Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent2011 Dramione

Prekvapenie

Advent2011 Dramione
Vložené: Jimmi - 07.09. 2011 Téma: Advent2011 Dramione
Jimmi nám napísal:

PREKVAPENIE

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Ahojte,

toto je niečo ako úvod k poviedke, k Dramione Adventu, ktorý pripravujem na tohoročné Vianoce. Dala som si podmienku zaplniť polovicu okienok, kým to zverejním a tým sa zaviažem dotiahnuť to do konca (stále sa dali zverejniť samostatne). Celý Advent som naprogramovala sama, t.j.  malo by to fungovať.  Slovíčko malo je podstatné, hlavne po 1.9. Takže sa nechám prekvapiť rovnako.  Aj keby to nešlo, stále sa budú dať prečítať ako normálna poviedka.  Prvého decembra uvidíme.


A ako by to fungovať malo?

- prázdne okienka bez čísel znamenajú, že na daný deň ešte nie je žiadna poviedka. Postupným zapĺňaním sa menia na čísla samé (overené)

- modrý Rokfort s červeným číslom znamená, že v ten deň na vás už niečo čaká a ja som si dala záväzok, že neprezradím čo

- a v daný deň by sa mal Advent otvoriť a vy by ste mali mať si svoj darček prečítať

Upravila som špeciálne aj Obsah, aby ste cez bannery nezistili, čo tam je :D

V čase Vianoc bude hore na stránke menšia verzia adventu, dovtedy sa tam dostanete len cez menu vľavo. V tejto chvíli máte záruku 12 vianočných príbehov naozaj rôznej dĺžky a žánru. A súčasne príležitosť navrhnúť mi na preklad ďalšie jednorazovky, či kratšie poviedky. A to je ďalší dôvod tohto úvodu – nech máte kam písať svoje návrhy. Ja už som prešla oba Adventy na LJ, vyhľadala všetko so slovíčkom Christmas na FF či H&W... zaberá to príliš času a človeka znechucuje, keď väčšina nemá žiadnu hodnotu. Na druhej strane mi mohlo povrchným čítaním niečo ujsť. Takže je dvanásť voľných miest, na päť mám kandidátov... snažte sa aj Vy. Zatiaľ je snaha o vianočné príbehy, ale v stave núdze siahnem aj po iných...

A nevravte (nepíšte), že je ešte veľa času. Strávila som nad tým letné prázdniny a mám len polovicu. Možno preto, že som sa snažila, aby to nespomalilo ostatné preklady.

Snáď potešilo

Jimmi

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Prekvapenie Od: Rose - 10.11. 2011
Tak to teda rozhodne potešilo! Teším sa. 

Re: Prekvapenie Od: kometa - 27.10. 2011
supeeer! já hrozně ráda adventní mlsky skvělej nápad, Jimmi, díky předem za všechny dárečky :-)

Re: Prekvapenie Od: kukuriciarka - 17.10. 2011
jeeej, tak na to sa ozaj teším :) klobúk dole, že stíhaš domácnosť, prácu, prerábky, prechladnutia a všeeeeeeecičko možné okolo toho a ešte plus ako čerešničku na torte aj preklady :) veľmi sa na to teším :))) už vopred ďakujem :)))
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 17.10. 2011
Ešte neviem, či sa to celé stihne, ale už pomáha aj Rapidez. Veľa okienok už nezostáva, tak snáď :D Díky moc

Vianoce Granger Enchanted Od: Jimmi - 11.09. 2011
Kvôli linkom. Väčšina poviedok nie je Dramione: Vianoce 2010: A Love Actually Christmas 2010 [grangerenchanted.com] http://grangerenchant.livejournal.com/346930.html [grangerenchant.livejournal.com]  Christmas 2009 [grangerenchanted.com] Xmas 08 [grangerenchanted.com] Väčšinu dramione poznám z iných archívov. Tieto linky sú len kvôli prehľadu. Granger Enchanted - the first and only Australian and Worldwide  Hermione Centric Fan Fiction Site and Archive. We only accept stories where Hermione Granger is the main character.

Re: Prekvapenie Od: Rapidez - 11.09. 2011
Však už jsme se o tom bavily, jak moc si myslím, že je to zcea úžasné, jak moc to schvaluji, jak moc doufám, že systém nebude zlobit! A tenhle banner k tomu primovně sedí - no krása! :D
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 11.09. 2011
Ja viem, len dúfam, že niekto narazí na poviedku, čo bude stáť za preklad. Ešte na 5 dní kandidátov mám, potom to už bude opätovné hľadanie cez tie, ktoré som už raz vyradila. Alebo podľa už pridelených súhlasov... ďakujem moc za podporu.

Re: Prekvapenie Od: THEADU - 08.09. 2011
to som trochu nepochopila :) to bude od prvého decembra alebo do prvého decembra :D :D Hah, to je jedno lebo prvého budem mať narodeniny, tak sa teším :)
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 08.09. 2011
Mám tam niekde preklep? Nevidím nič. Advent je od 1. decembra, takže skôr nezistím, či to funguje. Vopred prajem všetko naj, pretože ja určite zabudnem. Nie som na dátumy, u nás ich stráži manžel.
Re: Prekvapenie Od: THEADU - 08.09. 2011
Vopred ďakujem   Nie, nemáš, len ja som sa už asi scvokla y tej školy a to je iba prvý týždeň Takže som to nepochopila Som zvedavá čo budem robiť po mesiaci v škole Už ani dýchať nebudem vedieť Na poviedku sa teším

Re: Prekvapenie Od: Zuzana - 08.09. 2011
Och, to je prekvapenie :) Samozrejme, že to potešilo. Tisíc-krát lepšie ako ten najčokoládovejší adventný kalendár :) To bude úžasná pochúťka. Len ma mrzí, že neviem dať typ na nič, čo by som chcela mať preložené, lebo anglické poviedky absolútne nepoznám.
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 08.09. 2011
Vyrátala som si, že potrebujem štyri na mesiac, keďže mi ich ešte 12 chýba. A september je asi passé pri finiši Room. Ach jaj. Keď ja si musím vybrať desaťstranové poviedky... Najhoršie je, že ma sklamala AnneM. Neuveríš, ale nie som schopná ju preložiť - buď tak zmenila štýl alebo neviem čo. S tou som naisto počítala, ale ak sa chcem vyhnúť tým so sexom, je ich len pár. A nejde to. Vôbec mi tie jej vety nedávajú zmysel. Neskutočné. Páni, ale tie Vianoce sú tu fakt skoro.

Re: Prekvapenie Od: BeaX - 08.09. 2011
Už sa teším, je to výborný nápad. Oceňujem aj to neskutočné množstvo práce, ktoré sa za tým nápadom skrýva. Klobúk dolu. Ďakujem.

Re: Prekvapenie Od: GwenLoguir - 08.09. 2011
Asi sa to týka iba dramione, že? Pretože mám jedno obľúbené, k čomu neviem o existencií prekladu, ale to je SS ako otec HP (a je to kapitolové). LLALVA je autorka v  archíve. Dve podobné poviedky s rozpracovanými pokračovaniami. (Nevedela by soms i vybrať, ale v jednej sa vyskytuje Sirius, ak ho niekto má veľmi rád)

Re: Prekvapenie Od: marci - 08.09. 2011
To je milé, že už se tu myslí na Vánoce. Já měla nedávno takouvou depku, že bych je, kdybych mohla, zrušila, ale bez malých radostí se nedá žít. Tak se těším :-)

Re: Prekvapenie Od: denice - 07.09. 2011
Tak už na začátku září se můžu začít těšit na Vánoce! To je od tebe moc, moc, moc  laskavé. Když si uvědomím, kolik práce si dáváš, abys potěšila svoje čtenáře - chtěla bych být spisovatelka, abych dokázala vyjádžit, co to pro mě znamená. A zcela prozaicky - co je LJ a H&W? Jsem nevědomá a příšerně zvědavá, já vím. Děkuji ti za všechno.
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 07.09. 2011
LJ - Livejournal.com - to je stránka, kde je všetko možné, ale takmer každý z FF tam má účet. A deje sa tam množstvo súťaží. Bohužiaľ, nevyznám sa tam príliš. Po roku sa mi podarilo poslať prvú súkromnú správa, aj tak bez odpovede. Ten Advent je tu: http://dramione-advent.livejournal.com/ [dramione-advent.livejournal.com] HV - Hawthorn & Vine - http://dramione.org/ [dramione.org]   Väčšina autorov sa presúva tam, na FF.net sú už len kópie, Akasha, Luckei... skoro všetko. A to je stránka, na ktorú sa v robote nedostanem, ale nič s tým nenarobím (nemôžem tvrdiť, že to potrebujem k práci). Vieš si predstaviť tie horúčavy v lete a ja som prekladala o zdobení stromčeka, snehu a Santa Clausovi? Som si pripadala ako trafená. Snáď sa mi to podarí dokončiť, ale zatiaľ nechcem prekladať tie príliš sladké a príliš vianočné poviedky. Zatiaľ trvám na tom, aby mali nejakého ducha, ak vieš čo myslím. Ale nič vážne.
Re: Prekvapenie Od: denice - 07.09. 2011
Děkuji mockrát. Ale taková jedna sentimentální povídka plná cesmíny, cukroví, slz štěstí  a ducha Vánoc by vůbec nemusela být špatná, třeba jen pro kontrast...
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 07.09. 2011
Presne, ja už mám vianočnú náladu od júla :D Mám nahrubo 23 z Room... ale už musím spať. Aj to s občas musí... Niet za čo.
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 07.09. 2011
Jaj, a tam naboku je link na Advent z 2009. Z každého mám niečo vybraté. Som zvedavá, kto trafí čo :D

Re: Prekvapenie Od: 3lucky - 07.09. 2011
Tak to je krásný dáreček k Vánocům. Už teď se na něj moc těším. Jelikož je má znalost cizích jazyků téměř nulová, nemůžu bohužel pomoci s hledáním povídek. Slibuju ale, že je poctivě všechny přečtu a okomentuju :)) snad potěší alespoň tohle :D A obdivuju, že zvládáš práci, soukrommý život, překlady a ještě vymyslet a dá si takovou práci s něčím takovým... Opravdu děkuji :D
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 07.09. 2011
Nápad mali na LiveJournal, jedna kočka, ale mám dojem, že použila hotový advent kalendár od google, lenže google tieto stránky nemá rád, tak som si musela poradiť sama. A čakať každý deň na polnoc, aby som tie "okienka" otočila "ručne",  sa mi tiež nechcelo, tak som to naprogramovala. Neuveríš, ale takú som z toho mala radosť! Nie je to moja parketa, v práci robím úplne niečo iné, ale trápila som sa dovtedy, kým to nešlo. Ale s tými mailami si rady neviem. Bohužiaľ. A inak, za takýto komentár to stojí
Re: Prekvapenie Od: 3lucky - 07.09. 2011
No myslím že ta radost byla ohromná, a taky zasloužená, protože jsi to zvládla sama :)) ještě jednou díky :D

Re: Prekvapenie Od: larkinh - 07.09. 2011
Tak to bude ten nejkrásnější dárek k vánocům, jaký si můžeme přát! Dík :)
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 07.09. 2011
Snáď nesklame :D

Re: Prekvapenie Od: cyrus - 07.09. 2011
Joj moja, ty si sikulka... uz teraz sa tesim, keby trebalo s niecim pomoct, kludne sa ozvi :)
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 07.09. 2011
Nájsť poviedku, čo by stála za preklad. A získať súhlas k prekladu :D Ďakujem

Re: Prekvapenie Od: JSark - 07.09. 2011
Mno, vyzerá to zaujímavo, hlavne ten tajomný prístup. :) Kratšie poviedky príliš nemusím, tak uvidím, či sa nechám nalákať. :D
Re: Prekvapenie Od: Jimmi - 07.09. 2011
No, ja mám tiež rada celú čokoládu, ale pri Advente tým maličkým chutnučkým neodolám. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

AkashaTheKitty: ( Jimmi )24.12. 2011Keď niekto uhlie dostane
Sirylu: ( Jimmi )23.12. 2011Vianoce sú vo vzduchu... nenadychujte sa príliš!
luckei1: ( Jimmi )22.12. 2011Červená farba číslo tri
MiHnn: ( Jimmi )21.12. 2011Jedna pani povedala
Lady_of_clunn: ( Jimmi )20.12. 2011Nielen na Vianoce
smartcat: ( Jacomo )19.12. 2011Potíže po malfoyovsku
obviously394: ( Do_Mush )19.12. 2011Jmelí
Marmalade Fever: ( Rapidez )18.12. 2011Otravovat nepřestanu, dokud něco nedostanu
MiHnn: ( Jimmi )17.12. 2011Vianoce u Grangerovcov
riptey: ( Jimmi )16.12. 2011Bok po boku
horcruxnumber8: ( Jimmi )15.12. 2011Vy ste beťár, pán Grinch
gryff_slytherin : ( Jimmi )14.12. 2011Vianočné koláčiky
MiHnn: ( Jimmi )13.12. 2011Pred štyrmi Vianocami
AkashaTheKitty: ( Jimmi )12.12. 2011Vidieť svetlo
Silveris: ( Rapidez )11.12. 2011Brnkni mi
Musyc: ( Jimmi )10.12. 2011Vianočné poleno
Telperaca: ( Jimmi )04.12. 2011Nevratný dar
AnneM.Olivier: ( Jimmi )03.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 3.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )02.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 2.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 1.časť
Silveris: ( Rapidez )27.11. 2011Věř mi
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.09. 2011Prekvapenie