Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Tie správne slová

3. Nezákonný pomer

Tie správne slová
Vložené: Jimmi - 30.08. 2011 Téma: Tie správne slová
Jimmi nám napísal:

Autor: MiHnn

Preklad: Jimmi

Banner: tina.loves @ TDA

Link na originál: http://grangerenchanted.com/enchant/viewstory.php?sid=4256&chapter=3

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Rôzny

Napísané pre: Round 8 Dramione LDWS on Livejournal

Výzva pre 2. kolo: „Nahý(í) a nezákonný pomer“   

Rada: Čítať pomaly, len tak si vychutnáte tú pointu (ála Krivonožka z prvého dielu)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Nezákonný pomer

 

Hermiona si dala na čas, kým sa lenivo preťahovala na posteli. Pri pohľade na svojho spoločníka sa slabučko usmiala a zľahka sa dotkla tých svetlých blonďavých vlasov, ktoré mu spadli do očí. Nemohla si pomôcť, aby sa nedivila, že dokonca po dvoch desaťročiach, čo ho poznala, stále mal v hlbokom spánku ten nevinný chlapčenský výraz.

S nadvihnutím prikrývok zo svojho pása sa načiahla po habite a po špičkách vyšla zo spálne. Tešila sa na prípravu raňajok pre seba a muža, ktorý tvrdo spal v jej posteli.

Ale niekto jej to prekazil.

"Miláčik," vyprskla Hermiona v prekvapení, keď si tuhšie pritiahla habit okolo seba. "Čo tu robíš?"

Jej dcéra sa na ňu zmätene pozrela, keď otvorila chladničku. "Ideme na stretnutie s rodinou môjho snúbenca, nespomínaš si?" Na to jej dcéra vzhliadla a prižmúrila na Hermionu oči. "Prečo ešte nie si oblečená? Už je skoro desať."

"Ach. Ja som...  sa už chcela obliekať. Práve som vstala. Dlhá noc... včerajšia noc," mlela Hermiona.

Oči jej dcéry na ňu podozrievavo hľadeli. "Niečo tajíš?"

"Čože? Ja? Nie," zapišťala Hermiona, preklínajúc fakt, že v nej jej dcéra dokázala tak dobre čítať. Bol to dar, ktorý na ňu prešiel podľa všetkého vďaka genetike.

A ako keby to osud začul, muž, ktorý mal zostať skrytý, sa v tomto okamihu vypotkýnal z jej spálne a škeril sa na ne dve ako slniečko, ako keby všetko bolo v poriadku. Nie je treba vravieť, že jej dcéra na nich dvoch ohromene vyvaľovala oči, kým sa Hermiona strhla s očakávaním slušného vynadania.

"Prosím, nevravte mi, že vy dvaja máte nezákonný pomer."

Draco prikročil bližšie k Hermione a objal ju okolo pása, obrovský úškrn hral na jeho perách. "Samozrejme, že nie. Práve sme sa znova zoznamovali." Pozrel sa na Hermionu, jeho pohľad predátorský. "Kým sme boli nahí."

Hermiona v duchu zastonala.

Jej dcéra si zovrela koreň nosa takmer, ako keby bojovala s bolesťou hlavy. "Mala som to vedieť." Potom, strasúc to zo seba, sa na nich dvoch vážne pozrela. "Predpokladám, že vy dvaja ste zase spolu?"

Hermiona štuchla Draca lakťom do boku, aby mu zabránila vyraziť s nejakým nezmyslom, kým prikyvovala.

"A ty si sa rozišiel s Anyou?" spýtala sa, zazerajúc na Draca.

"To bolo príležitostné!" odmával to.

"Tati!"

"Áno, princezná. Pošlem jej pohľadnicu." Jedinou reakciou boli dve zazretia vyslané jeho smerom.

"Potom sa s vami dvoma stretnem o pol hodinu v reštaurácii." S prevrátením očí schmatla kabelku a odkráčala. Hermiona ledva začula, ako si jej dcéra mrmle: "Je pre mňa absolútne nepochopiteľné, prečo ste sa v prvom rade rozviedli."

Draco počkal, až kým sa dvere nezavreli, než sa na ňu uškrnul. "To šlo dobre."

Hermiona ho prebodla pohľadom, potom pleskla po pleci. "To nešlo dobre."

Draco sa len zachichotal, než sa sklonil, aby jej venoval vzrušujúci bozk.

Hermiona sa usmiala, keď sa jeho prsty okamžite dali do práce, aby ju vyzliekli. Mohli si dovoliť prísť tam trochu neskoro.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 10.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. Nezákonný pomer Od: denice - 09.07. 2015
Přečteno znovu po čtyřech letech a zase mě Draco dostal - skvělý dareba!

Re: 3. Nezákonný pomer Od: Lupina - 27.01. 2015
Proběhla jsem pár komentářů, kde se probírá nezákonný poměr. Mně to náhodou sedí. Hermionina dcera by určitě něco takového použila. Když jsme u toho, moje třináctiletá knihomolka by to použila, ne že bych měla choutky na nezákonný poměr :-D Toto drabbles bylo zajímavé. Díky :-)

Re: 3. Nezákonný pomer Od: Sally - 27.01. 2015
Dokonalá ranná idylka, s dcérou tak podobnou svojej mame, ktorá načape svojich rozvedených rodičov ako zjavne prežili vzrušujúcu noc V prvej chvíli mi nešlo do hlavy, ako môže takto pokojne reagovať na dvojicu Hermiona&Draco, ale potom to bolo už len lepšie a dokonalejšie Super, bavila som sa

Re: 3. Nezákonný pomer Od: Twilly - 20.09. 2012
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa taaaaaaakto sa škerím

Re: 3. Nezákonný pomer Od: Rapidez - 14.01. 2012
Malé, krtátké pobavení. Autorka má dobré hloupůstky!

Re: Nezákonný pomer Od: Elza - 31.08. 2011
illicit affair - Tajný poměr? Aférka? Techtle-mechtle?...*;-) Jojo, tohle je vážně těžké překládat... aby se neztratilo ono něco, co v původním sousloví bylo... Tak Hermiona nám bere na milost záletníka Draca. Inu, láska nerezaví. *;-) A potkat se s bývalým může být hodně třeskuté.
Re: Nezákonný pomer Od: Jimmi - 31.08. 2011
Mne je jasné, že to nie je to pravé orechové, ale čo už. Techtle-mechtle sú "hanky-panky" alebo "entaglements". Je ľúbostná aférka, nie nezákonná aférka -  mala som problém s tým illicit. A potom goggle vyhodil ten "nezákonný pomer" a rozhodla som sa preto. Ale ani mne to moc nesedí, neverím, že by to nejaké dieťa povedalo svojim rodičom... Podstatné je, že všetci vieme o čo ide a na taký krátky text som sa tomu venovala až moc :D Díky

Re: Nezákonný pomer Od: teriisek - 30.08. 2011
Nezákonný poměr? :D Tak tohle mě potěšilo, hodně.. a pobavilo:D Díky moc za překlad, usmívám se tu teď jako idiot;)
Re: Nezákonný pomer Od: Jimmi - 30.08. 2011
Neverila by si, ale to slovo mi dalo najviac zabrať - nakoniec som vygooglila, že sa to tak vážne volá. Mimomanželský vzťah to byť nemohol, keďže manželmi neboli... Ja som najprv čakala, kedy tam nabehne Ron... potom ma prekvapil ten vek... Ja som sa tiež pobavila (hm, musím tu trochu vyrovnávať presilu Snamione, nie?)

Re: Nezákonný pomer Od: verinka - 30.08. 2011
Bhahaha :D Tak nějak bych si dokázala jejich soužití představit. Jen by mě zajímalo, který rozvod to je, protože dceruška se nezdála nějak rozhozená :D Výborné, děkuju :)
Re: Nezákonný pomer Od: Jimmi - 30.08. 2011
To už sa nedozvieme :D  Ale občas musia ľudia od seba, aby pochopili, že bez seba nemôžu byť. Díky

Re: Nezákonný pomer Od: Caph - 30.08. 2011
:D Zajímavý - nikdy mě nenapadlo, že by to s nima mohlo skončit takhle :D Spolu, dcera, pak rozvedení, pak znovu spolu.. A skvělá reakce Draca na tu Anyu :D
Re: Nezákonný pomer Od: Jimmi - 30.08. 2011
Díky, hm, tá pohľadnica je asi prehnaná, pochybujem, že niečo také majú v čarodejníckom svete, ale nemohla som si pomôcť (card ako card - dúfam, že nemyslel kreditku :D, aj to by od neho vyvstalo). Díky
Re: Nezákonný pomer Od: Caph - 30.08. 2011
Myslela jsem jeho reakci celkově, s jakým klidem to odbyl :) 

Re: Nezákonný pomer Od: anonym - 30.08. 2011
pekný pomer.

Re: Nezákonný pomer Od: Zuzana - 30.08. 2011
Nuž, na tomto sa baviť neviem. Mohlo by to byť vtipné, keby mi netrhalo srdce, že sa rozviedli a on mal nejakú Anyu. Viem, je to drablík a netrebalo by ho brať tak vážne, ale keď ja si potom v tých pár riadkoch predstavím to všetko, čo obsahujú a je tam aj rozchod a to, čo ho zapríčinilo a nevyváži to ani to, že sú zase spolu a majú "nezákonný pomer"
Re: Nezákonný pomer Od: Jimmi - 30.08. 2011
Pre teba bude tá ďalšia, moja top. Autorka musí splniť zadanie a súťaží sa v tom, kto ho naplní presnejšie a s lepším vtipom, či pointou. A dobrú pointu to fakt malo. Aj tak díky za prečítanie.

Re: Nezákonný pomer Od: denice - 30.08. 2011
Nezákonný poměr? Ta dcera musela být pěkný suchar, (něco jako Percy). A Draco, jako vždy, skvělý a nad věcí. Díky.
Re: Nezákonný pomer Od: Jimmi - 30.08. 2011
Ak vymyslíš lepší pojem :D Tento som vygooglila, nemám skúsenosti :D Bokovka to nie je, mimomanželský vzťah tiež nie (nie sú manželmi), ale inak prečo sa niečo volá nezákonný pomer, to nechápem (milenku zakazuje nejaký zákon? Nikdy som nad tým nepremýšľala). Díky
Re: Nezákonný pomer Od: denice - 31.08. 2011
Jenom mě překvapilo, že ani ne dvacetileté děvče užívá slova jako nezákonný poměr a organizuje setkání s rodiči snoubence v restauraci - stejně stará děvčata, která znám, by řekla něco jako "vy si tady užíváte" a odplachtila někam na chatu s partou přátel. Myslím, že manželství je zákonné a milostné vztahy mimo to budou asi ty nezákonné.

Re: Nezákonný pomer Od: 32jennifer2 - 30.08. 2011
Och, tak toto mi veľmi zdvihlo náladu... doslova o sto stupnov Ďakujem...
Re: Nezákonný pomer Od: Jimmi - 30.08. 2011
Díky, to máš za odmenu za tie fotky. Dokonalé na manipuláciu, keď je takto učesený. To bude zachvíľu na webe fotiek...

Prehľad článkov k tejto téme:

MiHnn: ( arabeska )27.01. 20156. Během hlídky
MiHnn: ( Jimmi )09.09. 20115. Od okúzľujúceho jedinca
MiHnn: ( Jimmi )31.08. 20114. Jeho chyby
MiHnn: ( Jimmi )30.08. 20113. Nezákonný pomer
MiHnn: ( Jimmi )28.08. 20112. Tie správne slová
MiHnn: ( Jimmi )27.08. 20111. Potvorský problém so záväzkom