Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čo Komnata najviac potrebuje

26. kapitola 3/3

Čo Komnata najviac potrebuje
Vložené: Jimmi - 29.10. 2011 Téma: Čo Komnata najviac potrebuje
Jimmi nám napísal:

Čo Komnata najviac potrebuje

Autor: Alydia Rackham 

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/6532581/26/What_the_Room_Requires

Čo Komnata najviac potrebuje

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Alydia Rackham, ktorá napísala túto fanfiction.

Upozornenie: Kapitola obsahuje zvukovú nahrávku. Pozor na hlasitosť!

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

PP: Nechcem vám ovplyvniť dojem z kapitoly, takže slovo na záver vložím samostatne. :D

 



 

VVVVVV

EPILÓG

VVV

Bojoval jsem se svým úsudkem

S očekáváním své rodiny

Podřadností té vaši

Svým postavením,

Se všemi těmi věcmi

Ale na ně chci zapomenout

A požádat vás

Miluji vás

Nejhoroucněji

Prosím vás, přijměte mojí ruku.

Pán Darcy k Elizabeth (filmová verzia)

 

VVVVVVV

HERMIONA

Na čiernom koženom gauči som zastrčila nohy pod seba a uvelebila sa bližšie k svojmu manželovi. Vzhliadla som na jeho bledý profil a uhladila mu biele vlasy zo spánku za ucho. Pozrela som na trojročného chlapca v jeho náručí.

"Myslíš, že začína byť ospalý?" spýtala som sa, oprela si bradu o Dracovo plece.

"Myslím, že bude pomerne spokojný, ak zaspí priamo tu," ozvala sa Tonksová z druhej strany miestnosti. Usmiala som sa. Malý Teddy sa určite tváril pohodlne. Ležal na Dracovej hrudi a Dracova ruka ho objímala, čím mu vo svojom lone vytvárala mäkké hniezdočko. Chlapček pomaly zažmurkal a podvedome pošúchal palčekom po Dracovom nechte na palci. Draco si oprel bradu o Teddyho kučeravú hlavu.

"Ja by som s tým nemal problém," zamrmlal Draco. Musela som potlačiť nutkanie pobozkať ho okamžite priamo na pery. Namiesto toho som sa len pritúlila bližšie k nemu do jeho tepla. Cítila som, ako sa Tonksová uškrnula, keď sa zaklonila v kresle a odpila si z vína. Sedela oproti nám, naľavo od týčiaceho sa, iskriaceho vianočného stromčeka. Na druhej strane stromčeka bol veľký kamenný kozub, plný tancujúcich zlatých plameňov. Ron sedel na podnožke pri ohni, vedľa Draca, tvárou k nám a zahrieval si chrbát. Harry s Ginny sa delili o dvojsedačku po mojej ľavici. Ginny si obtáčala kúsok červeno-zlatej stuhy okolo prstov a Harry si poposadol dopredu, lakte na kolenách, okuliare mu iskrili v svetle ohňa. Všetci sme boli vyobliekaní - práve sme sa vrátili z kostola - ja som mala zelené vlnené šaty, Harry a Ron mali nohavice a pohodlné svetre, a Ginny s Tonksovou mali na sebe úžasné zamatové róby, a Draco svoj zvyčajný čierny oblek.

"Takže," Tonksová ku mne naklonila hlavu. "Aké sú vaše prvé Vianoce v tomto dome?"

"Páčia sa mi," usmiala som sa. "Nikdy za celý život som sa tak nebavila vyzdobovaním."

Draco si odfrkol.

"To malo čo znamenať?" dožadovala som sa, keď som ho štuchla do rebier.

"Nič, nič," potlačil úsmev. Harry zachytil jeho výraz a súcitne sa usmial.

"Viem, čo myslíš, Draco," povedal. "Hermiona sa občas dokáže dať uniesť."

"Myslím, že dom vyzerá skvelo," prehovoril Ron.

"Je nádherný, Hermiona," dodala Tonksová. "A ja by som tu rada sedela a ešte chvíľu sa pozerala na tento nádherný stromček, ale musím dať Teddyho do postele - a Remus sa bude čudovať, kde som sa zatúlala."

Tonksová vstala, odložila víno na rímsu kozuba, prikročila bližšie a vystrela ruky. Draco sa posunul, narovnal a trochu zavrčal, potom zospodu rukami nadvihol Teddyho. Teddy sa netváril spokojne.

"Nieeeee..." zaskučalo trojročné dieťa.

"Pššt, pššt," tíšila ho Tonksová, vzala ho a napravila si ospalé dieťatko na pleci. Potom sa predklonila a pobozkala Draca na čelo. "Šťastné Vianoce, bratranec."

"Šťastné Vianoce, Nymphadora. Mám ťa rád," odpovedal Draco.

"Aj ja ťa mám rada. Vás všetkých," povedala Tonksová, keď obišla gauč. Nepovedala Dracovi ani slovka o tom, že sa jej nepáči jej krstné meno - vlastne to nikdy nepovedala. Potom na nás žmurkla. "Ach, a pokojne robte hluk - myslím, že by ste museli vystreliť z kanóna, aby sme vás z našej izby počuli."

Všetci sme sa zasmiali a zborovo zaželali "dobrú noc" a "šťastné Vianoce", keď sme sa dívali, ako odchádza. Potom, keď sa za ňou zatvorili dvere, otočila som sa k Harrymu a Ronovi.

"V poriadku, vy dvaja - kvôli čomu ste sa polovicu dňa nemohli obsedieť na mieste?"

"Bez žartov," vyzvala Ginny.

"Kvôli ničomu," povedal Ron a ukázal na Harryho. "Len kvôli tomuto."

A Harry Dracovi ponúkol malú, štvorcovú krabičku zabalenú v striebornom papieri.

"Kde ste to ukrývali?" dožadovala som sa. "Myslela som, že sme všetky darčeky otvorili!"

"Sme na teba príliš bystrí, Hermiona - len aby si vedela," drzo odpovedal Ron. Draco zízal na balíček, potom sa pozrel na zvyšných dvoch mužov.

"Čo je to?" spýtal sa, predklonil sa a vzal ho od Harryho.

"V tom je zmysel baliaceho papiera," žartoval Harry. Zamračila som sa a prisadla si bližšie, sledovala, ako Draco rozbalil stuhu, roztrhol papier a podržal malú krabičku v dlani.

"Je to dosť ťažké," poznamenal. A potom nadvihol vrchnák.

Zhíkla som.

"Museli sme madam Hoochovej prisľúbiť našich prvorodených," vysvetľoval Harry. "A potom sme sa museli prekopať míľami prachu, starého výstroja v podzemí hradu, ale nakoniec sme ju našli."

"Prinajmenšom," mykol sa Ron. "Dúfame, že to tak je."

Draco siahol do krabičky a vytiahol odtiaľ dokonalú zlatonku. Všetci sme zadržali dych. A potom...

Z bokov vyrazili krídelká a začali sa trepotať. Draco ju pustil. Vznášala sa mu pred tvárou.

Harry s Ronom zajasali a ťapli si. To ťapnutie rezonovalo miestnosťou. Zakryla som si ústa rukou.

"To je... to je tvoja zlatonka!" vykríkla som. Draco na ňu chvíľu hľadel, onemený. Potom od nej nakoniec odtrhol oči a pozrel na Harryho.

"Dúfam, že vám je jasné," povedal, "že ste si vy dvaja práve vyslúžili lístky do lóže na Svetový pohár v metlobale."

Harry s Ronom okamžite stíchli. Ginny poklesla sánka.

"Há?" dostal zo seba Ron.

"Už som kúpil tri lístky - a Hermiona napísala pár riadkov Viktorovi Krumovi, takže sa pred zápasom my traja môžeme stretnúť s tímom." Zastal. "Teda, pokiaľ by ste chceli ísť so mnou."

Moji dvaja priatelia tam len sedeli, ohromení.

Potom, pomaly, sa Harry usmial ako slniečko.

"Čo ti šije?" zajačal Ron. "Samozrejme, že pôjdeme s tebou!"

Draco sa zdvihol na nohy, a Harry s Ronom vyskočili tiež, žiarivo sa usmievali a smiali. Draco vystrčil ruku k Ronovi, ktorý mu ňou potriasol.

"Ďakujem vám za darček, gentlemani - vážne," povedal Draco, znova pozrel na zlatonku. Potom potriasol rukou Harrymu, venoval mu úprimný a vážny pohľad. "Nemôžem uveriť, že ste ju našli."

"Napadlo ma, že by si ju mohol chcieť," odvetil Harry, zovrúc Dracove prsty. "Dumbledore mi dal moju - mám z nej radosť. Pomáha mi nesmútiť tak za školou."

"Kto hrá tentoraz o pohár?" spýtal sa Ron Harryho, keď sa znova posadili.

"Kanóny nie," odsekol Harry.

"Strč si to niekam," odsekol Ron. Draco sa zasmial, posadil sa vedľa mňa a objal ma rukou. Oprela som si o neho hlavu. Niečo zdvihol, potom mi pod nos strčil malú červenú krabičku. Zdvihla som tvár, obočie zvraštené.

"Čo to máte s tými neskorými vianočnými darčekmi?" chcela som vedieť. Jeho oči len zaiskrili. Tak som vzala od neho krabičku, rozviazala mašľu a zvliekla baliaci papier, v pozadí načúvala, ako sa Harry, Ron a Ginny o niečom dohadujú. Ale na všetko som zabudla, keď som nadvihla vrchnák.

"Ach... môj..." vydýchla som. Opatrne som siahla dnu a vytiahla diamantmi pokrytú sponu do vlasov - sponu úplne rovnakú ako tú, ktorú mi Draco dal tak dávno vo vŕbovej miestnosti. Pozrela som sa mu do očí. "Je... Je to..."

"Mojej starej mamy? Áno," dokončil. "A patrila mojej matke. Požiadal som ju o ňu - ale dať ti ju bol v skutočnosti jej nápad."

Vyvalila som oči.

"Vážne?" úkosom som na neho pozrela. "Na Vianoce neprídu, ale dá mi darček?"

"Hej," Draco sa krivo usmial a nadvihol obočie. "Prekonávame tu storočia malfoyovského snobizmu. Je to obrovský krok správnym smerom." Stíšil hlas a uprene sa na mňa zadíval. "Nemôžeš čakať, že sa všetko zmení v priebehu jedinej hodiny."

Zažmurkala som a nedokázala som od neho odtrhnúť oči.

"Páči sa ti?" spýtal sa ma.

"Je nádherná," zamrmlala som, ale zrazu som presunula oči k jeho mäkkým perám.

"Dobre," povedal hltavo, približoval sa ku mne, až kým sa jeho pery neobtreli o moje. "Pretože ju nebudem vracať."

Začala som sa chichotať, ale on ma prerušil, keď mi vtlačil bozk tak hlboký, že sa mi zatočila hlava a stratila som rovnováhu. Len na okamžik som sa začervenala rozpakmi - ale moje zastrené zmysly detekovali, že Harry, Ron a Ginny sa stále hádajú o Kudleyovských Kanónoch - takže som vnorila prsty do páperových vlasov svojho manžela, objala ho rukami okolo pliec, naklonila hlavu, zatvorila oči a ten bozk mu opätovala.

A žili šťastne, až kým nepomreli.

KONIEC



 

Výber hudby bol zase na mne. Preložila som vám ju, aby ste vedeli, prečo som si ju vybrala.

http://www.youtube.com/watch?v=VcTvhRM07Cs

Ronan Keating The Way You Make Me Feel

To ako sa vďaka tebe cítim

 

Nemohol by som sa cítiť lepšie

Než ako sa cítim dnes večer

Mám pocit, že dokážem žiť naveky

Mám pocit, že dokážem lietať

Keď som si myslel, že som to pokazil

Dajako si všetko napravila

 

To takto sa vďaka tebe cítim

Lepšie než som kedy poznal

Lepšie než to kedy bývalo

Zdá sa, že neviem ovládať

To, ako sa vďaka tebe cítim

Ako keď ráno vychádza slnko

Ako keď v rukách držíš svet

Nikdy som si nedokázal predstaviť

To, ako sa vďaka tebe cítim

 

Nemohol by som sa cítiť lepšie

Ako keď som tu s tebou

Vďaka tebe sa všetko zdá byť také ľahké

Fakt ti pravdu hovorím

Ty sa ma vôbec  ma nesnažíš potešiť

A predsa mi vždy dajako radosť urobíš

 

Refrén

 

Tie prosté veci, čo mi robíš

Prosté veci, čo vravíš

Občas nemôžem uveriť,

že je to naozaj

 

Refrén

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 26. kapitola 3/3 (Hodnotenie: 1)
Od: teenwolf - 02.06. 2023
|
Díky za překlad, povídka se mi neskutečně líbila.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Ajvanka - 21.06. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 26. kapitola 3/3 Od: Octavie - 04.03. 2021
No to bylo nádherné. Tahle povídka mi neskutečně sedla, chytla mě a nepustila :-). Dokonce jsem si i párkrát poplakala. Moc se mi líbilo to postupné budování vztahu, bylo to velmi uvěřitelné a proto taky tak dojemné. Bolelo mě srdce i za ně a jsem hrozně ráda za dobrý konec. Moc děkuji za nádherný překlad:-).

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 26. kapitola 3/3 Od: Violeta - 11.05. 2015
Tak toto se mi moc líbilo, krásná povídka, harmonie z ní doslova proudila a hudební nahrávky se mi takém velice líbily, krásný nápad a samozřejmě překlad, moc děkuji!!!

Re: 26. kapitola 3/3 Od: eryenie - 05.05. 2014
Tak jsem povidku s dvouletym zpozdenim prelouskala prakticky na jeden zatah. A musim rict... Pani! To je... Uzasne propracovany. Az na ty pasaze, kdy si jeden druhemu zpivaji, k cemuz by me nikdo nedonutil ani mucenim, ale pro osoby, kterym hudebni sluch nechybi tak jako mne, je to zrejme prirozene :) Miluju povidky, ktere na pozadi deje knih s ruznymi obmenami rozvijeji vlastni pribeh a vytvareji tam vlastni zavery z pohledu jinych osob. Dekuji za preklad :)

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Annett17 - 07.08. 2013
Tuhle povídku jsem začala číst už dříve, ale u čtvrté kapitoly jsem se zarazila a dále už nečetla. Mužů říct jen jedno a to že je mi líto že jsem něco tak úžasného dříve přestala číst. Tenhle příběh jsem si oblíbila a jsem ráda, že jsem něco tak úžasného mohla číst.

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Julie - 20.07. 2013
Už dvakrát jsem se pokoušela tuto povídku číst a vždy jsem ji po dvou kapitolách odložila. Ani nevím proč, snad mi nesedělo, že je psaná v první osobě a ještě střídavě z pohledu Draca a Hermiony... teď jsme se k ní vrátila znovu, protože jsem neměla co číst. A najednou mě povídka chytla a nepustila a já četla, četla a nemohla se odtrhnout. Takže i když chvilku trvalo, než jsem jí přišla na chuť, musím napsat, že je skvělá, jiná a jedinečná. Moc díky za překlad.

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Siesina - 01.02. 2013
Náááádhera!! Moje nej povídka!!!!!!!!!!!!

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Zuzana - 06.12. 2012
Aj na druhý krát som touto poviedkou nadšená. A stále mi vadí, že Draco o sebe nedal vedieť aspoň Hermione a rodičom. Možno naozaj nechcel aby si niekto robil nádeje, že Remus prežije keď ešte nemal istotu, ale o sebe mohol dať vedieť. Rada by som vedela prečo to neurobil. Ale všetko ostatné bolo nádherné. Ďakujem, znovu :)

Re: 26. kapitola 3/3 Od: klakla - 02.12. 2012
Krásná povídka a konec je nádherně vánoční:-) Tato povídka se mi líbíla, protože jsou v ní dobře kombinované příjemné a beztarostné kapitoly a napínavé úseky. A celkově jde o velmi zajímavý příklad zblížení Hermiony a Draca. Děkuji za skvělý překlad

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Triana - 13.11. 2012
:-) Na začiatku, ked vošli do komnaty, sa mi to zdalo chaotické.  Ale potom ked už boli viac opisované tie ich nočné mori, sa to ustálilo a ja som si naplno vychutnávala dej. Predstava že spolu strávili toľko času, navzájom si spievali, škriepili sa,behali po zlatom poli....začarovaná krajina Presne to to bolo. Ten ich tanec bol nekonečne krásny. Potom však prišla realita,boj. To že zachránil Lupina, ostatným ukázalo,že je lepším človekom a že mu skutočne nezáleži na krvi (zachránil vlkolaka). záverečná scéna bola krásna...plna pohody. Uplne som si vedela predstaviť Draca s Hermionou, ako si kúpia domček a za ním rozsiahle zlaté pole aby spomínali nato, čo ich tak zmenilo. Dakujem za krásny preklad. Čítalo sa to vynikajúco,lahúčko...asi aj preto,že to bolo písane v prvej osobe j.č.,načo som nebola zvyknutá.

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Sally - 16.09. 2012
Uf, už som sa dávno tak nezažrala do poviedky ako do tejto. Takže sláva,dnes ráno o 2 som oficiálne skončila Pánečku! Ako sa vyjdariť? Prosté SUPER to nevystine ani zďaleka Skvelý príbeh (skutočne som začala tajne dúfať, aby to takto bolo aj v originály) kypiaci emóciami o ktorých som nemala poňatia, plný prepracovaných charakterov (a samozrejme som sa nanovo zamilovala do dvojice H+D ) a detailov (zakladatelia to trochu prenali, to je pravda:D), ale inak som neskutočne šťastná a vysmiata ako debil z tejto poviedky. A srším hrdosťou nad spisovateľkynými a prekladateľkynými schopnosťami Baby, ste šikule a možme byť za vás kompletne všetci nesmierne vďační No opätovné čítanie by som už nezvládla. Potrebujem chlapa   A samozrejme som sa nanovo zamilovala do dvojice H+D

Re: 26. kapitola 3/3 Od: eweenka - 17.11. 2011
Olalá a je to tady, konec jednoho velkého, krásného, smysluplného a k monitoru přikovávajícího příběhu. Děkuji moc za překlad, bez kterého bych se k tomuto ani nedostala. Přeji hodně spokojených čtenářů a spoustu povídek, které stojí za to, aby je člověk překládal :) (Potažmo abych je četla a stala se tak spokojenou čtenářkou ;)  )

Re: 26. kapitola 3/3 Od: skaredanehoda - 09.11. 2011
Ďakujem za tento zážitok :-) Rozhodla som sa, že sa postupne povyjadrujem k všetkému čo som tu doteraz prečítala a táto poviedka bola jedna z tých čo ma pripútala k tomuto webu veeeľmi dlho. Nenásilné a milé rozprávanie jedného prostého príbehu, kde sa nič neunáhli... Ideálna vec na oddýchnutie a úniku do reality. Každému z nás by sa občas zišla Komnata najvyššej potreby :)

Re: 26. kapitola 3/3 Od: aja - 06.11. 2011
úžasné zakončenie úžasnej poviedky... veľká vďaka za preklad

Re: 26. kapitola 3/3 Od: denice - 02.11. 2011
Ano, ano, ano! Přesně takhle má vypadat epilog! Draco s Teddym v náruči, a dítěti je u něj dobře, všem je dobře u Draca a Hermiony. Harry s Ronem vymysleli úžasný dar, taky pro Hermionu. dovedu si představit její blaženost, když si ti dva dali tolik práce, aby potěšili jejího muže. Narcisa poslala Hrmioně diamantovou brož z rodinných šperků, vsadím se, že příští Vánoce už budou trávit spolu. A všechny tři části podbarvené dokonalou hudbou. Jsem zase tak krásně smutná, že končí další kouzelná povídka. Děkuji.

Re: 26. kapitola 3/3 Od: teriisek - 01.11. 2011
Co říct? Nedostává se mi slov, byla to tak nádherná povídka a já ti nepřestanu být vděčná, že jsem si ji mohla přečíst. Bylo v ní tolik emocí, tolik smutku, lásky, štěstí... tolik života... Strašně moc děkuju, že jsi ji překládala, bylo mi krásně v její společnosti. Končí to tak klidně a nadějně... skoro jsem v pokušení jim to závidět. Ještě jednou moc děkuju!

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Svetluska - 01.11. 2011
Tak tahle povídka mi bude hodně chybět. Na druhou stranu si teď ale můžu dopřát ten luxus a přečíst si ji naráz Mockrát děkuji za vynikající překlad a přeju hodně sil a nadšených, komentujících čtenářů při dalších překladech! Ještě jednou díky moc!

Re: 26. kapitola 3/3 Od: myska111 - 30.10. 2011
Moc pěkný závěr povídky. Věřila jsem, že to dobře dopadne, že se Draco vrátí a budou spolu šťastně až do smrti. Je pěkné, jak spolu nakonec všichni vychází. Byla to velmi pěkná povídka. Hodně kapitol, bylo fakt napínavých a objevilo se i trochu romantiky. Díky Jimmi za krásný překlad a budu se těšit na další překlady.

Re: 26. kapitola 3/3 Od: bbarka - 30.10. 2011
Ja tak strašne zbožňujem šťastné konce... a tento bol úžasný! A na Vianoce... a u mladých Malfoyovcov... a so všetkými ich priateľmi... a tie darčeky boli jednoducho najlepšie! "Ďakujem vám za darček, gentlemani - vážne," - toto znie úplne presne ako niečo, čo by mohol Draco povedať... Takže, Jimmi, ďakujem ti strašne moc za tento preklad... opäť raz bol výnimočný a úplne iný ako tie pred ním... fakt díky... P.S. Prepáč, akosi sa mi podarilo pri predchádzajúcej kapitole odoslať koment 2x...:)

Re: 26. kapitola 3/3 Od: ulli - 30.10. 2011
Přiznám se, že jsem po minulé části trochu čekala seznámení Draca s rodiči Hermiony (a jestli jim o něm někdy říkala), Dracovo shledání s jeho rodiči. Asi mi to chybělo. I jejich reakce na Hermionu s jejich synem. Ale asi to je něco, co si máme domyslet a vyfantazírovat sami. První Vánoce Draca a Hermiony v jejich novém domě (a asi i jako manželé?) jsou krásně klidné, pohodové, láskyplné. Takové, jaké mají být. A opožděné dárečky vypovídají o tom, co se neřeklo. Jak se Harry a Ron smířili s Dracem, navázali přátelství. Pevné. Protože by si asi nedali práci s hledáním jeho první chycené zlatonky. A kdo by nechtěl jít s Dracem do lóže na Světový pohár v metlobalu. Já bych chtěla   I Malfoyovi se smiřují s novou snachou. Po svém. Ale je to začátek. Hermiona dostala krásnou rodinnou sponu. A počkejte až budou mít první vnouče Neskutečně děkuji za nádhernou povídku, překlad i úsilí a city do ní vložené.

Re: 26. kapitola 3/3 Od: nicco - 30.10. 2011
Moc děkuji za překlad této pěkné povídky.

Re: 26. kapitola 3/3 Od: iway - 30.10. 2011
nechce se mi s touto povídkou končit.. byla tak krásná ... bude se mi po ní stýskat.. dobrý příběh, krásný překlad.. co víc si naše maličkosti mohou přát.. děkuji za překlad, který vyvolal všechny emoce

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Gift - 30.10. 2011
Zaverecny komentar pisu nerada a rada zaroven. Nerada proto, ze povidka konci. Rada proto, ze kapitoly byly doopravdy dlouhe a dovolim si hadat, ze i tezke na preklad. Nerada proto, ze se s autorkou musim rozloucit. Rada proto, ze ani jedna z poslednim kapitol (precetla jsem je naraz a doslova jednim dechem) nezklamala. Vse bylo zvlastnim zpusobem klidne, harmonicky, roztomile ale s rozmyslem napsane... Dalsi "nerada" za to, ze se pravdepodobne opakuji, ale rada proto, ze pochvala neni z me strany automaticka, ale od srdce: bylo to prekrasne! Nic podobneho jsem predtim necetla a jsem ti moc vdecna, ze jsi rozsirila me obzory. Jimmi, mas u me schovany jeden obrovsky dik! Celou povidku jsem se bavila, co vic, posledni kapitolu pred epilogem jsem i ja (stary cynik) zaslzela. Pisnicka se opet velmi hodi! Budu se tesit na dalsi tvoji praci;-).

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Zuzana - 30.10. 2011
Pýcha a predsudok..., nemám rada Jane Austinovú, ale tento úryvok je vážne ako šitý na nášho blonďavého aristokrata. Snáď sa v Dracovi tá jeho čistokrvná výchova, nebude prebúdzať počas manželského spolunažívania príliš často a nechá sa krotiť jeho tvrdohlavou manželkou. Epilóg bol krásny a napriek tom, že som čakala kvapkanie medu, bol príjemne sladký ale nevadil. Po tom všetkom čo si prežili si to šťastie už zaslúžili. Pobavila ma spona do vlasov A nejako zvláštne ma potešili Malfoyovci, že sú to stále oni, ale naznačili, že už s Hermionou rátajú Rada by som videla ich tváre, keď sa im Draco vrátil a ešte radšej keď im predstavil svoju vyvolenú Harry a Ron opäť milo prekvapili a Draco samozrejme tiež. Obrovitánske ĎAKUJEM za túto poviedku. Určite sa k nej budem vracať, je nádherná a Tvoj preklad je krásny, ale to sa zase opakujem. Tak ďakujem a ešte si nechám pár slovíčok na ten úplný koniec, ktorý si si nechala po epilógu a na ktorý sa teším, lebo som zvedavá čo nám chceš povedať o tejto poviedke.

Re: 26. kapitola 3/3 Od: marci - 29.10. 2011
No dobře, dobře - i třetí část byla úžasná Taková romantika - skoro škoda, že tahle část nevyšla těsně před opravdové Vánoce. Ale to bychom museli ještě dva měsíce čekat, takže je všechno v tom nejlepším pořádku. Díky moc za objevení této povídky a za úžasný překlad. Určitě je jedna z mých oblíbených
Re: 26. kapitola 3/3 Od: Jimmi - 29.10. 2011
Zvažovala som, že to natiahnem, ale nebolo by to fér. Do Vianoc chcem dokončiť MM... Ja ďakujem za sprevádzanie každou kapitolou a tvoje krásne komentáre.  Na Lexikon stále nemám čas, mrzí ma to, ale každú voľnú chvíľku prekladám - keď sa toho nabažím, budem sa venovať Lexikonu ĎAKUJEM

Re: 26. kapitola 3/3 Od: NikkyD - 29.10. 2011
Jeee aky krasny koniec...taka romantika....:) dakujem za preklad!:) uzasne:)

Re: 26. kapitola 3/3 Od: Neprihlásený - 29.10. 2011
Tak jste to dokázaly holky, wow! Obrovská gratulace, radost a nadšení. Tohle je kouzelná povídka, překlad byl určitě hektický, náročný, ale znovu a zas - nádherný! Doufám, že potěšil nejednoho čtenáře. ;)
Re: 26. kapitola 3/3 Od: Jimmi - 29.10. 2011
Keď si prihlásená ako admin, musíš prepisovať nick Ešteže viem, že toto by nikto iný nenapísal. Pochvala od teba má pre mňa cenu zlata. Aj ja dúfam, že potešil aj ostatných (a že som ich tou mojou eufóriou na konci nezaskočila, pretože to zatiaľ tak nevyzerá).Ešte raz ďakujem za všetko.(Neuveríš, ale prvý raz sa neskutočne teším na celý advent a predvianočný čas a tŕpnem, či to všetko vyjde a ako domotám tie poviedky - už len pár chlievikov).

Re: 26. kapitola 3/3 Od: doda357 - 29.10. 2011
V prvom rade ti ďakujem, že som sa na tejto poviedke mohla podieľať  Ďakujem, že si to so mnou vydržala Bola to úžasná poviedka. Napínavá, držala nás v napätí, či je to skutočnosť alebo nie.... Krása  Zlaté bolo, ako Teddy spal na Dracovi Muselo mu tam byť dobre To bol istotne krásny pohľad Páčila sa mi tá nádherná atmosféra Vianoc Milé bolo od chlapcov, že Dracovi vyhrabali zlatonku A od neho, že ich pozval na Metlobal. A že dal Herm sponu, ako kedysi  Celý koniec bol úplne mega nádherný Takže ďakujem veľmi pekne, že sa mi tento príbeh dostal do rúk a mohla som si ho prečítať  
Re: 26. kapitola 3/3 Od: Jimmi - 29.10. 2011
Už aspoň vieš, prečo je zlatonka na banneri. Mne sa táto scéna neskutočne páčila. Vyjadruje všetku zmenu, ktorou tí dvaja prešli voči Dracovi. Takže sa všetko z Komnaty splnilo. Nádhera. Ja ďakujem, že sme to dotiahli do konca.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )29.10. 2011Poďakovanie
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )14.10. 201125. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )19.09. 201123. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.09. 201122. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201121. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201120. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.08. 201119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.08. 201118. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.08. 201118. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )20.08. 201117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )09.08. 201116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.07. 201115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )18.07. 201114. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )11.07. 201113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )07.07. 201112. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.06. 201112. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.06. 201111. kapitola
. Video k poviedke: ( Mel )12.06. 2011Trailer k poviedke
Alydia Rackham: ( Jimmi )30.05. 201110. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )28.05. 20119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.05. 20118. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.05. 20117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.05. 20116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )10.04. 20115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.03. 20114. kapitola - II. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.03. 20114. kapitola - I. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.03. 20113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20112. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20111. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )12.03. 2011Úvod k poviedke + trailer
. Video k poviedke: ( Jimmi )08.03. 2011Dramione video