Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

9. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 12.03. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/9/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

9. kapitola

Draco vyšiel o deviatej z izby, zvedavý, prečo ho nikto nezavolal na večeru. Očakával, že nájde Hermionu v kuchyni a otca čítať za stolom. V tomto dome to už bolo také bežné, že ho to zriedkakedy prekvapilo.

Namiesto toho našiel otca na gauči, kde sa pokúšal čítať, ale tváril sa rozladene. Hermionu nebolo nikde vidieť.

"Otec?" zmätene sa spýtal.

Lucius vzhliadol, tvár strhaná a unavená.

"Šla do postele. Pán Potter sa už u nej zastavil s elixírom."

Draco nechápal. Nikdy ich nenechala bez jedla... Pokiaľ nebola úplne neschopná.

"Necítila sa dobre?" spýtal sa, starosti sa prevaľovali v jeho bruchu. "Mala ďalší záchvat?"

"Nemala chuť na spoločnosť," odpovedal nejasne jeho otec. Dracovi sa nepozrel do očí.

Niečo v Dracovom mozgu cvaklo. Ten zvláštny výraz v otcovej tvári bola vina, a to mohlo znamenať jedinú vec.

"Čo si jej povedal?" zrazu znel nahnevane. "Rozrušil si ju, však? Bolo to o tom predtým? Dospel si k nejakým drasticky nesprávnym záverom o mojom správaní sa voči nej?"

"Myslím, že sa vo svojich záveroch ohľadne tvojho správania vôbec nemýlim, synu," vyštekol Lucius. "Začínaš si k nej budovať city, presne tak ako som sa obával. Jednoducho som jej pripomenul, že sa nemôžete spolu zapliesť. Som si istý, že si toho to dievča bolo vedomé."

"Ale my nie sme zapletení!" vykríkol Draco takmer prosebne. "Len sme začínali byť priateľmi! Aké máš právo odstrašiť ju? Možno sa mi páči mať priateľa!"

"Chceš s ňou mať viac než priateľstvo a ty to vieš," zavrčal Lucius. "Ale nemôžeš. Nie je to možné, počuješ? Nedovolím ti zamilovať sa do niekoho, kto má nižšie postavenie ako ty. Je mi ľúto, že to tak zle vzala, ale jediné, čo som urobil, bolo, že som jej povedal, že nemôžeme nechať slabú krv otráviť náš rodinný rodokmeň..."

"Nepovedz mi, že si pri nej použil taký slovník," kypel Draco, hlas nebezpečne nízko. "Dokonca ani ty by si nebol taký necitlivý. Povedz mi, že si jej toto nepovedal."

Lucius neodpovedal, len sa odvrátil.

"Povedal. Skutočne si povedal." Draco si prehrabol rukami vlasy, ohromený, že jeho otec niečo také urobil. Po tom, čo ich zachránila pred rozsudkom smrti. Po tom, čo sa o nich tak obetavo starala. Takmer sa chcel zasmiať, absurdnejšie to už nemohlo byť. "Musím ti pripomínať všetko, čo pre nás urobila? Vážne musím poukazovať na to, že to naša krv je v tomto svete hendikepom? Dvaja smrťožrútski čistokrvní pripravení zniesť zo sveta rodinné meno, pretože si nedajú tú námahu vyspieť..."

"Vyspieť?" vykríkol Lucius. "Myslíš, že mať čistú krv je niečo, z čoho sa dá vyspieť? My sme privilegovaní! Samozrejme, že som vďačný za všetko, čo urobila! Je to veľmi bystrá mladá žena a ja som za jej obete jej veľkým dlžníkom. Ale nemôžem ti dovoliť, aby si bol pri svojich vzťahoch ľahkomyseľný! Oženíš sa s čistokrvnou čarodejnicou..."

"A s kým, otec? S kým sa ožením? Určite si uvedomuješ, že takmer všetky čistokrvné rodiny prichádzajúce do úvahy v našej spoločnosti sú zapletené s Temným pánom. Nebudú ma chcieť, a v tomto okamihu, ja nechcem ich. Odsúdil by si ma na staromládenecký život, ak si nedokážem nájsť niekoho, koho schváliš? Tak či tak, meno Malfoy zomrie so mnou."

Luciusovi sklapli ústa, ťažko dýchal. Zúril, ale Draco mohol vidieť, že zaťal do živého.

"Vieš čo, otec?" povedal už pokojnejšie Draco. "Nevedel som, kam veci s ňou mohli zájsť. Mal som záujem na to prísť, zistiť, či by mi dala šancu po tom, ako som sa k nej správal, ale určite to nebolo isté. Len som to chcel zistiť. Ona je... Iná. Je zaujímavá. Odpúšťa." Vydal smutný, zúfalý smiech, ktorý trochu znel ako vzlyk, jeho pokojná maska sa strácala. "Aj s nami oboma jedná lepšie, než si zaslúžime. Skutočne sa cítim šťastný, keď s ňou trávim čas. Nenapadá ma nikto iný, kto by mal na mňa taký účinok. Ty si zničil nielen malinkatú, minútovú šancu na niečo romantické, ale zničil si aj moju šancu mať skutočného priateľa. Ona je teraz v mojom živote jediný človek. Jediný človek, ktorý mohol byť dostatočne odpúšťajúci, aby sa so mnou spriatelil. Všetci ostatní chcú, aby som zmizol." Bolo ťažké povedať tieto slová nahlas. Hoci Draco vedel, že sú pravdivé, bola to veľmi skľučujúca skutočnosť a on ich šťastný ignoroval. Okrem svojho otca nemal nikoho. V časoch ako tieto mu matka chýbala viac, než dokázal vypovedať.

Lucius hľadel k zemi, vina halila jeho ostré rysy.

"Čo sa stane, otec?" pokračoval Draco, dokonca ešte tichšie. "Povedzme, že na účely tohto rozhovoru Temného pána porazia. Vážne si myslíš, že niekto okrem nej nám dá šancu? Ak áno, snívaš. Rád nás nenávidí, držia si nás jedine pre tie úbohé kúsky informácii, ktorými ich kŕmiš. V skutočnosti žasnem, že si nás držia pri tom, ako málo hovoríš. Druhá strana, no, obaja vieme, ako o nás zmýšľajú. Ani verejnosť neodpúšťa. Budú chcieť naše hlavy. Kto iný okrem nej?"

Lucius neodpovedal. V tejto chvíli vyzeral tak staro, že to Draca zaskočilo. Monológ skončil, vedel, že dokázal, že má pravdu. Hermiona bola ich nádejou, a Lucius ju zničil.

"Možno som sa unáhlil," prehovoril nakoniec jeho otec. "Uznávam, že nám poskytla viac, než sme si zaslúžili. A je mi ľúto, ak som ti odoprel šancu mať jej spoločnosť, či už ako priateľky alebo inak. Samozrejme, že si takéto šťastie zaslúžiš. Neľutujem svoju motiváciu, ale možno som neuvažoval o budúcnosti rovnakým spôsobom ako ty. Občas zabúdam, ako veľa vecí sa zmenilo."

Draco si vzdychol a pozrel sa do chodby, ktorá viedla k jej izbe.

"Bude taká ublížená," potichu povedal. "Aj teba si obľúbila, otec. Vieš, že áno. Muselo sa jej to hrozne dotknúť."

Lucius pod nosom zaklial. "Asi by som sa mal s ňou porozprávať."

"Nie," povedal Draco. "Ja to skúsim."

Zanechal otca osamote a prešiel k Hermioniným dverám.

"Grangerová?" zaklopal. Skúsil kľučku, ale bolo zamknuté. "Grangerová? Môžem s tebou hovoriť?"

Žiadna odpoveď. Ak už nič iné, bolo tam zvukové vákuum, ktoré Dracovi naznačilo, že použila kúzlo, aby ju neobťažovali. Nebol prekvapený, ale bol smutný. Po tom spoločnom výbušnom okamihu predtým, po tom pocite jej rúk pod svojimi, svojich perách na jej líci, to muselo takto skončiť. Kurňa, bol taký naštvaný na svojho otca, že sa do toho zamiešal. Dúfal, že počas večere posúdi jej náladu, zistí, ako zareagovala na jeho predchádzajúce kroky.

Zistí, či pre neho existovala šanca skúsiť to znova. Ale čokoľvek, čo možno mohol získať, bolo zničené. Nechcela vidieť ani jedného z nich.

Porazenecky sa vrátil do obývačky.

"Zamkla sa a zabezpečila dvere. Možno sa s nami porozpráva zajtra," riekol, no nie celkom veril svojim vlastným slovám. "Idem zistiť, či je niečo v chladničke."

Obaja Malfoyovci strávili noc mimoriadne hladní, premýšľali, čo má pre nich budúcnosť prichystané. Ak vôbec niečo prichystané má.


Draco s Luciusom sa zobudili poriadne zavčasu, aby zistili, čo Hermiona zamýšľa. Súčasne vyšli zo svojej izby, vymenili si pohľady a rýchlo zamierili do kuchyne.

Z toho, čo uvideli, Lucius zastonal a Draco zaklial.

Stôl bol prestretý pre dvoch a v strede bol slaný koláč s plnkou ako ich raňajky. Žiadne tretie prestieranie, a žiadna stopa po Hermione.

"Kedy to prepánakráľa stihla?" zamrmlal Lucius.

"Kurnikšopa, neviem, otec," zavrčal Draco. "Ale ochotne sa stavím, že ju neuvidíme, až kým nepôjde do práca, ak vôbec vtedy." V hneve kopol do kuchynskej stoličky a zdrhol do svojej izby. Svojho otca nechal osamote.

Draco strávil väčšinu dňa v knižnici, čítal a preberal sa cez Hermioninu stále sa rozširujúcu zbierku. Nedočkavo vyskočil zakaždým, keď začul otvoriť sa dvere. Vybehol na chodbu v nádeji, že zazrie Hermioninu dôverne známu hrivu hnedých kučier. Zakaždým to bol Lucius. Jeho otec sa prechádzal rozrušene po dome a Draco použil všetky svoje posledné rezervy trpezlivosti, aby sa na neho nerozkričal. Zdržal sa skrátka preto, pretože videl, ako jeho otca zožiera vina. Dobre. Zaslúžil si cítiť sa previnilo.

Draco mal pravdu, samozrejme. Bola ublížená. Skutočne ublížená, ak sa dalo posúdiť podľa jej reakcie. Predtým vždy odbila Dracove "humusácke" poznámky, ale keď Lucius povedal niečo podobné, bolo to iné. Dracovi bolo jasné, že začala mať radosť z otcovej spoločnosti. Skutočnosť, že úplne spontánne objednala staré vydania jeho obľúbeného časopisu, bola dostatočným dôkazom.

Ale Lucius, ktorý Hermione do tváre povedal, že nie je dosť dobrá, aby sa priatelila s jeho synom, tobôž niečo viac... Nuž... To muselo byť pre ňu ťažké počuť. Zvlášť po tej spoločnej chvíľke na konci liečenia. U Merlina, čo by dal za to, keby sa priklonil bližšie a pobozkal ju na pery. Mal to dievča rád. Veľmi ju mal rád. Teraz to vedel. A najhoršia časť na otcovej strašnej chybe bola, že jeho podozrenia boli v skutočnosti správne - Draco chcel s Hermionou niečo viac než priateľstvo. Priateľstvo by bolo skvelé, bolo by nádherné, ale nakoniec by nestačilo. Nie podľa toho, ako sa mu v jej blízkosti zrýchľoval pulz. Alebo podľa toho, ako sa zachvel, keď sa holými rukami dotkla jeho hrude.

Chcel viac, ale možno to nedostane.

Niekde v dome sa otvorili dvere a on sa to takmer neobťažoval skontrolovať. Jeho otec sa tu hodiny prechádzal ako šialenec a pravdepodobne to bol on. Jednako malo cenu pozrieť sa. Vystrčil hlavu z izby.

Hermionina drobná postava rýchlo kráčala k letaxu.

"Grangerová!" vykríkol a vyšprintoval. "Počkaj!"

Ignorovala ho a zrýchlila tempo. Na oplátku sa on na ňu prakticky hodil, schmatol ju za plecia a stočil dokola skôr, než sa načiahla po letaxovom prášku.

"Grangerová," dychčal, hľadel do jej širokých očí. "Prosím. Prosím, len sa so mnou porozprávaj."

"Niet čo povedať, Malfoy," odvetila so smutným a napätým výrazom. "Odchádzam do práce. Nemáme sa o čom baviť."

"Ale máme," prosil. "Musím sa ti ospravedlniť za môjho otca. Aj on sa musí ospravedlniť a na rovinu, urobí to. Ale chcel som, aby si vedela, že mi je jedno, čo hovorí. Aj tak tie nezmysly sotva myslí vážne... my dvaja môžeme byť priateľmi, ak chceš."

Vzdychla si, vyzerala znepokojená. "Malfoy, počúvaj... Hoci ma to, čo povedal tvoj otec, rozrušilo, myslím, že má pravdu. Ty a ja sme z odlišných svetov. Nikdy by ma neprijal ako tvoju... tvoju priateľku... A ja nepatrím do tvojej spoločnosti. Len nás ušetril problémov. Je to v poriadku. Vážne som si nemala namýšľať, že..."

"Ale áno, mala si si! Chcem, aby sme boli priateľmi. Chcem, aby sme sa neprestali spoznávať. Prosím, Grangerová, takto to povedať je pre mňa dosť ťažké... Môžeme sa o tomto porozprávať viacej, keď sa vrátiš z práce? Nechcem, aby si sa predo mnou uzavrela. Prosím."

Znova si vzdychla a zatvorila oči, ako keby sa ho pokúšala zablokovať z jej vedomia.

"Hermiona, prosím."

Roztvorila prudko oči.

"Čo si povedal?" nedôverčivo sa spýtala.

"Oslovil som ťa tvojím menom," nežne odvetil a uhladil jej kučeru z očí. "Sľúb mi, že sa neskôr porozprávame." Hľadel na ňu priamo, chcel, aby vedela, ako vážne to myslí. Toto nechcel pokašľať. Začala si žuť spodnú peru. Zadržal dych.

"No... myslím, že neskôr sa môžeme viacej porozprávať..."

Vydýchol úľavou a objal ju, jej výkrik prekvapenia ignoroval.

"Ďakujem ti," úprimne povedal, vychutnával si ten kontakt, než ju pustil.

Krátko sa zapotácala, a potom vkročila do letaxu, trasľavým hlasom zavolala meno laboratória. V záblesku zelených plameňov bola preč.

"Synu?" ozval sa otcov hlas. Draco sa otočil a uvidel Luciusa nevyrovnane kráčať po chodbe.

"Usmievaš sa," postrehol Lucius. "Beriem to tak, že to znamená, že si s ňou hovoril?"

Draco prikývol, snažil sa neusmievať príliš doširoka. "Povedala, že sa viacej porozprávame, keď sa vráti z práce."

Zdalo sa, že sa Lucius trochu uvoľnil. "Dobre, to rád počujem. Možno sa napokon budem môcť ospravedlniť."

"Skutočne," odvetil Draco stále s úsmevom. "Myslím, že by to ocenila."

Pozrel na hodiny v kuchyni. Bolo päť minút po jednej. Už len menej než päť hodín, než sa vráti domov.

Šiel si odrezať veľkorysý kus lotrinského koláča a čakal.


Bolo 18:10.

"Nikdy predtým nemeškala," mračil sa Draco. "Nikdy. Dokonca ani minútu." Nervózne ťapkal vidličkou po stole.

Lucius vyzeral rovnako rozrušený. "Je to čudné, ale desať minút nie je tak veľa. Som si istý, že ju zdržal nejaký projekt."

Draco prikývol, stále ťapkal vidličkou. Ťap, ťap, ťap, ťap, ťap, ťap, ťap.

Lucius na neho zazrel, ale potom jeho výraz znežnel.
"Bude tu čoskoro, synu. Nerob si starosti."


18:25

"Nechápem. Myslíš, že sa zdržala, pretože je na mňa nahnevaná? Vyzerala, že sa chce porozprávať, keď som sa jej predtým pýtal." Ťap, ťap, ťap, ťap, ťap.

Lucius sa mračil na hodiny.

"Je to dosť čudné," roztržito povedal.

Draco si odrezal ďalší kúsok lotrinského koláča.


18:45

Draco sa prechádzal hore-dolu.

"Niečo nie je v poriadku, otec. To jej nie je podobné. Nepáči sa mi to." Pred desiatimi minútami odhodil vidličku na druhú stranu izby.

Lucius sa strnulo postavil a prešiel k letaxu.

"Hoci by som rád veril v najlepšie, súhlasím, že toto je pre ňu dosť netypické. Skontaktujem Rád pre prípad, že by mali informácie, ktoré my nemáme."

Draco sa stále prechádzal, keď Lucius strčil hlavu do plameňov, pravdepodobne hovoril s Potterom alebo Weasleym, alebo s kýmkoľvek, kto by mohol pomôcť.

O desať minút neskôr stiahol hlavu, silné zamračenie špatilo jeho črty.

"Nepočuli o nej a v laboratóriu nikto neodpovedá."

Draco cítil, ako mu klesol žalúdok.

"Ale laboratórium je zabezpečené, správne? Ten chlapík Wolf tak povedal. Grangerová to povedala. Mala by tam byť v bezpečí, správne?"

Lucius si nepohodlne odkašľal.

"Teoreticky áno," odvetil. Tváril sa pochybovačne. "Pán Potter a Weasley tam idú, aby to prešetrili. Potom prídu sem."

Draco cítil, ako v ňom stúpa panika a bojoval, aby ju potlačil. Panika tejto situácii nepomáhala. Jednako sa mu dýchanie skrátilo, ako keby mu niekto stisol priedušnicu. Kde do pekla bola?

"Nikdy neopúšťa laboratórium," mrmlal. "Ani pre potraviny. Na verejnosti je príliš znepokojená."

Lucius prikývol. "Ďalší dôvod, prečo ma táto situácia znepokojuje. Nevidím dôvod, prečo by odišla."

V mučivom tichu sedeli a čakali na správy.


O pol hodinu neskôr sa z letaxu vyvalili Harry s Ronom, vyzerali zúfalí.

Draco vyskočil na nohy.

"Čo je?" vykríkol. "Čo sa deje? Prečo sa obaja tvárite tak znepokojene?"

Harry si rýchlo prehrabol rukami vlasy. Mal čierne kruhy pod očami.

"Našli sme jej prútik," dostal zo seba.

"Našli sme krv," dodal Ron, pochmúrne, vyzeral rovnako zničene. "Bola to jej krv," dodal, keď si všimol, že Lucius otvoril ústa, aby tú otázku položil.

Dracovi sa izba pred očami roztočila a zapotácal sa.

Harry sa k nemu vyplašene načiahol. "Opatrne, Malfoy. Posaď sa." Odviedol ho na gauč. Dracovi sa stále krútilo pred očami.

"Jej krv?" zopakoval, pritlačil si ruky na oči. "Ach môj bože."

Harry s Ronom sa na seba pozreli, jasne premýšľali, prečo sa Draco tak znepokojoval o Hermionu, ale obaja zostali ticho. Boli tu vážnejšie veci, s ktorými si bolo treba robiť starosti.

"Čo ten jej zamestnávateľ? Čo hovorí?" spýtal sa Lucius, všetka farba mu zmizla z tváre.

"Stále sa Wolfa pokúšame zastihnúť. Je na služobnej ceste," povedal Harry. "Dúfam k Merlinovi, že nám čoskoro odpovie. Pôjde do vývrtky."

Ron sa posadil a spustil hlavu do rúk, napodobnil tak Draca. Harry vyzeral ustarane.

"Zlomí sa, ak jej znova ublížia," mrmlal Ron, zdvihol hlavu a hľadel do letaxu. "Nezvládne ďalšiu nehodu ako naposledy."

Draco začul Harryho vydýchnuť niečo, čo sa dalo popísať len ako zaskučanie. Vyzeral, ako keby praskal vo švíkoch obavami.

Zrazu sa Harry postavil, schmatol ťažkú vázu z kraja stola a hodil ju o stenu so silným treskom a zavrčaním. Sklo sa rozsypalo na zem v uspokojujúcom neporiadku.

Žiaden z nich sa ani nestrhol. Harry sa znova posadil, už vyzeral trochu pokojnejšie.

Draco mal pocit, že po prvý raz vo svojom živote Harrymu rozumie.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 9. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
Dlho jej ten sľub, že im nebude robiť slúžku, nevydržal, keď im potom varila.  Ešteže ju Draco zastihol pred tým, ako odišla. Cítil by sa desne a ani sa nečudujem. ... Dúfam, že ju čím skôr nájdu. Ďakujem za kapitolu  V 2. odseku: "Ale ochotne sa stavím, že ju neuvidíme, až kým nepôjde do práca, ak vôbec vtedy." 

Re: 9. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
Ach, Draco byl tak roztomilý, jak ji prosil za odpuštění. Ale ten konce... :(

Re: 9. kapitola Od: Morgana - 18.04. 2012
DDD milujem interakciu Draca a Luciusa. Tie časové úseky čakania boli skvelý nápad. Hádzanie vidličky a vázy, výbuchy hnevu a ospravedlnenia- pri tom všetkom som sa usmievala ako blbeček. Ešte aj to Hermionino zmiznutie mi nepripadalo až také tragické...haha a to kurňa a kurníkšopa, to sa ti podarilo (malá poznámočka MINUTE = maličký, malinkatý (synonymum môže byť aj TINY))

Re: 9. kapitola Od: zelaaa001 - 06.04. 2012
únos? zaujímavé, to som zvedavá, ako na tom bude Hermiona, ked ju nájdu. ďakujem za kapitolu!

Re: 9. kapitola Od: katykaty - 03.04. 2012
jaaaj som taka zvedava...uz sa neviem dockat, skelapoviedka

Re: 9. kapitola Od: kajinek - 03.04. 2012
Musím říct, že zatím tahle povídka vypadá moc dobře. :-) Uvidíme jak bude pokračovat, až bude "odtajněný" zbytek. Prosím, ať je Miona v pořádku, další šok už nepřežije. :-( Draco je pěkně roztomilej a Lucius se začíná vzpamatovávat z těch svejch předsudků( prej slabá krev, tsss) :-D

Re: 9. kapitola Od: THEADU - 01.04. 2012
Zdás sa, že som mala pravdu, ale uvedomuje si to Draco a nie Lucius Hermionu odviedli? Za tým bude určite Voldemort, alebo Wolf..

Re: 9. kapitola Od: Annie17 - 01.04. 2012
 už se nemůžu dočkat až si přečtu další díl ... určitě ji unesl Wolf, aby ji získal

Re: 9. kapitola Od: lulka4565 - 30.03. 2012
mile od luciusa ze si konecne uvedomil,ze krv nie je vsetko....no som zvedava co sa stalo hermione...

Re: 9. kapitola Od: andie - 28.03. 2012
no pekne, som zvedava, co bude dalej!

Re: 9. kapitola Od: gabi77777 - 25.03. 2012
skvělá kapitola ..... hned du na další 

Re: 9. kapitola Od: skaredanehoda - 23.03. 2012
díky moc za ďalšiu kapitolu :-)

Re: 9. kapitola Od: Jacomo - 23.03. 2012
Při Dracově snažení mě doslova bolelo srdíčko. Skoro jsem žadonila s ním, a to jsem na začátku povídky vyhlašovala, jak ho v ní fakt nemám ráda. Taky jsem pěkně "otočila" ¨:-) Zavolejte do novin, máme tu okamžik souznění Draca a Harryho. Téma na první stranu PS: Konečně jsem se přesvědčila, že mám přestat číst, a ono to skončí cliffhangerem! Světe, co mi to děláš! Ach jo.
Re: 9. kapitola Od: Jimmi - 23.03. 2012
A to sa autorka fakt snaží, aby žiadne cliffhangery nenechávala. Spomeň si na to pri 14 kapitole. Díky

Re: 9. kapitola Od: Stela - 22.03. 2012
Len dufam ze uz sa konecne dozvieme co sa Hermione stalo

Re: 9. kapitola Od: mimi - 22.03. 2012
dakujem:)

Re: 9. kapitola Od: steiiiny - 22.03. 2012
ach takový zvrat jsem nečekala....chudinka Hermiona

Re: 9. kapitola Od: NikkyD - 21.03. 2012
Dufam, ze Hermiona bude vporiadku, lebo sa mi pacil rozvoj medzi nou a Dracom.. Super kapitola! Diki:)

Re: 9. kapitola Od: waiwy - 21.03. 2012
Jej, doufám, že to dobře dopadne

Re: 9. kapitola Od: maria - 21.03. 2012
1

Re: 9. kapitola Od: Plaminek07 - 21.03. 2012
Hmmm - Lucius a uznat chybu? Tak to muselo jeho egem pořádně zatřást....Pěkně se to zamotává a já jsem napnutá jako guma u kalhot jak to dopadne...

Re: 9. kapitola Od: ailam - 21.03. 2012
tak začína to byť zaujimave, najskorej som to tipvala na toho wolfa, no teraz neviem....

Re: 9. kapitola Od: Jin - 20.03. 2012
och...čo sa jej len stalo...

Re: 9. kapitola Od: Leviatan - 20.03. 2012
no a malfoy bude musiet  zachranovat 

Re: 9. kapitola Od: Reni38 - 20.03. 2012
doufám, že bude v pořádku

Re: 9. kapitola Od: Jana - 20.03. 2012
Draco mi je cim dalej, tym sympatickejsi :)

Re: 9. kapitola Od: marieautratova - 20.03. 2012
NAPÍNAVÉ!NAPÍNAVÉ!

Re: 9. kapitola Od: Norika1971 - 20.03. 2012
samozrejme, uz som sa bala, ze to bude len o romantike :-D napinat moje nervy... :-D dari sa vam :-D

Re: 9. kapitola Od: CarmenElizabeth - 20.03. 2012
nie nie nie dufam že je vporiadku, dufam že ju nemaju smrtožruti

Re: 9. kapitola Od: holloway - 20.03. 2012
No jistě, Draca nejvíc zajímá, kde má jídlo, hroznej chlap. Rozhovor co pak vedl s Luciusem byl skvěle napsaný, Draco měl na své straně všechny trumfy a Lucius nakonec opravdu nemohl nic jiného než souhlasit s "přátelstvím". A myslela jsem že Hermi se zlobí a nechá je starat se o sebe samotné, tak co ta snídaně? Je nějaká měká na ně. Lucius chodí nervózně po domě a Draco nervózně vyskakuje při každém zvuku, to je mi ale dvojka...A Hermionu by nakonec ještě promeškal. Hned jak mu slíbila že si s ním promluví, říkala jsem si, že to nemůže dopadnout dobře. Achjo, ten wolf se mi vůbec, ale vůbec nelíbí. Tak doufám, že Draco ho najde a rozseká na kousky(i kdyby únoscem nebyl on). Musí to být opravdu vážné, když si Harry rozumí s Dracem. Tak nesedět a honem na záchrannou misi.
Re: 9. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
V také dačo dúfať! :D Ja viem, starý Draco by nezaváhal, ale jeho interakcia s Wolfom je ... neprezradím. A Hermiona, asi pochopila, že nevečerali, nechcela ich nechať o hlade... alebo že by to bolo tým, že pochopila, že má možno Lucius pravdu, ako tvrdila Dracovi? Ďakujem

Re: 9. kapitola Od: eihwe - 19.03. 2012
A na zacatku to vypadalo tak idylicky.. Paradni povidka.

Re: 9. kapitola Od: FlorenceMabel - 19.03. 2012
Podle mě v tom bude namočenej Wolf. Dík za překlad

Re: 9. kapitola Od: kiwic - 19.03. 2012
nějak se to začíná komplikovat. díky za překlad

Re: 9. kapitola Od: Werush - 18.03. 2012
Skvelá kapitola... Ďakujem veľmi pekne :)

Re: 9. kapitola Od: salviq-25 - 18.03. 2012

Re: 9. kapitola Od: Adushka - 18.03. 2012
??????? nechapem

Re: 9. kapitola Od: Ivonka - 18.03. 2012
Moc děkuji :-)

Re: 9. kapitola Od: petula11 - 18.03. 2012
Tak jsem se těšila až si spolu popovídají, a ona nepřišlaD:

Re: 9. kapitola Od: Monie2 - 18.03. 2012
Já jsem to věděla, že se něco pokašle, ještě že je tu vložená další kapitola, jinak bych měla infarktový stav celý večer!! Děkuji za skvělou kapitolku

Re: 9. kapitola Od: Osiris - 18.03. 2012
Hm, tak zmizení Hermiony jsem nečekala. Sakryš. Neodvažuji se tipovat, kdo nebo co za tím stojí.

Re: 9. kapitola Od: Claire - 18.03. 2012
No, máme tu katarzi - nebo už krizi? Kam zmizela Hermiona? Nemá v tom náhodou prsty její přelaskavý zaměstnavatel, t.č. na služební cestě? A zrovna v momentě, kdy Draco svým plamenným projevem vymámil z tatíčka zdráhavý souhlas s nadstandardně přátelskými styky. To snad není ještě ten slibovaný zvrat, nebo ano? Díky za kapču, hned se řítím dál.

Re: 9. kapitola Od: kukajda - 18.03. 2012
Úplně mě to vtáhlo do děje. Mám v žaludku špatný pocit, jako kdyby se to dělo ve skutečnosti. S napětím jdu číst dál

Re: 9. kapitola Od: dinca - 18.03. 2012
Páni...jsem napjatá k prasknutí, jak to bude pokračovat... Je to úžasné a tak strašně napínavé! Musím si jít okamžitě přečíst další kapitolu :D

Re: 9. kapitola Od: janulikD - 18.03. 2012
Mě se normálně svíral i žaludek! Tak je ta povídky napínavá a mám o ni teda pořádnej strach... Nic se nesmí stát já chci happy end ...

Re: 9. kapitola Od: Andariela - 17.03. 2012
fuuha...som zvedavá, čo sa s Hermionou stalo.Dúfam, že je v poriadku, isto v tom bude mať prsty Wolf, mám akéhosi tušáka...ale kto vie :)

Re: 9. kapitola Od: Michelle - 17.03. 2012
U poslední věty jsem se prostě musela usmát.Takovým tím šíííííleným úsměvěm. Krása. Díky moc.

Re: 9. kapitola Od: dsidova - 16.03. 2012
to vždycky musí nastat komplikace?!

Re: 9. kapitola Od: Nade - 16.03. 2012
Tahle kapitolaskončila nervy drásajícím způsobem. Pevně doufám, že Hermiona bude v pořádku. Aspoň relativně... uáááá

Re: 9. kapitola Od: Samarka - 16.03. 2012
Taky mám chuť si mrsknout nějakou vázou :D

Re: 9. kapitola Od: Leannka - 16.03. 2012
"Chceš s ňou mať viac než priateľstvo a ty to vieš," .. tak, tak Lucius má pravdu. Nechápem prečo Draco stále mele o priateľstve, keď tým myslí (alebo nemyslí?) niečo iné... Hermiona nezvestná? To bude zlé. A už viem komu to nahrá do kariet ))

Re: 9. kapitola Od: muuufi - 15.03. 2012
Dakujem za preklad

Re: 9. kapitola Od: teriisek - 15.03. 2012
To snad ne? Doufám, že bude Hermiona v pořádku, doufám, že ji najdou a případně zachrání dřív, než se jí stane něco, co by ji doopravdy zlomilo! Lucius si může nalhávat, co chce, ale je stejně znepokojený jako všichni ostatní. Ještěže si můžu hned přečíst další kapitolu, děkuju moc za překlad!

Re: 9. kapitola Od: 3lucky - 14.03. 2012
sakra, a toto je co? Proč mám pocit, že je do toho Wolf zapletený? no rychle pádím na další kapitolu...

Re: 9. kapitola Od: jerry - 14.03. 2012
tak dobre tato kapitolka zacala, najprv draco tatkovi vycistil zaludok za jeho nazory, potom mia dala dracovy sancu sa este porozpravat, a potom sa to vsetko pokasle tym ze ju nenajdu len jej prutik a krv. toto vobec neznie dobre. dik za preklad a tesim sa na pokracko.

Re: 9. kapitola Od: ebrova - 14.03. 2012
Ďakujem,  idem rýchlo čítať ďalej 

Re: 9. kapitola Od: Shoshi - 14.03. 2012
dráma začína, napínavé...

Re: 9. kapitola Od: Lenna222 - 14.03. 2012
Harmiona mu odpustila a pak zmizela, nemá v tom prsty náhodou Wolf? Protože ten chlapík se mi nelíbí.  

Re: 9. kapitola Od: JSark - 14.03. 2012
Draco začína rozumieť Harrymu, svet speje do záhuby. Teda, dúfam, že sa Hermione nič nestalo. Bojím bojím.

Re: 9. kapitola Od: Mucky - 14.03. 2012
uf...ještě že ta hermiona je taková jaká je a dá dracovi šanci :D jen doufám že se jí nestane něco zlého :D a moc se mi líbilo jak byl z toho draco na prášky a ani ron a harry nic nepronášeli :D super překlad :D

Re: 9. kapitola Od: petty002 - 14.03. 2012
tak to jsem zvědavá co se asi tak hermioně mohlo stát ...

Re: 9. kapitola Od: soraki - 14.03. 2012
ne ne ne ne ne! Harry, tak ti závidím... já tady žádnou vázu nemám

Re: 9. kapitola Od: Peggykaja - 14.03. 2012
Grrr... a už to vypadalo líp... a ted v tom ma prsty ten za*rany Wolf.... jestli ji neco duela, tak doufam, ze draco s enecha ovladnout smrtijedskou casti a poradn e mu to vytmavi....

Re: 9. kapitola Od: terezickas - 14.03. 2012
Výborná kapitola, děkuju moc za překlad. Doufám, že Hermiona bude v pořádku a že se zase nedostane do toho svého stavu.

Re: 9. kapitola Od: adelina - 14.03. 2012
Možná je to trochu zvláštní s ohledem na konec, ale musím říci, že to byla krásná kapitola. Draco má zcela jistě pravdu, jsou vyhnanci na obou stranách a nebudou to mít snadné. Snad bude Hermiona nakonec v pořádku. Děkuji za překlad

Re: 9. kapitola Od: vansmall - 14.03. 2012
Na to už nemám co říct.. Když už má naději tak se něco stane.. :-/ Ach jo...  Každopádně, oceňuji tvůj překlad, dříve jsem to nezmínila.. Myslím že bez těchto povídek bych neměla co dělat...  

Re: 9. kapitola Od: Goddy - 14.03. 2012
fajn, noaco že sem si před měsícem přestala hryzat nehty.. mam je zas kratke jak čuně.. aiugwhdbcs!!!!!

Re: 9. kapitola Od: lennyuchiha - 14.03. 2012
A je to tady ztracená Miona a záhadný Wolf. Lekce strachu pro Draka o někoho jiného než o sebe. Chudinka zamilovanej.

Re: 9. kapitola Od: crazyiiii - 14.03. 2012
po týhle kapitle jsem chtěla jít spát, ale nemůžu to prostě nejde:D Jsem ráda, že Draco našel odvahu vzepřít se Luciusovi a doufám, že i ten brzo úplně změkne - hlavně aby měli Hermionu zpátky doma!!   Díky za překlad:-)

Re: 9. kapitola Od: lucky - 13.03. 2012
Porozumnění, tak bych shrnula celou kapitolu, Draco sobě a Harrymu, Lucius době. A Hermiona, která se probírá z apatie.

Re: 9. kapitola Od: Gift - 13.03. 2012
Zamilovany Draco, krvacejici Hermiona a nepritomny Wolf... a sakra. Bez dalsich reci, padim na dalsi kapitolu;-). Diky

Re: 9. kapitola Od: luisakralickova - 13.03. 2012
Teda Jimmi, ty mi dáváš! Dnes mám čtenářský večer, těším se na slíbené chuťovky 11 a 12, tak doufám, že vydržím. Tolik komentářů najednou jsem ještě nedala:)) Vaše práce budiž oceněna medailí. Aspoň

Re: 9. kapitola Od: Lupi - 13.03. 2012
Ono sa to vždy musí nejako komplikovať, čo? to by nebolo ono... :) Inak výborný preklad:) Ďakujem

Re: 9. kapitola Od: myska111 - 13.03. 2012
Jej, kam se Hermiona ztratila, kdo ji unesl, smrtijedi nebo někdo jiný? Roztomilé, že Draco má pocit, že Harrymu rozumí. Je to hrozně napínavé. Snad Hermionu najdou a bude v pořádku.

Re: 9. kapitola Od: Lucka - 13.03. 2012
Dúfam, že je v poriadku. Určite už na nej napáchali mnohé zverstvá, neverím, že by sa dostala cez ďalšie..

Re: 9. kapitola Od: Zuzana - 12.03. 2012
Och... Draco:(  to jeho vyznanie ma bodalo pri srdci. Je to taký pravdivý scenár až to bolí. On vážne nemá veľa šancí nájsť si niekoho kto by mohol byť jeho priateľ, alebo viac... Lucius sa správal ako slon v porceláne. Surovo rozdupal všetko krehké a pekné okolo nich. Ale aspoň počúval čo mu jeho syn vraví a uvedomil si čo urobil. Nezostal zaslepený. Tak veľmi sa mi tieto postavy páčia. Sú tak krásne komplikované... Tak už chápem, že si ma chcela ušetriť. Ďakujem ... Ja som si myslela, že to bude kvôli nejakej hnusnej hádke, nečakala som, že ona sa stratí. A tá krv Och rýchlo idem na pokračovanie, lebo mám o ňu obrovský strach.

Re: 9. kapitola Od: tigy - 12.03. 2012
Tak toto bolo ako na hojdačke, začiatok pochmúrny, v strede zažiarilo svetielko nádeje len preto, aby bol koniec ešte deprimujúcejší   Som si istá, že v tom má Wolf prsty...odzačiatku mu nedôverujem 

Re: 9. kapitola Od: elena - 12.03. 2012
doteraz islo vsetko asi az pridobre co? 

Re: 9. kapitola Od: denice - 12.03. 2012
Tak Draco prožil svůj okažik prozření a dokázal rozumným a dospělým způsobem otci vyložit, že nemá pravdu. Vyrostl, najednou vidí budoucnost jasněji než Lucius. Co s lidmi dělá láska. A pak taková rána. Doufám, že s tím Wolf nemá nic společného. Díky.

Re: 9. kapitola Od: Kaitlin - 12.03. 2012
Perfektní, přesně takovýhle kapitoly ráda píšu :D A nerada čtu, pokud nemám hned k dispozici pokračování. :) Dracova starost je neuvěřitelná, když ho porovnám s tím Dracem, který se tam objevil na začátku povídky. :) 

Re: 9. kapitola Od: ansus - 12.03. 2012
Jimmi, skvělá kapitolka - výborné gradování emocí. Tedy - dnešek je naprosto neskutečná smršť - máš můj obrovský obdiv a beta taky - to je obří kus práce. Holky, smekám!
Re: 9. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Vieš, že sme to stihli za mesiac? Zdalo sa mi to dva týždne, ale overila som to v mailoch, fakt tomu bude mesiac. A to máme každá ešte jednu poviedku :D Mám rada takéto prekvápka (smršte) a vďaka ostatným tu stále niečo bolo, takže nebolo nevyhnutné zapĺňať medzery... tak som si počkala. A keď sa mi ešte podarilo povoliť prístup len za odmenu, už som neodolala. Prekladám pre tých, čo komentujú, takže ste si to zaslúžili :D Ďakujem
Re: 9. kapitola Od: sabu - 12.03. 2012
přidávám se ke smekání se svým imaginárním kloboukem;)

Re: 9. kapitola Od: hatifnatif - 12.03. 2012
bože, porozumění mezi Harrym a Dracem (byť tiché) je dobré....ale okolnsoti by mohly být jiné.......teda Jimmy, ty ale svištíš kosmickou rychlostí .-D díky
Re: 9. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Jo, Harry tu u mňa zabodoval. A to ešte nič nevie... Ďakujem

Re: 9. kapitola Od: marci - 12.03. 2012
"Nehoda". "Incident"... ach jo. Jsem ráda, že Hermiona dá Dracovi šanci. Doufám... ...a těším se na pokračování, díky moc.
Re: 9. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Jedného sa určite dočkáš, zvyšok uvidíme. Nechcem, aby sme skončili v zlom. Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke