Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Její rozhodnutí (Her decision)

Kapitola 1. Vzpomínka

Její rozhodnutí (Her decision)
Vložené: Jimmi - 05.09. 2008 Téma: Její rozhodnutí (Her decision)
Leena nám napísal:

HER DECISION (Její rozhodnutí)

Preklad: Leena

Beta-read: Kapitola neprešla betovaním

Napísala: Majikat

Dramione  (Romantika)

Rating: PG-18

Prehlásenie:

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní
Majikat, ktorá napísala túto fanfiction.    

Poviedku v originálnom znení nájdete na adrese:

http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?psid=206863

Draco Malfoy. Smrťožrút? Stelesnenie diabla? Alebo stratená duša? Na šesť rokov zmizol bez stopy. Teraz je späť a po náhodnom stretnutí sa život Hermiony Grangerovej zvrtne neočakávaným smerom.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. Author of original story: Majikat

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

1.    kapitola: Vzpomínka

Hermiona si povzdechla a odložila výtisk Denního věštce, který četla. Obvykle zaujatě pročítala každý odstavec od začátku až do konce a vnímala každý detail o tom, co se dělo v kouzelnickém světě. Zamračila se a zatřepala hlavou, jako by ji čistila od nechtěných myšlenek. Popuzeně opět zvedla noviny a trochu s nimi zatřásla, jako kdyby to snad mohlo pomoci vyčištění její hlavy. Hermiona rozevřela noviny a začala číst. Slova proplouvala její hlavou a nedávala absolutně žádný smysl.

,Co to se mnou sakra je?' zeptala se sama sebe podrážděně. Unaveným mozkem jí problesklo jméno.

Draco Malfoy

Pokud to bylo vůbec možné, Hermionina špatná nálada se ještě prohloubila a její myšlenky se přesunuly zpět k jejímu poslednímu dni v Bradavicích – promoci.

Slavnost skončila a všichni studenti se usmívali, vzájemně se objímali a přál si hodně štěstí do budoucnosti. Hodně z nich, Hermionu nevyjímaje, už měli práci, kam mohli nastoupit. Jen jeden student stál stranou šťastných oslav. Hermiona se podívala na Draca, který stál trochu odvrácený s neproniknutelným výrazem na bledém obličeji.

Pramen blonďatých vlasů mu spadl do očí a on si ho s povzdechem svými dlouhými bílými prsty odhodil pryč. Jeho šedé oči byly smutné. Najednou letmo pohlédl za sebe, jako by vycítil její pohled. Ušklíbl se na ní a ona se zamračila.

,Typický Malfoy,‘ pomyslela si. ‚Ani dnes nemůže být zdvořilý.‘

Z nějakého neznámého důvodu se na něj nepřestávala pokradmu dívat. Otočil na ní pohled a téměř jí vyzýval, aby přišla blíž. Hermiona přemýšlela o Dracovo mizerném roku, který měl. Jeho otec byl zabit v bitvě proti Voldemortovi a Smrtijedům a jeho matka byla zavřená v cele v Azkabanu. Hermiona slyšela, že dostane mozkomorův polibek.

Překvapila sama sebe, když si uvědomila, že osamělého blonďatého chlapce lituje. V duchu si vynadala. Malfoy si zasloužil všechno, co se mu stalo a i víc. A co na tom, že stěží s někým prohodil pár slov (ani vyjma jeho obvyklých denních salv urážek na Harryho, Rona a jí samotnou)? Co na tom, že s ním nikdo ze Zmijozelu nemluvil? Co na tom, že sedával sám, jedl sám a chodil sám? Zasloužil si to, ne?

Hermiona se s povzdechem obrátila zpět na Malfoye, ale on byl pryč. Očima rychle přelétla síň a uviděla ho, jak mizel ve dveřích ven z Velké síně. Nasadila odhodlaný výraz a vyrazila za ním.

„Hermiono! Dokončili jsme školu!“

Velmi rozrušený Ron jí popadl do medvědího objetí - podesáté za hodinu.

Hermiona se slabě usmála a vymanila se z dlouhých a silných paží svého kamaráda.

„Teď ne, Ronalde. Mám něco na práci. Vrátím se,“ řekla rychle a odspěchala směrem, kudy šel Malfoy. Ronův hlas nesl vzduchem.

„Do prčic! Kam to jde?“

a potom silněji.

„Harry! Hej! Harry!“

Hermiona pospíchala ze schodů, její talár za ní povlával. Dole zastavila. Kterou cestou šel? Přemýšlela a pokrčila rameny, udělala malý krok dopředu a pak se prudce otočila na patě, rozhodovala se, jestli se má vrátit zpět do síně. Otočila se kolem a srazila se s něčím teplý a tvrdým. Silné ruce uchopily její paže a zabránily tomu, aby spadla.

„Grangerová, opravdu bys měla sledovat, kam jdeš,“ řekl hlas měkce.

Hermiona trochu vyjekla a udělala krok dozadu. Vzhlédla. Před ní stál Draco Malfoy a v jeho šedých očích se zrcadlilo pobavení. Jeho ruce pořád svíraly její předloktí. Hermiona si uvolnila ruce a založila je na svém hrudníku.

„Ty by si neměl postávat za lidmi, Malfoyi,“ odvětila a podívala se mu do očí.

Ušklíbl se. „Co tu venku děláš? Myslela jsem, že oslavuješ s Potříkem a Weslíkem.“

Hermiona protočila očima. Byl tak dětinský! „Popravdě jsem tě hledala,“ řekla.

„Proč?“ Malfoy vypadal překvapeně.

„Jen jsem ti chtěla říct…“ začala Hermiona, ale pak se zarazila.

„Co? Gratuluji? Hodně štěstí do budoucna? Co Grangerová? CO?“ ptal se a jeho hlas se zvyšoval.

„Ano, jestli to musíš vědět, tohle je přesně to, co jsem chtěla říct, ale už si nejsem jistá, že to udělám,“ odpověděla Hermiona a i její vlastní hlas se zvyšoval.

„A co tě dovádí k tomu, aby sis myslela, že chci slyšet cokoliv, co chceš říct, o čemkoliv?

Nejsi nic, jen odporná malá…“ zuřil Draco a udělal krok blíž k ní. Jeho bledé tváře trochu zrudly.

Hermiona vytáhla hůlku a namířila na jeho hruď. „Neopovažuj se říct to slovo Malfoyi! Neopovažuj se!“ V očích ji zablýsklo.

„Jak se na mě opovažuješ vytasit hůlku!“ odplivl si Draco a snažil se odstrčit její hůlku pryč. Uhnula mu a on rychle sáhl po jejím zápěstí a ve stejné chvíli sáhl volnou rukou pro svou hůlku. Hermionina volná ruka vyklouzla ven a chňapla po jeho ruce s hůlkou, chytla jeho zápěstí ve stejné chvíli jako on její.

Chvilku tak stáli, Hermiona s sebou cukala a Draco jí držel bez hnutí, používaje eho sílu proti ní. Byli tak blízko, jejích obličeje byly jen palec od sebe, oba hlasitě dýchali a v očích měli vztek. Hermioně probleskla hlavou.

,Já ho opravdu lituji,' uvědomila si, jak se koukala do jeho očí, plných nenávisti a něčeho jiného. Byla to bolest? Osamělost? Strach?

„Musí to být těžké,“ řekla měkce, aniž by uhnula pohledem z jeho obličeje. Malfoy se trochu zamračil.

„O co ti jde teď, Grangerová?“ zavrčel.

„Omlouvám se, Malfoy,“ řekla Hermiona potichu.

„Co?“ vyprskl Malfoy a zamračil se ještě víc.

Hermiona si povzdechla. „Je mi tě líto,“ zašeptala. Zíral na ní a pustil její zápěstí, jako by ho popálilo. Nejistě uskočil dozadu, aniž by spouštěl oči z jejího obličeje.

„Draco…“ začala Hermiona, ale on se zasmál.

„Nelituj mě, Grangerová. Nesouciť se mnou. Nemluv se mnou a už nikdy nebuď blízko mě,“ odpověděl. Smutně se na něj podívala a otevřela ústa, ale on se otočil a odešel pryč do noci.

Hermiona zavřela noviny. Tu noc, před šesti lety, viděla Draca Malfoye naposled.

Až do dalšího rána.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hana - 07.03. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 11.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 1. Vzpomínka Od: ivas1 - 03.04. 2011
povieku mam rozcitanu, som v polke a neviem sa dockat ako to dopadne. preklad je perfektny, dakujem

Re: 1.kapitola: Vzpomínka Od: denice - 11.04. 2010
Tak to jsem opravdu zvědavá, co se stane dál, Narcissu opravdu popraví? A co Draco? Měl bych jít sat, ale prostě mi to nedá!

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )08.07. 2010Pdf na stiahnutie
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Epilóg
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Kapitola 23. Oslobodenie
Majikat: ( Jimmi )05.01. 2009Kapitola 22. Uväznená
Majikat: ( Jimmi )04.01. 2009Kapitola 21. Obžalovaná
Majikat: ( Jimmi )03.01. 2009Kapitola 20. Fiasko
Majikat: ( Jimmi )03.12. 2008Kapitola 19. Stať sa Snapom
Majikat: ( Leena )30.11. 2008Kapitola 18. Vrať se zpátky
Majikat: ( Jimmi )19.10. 2008Kapitola 17. Nemá zmysel plakať...
Majikat: ( Leena )19.10. 2008Kapitola 16. Odhalení a protivná ženská
Majikat: ( Jimmi )12.10. 2008Kapitola 15. Dumbledorova armáda
Majikat: ( Jimmi )04.10. 2008Kapitola 14. Napätie
Majikat: ( Jimmi )18.09. 2008Kapitola 13. Panika a kúzelné znamenia
Majikat: ( Jimmi )15.09. 2008Kapitola 12. Dôsledky
Majikat: ( Jimmi )13.09. 2008Kapitola 11. Sú tu
Majikat: ( Jimmi )11.09. 2008Kapitola 10. Správny čas, nesprávne miesto
Majikat: ( Jimmi )08.09. 2008Kapitola 9. V úkryte
Majikat: ( Jimmi )06.09. 2008Kapitola 8. Odhalený Malfoy
Majikat: ( Jimmi )05.09. 2008Kapitola 7. Pravda
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 6. Zůstaň
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 5. Malfoyovo pobláznění
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 4. Něco vzplanulo
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 3. Nedorozumění, večeře a něco víc?
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 2. Překvapení
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 1. Vzpomínka
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )04.08. 2008Na úvod