Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

6. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 12.03. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/6/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

6. kapitola

"Sú zranení, nie mŕtvi," oznámil Lucius, keď sa Draco vrátil do obývačky. "Rád určite nebol šťastný, keď sa z letaxu vynorila moja tvár, ale keď som vysvetlil... situáciu... boli ochotnejší."

Draco potlačil svoj nezmyselný hnev na tých dvoch idiotov, ktorí sa zranili, keď ich Grangerová potrebovala.

"Ako sa má?" spýtala sa otec.

"Nereaguje," odpovedal. "Nerád to hovorím, ale myslím, že by sme sa mali radšej naučiť, ako si na chvíľu pripravovať jedlo sami. Je na tom poriadne zle. Vôbec sa nezdá, že by niečo počula."

Lucius zavrčal, očividne podráždený.

"Tí jej dvaja kamoši potrebujú záložný plán pre prípad ich neprítomnosti. Evidentne si uvedomovali jej stav. Nejaké varovanie by prišlo vhod - mohla nás zabiť. Určite zranila teba."

Draco sa pozrel na ruku. Rana bola hlbšia, než si pamätal, ale zdala sa nedôležitá vzhľadom na problémy, ktoré mala Grangerová. Rany sa dajú vyliečiť. Pokrčil plecami.

"Bezpečnosť," zrazu povedal a odfrkol si. "Spomínaš si, čo povedala? Keď som sa jej spýtal, prečo berie každú noc ten elixír. Snažil som sa, aby priznala svoju závislosť, ale namiesto toho povedala 'kvôli bezpečnosti'. Krucinál. Som zvedavý, čo ešte robieva počas nočnej hrôzy. Asi Pottera s Weasleym na smrť vydesila."

Jeho myšlienky prerušilo zaburácanie letaxu, z ktorého vykročil Wolfgang, očividne rozrušený.

"Je v poriadku?" spýtal sa, ruky zaťaté. Obaja Malfoyovci si všimli mimoriadne napätie v mužových pleciach, čeľusti, v celom vystupovaní. Draco prižmúril oči.

"Je vo svojej izbe, v jednom zo svojich stavov," oznámil chladne Lucius.

"Zranila sa? Zranila niekoho?"

Draco zdvihol ruku, aby Wolfgang mohol vidieť ranu.

"Trochu sa doškriabala, ale je v poriadku. Vzali sme jej nôž skôr, než mohla narobiť skutočnú škodu."

Wolfgang si vydýchol. "Som vám vďačný. Prešla... prešla si mnohým."

Bez ďalšieho vysvetľovania odišiel smerom k jej izbe.

Lucius zamyslene prižmúril oči. Draco dokázal rozoznať, že sa rozhoduje, ako formulovať svoje ďalšie vyhlásenie.

"Zjavne tí, ktorí ju majú radi, ju majú radi naozaj intenzívne," nakoniec povedal.

Draco potlačil nepríjemný pocit v bruchu, keď si spomenul na to, aké to bolo mať jej drobné telo v náručí, jej ruky okolo krku, jej tvár pritlačenú na hruď.

Ako keby mu otec čítal myšlienky, otočil sa k nemu a povedal: "Bolo by najlepšie, keby sme si nedovolili príliš sa na ňu naviazať, Draco. Vieš rovnako dobre ako ja, že je cieľom Temného pána. Aj bez toho, ak prežije, nikdy by sme sa nemohli s jej druhom... zniesť."

Draco neodpovedal. Pochopil význam príliš jasne. Ale pociťoval z neho podivnú nevoľnosť.

"Synu, povedz mi, že mi rozumieš."

"Samozrejme," nahnevane vyprskol. "Nechceš, aby sme sa spriatelili s humusáčkou. Nie som hlúpy, otec."

Lucius nevyzeral z tejto situácie veľmi šťastný, ale Draco si nebol istý prečo. Dostal, čo chcel - Dracovo slovo, že sa nezblíži s Grangerovou... Ako sa ale mohol vyhnúť tomu, aby si ju trochu neobľúbil? Ako by to dokázal ktokoľvek z nich? Bola prekliatou hádankou, ale jej tichá príťažlivosť sa nedala poprieť. Dokonca jeho otec sa voči nej obmäkčil, bez ohľadu na to ako veľmi to možno popieral.

"Určite k nám bola veľmi láskavá," povedal roztržito Lucius. "Škoda jej krvi."

Zanechal Draca v obývačke, aby preskúmal kuchyňu kvôli niečomu požívateľnému.

Draco zostal pred kozubom, snažil sa upokojiť rozzúrený pulz, než ho nasledoval.


Jedli obschnuté lievance s čajom.

Lucius zazeral na svoj tanier a bez nadšenia štuchal do jedla.

"Dúfam, že jej bude čoskoro lepšie. Zvykol som si na jej varenie," prehlásil.


Hermiona zostala v izbe celý deň, hľadela dohora mŕtvymi očami. Draco ju často kontroloval, ale nijako nenaznačila, že by si ho všimla.

"Možno nemám dovolené priateliť sa s tebou, Grangerová, ale stále ťa chcem lepšie spoznať," neohrabane prehovoril, keď sa vedľa nej posadil na posteľ. "Nerob si starosti s tou ranou na mojej ruke. Nič to nie je. Rýchlo sa hojí. Viem, že si nechcela."

Zažmurkala a Draco si vzdychol, znova ju nechal samu.


O deviatej sa letax prebral k životu. Vypotkýnali sa z neho Harry s Ronom. Draco s Luciusom vzhliadli od čítania, prekvapení vyrušením. Obaja boli veľmi obviazaní, ale vyzerali dostatočne zdravo. Ron mal škaredú modrinu pod okom.

"Wolf povedal, že ťa zranila," zazrel Harry na Draca.

Draco nadvihol obočie. "Nepredstieraj, že sa staráš, Potter. Nie je to hlboké. Budem v poriadku. Je vo svojej izbe, ak ju chcete vidieť."

Bez ďalšieho slova odišli pozrieť Hermionu.

O pol hodiny neskôr sa vrátili.

"Je v naozaj zlom stave," mračil sa Ron. "Spustila to nočná hrôza?"

"Nie," vyštekol Draco. "Spustilo sa to, keď si uvedomila, že ste sa vy dvaja blbci neukázali a dospela k zrejmým záverom." Strápená vina prešla cez Harryho aj Ronovu tvár.

"Sakra," riekol Ron. "Myslela si, že sme mŕtvi. Ako dlho myslíš, že jej bude trvať, kým začne znova rozprávať?" otočil sa k Harrymu.

"Naposledy to boli mesiace," odpovedal s ťažkým povzdychom Harry. "Len musíme počkať. Malfoy, neviem, či bude schopná pokračovať v tvojej liečbe. Ak nebude, asi ti musíme poslať niekoho iného, aby to skúsil."

Draco sa zaksichtil. Teraz potreboval ošetrenie len každý druhý deň, takže zatiaľ nebol zúfalý, ale hnusila sa mu predstava, že nejaký náhodný člen Rádu bude na neho klásť ruky.

"Myslel som, že nikto iný nevie ako," odsekol.

"Nikto iný nevie, nie tak dobre ako Hermiona, ale je lepšie, keď to skúsime, než aby kliatba znova zmocnila tvojho tela," pokrčil Harry plecami.

Draco len zavrčal. Chcel, aby sa o neho postarala Grangerová. Len Grangerová. Bol na ňu zvyknutý.

"Necháme sem mamu poslať nejaké jedlo," riekol Ron, keď si prezeral zvyšky ich raňajok na kuchynskom stole. "Neviem, kedy začne Hermiona znova variť."

Keď dvaja muži odišli letaxom, Lucius sa zaškeril.

"Ak budem musieť existovať na Weasleyovskej kuchyni, prisahám Merlinovi, sám sa vrátim k Temnému pánovi."


Nasledujúceho dňa letaxom s Harrym a Ronom prišla členka Rádu menom Rose.

"Malfoy, Rose sa ťa pokúsi ošetriť. Má nejaký liečiteľský výcvik a pozná elixíry, ktoré používa Hermiona," oznámil Ron. Mal trochu menej obväzov, ale čierne oko mal rovnako napuchnuté ako predtým. Rose sa tvárila neobyčajne znepokojene. Vyzerala približne rovnako stará ako Draco, ale bola veľmi drobná, nevýrazné hnedé vlasy mala ustrihnuté po bradu, nevhodne lemovali jej vychudnutú tvár. Oči jej poskakovali po izbe.

Draco na ňu nadvihol obočie. Toto mala byť Grangerovej náhrada? To dievča vyzeralo, ako keby malo z nervozity odpadnúť. Všimol si, ako sa jeho otec uškrnul, keď predstieral, že číta svoju najnovšiu knihu.

S pokrčením pliec si Draco vyzliekol košeľu a ľahol si na gauč, tak ako to mala rada Grangerová.

"Tak do toho," vyštekol a dievča takmer zvýsklo strachom.

Harry prevrátil očami. "Ideme pozrieť Mionu. Nevydes to úbohé dievča, Malfoy." Odišiel s Ronom.

Rose sa poposúvala k Dracovi, ruky sa jej triasli, keď vykladala elixíry. Draco odolal nutkaniu zavrčať na ňu.

"Do-dobre," koktala. "Teraz idem..."

"Nemusíš mi to vysvetľovať, len to kurva urob," zavrčal Draco. Neznášal túto vyškerenú kvetinku. Dokonca Grangerová s poškodeným mozgom mala viac elegancie než ona.

Jej elixír bol redší než Grangerovej a keď mu ho rozliala po hrudi, celý stiekol na gauč.

"Ty zasraná krava, zničila si gauč!" vyletel. Rose zafňukala a pritlačila mu ruky na hruď, začala zaklínadlo trasľavým hlasom.

Dokázala vytiahnuť len niekoľko úponkov, než sa Draco prestal ovládať a povedal jej, aby vypadla. Ošetrenie stačilo, aby s ním chvíľu vydržal, dokonca aj keď bolo žalostne neprimeranou paródiou Grangerovej schopností.

Luciusov úškrn sa ešte zväčšil, keď to dievča utieklo do letaxu s vreckom elixírov pritisnutým k hrudi a s roztrasenou spodnou perou.

 "Nestratil si svoj štýl, synu," povedal.

"Je naprd liečiteľka," odpovedala. "Grangerová by ju strčila do vrecka."

Lucius neodpovedal, len pretočil ďalšiu stránku v knihe.


Draco šiel ten večer navštíviť Hermionu po tom, čo Harry s Ronom odišli.

"Čauko, Grangerová," usadil sa na kraj postele. "Len ma napadlo, že by si chcela vedieť, že teraz nechali o mňa starať sa akúsi debilnú členku Rádu. Je totálne blbá."

Hermionine oči boli zatvorené. Možno spala. Ruku mala položenú blízko jeho a on zauvažoval, čo by sa stalo, keby sa dotkol jej prstov.

"Ešte ti aj zničila gauč. Možno ho dokážeš napraviť prútikom, keď ti bude lepšie."

Dotkol sa ukazovákom jej, a potom obkreslil každý prst, pomaly a pozorne. Nikto nemusel vedieť, čo robí. Nikto nemusel nič vedieť.

"Môj otec nechce, aby som sa s tebou príliš zblížil, ale myslím, že trepe nezmysly. Nie si taká zlá, keď na to príde. Dokonca môj otec ťa má rád. Len si robí starosti kvôli... kvôli tej záležitosti s krvou."

Pohladil ju po ruke. Mala takú jemnú pokožku. Nikto sa to nedozvie.

"Aj ja som si kvôli tomu robieval starosti. Ale už viacej nerobím. Si iná, než som čakal." Už šepkal, bál sa, že Lucius načúva pri dverách. "Nevravím, že chcem mať... niečo... s tebou... Len chcem byť priateľský. Ale myslím, že sme príliš rozdielni."

Draco si vzdychol. Všetko bolo také pokašľané. Chcel sa priateliť s humusáčkou. Práve to povedal nahlas a bola to blbá pravda.

"Vieš, kedysi sme bývali niekým. Moja rodina. Teraz neviem, čo sme zač. Myslím, že sme blízko vymretiu."

Pošúchal ju palcom na zápästí. Každá jej časť bola jemná.

"Počul som Pottera s Weasleym vravieť, že si sa pokúsila ukončiť to. Dúfam, že to nie je pravda, ale ak je, dúfam, že to viacej neurobíš. Ja viem, aké je to stratiť nádej... ale nie je to tu také hrozné. Toto stojí za život, správne? Máš v živote veľa dobrých vecí. Ľuďom na tebe naozaj záleží. To nemajú všetci."

S povzdychom jej stisol ruku a vstal.

"Weasley s Potterom vravia, že bude trvať mesiace, kým sa vrátiš k normálu, ale sú to idioti. Viem, že z tohto naskočíš nazad. Určite som si nabetón istý, že áno, pretože nás prinútili jesť stravu tej Weasleyovskej ženskej. A Grangerová, ak budem musieť vytrpieť ešte jedno liečenie tej nočnej mory, čo si vraví liečiteľka, myslím, že asi nechám to kúzlo, aby ma znova ovládlo. Má také vlhké ruky."

Vyšiel z izby s horším pocitom než predtým, keď tam vošiel. Všetko sa zdalo byť o toľko hroznejšie, keď to vyslovil nahlas.

Nepokojne spal, kým v jeho vnútri krúžila kliatba.


O dva dni neskôr bola z neho roztrasená troska.

"Je mi jedno, či je z neho vydesená, potrebuje liečiteľa!" reval Lucius do letaxu. "Kliatba znova získava na sile. Keby robila lepšie svoju prácu, neviedli by sme tento rozhovor!"

Draco sotva počúval, chúlil sa do klbka na gauči, spotený a bledý. Návaly páliacej bolesti stúpali v jeho krvi - nič podobné, ako ten večer, keď ho Grangerová opustila, ale stačilo to na to, aby sa desil, že sa to zhorší.

Rose sa vypotkýnala o niekoľko minút z letaxu, niesla elixíry a ostražito sledovala Draca. Lucius si prekrížil ruky a prižmúril na ňu oči.

"Prosím, vyzleč si košeľu," povedala trasľavým hlasom, keď miešala elixíry. Draco ju zo seba strhol a ľahol si, telom mu trhalo proti jeho vôli.
Začala so zaklínaním a Draco čakal na úľavu.

Nič sa nestalo.

"Čo sa krucinál..." zachrapčal.

"Neviem... neviem, čo sa deje..." So sústredením začala znova s odriekaním.

"Možno... Možno som namiešala elixír nesprávne..." koktala, tvárila sa rozpačito.

"Ty zasraná bezcenná náhražka liečiteľky!" jačal zachrípnuto Malfoy. "Ja tu horím a ty nedokážeš namiešať správne ani poondiaty elixír? Ty zbytočná, úbohá..."

"To stačí, Malfoy," ozval sa Hermionin hlas. "Rose, vráť sa do Hlavného stanu, prosím. Už sa o jeho liečbu postarám sama."

Rose strelila po Hermione šokovaným a vďačným pohľadom. Doslova vbehla do letaxu.

"Grangerová!" zachrčal Malfoy. "Vďaka Merlinovi."

Hermiona prešla vedľa neho. Vyzerala bledá a slabá, ale oči mala živé hnevom.

"Správal si sa k nej ako totálny kretén," vybuchla. "Poriadne si ľahni."

Rýchlo sa posunul do správnej polohy, zaplavený úľavou z toho, že vidí jej tvár. Ani mu neprekážalo, že ho komanduje. Bolo to tak vyložene grangerovské, bolo to takmer upokojujúce.

Privoňala k elixíru dievčaťa a zvraštila nos. Po nejakých úpravách ním natrela Draca a začala so zaklínadlom.

Jeho krvou bublal ten istý pocit, keď z neho vyťahovala kliatbu, ale bolo tam ešte niečo iné.

Bolo to jej rukami. Miloval pocit, keď sa ho dotýkala. Vždy sa mu zrýchlil pulz. Takmer z toho pocitu zastonal, ale zahryzol si do jazyka.

"Teraz budeš potrebovať liečbu dlhšie," oznámila. "Zase to zosilnelo."

Draco si uvedomil, že v duchu za to bohom vraví 'ďakujem'. Dlane mala pritlačené na ňom, špičky prstov položené pri kľúčnej kosti. Chcel jej ruky prikryť svojimi.

Nemôžeš, vyčítal sám sebe. Sľúbil si, že si udržíš odstup.

Vzhliadol a zbadal Luciusa, ako sa na neho mračí. Namiesto toho, aby si to vyložil, zatvoril oči a vychutnával si posledných pár minút, kedy mala Grangerová svoje jemné ruky na jeho pokožke. Už nikdy nechcel znova vidieť tú druhú prekliatu liečiteľku.

Nakoniec sa stiahla.

"Si v poriadku," vyhlásil užasnuto Draco, keď sa na ňu znova zahľadel. Teraz keď bolesť bola preč, dokázal posúdiť, aké to bolo neuveriteľné.

"Robili sme si o vás veľké starosti, slečna Grangerová," riekol Lucius, keď si ju dôkladne prezeral. Draco odolal nutkaniu uškrnúť sa na svojho otca. Lucius ju mal rád. V jeho hlase bol skutočný záujem. Aký pokrytec.

"Je mi ľúto, že som vás znepokojila," odvetila so slabým úsmevom. "Tentoraz som z nejakého dôvodu naskočila nazad dajako ľahšie."

Draco nepohodlne zauvažoval, či použila slová "naskočila nazad" len náhodou alebo preto, že ho včera večer počula rozprávať. Pretože ak ho to počula povedať, počula ho povedať príliš mnoho.

"Už niektorý z vás jedol?" spýtala sa. Záporne pokrútili hlavami.

Postavila sa a odišla do kuchyne, kde prehľadávala skrinky, aby pripravila neskorú večeru.

Draco sa vyhol otcovmu pohľadu a odišiel do spálne. Potreboval studenú sprchu, než znova vyjde. Spomienka na jej ruky s ním robila čudné, nádherné veci.


Potichu sa najedli a Draco venoval extra pozornosť tomu, ako jeho otec jednal s Hermionou. Lucius sa na ňu dvakrát usmial. Bez požiadania jej dolial vodu. Poďakoval jej za jedlo.

Po tom, čo odišla do svojej izby, Draco zachytil previnilé oči svojho otca.

"Si hnusný zasraný herec," uškrnul sa.

"Som si istý, že neviem, o čom rozprávaš," odvetil Lucius, kým si oprašoval imaginárne smietka z rukáva.

Draco si odfrkol. "Obľúbil si si ju! Chceš byť jej priateľom!" zasyčal. "Ani sa to neobťažuj popierať. Vieš čo, otec? Mám totálne v paži, či je to pravda, ale potom ma nekŕm tými nezmyslami o tom, aby som sa na ňu nenaviazal. Možno nie je čistokrvná, ale ako si si možno všimol, je jediným človekom, ktorý sa s nami od našej záchrany neodmieta rozprávať. Všetci ostatní – na oboch stranách - by nás radšej videli mŕtvych . Ak máš ty dovolené byť k nej priateľský, potom mám aj ja."

 

Lucius opätoval Dracov pohľad. "Ako presne priateľský s ňou chceš byť, synu? Je totiž celkom pekná. Mojej pozornosti neuniklo, ako sa na ňu pozeráš."

"Ach, prosím," posmieval sa Draco. "Nepošpiním krvnú líniu. Tak nízko by som neklesol. Len nechápem, prečo by sme s ňou nemohli jednať tak ako ona jedná s nami - pekne. To dievča na nás zaútočilo nožom a potom sa kvôli tomu cítilo previnilo... Určite si uvedomuješ, aká je to vzácna reakcia?"

Lucius sa nad tým žartom uškrnul. "Áno, možno chápem, kam mieriš. Je milé mať spojenca, dokonca aj keď má pochybné krvné postavenie. Môžeme k nej byť priateľskí, ak si želáš."

Draco uvoľnil plecia. Uľavilo sa mu pri otcových slovách - začínalo byť pre neho čím ďalej ťažšie maskovať svoj nedostatok nenávisti voči ich hostiteľke.

"Ale synu, nechcem, aby toto zašlo za hranice priateľstva, rozumieš? Nezničíš stovky rokov dokonalého pôvodu len preto, že je k nám nejaká humusáčka láskavá."

Plecia sa mu znova napli. Začínal to slovo nemať rád. Ale ak toto boli podmienky, fajn. Aj tak nechcel viac než priateľstvo. Nechcel.

Do mysle mu vstúpila spomienka na jej ruky, ale so zamračením ju vytlačil preč.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 6. kapitola Od: Silentlexi - 14.10. 2014
Krásne ! Dojímavé ...

Re: 6. kapitola Od: pimpinela - 23.03. 2014
fúú, som rada, že sa z toho Hermiona ako tak dostala. No a Draco sa nezaprel...:D...Luciusa pekne prekukol ...No Hermiona je ich jediná nádej...tak nech sa skúsia nesprávať k nej milo!  Ďakujem za preklad.  

Re: 6. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
No, tak to sme pokročili.... Draco si užíva Hermionine ruky...A už aj Lucius mení názor na priateľstvo... Fíha  Hermiona sa z toho dostala akosi rýchlo....žeby vďaka Dracovi? Ďakujem  V 4. odseku: "Nikto iný nevie, nie tak dobre ako Hermiona, ale je lepšie, keď to skúsime, než aby (sa) kliatba znova zmocnila tvojho tela," pokrčil Harry plecami.

Re: 6. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
Chudák Rose, nechtěla bych být na jejím místě. Však on Lucius určitě změní názor ohledně pokračování čistokrevné linie :)

Re: 6. kapitola Od: zelaaa001 - 06.04. 2012
tá štipka príťažlivosti to skvele okorenila, ďakujem za preklad!

Re: 6. kapitola Od: Jacomo - 22.03. 2012
Zcela jednoznačně u mě vede Luciusova věta: "Ak budem musieť existovať na Weasleyovskej kuchyni, prisahám Merlinovi, sám sa vrátim k Temnému pánovi." Normálně jsem se rozřehtala nahlas. A další perla je ten jejich rozhovor: "...Možeme k nej byť priateľskí, ak si želáš." Ten Lucius mě fakt baví! Merline, on se do ní snad zakouká sám! :-)

Re: 6. kapitola Od: mimi - 22.03. 2012
super poviedka, dakujem za preklad:))

Re: 6. kapitola Od: Stela - 22.03. 2012
Skvelá kapitola

Re: 6. kapitola Od: steiiiny - 22.03. 2012
Ach tohle je vážně dobrá povídka :))

Re: 6. kapitola Od: skaredanehoda - 21.03. 2012
milujem tú časť s rukami... je taká jednoduchá a pritom s maximálnou výpovednou hodnotou :-)

Re: 6. kapitola Od: NikkyD - 21.03. 2012
Dufajme ze Lucius coskoro zmeni nazor kedze Draco zacina urcite mat nejake city k Mione! uzasna kapitolka!

Re: 6. kapitola Od: waiwy - 21.03. 2012
Skvělá povídka, sem zvědavá jak se to rozvine :)

Re: 6. kapitola Od: maria - 21.03. 2012
PEKNA POVIEDKA

Re: 6. kapitola Od: Plaminek07 - 21.03. 2012
páááni,skvělá povídka,už se těším na další pokračování...

Re: 6. kapitola Od: ailam - 20.03. 2012
tak teraz mi príde draco už totálne nedracovský, to iste plati aj pre luciusa.... som zvedavá, čo sa z toho vyvinie :)

Re: 6. kapitola Od: Jin - 20.03. 2012
vdaka :D

Re: 6. kapitola Od: Jana - 20.03. 2012
Pekna poviedka :) Dakujeme za preklad :)

Re: 6. kapitola Od: Reni38 - 20.03. 2012
asi jsem přišla na to, jak si přečíst vše

Re: 6. kapitola Od: marieautratova - 20.03. 2012
na ,,čisté krvi" nezáleží, do toho! :)

Re: 6. kapitola Od: Leviatan - 20.03. 2012
znova ma to pustilo dalej uvidim ci ma to pusti znova 

Re: 6. kapitola Od: Annie17 - 20.03. 2012
díky za překlad :)

Re: 6. kapitola Od: Norika1971 - 20.03. 2012
skoda ze niektori ludia maju problemy dat najavo svoje prave city a spravaju sa ako deti, aj ked by v skutocnosti chceli povedat a spravat sa uplne inak.

Re: 6. kapitola Od: Norika1971 - 20.03. 2012
zaujimave, ze Luciusovi napriek zachrane jeho zivota a straty manzelky zostali stale predsudky...

Re: 6. kapitola Od: holloway - 20.03. 2012
Na můj vkus Draco hodne rychle změnil svůj postoj k Hermioně. Přišlo mi, že ji opravdu nenávidí a teď najednou ji téměř miluje, No ale což, dobře se to čte :-) Jsem ráda, že těm dvěma konečně došlo, že by Hermi nemusela dělat služku a mohli by se o sebe postarat sami. Rose lituju, Draco si na ní vybíjí vztek. Scéna u Hermioniny postele byla velmi dojemná a asi to dojalo i ji když koukala tak rychle vstát. A na konci uz Draco nemá rád slovo humasačka, možná že si to u mně ještě vyžehlí :-)
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
To len nám tak pripadá, ubehli mesiace. Snažil sa jej vynahradiť to okno, bol milší, učil ju hrať šachy, zažil ju v najzraniteľnejšom stave... naozaj len pomaly. Myslím, že nikdy nič také nezažil a dosť to jeho systémom otriaslo. A nechápe, čo k nej cíti, to som si istá. Ale niečo je inak, len netuší čo a prečo. Ale my hej! Ďakujem 

Re: 6. kapitola Od: CarmenElizabeth - 19.03. 2012
lucius sam seba presvieča že ju len akceptuje ale pri tom ju ma rad. an draco ju vo vnutry začina milovat to je krasne ako je vydiet tie posuni v ich vztahoch aspon zo strani malfoyovcou

Re: 6. kapitola Od: FlorenceMabel - 19.03. 2012
Čím dál víc mě zajímá, co Hermionu zlomilo.... Jinak díky za překlad.

Re: 6. kapitola Od: kiwic - 19.03. 2012
díky

Re: 6. kapitola Od: Werush - 18.03. 2012
Kapitola bola skvelá a každou novšou kapitolou je poviedka lepšia a lepšia :)

Re: 6. kapitola Od: Adushka - 18.03. 2012
zaujimavé :)  diky

Re: 6. kapitola Od: petula11 - 18.03. 2012
No tak tohle jsem nečekala, myslela jsem že Hermioně porvá dýl než se vzchopí a ještě že o ni má Lucius starost tak to mě dorazilo:D
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Netypická poviedka, má potešiť dušičku.  Díky

Re: 6. kapitola Od: Osiris - 18.03. 2012
Předsudky jsou velké, ale zdá se, že autorka Draca i Luciuse popostrkuje dopředu velikými kopanci =) Jsem zvědavá na další. Osi
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Vpred, vzad, občas do nich niekto strčí zboku... uvidíme kam to povedie. Díky

Re: 6. kapitola Od: Monie2 - 18.03. 2012
Aby se o ni nakonec Draco a Lucius nepoprali :D :D
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
To snáď nie, Lucius miloval a snáď ešte miluje Narcissu. Malfíci sa zamilovávajú raz za život ale navždy. Díky

Re: 6. kapitola Od: Claire - 18.03. 2012
Ale, ale, to jsem zvědavá, jak dlouho vydrží fáze popírání tentokrát. A tělem klame i Lucius - za chvíli si pánové půjdou po krku jak dva kohouti, krev nekrev.. Než být závislý na weasleyovské kuchyni, to se raději dobrovolně vrátím k Temnému pánovi - konečně, zdá se, někdo, kdo má na Molly podobný názor. Ale ta "ložnicová zpověď" byla moc pěkná a scénky s Rose taky neměly chybu.. Jestli je tohle děvče jediná léčitelka Řádu, tak jim buď Merlin milostiv. Díky za kapitolu.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Vidíš, to mi nedošlo. V niektorých FF má Rád množstvo členov, všetky tie ich bezpečné domy, hromadný útok na Voldyho (ale keď si spomeniem na to množstvo smrtíkov čo útočili vo filme na Rokfort, však toľko nebolo ani čarodejníkov), v tejto je ich len pár... možno Rose patrila ku Grim. 12, možno iné domy mali svojich vlastných... ktohovie. Díky

Re: 6. kapitola Od: kukajda - 18.03. 2012
Je osvěžující, když je v některé povídce zakomponovaný jak Draco tak Lucius. Moc jich zatím neznám a v téhle to povídku krásně oživuje. :-)

Re: 6. kapitola Od: salviq-25 - 18.03. 2012
Muehehehe :D Zdá sa mi to alebo sa Draco správa ako žiarlivý chlapček? :D Viem si predstaviť aké pekné veci by od nej chcel Drackie...:D

Re: 6. kapitola Od: janulikD - 18.03. 2012
A Draco si podepsal rozsudek... Sice to není ještě láska ale určitě brzo bude :) Už aby t obylo :)

Re: 6. kapitola Od: dinca - 18.03. 2012
moc povedené  Draco prostě válí

Re: 6. kapitola Od: Andariela - 17.03. 2012
Draco sa nám pomaly, ale isto zamilováva :) juuj ako ja zbožňujem Dramione :)

Re: 6. kapitola Od: Michelle - 17.03. 2012
Torálně dobré! Chudinka Rose xP... A vsázím krk na to, že slyšela, jsem zvědavá, jak na její rychlé uzdravení budou reagovat Harry s Ronem

Re: 6. kapitola Od: eihwe - 16.03. 2012
Stejně tech sto let dokonaleho puvodu znici. :-) 

Re: 6. kapitola Od: dsidova - 16.03. 2012
skvělá kapitola.

Re: 6. kapitola Od: Samarka - 16.03. 2012
Nádherná kapitola, Draco se nám zamilovává :)

Re: 6. kapitola Od: Leannka - 15.03. 2012
 Nezničíš stovky rokov dokonalého pôvodu len preto, že je k nám nejaká humusáčka láskavá." ...vrrrr krv nado všetko, samozrejme... Ale áno chceš Draco, ale možbo to ešte nevieš hahahahaaaa Ináč tento špeciálny režim sa mi páči. Ja a veľa rovnako nevďačných ľudí sme boli príliš lenivý aby sme poctivo poďakovali komentárom. Toto nás prinútilo. A vy - prekladateľky- si to váne zaslúžite. 
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 15.03. 2012
Tie kapitoly máte ako odmenu :D Keď už bude poviedka hotová a mňa uchváti nejaká ďalšia, už to nebude také dôležité. Teraz mám pocit, ako keby sme si prekladali len pre seba, hrali sa s poviedkou :D A hrozne ma to baví, takže to určite stálo za to. 

Re: 6. kapitola Od: muuufi - 15.03. 2012
Dakujem za preklad

Re: 6. kapitola Od: teriisek - 15.03. 2012
To je jasné, že se musela probudit brzy, copak by tam ty dva chudáky mohla nechat samotné? Ještě by jí v hrůze z péče zbytku Řádu prchli zpátky k Voldemortovi a všechna námaha by byla k ničemu;) Baví mě, jak si všichni tři už tak pěkně zvykli a pomalu ty předsudky překonávají, ač si to třeba ještě nechtějí přiznat. A Lucius má něco za lubem, ten chlap je nějak moc chytrý:D Díky za krásný překlad, jsem hrozně zvědavá na další vývoj!

Re: 6. kapitola Od: Nade - 15.03. 2012
Lucius moc dobře vnímá, jak Draco reaguje na Hermionu. Jeho varování je pokratecké, přesně jak řekl Draco, ale vzhledem k tradici jejich rodu, nejčistějčího z čistých, to lze pochopit. Oba se stím budou muset nějak porvat.

Re: 6. kapitola Od: 3lucky - 14.03. 2012
No teda, skvělá kapitola, tak nějak jsem tušila, že se probere dřív, když si s ní Draco tak hezky povídal a představa Luciuse, který má rád Hermionu je taky hezká :-D

Re: 6. kapitola Od: ebrova - 14.03. 2012
.aaale chcela som sa pripravovať na zajtra do práce a namiesto toho čítam... Vďaka za preklad,   
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 15.03. 2012
Ja by som v tejto chvíli mala robiť presne to isté a napriek tomu stále sedím za NB a čítam komentáre. Ja len že si to viem fakt život predstaviť :D Díky

Re: 6. kapitola Od: Ivonka - 14.03. 2012
Děkuju za další kapitolu

Re: 6. kapitola Od: Shoshi - 14.03. 2012
ooo áno, určite nechce nič viac ako priateľstvo... skvelý preklad

Re: 6. kapitola Od: Lenna222 - 14.03. 2012
Jak se zdá člověk nikdy neví co od Lucia čekat, ale tim je to jěště zajímavější. Líbí se mi jak si Draco začíná zvykat na Minou, ale doufám, že když přijde zvrat a ten určitě přijde aby za nim nestál Lucius. Děkuji Za Tvoji rychlost překládání

Re: 6. kapitola Od: soraki - 14.03. 2012
"Nemusíš mi to vysvetľovať, len to kurva urob," zavrčal Draco. "Ty zasraná krava, zničila si gauč!" vyletel. proč vlastně nemám přátele, vždyť jsem "dobrý"
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 15.03. 2012
Tie tvoje hlášky sú úžasné, ako za starých dobrých čias. Nedalo sa nezareagovať, keď oprskám monitor. Špeciálne díky.

Re: 6. kapitola Od: Peggykaja - 14.03. 2012
ok, přehodnocuju svůj náázor, že v tom nechci romaiku... možná.... trošku..... by se dala snést ;-) ale jestli se o ni budou rvát lucius a draco tak asi puknu smíchy :D

Re: 6. kapitola Od: terezickas - 14.03. 2012
No tak myslím, že je jasné, že ho Hemiona slyšela. Je vidět, že to začíná být trochu optimističtější a ne jenom temné.

Re: 6. kapitola Od: Mucky - 14.03. 2012
hm....myslím že draco se nám do toho pěkně zamotává :D

Re: 6. kapitola Od: vansmall - 14.03. 2012
Chudák Rose :D Já už bych se k němu nepřiblížila.. :D

Re: 6. kapitola Od: Goddy - 14.03. 2012
že by měl Lucius nějáké postranní plány? Po vojně stejně nezbyde žádná čistokrevná dívčina, která by chtěla spojit svoje jméno s Malfoyem..

Re: 6. kapitola Od: lennyuchiha - 13.03. 2012
Draco ty pokrytče - nechceš víc než přátelství? Tak proč ta studená sprcha Díky za další skvělý dílek

Re: 6. kapitola Od: jerry - 13.03. 2012
ewsteze sa mia tak skoro prebrala.  tak storocna tradicia je naozaj dlha zalezitost, takze myslim ze je nacase ju porusit nie. no som rada ze im je obom lepsie. diky

Re: 6. kapitola Od: lucky - 13.03. 2012
Tedˇjsem konečně pochopila hlášku nahoře v shutboxu. A nemůžu se zbavit pocitu , že Lucius s Dracem fikaně manipuluje.

Re: 6. kapitola Od: adelina - 13.03. 2012
Začínám mít Luciuse v této povídce opravdu ráda. "Nestratil si svoj štýl, synu," povedal. Skvělé. Děkuji za překlad:)

Re: 6. kapitola Od: petty002 - 13.03. 2012
Draco je tady tak slaďoučký :-), jeho chování je úžasný, k Hermioně se chová mile a tu ošetřovatelku by nejradši zabil :-)

Re: 6. kapitola Od: Gift - 13.03. 2012
Chudak gauc:-D. Nebo spis chudak Draco? Mezigeneracni vymeny nazoru se mi zacinaji cim dal tim vic libit. Jen si rikam, podobny dej se dava tak 5 kapitol pred koncem povidky... Zvrat a pak opetne "navazovani" vztahu? He, asi mi nezbyde nez se nechat prekvapit. Diky, Jimmi. P.S. Doufam, ze bude v povidce mene jidla. Pred ocima uz mi od druhe kapitoly krouzi nadychane livance:-(:-).

Re: 6. kapitola Od: Lupi - 13.03. 2012
Romantika, romantika... Hermiona sa dostala pod kožu obom chlaďasom :) Páči sa mi ako sa lieči.. podľa mňa potrebuje spoločnosť... a Draco... ach, aký čarovný je to človek, hlavne vo vzťahu k malej neschopnej Rose :) Napriek všetkému čo sa v ňom odohráva, musí si zachovať masku kruťasa:) A Lucius-opäť raz, páči sa mi :)

Re: 6. kapitola Od: luisakralickova - 13.03. 2012
Hezky se nám hoši vybarvují, předsudky nepředsudky, magie dotyku a co teprve terapie jídlem:)

Re: 6. kapitola Od: JSark - 13.03. 2012
Jasné. Nechce nič než jej priateľstvo. A teraz ešte raz tú o Senhulienke. Chá. :D
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 13.03. 2012
Skoro mi vyletel notebook! Čo mi to robíš! Bomba hláška!

Re: 6. kapitola Od: myska111 - 12.03. 2012
Draco je tak sladký, myslím, že krev je mu už úplně ukradená, začíná to být roztomile romantické. A co to Lucius hraje?

Re: 6. kapitola Od: Lucka - 12.03. 2012
Mám pocit, že Mia viac bdela ako spala, keď si Dráčik vylieval svoje srdiečko.. 

Re: 6. kapitola Od: Zuzana - 12.03. 2012
Pobavil ma hnev na „idiotov, ktorí sa zranili, keď ich Grangerová potrebuje“ Draco je neskutočný. Je to také zlé smrťožrútske zlatíčko. Ako sa potešil, že sa kliatba rozšírila a liečba bude trvať dlhšie D Zato, to Luciusove „škoda jej krvi“ ma naštvalo. Arogantný maniak zadubený. Snáď s tým prestane. Vie byť taký očarujúci.

Re: 6. kapitola Od: tigy - 12.03. 2012
Ha...chytili sa obaja, nech si vraví kto chce, čo chce  Chúďa Rose, ale ani sa Dracovi nečudujem, že tak vypenil, keď zle namiešala elixír...aj keď to pravdaže nebol ten najväčší dôvod   a Hermionino entré bolo dokonalé 

Re: 6. kapitola Od: Kaitlin - 12.03. 2012
Je krásný, jak jsou ti dva na Hermioně totálně závislí :D A jak ji oba mají svým způsobem rádi. Hezká kapitola, děkuji za ni :)

Re: 6. kapitola Od: denice - 12.03. 2012
Lucius mi tu připadá skoro severusovský, uvažováním, slovníkem i rétorikou. Byl tak kouzelný, když se vydal do kuchyně vařit. Vážně ho tady miluji víc než Draca.  "Ak budem musieť existovať na Weasleyovskej kuchyni, prisahám Merlinovi, sám sa vrátim k Temnému pánovi." A má i smysl pro humor. Ten jejich rozhovor byl kouzelný. Oba už se chytli drápkem, ale kdepak, aby si to přiznali! Prostě Malfoyovi... Jsem zvědavá, jak dlouho jim vydrží to lhaní si do vlastní kapsy. Díky.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 13.03. 2012
Presne, len Severus v blonďavom. Takto by mi nevadil ani s Hermionou :D
Re: 6. kapitola Od: crazyiiii - 13.03. 2012
Berete mi slova z hlavy:)) Ta elegantní opatrnost a pomalost, s jakou mluví(jo, vím, že to na papíře není poznat, ale já to tak čtu:D) Celej Severus, vždycky nad věcí:))

Re: 6. kapitola Od: elena - 12.03. 2012
zboznujem tu scenu ako je Draco hnusny na tu osetrovatelku...stary dobry Draco :)

Re: 6. kapitola Od: hatifnatif - 12.03. 2012
božínku.....tlemím se tu jako blázen......trochu romantiky jsem asi fakt potřebovala
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Presne dôvod, prečo som sa rozhodla pre preklad. A odporúčam aj Chlapca v hojdacej sieti, čo prekladá bbarka, čistá romantika a k tomu vtip. Ja som až teraz zistila, že tie scény s Luciusom, kde som z neho šla do kolien, budú v tej druhej poviedke (hm, čítala som ich takmer naraz). Ďakujem

Re: 6. kapitola Od: ansus - 12.03. 2012
:-DDD - inu, přirozenost se nezapře. Draco s Luciusem podezřele tají - to bude ještě zajímavé, i když jak se ukázalo na Rose, k normálním lidským reakcím mají ještě daleko. Díky za kapitolu, těším se na další.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Mám dojem, že Draco "zmäkol" len voči Hermione, k ostatným je to vždy on. Toto sa asi nedá nazvať štokholmským syndrómom, ale pripomína mi to... Ďakujem

Re: 6. kapitola Od: marci - 12.03. 2012
Hmmm, dvacet pět let předsudků se nemaže lehko. V luciusově případě víc než 25. Moc hezké, těším se na pokračování.
Re: 6. kapitola Od: sabu - 12.03. 2012
jo, řekla bych, že předsudky jsou v tomhle případě tou nejlepší a několikasetletou rodinnou tradicí, to je teprv hardcore...
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Obom ďakujem za komentár. Rada by som dnes došla až po jednu z najkrajších kapitol (12), ale ešte nemám pripravenú ani 11. Riešime doma iné veci. Snáď to výjde.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Obom ďakujem za komentár. Rada by som dnes došla až po jednu z najkrajších kapitol (12), ale ešte nemám pripravenú ani 11. Riešime doma iné veci. Snáď to výjde.

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke