Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oznamy

Nastavenie profilu

Oznamy
Vložené: Jimmi - 13.08. 2008 Téma: Oznamy
Jimmi nám napísal:
Tieto informácie sú pre tým menej počítačovo zdatných. Berte ich s nadhľadom, pre mňa je to spôsob ako skontrolovať, či všetko funguje ako má.
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prihlásenie a registrácia

V tomto systéme je možné povoliť prihlásenie a registráciu dvoma spôsobmi (cez Osobný účet  a cez Fórum)  Z bezpečnostných dôvodov som povolila registráciu len cez Osobný účet. Prihlásenie cez Osobný účet vám stačí na čítanie diskusie, pokiaľ chcete prispieť, musíte sa prihlásiť znova. Bezpečnosť nadovšetko.

Pri registrácii je nutné počkať na registračný mail a riadiť sa pokynmi tam uvedenými. Niektoré poštové servery s tým môžu mať problém, takže keby sa vám nedalo zaregistrovať, ozvite sa. Po kliknutí na link uvedený v emaile sa aktivuje konto.

V prípade, že zabudnete heslo, nezistím vám ho (v databáze sa ukladá zakódované). Jediná možnosť je využiť možnosť zaslania nového hesla, ktoré je ale zase kvôli bezpečnosti trochu iné ako na bežných weboch.

Najprv treba zadať nick bez potvrdzovacieho kódu. Kód príde emailom. Potom zadať nick aj s poslaným kódom a počkať na heslo. So zaslaným heslom sa normálne prihlásiť.

Úspešné prihlásenie sa prejaví tak, že sa vám zobrazí váš osobný účet. Jeho správne nastavenie umožňuje využívať možnosti tohto systému.

Pokiaľ môžem poprosiť, používajte nicky, ktoré nevyzerajú ako vygenerované počítačom - yuduwuc - hlavne ak máte gmail, yahoo a pod. Podozrivých užívateľov mažem. Prestanete byť podozriví, ak v nastaveniach vyplníte hocijaký údaj - došlo k ručnému vstupu. 

Nastavenie účtu (osobné informácie)

Po kliknutí na:

sa zobrazia rôzne nastavenia. Nevyužívam všetky, ale tie dôležité sú:

Keď založíte tému v diskusii a niekto vám na ňu odpovie, príde vám info mail.

Rovnako, keď vám príde súkromná správa, príde vám email.

Nastaví, že sa súkromné správy otvárajú v novom okne.

Zmena hesla. Po potvrdení uložiť zmeny. Pokiaľ si nastavujete nové heslo, po uložení zmien vás odhlási, takže sa treba prihlásiť s novým heslom.

Tieto nastavenia je možné meniť aj cez fórum. Navyše je tam vzhľad fóra a jazyk.

Ak si zvolíte češtinu, kľudne ma upozornite na prípadné chyby. Tie v slovenčine si snáď všimnem aj sama.

Vzhľad je tam zatiaľ jeden, základný a hodil sa k tomuto webu. Keď si spomeniem ako sa dopĺňajú ďalšie, môžem pridať. Časom.

Iné nastavenia osobného účtu

Ešte využívam RSS nastavenie. Na stránke účtu asi v strede - treba vybrať zdroj RSS správ - je zoradený abecedne. Tie ostatné tam boli predvyplnené, len som jeden z nich zmenila na skynetov web. Stačí ho len vybrať zo zoznamu a hneď vám ukáže, čo je nové. Pokiaľ viete o ďalších HP stránkach, ktoré toto majú, dajte vedieť, doplním ich.

Iné nastavenia nepoužívam. Keď zmeníte nastavenie komentárov, mal by ich inak zoraďovať. 

Info o súkromných správach máte priamo po prihlásení. Na ich čítanie alebo posielanie sa musíte prihlásiť do diskusie.

Viete, čo sú súkromné správy? Medzi registrovanými si môžete posielať krátke správy. A ak má dotyčný nastavené info na email, je to po pošte najrýchlejší spôsob ako mu dať niečo vedieť.

Takisto zobrazuje posledných desať vami poslaných komentárov. Občas praktické.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )04.09. 2023Invaze rušivých elementů
. Oznamy: ( Jimmi )18.01. 2022Nutné otestovať prihlasovanie!!!
( Jimmi )16.01. 2022Dočasné zrušenie niektorých častí webu
. Oznamy: ( Jimmi )13.01. 2022Technická otázka DOPLNENIE
( Jimmi )06.01. 2021Wattpad aneb NEKRADNITE našu prácu po druhé
. Oznamy: ( Jacomo )03.11. 2020Anketa - výběr povídky
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Technické veci - komentovanie - váš názor
. Oznamy: ( Jimmi )08.08. 2020Info k blog.cz končí
. Oznamy: ( Jimmi )21.07. 2020Oznam
. Oznamy: ( Jimmi )20.02. 2020hppreklady.sk - 1.časť Kategorizácia
. Oznamy: ( Jimmi )09.06. 2018hpkizi.sk a spol a wattpad
. Oznamy: ( Jimmi )29.12. 2017Na záver
. Oznamy: ( Jimmi )26.11. 2016Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok
. Oznamy: ( Jimmi )01.07. 2014Adventy 2014
. Oznamy: ( Jimmi )07.09. 2013Adventné kalendáre 2013
. Oznamy: ( Patolozka )26.05. 2013Grangerová, moje noční můra!
. Oznamy: ( Jimmi )20.03. 2013Poďakovanie
. Oznamy: ( Jimmi )13.10. 2012Technická - Advent
. Oznamy: ( Jimmi )25.09. 2012Menší chaos v UL a sprievodných poviedkach
. Oznamy: ( Jimmi )01.09. 2012Záložný plán
. Oznamy: ( Jimmi )17.04. 2012Prehľad nickov na Pottermore
. Oznamy: ( Jimmi )10.09. 2011Testovanie emailov
. Oznamy: ( Jimmi )05.03. 2011Zmeny v prístupoch
. Oznamy: ( Jimmi )18.08. 2010Bodovací systém
. Oznamy: ( Jimmi )13.08. 2008Nastavenie profilu