Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Kirsten a Loly

Novoročné Dramione

Preklady jednorazoviek od Kirsten a Loly
Vložené: Jimmi - 03.01. 2012 Téma: Preklady jednorazoviek od Kirsten a Loly
Kirsten nám napísal:

A New Years Dramione

Autor: mistress meo

Novoročné Dramione

Preklad: Kirsten

http://www.fanfiction.net/s/4767618/1/A_New_Years_Dramione


Jednorázovka. Týždeň po ´Vianočnom Dramione´. Malfoy a Hermiona nemôžu zabudnúť čo sa na Štedrý deň stalo. Chcela som urobiť ďalší príbeh, ktorý sa točí okolo odpočítavania. A čo je lepšie ako polnočné odpočítavanie na Silvestra?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JK Rowling, autorky ságy Harryho Pottera. Autorské práva k tejto poviedke vlastní mistress meo, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Upozornenie prekladateľky:
Tento príbeh nadväzuje na Vianočné Dramione, ktoré bolo zverejnené už minulý rok. Odporúčam všetkým, ktorí ho nečítali (aj tým, ktorí ho čítali, ale už naň pozabudli), aby si prečítali najskôr ten a až potom tento. Bude to dávať väčší zmysel.

 

1. sviatok vianočný

1:00

xoxoxoxoxo

Keď ju v skorých ranných hodinách opúšťal vo Veľkej sieni, prisahal si, že všetko, čo potrebuje k tomu, aby zabudol na ich bozk, je dobrý spánok. Malfoy ale nerátal s tým, že po tom bozku nebude môcť zaspať. A ak sa mu to aj na pár hodín podarilo, všetky jeho sny boli preplnené ňou.

Keď nakoniec skoro ráno vliezol do postele, neustále kĺzal medzi spánkom a bdením a podvedome prežíval ich bozk stále dokola. Každý moment zachytával s úplnou presnosťou. Ako stála pri okne, keď prvýkrát prišiel dole na okruh. Ako sa s ním hádala v slizolinskej chodbe predtým, ako rozhorčene odišla. Ako ju nasledoval, hádal sa s ňou znova a potom imelo. Sprostá vetvička, ktorá ju donútila dodržať hlúpu poveru.

Spomínal si, ako chutila, voňala a ako sa jej pevné, drobné telo opieralo o jeho. Spôsob, akým zašepkala jeho meno a ako sa naňho pozrela, keď mu zaželala Veselé Vianoce.

To, čo zažili pod imelom, bolo surové, plné túžby a, dočerta so všetkým, vášnivé. A bolo to všetko, čo by mohol od nej dostať. To bolo, s jeho naliehaním, to, na čom sa dohodli -  že budú ďalej držať krok s okolnosťami a pokračovať, ako by sa nikdy nič nestalo a ani sa nikdy znova nestane.

Dočerta! Otočil sa, schmatol vankúš a ticho doň zakričal. Keď sa prevalil spať, pozrel sa na baldachýn nad sebou a znova si v mysli prehral udalosti tej noci. Prečo nevyužil šancu odísť po jej úbohom ospravedlnení toho bozku? Prečo ju musel pobozkať? Pretože tá beznádejnosť jej „riskni všetko bez rozmýšľania“ bozku ním otriasla až do hĺbky. Bola taká zúfalá, aby neporušila tradíciu, že obišla osud a pobozkala ho skôr, ako ho ten zviedol k tomu, aby odišiel. Ale čo sa nestalo? Ona sa stala pokušením – nie osud. A práve toto pokušenie ho donútilo pobozkať ju znova.

Rukami si zakryl oči. Prečo to musela byť ona? Mal vlastný výber dievčat – Pansy bola najaktuálnejšia voľba, pretože bola dostatočne prijateľná. Ale medzi nimi by nikdy nemohol existovať zmysluplný vzťah. Chcel viac... viac od niekoho, kto bol až priveľmi zakázaný. A táto túžba ho dovedie k záhube. Osud bol bezcitný a toto bude dlhá noc.

xoxoxoxoxo

Hermiona, naopak, spala tvrdo a mala najkrajší sen svojho života. Znova bola vo Veľkej sieni. Keď stála pri okne, prišiel za ňou chlapec, po ktorom tajne túžila. Jemne jej z krku odhrnul vlasy. Jednu ruku jej položil okolo pása a druhú cez hruď. Pritiahol si ju k sebe a miesto pozdravu ju pobozkal pod pravým uchom. Otočila sa k nemu a keď zazrela jeho tvár, uvedomila si, že toto vždy chcela. Pomalé nežné zvádzanie a tento chlapec jej to ako jediný mohol dať. Nebola nervózna ani vystrašená z tajného stretnutia. Bol pohodlím, ktoré už dávno potrebovala a hneď vedela, že s ním jej trápenie nakoniec skončí.

Pred ňou stál krásny blonďavý slizoličnan orámovaný svetlom blikajúcich sviečok. Ale toto nebolo správne. Mala by snívať o Ronovi... alebo nie?

Jemne ju pobozkal na kútik úst.

Zmätene sa odtiahla. „Ale ty si mal...“ začala.

Oprel si čelo o jej. „Bozkávať ťa?“ spýtal sa. Vzal jej tvár do dlaní a jemne ju so zatvorenými ústami pobozkal. Potom ústami prešiel po líci až k uchu a povedal: „Uctievať tvoje telo?“ Sprísnil objatie a ona sa oňho oprela. Ľahko ju zdvihol do náručia.

Malfoy ju znova pobozkal, hlboko a s vášňou. Jazykom ju prosil, aby otvorila ústa a ona ho ochotne nechala vstúpiť, aby si mohla vychutnávať jeho chuť.

Zrazu Veľká sieň vybledla ako dym a objavili sa nové veci. Boli v spálni, ktorá bola pravdepodobne jeho, pretože na jej sa vôbec nepodobala. Farby boli chladné a bohaté, ale zároveň aj teplé a príjemné. Stále ju objímal a jeho teplo sálalo k nej. Položil ju na posteľ a ľahol si na ňu. „Milovať ťa?“ spýtal sa naposledy.

Šepkal slová lásky a túžby a tvrdil, že je pripravený bojovať, aby ju mohol mať navždy. To ju naplnilo pohodlím. Myšlienka, že chce o ňu niekto bojovať, ju potešila.

Tak veľmi ťa chcem, láska. Povedz prosím, dovolíš mi mať ťa?“

Všetky pretrvávajúce myšlienky na Rona sa vyparili. Oddala sa svojmu snu a Malfoyovi. Spokojne si vzdychla a pritiahla si ho bližšie.

Som tvoja. Rob si so mnou, čo len chceš.

Hermiona nevedomky chytila vankúš a s malým stonaním sa prevalila. Jej sen práve prešiel do úplne novej úrovne. Tesne objímajúc vankúš sa Hermiona vo svojej posteli krytej záclonami pokrútila v extáze, ktorú jej priniesol zmyselný prelom sna o milovaní s Dracom.

xoxoxoxoxo

Celý týždeň ju tajne pozoroval a divil sa. Bol zvedavý, na čo myslela, keď sa mu, celá  nervózna, snažila za každú cenu vyhnúť.

xoxoxoxoxo

Celý týždeň ho nesmelo pozorovala a čudovala sa. Nechápala, prečo nemôže prestať myslieť na svoj sen o Dracovi, keď by mala byť zamilovaná do Rona.

xoxoxoxoxo

Silvester

8:30

xoxoxoxoxo

Opäť bola sama. Bola ako piate koleso na voze. Zatiaľ čo Harry a Ginny, Ron a Lavender vytvorili dvojice a šli sa 31. decembra naraňajkovať, ona sa bála večerných udalostí – večere a tanca pre príchod Nového roka. Nádhera.

Nemala samozrejme nikoho, kto by ju sprevádzal. Nikdy nepochopí, prečo sa vlastne nechala Ginny prehovoriť a kúpila si nové šaty. Bolo to len plytvanie galeónov. Mohol by im dokonca chýbať vrch, Ron by si ju v nich aj tak nevšimol. No, možno všimol, ale len na takú dobu, aby sa spýtal Lavender, prečo si také šaty nekúpila ona.

A ak si to nevšimne Ron, tak pochybovala, že niekto iný áno. Zvlášť nie... ´Nie!´ Nemôže naňho znova myslieť. Veď sa predsa dohodli.

Aby dodržali dohodu zo Štedrého dňa, ani Malfoy, ani Hermiona nehovorili o tom, čo sa stalo pod imelom v tú noc vo Veľkej sieni. V skutočnosti aj ich obvyklé doťahovanie úplne skončilo. Bolo to také nezvyčajné, že dokonca Ron na dve sekundy odtrhol pozornosť od svojej priateľky a zmienil sa o tom pri silvestrovských raňajkách.

„Zaujímalo by ma,... čo sa deje s Malfoyom?“

„Čo máš na mysli?“ spýtala sa.

„Nuž, celý týždeň je až neobvykle ticho. Sotva utrúsil poznámku, keď si mu včera zhodila knihu z elixírov. Povedal len: „Pekne, Grangerová.“ Ani nepoužil slovo, ktorým ťa vždy nazýva.“

„Máš pravdu. Stále ešte rýpe do mňa a Rona,... ale nie do teba. Prečo?“

„Neviem,“ povedala Hermiona a snažila sa nedať najavo nervozitu. „Možno si myslí, že...“ stíchla. Ron sa obrátil späť k Lavender a Harryho pozornosť bola zameraná na štvrťročník Metlobal, ktorý si prezerala Ginny. „... za tú námahu už nestojím,“ dokončila pre seba. Vzdychla si a postavila sa.

„Kam ideš?“ spýtala sa Ginny. „Za chvíľu ideme do Rokvillu a ty si sľúbila, že mi pomôžeš vybrať si doplnky k šatám.“

„Choďte popredu, doženiem vás. Neskôr má snežiť a ja som si zabudla v izbe klobúk.“

xoxoxoxoxo

Silvester

9:30

xoxoxoxoxo

Do Vstupnej haly sa vrátila práve vtedy, keď Malfoy vychádzal zo slizolinských priestorov.

„Tak, čo budeš robiť večer, Gangerová? Podarilo sa ti splašiť nejaký doprovod? Pretože je jasné, že Ron-Ron s tebou nepôjde.“

Nepovedala nič a kráčala ďalej k dverám, ktoré viedli na nádvorie.

„Aká smola, že tam nebude nikto, koho by si mohla pobozkať.“

„Pár ich bude. Plánujem pobozkať každého, s kým budem tancovať,“ povedala bez toho, aby sa otočila.

„Pááni, radšej by som mal varovať Longbottoma. Bude potrebovať posilňujúci elixír, aby bol na teba pripravený.“

Bez zastavenia pokračovala. Nanešťastie, Malfoy ju nasledoval. „V skutočnosti je môj tanečný poriadok plný rôznych pekných chlapcov.“ Vybehla von do zimy.

„To si si potom naplánovala pekných pár bozkov,“ zakričal za ňou. „Aký zaujímavý obrat. Weasley ťa nechce, takže si sa rozhodla stať šľapkou?“

Na toto sa otočila. „Ja nie som šľapka,“ vyprskla a ponáhľala sa dohnať Ginny, Harryho, Rona a Lavender.

„Ako povieš, Grangerová. Ako povieš.“

xoxoxoxoxo

Silvester

23:28

xoxoxoxoxo

Hermiona poklepala Ginny na rameno. „Odchádzam,“ povedala.

„Čo? Čo myslíš tým, že odchádzaš?“

„Necítim sa veľmi dobre. Myslím, že som prehriata. Tancovala som prakticky s každým Chrabromilčanom, trikrát s Nevillom a Seamusom, pre Merlina. Som unavená a myslím, že ma začína bolieť hlava...“

„Ale je takmer polnoc, nemôžeš odísť. Harry,“ zavolala. Keď sa otočil, pokračovala: „Miona odchádza.“

„Čo? Nie. Teraz nemôžeš odísť, za pol hodinu budeme odpočítavať.“

„Privediem Rona,“ povedala Ginny a šla ho hľadať.

„Nie. Počkaj... ne- ...“ zavolala Hermiona, ale Ginny už kráčala cez miestnosť.

„Čo sa deje?“ spýtal sa Harry a snažil sa zazrieť Rona.

„Nič, Harry. Naozaj,“ povedala a sama seba obdivovala, ako ľahko dokáže klamať o niečom takom. „Prehnala som to na tanečnom parkete a som unavená. Chcem len trochu pokoja a nejaký čas na odpočinok predtým, ako sa vrátim.“

Harry sa pozrel na svoju priateľku s výrazom, ktorý ukazoval, že vie, že mu klame.

Zahanbene sa pozrela na svoje ruky a zašepkala: „Prosím, Harry, nechaj ma ísť. Nerob to pre mňa ťažšie ako to už je. Nemôžem sa o polnoci dívať, ako je s ňou. Nemôžem, viac už nie. Veci sú pre mňa teraz dosť komplikované s ním a s...“

Zastavila, keď zbadala Harryho zmätený výraz, ale potom pokračovala.

„Ak sa chcem dostať cez Rona a opäť normálne žiť, musím odísť a začať tento nový rok pozitívne. A to nebudem môcť, ak sa budem dívať, ako sa o polnoci bozkávajú. Ja to už proste nezvládnem. Už ma tá večná bolesť nebaví. Prosím, Harry,“ prosila nakoniec.

Harry smutne prikývol. „V poriadku,“ zašepkal späť, ako sa Ginny vracala s Ronom a Lavender v závese. Keď Hermiona viditeľne stuhla, otočil sa a oslovil troch prichádzajúcich. „Miona sa necíti dobre. Zaželaj jej šťastný nový rok predtým, ako odíde, Ron.“

„Samozrejme. Šťastný nový rok, Miona. Nech ti je lepšie.“

„Ďakujem. Šťastný nový rok, Ron,“ povedala a potom šeptom dodala: „Tebe tiež, Lavender.“ Hermiona postúpila dopredu, aby ich oboch objala a pobozkala, ale v tú chvíľu sa pieseň zmenila. Lavender sa, bez toho, aby uznala Hermionino prianie všetkého dobrého, otočila k Ronovi a povedala: „Toto je moja obľúbená pieseň, poď, Ron.“

Ako odchádzali, Hermiona počula Rona povedať: „ Myslel som, že tá posledná bola tvoja obľúbená...“

„Ona je taká...“ začala Ginny, ale Harry ju prerušil.

„Ginny, povedz Mione dobrú noc. Idem ju odprevadiť.“

„Dobre,“ odsekla, jasne pobúrená Lavenderinou hrubosťou. „Dobrú noc, Miona,“ povedala opäť s úsmevom. „Šťastný nový rok. Odpočiň si. Ráno sa porozprávame,“ sprisahanecky zašepkala.

Hermiona sa na Ginninom prianí zasmiala. „Šťastný nový rok aj tebe, Ginny,“ pevne ju objala. „A Harry, nemusíš ísť so mnou.“

„Ale idem,“ povedal s konečnou platnosťou. „Poďme, Hermiona. Za chvíľu som späť, Ginny.“  Naklonil a dal svojej priateľke letmý bozk na líce. Ginny sa usmiala a pripojila sa k Nevillovi a Lune pri stole s občerstvením. Harry sa otočil k Hermione a šiel s ňou k dverám. Keď vychádzali z dverí, zľahka a podporujúco jej položil ruku na chrbát.

xoxoxoxoxo

Predvádzal svoju najlepšiu pózu nonšalantnosti a nezaujatosti okolím, vrátane, a predovšetkým, svojím tanečným partnerom.

S jednou rukou okolo jej pása a s druhou vo vrecku potajomky sledoval vývoj udalostí z miesta na kraji parketu, kde sa s Pansy húpali do rytmu hudby.

Grangerová sa naliehavo rozprávala s Vyvoleným, zatiaľ čo Weaslyčka kráčala smerom k jej smiešnemu bratovi a jeho napodobenine priateľky. Nemohol počuť, o čom sa tí dvaja rozprávajú, ale ak sa to dalo posudzovať podľa jej výrazu, bola nešťastná a pripravená odísť.

Ignoroval Pansyne naliehavé šepkanie a nemravné pohyby, ktorými naznačovala možnosť horúceho spojenia v skorých ranných hodinách. Namiesto toho sledoval drobnú, ale pekne tvarovanú rusovlásku, ktorá sa vrátila s bratom a Brownovou v závese.

Našťastie sa pieseň v tú chvíľu zmenila z pomalej na rýchlu, a tak Draco zaviedol Pansy k stolu s občerstvením.

Takmer s odporom sa pozeral na výmenu zdvorilostí medzi Lasicou a Grangerovou, náhle prerušenú Brownovou, ktorá ho ťahala späť na parket.

Nalievajúc Pansy pohár punču, sa nedbalo obrátil práve vo chvíli, keď Potter odprevádzal Grangerovú z Veľkej siene. Nastal čas zbaviť sa Pansy.

xoxoxoxoxo

23:33

xoxoxoxoxo

„Ak ma ospravedlníš, Pansy, odchádzam.“

„Čo? Kam ideš?“

„Do postele.“ Keď sa jej v okamihu rozžiarila tvár, dodal: „Sám, Pans.“

„Nie. Nemôžeš. Ani nie za polhodinu bude polnoc, nemôžeš ešte chvíľu počkať?“

„Vieš, ako neznášam tieto fádne tradície. Padám odtiaľto.“

„Nemôžem ísť s tebou?“ snažila sa neznieť prosebne, ale totálne zlyhala.

„Nie, Pans,“ povedal s povzdychom. „Som vyčerpaný. Tancoval som s tebou celú noc. Daj chlapovi prestávku.“

Skúsila zmeniť taktiku. „Môžeme si o polnoci aspoň pripiť, ak už nechceš...“ Ignoroval ju a cez rameno sa netrpezlivo obzrel k východu. Pritvrdila ďalej. „Mama s otcom mi na narodeniny poslali krásnu fľašu šampanského. Mohli by sme ísť späť do spoločenskej miestnosti spolu a začať nový rok správne...“

„Pansy, dosť.“

Pozrela sa na neho. Oči sa jej zahmlili a snažila sa nedať najavo svoju bolesť. „Fajn. Buď o polnoci sám. To vieš najlepšie, že?“

Draco odmietol na jej komentár reagovať. „Ďakujem za pomerne uspokojujúci večer, Pans,“ povedal s malým úklonom. Potom sa otočil a odišiel z Veľkej siene.

A ak hral Malfoy so svojimi kartami správne, tak potom by rozhodne nemal byť o polnoci sám.

xoxoxoxoxo

Úbohá výhovorka. Presne to to bolo. Bola to lož a ona to vedela. Povedal, že je unavený. Ani nie polhodinu pred polnocou chcel prestať tancovať a ísť do postele? Sám? Ako by mohol? Nerada ho nechávala odísť, ale keď videla jeho výraz, pochopila, že bez ohľadu na to, ako veľmi by ho prosila, aby zostal, bolo by to k ničomu.

Pansy sledovala Draca odchádzať z Veľkej siene a zároveň s ním odchádzal aj jej šťastný nový rok. ´Uspokojujúci večer? HA!´ pomyslela si trpko. Žiadny polnočný bozk, žiadne tajné rande po plese, žiadny priateľ od 1. januára... nie, vôbec to nebol uspokojujúci večer. Skôr večer sklamania.

Pátrala po miestnosti. Zomrie ponížením, ak o polnoci nikoho nepobozká. Zrak jej pristál na Zabinim. Nie jeden z jej preferovaných možností, ale každý už vyzeral byť s niekým spárovaný. Bude musieť stačiť. A keď kráčala cez sieň k miestu, kde stál Zabini s Crabbeom a Goylom, ešte naposledy sa otočila a túžobne pozrela na dvere do haly, ktorými práve Draco prešiel.

xoxoxoxoxo

V hale Hermiona a Harry zmĺkli. Nikdy si nemyslel, že sa dostane do takéhoto postavenia medzi svojimi dvoma najlepšími priateľmi. Srdce ho pre Hermionu bolelo. Želal si, aby Ron prestal byť taký blbec a uvedomil si, čo mu chýba. A aj keď vedel, že neexituje žiadny spôsob, ako by Ron mohol cítiť k Hermione to isté, čo ona k nemu, prial si, aby existovalo niečo, čo by Rona osvietilo.

xoxoxoxoxo

23:35

xoxoxoxoxo

Malfoy ich zbadal hneď, ako vyšiel z Veľkej siene. Stáli na úpätí schodiska, ktoré viedlo k Chrabromilskej veži. Vedľa neho bolo schodisko vedúce k Slizolinskej fakulte. Boli tak zabraní do svojho rozhovoru, že si ani nevšimli, keď prešiel okolo nich a potom dole po slizolinských schodoch. V polovici cúvol do tieňa, čakal a počúval.

xoxoxoxoxo

23:37

xoxoxoxoxo

„Si si istá, že budeš v poriadku?“ spýtal sa Harry.

„Myslím, že budem. Som rozhodnutá dostať sa cez neho, Harry. Tentoraz to myslím vážne. Nemôžem len tak sedieť a čakať, kým si všimne to, čo mal celý čas pred sebou.“

Hermiona sa zastavila, aby sa pozrela na Malfoya, keď šiel okolo nich. Potom hovorila ďalej k Harrymu, ako keby si svižného blondína v slávnostnom oblečení ani nevšimla.

„Ak nezačnem hneď teraz,“ pokračovala, „tak sa z toho nikdy nedostanem. Musím to urobiť.“

Harry prikývol. Chápal, prečo to robí. Chcel iba, aby bola jeho priateľka šťastná a toto bol prvý krok v snahe dosiahnuť to. Naozaj smutné bolo, že ona bude vždy Ronovou priateľkou bez ohľadu na to, s koľkými dievčatami chodil a aké ťažké bolo pre ňu pozerať sa na to. Harry vedel, že hlboko v jej srdci bude mať Ron vždy zvláštne miesto. Miesto, ktoré patrí prvým láskam.

„Mám ísť s tebou hore?“

„Nie, vráť sa k Ginny. Za dvadsať minút bude polnoc. Pri dvanástom údere musíš byť s ňou.“ Vzala obe jeho ruky do svojich. „Šťastný nový rok, Harry,“ naklonila sa a dala mu letmú pusu na líce a sesterské objatie.

Objatie aj bozk jej opätoval.

„Uisti sa, že bozk pre Ginny bude dlhý a poriadny,“ povedala s úškrnom, keď sa Harry začervenal. „Chystám sa trochu prejsť okolo nádvoria predtým, ako pôjdem hore. Získať trochu vzduchu, ktorý mi prečistí hlavu.“

„Dobrú noc, Harry,“ povedala cez rameno, keď prešla cez hlavné dvere a vstúpila na zimné nádvorie.

„Dobrú noc, Miona,“ zavolal za ňou. Otočil sa, aby sa vrátil k Ginny a pre seba si mrmlal: „Ron je síce môj priateľ, ale je to hlúpy, zablokovaný blbec. Je to idiot, ktorý nevidí ani to, čo je priamo pred ním.“

xoxoxoxoxo

Znova to bola tá Lasica. Vedel to! A zrazu chcel vedieť, prečo sa dievča stále mučí pre toho naničhodníka – najmä po minulom týždni, keď... nie. Dohodli sa. Nevystaví sa znova pokušeniu. Nemôže... alebo môže?

Malfoy sa priblížil o jeden dva kroky. Počul Pottera pýtať sa, či ju má odprevadiť až do veže. Keď jeho ponuku odmietla, Malfoy bol už blízko osvetlenej časti schodiska. Potom videl, ako sa naklonila, pobozkala a objala Pottera a zaželala mu šťastný nový rok. Pri tom dôvernom pohľade sa mu až zovreli vnútornosti. V tej chvíli chcel vyskočiť z tieňov a odtrhnúť ju od neho. Rozmýšľal nad týmto nečakaným pocitom, keď ju počul povedať, že sa ide ešte prejsť po nádvorí. Obaja si potom popriali dobrú noc. Keď sa každý vybral svojou vlastnou cestou, Malfoy vyšiel z tieňa a prvýkrát v živote potichu súhlasil s Potterom, že Weasley bol totálny idiot.

S malým úškrnom v kútiku úst sa vydal hľadať Grangerovú.

xoxoxoxoxo

23:45

xoxoxoxoxo

Hermiona sa pozrela na hodinky. Za štvrť hodinu začne nový život, v ktorom už nebude túžiť po Ronovi. Bol to jej posledný decembrový sľub, ktorý urobila pred piatimi minútami, keď vyšla do ostrého večerného vzduchu. „Nechcem ho,“ povedala mäkko padajúcemu snehu.

Opakovala si tieto slová ako mantru, stále dokola, keď šla na druhú stranu nádvoria. Keď sa pozrela na zasnežené kopce, napadlo ju, koľkokrát to bude musieť zopakovať, kým sa to stane skutočnosťou. Stokrát? Tisíckrát? Miliónkrát? Stále nad tým rozmýšľala, keď vo vzduchu zacítila drahú kolínsku.

Bol tu. Blízko. Odišla z Veľkej siene, aby sa všetkým vyhla a teraz tu bol ON. Táto myšlienka ju potešila aj zarmútila zároveň.  Nikdy si nemyslela, že by sa k nej v skutočnosti priblížil, ale niekde hlboko, na mieste, ktoré sa snažila týždeň držať zamknuté, v to tajne dúfala.

Bolo to tam znovu – silnejšie a ešte bližšie. Tá slávna vôňa, ktorá nemohla patriť nikomu inému, iba jemu – Malfoyovi. Nebezpečná pižmová vôňa, ktorá sľúbila naplniť všetky vaše najtajnejšie túžby; niektoré aj také, ktoré bolo najlepšie nechať nevypovedané. Bola to vôňa, pyšná a chvastavá s viac ako len náznakom domýšľavosti. Bol stelesnením dôvery. Bol to kúzelník, vďaka ktorému sa pred týždňom aspoň na malú chvíľu cítila krásna a chcená po telesnej stránke. Bol to Malfoy a Boh jej pomáhaj, chcela ho. Faktorom nebola láska – nemôže byť. Bola to len surová túžba.

Zrazu sa za ňou niečo pohlo a ona sa otočila priamo k nemu.

xoxoxoxoxo

A tam bola. Nie viac ako dvadsať metrov od neho, osvetlená ako anjel v kostole jeho noci.

Bola ako prelud. Stelesnenie elegancie. Šaty dokonale obopínali všetky jej krivky; rovnaké zvodné krivky, po ktorých sa jeho ruky len pred týždňom lačne potulovali.

Šaty mali jednoduchý strih a končili asi v polovici stehien. Boli uhľovo čierne s tenkými špagetovými ramienkami, ktoré prakticky prosili o to, aby mohli skĺznuť zo smotanovo bielych ramien. Jej jedinou ozdobou bol tenký strieborný náramok na pravom zápästí. Jedinou ochranou pred padajúcim snehom bol hodvábny šál, ktorý pasoval k šatám.

Ale bola to jej vôňa, ktorá ho takmer odrovnala. Zachytil len malý náznak z toho, čo zostalo v chladnom decembrovom vetre a okamžite ho to opantalo. Začalo to v nose, prešlo celým telom a zahrialo až do jadra. Grangerová. Jej opojne čistá vôňa, ktorá niesla nádych jahôd spolu so zvyškom zvodnej sladkosti. Poriadne to dráždilo zmysly. V tranze tú vôňu nasledoval. Každý jeden krok ho privádzal bližšie k nežiaducemu pokušeniu, ale nemohol si pomôcť. Aj napriek svojej vôli myslel celý týždeň len na ňu a na krátky okamih vášne, ktorý zdieľali. Nedokázal si už pomôcť. Chcel to znova.

Stála pod klenutým vchodom na kopci, ktorý viedol k metlobalovému ihrisku. Dal jej pár chvíľ pre seba, potom vyšiel zo svojej skrýše a oprel sa o stĺp za ňou.

A potom, bez varovania, sa k nemu otočila.

xoxoxoxoxo

23:46

xoxoxoxoxo

Zhromaždil svoje zmysly, zhlboka sa nadýchol a prehovoril ako prvý.

„Odchod tak skoro, Grangerová?“

Keď sa otočila, zbadala Malfoya, ako sa ležérne opiera o stĺp. S rukami vo vreckách a s vystrčenými palcami. S nechuťou priznala, že v takomto postoji vyzeral diabolsky krásne. Jeho silné ústa boli stiahnuté do vediaceho úškrnu a zlaté vlasy vyzerali v mesačnom svetle ako svätožiara. Nádhera. V tú chvíľu mu na tvári pristála snehová vločka a ona mala náhle nutkanie ju oblízať. Okamžite sa za svoje myšlienky napomenula. „Stop! Stop! Stop!“ kričala v duchu.

Spamätala sa natoľko, aby odpovedala: „Tak skoro? Ťažko. Pre túto noc som už s prefektskými povinnosťami skončila. Myslím, že by som sa ťa mohla spýtať to isté. Čo tu robíš, Malfoy?“

„Nie, že by to bola tvoja starosť, ale chcel som sa nadýchať trochu vzduchu predtým, ako začne odbíjať. Pansy ma dnes večer úplne dusila.“

„Všimla som si,“ oľutovala tie slová, akonáhle ich vyslovila.

„Naozaj?“ pretiahol a odtisol sa od stĺpu. Urobil krok smerom k nej.

Pritiahla si šál bližšie ako štít, cúvla a pokúsila sa to vysvetliť. „Nuž, nebolo ťažké si to všimnúť. Úprimne, Malfoy, som skôr prekvapená, že nikto z profesorov nezastavil váš druh... tanca? Bol to tanec? Čo Pansy robila hraničilo s neslušnosťou a ...“

„Áno, ale to robila všetko ona, nie ja,“ urobil ďalší krok k nej.

Ona o ďalší krok cúvla. „Ale ty si ju nechal.“

Zopäl ruky za chrbtom a urobil ďalší krok. „To je pravda. Bavilo ma to.“

Rýchlo sa obzrela za seba a opäť cúvla. Bola takmer na konci miestnosti. „Ak sa ti to tak páčilo, prečo s ňou teraz nie si?“

Pokračoval ďalej. „Povedal som, že ma to bavilo. Predvádzala sa, robila si nádeje na niečo ďalšie a ja som ju potom zhodil z oblakov... to ma pobavilo. Nepovedal som, že sa mi to páčilo. Bol to len prostriedok na dosiahnutie cieľa.“

Ďalší krok späť. „Si odporný. Bolo isté, že sa na teba vrhne a ty si odišiel. Myslela som si, že dnes večer skočíš po šanci byť s niekým miesto ostať sám.“

„Oh, vážne? To si myslíš?“ ďalší krok dopredu.

„Každý by si to myslel. Takže, prečo?“ spýtala sa, urobila posledný krok dozadu a narazila chrbtom do steny obklopujúcej nádvorie.

Teraz stál Malfoy priamo pred ňou. Blízko, ale nedotýkal sa jej.

„Prečo, čo?“ spýtal sa.

„Prečo si sa rozhodol byť o polnoci sám?“

Naklonil sa o trochu bližšie a s miernym vrčaním jej zašepkal do ucha: „Prečo si myslíš, že budem sám?“

Bol tak blízko, že cítila teplo jeho tela. Bolo lákavé a príjemné, na rozdiel od studenej steny na chrbte. Na prchavý okamih sa chcela do toho tepla zabaliť. Ale ten okamih rýchlo pominul.

Zrazu jej trklo, že od Štedrého dňa pri nej tak blízko nebol. Štedrý večer, noc, kedy ju na pár chvíľ donútil zabudnúť na Rona. Všetko, čo mohla robiť, keď jej  spomienky na tú noc opäť vírili mysľou, bolo pozerať sa na neho. V tú noc ju pobozkal tak jemne, potom s túžbou a nakoniec s niečím, čo vyzeralo ako vášeň. Ale to sa už nikdy nebude opakovať. Obaja sa na tom zhodli.

Dokonca aj nahnevaný bol oslnivo krásny. Zavrela oči, aby ho zablokovala a pokúsila sa upokojujúco nadýchnuť. Ale nepomohlo to, pretože jej zmysly naplnila jeho nádherná mužská vôňa. Zadržala ston. Práve teraz bolo príliš ťažké zniesť jeho blízkosť. Jej myseľ bola v rozpore s potrebami tela. Čo skutočne potrebovala, podľa mozgu, bolo vrátiť sa k prekonávaniu Rona. To mala byť jej priorita. Nemohla sa rozptyľovať nemravnými myšlienkami z minulého týždňa a živým, detailným, krásnym snom z tej noci. Okrem toho, mal pravdu. Prečo si myslela, že len preto, že sa nerozhodol byť s Pansy, tak nemal kdesi schované iné dievča?

„No?“

Otvorila oči, ale nezdvihla ich k jeho. Namiesto toho sa pozrela na hodinky. Desať minút do polnoci. Nemohla si dovoliť rozptyľovať sa. Dala si sľub a len za pár minút mala začať žiť nový život. Získala nad sebou kontrolu a zamumlala: „Máš pravdu.“

Trošku odstúpil a pozrel sa priamo na ňu. Bol ohromený. „Čo si to povedala?“

Nakoniec sa na neho pozrela. „Povedala som, že máš pravdu, Malfoy.“

Takmer úmyselne hovorila rýchlo. Snažila sa skončiť tento rozhovor čo najskôr a vypadnúť odtiaľ. „Som si istá, že máš dievča, ktoré ťa o polnoci čaká. Nebolo správne niečo predpokladať, hlavne, keď ide o teba. Bolo to odo mňa hlúpe. Nebudem ťa už viac zdržiavať. Máš desať minút, aby si sa k nej dostal. Dobrú noc, Malfoy.“

S tým sa pokúsila okolo neho prejsť, ale on ju rýchlo zablokoval tým, že položil pravú ruku na stenu vedľa nej. Keď to skúšala druhou stranou, urobil to isté s ľavou rukou a úplne ju uväznil.

Musel sa usmievať. Pokladal jej nervozitu za celkom očarujúcu a neexistuje nič, čo by ho donútilo, aby ju práve teraz nechal odísť.

„Nechaj ma prejsť, Malfoy.“

„Nie. Páči sa mi tento zlom v našom rozhovore. Povedz viac o tom dievčati, s ktorým sa mám o polnoci stretnúť. Chcela by si hádať, kto to je?“

„Ani veľmi nie.“ Z nejakého dôvodu, iba myšlienka na neho, ako bozkáva nejaké tajné dievča, bola rovnako príťažlivá ako Lavender bozkávajúca Rona.

„Prečo nie?“

„Pretože Malfoy, okrem Pansy, nemám ani tušenia, ktoré iné dievča z tejto školy by súhlasilo mať s tebou o polnoci bozkávacie rande. Všetko, čo viem je, že musí byť rovnako zúfalá ako ty, aby nebola dnes v noci sama.“

„Zúfalá, hej? A čo ty? Myslíš si, že môžeš len tak ísť, obstarať si ´sotva tam´ kokteilové šaty a Ron-Ron by si uvedomil svoju veľkú chybu a okamžite by odkopol Lavender. Si úbohá, Grangerová. Klameš sama seba.“

„Moje... aké šaty?“ spýtala sa totálne urazená. Myslela si, že má krásne šaty.

„´Sotva tam´ a ty to vieš. Akoby všetko, čo potreboval, je pohľad na teba v týchto tesných malých čiernych šatách a on čo? Ospravedlní sa? Zastihne ťa osamote, pritlačí k múru v nejakej odľahlej oblasti a bude sa snažiť vynahradiť ti rok neopätovanej lásky?“

To ju naštvalo. „Prečo sa staráš o mňa a môj neexistujúci milostný život, čo? Čo vlastne odo mňa chceš, Malfoy? Chceš ma urážať? Kopnúť ma, keď som dole? Nuž, svoju úlohu si splnil. Teraz, ak ma ospravedlníš, musím...“

„Čo? Pobozkať niekoho... kohokoľvek o polnoci? Určite nie. Nie je tam nikto, koho by si mohla pobozkať, Grangerová a ty to vieš.“

Teraz sa nahnevala preto, že mal pravdu... znova. A pripadalo jej to ako úder do brucha. „Nie, to nie. A je jasné, že tu nie je nikto tiež.“

„Máš sakramentsky pravdu.“ Bože, miloval, keď bola naštvaná. Vtedy ukázala všetku svoju vášeň.

Ticho.

„Potom ťa tu nič nedrží, že? Ponáhľaj sa, Malfoy, je skoro polnoc a tvoje záhadné dievča čaká.“

„Áno, tajomné dievča,“ povedal a díval sa na ňu.

Znovu sa ho pokúsila obísť, ale zabránil jej v tom tak, že sa na ňu úplne pritisol. Hermiona sa snažila potlačiť prekvapený nádych, ale zlyhala. Jej telo ho cez oblečenie popálilo a on sa zhlboka nadýchol.

„Nechaj ma,“ jej protest vyšiel ako mäkký šepot.

Jej žiadosť ignoroval. „Vieš, čo mi pripadá zaujímavé, Grangerová?“ spýtal sa šeptom späť. „To, že napriek tomu, ako sa mi pokúšaš vyhnúť, ... vždy skončíš sama, v tme, so mnou. Druhý raz v týždni, že?“

Nepovedala nič.

Naklonil sa bližšie, až sa prakticky pritisol k jej uchu. „Zdá sa, že sa u teba vyvíja nepekný zlozvyk.“

„Prestaň s tým, Malfoy. Nechaj ... ma ... odísť.“

Položil jej ruku na líce a prešiel palcom cez pery. „Tiež ma znovu pobozkáš?“ spýtal sa jemne a provokatívne zároveň. „Napadneš ma ako minulý týždeň?“

„Robí ti to dobre?“ spýtala sa ironicky.

„Čože?“ spýtal sa zmätene.

„Zvaľovanie všetkého na mňa. Pomáha ti to prekonať osamelé noci? Túto noc?“

„Neviem, čo máš na mysli...“

„Pobozkal si ma späť, pamätáš?“

Teplo je tela bolo príliš uniesť. A Malfoy zistil, že si prehráva tú spoločnú noc vo Veľkej sieni. Chcel len... Díval sa na jej pery a začal prikláňať hlavu trochu bližšie.

Hermiona sa zhlboka nadýchla. Potom urobila tú chybu, že položila ruky na jeho hruď, aby ho odstrčila. Vzduch okolo nich zapraskal a oni tam len stáli a chvíľu sa na seba dívali. Odtiahol sa a ona to vzala ako príležitosť dostať sa preč.

„To je smiešne, Malfoy. Idem dnu,“ prešla okolo neho a ponáhľala sa k dverám zámku.

„Som unavená z tohto rozhovoru. V skutočnosti som unavená s celého tohto večera...“ zakričala cez rameno.

„Nebudeš odo mňa odchádzať, Grangerová,“ zavrčal a vydal sa za ňou.

„Nechaj ma na pokoji, Malfoy. Pre tento večer som s tebou skončila.“

Na sekundu sa neveriacky zastavil. Urobila to znova. Ponížila ho, odmietla a odišla. Teraz sa naštval.

„Myslíš si, že sme skončili?“ povedal a znova šiel za ňou. „Ja ešte len začínam.“

Vyšla hore po schodoch a späť do Vstupnej haly. Líca mala začervenané a chladné telo sa zachvelo, keď doň narazil teplý vzduch z haly. A bohužiaľ, počula Malfoya hneď za ňou.

Rýchlo vybehol hore.

Na chvíľu sa zastavila a Malfoy do nej skoro vrazil.

„Choď sa hnevať na niekoho iného,“ zašepkala vášnivo. „Ja som s tebou skončila.“

„Myslíš, že sme skončili? Môžem takto tancovať celú noc a ani sa pritom nezapotím.“

„Tancovať? Myslíš si, že tancujeme? My NEtancujeme.“

„To je to, čo sme vždy robili.“

Hermiona si nemohla pomôcť, keď sa pozrela do Veľkej siene a uvidela ich. Bozkávali sa. Znova. Nemohli ani počkať do polnoci. Ten pohľad ju znechutil.

Malfoy sledoval, ako sa díva na Rona a Lavender. Bol ohromený a už to viac nevydržal.

„Bože, robíš si zo mňa srandu? Ešte stále o ňom rozmýšľaš? Myslel som si, že po minulom týždni...“

„Čo si si myslel?“ odsekla a rýchlo sa pozrela na hodinky... tri minúty do polnoci.

„Oh, čo ja viem? Že sa posunieš ďalej! Ježiši, Grangerová. Nikdy som ťa nepokladal za masochistku, ale myslím, že to je ďalšia vec, v ktorej som sa v tebe mýlil. Poučíš sa niekedy? Nechce ťa. Nikdy ťa nebude chcieť. Čím skôr si to vtrepeš do tej svojej hustej hlavy, tým lepšie.“

To bola posledná kvapka. Dovolila, aby ňou hnev a nenávisť pretiekol ako tichý jed.

„Čo si robil celú noc, Malfoy? Tajne ma sledoval a vymýšľal urážky, ktorými ma počastuješ, keď ma zastihneš osamote?“ Obrátila sa a vybehla po schodoch, ktoré viedli k Chrabromilskej veži.

Rozhliadol sa po hale, a keď videl, že je prázdna, povedal: „NEplánoval som byť s tebou osamote.“ Potom šiel za ňou. „Vyhoď si ten nápad zo svojej príliš-múdrej hlavy, v poriadku?“

Pokračovala po ďalšom schodisku.

„Vari si myslíš, že ma môžeš sekýrovať, zatlačiť do kúta a donútiť ma byť ďalšou z tvojich večerných zábaviek?“

Vzal dva schody naraz a nakoniec ju dohnal na ďalšom poschodí. Schmatol ju za zápästie a otočil tvárou k sebe. „Nezahrávam sa s tebou.“

„Naozaj? Chceš vedieť, čo si myslím?“

„Nie, ale som si istý, že mi to tak či tak povieš.“

„Keď si sa dnes večer ´dohral´ s Pansy, zistil si, že zrazu nemáš čo robiť. Odvtedy by si urobil čokoľvek, aby si nebol sám, že? Vyhľadal si ma a držíš ten pocit osamelosti v šachu tým, že míňaš tých posledných pár minút pred polnocou bičovaním ma svojou nenávisťou takým spôsobom, aby mal tvoj úbohý život nejaký zmysel? A ty si myslíš, že ja som patetická?“

„Ak je to to, čo si naozaj myslíš, tak si úplne vedľa.“

„Pochybujem.“

„Mýliš sa.“

„Tak prečo mi to robíš? Je to zlý spôsob, dokonca aj pre teba.“

„To je ono!“ zareval. „Už mám toho dosť.“ Rýchlo skontroloval bezprostredné okolie a keď nenašiel žiadnych svedkov, zatiahol ju do najbližšieho výklenku.

Cúvol niekoľko krokov a potom sa opäť vrátil. Ak si myslela, že bol predtým naštvaný, tak sa poriadne mýlila. Teraz bol naštvaný.

Pokročil vpred a vo frustrácii ju schmatol za ruky. „Nenávidím ťa, Grangerová, že si toto všetko začala – že si ma pobozkala pod tou odpornou vetvičkou. Vieš si vôbec predstaviť, aký pekelný týždeň som mal?“ spýtal sa s tichým zavrčaním.

„Áno, viem,“ zašepkala zúrivo späť, „a ja ťa nenávidím rovnako za to, že si mi prvýkrát v mojom živote ukázal pár chvíľ pravej blaženosti. A pohŕdam tebou, že to berieš tak brutálne preč. To je to, čo mi tvoj bozk urobil, Malfoy. Celý týždeň ma to doháňalo do šialenstva.

Natoľko, že už ani neviem, čo vlastne chcem. A chceš vedieť, čo je najhoršie? To, že by som už nikdy nemala znovu zažiť ten druh surovej vášne!“ Vymanila sa z jeho zovretia a začala zúrivo odchádzať, ale chytil ju za zápästie a pritiahol späť.

Malfoy to ešte nemohol vzdať. „Prestaň odo mňa odchádzať.“

Schmatol ju v páse, zdvihol ju a posadil na vysoký parapet, aby sa stretli tvárou v tvár. Prekvapene vypískla a Malfoy sa zhlboka nadýchol.

„Žiadne ďalšie hry,“ povedal pevným hlasom. „Ty ma tu zabíjaš, Grangerová, a tak sa vzdávam.“

Bola stratená. „Č-čo?“

„Sledoval som ťa celý týždeň a snažil som sa prísť na to, ako ťa dostať späť do náručia. Nedokázal som myslieť na nič iné.“

„Zaručene si to neukázal,“ povedala ironicky.

„Ako by som mohol? Dohodli sme sa...“

„Neklam mi. Ty si ten, kto naliehal, že to skončí o polnoci, nie ja.“

Vzdychol. „Máš pravdu, okej? Máš pravdu. Ale to čo sa stalo, ma úplne zaskočilo. Nevedel som, čo iné robiť. A musel som niečo urobiť. Ide tu o teba a o mňa, Grangerová, a to nie je práve predpoklad na spoluprácu alebo je?? Sme nepriatelia?! Ty to vieš, ja to viem. Ale to nič nemení na tom, čo som cítil; čo stále cítim. Aj práve teraz.“

Pozrela sa mu do očí. „Ale my sme sa dohodli...“

„Kašli na našu dohodu. Máš ...“ odmlčal sa a pozrel sa na hodinky, „tridsať sekúnd na rozhodnutie, či by sme sa mali bozkávať počas ďalšej polnoci.“

„Ja, no...“

Oprel si čelo o jej a ticho prosil: „Poď do toho, Grangerová. Čo tu môžeš stratiť? Prestaň márniť svoj život myslením naňho. Ak si ťa doteraz nevšimol, už to neurobí a je preto ešte väčší blázon.“ Stál medzi jej nohami. Ovinul okolo nej paže a pritisol si jej hlavu na hruď. „Premýšľaj o tom, čo je tu a teraz. O nás. Pozri sa, ako k sebe pasujeme.“

Pri tom pomyslení sa usmiala. Kto boli, kde boli a čo sa chystali urobiť. A mala z toho dobrý pocit.

Z Veľkej siene mohli počuť všetkých odpočítavať sekundy do polnoci.

Desať, deväť...

„Hermiona...“ povedal prosebne.

Jej srdce poskočilo. Rozhodla sa, že je ochotná riskovať. A existuje nejaký lepší spôsob, ako začať s tým, aby sa dostala cez Rona?

Osem, sedem...

„Už je skoro nový rok. Neodopieraj mi to, na čo som trpezlivo čakal celý týždeň.“

Šesť, päť...

Pozrela sa na neho a súhlasne prikývla.

Štyri, tri...

Na tvári sa mu objavil značkový úškrn. „Povedz to. Nahlas.“

Dva...

Objala ho okolo krku, pritiahla k sebe a dala sa do nového začiatku. „Ja už nechcem byť osamelá, Draco.“

Stáli tam počas záverečnej sekundy Silvestra a dívali sa na seba s brilantnými úsmevmi na tvárach.

„Šťastný nový rok!“ kričal každý z Veľkej siene. Ale Hermiona a Draco to nepočuli. Veľké hodiny začali odbíjať pre polnoc a zároveň aj pre začatie ich bozku.

Ich pery sa stretli. Nie tvrdo, nie s hladom. Mäkko. Vychutnávajúc. Ani jeden z nich neprebral vedenie. Bozkávali sa plynulo. Všetko robili v tandeme, aby si priniesli potešenie, ktoré sa zvyšovalo s každou sekundou. Presťahovali sa do pomalšieho tempa, žili v momente bez rozptyľovania. Keď sa pri dvanástom údere zastavili, aby získali trochu vzduchu, ktorý potrebovali, Malfoy vzal jej tvár do dlaní a zašepkal: „Šťastný nový rok, Grangerová.“

„Teraz je,“ povedala s vlastným malým diabolským úškrnom.

 

 

 

Poznámka autorky:

Musím ešte doplniť pár vecí. Scéna, kde Malfoy tancuje s Pansy s jednou rukou na jej páse a s druhou vo vrecku je z Footloose (Bez dozoru) s Kevinom Baconom. Výrok pri tanci – „myslíš si, že tancujeme? To je to, čo sme vždy robili.“ (you think we're dancing? That's all we've ever done) bol z BVTS (Buffy, premožiteľka upírov) v epizóde Fool for Love (slovenský názov som nenašla, ale v český je Šíleně zamilován) – malá pocta pre Spikea a Buffy. Na konci, keď Malfoy hovorí: „Povedz to. Nahlas.“ (Say it. Out loud) je z Twilight (film) a fráza „ja už nechcem byť osamelý“ (I don't want to be lonely anymore) je z piesne od Roba Thomasa s rovnakým titulom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Novoročné Dramione Od: silrien - 31.10. 2016
Nádhera, nádhera, nádhera. Velmi děkuji

Re: Novoročné Dramione Od: kometa - 13.03. 2012
Moooc pěkné, děkuju :-)

Re: Novoročné Dramione Od: Zuzana - 05.01. 2012
Je to nádherné, plné vášne a Draco s Hermionou sú takí skutoční. Ďakujem za krásny dych-berúci preklad.

Re: Novoročné Dramione Od: andie - 04.01. 2012
tu sa da povedat iba jedno - uzas!

Re: Novoročné Dramione Od: GwenLoguir - 04.01. 2012
aké vášnivé :D

Re: Novoročné Dramione Od: myska111 - 04.01. 2012
Krásná, romantická povídka, která chytne za srdce. Moc se mi líbila. Nový rok a nový začátek, moc pěkné. Díky

Re: Novoročné Dramione Od: Kirsten - 03.01. 2012
Všetkým ďakujem za krásne komentáre, neuveriteľne potešili a zdvihli náladu po únavnom dni :)

Re: Novoročné Dramione Od: Lioness - 03.01. 2012
Tak tohle byla nádhera. Nejdřív se to pěkně rozjelo u Vánočního dílku, ale u něj jsem si říkala, že je to sice kvalitní, ale ne natolik, aby mě to úplně ohromilo. Silvestrovský dílek to ale vylepšil o 100 %. Vzhledem ke kánonu to celé vypadá v rámci možností dost pravděpodobně - dvě osamělé duše, jedna šance... Moc díky za kvalitní překlad!
Re: Novoročné Dramione Od: Kirsten - 03.01. 2012
No veru hej, Silvestrovská časť pekne tú Vianočnú zavŕšila... a nakoniec si sa aj ty dočkala pokračovania, síce po roku, ale predsa sa nakoniec ten preklad dokončil :)

Re: Novoročné Dramione Od: Michelle - 03.01. 2012
Nádhera. Hltala jsem každé slůvko! Moc díky, mělo to nsad všechno, co teď potřebuju! Stejně jako to vánoční.

Re: Novoročné Dramione Od: Jimmi - 03.01. 2012
Ďakujem za preklad.

Re: Novoročné Dramione Od: Jacomo - 03.01. 2012
Beru zpátky všechno, co jsem napsala u předchozí části o nepasujících slovech, protože tohle bylo brilantní! Smekám před překladem, který jsem si neskutečně užila. Díky! Tenhle možný vývoj vztahu Hermiona/Draco mi přijde vzhledem ke kánonu jako jeden z nejlogičtějších. Dva, kteří jsou sami uprostřed davu a už sami být nechtějí. Díky autorce za to, že jim dala takhle krásnou šanci.
Re: Novoročné Dramione Od: Kirsten - 03.01. 2012
S tým komentárom k predchádzajúcej časti sa netráp... pravdepodobne by ten príbeh vyzeral inak, kebyže ho prekladám teraz.. vtedy to boli ešte také začiatky a skúšanie všetkého a teraz... no povedala by som, že dokážem viac vnímať podstatu viet Takže ja ďakujem, že aspoň niekto napísal aj to, čo mu nepasovalo

Re: Novoročné Dramione Od: denice - 03.01. 2012
Krásně jsem si zopakovala vánoční povídku a potěšila se s touto. Kéž by měla ještě pokračování... Díky.
Re: Novoročné Dramione Od: Kirsten - 03.01. 2012
No o žiadnom pokračovaní už neivme.. tiež aj, čo by ešte robili?? alebo odpočítavali? :)

Re: Novoročné Dramione Od: teriisek - 03.01. 2012
Nejdřív jsem se dojala u toho Vánočního a teď tohle... Paráda, úžasná atmosféra! Strašně se mi líbily jejich dialogy a ten konec byl prostě výborný! Díky moc za překlad, krásný kousek!
Re: Novoročné Dramione Od: Kirsten - 03.01. 2012
Dialógy sú veru super.. aj mňa zaujali, keď som to prvýkrát čítala :).. boli také... no neviem, proste ich.. perfektne k nim pasovali :)

Re: Novoročné Dramione Od: Patolozka - 03.01. 2012
Krásná povídka, ještěže oba tak nějak podvědomě vědí, co chtějí, jinak by se mohli míjet donekonečna... Děkuji

Re: Novoročné Dramione Od: Neprihlásený - 03.01. 2012
skvelé.

Re: Novoročné Dramione Od: Gift - 03.01. 2012
Tak tahle povidka mela rozhodne "gule"!:-) (Snad se mi to aspon podarilo napsat spravne...) Nejen ze jsem si podruhe pochutnala na vanocni, ale navrch jeste k tomu silvestrovska skvela povidka! UF!! Vazne to nabiralo otacky a melo to prakticky vsechno, co mam na povidkach rada: riz, humor, (z meho pohledu) minimalni OOC, krasne dialogy, happy end, ktery ovsem nebyl preslazeny,... no a takhle bych mohla jeste par radku pokracovat:-). Moc moc! dekuji za preklad, vazne jsem si jej uzila!;-)
Re: Novoročné Dramione Od: Kirsten - 03.01. 2012
Dovrá správa: napísala si to správne :) a ja som rada, že sa ti to páčilo :) 

Prehľad článkov k tejto téme:

mistress meo: ( Kirsten )03.01. 2012Novoročné Dramione
mistress meo: ( Kirsten )30.12. 2010Vianočné Dramione
Mevv: ( Kirsten )08.09. 2010Pod imelom
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )08.09. 2010Úvod k poviedke