neviem, čo robiť."

Jeho otec sa zamračil.

"Čo myslíš tým, že nevieš, čo robiť? Povieš jej to, samozrejme. Ako sa patrí. Povieš jej, že ju miluješ."

"Povedať jej? Ako jej to môžem povedať? Čo ak to necíti rovnako?" odvetil Draco a uvedomil si, že začína znieť zúfalo a možno trochu zbabelo.

"Synu, môžem ťa ubezpečiť, že cíti," Lucius znel podráždene. "A na rovinu, aj tak by si jej to mal povedať. Toto je vojna. Ona je cieľom. Neži svoj život, ako keby tvoj čas bol nekonečný. Nikdy nevieš, kedy ti ju vezmú." Na konci sa Luciusovi zlomil hlas a odvrátil sa.

Chvíľu sedeli v tichu.

"Občas nemôžem uveriť, že už matky niet," nakoniec prehovoril Draco. "A že bola takto zavraždená. Myslím... Skutočne som si myslel, že sme jedni z nich, vieš? Nikdy ma nenapadlo, že nás vyhodia, že sa nás pokúsia zabiť. Nikdy som nepremýšľal o ničom mimo to, čo som poznal. Ako zasrane slepý som bol?" Nahnevane kopol do zeme.

"O nič viacej než som bol ja," odvetil Lucius boľavo smutným hlasom. "Keby ma tak nepohltili moje vlastné záležitosti, bol by som si všetky príznaky všimol. Temný pán nás roky odrezával, vravel mi menej a menej o svojich plánoch. Nechápem jeho skutočnú motiváciu, ale aj tak. Mal som jednať, mal som chrániť tvoju matku a teba. A teraz som tu, bez nej a musím čeliť dôsledkom svojich rozhodnutí."

Otočil sa k Dracovi a zadíval sa mu do očí.

"Synu, viem, že som sa spočiatku nezachoval veľmi dobre, ale prosím, ver mi, že som vďačný, že si našiel Hermionu. Myslím si, že keby tvoja matka žila, a keby videla zmenu, ktorú v tebe Hermiona vyvolala, obľúbila by si ju rovnako ako ja."

Draco sa na otca usmial. Malfoyovci boli notoricky zlí v debate o ich citoch, a predsa sa tu zostávajúci dvaja rozprávali o vzájomnej náklonnosti k muklorodenej čarodejnici. Bolo to takmer komické.

"Ďakujem ti, otče."

"Prosím, premýšľaj o tom, čo som ti povedal, synu," trochu vážnejšie riekol Lucius. "Neplytvaj svojím časom. Neriskuj, že ju stratíš skôr, než je to povieš."

Draco neutrálne prikývol, ale vstal a šiel pripraviť Hermione čaj. V duchu pri chôdzi sa mu zdalo, že počuje matkin hlas. Vravela mu, že je na neho pyšná. Vedel, že sa to s ním pohráva len jeho myseľ, ale zdalo sa mu to neuveriteľne skutočné.


Dni ubiehali jeden za druhým, ale Draco nedokázal nájsť ten správny okamih, kedy povedať Hermione to, o čom sa s otcom rozprávali.

Chcel jej to povedať, keď ju v noci objímal v náručí, ale jediné, čo dokázal vymyslieť na úvod bolo: "Hej, Grangerka, len som ti chcel povedať, že..."

Nie. Neurobí to takto. Nikdy tie slová nikomu nepovedal a nedovolí, aby to po prvýkrát bolo tak prekliato všedné.

Chcel jej to povedať, kým pripravovala raňajky, keď vyzerala poriadne krásne v jej bavlnenej blúzke a obnosených džínsoch, vlasy divoko skučeravené okolo tváre, ale slová mu zabehli skôr než opustili jeho pery. Namiesto toho sa napil čaju a šťastne sa začervenal, keď ho pobozkala a posadila sa, aby sa najedla.

Chcel jej to povedať v ten úžasný deň, keď ho konečne porazila v šachoch. Namiesto toho trápne povedal: "Milujem... tvoju taktiku." Zasmiala sa a zatlieskala, nadšená, že konečne tú hru pochopila.

"Je to o dlhodobých cieľoch, voľbe taktiky a potom len za tým ísť! Nemať strach!" šťastne vykríkla.

"Správne..." nepohodlne odvetil, keď uvažoval o svojich vlastných cieľoch. Mal taktiku alebo len plával v bazéne emocionálnej zbabelosti?

Nakoniec si vyvinul vlastnú taktiku vyhýbania sa otcovu nevzrušenému pohľadu. V tejto hre začínal byť dosť dobrý.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 15. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
Ešteže Hermiona presvedčila Draca, aby nechal Wolfa na pokoji. Nie že by mi na ňom záležalo, ale nemusí si Draco špiniť ruky vraždou.... Lucius sa mi stále viac a viac páči  A Rád.... nemám slov, fakt chvíľami ako nejaká showka.... Ron dokonca ani nepenil až tak veľmi, keď si všimol Hermionu na Dracovom lone  Ten príbeh o Luciusovi a Narcisse bol krásny  Ďakujem za kapitolu  Nedokážu ani prešetriť útok, ktorý má jediný vstupný bodľ.  Nikdy predtým nebol zamilovaný, takže sa chcel uistiť, že toto jej skutočné, než v tej veci zaujme stanovisko.  "Prosím, premýšľaj o tom, čo som ti povedal, synu," trochu vážnejšie riekol Lucius. "Neplytvaj svojím časom. Neriskuj, že ju stratíš skôr, než je(j) to povieš."  

Re: 15. kapitola Od: adina - 09.05. 2012
Joj dufam ze jej to uz povie sakris ale aj tak ho zeriem :))

Re: 15. kapitola Od: Rendy97 - 09.05. 2012
ďakujem

Re: 15. kapitola Od: Pet002 - 09.05. 2012
Krásná kapitola, díky za překlad

Re: 15. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
Luciusovo vyprávění bylo krásné... Dracovy rozpaky jsou roztomilé :)

Re: 15. kapitola Od: wendelinka - 02.05. 2012
Jednoznačne najlepší bol rozhovor Draca a Luciusa, díky :) 

Re: 15. kapitola Od: Svetluska - 29.04. 2012
Draco je skvělý Pro Luciuse musí být velice zábavné sledovat ty dva. Díky za překlad.

Re: 15. kapitola Od: popik-hipik - 29.04. 2012
Božínku, kdy ji to ten Draco konečně řekne?

Re: 15. kapitola Od: iway - 26.04. 2012
ach ta laska nebeská

Re: 15. kapitola Od: Leeway - 23.04. 2012
:D:D:D:D:... Milujem tvoju taktiku? :D:D:D

Re: 15. kapitola Od: vesperita - 23.04. 2012
no konecne si to draco sam sebe priznal, este aby sa to aj hermiona dozvedela  ale musim priznat, ze sa mi v tejto poviedke paci okrem draca aj lucius - aj on by sa mohol dat s niekym dokopy

Re: 15. kapitola Od: Morgana - 20.04. 2012
škoda, že Narcissa v tomto príbehu nefiguruje, mám ju rada a určo by si s Hermi rozumela.  pekný príbeh a super preklad :)

Re: 15. kapitola Od: kia - 17.04. 2012
Super preklad:)

Re: 15. kapitola Od: Lucy333 - 16.04. 2012
Ďakujem za pekný preklad.  

Re: 15. kapitola Od: Jana - 15.04. 2012
Pekna kapitolka :)

Re: 15. kapitola Od: terez - 14.04. 2012
Nuž, díky za zpříjemnění nudných hodin učení

Re: 15. kapitola Od: abby - 14.04. 2012
Velmi milá kapitola. 

Re: 15. kapitola Od: Leannka - 12.04. 2012
och to bola poriadna kapitola...páči sa mi tá hra Ďakujem 

Re: 15. kapitola Od: crazyiiii - 11.04. 2012
Teda, moc hezká kapitola, super překlad.. Dva Malfoyovci si povídají o lásce:D navíc o lásce ke šmejdce...:D Každopádně se mi moc líbí ten příběh Luciuse a Narcissy, nikdy by mi nenapadlo, že spolu museli utéct, spíš bych si představovala nějakou honosnou čistokrevnouo svatbu s fotografama z Věštce, ministre kouzel a tak podobně..:D A Draco snažící se Hermioně říct, že ji miluje, je snad víc sladkej, než obvykle:D Aby to prý bylo jedinečné..ach jo, já ho fakt žeru...:))  

Re: 15. kapitola Od: skaredanehoda - 11.04. 2012
ten Lucius mi príde ako ich rozhodca :D Ale zatiaľ odpískava dobre! 

Re: 15. kapitola Od: 32jennifer2 - 10.04. 2012
och, tak to bolo peknucke, ako sa lucius s dracom rozpravali... pribeh luciusa a narcissy z inej stranky sup na dalsiu kapitolku

Re: 15. kapitola Od: jerry - 10.04. 2012
uzasne, ten rozhovor luciusa s dracom bol fascinujuci. hoci zabava bola aj ked draco pred ronom pobozkal miu uzasny preklad, dik moc

Re: 15. kapitola Od: Monie2 - 09.04. 2012
Lucius jaký bojovník o dámská srdce :o) ...děkuji za překlad

Re: 15. kapitola Od: Jin - 09.04. 2012
 vdaka za kapitolku..... teším sa na dalšiu

Re: 15. kapitola Od: katykaty - 09.04. 2012
skvela poviedka, skvely preklad:)

Re: 15. kapitola Od: Sally - 09.04. 2012
Konečne prišiel okamih, kedy aspoň na chvíľu prestali s tými priezviskami Teším sa na Dracovom vyznaní, chudák, keď sa už toľko natrápil v hľadaní svojich pocitov... Bože, už si asi po tretíkrát hovorím, toto bude posledná, a potom pôjdem niečo robiť do školy Díki za senzačný preklad Ako inak znie Grangerka v origináli?

Re: 15. kapitola Od: Lucka - 09.04. 2012
Pekné, ďakujem. 

Re: 15. kapitola Od: hatifnatif - 09.04. 2012
Teeeeda, myslela jsem, že jsem komentovala tuto kapitolu hned po přečtení, ale ouha, evidentně ne. Tak napravuji.....je to stále moc krásné, líbí se mi ochranitelský Draco, i orgnizující Lucius a jsem DĚSNĚ napjatá, jak tohle všechno dopadne..... a jdu číst další mapitolu. Díky za práci, co si s ní dáváš H.

Re: 15. kapitola Od: waiwy - 09.04. 2012
Draco je takový zlatíčko

Re: 15. kapitola Od: Phee - 09.04. 2012
krása, krása....ďakujem za preklad :)

Re: 15. kapitola Od: JSark - 09.04. 2012
Paráda. Lucius sa predviedol v najlepšom svetle. :) Skvelý preklad, vďaka. :)

Re: 15. kapitola Od: Reni38 - 08.04. 2012
líbí se mi jak Lucius obrátil.

Re: 15. kapitola Od: gabi77777 - 08.04. 2012
super kapitola, docela se těším jak to skončí . . .

Re: 15. kapitola Od: sabu - 08.04. 2012
ach, to by se mi tak líbilo, mít tak nějaký dlouhodobý cíl...díky za překlad

Re: 15. kapitola Od: FlorenceMabel - 08.04. 2012
Už se blíží konec, co? Bude to škoda... Díky

Re: 15. kapitola Od: Khira - 08.04. 2012
Krasne nahliadnutie do zivota Luciusa a Narcisy..

Re: 15. kapitola Od: dsidova - 08.04. 2012
krásná kapitolka :)

Re: 15. kapitola Od: vansmall - 08.04. 2012
Je to super. Dracovi se vůbec nedivím že by žádal o smrt... Skvělá kapitola

Re: 15. kapitola Od: CarmenElizabeth - 08.04. 2012
Ale no to vazne to je az taky srab? Ved malfoyovci sa nicoho neboja.

Re: 15. kapitola Od: terezickas - 08.04. 2012
No je vidět, že povídka začíná nabírat optimističtější ráz, tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál. A děkuji mnohokrát za překlad.

Re: 15. kapitola Od: salviq-25 - 08.04. 2012
Mhmmm  Milujem túto poviedku!   Veľmi, veľmi ďakujem za preklad!!! =)

Re: 15. kapitola Od: zelaaa001 - 07.04. 2012
Roztomilý neistý Drako, ktorý chodí okolo horúcej kaše. Zbožnujem to! Teším sa na dalšiu kapitolu. ďakujem sa skvelý preklad!

Re: 15. kapitola Od: kajinek - 03.04. 2012
děkuju...už se těším na další :-)

Re: 15. kapitola Od: kiwic - 02.04. 2012
no připadá mě ta změna názoru Malfoyů nějak rychlá. ale díky za kapitolu

Re: 15. kapitola Od: lucky - 01.04. 2012
Zoufalá nerozhodnost a obavy, To dokáže rozhodit každého. Překvapivý, ale okouzlující Lucius.

Re: 15. kapitola Od: THEADU - 01.04. 2012
mám pocit, že vďaka tejto poviedke si obľúbim Luciusa :D Vždy sa mi zdal chladný a odmeraný, vždy proti muklorodeným :D Ale táto poviedka... a potom ešte iná... mi ukazuje aký môže byť ;) Juj .. som zvedafvá čo bude ďalej a ďakuje za preklad :P

Re: 15. kapitola Od: andie - 30.03. 2012
je to super poviedka a nikdy by som si ju neprecitala, ak by si ju neprelozila, teraz budem netrpezlivo cakat na dalsiu kapitolku, a potom dalsiu a dalsiu az do konca.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Tá ďalšia záleží na bete, uvidíme, kedy to pošle. Len dúfam, že ju dostala. Ďakujem som rada, že sa páčilo.

Re: 15. kapitola Od: Leviatan - 30.03. 2012

Re: 15. kapitola Od: Stela - 30.03. 2012
Ten pribeh o Luciusovi a Narcisse bol suprovy :D 
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
To som rada. Díky

Re: 15. kapitola Od: lulka4565 - 30.03. 2012
zaujimavy rozhovor draca a luciusa....diky za preklad dalsej kapci.. :D
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Som rada, že zaujalo. Díky

Re: 15. kapitola Od: Goddy - 29.03. 2012
Lucius je velký manipulátor.. ale Hermiona je větší :)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Tiež sa ti zdá, že dievča vie čo robí? Díky

Re: 15. kapitola Od: tigy - 28.03. 2012
Krásna romantická kapitolka  Lucius má konečne zdravý pohľad na svet a naozaj to vyzerá, že prijal Hermionu za svoju budúcu dcéru. A Dráčik nám je tak trošku zbabelý, ale ani sa mu veľmi nečudujem, môže mať koľko chce náznakov, že aj Hermiona k nemu cíti to isté, stále tam je ten malinký kúsok neistoty... Teším sa na ďalšiu kapitolku
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
A hlavne je zamilovaný prvý raz v živote, takže fakt chudák tápe v temnote :D Ďakujem

Re: 15. kapitola Od: Zuzana - 28.03. 2012
Luciusove myšlienky o tom, že Malfoyovci sa postarajú o svojich ma potešili, pretože to znamená, že Hermionu definitívne prijal usmievala som sa ako blbeček, keď som to čítala. Pretože keby ich Lucius podrazil bolo by to smutné. Som rada, že je to takto. Hermiony mi je ľúto, ale sú k sebe s Dracom tak krásne nežní, že to ten smútok z kapitoly úplne vymazáva.Neviem sa ale zmieriť s tým čo urobil Wolf. Ale chápem rád, že sa bude pokúšať zachrániť ho a vrátiť jeho staré ja. Veď imperius si na seba neuvrhol sám a okrem toho to jeho dobré ja je niekde v ňom keď pred tým zachránil Hermionu. Neskutočne sa mi páčil príbeh Narcissy a Luciusa... slzička sa mi pri tom rozprávaní tisla do oka. Ďakujem za nádhernú kapitolu.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Zajtra pôjde tá nová poviedka, musím poslať autorke link, tak aby si vedela :D Jednoduchý banner, ale osvietilo ma, uvidíš, tá sa ti tiež bude páčiť. Snáď. Ďakujem

Re: 15. kapitola Od: dinca - 28.03. 2012
krásné... měla jsem pěkně perný den, tak jsem byla ráda, že se můžu odreagovat u jedné z tvých parádních povídek. jsi šikulka, že jsi to zvládla přeložit tak brzo. hrozě tě za to obdivuji, že si s tím dáš tu námahu . Děkuju
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
No, bez vás by som pri tom asi dlho nevydržala. Takže to máte za odmenu, že mám vďaka vám radosť :D Ja ďakujem, ďalšia je už u bety

Re: 15. kapitola Od: Shoshi - 28.03. 2012
Ale mohol by sa Draco odhodlať... :) Vďaka za preklad. Je super ;)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
To som rada, snáď poteší aj ďalšia kapitola. Ďakujem

Re: 15. kapitola Od: elena - 28.03. 2012
dobra kapitola len ja vlastne nechapem o co ide.....ved jej uz povedal ze je do nej zblazneny a tak...ved ona vie ze ju ma rad...ci nie? 
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Nejako kladie veľký význam slovu "love" -  takmer by som si tipla, že to znamená záväzok alebo niečo také, ale Trio ho medzi sebou bežne používa. Je do nej blázon, je zamilovaný, to asi ešte nie je láska, či čo? A po ďalšej kapitole už fakt nechápem ani ja. Snáď, že zaľúbenie, pobláznenie, rachnutie prejde a láska je na celý život? Díky

Re: 15. kapitola Od: adelina - 28.03. 2012
Skvělé:) Úžasný rozhovor mezi otcem a synem. Konec o taktice byl také dokonalý:) Těším se na pokračování a děkuji za překlad:)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Aj ja ďakujem, toto bola fakt pekná kapitola :D

Re: 15. kapitola Od: Jacomo - 28.03. 2012
Jednoznačná jednička téhle kapitoly - Lucius. Ty jeho úvahy jsou fakt super napsané. Akorát jsem se trochu ošívala u jeho popisu počátku vztahu s Narcisou - tohle je asi ta část, co ti přišla příliš přeslazená, ne? Zatím všechny ty zvraty ve smýšlení jsem mu dokázala uvěřit, mělo to logiku, ale přijmout, že i ten starý/mladý Lucius by oceňoval snahu a pomoc nějakého domácího skřítka, se mi fakt nedaří. Ale čte se to krásně Draco je takový sladký, jak se nedokáže rozhoupat. I když pořád nechápu, proč se vždycky tak strašně řeší, aby se to slovo miluju řeklo nahlas. Vždyť i bez toho musí být Hermioně jasné, že si Draco bez ní neumí představit cokoliv dalšího v budoucnu. A naopak. Prostě mi to vyslovení přijde zbytečné (což ovšem neznamená, že bych si neužila, až k tomu dojde ). PS: Jo, konvertovala jsem k originálu, ale vzala jsem ho jen letmo, i když závěr jsem si vychutnala - těším, těším
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Toto až tak nie, Lucius je moja obľúbená postava, takže som mu to dopriala. Ale je pravda, že by sa potom takto nechoval k Dobbymu, asi nemôžem hľadieť na originál. Skôr ma prekvapila jeho "odmena", ak to tak môžem maskujúco nazvať. Keď už ale viem, že to plánovala od začiatku, už mi to tak nepríde. Ale vtedy to bol šok. Ani ja nechápem, čo toľko rieši, asi keď sa to povie nahlas, až vtedy to je pravda a záväzné? A po ďalšej kapitole už nechápem duplom. Asi na to slovo nebol zvyknutý z domu, čo je zase čudné po tej spomienke. Ale kašľať na detaily a rozbory, poviedka baví, to je hlavné. Ďakujem

Re: 15. kapitola Od: soraki - 28.03. 2012
no jestli tady Draco není roztomilý... myslím si, že Wolfa se měli zbavit, dokud to šlo - kdo z něj vysává tu kletbu? nějaká jiná léčitelka - potěš hadr, asi trpí, co? doufám, že už nic neprovede, i když o tom přesvědčená nejsem díky moc
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Asi to zostalo na chuderku Rose, nepostrehla som, že by mali viacerých v zálohe. Ale ak zniesla Draca, Wolfa určite vydrží :D Aj ja ďakujem

Re: 15. kapitola Od: teriisek - 27.03. 2012
Miluju Luciuse. Fakt:D Ten rozhovor o citech byl dojemný, bylo mi jich hrozně líto, když se bavili o Narcisse. Krásná kapitola, díky moc za překlad a budu se těšit na další!
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Nespomínam si, že by som niekde niečo také čítala. Taký ľudský Lucius, ani on nebol vždy to naj, takmer dostal prednosť niekto iný a nemali by sme Dráčika. Díky

Re: 15. kapitola Od: maria - 27.03. 2012
1

Re: 15. kapitola Od: Andariela - 27.03. 2012
pekná kapitola ;) ten príbeh Luciusa a Narcissy nádherný ;) nech už jej Draco povie, čo k nej cíti ;)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
To by poviedka asi skončila po tejto kapitole, autorka vie, prečo to naťahuje :D Díky

Re: 15. kapitola Od: lennyuchiha - 27.03. 2012
Užívám si tvůj nádhernej překlad. Jedna z těch hladivých kapitol. Moc děkuji, těším se na další dílek.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Márne premýšľam, či tam ešte nejaké budú :D Nechám sa tiež prekvapiť. Díky

Re: 15. kapitola Od: steiiiny - 27.03. 2012
sladký Draco se začervenal.. :)) to mě donutí se usmívat. Doufám, že Hermioně se už nic zlého nestane... 
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 30.03. 2012
Príliš veľa kapitol do konca... Stačí tak? Díky

Re: 15. kapitola Od: Gift - 27.03. 2012
Podobnou kapitolku jsem zorvna potrebovala:-). Zamilovala jsem se do Luciuse (mela jsi pravdu, v tehle povidce je vazne neodolatelny) a prestoze mam normalne radeji "bojvou" Hermionu, nenapada me nic,na co bych si mohla stezovat. Nemam moc rada zdrobneliny, ale je to... milucke (podarila se mi slovenstina:-D? ne predpokladam, ze ne). Moc dekuji, Jimmi. Vazne jsi mi zprijemnila vecer.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Podarila sa ti slovenčina. No, v tom ďalšom preklade mi dá najviac zabrať dodržať podrezaný jazyk, čo v ňom má Hermiona, to bude čosi. Ak si ale nemyslela bojovnou to, že sa musí oháňať prútikom a rozdávať Avady. Díky

Re: 15. kapitola Od: myska111 - 27.03. 2012
Úžasná kapitola, jsem ráda, že Lucius už nespolupracuje Temným pánem. Ten rozhovor mezi ním a Dracem byl skvělý. Lucius i Draco jsou v této povídce děsně roztomilí. Jsem zvědavá, kdy a jak se Draco Hermioně vyjádří. Těším se na pokračování. Díky za krásnou kapitolu.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Chodím sem po energiu pred prekladom tej ďalšej :D Pomáha to, ďakujem

Re: 15. kapitola Od: ebrova - 27.03. 2012
Ďakujem za preklad. Pri takomto tempe pridávania vydržím nepozrieť sa na prekladač :-)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Už nám ich moc nechýba, tak snáď vydržíš ďalej, ďakujem

Re: 15. kapitola Od: mimi - 27.03. 2012
super kapitola!

Re: 15. kapitola Od: Kaitlin - 27.03. 2012
Krásný. Luciuse naprosto zbožňuju, hrozně mě baví číst jeho pasáže. A Draco už by se měl dokopat k tomu, aby to Hermioně řekl. :) Moc děkuju za krásný překlad, těším se na další kapitolu =)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Som rada, že si spokojná. Lucius je skvelý, nemôžem si pomôcť, zatiaľ valcuje Draca. Ďakujem

Re: 15. kapitola Od: luisakralickova - 27.03. 2012
Tak chvilka klidu a vzpomínek, krása. Věřím, že Malfoyovic budou odměněni za svoje nově získané dobré smýšlení. Happy end určitě?
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Happyend na druhú. Ďakujem

Re: 15. kapitola Od: Nade - 27.03. 2012
No páni! Draco je tak nečekaně nesmělý. Nebo to možná není to správné slovo. Ve své snaze vyjádřit se co nejvhodněji, čeká na tu správnou chvíli a místo, aby to bylo to pravé. Možní tím jenom skrývá strach. Lucius má pravdu v tom, že mu zbytečně utíká čas. Děkuji, těším se na další kapitolku.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Snáď až tak dlho na ňu nebudete čakať, ste skvelí, musím sa snažiť. Díky

Re: 15. kapitola Od: kukajda - 27.03. 2012
Povídání o tom, jak se Lucius seznámil s Narcissou, me dostalo. Krásné
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Som rada, že sa páčilo Díky

Re: 15. kapitola Od: marci - 27.03. 2012
Moc hezká kapitola. Uchvátil mě Luciusův vnitřní monolog v úvodu. Výborně napsané A úžasná byla definice zamilovanosti. Prosté. Neumím si představit život bez toho druhého. Co jiného k tomuto dodat? Co je víc? A já si díky tomu mohla říct, že jsem vlastně stále zamilovaná do svého manžela. Jinak než kdysi, ale zamilovaná, i když bych ho někdy s chutí roztrhla jako hada. Nedovedu a nechci si představovat život bez něj. A je fajn si to uvědomit. Takovýchhle "uvědomění" není nikdy dost Takže - díky a kapitolu a mé bonusové pocity
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Ako keby si mi brala slová z úst. Ďakujem za to "pripomenutie uvedomenia si". :D

Re: 15. kapitola Od: Werush - 27.03. 2012
Ďakujem za kapitolu! Lucius je skvelý! Páči sa mi táto jeho zmena k lepšiemu, ako pomáha Dracovi a ako má rád Hermionu Teším sa na to, ako sa Draco konečne odhodlá povedať Hermione, čo k nej cíti.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Niekto to označil, že Lucius je taký Brumbálovský, ale mne to celkom vyhovuje.Díky

Re: 15. kapitola Od: janulikD - 27.03. 2012
To bylo dokonalé, jak se Lucius podělil o jeji příběh... ´Škoda že to tak dopadlo... Jen doufám že Draco najde vhodný moment a bude to dokonalé... 
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Asi si dá načas, chlapcovi to možno vyhovuje. Díky

Re: 15. kapitola Od: Michelle - 27.03. 2012
Krása, na konci se mi moc líbí ta metafora hry. Těším se, až jí to řekně...
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Snáď nebude dlho otálať, aby mu neušiel vlak. Díky

Re: 15. kapitola Od: eihwe - 27.03. 2012
Nádherně romantická kapitola! Díky!
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Niet za čo. Aj ja ďakujem

Re: 15. kapitola Od: denice - 27.03. 2012
Nádherné. vím, že tohle je povídka o Hermioně a Dracovi, miluji jejich postupné sbližování, ale hvězdou povídky je pro mne Lucius. Je mi strašně líto, že Narcissa je mrtvá - hlavně kvůli němu. Tady je prostě bezvadný. Jeho péče o Hermionu i o Draca, organizační schopnosti, rozhodnost, všechno se mi líbí. (Teď jsem si to po sobě přečetla a mám chuť smazat a začít znovu večer, ale píšu to už dvě hodiny mezi prací, tak by mi bylo těch pár vět i líto). Je to ode mne asi hnusné, ale upřímně jsem se radovala při scéně Lucius- Wolf. Scéna, jak Draco plive na Rona a Harryho, by si zasloužila ilustraci. A pak samozřejmě rozhovor Luciuse s Dracem. Na něj si vzpomenu, kdykoli budu číst ff, kde je Lucius sociopat nebo záludná zrůda. Díky.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Mne sa tiež zdá, že Lucius jednoznačne tých dvoch tromfuje, minimálne doteraz. Ja už ani tie poviedky, kde je Lucius ten zlý (sociopat či zrúda) ani nedokážem čítať :D Díky

Re: 15. kapitola Od: ansus - 27.03. 2012
Jimmi, díky za kapitolu - skvělý překlad i příběh! Moc se mi tady líbí, jak oba Malfoyové postupně ukazují lidskou tvář a zároveň si stále drží kus toho svého a jsou si vědomi, že by za jiných okolností byli úplně jiní. Moc se těším na další!(...a jsem upřímně zvědavá, jestli Wolfa někdo dostane zpod imperia a jestli i jeho Hermiona nakonec bude léčit a jak to Draco ponese....)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 29.03. 2012
Ďakujem za pochvalu! Prepáč, nemala som čas odpovedať skôr. 

Re: 15. kapitola Od: Norika1971 - 27.03. 2012
Tak predsa aj Lucius zlomil svoje predsudky aspon to tak vyzera. Matka urcite chyba kazdemu z nas, kto ju uz stratil. Najhorsie na tom vsetkom je to, ze ked je este tu, nepovieme co citime a ked tu nie je, nemame to uz komu povedat. Napriek vsetkemu mi to neda, mami chybas mi a mala som ta vzdy rada, len ti to uz zial nikdy nepoviem.... je neskoro..... Vazte si vsetci svojich rodicov kym sa da...
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Prosím, dúfam, že ťa nerozhodím alebo niečo také. Ale vždy si spomeniem na túto pieseň (to je ten spevák, čo som našla pri preklade Komnaty): http://www.youtube.com/watch?v=PfpZL1HjtvQ [www.youtube.com] [www.youtube.com] Musela som si ju preložiť: V duchu sa vraciaš do útleho veku Tak plného hnevu a zmätku, K otcovým slovám: "Chlapci, mamy už niet."  Keď hlinu vhadzuješ, zacítiš ruku na pleci, Niekto povie: "Bolesť čas vylieči. Chlapče, na tebe je, aby si pokračoval."  Lenže ty chceš jedine, aby ťa mama objala. Naspäť domov sa v limuzíne vezieš Smutnejšie auto už nikdy nezazrieš Tvoj brat sa ti do očí pozrieť nedokáže.  Blesky udierajú, hromy burácajú Vo vašich srdciach skorá zima nastáva. Ale prisaháš, že tvoje slzy nikto neuvidí Pretože jediné, čo chceš je, aby ťa mama objala. Susedia prídu a koláče vám prinesú, Nekonečne hovoria a zbytočne vzdychajú, Do svojej izby vybehneš a dvere zamykáš. Vo svojich najlepších šatách postávaš, Takto by ťa mama vyobliekala, A dôjde ti, že už na tom viac nezáleží Pretože jediné, čo chceš je, aby ťa mama objala. A čas plynie stále ďalej a ďalej a ďalej, Obdobia sa striedajú, malí chlapci vyrastú, A pochopia, že všetko je súčasťou akéhosi plánu. Kedysi si sa čudoval, o čom to všetko má byť, Teraz bez takých otázok dokážeš existovať,  Smiechom ich odbíjaš a snažíš sa zo všetkých síl, Lenže chceš jedine, aby ťa mama objala.  Jediné, čo chceš je, aby ťa mama objala. 
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Ja som to urobila! Fakt som sa odpojila od počítača, vybehla jedno poschodie a tú svoju maminku som objala. Nechápala, čo sa deje, že čo budem chcieť. A ja som sa zasmiala s tým, že je na nete akcia objím svoju mamu a že to má z lásky (vysvetľovať niečo o HP nemalo zmysel). Smiala sa a ja tiež a ten dobrý pocit stál za to. Ďakujem ti moc. Bože, uvedomujem si, že som asi hrozne necitlivá, ale nemyslím to tak. Veľmi si mi pomohla.

Re: 15. kapitola Od: Lupi - 27.03. 2012
Úžasné pokračovanie :) Draco je taký trkvas:) Páči sa mi Lucius, je tu naozaj skvelý. Ďakujem za super preklad:) teším sa na pokračovanie:) 
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Aj ja som si ho užívala, snáď to bolo vidno. Ďakujem

Re: 15. kapitola Od: petty002 - 27.03. 2012
Úžasná kapitola, Malfoyové bavící se o citech a láskou poblázněný Draco, parádní dílek :-)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Som rada, že sa páčilo. Díky

Re: 15. kapitola Od: Peggykaja - 27.03. 2012
xD Wow! Lucius začíná být dost OOC, ale je boží.... Historka s námluvami byla boží! a zajímalo by mě, jak bude Draco pokračovat.... :-)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
OOC už v poviedkach neriešim, to by boli všetky na jedno kopyto. Takže áno... ale trochu pripomína toho z o záveru siedmeho filmu. Díky

Re: 15. kapitola Od: NikkyD - 27.03. 2012
Nadhera! Dufam ze sa Draco coskoro rozhybe a povie jej to! Krasna kapitola..Diki:)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Niet za čo. Som rada, že sa páčila. 

Re: 15. kapitola Od: muuufi - 27.03. 2012
Dakujem za preklad
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Niet za čo, bol robený s láskou. Díky

Re: 15. kapitola Od: Claire - 27.03. 2012
Nádherná kapitola - Jimmi, díky. Tentokrát se tedy  Řád jako celek přímo překonal, téměř všichni se chovali jak Weasleyovi na vrcholu sil - výčitky, vzájemné obviňování, totální chaos. Kdyby nebylo Luciuse a jeho vůdcovsko-organizačních schopností, tak tam snad pobíhají a pořvávají dodnes. Nicméně, každá špatná věc může ve svém důsledku přinést i pozitivní prvky. Odpadla nutnost trapného vysvětlování čehokoliv Harrymu s Ronem. Lucius zjistil rozsah změn, které způsobila Hermiona u Draca. A hlavně byla jedním z podnětů toho úžasného, velmi netypického, rozhovoru otce se synem. Jsem nadšená a moc se těším na další kapitolu, jakmile ti to čas, nálada a kumulace nových, nepříliš pozitivních skutečností umožní. Držím pěstičky, aby se vše začalo obracet zase k lepšímu asap nebo ještě lépe co nejrychleji.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Mám dojem, že by bez Luciusa voči Voldymu nemali šancu. Malé deti, čo sa hrajú na vojnu. Moody je príliš šialený, Lupin s Tonksovou príliš zaneprázdnení, premýšľam, kto tam zostal. Ale stále si uvedomujem, že sa vôbec nespomína Dumbledore. Ak je mŕtvy, asi nezomrel na Veži, pretože to by Dracovi určite niekto vyhodil na oči. Díky

Re: 15. kapitola Od: holloway - 27.03. 2012
V téhle povídce jsem zatím nejvíc nadšená z Luciuse. Vůbec mi smrtijedství k němu nesedí, je úžasně empatickej a citlivej. Velmi dobře mu došly důvody proč nezabít Wolfa i když to v něm asi dost vřelo. Pak jak citlivě vyzvídal od Hermiony - hezký. No a Hermiona to s ním umí, má ho úplně obtočeného kolem prstu. Potom se mi hrizně líbílo, jak sice Draco chtěll, aby všichni vypadli, ale ukazovat se s Hermionou a líbat ji před Ronem, to si náramně užil. Provokace za každé situace. Líčení seznámení Luciuse a Narcissy bylo dojemné, opravdu jsem se divila, že to Draco ještě neslyšel, vždyť děti se na takové věci dost ptají. A zrovna z této povídky nemám pocit, že by měl z rodičů strach nebo tak něco. Ale teď by rozhodně měl poslouchat tatínkovy rady . No vypadá to, že si to moc k srdci nevzal, tak snad Hermiona bude ta odvážná a udělá další krok jako první. I když si myslím, že pode toho jak se k sobě chovají stejně vědí jak na tom jsou s city a slova nejsou potřeba. Navíc když v tom Draco začíná být tak dobrý...:-D Díky moc za překlad další kapitolky.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Možno sa vzťah Malfoyovcov trochu viac vysvetlí v tej druhej poviedke, je to síce úplne o inom, ale dá sa z toho vydedukovať, ako o nich autorka zmýšľa. Asi jeho detstvo ideálne nebolo, príliš sa nerozprávali, to až tu a v inom prostredí. Ďakujem

Re: 15. kapitola Od: 3lucky - 27.03. 2012
Skvělé.... Docela mě překvapilo, že Hermiona Draca tak lehce přesvědčila, aby za Wolfem nešel... A ten rozhovor Draca a Luciuse, úžasný... díky :-)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Asi sa len potvrdilo, aký má na neho vplyv. Ale ku konfrontácii tých dvoch určite dôjde, ups, spoiler. Prepáč. Díky

Re: 15. kapitola Od: Osiris - 27.03. 2012
Úžasné! Děkuji za překlad. Draco by se měl rozhoupat konečně, i když vlastně dohoupat... =) Těším se na pokračování.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 27.03. 2012
Asi aby som začala s prekladom ďalšej časti, keď táto mala takýto úspech :D Ďakujem
Re: 15. kapitola Od: Osiris - 27.03. 2012
Celá povídka má velký úspěch! =) Ne, celý web má!

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke