Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rozmarné lístočky II.

6. kapitola

Rozmarné lístočky II.
Vložené: Jimmi - 15.09. 2011 Téma: Rozmarné lístočky II.
Tesska nám napísal:

Názov: Rozmarné lístočky

Autorka: green-eyed blonde

Preklad: Tesska

Prehlásenie: Táto vec nie je celkom mojím vlastníctvom. Pche! Prajem si to. Potom by som bola moja vlastná hrdinka...

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3078938/3/Passing_Notes_Junior


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

***6. kapitola***

Venované Teriisek, Elze, Denice, Vsuvke, Kirsten, Ivet, Nade, Zuzane, Gift, Ellenofausten, Sare a NaginyBlack 

 

Harry ležal pokojne v posteli. Viečka pootvorené, nesústredený pohľad pútal v mäkkom svetle svitania víriaci sa prach pred ním. Bol zvedavý, kedy bude musieť vstať z postele. Zrazu boli jeho závesy na posteli rozhrnuté a on pocítil teplý tlak na svojich ústach, ktorý mu bránil v schopnosti jačať, ako mu našepkávali inštinkty. Potom ťažoba klesla na jeho brucho a jeho závesy boli znovu zatiahnuté v tomto nehmotnom vyrušení.

Jeho ústa boli opäť voľné.

„Merlin, skoro som si kvôli tebe cvrkol,“ zašepkal Harry, keď sledoval Draca. Objavil sa rozkročený nad ním, s jeho neviditeľným plášťom v ruke.

„Ups,“ povedal Draco stručne.

„Bez obáv, som suchý.“

„Ach, dobre. Tak to budeme musieť napraviť, všakže,“ zamrmlal Draco. Naklonil sa a začal bozkávať Harryho krk. „Je skvelé nechať to na mňa. Určite to veci uľahčí,“ povedal, keď nechal plášť vykĺznuť zo svojich prstov. Tie boli potrebné inde.

„Draco, prestaň s tým! Je to... ľudia sú hore! Čo ak nás niekto uvidí?“

„Nie je tu nikto okrem Longbottoma a ten tvrdo spí. Všetci ostatní sú už dole. Videl som ich, keď som prišiel,“ vysvetlil chlapec rýchlo, keď znovu spojil svoje pery s Harryho nádhernou pokožkou.

Harry začal protestovať. Avšak potom Draco premiestnil pery z Harryho krku k jeho ústam a zastonal hlboko do chlapcovho hrdla.  

„No tak... tak aspoň použi tíšiace kúzlo!“ vykríkol Harry.

Draco priložil ústa k Harryho uchu a zamrmlal doň hlasom, ktorý Harryho mozog na chvíľu vypol:

„Nie.“

„Och, si hrozný.“

„Kušuj. Páči sa ti to.“

Harry sa uškrnul.

„Zbožňujem prebúdzanie ako je toto.“

„A ja zbožňujem takto ťa prebúdzať. Ty si proste taký rozkošný s tým svojím posteľovým účesom... och, počkať. Tvoje vlasy tak vyzerajú po celý čas.“

„No nie si ty vtipný?“

„Áno.“

„Prajem si, aby som ťa stále nenávidel.“

„Nie, nepraješ.“

Harryho prekvapené zelené oči pozreli na chvíľu do Dracových šedých. Och, bohovia, bol nádherný. Draco natiahol bledú ruku a odhrnul Harrymu z čela tmavé vlasy. Odkryl preslávenú jazvu v tvare blesku. Štíhlymi, dlhými prstami prebehol po celej jej dĺžke. Bolo to pozoruhodné. Skutočne, hĺbal Draco. Harry sa pod jeho dotykom trochu zachvel. Pozrel späť do Harryho tváre a usmial sa. Potom sa sklonil a vtisol sladký, nežný bozk priamo na znamenie v tvare blesku. Harry sa prudko nadýchol. Nikto predtým sa jeho jazvy nedotkol. Samozrejme, iba na to zízali. Uctievali ju a rešpektovali v akomsi jej kľukatom smere, to áno. Ale nikdy sa jej nedotkli s takou láskou, ako to urobil Draco teraz. Všetci z toho mali strach. To robilo Harryho odlišným. Bola to známka moci a jedinečnosti taká silná, že to teraz bolo skutočným symbolom jeho slávy a životného príbehu. Muselo dôjsť k stretu dvoch protiľahlých pólov. Nie dobra a zla, ako by sa mohlo okamžite a bez rozmyslu  usudzovať, ale lásky a nenávisti.

Harry si povzdychol a usmial sa na priateľa. Draco mu úsmev oplatil.

Závesy Harryho postele sa opäť rozhrnuli a odhalili pomerne nervózne vyzerajúceho Rona. No, nervózne vyzerajúceho, až kým pred sebou neuvidel Draca Malfoya sediaceho na Harryho bedrách. Obaja chlapci naňho zazerali s opuchnutými perami a výrazom ako jeleň v ruji.

Ron vydal mimoriadne vysoký typ bublania predtým, ako sa zvrtol a pritlačil si dlaň tvrdo na oči. Zrejme v nádeji, že vytlačí nežiaduce spomienky na nich von.

Draco sa prebral zo šoku ako prvý a zachichotal sa.

Harry ho udrel.

Potom sa zachichotal aj Harry.

Ron znovu zdesene vykríkol.

„Hm, Ron?“

„Ehm, Ron?“

Ron zavrčal. Stále sa odmietal obrátiť.

„Chystáš sa odísť alebo mi chceš niečo povedať?“

„Harry?“

„No?“

„Mohol by si sa prosím, hm... oddeliť?“

Obaja, Harry a Draco sa zasmiali.

„Skutočne, Weasley, mal by si zvážiť vlastné šťastie, že si neprišiel o minútu neskôr,“ poznamenal Draco s úškrnom.

Napriek Ronovmu výkriku a pohoršeniu, vydal Harry akýsi druh natešeného zvuku.

„Ron, nie! On žartuje,“ povedal Harry a odtlačil zo seba Draca. „Okej, okej. Sme rozdelení. Môžeš so mnou teraz hovoriť?“

Ron sa pomaly a opatrne otočil. Rukami si stále zakrýval tvár. Potom, keď videl Draca sedieť bezpečne vedľa Harryho, vydýchol a pozrel na svojho najlepšieho priateľa.

„No, hm, v skutočnosti som ťa prišiel iba zobudiť. Hermiona mi povedala, že sa príde uistiť, či sme začali s našimi domácimi úlohami.“

Harry obrátil oči v stĺp a Draco sa zasmial.

Ron sa tak isto ostýchavo usmial a zdvihol ruky v geste zúfalstva. Šokovaný, ale vykazoval známky pohody so svojím priateľom a jeho frajerom.

„Och. A chcel som sa ťa opýtať, či chceš ísť na tú párty.“

„Akú párty?“ opýtal sa Harry. Pozrel sa na Draca, ktorý pokrčil ramenami.

„Och, nepočul si?“ opýtal sa Ron. „Partia Bystrohlavčanov poriada párty.“

„Prečo?“ zaujímal sa Draco.

„Len tak.“ Usmial sa Ron. „Musí byť nejaký dôvod na zábavu, Malfoy?“

Harry sa zasmial. Draco chutne nadvihol obočie a otvoril ústa, aby mu odsekol. Ale Harry si to všimol a predbehol ho.

„Neviem, Ron. Pravdepodobne pôjdem.“

„Ehm... s...?“ Ron pozrel spýtavo na Draca.

„Och... ehm...“ Harry uhol pohľadom. Pozrel na Draca, ktorý sa naňho iba usmieval.

„Áno, Harry, čo plánuješ urobiť?“ opýtal sa blondiak presladeným a nevinným výsmešným tónom.

Harry zastonal.

Prosím, Harry? Prosím, prosím, prosím? Je to perfektné! Každý to okamžite uvidí a my to nebudeme musieť tisíckrát vysvetľovať. A bude to také žeravé!

Harry čítal lístoček, ktorý mal v rukách. Práve prekĺzol po podlahe od Draca. Posielali si rovnaké kúsky pergamenu celú hodinu (Dejiny mágie, samozrejme! To najlepšie miesto na ne!učenie sa). A to zahŕňalo načmárané prosby a hnev a odpustenie a vytrvalosť a lásku. Všetko spolu na striedačku v rukopise.

Harry napísal odpoveď a poslal lístok späť.

Nieee! Si hlúpy. Je fajn, že aspoň dobre vyzeráš.

Draco zdvihol lístoček a odpovedal:

Harry, jediný hlupák si tu ty. Tajíme to už mesiac a pol! Naozaj si myslím, že to teraz môžeme urobiť, okej? Ak ma znovu odmietneš, obávaj sa môjho hnevu. Teraz sa ťa pýtam posledný raz, budeš so mnou tancovať?

Harry si povzdychol. Chvíľu si masíroval spánky, keď cítil, ako ho začína bolieť hlava.

Okej.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 6. kapitola Od: kometa - 27.10. 2011
:-D Ron je světec A ty jsi šikulka, díky! Ron vydal mimoriadne vysoký typ bublania predtým, ako sa zvrtol a pritlačil si dlaň tvrdo na oči. Zrejme v nádeji, že vytlačí nežiaduce spomienky na nich von. „Mohol by si sa prosím, hm... oddeliť?“

Re: 6. kapitola Od: Saskya - 26.09. 2011
Veľmi peknééé :D sú rozkošní :D

Re: 6. kapitola Od: Zuzana - 16.09. 2011
Pri tejto poviedke zakaždým vyzerám ako totálny vymätenec. Bolo to úžasne nádherné a milé. Ron to vzal celkom dobre. Skvelé a lístočky na dejinách opäť nesklamali :) Takže bude tanec? a zrejme aj niekoľko študentov z bystrohlavu v bezvedomí alebo aspoň v šoku. Ďakujem.
Re: 6. kapitola Od: Tesska - 17.09. 2011
Nechaj sa prekvapiť :D

Re: 6. kapitola Od: Nade - 15.09. 2011
Co Malfoy chce, to taky dostane. Ať už po dobrém, nebo po zlém - to škrtnout - oklikou. Ron byl krásně v rozpacích. Díky, těším se na pokračování.

Re: 6. kapitola Od: denice - 15.09. 2011
Draco je fakt pěkné číslo, líbí se mi směs drzosti a naivity, se kterou se o Harryho uchází. Tentokrát mě dostalo  "výrazom ako jeleň v ruji" a "Ron vydal mimoriadne vysoký typ bublania". Dík za kapitolu i věnování.

Re: 6. kapitola Od: verinka - 15.09. 2011
Je naprosto rozkošné, jak se Draco chová jako dožadující se hysterka/klíště... A to přitom v reálu je takový člověk na zabití :D A klobouk dolů před Ronem, že zvládá takový kulturní šok vcelku v pohodě :D Díky za překlad

Re: 6. kapitola Od: teriisek - 15.09. 2011
Hm, to je teda situace... já Harryho chápu, že má strach přestat to tajit, přece jen Draco asi není to, co by většina lidí čekala:D Ale na druhou stranu si říkám, že by mě zajímalo, jak dlouho to ještě Draco vydrží, asi není moc příjemné vědět, že se Harry za ten vztah zjevně stydí. Nu, jsem zvědavá, jak to chlapci vyřeší! Díky moc za překlad i za věnování, budu se moc těšit na další pokračování!

Re: 6. kapitola Od: Kirsten - 15.09. 2011
Diky za venovanie aj za preklad, ktorý bol geniálny ako vždy... tá prvá Harryho veta... ako vystihuntá zo slovenského života a hlavne z hlášok môjho brata ak sa nemýlim, už sa pomaly blížime k záveru, že?... a jedna otázočka... nechýba ti náhodou na konci ešte niečo?  V každom prípade teším na pokračko. 
Re: 6. kapitola Od: Tesska - 15.09. 2011
Čo by mi malo na konci chýbať? Neviem o ničom... Ušlo mi niečo?
Re: 6. kapitola Od: Tesska - 15.09. 2011
Ajaj, už to mám :) Dík :D Bodaj ho aj so slovíčkom :)))

Re: 6. kapitola Od: Gift - 15.09. 2011
Chuderka Harry:-D. Ani on ani Draco si pravdepodobne neuvedomuji, ze uz se nejakou dobu chovaji jako dve pubertacky:-). Jeste ze tu mame Rona, ktery nikdy nezklame. Diky za preklad i venovani, moc potesilo. Budu se tesit na dalsi kapitolu!

Prehľad článkov k tejto téme:

Green-eyed blonde: ( Tesska )14.11. 20118. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.10. 20117. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )15.09. 20116. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.09. 20115. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )03.09. 20114. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.08. 20113. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.08. 20112. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )12.04. 20111. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )31.03. 2011Úvod k poviedke