Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Touch and Go

7.

Touch and Go
Vložené: Jimmi - 17.08. 2011 Téma: Touch and Go
Jimmi nám napísal:

TOUCH AND GO

Autor: Riptey

Preklad:  Jimmi

Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/5406153/1/Touch_and_Go

Venujem Verinke, za jej skvelý postreh pri druhej časti :D

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

7.

Hermiona už zabudla, aká pekná je Pansy Parkinsonová. Alebo možno opeknela až po Rokforte, ale tak či tak bola desivo krásna. Hermiona chodila s Dracom tri mesiace, keď ju priviedol, aby sa zoznámila s jeho priateľmi. Pansy bola ľadová kráľovná ako vždy. Spýtala sa Hermiony, odkiaľ má svoje topánky a Hermiona jej to povedala, a ona potiahla nosom, ako keby to nebolo dosť dobré.

Keď neskôr toho večera kráčali s Dracom domov, Hermiona mu oznámila, že ona sa skrátka nehodí k tým čistokrvným ženám s ich dokonalými vlasmi a nechtami a že ich spoločenské kruhy sa nikdy nepretnú. Tentoraz sa Draco skutočne nahneval, pretože si myslel, že Pansy bola milšia než zvyčajne a že celá záležitosť šla šokujúco dobre. Zastal pod pouličnou lampou uprostred muklovského Londýna, dva bloky od jej bytu a dobrých desať minút na ňu jačal. Vravel, ako mu neuveriteľne lezie krkom, že sa ona každú druhú minútu snaží, aby sa rozišli a že jeho priatelia robili, čo mohli, a že on nikdy nemal záujem o Pansy, a že chce byť s Hermionou. Znova a znova sa pýtal, či fakt nechápe, aké ťažké je byť s ňou?

Len požiadať ju o schôdzku bolo utrpením samo o sebe. Na hranici až neslizolinského prejavu trúfalej výdrže ju celkovo požiadal päťkrát, kým sa poddala. Priznal, že veľký podiel na tom, čo sa mu na nej tak páči, má celý tento vyzývací faktor, ale chodiť s ňou je skutočne po celý čas pekelne ťažké. Ani na sekundu ho nenechá myslieť si nesprávnu vec - bez ohľadu na to čo (ako vtedy, keď chybne povedal rok Rebélie škriatkov a ona ho nahlas opravila pred štyrmi Weasleyovcami a Potterom!!!) a že sa s ním vždy musí dohadovať, a že je workoholička a že nad všetkým tak príliš premýšľa, že jej jedného dňa exploduje mozog. Jednoducho na neho exploduje a jeho zasiahne prílivová vlna nechutnej mozgovej tekutiny alebo niečoho takého!

Keď skončil, ťažko dýchal a pozeral sa na ňu naozaj intenzívne a ona si pomyslela, že to bol ten najkrajší prejav citov, ktorý kedy videla. Nebola na sentimentálne nezmysly, ale ak on bol ochotný týmto všetkým prejsť (a ona vedela, že je to náročné), potom sa domnievala, že ona dokáže povedať Pansy, že jej šaty sú rozkošné a možno to dokonca bude myslieť vážne.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.06. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 7. Od: Twilly - 20.09. 2012
Pardón, ale Draco je svätec!!!!

Re: 7. Od: JSark - 28.08. 2011
Hneď som si predstavila Draca celého od explodovaného mozgu. No fuj. 8)

Re: 7. Od: denice - 28.08. 2011
Krucinál! No tohle! Zase jsi mi vyrazila dech. Na několika řádcích shrnutí něčeho, co by jiné autorce vydalo na román. Děkuji.

Re: 7. Od: bbarka - 21.08. 2011
Ja naozaj obdivujem genialitu niektorých mozgov - tá autorka je jednoducho perfektná! Na tak malom priestore to dokáže rozohrať fakt naplno...ďakujem, Jimmi, naozaj, zase si mala šťatnú ruku pri výbere a preklad tomu dáva tú čerešničku na vrchu :D

Re: 7. Od: teriisek - 19.08. 2011
Jedním slovem - parádní! Čím dál tím lepší, vážně! Neskutečně se bavím:D Díky moc za překlad, těším se na další (bude, že?)!

Re: 7. Od: anonym - 17.08. 2011
Draco to pekne vydržal.

Re: 7. Od: Zuzana - 17.08. 2011
Jééj a bola hádka bez rozchodu Žeby sa konečne ich vzťah začínal stabilizovať? Táto kapitola bola zase super skvelá. Aj Takýto Draco sa mi páči chudák: "Ani na sekundu ho nenechá myslieť si nesprávnu vec" má to chlapec ťažké

Re: 7. Od: marci - 17.08. 2011
Konečně sonda do Dracových pocitů... Musí si nejspíš denně na noční stolek odkládat svatozář. Také bych na Hermionu ječela :-))) (Zejména kdyby mi před svědky opravovala letopočty) :-)

Re: 7. Od: iway - 17.08. 2011
začíná to být až něuvěřitelně dokonalé !! 

Prehľad článkov k tejto téme:

riptey: ( Jimmi )21.08. 201110.
riptey: ( Jimmi )20.08. 20119.
riptey: ( Jimmi )19.08. 20118.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20117.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20116.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20115.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20114.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20113.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20112.
riptey: ( Jimmi )15.08. 20111.